VIDEO Masacru intr-un club din Florida: 50 de morti si 53 de raniti/ Statul Islamic a revendicat atacul / Autorul atacului armat, cel mai grav din istoria SUA, identificat drept Omar Mateen, american de origine afgana

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 12 iunie 2016, 11:13 Actualitate | Internaţional

Atacul armat dintr-un club de noapte din Orlando, Florida
Foto: Twitter @OrlandoPolice
Atacul armat comis in zorii zilei de duminica intr-un club de noapte gay din orasul american Orlando, statul Florida, cel mai sangeros din istoria Statelor Unite, s-a soldat cu 50 de morti si aproximativ 53 de raniti, potrivit unui nou bilant anuntat de primarul orasului, Buddy Dyer. Autorul masacrului, care a fost ucis in schimbul de focuri cu fortele de elita, a fost identificat drept Omar Mateen, un cetatean american de origine afgana, nascut in 1986, potrivit posturilor de televiziune CBS si NBC, citate de AFP.

UPDATE 22.22 Atacatorul a fost investigat de doua ori de FBI, prima data in 2013, iar apoi in 2014, dupa ce a vorbit cu prietenii despre legaturile sale teroriste.

UPDATE 21.28 Statul Islamic a revendicat responsabilitatea pentru atac, informeaza agentia Amaq, cunoscuta ca avand legaturi cu gruparea terorista

UPDATE 21.20 Barack Obama a calificat cea mai mare crima in masa din istoria SUA drept „un act de terorare” si „un act de ura”, spunand ca masacrul celor 50 de persoane a fost un atac la adresa tuturor americanilor - Reuters

UPDATE 20.08 Atacatorul a sunat la politie si a jurat loialitate Statului Islamic inainte de masacru – NBC News

UPDATE 19.20 Congressmanul american Schiff a spus ca, potrivit politiei locale, atacatorul si-a declarat loialitatea fata de Statul Islamic. Alti oficiali au spus anterior ca nu exista nicio legatura directa a acestuia cu SI sau alte grupari teroriste.

Pe de alta parte, Casa Alba a anuntat ca presedintele Obama va sustine o declaratie pe tema atacului.

UPDATE 19.00 Atacul "n-are nimic de-a face cu religia", afirma tatal suspectului

"Acest atac n-are nimic de-a face cu religia", a afirmat Mir Seddique, tatal lui Omar Seddique Mateen (identificat de presa americana drept autorul masacrului), el explicand pentru postul NBC ca fiul sau se infuriase cu ceva timp in urma vazand doi barbati sarutandu-se in fata sotiei si copilului sau.

"Noi nu eram la curent cu nimic. Suntem socati precum toata tara", a adaugat tatal suspectului, dupa ce a prezentat scuze in numele familiei sale.

UPDATE 17.55
Autoritatile americane sunt convinse ca, la acest moment, "nu mai exista nicio alta amenintare", a precizat un oficial din cadrul FBI, Ron Hopper.

In schimb, reprezentantul politiei federale a refuzat sa confirme identitatea atacatorului, prezentat de televiziuni drept Omar Mateen, cetatean american de origine afgana, nascut in 1986.

UPDATE 17.45 Atacul armat comis duminica dimineata in clubul Pulse, cel mai sangeros din istoria Statelor Unite, s-a soldat cu 50 de morti si aproximativ 53 de raniti, potrivit unui nou bilant anuntat de primarul orasului, Buddy Dyer, transmite AFP.

Din cauza amplorii atacului armat, primarul orasului Orlando a cerut guvernatorului statului Florida sa instituie stare de urgenta, asa cum el a facut in oras, ceea ce ii permite sa mobilizeze resurse suplimentare.

Autoritatile au permis unui imam local sa intervina in cursul unei conferinte de presa, iar acesta a facut apel la calm si a cerut populatiei si presei sa nu traga concluzii pripite privind motivele atacatorului.



UPDATE 17.25 Atacatorul, identificat drept Omar Mateen, american de origine afgana (presa)

Autorul masacrului din clubul de noapte Pulse din Orlando a fost identificat drept Omar Mateen, un cetatean american de origine afgana, nascut in 1986, potrivit posturilor de televiziune CBS si NBC, citate de AFP.

Politia locala a deschis o ancheta pentru acte de terorism, iar politia federala informase anterior cu privire la "simpatiile" autorului masacrului - unul dintre cele mai sangeroase atacuri armate din SUA - pentru miscarea islamica.

Politia nu a anuntat inca oficial identitatea atacatorului, care, potrivit presei, locuia la circa 200 de kilometri sud-est de Orlando, in orasul Port Saint Lucie.

De asemenea, potrivit relatarilor posturilor de televiziune, Omar Mateen, care a fost ucis in schimbul de focuri cu fortele de elita, nu avea cazier judiciar.

UPDATE 17.00 
Atacatorul din clubul de noapte din Orlando ar fi avut "inclinatii spre ideologia islamista radicala" (FBI)

Atacatorul din clubul de noapte din Orlando, unde au murit cel putin 20 de persoane si 42 au fost ranite, ar fi avut "inclinatii spre ideologia islamista radicala", sustine un reprezentant FBI, luand in considerare ipoteza unui atac terorist, potrivit BBC News.

"Avem anumite indicii ca acest individ ar fi avut inclinatii spre ideologia islamista radicala", a declarat Ronald Hopper din cadrul FBI, potrivit Mediafax.

Un purtator de cuvant din cadrul FBI a declarat ca autoritatile investigheaza daca atacul de duminica este un act terorist, unul intern sau organizat de vreo grupare internationala.

De asemenea, autoritatile investigheaza si daca barbatul a actionat singur sau daca a avut complici.

Potrivit sefului politiei din Orlando, atacatorul ar fi avut asupra sa o mitraliera si un pistol, dar si un dispozitiv atasat de corp.

El a mai precizat ca atacul a fost bine organizat si planuit, dar nu din respectiva zona.

Atacatorul a fost impuscat mortal in schimburile de focuri cu fortele de ordine, dar inainte a tinut si ostatici. In confruntari, a fost ranit si un politist.

UPDATE 15.00 Cel putin 20 de persoane au fost ucise in atacul armat comis in clubul de noapte, a anuntat politia

UPDATE 12.57 Atacatorul este mort, a anuntat politia din Orlando



UPDATE:
Mai multe persoane sunt ranite, a declarat pentru AFP un oficial din cadrul politiei locale.

"Exista raniti, pentru moment nu stim daca sunt si persoane decedate", a afirmat el.

Reuters precizeaza de asemenea ca politia din Orlando a cerut, intr-un mesaj pe Twitter, ca oamenii "sa stea departe de zona" incidentului.



Un atac armat a fost raportat duminica dimineata intr-un club de noapte din orasul american Orlando, statul Florida, iar atacatorul ar fi luat ostatici, relateaza BBC News.

Potrivit sursei citate, incidentul a avut loc in Pulse Club, un club de noapte gay din oras. Pe pagina de Facebook a clubului a fost postat urmatorul mesaj: "Toata lumea sa iasa din Pulse si sa fuga".

Imagini video distribuite pe retelele de socializare aratau persoane ranite ce primeau ingrijiri la fata locului.

Nu au fost transmise deocamdata informatii oficiale cu privire la incident, precizeaza BBC.

Stewart Moore, un reporter de la o televiziune locala, a scris pe Twitter ca o sursa i-a precizat ca peste 20 de persoane au fost impuscate.

El mai afirma ca atacatorul se afla in continuare in interiorul clubului, tinand oameni ostatici, si exista temeri ca ar avea asupra sa o bomba.

Fotografiile postate pe retelele sociale arata zeci de vehicule ale serviciilor de urgenta intervenind la fata locului.





Citeste mai multe despre   









34033 vizualizari
  • -19 (105 voturi)    
    Olalala (Duminică, 12 iunie 2016, 11:22)

    V. Veroiu [utilizator]

    Si din nou Superman - the good guy with a gun - era acasa la TV.

    Concluzia nu e decat una: dati oamenilor cat mai multe arme, eventual la liber, fara nici un ID. Caci, nu-i asa, the bad guys oricum au arme. Eu insa vin cu o intrebare incomoda: pai cine le-a dat arme celor rai in primul rand?!?
    • +34 (64 voturi)    
      Intrebare naiva (Duminică, 12 iunie 2016, 12:51)

      Getodac_ [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      Asta suna cam asa: Ce a fost mai intai, oul sau gaina?

      Majoritatea celor care fac acte de genul asta sunt fie teroristi bolnavi de ura, fie oameni cu probleme mentale si care de multe ori sunt si drogati.

      Sunt multe de rezolvat, nu doar problema armelor.
      • -15 (71 voturi)    
        Da (Duminică, 12 iunie 2016, 14:48)

        V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Getodac_

        Si au pe mana arme obtinute fara sa li se faca nici o evaluare psihologica, luate de la tutungerie.
        • +29 (75 voturi)    
          Care-i problema ta? (Duminică, 12 iunie 2016, 16:31)

          persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

          ce te doare pe tine problema americanilor.Aia au arme de cand se stiu.Cu evaluare,fara evaluare e strict problema lor si nu cred ca te afecteaza pe tine in vreun fel.Ar trebui,in schimb,sa te/ne preocupe faptul ca ne este lene sa votam.Rade lumea de noi,si la absenteismul de la vot suntem fruntasi.
          • +11 (45 voturi)    
            problema (Duminică, 12 iunie 2016, 18:19)

            grongobar [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

            aici discutia e despre faaptul ca daca orice babuin are o arma,rezultatul e 50 de morti,nu despre imbecilitatea romaneasca de a sta acasa si a protesta pe facebook.
            • +14 (34 voturi)    
              Nu e neapărat arma problema (Duminică, 12 iunie 2016, 18:49)

              CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

              Nu în cazul ăsta, cel puțin. Aici oamenii ăia au murit din cauza ideologiei celui care mânuia arma, nu pentru că era vreun dezaxat cu acces prea ușor la arme.

              ...bine măcar că pe Hotnews sunt filtrate comentariile homofobe, pe alte site-uri de știri 50% din comentarii sunt despre cât de mult merită homosexualii ce-au pățit...
              • +1 (15 voturi)    
                @CosminMaricari (Duminică, 12 iunie 2016, 21:30)

                adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

                De ce crezi tu ca HN filtreza comentariile homofobe... Poate pe acest site cei ce comenteaza sunt mult mai open minded decit cei de la L********a sau c***k..

                Oricum interesante pozitiile oficialilor americani...
              • +1 (3 voturi)    
                Ironia este ca... (Luni, 13 iunie 2016, 13:11)

                Bibanski [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

                Omul chiar era un dezaxat (asa cum a spus inclusiv fosta lui nevasta) cu acces usor la arme (a cumparat 2 arme la fel de usor precum cumparam noi rosii din piata).

                Faptul ca ISIS a revendicat atacul e perfect normal, indiferent daca e adevarat sau nu.
                • 0 (2 voturi)    
                  ... (Luni, 13 iunie 2016, 18:59)

                  CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui Bibanski

                  A sunat ăla la poliţie chiar în timpul atacului şi s-a declarat susţinător al Statului Islamic. Plus că a fost interogat de două ori de FBI ca simpatizant al ISIS, în 2013 şi 2014.

                  Also, părerea neveste-sii nu e diagnostic medical. Ce voiai să spună femeia, că e din cauza Profetului. Şi taică-su a declarat că atacul nu a avut nimic de-a face cu religia, doar era, sărmanul, dezgustat c-a văzut doi bărbaţi sărutându-se.

                  Cât despre partea cu armele... atacatorii din Franţa nu au avut nicio problemă să intre în redacţia Charli Hebdo cu AK-uri. Vorba ceea, where there's a will, there's a way. Evident, unele părţi ale SUA au o problemă cu accesul prea facil la arme, dar cred că nu asta e discuţia importantă în cazul acestui atac motivat religios şi care a ţintit un grup de oameni cu care religiile abrahamice au avut probleme dintotdeauna.

                  Discuţia de purtat este faptul că o anumită parte a mediei americane şi europene ezită în continuare să arate cu degetul spre Islam, de frică să nu fie denumiţi bigoţi sau, horribile dictu, islamofobi. Numai că de data asta sunt încurcaţi, pentru că aşa-zisa minoritate discriminată a musulmanilor a lovit într-o minoritate discriminată cu adevărat, aşa că e mai greu să explice cum că Islamul ar fi de fapt religia păcii...
                  • +1 (1 vot)    
                    ... (Marţi, 14 iunie 2016, 12:06)

                    Bibanski [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

                    Nu sunt de acord. In primul rand nu vad cum ar putea cineva sa nege ca 1) omul era dezaxat si 2) ca a avut acces facil la arme - astea sunt axiome. Nu e nevoie de diagnostic medical, e suficient sa iti folosesti bunul simt si dovezile empirice - ai declaratiile detaliate ale fostei neveste (adica cineva intim cu atacatorul, spre deosebire de tine, de exemplu) care ne confirma semne de boala mentala acum 10 ani (violenta domestica, abuz, etc). In plus ai atentatul in sine. Doar un om bolnav psihic face astfel de lucruri. In ceea ce priveste accesul facil la arme, despre ce vorbim? In SUA e legal sa detii arma. Mai facil de atat nu se poate. Tu pui la indoiala - ce? Chiar nu inteleg ce contrazici.

                    In ceea ce priveste atacatorii din Franta, acestia erau organizati si antrenati - ucigasi profesionisti cu un scop clar. In cazul de fata vorbim despre un civil neantrenat, racolat pe internet si singur. Intr-o tara in care armele erau interzise cred ca i-ar fi fost mult mai dificil sa se inarmeze. Cele doua cazuri nu suporta comparatie.

                    Sigur ca discutia are legatura si cu extremismul, insa mi se pare nejustificat sa separi, in acest caz, extremismul de accesul facil la arme si boala. Toate merg mana in mana. Cauzele sunt, asadar, multiple.
          • -7 (19 voturi)    
            hei (Duminică, 12 iunie 2016, 18:24)

            john70 [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

            Si atunci de ce comentezi aici?
          • +7 (25 voturi)    
            ... (Duminică, 12 iunie 2016, 18:41)

            klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

            Dar ce te doare pe tine de ce crede el? Poate locuieste in SUA, poate are rude acolo, poate are diferite prioritati. Dupa gandirea ta nici articolul de fata n-ar trebui sa existe in media romaneasca. Pana una alta, el a scris pe subiect, iar tu bati campii cu votarea.
        • +16 (32 voturi)    
          Se face un background check (Duminică, 12 iunie 2016, 17:05)

          Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

          Si psihologia nu e o stiinta exacta, da frecvent rateuri.
          • -12 (24 voturi)    
            SI = tap ispasitor inventat de CIA (Duminică, 12 iunie 2016, 23:06)

            dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

            Statul Islamic este doar un țap ispășitor, inventat de CIA, mereu la datorie pentru a se da vina pe el pentru orice atac antioccidental.

            31 Oct. 2015 - Un avion rusesc se dezintegrează deasupra peninsulei Sinai.
            13 November 2015 - Aproximativ 130 persoane sunt omorâte la Paris (SI găsit vinovat).

            19 March 2016 - Un avion se prăbușește în Rostov pe Don (Rusia).
            22 March 2016 - Au loc evenimentele de la Bruxelles soldate cu vreo 30 de morți (SI autor).

            Nu are cum sa fie o simpla coincidenta. Atacurile de la Paris și Bruxelles au fost ordonate de Vladimir Putin însuși ca răzbunare pentru doborârea celor doua avioane menționate mai sus de către agenți occidentali care la rândul lor au acționat pentru pedepsirea unor acțiuni rusești în Siria în urma cărora au fost distruse obiective militare occidentale ascunse.
            • +12 (16 voturi)    
              ce fel (Duminică, 12 iunie 2016, 23:39)

              victor L [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

              de ierburi folosesti la ceai?
            • +14 (18 voturi)    
              delir conspirationist :) (Luni, 13 iunie 2016, 0:02)

              un.om [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

              Dar Daesh nu asteapta nici CIA, nici NASA, nici FMI, nici BNR, nici Mossad, nici Greenpeace, nici Al-Qaeda sa dea vina pe el.

              ISIS revendica singur.

              Dar te cred mai mult pe tine. Pari de incredere.
        • +31 (69 voturi)    
          Exagerezi (Duminică, 12 iunie 2016, 17:23)

          Getodac_ [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

          Fondatorii SUA au stiut ce fac. O populatie inarmata este ultimul bastion de aparare impotriva aparitiei unei dictaturi. Sunt probleme regretabile cand armele ajung in posesia unei persoane cu probleme. E foarte greu de prevenit, sunt prea multi factori.

          In acelasi timp, primul lucru pe care l-au facut regimurile totalitare a fost dezarmarea populatiei. Consecintele au fost mult mai grave, uneori milioane de victime pe criterii ideologice, etnice sau religioase.
          • -10 (18 voturi)    
            Sa inteleg (Duminică, 12 iunie 2016, 22:56)

            V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Getodac_

            Ca in SUA probabilitatea unei dictaturi este mai mare decat sa impuste cineva intr-un bar, asadar armele sunt perfect justificate.
            • +10 (16 voturi)    
              Nu gandesti limpede (Duminică, 12 iunie 2016, 23:29)

              Getodac_ [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

              Ce face o populatie lipsita de aparare in fata unui sistem opresiv impus de un dictator precum Stalin? Rusii au decimat milioane din propria populatie.

              Multi spun ca USA are o istorie scurta in comparatie cu tarile europene. E adevarat, dar in materie de democratie au o istorie mult mai lunga decat orice stat european contemporan. Si continua sa functioneze chiar daca absorb milioane de emigranti de mai bine de doua secole.

              Regimuri totalitare precum cele din Europa secolului trecut nu au cum sa apara in US tocmai datorita principiilor ce stau la baza statului american.

              Incearca sa dai arme unor popoare primitive precum rusii si iti garantez ca apoi vei intelege ca violenta armata civila nu este nici pe departe la scara mare in US cum incerci tu sa o prezinti. Dimpotriva, sunt milioane de detinatori de arme responsabili.

              Anual mor mai multi oameni in US din accidente de masina sau supradoza de droguri. Poti gasi cu usurinta statistici pe internet.
              • -3 (7 voturi)    
                De masini este nevoie (Luni, 13 iunie 2016, 9:13)

                V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Getodac_

                Pentru ca sa transporta bunuri. Nici de droguri si nici de arme la populatie nu este nevoie. Exceptie - fireste - zonele in care oamenii traiesc izolati, impreuna cu animalele salbatice.

                Cat despre mortili din cauza drogurilor sau accidentelor de masina, rar ele sunt sinucideri. Cel mai probabil sunt insa accidente: a apasat prea mult pedala de acceleratie sau supradoza. Asta de ieri numai accident nu este: omul a ales sa apese pe tragaci.

                Eu nu spun ca armele date oamenilor sunt rele. Spun ca armele date babuinilor sunt rele, adica oamenilor needucati si fara respect pentru viata.

                In SUA se discuta ca politia sa aiba arme neletale. Deci: politia are arme neletale in timp ce populatia are letale. Bun. Si toate astea azi, nu poimaine cand se reintoarce Stalin pe pamant.
      • -12 (44 voturi)    
        hei (Duminică, 12 iunie 2016, 16:29)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui Getodac_

        Pana in anii '60, bolnavii mintali erau tinuti in lantzuri la ospiciu. Comunistii din Vest au zis sa le dea drumul pe strazi. La ora actuala, astia comit numeroase crime pentru care justitia nici nu-i condamna, pentru ca sunt nebuni, deci iresponsabili pentru faptele lor.
      • 0 (18 voturi)    
        Sub (Duminică, 12 iunie 2016, 16:32)

        persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui Getodac_

        scriu.
      • +11 (19 voturi)    
        integrarea (Duminică, 12 iunie 2016, 18:01)

        DimijoareiObt [anonim] i-a raspuns lui Getodac_

        Merge integrarea duduind pe toata planeta! Hahahaha !
    • +6 (14 voturi)    
      Intreaba-l pe Eric Holder, (Duminică, 12 iunie 2016, 14:41)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      la turnarea noului film Fast&Furious 8 "In administratie nu gandim".
    • +56 (72 voturi)    
      hei (Duminică, 12 iunie 2016, 16:26)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      Vorbesti aiurea:
      Este vorba de un terorist musulman. In Franta, sunt legi ferme impotriva armelor si totusi sute de oameni au fost impuscati la concert si pe strada fara probleme. Daca maine se intampla si in Romania, unde sunt legi stricte impotriva armelor, ce-o sa mai zici? In plus, detzinerea de arme este un drept constitutional in Statele Unite.
      • -10 (38 voturi)    
        ... (Duminică, 12 iunie 2016, 17:29)

        tsc [utilizator] i-a raspuns lui john70

        Problema cu ce spui tu este ca ce s-a intamplat azi in Orlando nu este un incident izolat. SUA are un average de 1 mass shooting pe zi si vreo 30% din numarul total din lume.
        • +16 (34 voturi)    
          ha (Duminică, 12 iunie 2016, 18:21)

          john70 [utilizator] i-a raspuns lui tsc

          La numarul de morti pe cap de locuitor rezultati din mass shootings, Norvegia e locul 1 in lume si vecina Serbia e pe locul 2. Statele Unite mult mai in spate, avand in vedere ca sunt 350 de milioane.
        • -3 (11 voturi)    
          Vorbesti tampenii (Duminică, 12 iunie 2016, 22:47)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui tsc

          Vorbesti tampenii cu "average"-urile tale.
      • -11 (33 voturi)    
        Ia sa vedem (Duminică, 12 iunie 2016, 17:30)

        silmix [utilizator] i-a raspuns lui john70

        Ia sa comparam altfel:

        Japonia (control strict al armelor)- 395 de omoruri
        Sua (liber la arme) - 12,253.

        Unde o fi mai bine?
        • -3 (27 voturi)    
          Evident ca e mai bine in SUA, (Duminică, 12 iunie 2016, 18:08)

          xrogo [utilizator] i-a raspuns lui silmix

          daca esti putin dezaxat,cumperi o pusca mitraliera si-ti lichidezi adversarii !!!
        • +4 (18 voturi)    
          Ar trebui raportat la populatie (Duminică, 12 iunie 2016, 18:11)

          V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui silmix

          SUA este de n ori mai mare decat Japonia deci este normal ca numarul sa fie mai mare pentru ca sunt mai multi.
          • +1 (19 voturi)    
            Incultii ar trebui sa taca (Duminică, 12 iunie 2016, 19:55)

            silmix [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

            Japonia 123 milioane SUA 318 milioane

            Vezi ca populatia e doar de 3 opi mai mare , crimele sunt de 30 de ori.
            • -5 (19 voturi)    
              Recunosc (Duminică, 12 iunie 2016, 20:04)

              V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui silmix

              Nu stiu din memorie nici populatia Japoniei si nici a SUA. Dar ia, zi: cat e populatia Ugandei si a Islandei, asa, din memorie? In fond Islanda e mai aproape decat SUA sau Japonia...
        • +15 (21 voturi)    
          hei (Duminică, 12 iunie 2016, 18:22)

          john70 [utilizator] i-a raspuns lui silmix

          Japonia - imigratie zero.
          SUA - intra cine vrea

          Japonia - 100+ milioane locuitori
          SUA - 300+ milioane locuitori

          SUA - detzinerea de arme=drept constitutional
          Japonia - nu prea
        • +26 (28 voturi)    
          rata omorurilor (intentionate) (Duminică, 12 iunie 2016, 19:24)

          un.om [utilizator] i-a raspuns lui silmix

          Si Elvetia (liber la arme) - 41 omoruri

          Sa alegi doar ce cifre doresti tu arata lipsa de onestitate clara.

          Oricum cifrele invocate sunt nerelevante (o tara cu populatie mare tinde sa aiba mai multe omoruri decat o tara mica). Indicatorul corect este numarul de omoruri (intentionate) la fiecare suta de mii de locuitori.

          Loc | Tara/teritoriu | Rata omorurilor
          1 Honduras 84,6
          2 El Salvador 64,2
          3 Venezuela 62,0
          15 Brazilia 24,6
          27 Mexic 15,7
          53 Rusia 9,5
          105 Albania 4,0
          112 SUA 3,8
          145 Turcia 2,6
          167 Romania 1,5
          169 Canada 1,4
          174 Franta 1,2
          181 Marea Britanie 1,0
          187 Germania 0,9
          193 Italia 0,8
          197 Spania 0,7
          208 Elvetia 0,5
          209 Austria 0,5
          213 Japonia 0,3

          Am ales cateva tari reprezentative (nu e loc pentru toate).

          Deci in medie intrun oras de 200mii loc din Elvetia are loc doar un omor intentionat pe an, in Romania intr-un oras similar au loc 3, in SUA 8, in Rusia 19 si in Honduras 170 omoruri.
          • -26 (36 voturi)    
            Si ai reusit... (Duminică, 12 iunie 2016, 19:57)

            silmix [utilizator] i-a raspuns lui un.om

            Sa demonstrezi un...

            Conform tabelului tau cea mai putin violenta tara este Japonia , da?
            Cu cel mai sever control al armelor din lume.

            Deci , ma contrazici dandu-mi dreptate.
            Mersi , esti un scump.
            • +12 (30 voturi)    
              Guns don't kill people (Duminică, 12 iunie 2016, 20:05)

              Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui silmix

              People kill people. Lasa-i pe japi ca aia-s cu alta mentalitate. In America esti mai in siguranta decat in Romania.
            • +12 (18 voturi)    
              gresesti (Duminică, 12 iunie 2016, 20:35)

              nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui silmix

              elvetia si israel sunt tzari cu armament militar, acasa. rezervistii au totul acasa, doar sa puna uniforma, sa'si ia arma din dotare si sa mearga la locul de adunare al unitatii.
              crimele se produc si cu mainile goale, si cu arme albe. la noi sunt la moda topoare si sabii ninja. :)

              tzine de educatie, nu de arme.

              in cazurile astea cu omoruri multiple, in multime, in sua, desi sunt multe arme, legale sau ilegale, pe atacatori ii contracareaza politzia. de unde ca, arma nu sare asa repede din tocul sau....

              iar tipi din astia ca in florida sau california, atacatorii ar fi avut arme si intr'o tzara cu interdictii. aminteste'ti franta, belgia, de curand.
              diferenta este ca in america nu'si pierd timpul cu prinderea si judecarea, nu se intampla ca in norvegia, unde criminalul ala face scandal pt. conditiile din puscarie...
              • -7 (9 voturi)    
                Exact (Duminică, 12 iunie 2016, 22:58)

                V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

                Si unde educatie nu e, nu ar trebui sa fie nici arme. Sincer: la o populatie educata as lasa armele la liber. Dar SUA nu e nici de departe educata la acest capitol si totusi armele sunt la liber.
            • +2 (4 voturi)    
              Gandesti ca un copil (Luni, 13 iunie 2016, 1:27)

              Getodac_ [utilizator] i-a raspuns lui silmix

              Japonezii sunt supravegheati cu atentie inca de la sfarsitul celui de-al doilea razboi mondial. Poate ne spui si de ce. S-a vazut de ce grozavii sunt capabili si cat de fanatici pot deveni.

              Respect pentru ei si nemti pentru ca au recunoscut greselile si s-au schimbat, dar nu se stie cum ar reactiona daca le dai liber la arme.

              Apropo, cine te opreste sa pleci acolo?
              • +2 (2 voturi)    
                cand vor inceta oare si musulmanii... (Luni, 13 iunie 2016, 12:13)

                press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui Getodac_

                sa fie fanatici sa sa-si ceara scuze pentru milioanele si milioanele de victime pe care islamul le-a facut de-a lungul timpului, de la infintare pana in prezent (continuu)
          • +5 (13 voturi)    
            avantajul enorm al SUA (Luni, 13 iunie 2016, 7:28)

            NurosuNurosu [anonim] i-a raspuns lui un.om

            Cu loteria vizelor SUA completeaza imediat pierderea (Dzeu sa-i IERTE) a 50 homosexuali cu 50 de ingineri..medici...profesori sau alti specialisti din toata lumea ....SUA nu va renunta niciodata la dreptul populatiei de a purta arme s-a studiat si parastudiat cauza aceasta....beneficii versus pierderi ...beneficiile sant mult mai mari... o populatie de 300 milioane de locuitori de toate natiile in un teritoriu asa de intins si vast nu poate fi aparata de politie permanent 24 de h din 24 si atunci apare necesitatea ca individul sa se poata apara singur de agresiune ....America a fost fondata de pistolari mai ales sudul... portul de arma este in cultura americana de 200 de ani...si nu poate fi inlaturat decat democratic..se va limita detinerea unor tipuri de arme si cantitatea de munitie, dar bad guys vor avea mereu ce arme isi doresc...Discutia in favoarea si impotriva detinerii de arme e lunga si fiecare parte are adeptii ei..deocamdata dreptul cetateanului de a purta arma e in constitutia SUA si nu cred ca se va modifica prea curand in urmatoarea suta de ani...
      • -12 (26 voturi)    
        O mica observatie (Duminică, 12 iunie 2016, 18:06)

        V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui john70

        Ati auzit sa se intample in Franta saptamanal? Sau hai nu in Franta, in Europa, saptamanal?
        • +6 (8 voturi)    
          hei (Duminică, 12 iunie 2016, 22:36)

          john70 [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

          Da, in Franta sunt impuscaturi in fiecare saptamana.
          • -2 (4 voturi)    
            Da (Luni, 13 iunie 2016, 9:14)

            V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui john70

            Si se cenzureaza.
    • +10 (20 voturi)    
      care este riscul ca... (Duminică, 12 iunie 2016, 19:20)

      press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      un musulman sa aibe acces liber la arme si aceste arme sa fie folosite impotriva oamenilor nevinovati?...

      Raspuns: 99,9999999999999999999999999%

      Americanii nu se gandesc la acest lucru din pacate...
      • +5 (5 voturi)    
        hei (Duminică, 12 iunie 2016, 22:37)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

        Modificarea Constitutiei este foarte complicata in SUA.
        • +4 (6 voturi)    
          mea culpa... (Duminică, 12 iunie 2016, 23:24)

          press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui john70

          de fapt trebuia sa fi zis in felul urmator:

          "Americanii cand au adoptat aceasta lege fundamentala s-au gandit la oameni nu si la animale..." Nu aveau de unde sa stie ca slujitorii "religiei pacii" vor beneficia si ei de aceasta lege...
          • 0 (4 voturi)    
            hei (Luni, 13 iunie 2016, 1:57)

            john70 [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

            Primul razboi purtat Statele Unite a fost impotriva musulmanilor, impotriva maghrebienilor care atacau navele americane din Mediterana. Se intampla pe la 1800.
  • -6 (66 voturi)    
    Un vot pentru Hillary este un vot pt. islamiști (Duminică, 12 iunie 2016, 17:14)

    Nyk1 [utilizator]

    Trump în schimb nu va permite ca astfel de atacuri să se repete pe viitor, va închide definitiv granițele SUA pentru musulmanii radicali.
    • +14 (34 voturi)    
      Trump vs. Hillary 2016 = Vadim vs Iliescu 2000 (Duminică, 12 iunie 2016, 17:43)

      CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Cam pe-acolo. Respectiv un bufon incult vs. o sociopată perversă.

      Indiferent cine câștigă rezultatele nu au cum să fie pozitive.
      • -3 (3 voturi)    
        hei (Luni, 13 iunie 2016, 1:58)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

        Nu te-ai prins nici pana acum ca Vadim era omul lui Iliescu? E drept, nu exclud varianta ca Trump sa fie omul lui Hillary.
    • -7 (25 voturi)    
      Olala (Duminică, 12 iunie 2016, 18:12)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Chiar crezi ca un radical inarmat ii va cere intai acordul lui Trump inainte sa faca ceva? Crezi ca Obama i-a permis astuia sa impuste, chiar daca ambii sunt musulmani?!?
      • 0 (4 voturi)    
        obama musulman ? (Luni, 13 iunie 2016, 0:49)

        nihilistu' [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

        trump iesi din acest corp!
    • +14 (20 voturi)    
      .... (Duminică, 12 iunie 2016, 18:22)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Era cetatean american, nascut la ei din parinti afgani. Ce-o sa faca Trump, o sa-i expulzeze pe toti?
      • +2 (10 voturi)    
        hei (Duminică, 12 iunie 2016, 22:38)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        Pentru cei ramasi vor fi lagare. Au facut la fel cu japonezii in al doilea razboi mondial.
        • 0 (4 voturi)    
          aha (Duminică, 12 iunie 2016, 23:47)

          kelye [utilizator] i-a raspuns lui john70

          si inca se scuza si platesc despagubiri
          alte idei?
          • 0 (2 voturi)    
            eroare (Luni, 13 iunie 2016, 0:48)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui kelye

            nu pentru lagare se scuza
            • 0 (0 voturi)    
              macar documenteaza-te (Marţi, 14 iunie 2016, 12:56)

              kelye [utilizator] i-a raspuns lui srpc

              daca tot deschizi gura, cauta putin pe internet

              https://en.wikipedia.org/wiki/Internment_of_Japanese_Americans#Reparations_and_redress
    • -1 (37 voturi)    
      hehe... (Duminică, 12 iunie 2016, 20:27)

      press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      se vede clar din minusurile pe care le-ai primit, cati fani pro-islamisti sunt pe aici pe HN.

      portretul robot al postacilor pro-islamisti:

      1) injura si fac bascalie intotdeauna cand vine vorba de crestini/biserica/crestinism in general
      2) sunt impotriva construiri de biserici/catedrale in Romania
      3) sunt pro construirii de mega moschei si moschei in Romania
      4) isi fac vacantele intotdeauna numai in Turcia si Dubai
      5) cand se duc in vacanta in Turcia, de fiecare data viziteaza moschei si isi fac poze cu acestea pe care ulterior le posteaza pe feisbuc cu mandrie
      6) meniul lor se reduce doar la saorma, kebab si toate
      • -4 (16 voturi)    
        Nu mi-e clar daca aia sunt "prooslamisti" (Duminică, 12 iunie 2016, 22:52)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

        Nu mi-e clar daca aia sunt "prooslamisti", asa cum ii numesti matale, dar cu siguranta ca te-ai cocotat aici din alt secol, 12, 13, ceva cu cruciadele.
  • +2 (48 voturi)    
    mda... (Duminică, 12 iunie 2016, 17:29)

    liviu_ [utilizator]

    sa vedem ... ori crestin, ori musulman... ca ma indoiesc ca ateii au ceva cu homosexualii...
    • +10 (24 voturi)    
      e o prostie (Duminică, 12 iunie 2016, 18:22)

      giigi [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      sa generalizezi.
      e putin probabil sa vezi crestinul sau musulmanul average mergand inarmat intr-un bar sa omoare 50 de oameni.
      cei care fac asa ceva sunt retarzi care o sa se ralieze la orice ideologie pentru sange. daca nu era religia, puteau fi marxisti ca in anii 70 sau cine mai stie ce.
      • +1 (15 voturi)    
        nu generalizez... (Duminică, 12 iunie 2016, 18:56)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui giigi

        am zis ca ori e crestin ori musulman... nu am zic ca toti crestinii sau musulmanii sunt asa
        • -1 (11 voturi)    
          bun (Duminică, 12 iunie 2016, 19:48)

          giigi [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          si eu iti raspund, idiotii se lipesc de orice ideologie disponibila.
          nu iubesc muslimii, dar ca sa omori 50 de oameni cu sange rece trebuie sa fii dus rau, moment la care e dubitabil ca tu chiar esti crestin, muslim, marxist, etc.
      • 0 (12 voturi)    
        eu inteleg... (Duminică, 12 iunie 2016, 22:31)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui giigi

        Unii sunt superficiali in gandire si declaratii fara intentie, pentru ca sunt prea comozi (asta ca sa ma exprim putin mai elegant) sa se informeze si accepta tot ceea ce li se baga pe gat in fiecare zi de catre mass-media neo-marxista si multi-culturalista. Altii, prin superficialitatea comentarilor lor, dau de fapt dovada de rea intentie si fac comentarii cu premeditare insinuand intotdeauna, atunci cand vine vorba de cate un atac criminal facut de musulmani fanatici impotriva altor oameni care nu se raliaza si conformeaza ideologiei lor fasciste, ca vezi doamne, ar fi si un corespondent crestin al acestor manifestari barbare...Sa faci o paralela intre islam si crestinism in acest context si mai departe mergand, sa insinuezi ca ar exista crestini fanatici (ceea ce de fapt este un non-sens, din moment ce religia crestina se bazeaza pe iubire si pe liberul arbitru si nu se bazeaza in nici un caz pe constrangeri impotriva propriei constiinte) care ar face aceleasi grozavii in numele credintei crestine ca si fanaticii musulmani...

        Sa fie clar:

        un musulman, cu cat aprofundeaza si aplica mai mult perceptele islamice asa cum sunt ele scrise in Mein Kampff-ul lor, cu atat devine o persoana mai diabolica

        un crestin, cu aprofundeaza si aplica mai mult preceptele crestine asa cum sunt ele scrise in Noul Testament, cu atat devine o persoana mai buna
        • 0 (12 voturi)    
          serios?! (Duminică, 12 iunie 2016, 23:34)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

          au fost multicele atacuri comise de crestini...
          daca e sa iei ultimele cateva zeci de ani... musulmanii au comis mai mutle acte teroriste in numele religiei... daca iei ultimele cateva sute de ani situatia se schimba!

          nu a fost intentia mea sa fac un razboi intre religii... pur si simplu comentam ce putea sa fie atacatorul... dar spre dezamagirea ta iti spun ca au fost acte teroriste facute de crestini... si nu putine...
          si cititul bibliei (daca nu te face ateu) nu te face chiar atat de bun...
          mai ales ca noul testament vine la pachet cu vechiul testament... ala cu "cand cuceresti un sat omoara barbatii si femeile care au vazut barbat, iar cele care nu au vazut ia-le pentru tine" ceva de genu... oricum asta era ideea... nustiu ce sa zic dar mie nu mi se pare deloc ca te-ar face o persoana mai buna
          • +2 (4 voturi)    
            Ai probleme in a intelege un text simplu (Luni, 13 iunie 2016, 12:48)

            Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            Crestinii care fac lucruri rele, le fac cand incalca principiile crestine. Adica atunci cand nu se comporta crestineste. Ca ateu poti sa faci orice, ca nu ai nici un standard obiectiv de moralitate care sa te opreasca. In functie de ce judeci tu o persoana ca e buna sau rea? Nimic nu te face bun daca tu nu vrei sa fii bun. Regula la care te referi din Vechiul Testament era foarte buna, numai ca tu nu stii despre ce vorbesti, pentru ca n-ai citit, n-ai studiat si judeci prin prisma societatii actuale, care e departe de a fi ideala.
            • -1 (3 voturi)    
              ... (Luni, 13 iunie 2016, 19:04)

              CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

              Ţin să-ţi atrag atenţia că Dumnezeul creştin îţi dă libertatea absolută de alege între rău şi bine, aşa că nici pe tine, ca_creştin, nimic nu te face bun dacă nu vrei să fii bun.

              Iar aia cu standardul obiectiv de moralitate e glumă bună când, două rânduri mai jos, spui că îndemnul ăla la genocid din Vechiul Testatment e o "regulă care era foarte bună". Noroc că Dumnezeu, eternul şi perfectul, s-a răzgândit între timp şi nu mai crede că genocidul, violul în masă şi infanticidul sunt kosher.
              • +1 (3 voturi)    
                Atrage-mi atentia cu ceva care are sens (Marţi, 14 iunie 2016, 0:47)

                Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

                Adica imi atragi atentia cu ce? Repetand exact ce am spus eu? Sau nu stii ce inseamna "nimic"? N-are nici un sens ce spui.

                Devi mai bun daca aderi la acele standarde si le traiesti. Nu doar daca declari din gura.

                Daca aderi la ateism n-ai nici un standard. Crezi ca ai aparut la intamplare, accidental si cel mai tare supravietuieste. Poti sa faci orice, pentru ca nu exista o autoritate deasupra ta in fata careia sa dai socoteala. Nici vreun scop existential mai inalt. Cu ce drept imi impui tu, om ca si mine, sa fac ce vrei tu si sa ma port cum vrei tu? Pentru ce sa fac asta? Oricum mor pana la urma.

                Logica ta e o gluma. In conceptia ta "bunatatea" e un fel de senilitate? Fiecare face orice vrea fara sa sufere consecintele? Care "genocid"? Care viol? Dupa cine? Dupa care legi?

                Nu s-a razgandit nimeni. S-au schimbat vremurile si sistemele de guvernare.

                Cand America ucide teroristi e genocid? Nu stii despre ce vorbesti si gandesti circular.
    • +22 (22 voturi)    
      hehehe (Duminică, 12 iunie 2016, 18:23)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Ateii vor fi pe lista neagra a musulmanilor.
      • +17 (17 voturi)    
        pai (Duminică, 12 iunie 2016, 19:51)

        misunel [utilizator] i-a raspuns lui john70

        toti''infidelii'' sunt pe lista lor neagra..si toti sunt ''infideli'' in afara de ei ..
        • -6 (8 voturi)    
          hei (Duminică, 12 iunie 2016, 22:40)

          john70 [utilizator] i-a raspuns lui misunel

          Totusi, nu ne opreste nimeni sa ne convertim.
          Mai rau era cu comunistii ca se luau de originea nesanatoasa si asta era, ca si rasa, imposibil de schimbat.
          • +5 (5 voturi)    
            si totusi (Luni, 13 iunie 2016, 10:08)

            xan [utilizator] i-a raspuns lui john70

            Nu ne opreste nimeni sa refuzam sa ne supunem umili.
            De ce am face asta in fata unei ideologii incredibil de rigide, care din cauza asta pe termen lung nu are nici macar o sansa in fata evolutiei naturii?
          • +3 (7 voturi)    
            E de preferat (Luni, 13 iunie 2016, 10:44)

            Lili_1024 [utilizator] i-a raspuns lui john70

            sa traiesti intr-o tara comunista decat intr-una islamica dupa Legea Sharia. Cel putin comunistii au dat drepturi egale femeilor cu barbatii.
            • 0 (2 voturi)    
              hei (Luni, 13 iunie 2016, 17:11)

              john70 [utilizator] i-a raspuns lui Lili_1024

              Saraca de tine.
              Un guvern nu da drepturi, suntem nascuti cu ele.
              Comunistii au luat drepturile in mod egal si de la barbati si de la femei.
    • +11 (15 voturi)    
      musulman (Duminică, 12 iunie 2016, 18:23)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      logic
    • +4 (16 voturi)    
      Zau? :) (Duminică, 12 iunie 2016, 22:07)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Daca as generaliza ca tine as ajunge la concluzia ca:

      in jumatate de secol, ateii (Hitler si Stalin) au ucis sau persecutat mai multi homosexuali decat au reusit altii, foarte foarte eficienti. Ori nu stiai, ori crezi ca faptul ca ei doi erau atei nu a fost un factor determinant in ideologia lor. Cel putin a fi crestin exclude din start vreo persecutie a aproapelui. Asta ca mai sunt dezaxati.. e alta.
      • +1 (11 voturi)    
        deci... (Duminică, 12 iunie 2016, 23:41)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        1 - NU AM GENERALIZAT!!! am zis ca ori e musulman ori e crestin... pentru ca celelalte religii (sau lipsa lor) nu au treaba cu homosexualii. NU am zis ca toti sau majoritatea oamenilor de aceasta religie ar face asa ceva!
        2 - Hitler NU a fost ateu... nu ti-a iesit deloc comparatia asta (Stalin a fost ce-i drepta... dar ca o paranteza a fost crescut intr-o familie de religiosi).
        3 - stalin si hitler NU au omorat in numele ateismului... astia impusca oameni in numele religiei. si faptul ca ei erau atei chiar nu a fost un factor in ideologia lor... la fel cum faptul ca erau credinciosi nu I-a impiedicat pe cruciati sa faca ce au facut...
        4 - exclude vreo persecutie a aproapelui?! tu ai idee cate injuraturi si blesteme mi-am luat cand spuneam ca-s ateu?! de cruciade ai auzit?! de vechiul testament ai auzit (ala in care dumnezeu omoara cam pe oricine are chef, permite crima, violul, poligamia etc).

        Nu ma intelege gresit... religia nu te face rau (dar nici bun), in schimb religia le da dezacsatilor o mana de ajutor in a convinge fraierii sa se arunce in aer. pentru ca... biblia, la fel ca si coranul, sunt niste carti f. violente (coranu e mai smecher totusi).
  • +2 (38 voturi)    
    si (Duminică, 12 iunie 2016, 18:15)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    uite asa mai curge un val urias la moara lui trump, care va ajunge presedinte mai usor decit spera, iar pe hilara o s-o ia apa, cu tot cu hussein barack si neomarxismul lor criminal..
  • +15 (41 voturi)    
    Islam Raus (Duminică, 12 iunie 2016, 18:23)

    CuviosulPramatie [anonim]

    Afara cu ciorile islamiste din SUA.
    • +8 (26 voturi)    
      ar trebui cam afara de pe planeta (Duminică, 12 iunie 2016, 18:42)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui CuviosulPramatie

      poate revin mai buni la reincarnare...
    • +1 (9 voturi)    
      si din EU... (Duminică, 12 iunie 2016, 23:53)

      press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui CuviosulPramatie

      La noi de ce sa ramana?!!...
    • -1 (7 voturi)    
      si din EU... (Duminică, 12 iunie 2016, 23:53)

      press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui CuviosulPramatie

      La noi de ce sa ramana?!!...
  • +9 (11 voturi)    
    atac (Duminică, 12 iunie 2016, 18:39)

    nimrod [utilizator]

    Iar vor pune flori pe garduri...
    • +1 (11 voturi)    
      hahaha (Duminică, 12 iunie 2016, 22:41)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui nimrod

      Je Suis Charlie
      Je Suis Paris
      Je Suis Homo.
  • -8 (16 voturi)    
    ... (Duminică, 12 iunie 2016, 19:07)

    vitan.sandu [utilizator]

    Si nu isi da Obama demisia?! Cum nu, sistemul este unul criminal. In rest, Dumnezeu sa-i odihneasca pe cei ucisi de un nebun.
  • -7 (31 voturi)    
    majoritatea comentarilor la .. (Duminică, 12 iunie 2016, 19:20)

    exilatul [utilizator]

    aceasta tragedie ( desi la americani a devenit ceva obisnuit avind in vedere ca de la inceputul anului au fost ucise peste 5500 de persoane si citeva zeci de mii ranite prin impuscare ) arata 2 principale trasaturi ale romanilor : prostia si rasismul ( desi romania nu a fost invadata de milioane de imigranti ca alte tari )...
    • +14 (18 voturi)    
      stai linistit (Duminică, 12 iunie 2016, 19:53)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      ca si americantii vad cine ii omoara si ca musulmanii cica moderati nu isi cer scuze...
      • -7 (23 voturi)    
        hodoronc tronc (Duminică, 12 iunie 2016, 21:40)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui dj

        Dar heterosexualii nu ar trebui sa isi ceara scuze?
        Dar barbatii intre 20 si 30 de ani?
        Dar tatii?
        Asta e un dement care a fost deranjat ca doi barbati s-au sarutat in fata copilului sau. Cine a actionat? barbatul, tatal, heterosexualul sau musulmanul?
        Ca tata heterosexual moderat, simti nevoia sa iti ceri scuze pentru actiunile unui dement?
        • +11 (21 voturi)    
          vezi ca ISIS (Duminică, 12 iunie 2016, 22:12)

          dj [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

          Deja a revendicat atacul.
          Pana la noi reforme nu vad state teroriste facute de heterosexuali care sa ceara moartea homosexualilor (si nu numai).
          Nu vad state formate de barbati intre 20-30 de ani (sau alte varste) care sa ceara moartea homosexualilor (si nu numai).
          La fel la tati.
          Dar la musulmani da. Plus ceva pedofilie, moartea tuturor celor care nu sunt musulmani, etc.
          Ce ziceai de religie?
          • +2 (10 voturi)    
            bullshit (Luni, 13 iunie 2016, 0:37)

            muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui dj

            Revendic eu atacul, in numele heterosexualilor. Isis poate sa revendice si boii de la bicicleta mea, nu inseamna ca-s ai lor.
            Daca ar fi aflat de Hexi Pharma, poate ar fi revendicat si asta, ca probabil au facut mai multe victime acolo.
            Ieri un dement a impuscat o cantareata, pe cand dadea autografe. Acolo era clar 'era un nebun', nicidecum 'era un crestin', sau 'era un alb'.
            Simplificati prosteste cei care o dati inainte cu musulmanii si cum ii impinge coranul sa se manifeste.
            Cand Romania a fost inghitita de comunism a rasarit un val de tortionari, oameni de nimic, gata sa calce pe cadavre.
            In orice populatie exista un procent de sadici, de dementi, de psihopati. Cei mai multi raman toata viata in stare latenta. In esenta au nevoie de stimuli pentru a se manifesta.
            Pentru unii asa a fost comunismul, au omorat, au torturat, au calcat in picioare.
            De ce? Pentru ca si altii faceau la fel, pentru ca in mediul lor era acceptabil sa se comporte astfel.
            Cam asta ofera si 'jihadul', o justificare a pornirilor ucigase. E clar ca momentan cea mai mare parte a dementilor stimulati vin din zona musulmana, pentru ca jihadul e un fenomen global, iar stimulii sunt peste tot in media.
            In Rwanda au fost omorati 800 de mii de oameni in 100 de zile.
            In Cambogia cateva milioane.
            In fosta Iugoslavie au murit zeci de mii.
            In Ucraina vreo 5000.
            Peste tot gasesti dementi care sunt in elementul lor cand omoara, trebuie doar sa te uiti atent.
            N-o sa zica niciunul ca omoara de placere, ci pentru ca asa 'trebuie', asa ii dicteaza ideologia.

            Ca fapt divers daca ar fi sa adunam victimele cauzate de diversi dementi musulmani (in Europa/SUA), probabil vom vedea ca sunt mult mai putine victime decat cele cauzate de fulgere.
            • +5 (7 voturi)    
              pai (Luni, 13 iunie 2016, 10:06)

              hamham [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

              "Revendic eu atacul, in numele heterosexualilor. Isis poate sa revendice si boii de la bicicleta mea, nu inseamna ca-s ai lor."

              UPDATE 20.08 Atacatorul a sunat la politie si a jurat loialitate Statului Islamic inainte de masacru – NBC News

              esti nitel depasit de evenimente maitre.
          • 0 (8 voturi)    
            Hai sa fim seriosi (Luni, 13 iunie 2016, 1:27)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui dj

            Hai sa fim seriosi. ISIS e in criza de popularitate chiar printre muslimi, dovada e ca incep sa piarda teritorii deja controlate. E disperat sa "marcheze" succese pentru a-si mentine popularitatea macar printre dementii lor.
            Au profitat si si-au asumat un alt nebun de pe planeta, asta-i tot. Nu are nimic de-a face cu religia, nici chiar cu situatia din Golf, Afganistan, Siria, whatsoever.
        • -5 (15 voturi)    
          hei (Duminică, 12 iunie 2016, 22:42)

          john70 [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

          Cine nu ar fi deranjat de imaginea a doi barbati sarutandu-se?
          • +7 (7 voturi)    
            Chuck Norris (Luni, 13 iunie 2016, 0:39)

            muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui john70

            Cica e imun si la veninul cobrei.
          • +9 (11 voturi)    
            pardon (Luni, 13 iunie 2016, 0:50)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui john70

            deranjat e una, niste suturi in fund e alta, iar masacru in masa e cu totul altceva
          • +2 (4 voturi)    
            Eu! (Luni, 13 iunie 2016, 10:51)

            Lili_1024 [utilizator] i-a raspuns lui john70

            Daca esti intreg la minte nu te deranjeaza viata privata a altora! Ca sa nu mai spun ca indiferent cat ai fi de deranjat, uciderea lor nu are nicio justificare!
            • -1 (3 voturi)    
              hei (Luni, 13 iunie 2016, 17:15)

              john70 [utilizator] i-a raspuns lui Lili_1024

              Pai problema e ca nu mai e demult o afacere privata.
              Daca ai trai intr-o dictatura homosexuala, unde ajungi la puscarie daca scrii liberi comentarii precum cele de aici, ai vedea ca nu mai e o chestie asa de nevinovata.
  • +14 (28 voturi)    
    In SUA si pretutindeni pe glob.... (Duminică, 12 iunie 2016, 19:34)

    press_to_reset_the_world [utilizator]

    doar dezaxatii, bolnavii mintali si musulmanii fac omoruri in masa...oare ce ii impinge pe musulmani sa actioneze ca niste bolnavi mintali?...ce ii impinge oare aici?...nu pot sa-mi explic si gata!!!...exista oare o explicatie stiintifica sau stiintifico-fantastica la aceasta enigma?!...
    • +19 (27 voturi)    
      eu cred (Duminică, 12 iunie 2016, 19:56)

      misunel [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

      ..ca e o ideologie apropiata de cea a lui hitler..ei se considera un fel de rasa suprema si sunt deasupra tuturor si au primul drept la viata..musulmanii barbati..ca de asta isi trateaza si femeile cum o fac(bine,e adevarat..nu chiar toti..)..
      homesexualitatea la ei se pedepseste cu moartea..si nu orice fel de moarte ..
      pe unde merg,peste tot incearca sa impuna ideologia lor ,intr-un fel sau altul ..
  • +18 (30 voturi)    
    "Fiul sau se infuriase cu ceva timp in urma (Duminică, 12 iunie 2016, 19:53)

    Stapanu [utilizator]

    vazand doi barbati sarutandu-se in fata sotiei si copilului sau"/ dl. tatal cred ca a uitat s-adauge, "stiti, noi traim in Evul Mediu".
    • +12 (16 voturi)    
      bine zis! (Duminică, 12 iunie 2016, 22:05)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui Stapanu

      un crestin (adevarat) poate s-ar enerva dar daca e cu adevarat crestin nu i-ar ura, nici judeca nicidecum sa ii ucida. insa un musulman "inrait" tip jihadist va fi indemnat sa ii ucida. (sigur, exista si laturi moderate ale islamului si multi muslimi de treaba- dar din pacate par sa castige teren extremistii lor).
      • -10 (16 voturi)    
        religii (Duminică, 12 iunie 2016, 23:09)

        Rhemax [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        SI mafia italiana oare ce religie o fi avand? Pun pariu ca pupa cruci la greu si se duc la biserica. Iar de mafia ruseasca ce sa-ti spun? Sun t sigur ca sunt cei mai ortodoxi din tara care e "campioana" ortodoxiei. Si pun pariu ca ambele omoara mai multi oameni decat un dezaxat ratacit in viata.
        Islamisti sunt vreo 1,6 miliarde, de ce nu avem mai multe atacuri daca e asa rea religia lor?
        • +3 (15 voturi)    
          deci, iar te-am prins... (Duminică, 12 iunie 2016, 23:42)

          press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui Rhemax

          cu vrabia-n san!!!..

          Ultima data cand ai dat-o la intors, parca erai un crestin "adevarat" mare cititor al Noului Testament, Acum, iar ai comis-o! Nu au trecut decat cateva zile si iar ai inceput cu retorica ta anticrestina....mai, mai, maiii. Am zis eu ca esti deja radicalizat de prietenii tai, din pacate un imaginari...
        • +2 (2 voturi)    
          fratica, ai o problema! (Luni, 13 iunie 2016, 10:31)

          Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui Rhemax

          Daca cineva se declara crestin si da cu mitraliera printr-un club, NU e crestin si punct. Crestin inseamna cel ce adera la valorile si cerintele transmise de Domnul Isus- in Noul Testament (nu Vechiul!)! De declarat si eu ma pot declara orice, asta ma face automat ce am declarat ca sunt?
          Asa si cu mafiile italiene, rusa etc- sa se declare ei ce vor si nu au decat sa aiba orice impresie, dar NU sunt "crestini". Sunt orice, dar asta nu.

          Stai linistit ca si la noi sunt (prea)multi care se cred crestini ortodocsi doar pt ca se duc la biserici, fac cruci si pupa moaste si "tin" sarbatorile- dar in rest au discursuri pline de ura, de judecati si condamnari la adresa altora, a vecinilor samd. Doar se cred ei "ortodocsi"...
    • -4 (10 voturi)    
      adica (Duminică, 12 iunie 2016, 22:43)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui Stapanu

      Adica o societate in care barbatii se saruta o fi cumva avansata?
    • +2 (14 voturi)    
      In Evul Mediu... (Duminică, 12 iunie 2016, 23:02)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui Stapanu

      ...oamenii erau atat de "inapoiati" incat barbatii se sarutau doar cu femei...
      • -10 (14 voturi)    
        asa e! (Luni, 13 iunie 2016, 0:44)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

        Homosexualii au aparut in ultimii 25 de ani, pe timpul comunistilor nu existau homosexuali in Romania! E doar vina protv-ului si a vestului decadent. E o miscare pornita de catre Georgi Soros, care doreste ca natalitatea in Romania sa atinga cote alarmante, iar femeile noastre sa nu mai poata gasi barbati cu care sa se imperecheze.
      • +1 (3 voturi)    
        da, da, cum sa nu (Luni, 13 iunie 2016, 13:20)

        CC_CC [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

        www.medievalists.net/2011/07/03/same-sex-relations-in-the-middle-ages
  • -5 (23 voturi)    
    Romanii, votaci de penali (Duminică, 12 iunie 2016, 20:07)

    Locke Lamora [utilizator]

    in loc sa-si vada de-ale lor, poarta grija si dau lectii Americii, habar neavand despre cum e in America, de fapt. Looool.
  • +6 (20 voturi)    
    Religia este problema (Duminică, 12 iunie 2016, 20:18)

    excelsior2016 [utilizator]

    Si in acest caz ca in majoritatea, religia este problema. Pur si simplu este o religie ce naste oameni bolnavi. Ne trebuie o minte luminata sa rezolve aceasta problema. Cand va aparea? Poate nu in viata asta...
  • -1 (23 voturi)    
    ISIS? (Duminică, 12 iunie 2016, 20:19)

    Mazeta [utilizator]

    "This has nothing to do with religion," he told NBC, stating that he was “in shock like the whole country.” He went on to relate a “recent incident” that demonstrated his son’s attitudes. "We were in Downtown Miami, Bayside, people were playing music. And he saw two men kissing each other in front of his wife and kid and he got very angry. They were kissing each other and touching each other and he said, 'Look at that. In front of my son they are doing that.' And then we were in the men's bathroom and men were kissing each other."
    • -4 (28 voturi)    
      Tot dezaxat ramane as zice (Duminică, 12 iunie 2016, 20:41)

      excelsior2016 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Spun ca tot dezaxat ramane pentru ca a ucis. Nu sunt de acord nici eu ca homosexualii sau bisexualii sa se manifeste in public. In opinia mea poti face orice sexual vorbind cat exista consens in casa ta, in dormitorul tau. Pe strada atata timp cat majoritatea nu este de acord cu astfel de manifestari, ar trebui sa se abtina. As adauga chiar daca nu ar prea avea legatura cu subiectul faptul ca ar trebui interzis sa se infieze copii de catre astfel de cupluri. Vrei unul? Fa-ti tata!:)
      • +8 (30 voturi)    
        ... (Duminică, 12 iunie 2016, 21:42)

        Flaviius [utilizator] i-a raspuns lui excelsior2016

        Nu esti depart de Daesh . Avem zeci de mii de orfani pe care nu ii vrea nimeni , si tu doresti sa le refuzam celor de alta sexualitate dreptul asta . Lasam copii aia in grija statului , ca vai de ei , doar sa nu cumva sa vada cum pacatuiesc parintii . Prostii . Daca sunt iubiti , ingrijiti si educati in familia aia , orientarea sexuala nu conteaza .

        Pe de alta parte esti impotriva manifestarilor publice . Pai daca tu iti poti pupa sotia public , x de ce sa nu aiba voie ? Nu imi place nici mie sa vad asta , dar faptul ca mie nu imi place e irelevant .

        Are atat de multe probleme reale lumea asta , atatea nenoociri si atatea lucruri de rezolvat incat sexualitatea unor oameni chiar nu conteaza . Nu cred ca doi care se pupa pe strada e o problema . Ca nu ne place noua e treaba noastra . Cum noi ne putem pupa sotiile public , mi se pare normal sa poata si ei .
  • +14 (34 voturi)    
    wahabi (Duminică, 12 iunie 2016, 20:28)

    dum_i [utilizator]

    Toti sunt discipoli ai wahabismului si salafismului islamist.

    Sponsorizate generos de Arabia Saudita, Qatar si Turcia.

    Aliatii sua si ai vestului
    • +6 (14 voturi)    
      Si Iranul e power flower (Duminică, 12 iunie 2016, 21:35)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      bate cu flori, ca-n Romania la 1900, la Sosea...Hai, jos cu diferentierea ca sunt toti o apa si-un pamant.
      • +3 (5 voturi)    
        perfect adevarat... (Duminică, 12 iunie 2016, 22:33)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        ceea ce spui tu
    • +3 (5 voturi)    
      lasa conspiratiile (Duminică, 12 iunie 2016, 22:22)

      mavis [anonim] i-a raspuns lui dum_i

      in pace
    • 0 (0 voturi)    
      ASA E (Marţi, 14 iunie 2016, 14:33)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      Proiectul "califatul mondial" este din 1930 proiect al sectei islamice demente Wahabbi - azi powered by U-sa. Majoritatea mahomedanilor NU adera la asa ceva.
  • +12 (28 voturi)    
    Noi nu vrem Mega Moschee in Bucuresti! (Duminică, 12 iunie 2016, 21:32)

    hopsinoi [utilizator]

    Noi nu vrem Mega Moschee in Bucuresti!
  • +17 (29 voturi)    
    Islamismul si crimele (Duminică, 12 iunie 2016, 22:06)

    EMP [utilizator]

    De fiecare data cand un islamist mai omoara oameni nevinovati se gasesc o multime de indivizi care sa ne asigure ca "islamul n-are nimic de-a face cu crimele".
    Bun. Cum se explica atunci ca islamistii sunt campioni absoluti la omorat civili inocenti? Daca nu e religia, atunci ce e? Omoara din prea multa dragoste?
    Mie mi-a ajuns ipocrizia asta. Sa spunem limpede: islamul militant scuza, daca nu chiar sustine, crimele infaptuite in numele lui. Si cu asta basta. Cine vrea sa se minta in continuare n-are decat, pentru prostie nu exista leac.
  • -1 (17 voturi)    
    DEMISII? (Duminică, 12 iunie 2016, 22:14)

    NumaiLaNoi [utilizator]

    Nu cere nici un derbedeu demisii acolo? IMPUTITILOR
  • 0 (16 voturi)    
    biserica de romanica (Duminică, 12 iunie 2016, 22:20)

    mavis [anonim]

    a zis, in cazul incendiului de la Colectiv, ca aia erau satanisti. Probabil ca daca atacul ar fi avut loc in Romania ar fi zis ceva de genul pai erau gay as ca .. ce... .
  • +16 (24 voturi)    
    nu toti musulmanii sunt teroristi (Duminică, 12 iunie 2016, 22:33)

    Razvan_M [utilizator]

    Dar 99% din teroristi sunt musulmani. In tarile din Orientul Mijlociu exista liste de asteptare pt. cei care vor sa se sinucida si sa omoare si pe altii, ba chiar se dau spagi pentru a ajunge mai in fatza.
    Religia lor incurajeaza comiterea de acte violente impotriva oricui. Siitii si sunnitii se masacreaza de sute de ani, iar wahabbitii cauta puritatea religioasa asemenea nazistilor.

    Degeaba vorbim despre cum se omorau stramosii nostri cu sute de ani in urma. Sau cum i-au omorat catolicii pe hughenoti in Franta acum cateva sute de ani. Religia musulmana este mai importanta pentru musulmani decat familia, decat legea, decat orice. Civilizatia noastra a evoluat dincolo de nivelul "sa sarim pe ei, sa ii omoram si sa le luam caprele si femeile". In teritoriile daesh fetele crestine sunt puse in lanturi si vandute ca sclave (cu extra pret pentru cele de vreo 10 ani), in timp ce parintii le sunt omorati. Si exista milioane de musulmani care sustin financiar aceasta monstruozitate. In Belgia, cel mai cautat terorist a locuit bine-mersi timp de vreo 4 luni in centrul Bruxelului, facand cumparaturi la magazinul de la colt.
    In Paris se fac conferinte despre cat de tare trebuie batute femeile, conform Coranului. In Marea Britanie au existat niste gasti musulmane care au exploatat peste 2000 de fete si baieti britanici, inca de prin 1998 si pana mai anul trecut, acoperiti de o politie incompetenta, idioata si corecta politic, dar si de comunitati musulmane care se fac ca nu observa asemenea crime atunci cand sunt indreptate contra altor religii.

    Cred ca musulmanii au inceput demult un razboi contra tuturor celorlalti, bazandu-se pe usurinta de a omora folosind arme de foc sau explozibil. In tarile civilizate populatia nu mai poarta arme de cateva generatii, devenind soft targets pentru acesti potentiali criminali religiosi. Sa ne imaginam un moment atacuri simultane in 100 de localitati din cateva tari. Nu neaparat orase cu forte de politie....
  • +1 (5 voturi)    
    pt fanii filmului Prometheus/Alien:Convenant (Duminică, 12 iunie 2016, 23:01)

    Ciprian2020 [utilizator]

    LV 18-22
    LV 20-13

    si cu toate acestea, lumea ar fi mai buna fara Daesh.
    • 0 (4 voturi)    
      abia astept Covenant (Duminică, 12 iunie 2016, 23:56)

      mavis [anonim] i-a raspuns lui Ciprian2020

      LV-426 and LV-223 aren't planets. They are two of the three moons orbiting the gas giant Calpamos.
    • 0 (4 voturi)    
      si mai misto (Duminică, 12 iunie 2016, 23:58)

      mavis [anonim] i-a raspuns lui Ciprian2020

      The "LV" of satellites, as catalogued by the Weyland-Yutani corporation, was named after one of our chief science officers in our planetary exploration department, (now retired) he was called Lawrence Vandon.
      • 0 (0 voturi)    
        ok, si cand HN o sa... (Luni, 13 iunie 2016, 12:20)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui mavis

        scrie un articol despre Prometheus, o sa comentam cu placere, din nou, despre "religia pacii" si ce ispravi a mai facut ea...
  • -8 (14 voturi)    
    le-a dat-o (Duminică, 12 iunie 2016, 23:51)

    xanti [utilizator]

    De i-a julit.
  • +13 (15 voturi)    
    siiigur ca da :))) (Luni, 13 iunie 2016, 0:48)

    srpc [utilizator]

    nici un atentat comis in numele lui Allah n-are legatura cu islamul! intamplator, fireste, organizatiile musulmane si musulmanii insisi nu condamna niciodata, direct si deschis, atentatele, ba adesea le sarbatoresc
  • +11 (11 voturi)    
    cum spunea (Luni, 13 iunie 2016, 8:25)

    toxx [utilizator]

    un musulman arab emigrat in urma cu vreo 30-40 de ani in state: daca am fi asteptat la lumea araba sa inventeze becul, traiam pe intuneric si acum.

    n-am auzit pana acum de niciun extremist de alta religie (Exceptandu-l pe dezaxatul de Breivik) care sa omoare copii in scoli cu automate sau minoritati prin cluburi.

    Iar astia sunt 4 miliarde sau cati or fi si nu iese unul sa condamne ferm nenoricirile astea. cum spunea un comentator mai de mult pe aici, in gandul lor, multi nu sunt in stare sa puna mana pe arma, dar cand vad ca altul o face o spun in gand: "bine le-a facut !"
    • 0 (2 voturi)    
      Religie??? (Luni, 13 iunie 2016, 14:35)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui toxx

      In Usa in ultimii 20 de ani cei ce au facut "mass killings" nu au fost in gen musulmani.
      • 0 (0 voturi)    
        si nici in alte parti ale globului... (Luni, 13 iunie 2016, 18:37)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        Au fost doar nenorocitii aia de extraterestrii iar victimele au fost intotdeauna doar musulmanii cei neprihaniti, defavorizati, persecutati, etc, etc...Asa e bine?...Esti satisfacut?!
        • 0 (0 voturi)    
          Vorbeam de Usa (Marţi, 14 iunie 2016, 14:31)

          Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

          Sunt articole - toate "mass killings" in Usa au fost facute de tipi pe anti-depresive (care se stie ca duc in final la atacuri psihotice).
  • -4 (8 voturi)    
    Cerc vicios (Luni, 13 iunie 2016, 11:34)

    Azra [utilizator]

    Atata timp cat americanii nu vor renunta la obiceiul primitiv de a dormi cu o arma sub perna, pe care o pot cumpara ca si pe costum de haine si nu vor intra in randul natiunilor civilizate, pentru care viata omului este mai presus de orice, nu vor scapa de asemenea carnagii, care devin tot mai numeroase in SUA si nu sunt neaparat de origina terorista, traind intr-un permanent climat de profunda insecuritate. Poti sa te afli pe strada, intr-o statie de metrou, intr-un magazin sau intr-o scoala si poti deveni victima unui iresponsabil sau dezechilibrat mintal ori chiar a unuia nervos peste masura! In acest climat pe care societatea americana il perpetueaza constient, adevaratii teroristi ajunsi in Statele Unite nici macar nu trebuie sa se preocupe de a aduce cu ei arme sau explozibili, intrucat le gasesc din abundenta si le procura foarte usor chiar la fata locului si pot asasina zeci de oameni -americani- chiar la ei acasa.Amintiti-va doar de carnagiul de la maratonul de la Boston, de acum cativa ani. Si aceste lucruri se vor amplifica si mai mult, dupa cum tendintele din ultimii ani o confirma,daca societatea americana nu va pune sub un strict control milioanele de arme care circula pe piata libera(cu un carnet fals de conducere auto cineva poate sa-si cumpere cele mai letale arme).
  • +1 (3 voturi)    
    interesant de știut! (Luni, 13 iunie 2016, 11:59)

    barbu007 [utilizator]

    așa de îngăduitor e FBI-ul? că despre incompetență nu șade frumos a spune.
    ăia care urlă împotriva anchetelor de la Guantananmo ar fi meritat să fie și ei acolo, la fața locului. părerea mea...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică