Grecia intentioneaza sa cheltuie aproape o jumatate de milion de euro pentru promovarea tarii ca destinatie turistica pe Yahoo si Travel Channel, transmite site-ul ekathimerini.com, citat de Agerpres.

Cooperarea dintre Organizatia Nationala a Greciei pentru Turism (GNTO) si Yahoo va include o campanie care se va derula pe o perioada de trei luni pentru piata din SUA, cu 19,8 milioane de reclame, in valoare de 122.301 euro. De asemenea, se va desfasura o campanie de promovare pentru pietele din Emiratele Arabe Unite, Arabia Daudita, Qatar, Oman si Bahrein, cu 50,5 milioane de reclame, in valoare de 157.662 euro.

Canalul de televiziune Travel Channel va prezenta cinci reclame de un minut, de 129 de ori, pentru telespectatorii din Europa, Orientul Mijlociu si Africa. Reclamele sunt in limba engleza si au ca tema turismul de lux, gastronomia, plajele si litoralul, orasele turistice si stilul de viata din Grecia. Bugetul pentru aceasta campanie televizata se ridica la aproximativ 205.000 euro.

Grecia se asteapta la un nivel record de turisti in acest an - 27 de milioane - depasindu-l pe cel de anul trecut - 26,5 milioane - ceea ce va stimula cresterea economica, a afirmat recent Lefteris Kretsos, secretar general pentru Comunicatii in Guvernul de la Atena.

In ciuda continuarii masurilor de austeritate si a fluxurilor de imigranti, Grecia spera sa inregistreze anul acesta mai multi vizitatori straini decat in 2015.

"27 de milioane este o tinta majora - este o piatra de hotar. Exista estimari ca numarul turistilor straini ar putea fi chiar mai ridicat, undeva la 27,5 milioane", le-a declarat jurnalistilor Lefteris Kretsos.

Acesta a adaugat ca turistii vor veni in Grecia pe fondul instabilitatii existente in alte state mediteraneene.

Grecia a demonstrat o performanta impresionanta in majorarea veniturilor publice, a exporturilor si in atragerea de fonduri europene, de la cel mai recent pachet de asistenta financiara, semnat in iulie, a explicat Kretsos.

Acesta a apreciat: " Pentru prima data din 2010, credem ca am depasit intr-adevar perioada cea mai dificila si ne indreptam spre o noua era de stabilitate politica si economica".

Grecia se bazeaza pe monumentele istorice si plajele sale pentru relansarea economica. Sectorul turismului este principala sursa de venit a Greciei, fiind responsabil pentru 17% din PIB si angajand 20% din populatie.