VIDEO Marina SUA a facut publice imagini cu avioanele de lupta rusesti care au sicanat distrugatorul Donald Cook

de G.S.     HotNews.ro
Joi, 19 mai 2016, 9:09 Actualitate | Internaţional

Su-24 sicanand un distrugator american
Foto: Captura YouTube
Marina SUA a facut publice mai multe clipuri video care arata avione de lupta rusesti si un elicopter zburand agresiv pe langa un distrugator american din Marea Baltica, in incidente ce au avut loc in doua zile consecutive luna trecuta, scrie vice.com.  

In noile imagini, accesibile publicului dupa ce Marina a raspuns unei solicitari de acces la informatii publice facute de revista Virginia Pilot, se aude un marinar de pe nava USS Donald Cook spunand “Dumnezeule!” in timp ce un Sukhoi 24 trece extrem de aproape de nava de lupta.



Avioane militare rusesti au efectuat o serie de survoluri "agresive" asupra unei nave americane de razboi in apele internationale ale marii Baltice pe 11 si 12 aprilie, declara pe 13 aprilie atunci un oficial american al Apararii,

Acest oficial a descris survolul, la mai putin de noua metri altitudine, efectuat de un Su-24 deasupra navei USS Donald Cook, vorbind despre un "profil de atac simulat".  

"Este mai agresiv decat tot ce am vazut noi de un anumit timp", a declarat el. 

Manevrele au inceput pe 11 aprilie in conditiile in care distrugatorul american se afla la circa 70 de mile nautice (aproape 130 de kilometri) de enclava Kaliningrad, cel mai vestic teritoriu al Rusiei, situat intre marea Baltica, Polonia si Lituania.  

Doua Su-24 rusesti au survolat de 20 de ori USS Cook la mai putin de 900 de metri distanta si unul la altitudinea de 30 de metri, potrivit acestuia.  

Ulterior, un elicopter de lupta antisubmarin Ka-27 a zburat de sapte ori in apropiere de nava, facand fotografii Dupa aceasta, un Su-24 a ajuns si a survolat nava, "atat de aproape incat a provocat unde in apa", a povestit acesta. Avionul nu era vizibil inarmat.

Rusia a sustinut ca a respectat toate regulile de securitate.

"Traseul avioanelor rusesti trecea pe deasupra zonei unde se afla distrugatorul american USS Donald Cook, la circa 70 km de baza marinei militare rusesti", a declarat a declarat purtatorul de cuvant al ministerului Apararii, generalul Igor Konashenkov, care a evocat un "zbor de antrenament" in care au fost respectate "toate regulile de securitate".


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
19453 vizualizari
  • +38 (38 voturi)    
    zboruri de curtoazie, prietenesti (Joi, 19 mai 2016, 9:14)

    nash pandelica [utilizator]

    pilotii faceau cu mana matrozilor americani. nu vor americanii sa spuna.
    • +13 (13 voturi)    
      Stiti golanii de pe strada care dau cu cotul? (Joi, 19 mai 2016, 11:20)

      pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      Adolescentii baieti, au multe sanse sa intalneasca pe strada multi borfasi care avand intentia de-ai provoca la o bataie pe strada, doar pentru ca nimeni nu mai sta sa analizeze cine este de vina!

      Un exemplu potrivit gasiti mai jos:

      Priviti agresiunea trecatorilor!

      http://www.dailymail.co.uk/news/article-3159130/Shocking-video-reveals-hatred-homosexuals-face-streets-Russia-Men-secretly-filming-walking-hand-hand-Moscow-attacked-TWICE-abused.html
  • +19 (35 voturi)    
    Operatiunea Pufoiaka by Air (Joi, 19 mai 2016, 9:31)

    un domn [utilizator]

    face oarte di npromovarea manierelor mujicesti in zona, absolut Normal comportamentul mujicilor, military nu ii putem numi, ci, o banda de betzivi cu haine ne-civile
    • +2 (20 voturi)    
      Elicopter (Joi, 19 mai 2016, 13:17)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Pentru ca singurul elicopter militar zacea intr-o rina la service, mujicii au chemat un elicopter din agricultura, din acela care arunca cu pesticide peste cartofi. Cine se uita mai atent, vede in spate niste saci de cartofi aruncati peste niste lazi de vodca. Adevaratul pericol a constat in faptul ca mujicii erau beti morti si puteau provoca daune majore.
      • +2 (10 voturi)    
        )))) + poluarea mediului (Joi, 19 mai 2016, 14:10)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

        dar cum mujicii nu au fineturi cu poluarea mediului....nu se pune ))))) ii doare in basca ca transporta laturi...si conduc niste laturi umane acel elicopter ))))
  • -28 (46 voturi)    
    Dumnezeule... (Joi, 19 mai 2016, 9:40)

    @Mishu [utilizator]

    Doar au trecut agale pe lângă ei și deja ăștia făcură pe ei.
    • +14 (22 voturi)    
      Ce inseamna "agale"? (Joi, 19 mai 2016, 10:44)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui @Mishu

      Si de unde stii ca au facut pe ei? Poate ca "Dumnezeule" este o reactie la tupeul si inconstienta rusilor.
    • +18 (30 voturi)    
      Miska, te-ai trezit? (Joi, 19 mai 2016, 11:14)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui @Mishu

      Daca americanii faceau pe ei trimiteau subito o racheta in burtica moale a Sukhoi-ului. Ceea ce nu s-a intamplat deci mananci stii tu ce.
      Treci pe la casierie sa-ti iei rublisoarele ale mici si contractate.
  • +18 (38 voturi)    
    rezultatul (Joi, 19 mai 2016, 9:43)

    rov [utilizator]

    politicii facute de un golan este o ...golaneala.
    SUA aveau tot dreptul sa deschida focul.
  • -7 (15 voturi)    
    simetric/asimetric (Joi, 19 mai 2016, 9:47)

    Razvan_M [utilizator]

    De ce nu au aparut niste avioane de acoperire ale NATO in zona?
    • +10 (12 voturi)    
      Pentru ca.. (Joi, 19 mai 2016, 10:26)

      Picsius [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      ..este un joc de agresiune vs. raspuns. Orice raspuns imediat din partea americanilor ar fi creat un contra-raspuns.

      Intrebarea esentiala este de ce s-a ajuns la astfel de provocari cu increderea unui agresor care stie ca nu va intampina nicio rezistenta.
      • +8 (10 voturi)    
        Nu-i problema (Joi, 19 mai 2016, 18:36)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Picsius

        Cei puternici nu au nevoie sa etaleze amenintari in vant si smecherii golanesti. Doar ultimatumul, daca se ajunge pana acolo, cand orice gluma inceteaza. Consecventa seriozitatii profesioniste, nu va permite sa fie luat in gluma ultimatumul. Toti vor crede ca ceea ce spun americanii, exact asta vor face. Inclusiv rusii vor crede. Seriozitatea impune respect.

        Dimpotriva, cei slabi si infricosati, daca ne obisnuiesc cu scheme smecheresti puerile, ce vor arata cand vor ameninta serios?! Nimic. Nu-i va lua nimeni in seama. Toata lumea va glumi pe seama lor. Pe buna dreptate. Rusii vorbesc mult si fac putin. Iar atacul asupra Ucrainei a fost miselesc. Si asta se tine minte. Nu se iarta.
  • -9 (37 voturi)    
    Lumea pe dos... (Joi, 19 mai 2016, 10:00)

    Texi [utilizator]

    Deci distrugatorul rusesc se afla la 130 km de coasta Floridei... Ai dracu' rusii cu provocarile lor... Normal ca americanii i-au bazait putin...
    Se cheama "show the flag", dar cu siguranta unul dintre steaguri era in mod legal prezent, dar cam nepotrivit...
    • -7 (11 voturi)    
      inca nu s-au prins "cititorii" fideli (Joi, 19 mai 2016, 12:12)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Texi

      si nu stiu daca sa-ti dea - sau +!!!
    • 0 (0 voturi)    
      mai putinica (Sâmbătă, 21 mai 2016, 18:09)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Texi

      pai 200 km are marea baltica latimea medie...
      Distrugatorul se afla in acelasi timp la 100 Km de trei state NATO si de Suedia...
      I-a baga un ochisor pe harta si citeste si ce e cu kaliningradul...
  • +30 (36 voturi)    
    Propagandă americană mincinoasă (Joi, 19 mai 2016, 10:23)

    Ionut P. [utilizator]

    Se vede clar din videoclip cum nava americană trece razant şi periculos pe lângă elicopterul staţionar civil rusesc.
  • -11 (23 voturi)    
    ... (Joi, 19 mai 2016, 10:27)

    vitan.sandu [utilizator]

    Pai tot mai multe "sicanari" ale americanilor in ultima vreme: in Baltica si in Marea Neagra de catre rusi, in Pacific de catre chinezi. Nu cumva este cazul sa mai stea pe acasa sa nu-i mai sicaneze nimeni?
    • +7 (9 voturi)    
      iauzi braul (Joi, 19 mai 2016, 19:10)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      Nu ii scrii tu o scrisorica lui Putin sa-si retraga trupele din Moldova, Georgia, Ucraina, etc? Dupa aia ii scriu si eu lui Obama.
  • -7 (21 voturi)    
    ciorbă reîncălzită (Joi, 19 mai 2016, 10:36)

    Mazeta [utilizator]

    Sunteți în urmă cu știrile. Dacă vreți să arătați cum sunt hărțuiți sărmanii americani, este o altă știre mai proaspătă:

    http://www.nbcnews.com/news/china/chinese-intercept-u-s-military-spy-plane-over-south-china-n576351?cid=sm_tw&hootPostID=13c187158255fc3c8e1422c62de88276
  • -9 (27 voturi)    
    Stau si ma intreb (Joi, 19 mai 2016, 10:45)

    EugenEugen1 [anonim]

    Cum ar fi reactionat USA daca un portavion rusesc s-ar plimba prin Golful Mexicului de ex?
    • -6 (16 voturi)    
      sau pe langa Cuba! (Joi, 19 mai 2016, 11:32)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui EugenEugen1

      Aa..., asta stim deja!
    • +10 (20 voturi)    
      Ar fi fost supravegheat . . . (Joi, 19 mai 2016, 12:48)

      Vali Cel Batran [utilizator] i-a raspuns lui EugenEugen1

      . . . desigur fara marlanisme! Ce a facut rusul este specific lor. Actiuni de intimidare impinse la extrem, numai ca a gresit adresa. O fi crezut ca e romanesc sau eston. Mai stii?
    • +8 (12 voturi)    
      E libertate! (Joi, 19 mai 2016, 18:42)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui EugenEugen1

      Nu e interzis, puteti sa va plimbati prin golful Mexic cu ce vreti voi. Cu o singura conditie. Sa nu va prinda americanii. Caz in care o sa luati apa in cizme.
    • +6 (6 voturi)    
      pai cine ii impiedica? (Joi, 19 mai 2016, 19:32)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui EugenEugen1

      Nu au bani de combustibil? In razboiul rece erau tare vioi rusnacii numai ca asta i-a cam dus la faliment.
    • +5 (5 voturi)    
      -dacă un portavion rusesc- (Joi, 19 mai 2016, 22:14)

      andreitr [utilizator] i-a raspuns lui EugenEugen1

      Păi rușii n-au decât un portavion și s-ar putea să rămână și fără el. Uitați-vă pe youtube.
  • -8 (24 voturi)    
    Deci (Joi, 19 mai 2016, 10:45)

    Un cititor [utilizator]

    si avioanele erau în spatiul international. S-ar putea spune ca nava s-a apropiat de avioane si nu invers.
    • +11 (19 voturi)    
      asa ne va explica lavrov :)) (Joi, 19 mai 2016, 11:32)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      .........................
    • -9 (21 voturi)    
      depinde din ce parte privesti! (Joi, 19 mai 2016, 11:33)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Ma intreb, oare "distrugatorul" american nu naviga agresiv? Ca doar asta era sarcina lui, doar nu era nici yaht de placere, nici bac!
      • +16 (18 voturi)    
        ba da ! (Joi, 19 mai 2016, 14:17)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        au masluit americanii poza.
        daca dadeau tot, se vedea cum distrugatorul se indrepta direct spre elicopterufl sanitar, sovietic. foarte agresiv, indeed :))
      • +10 (10 voturi)    
        gresit Aliosa (Joi, 19 mai 2016, 20:27)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        "agresiv" se cheama navigarea rachetelor F16-ului turcesc spre Suhoiul binecunoscut.
        In rest sportul cu "provocarile" era practicat pe scara larga in timpul razboiului rece. Acum vad ca il practica doar rusii. Exact ciolovecii care nu au invatat nimic din celalt razboi si care se cred inca in sec XIX daca nu XVII
    • +10 (16 voturi)    
      )))) apoi suhoaiele ruginite ))) (Joi, 19 mai 2016, 11:35)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      stateau pe loc ))))) ce frumos ai recunoscut )))
  • +10 (16 voturi)    
    ... (Joi, 19 mai 2016, 11:24)

    rocknum [utilizator]

    Ka-movu ala de la sfarsit arata de parca era facut din piese de la dezmembrari :)))
    • -7 (15 voturi)    
      Apropo de dezmembrări (Joi, 19 mai 2016, 12:14)

      @Mishu [utilizator] i-a raspuns lui rocknum

      Un bombardier B-52 al armatei americane s-a prăbuşit în cursul nopţii de miercuri spre joi la scurt timp după decolarea de la o bază americană din Guam, a anunţa Aviaţia militară a SUA, citată de BBC News
  • -5 (17 voturi)    
    "Cocoselul" lui Donald in M. Baltica (Joi, 19 mai 2016, 13:23)

    jackalphonse [utilizator]

    Ma intreb daca era un cucusel rusesc in G. Mexic ce s ar fi intamplat.
  • -7 (15 voturi)    
    Rusii ai luau masura distrugatorului !!! (Joi, 19 mai 2016, 14:24)

    andreesanu [utilizator]

    Asa o tinta nu se ignora !!!,o iei din toate unghiurile pina iese imaginea clara !!,se baga in memoria sistemului de cautare a pilotului automat !!.
    Nu se stie cand ai nevoie !,asa fac kilerii meseriasi !!.
    Si apoi rusii in Baltica sunt ca la ei acasa !!!,americanii erau musafirii nepoftiti !!!,chiar de erau ape internationale !!
  • -5 (13 voturi)    
    geografia si implicarea (Joi, 19 mai 2016, 14:35)

    neurino [utilizator]

    acum na, unde-i marea baltica unde-i america si unde-i rusia?
    Dar ma rog...sa spunem ca america e in zona ca sa ii apere pe prietenii polonezi de rusii ai rai.
    Se speram insa ca finalul nu va fi tot acelasi ca acum 60 de ani.
    • +12 (16 voturi)    
      nimeni nu isi doreste o confruntare (Joi, 19 mai 2016, 14:52)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui neurino

      cu exceptia Cracanatului, acesta este Singurul care vrea razbel..nu restul Lumii...Cronologic : cine a invadat Ucraina ? US sau Mujicia aka ru$$ia ? cine a invadat Crimeea ? cine a doborat avionul malaezian ? tot US ?. "pacea" propovaduita de Mujicia are miros, ingrediente, caracteristicile ale unui razboi in toata regula - Mujicia neprihanita cu Toata Lumea cea Vinovata !, consider ca un psiholog te ar putea lamuri, sau abandoneaza sa mai comentezi pe Hotnews, ai vederea si gandirea vicita (poate de la Pufoaika)
      • -7 (11 voturi)    
        te-or bagat iara la 380V (Joi, 19 mai 2016, 16:17)

        neurino [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        nu gluma...Parca mi te si imaginez: un articol pe HN despre america (uneori bati campii si cand nu-i america) hop si tu copacel: "Mujicia e pe moarte" :).

        Cronologic...tot nu ai raspuns cum a fost cu america si polonezii acum 60 de ani?!
        ba nici pana acum 26 nu prea avem de ce sa ne ascundem.

        Hai tati, plimba ursu', iesi la aer, fa ceva util cu viata ta ca deja incep sa te urmaresc ca pe un caz patologic.
      • -7 (13 voturi)    
        Sa adaugam o balanta (Joi, 19 mai 2016, 16:25)

        Eu123 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Cine a invadat Vietnam?
        Cine a invadat Coreea?
        Cine a invadat Irak?
        Cine a invadat Haiti?
        Cine a invadat Panama?
        Cine a invadat Republica Dominicana?
        Cine a invadat Afganistan?

        Doar ca fapt divers:

        Cati oameni au murit in Crimeea?
        Cati oameni au murit in Vietnam?

        Te rog frumos, stimate domn, sa incerci sa aplici impartialitatea si sa spunem lucrurilor pe nume.

        Atat US cat si URSS (Rusia) au invadat teritorii.
        Atat US cat si Rusia se aflau in apele internationale la momentul din acest clip.

        Pe scurt, ambele tari sunt cam la fel.
        Unii vorbesc mai mult ca asa au ei cultura altii sunt mai muti din aceleasi motive legate de cultura.
        • +4 (6 voturi)    
          Esti dus cu presul (Joi, 19 mai 2016, 18:53)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Eu123

          Noi am inceput mai tarziu, dar SUA face demult jandarmerie internationala.

          Diferenta dintre NATO si voi o poti oberva foarte usor. Cati centimetri patrati au anexat tarile NATO din teritoriile de operatii militare? Dar cati centrimetrii patrati au cerut tarile NATO de la alte tari? Raspunde-ti tata, ca sa intelegi!

          Tousi, cu resursele noastre am putea cuceri usor mai toate continentele, daca am fi in mintea ruseasca, Dar nu vom avea niciodata lacomia si prostia ruseasca, cea mai mare tara din lume, care inca sufera in saracie dupa noi teritorii. Puteti sa aveti 10 continente sub stapanire. Tot degeaba. Tot saraci si inapoiati veti fi. Bogatia unei tari nu depinde de teritorii.
        • +6 (8 voturi)    
          Povestea cu ambele tari sunt cam la fel (Joi, 19 mai 2016, 20:48)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Eu123

          E de la Niet Pagadi!
          Explica-ne te rog Marite Relativist cat a investit US in Europa dupa WW2 in Europa si cat a furat Rusia din partea ei de Europa?
          Povestete-ne cati morti a produs comunismul in Rusia si in tarile in care rusii au exportat si instalat comunismul. Apoi compara-i cu mortii din lagarele americane. Asta fiindca in Vietnam sau Coreea nu doar americanii si aliatii lor au omorat oameni ci si comunistii. Dupa aia compara un pic nivelul de viata din Coreea de Nord(produsul chinezilor si rusilor) cu cel din Coreea de Sud (produsul americanilor). Dupa aia pune semnul egal unde vrei tu.
          • -2 (8 voturi)    
            Investitii (Joi, 19 mai 2016, 23:00)

            Eu123 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            Este mult prea usor sa nu ramai echidistant si sa spui ca anumite culori sunt mai frumoase.

            Rusii au avut gulagul si comunismul care au dus la multe pierderi de vieti omenesti, ai dreptate.
            La fel de mult cum ai avea dreptate daca ai spune cam cati nevinovati au pierit in bombardamentele US din Irak, Afganistan, etc., ca deh, cautau bombe chimice si au ajuns sa stapaneasca doar petrolul. Stai, am uitat, i-au radicalizat pe unii care mai tarziu si-au luat numele de ISIS.

            Ce vad eu ca nu inteleg unii oameni este faptul ca nici americanii nu sunt usa de biserica. Sunt multe semne de intrebare legate de faimosul 9/11, la fel de multe cam cat cele legate de inchisorile "clandestine" ale CIA, sau de faptul ca in ciuda tehnologiei ultra mega faimoasa le-a luat multi ani sa gaseasca un Bin Laden pe care tot ei l-au portapit unde a ajuns. Ma rog, ca intre timp au profitat de tot ce inseamna comertul cu opiumul din Afganistan, asta e alta poveste.

            Din punctul meu de vedere ambele sisteme si/sau state sunt la fel. Atat cel american cat si cel rus. Ambele tari isi vad doar propriile interese. Unii au propaganda mondiala mai bine pusa la punct si incearca sa stapaneasca intreg comertul cu petrol, altii se trezesc dupa 20 de ani de amorteala.

            Asta insa, moral vorbind, nu inseamna ca trebuie sa facem abstractie de zecile de mii de oameni nevinovati ucisi de rusi prin sistemul lor politic sau de altii la fel de multi ucisi de bombele americane lasate prin te miri ce tari in numele apararii drepturilor omului sau a cautarii bombelor chimice fantoma.
            • +1 (1 vot)    
              moral vorbind (Vineri, 20 mai 2016, 13:56)

              AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Eu123

              Faptul ca nici americanii nu sunt usa de biserica e una, ca si cum ar fi vreunii care sunt. Dar a pune semnul egal intre comunismul sovietic si lumea libera e cu totul altceva e altceva. Daca tot numeri mortii din Irak sau Afghanistan ca tot sunt mai recenti poate numeri si mortii din Georgia sau Cecenia, sau depsre astia nu vorbim fiindca presa rusa nu prea vorbeste despre ei. Cine a vorbit a avut soarta Politovskaiei. Vezi tu aici e marea diferenta intre rusi si americani, in timp ce oricine este liber sa critice americanii indiferent ce fac cand e vorba de criticat rusii sau Putin mai usor fiindca te poti alege cu vreo cafea cu Poloniu, niste grame de plumb in craniu si alte boli accidentale. Numara te rog din nou mortii datorati rusilor si comunismului si pe ceilalti si spune-mi care este ordinul de marime a celor doua cifre.
    • +5 (7 voturi)    
      finalul a fost in '89 iepuras (Joi, 19 mai 2016, 20:40)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui neurino

      Atunci s-a terminat razboiul. Si ghici cine a pierdut?
    • +2 (4 voturi)    
      Rusii mancau bataie de se c...au pe ei (Joi, 19 mai 2016, 23:46)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui neurino

      de la Hitler, daca aviatia US+UK nu ar fi bombardat constant lanturile de aprovizionare ale armatei germane.

      Asa ca US+UK au luat bataie de la rusi, sau ce vrei sa spui ?
      • -2 (4 voturi)    
        :))) (Vineri, 20 mai 2016, 10:35)

        Eu123 [utilizator] i-a raspuns lui clint

        Acum pe bune, nimeni niciodata nu a reusit sa-i bata pe rusi dintr-un smplu motiv, iarna.

        Rusii isi stiu tactica f bine. Se retrag pana incepe frigul iar apoi castiga mult mai simplu.

        Hai, mai citeste un pic de istorie.
        • +1 (3 voturi)    
          motorina are aditivi (Vineri, 20 mai 2016, 11:08)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Eu123

          si va ajuta blindatele sa intre la kremlin de Ignat, de altfel Garda nationala mujica este singura formatiune militara echipata,hranita si dotata la kremlin, pana acolo..e neted ca in palma...fie ca e vara sua iarna....cumva jiguli sau Gaz au autovehicule capabile sa opreasca un convoi NATO ?.....
          • -1 (3 voturi)    
            Istorie (Vineri, 20 mai 2016, 12:29)

            Eu123 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Bataliile cruciale din Rusia nu au avut loc la Moscova, asta asa, ca sa ne aducem aminte de istorie.

            Da, ai dreptate, exista aditivi pentru motorina, dar ai aditivi si pentru zapada, pentru pamant inghetat, pentru noroiul ce vine dupa dezghet?

            Napoleon sau Hitler au invadat Rusia in mijlocul verii si totusi stim cu totii cum au plecat de acolo.

            Nimeni nu se va incumeta vreodata sa atace Rusia din cateva motive simple:

            - numarul soldatilor si armamentul de care dispun
            - asezarea geografica (suprafata)
            - Rusia este in relatii excelente cu China a carei armata este cea mai mare din lume, mai precis 2.333.000 soldati activi si 510.000 rezervisti la care se adauga 660.000 trupe paramilitare.
            - o interventie contra Rusiei trezeste instant si Coreea de Nord cu ai ei 630.000 soldati activi si 2.970.000 de rezervisti
            - despre arsenalul nuclear nu mai vorbesc

            Uite cam spune occidentul ca are Rusia la dispozitie:

            Battle tanks
            - active 2,562 , reserve12,500
            Infantry fighting vehicles
            - active 3,229, reserve 16,500
            Armoured personnel carriers
            - active 2,876, reserve 5,000
            Towed artillery
            - active 1,781
            Self-propelled artillery
            - active 2,606
            Rocket artillery 1,352
            SAM systems 1,531

            Nr total de soldati : activi = 845.000, rezervisti = 2.485.000

            US, Rusia, China, Corea de Nord sunt cateva tari care nu vor fi invadate niciodata, asa ca lasati fantasmele din spatele tastaturii, cititi o carte de istorie si judecati la rece, inainte sa ne dam cu parea.
            • 0 (2 voturi)    
              )))) China vrea Siberia..iar godacul (Vineri, 20 mai 2016, 12:53)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui Eu123

              nord coreean a fost apostrofat de cracanat recent....nu miza pe sprijin chinez ; China are de "reglat" ca veni vorba de istorie..ocuparea ilegala de catre rushi (mujici au devenit de la octombrie roshu-ytd)dupa Dinastia Ming a Siberiei, China vrea si e firesc de Reparatio In ntegrum....si corean, ca nu vine.....)))) da...MosCow va fi un orash Liber de Ignat ! PUNCT !
              p.s inventarul mujiciei include si ruginiturile ? hai ca esti amuzant ))))
              • 0 (2 voturi)    
                Poate sunt amuzant (Vineri, 20 mai 2016, 13:56)

                Eu123 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

                Nu eu am facut inventarul ci chiar occidentalii.

                In rest, cum spui tu, China are de "reglat" ceva cu rusnacii :)). De aia fac cele doua tari comert la nivelul a aprox 100 miliarde USD pe an, si investesc de la energie pana la comertul electronic. Tot de aia cumpara chinezii rafinarii prin Rusia, de ofticati ce sunt pe faza cu Siberia :)))

                Apreciez macar ca esti perseverent in modul tau de a gandi.
            • +1 (1 vot)    
              Inca odata (Vineri, 20 mai 2016, 17:54)

              Getodac_ [utilizator] i-a raspuns lui Eu123

              Esti naiv, studiaza istoria.

              Rusii au fost invinsi in mai multe randuri.

              Vezi cucerirea Moscovei de catre polonezi si lituanieini, apoi cucerirea lor de catre mongoli.
        • +2 (2 voturi)    
          Te inseli (Vineri, 20 mai 2016, 15:45)

          Getodac_ [utilizator] i-a raspuns lui Eu123

          Asta e propaganda veche ruseasca.

          Rusii au fost invinsi de polonezi si de mongoli. Te rog sa studiezi istorie, nu doar propaganda.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version