Amazon.com anunta ca va lansa noi linii de branduri private. Acestea vor cuprinde articole de uz casnic, mancaruri, condimente, vitamine si bauturi

de Sebastian Rotaru     HotNews.ro
Luni, 16 mai 2016, 2:09 Actualitate | Internaţional

Logo Amazon
Foto: Amazon.com
Compania americana de comert online, Amazon.com Inc, a anuntat lansarea de noi linii de branduri private, in urmatoarele saptamani, relateaza Wall Street Journal, citat de Reuters.

Noile branduri, cu nume ca "Happy Belly, Wickedly Prime si Mama Bear", vor include nuci, condimente, ceaiuri, cafele, mancare pentru copii si vitamine, precum si articole de uz casnic, cum ar fi scutece si detergenti de rufe.  

Amazon pune la dispozitie aceste produse doar abonatilor din categoria "Prime". Primele produse din noua categorie ar putea aparea la sfarsitul lunii mai sau inceputul lunii iunie, anunta Wall Street Journal.  

Amazon.com nu a dorit sa comenteze informatiile, aflandu-se in afara orelor de munca din SUA.  

Saptamana trecuta, platforma a lansat Amazon Video Direct, unde utilizatorii pot posta filmulete si pot castiga drepturi de autor cu ei. 

Amazon Video Direct se afla in concurenta cu YouTube.


Citeste mai multe despre   











[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
3234 vizualizari

Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri