Comisia Europeana propune un sistem permanent de repartizare a migrantilor si vrea ca statele membre sa plateasca o "contributie de solidaritate" de 250.000 de euro pentru fiecare refugiat pe care refuza sa il primeasca

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 4 mai 2016, 12:41 Actualitate | Internaţional

Tabara de refugiati
Foto: Captura YouTube
Comisia Europeana a propus oficial, miercuri, introducerea unei "contributii de solidaritate" in valoare de 250.000 de euro pentru fiecare refugiat, solicitant de azil, pe care un stat membru refuza sa il primeasca. Planul CE prevede instituirea unui sistem de azil "durabil si echitabil" pentru refugiati, ceea ce inseamna o permanentizare a cotelor obligatorii de migranti. Planul Comisiei Europene, prezentat miercuri la Bruxelles, are nevoie de aprobarea statelor membre si a Parlamentului European pentru a fi pus in aplicare, arata Comisia Europeana, intr-un comunicat.

Planul pentru refugiati al Comisiei Europene isi propune sa repartizeze responsabilitatile legate de gestionarea crizei migrantilor intre statele membre in functie de marimea, numarul de locuitori si situatia economica a fiecarei tari.

Tinand cont de acesti factori, Comisia Europeana isi propune sa instituie un mecanism permanent de distribuire a refugiatilor. Statele membre pot refuza timp de un an primirea migrantilor, insa vor trebui sa plateasca 250.000 de euro pentru fiecare refugiat caruia refuza sa ii ofere azil.

In situatia in care o tara membra se va confrunta cu un flux de solicitanti de azil cu 50% mai mare decat cota stabilita de Bruxelles, tara respectiva poate cere redistribuirea surplusului de migranti in alte tari.

Comisia Europeana isi propune sa mentina partial actualul sistem, denumit "Dublin", dar considera ca presiunea asupra unor state membre trebuie redusa.

Comisia Europeana a mai propus, miercuri, renuntarea la regimul de vize pentru cetatenii turci care calatoresc in spatiul Schengen, cu anumite conditii, in cadrul acordului incheiat in 18 martie intre UE si Turcia pentru gestionarea crizei migrantilor. Masura era una foarte asteptata de Guvernul de la Ankara.

Printre cele 72 de criterii solicitate pentru eliminarea vizelor, Ankara trebuie sa respecte cinci "pana la finele lunii iunie", a explicat vicepresedintele Comisiei Europene, Frans Timmermans.

Potrivit acestuia, acordul semnat cu Turcia "a dat evident rezultate", in conditiile in care acum se inregistreaza "mai putin de 100 de sosiri pe zi pe insulele grecesti, fata de mii in toamna".

Printre criteriile solicitate, vicepresedintele Comisiei Europene a subliniat o lupta mai eficienta a autoritatilor turce impotriva coruptiei, negocierea unui acord cu Europol sau revizuirea legislatiei antiteroriste.


Cotidianul francez Le Monde scria miercuri dimineata, inainte de prezentarea planului Comisiei Europene, ca, pe langa discutiile aprinse privind liberalizarea regimului de vize pentru cetatenii turci, planul Comisiei Europene ar mai propune o alta masura controversata: statele membre care se opun primirii de migranti pe teritoriul lor ar putea plati un "impozit de solidaritate" pentru fiecare refugiat refuzat. Cuantumul pentru acest impozit nu a fost inca stabilit, insa s-a luat in discutie o valoare de "pana la 250.000 de euro" pentru fiecare refugiat refuzat.


Planul pentru refugiati care urmeaza sa fie prezentat miercuri de Comisia Europeana isi propune sa imparta responsabilitatile legate de gestionarea crizei intre statele membre, in functie de marimea si bogatia fiecarei tari, scria Le Monde.

Unul dintre principalele puncte ale planului Comisiei Europene prevede eliminarea vizelor pentru cetatenii turci. Comisia a anuntat insa luni ca, in cazul in care va aproba liberalizarea regimului de vize de scurt sejur pentru cetatenii turci, decizia va include si o asa-numita "frana de urgenta" care sa permita suspendarea acestei facilitati in cazul in care Guvernul de la Ankara nu respecta criteriile cerute de blocul comunitar.

Turcia trebuie sa indeplineasca 72 de criterii pentru ca cetatenii ei sa poata calatori in UE fara viza, conditie pusa de Ankara pentru aplicarea recentului acord cu UE pentru stavilirea fluxului de migranti. Comisia Europeana urmeaza sa se pronunte astazi asupra respectarii de catre Turcia a celor 72 de criterii, ce cuprind conditii tehnice si legale.

Daca executivul comunitar va aprecia in raportul de miercuri ca Turcia indeplineste conditiile pentru eliminarea vizelor de scurt sejur, va face o propunere legislativa in acest sens asupra careia trebuie sa se pronunte ulterior Parlamentul European si statele membre ale UE.

Pe langa liberalizarea regimului de vize pentru cetatenii turci, planul Comisiei Europene prevede si instituirea unui sistem comun de azil "durabil si echitabil" pentru refugiati, ceea ce inseamna o permanentizare a cotelor obligatorii de migranti.

Comisia isi propune sa mentina partial actualul sistem, denumit "Dublin", dar considera ca presiunea asupra unor state membre trebuie redusa.

Mecanismul de relocare de urgenta a refugiatilor a fost stabilit de UE dificil si cu critici puternice. In conditiile in care cele 28 de tari s-au inteles sa repartizeze intre ele circa 160.000 de refugiati ajunsi in Grecia si in Italia, doar 1.111 oameni au fost subiectul acestui proces.

Asa-numitul "sistem de la Dublin", care stabileste tara responsabila pentru examinarea cererii de azil, este criticat de multi ani, iar afluxul brusc si masiv de migranti - peste 1,25 de milioane de cereri depuse in 2015 - a dezvaluit problemele unui sistem care a pus o presiune enorma pe tarile aflate in "prima linie", Italia si, in special, Grecia.










6730 vizualizari
  • +40 (50 voturi)    
    Asta pune capac (Miercuri, 4 mai 2016, 12:48)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Brrxitul este iminent, apoi germanexit, chexit etc
    P.S Nu era normal sa fie referendum?
    • +12 (12 voturi)    
      nu, iti explic si de ce :)) (Miercuri, 4 mai 2016, 16:50)

      za_omu [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      Eu sunt 100% de acord, dar sa nu aud de repartizari, sa-i lase sa leaga ei unde vor azil! :))
      • +7 (9 voturi)    
        JOHANNIS, CIOLOS....liniste si pace (Miercuri, 4 mai 2016, 20:58)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui za_omu

        Ungurii, Polonezii, Cehii s-au intalnit astazi si au spsu ca ei NU sunt de acord cu cote obligatorii de MUSULMANI...in Romania e liniste

        Ar trebui sa avem un referendum pe tema asta si aici. Irlanda, Danemarca si Anglia nu vor fi obligate sa ia MUSULMANi, doar noi ca suntem mai de mana a 2-a
    • +2 (8 voturi)    
      Tribut, pesches, cum vreti sa-i spuneti.... (Miercuri, 4 mai 2016, 17:09)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      Tribut, pesches, cum vreti sa-i spuneti....

      Foarte bine. La mai multe! Romanii se vor trezi ultimii cu privire la ceea ce e cu adevarat Iuropa asta, ca deobicei, prea tarziu. Aia destepti (britii, de exemplu) vor lua smantana exitului; romanii vor stinge lumina. Si-l vor injura tot pe Ceausescu !
    • +5 (5 voturi)    
      eu sunt de acord si chiar va rog (Miercuri, 4 mai 2016, 21:30)

      tropojo [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      sa trimiteti cei 2000 si ceva de emigranti la urmatoarea adresa: Strada Izvor 2-4, București (Palatului Parlamentului). E o cladire mare, solida, rezistenta la cutremur sau inundatii, se poate amenaja si o moschee in curte daca se doreste. Avem si destule locuri de munca ca oricum mai vrem sa construim o magistrala de metrou catre aeroport. Plus cateva autostrazi suspendate. Nemaipunand la socoteala canalul Dunare - Marea Neagra - Calea Lactee.
      In schimb avem si noi o cerinta: sa trimitem la schimb in Siria pe actualii ocupanti de la adresa mai sus mentionata. Asta pentru a elibera actuala resedinta (ca altfel nu mai scapam de ei, decat la urmatorul cataclism nuclear, si poate nici atunci) si de ce nu, pentru a incerca restabilirea ordinii din acea zona macinata de razboi. Sunt convins ca vor face o treaba buna. Treaba mare si buna. Rromaneasca. La fel cum se face si la noi de ceva vreme "Romania lucrului bine facut". Iar daca nu vor reusi, asta este, vom merge inainte asa cum am mai facut-o si pana acum. Sau inapoi, depinde din ce unghi privesti. Dar oricum ar fi, cred ca vom avansa mult mai repede decat pana acum.
      O singura dilema am insa. Tare mi-e ca daca se afla de aceasta propunere a noastra, a romanilor, sa doreasca si alti cetateni ai altor state membre UE sa procedeze similar si sa isi trimita si ei conducatorii in Orientul Mijlociu la schimb cu refugiatii sirieni. Atunci o sa ne batem care tara sa primeasca cati mai multi refugiati, ca sunt si ei in numar limitat. De aceea, eu zic ca ar fi bine sa ne miscam repede, pana nu ne afla nemtii, ungurii si polonezii planurile.
  • -3 (45 voturi)    
    Taxa care va fi platita (Miercuri, 4 mai 2016, 12:48)

    MG [utilizator]

    Taxa care va fi platita din amenzile care se vor impune tarilor care au creat aceasta criza a refugiatilor: SUA, ANGLIA, FRANTA si inca cativa. Ce au cautat in Irak, Afganistan, Libia, Siria?!!?
  • +12 (30 voturi)    
    Romexit (Miercuri, 4 mai 2016, 12:55)

    @Mishu [utilizator]

    DC nu
    • +17 (25 voturi)    
      hei (Miercuri, 4 mai 2016, 14:52)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui @Mishu

      UE merge acum pe principiul: "Daca noi avem SIDA, de ce sa n-aiba si ceilalti"
      Oricum, dupa cum merge situatia in Romania, islamizarea se va produce mai incet decat in alte parti, dar se va intampla. Sa nu ne facem iluzii ca, daca Europa se va scufunda in mocirla islamica, Romania o sa ramana o insula si islamul se va opri pe Dunare sau pe Tisa. Problema va veni din Sud, unde Bulgaria e o tzara in colaps demografic si cu o minoritate musulmana foarte numeroasa. Vor veni vremuri grele.
  • +13 (15 voturi)    
    Cine este Germania (Miercuri, 4 mai 2016, 12:56)

    radu_cel_frumos [utilizator]

    Un bun prilej pentru a vedea daca Germania poate face parte dintr-un cor sau nu se poate vedea altfel decat dirijor.
  • +27 (31 voturi)    
    taxa pe emigrant... (Miercuri, 4 mai 2016, 12:59)

    OvidiuStoica [anonim]

    In loc sa foloseasca resursele (financiare, politie, graniceri, etc.) pentru ca sa opreasca invazia ne introduc... taxe pe emigranti !
    Aceasta clasa politica "europeana" e bolnava mental si trebuie inlaturata de la putere cat mai repede.
  • +34 (38 voturi)    
    ! (Miercuri, 4 mai 2016, 13:05)

    melcul_naravas [utilizator]

    Ce-am inteles . Eu invit la mine-n apartament 1-2000 de familii care au plecat din localitatile lor din diverse motive. Vazand ca-s prea multi, le zic si vecinilor din bloc sa mai ia din ei, astia refuza , cica nu i-au invitat ei. Nu-i nimic, vor fi obligati de primarie si amenintati cu pedepse financiare
  • -28 (40 voturi)    
    ori e solidaritate ori nu mai este! (Miercuri, 4 mai 2016, 13:19)

    Palax [utilizator]

    Sunt deacord, nu putem sa lasam Grecia si Italia sa duca aceasta povara pt toata europa. Pana gasim o solutie trebuie sa ii ajutam.
    • +34 (38 voturi)    
      Imi pare rau (Miercuri, 4 mai 2016, 13:40)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Palax

      Dar noi nu am iesit in strada cu pancarte refiugiz uelcam. Well, daca i-au invitat acum sa ii pofteasca si la masa.
      • -20 (28 voturi)    
        incearca sa tii evidenta mai bine (Miercuri, 4 mai 2016, 15:44)

        Palax [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

        Invitatia nu este singura conditie ca niste refugiati sa vina ci razboiul! Iar razboiul nu este cauzat de Europa in nici un fel. Asa ca, cine i-a invitat asta nu inseamna ca poarta toata vina pentru aparitia lor in europa!
        • +17 (21 voturi)    
          refugiati? (Miercuri, 4 mai 2016, 16:09)

          Point [utilizator] i-a raspuns lui Palax

          care galeata?
          confuzia termenilor este evidenta si voita.nu mai inghite nimeni galusca asta manipulator umanitara.iar vina nu o purtam,in nici un fel,noi,cei umili.mai marii UE nu locuiesc in zonele no go,din toata europa.stau bine merci,bine aparati si protejati.si din turnul lor de fildes li se pare o societate perfecta.pt cine de fapt?!
        • +7 (9 voturi)    
          Am bombardat noi in Siria (Miercuri, 4 mai 2016, 21:21)

          V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Palax

          Si nu stiu eu?
    • +32 (36 voturi)    
      solidaritate inseamna sa... (Miercuri, 4 mai 2016, 14:07)

      Irizat [anonim] i-a raspuns lui Palax

      - ii ajuti sa-si securizeze granitele
      - sa expulzeze mai rapid invadatorii...

      Solidaritate nu inseamna sa te legi cu un lant de sinucigas si sa te duci cu el la fund.
      • -19 (29 voturi)    
        Analogia ta este tare proasta (Miercuri, 4 mai 2016, 15:39)

        Palax [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

        Daca se putea expulzarea cred ca se facea, problema este ca nu este nici o tara dispusa sa ii accepte pentru ca multi nu au identitate. Si pana se rezolva diplomatic trebuie sa ii ajutam pe Italieni, nu sa fortam situatia. E ca si cum cineva se ineaca si tu ii spui sa inoate.
    • +5 (11 voturi)    
      teoretic da (Miercuri, 4 mai 2016, 14:25)

      Mumulea [utilizator] i-a raspuns lui Palax

      practic, avem dubii ca singura solutie reala pe termen lung, adica impunerea pacii si repatrierea lor, va fi vreodata realizata. Cat priveste GR ,IT si DE, daca nu ai oo ci doar gura mare si proasta, inghiti si ciocu' mic!
    • +20 (26 voturi)    
      Pentru romanii plecati din ROmania (Miercuri, 4 mai 2016, 15:26)

      aniod [utilizator] i-a raspuns lui Palax

      care muncesc ca sclavii in serele din Spania, pentru fetele care sunt fortate sa se prostitueze, pentru parintii copiilor lasati de izbeliste in Romania, pentru bolnavii care nu-si primesc medicamentele s.a. PEntru acestia avem noi de dat,
      Nu pentru cei ce sunt alungati de catre altii din tarile lor. Refugiatii trebuie sa se intoarca de unde au plecat, mai ales ca cei mai multi sunt imigranti economici.
      • +10 (12 voturi)    
        ! (Miercuri, 4 mai 2016, 17:55)

        melcul_naravas [utilizator] i-a raspuns lui aniod

        De ce nu sunt primiti in tarile arabe bogate si musulmane, mai ales.Ce cauta la crestinii in care vad niste dusmani pe care trebuie sa-i elimini?De ce vor sa-si impuna regulile lor in tarile care-i primesc?
  • +23 (41 voturi)    
    Minunat! (Miercuri, 4 mai 2016, 13:30)

    cititoare [utilizator]

    Incet, incet ajung sa ma conving de faptul ca URSS era mic copil pe linga acest UE!
    • +2 (6 voturi)    
      Cititoare (Miercuri, 4 mai 2016, 23:47)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

      Mergi in Polonia, Lituania, Estonia, Latvia , Cehia si intreaba oamenii de rand despre rusi dar ia si o batista , s-ar putea sa-ti iei un scuipat .
      Politica actuala a Europei nu este facuta de europeni ci de Rotschild.
  • +3 (11 voturi)    
    asta da oportunitate (Miercuri, 4 mai 2016, 13:42)

    Mumulea [utilizator]

    de parteneriat public-privat.
    Stiu niste asociatii lucrative dispuse sa-i faca kebab si berbecut pentru mai putin de 500€ de bucata, iar la asa dever, cred ca lasa si sub 100. Probabil ca si iubitorii jigodiilor canine s-ar implica.
  • -10 (22 voturi)    
    Iar tarile care accepta refugiati (Miercuri, 4 mai 2016, 14:05)

    Un cititor [utilizator]

    ar trebui sa primeasca 250.000 euro pentru fiecare refugiat primit. Asa mi s-ar parea echitabil.
    • +14 (24 voturi)    
      Nope. (Miercuri, 4 mai 2016, 15:01)

      cititoare [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Banii vin si se duc. Imigrantii musulmani vin si se inmultesc. Nu mi se pare fair!
    • +5 (5 voturi)    
      Exact (Miercuri, 4 mai 2016, 17:33)

      aniod [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      ei vor sa ia din fondurile UE bani pentru fiecare emigrant primit.
  • +13 (25 voturi)    
    Ok! Romanexit!!! (Miercuri, 4 mai 2016, 14:22)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Acum !!!
  • +23 (27 voturi)    
    Romania nu trebuie sa accepte cotele obligatorii (Miercuri, 4 mai 2016, 14:27)

    Rogue [utilizator]

    Nu trebuie ca sa platim noi pt. stategiile Germaniei.

    Suntem o tara saraca nu ne permitem sa tinem pe ajutoare sociale imigrantii trimisi de altii dupa ce au selectat ce se putea integra si muncii. De ce sa platim noi si se ne trezim cu tot felul de extremisti doar pt. ca Germania sa aibe „o piata de desfacere” pt. noii muncitori imigranti pe banii altora.

    Vor imigrati, sa ii tina in acolo nu sa incerce sa ii dea fortat altora si in incercarea de a slabii statele nationale.

    Vicepresedintele Comisiei Europene Frans Timmermans in 2015 vorbeste despre „diveristate” etnica si culturala si ca nu va ramane nici o tara cu o singura cultura (inregistrarea a fost stearsa dar a ramas trascriptul):
    „And those politicians trying to sell to their electorates a society that is exclusively composed of people from one culture, are trying to portray a future based on a past that never existed, therefore that future will never be. Europe will be diverse, like all other parts of the world will be diverse. ”
    • +16 (24 voturi)    
      Corect! (Miercuri, 4 mai 2016, 15:17)

      cititoare [utilizator] i-a raspuns lui Rogue

      Noi n-avem 10 milioane de euro sa mergem la Eurovision (nu c-ar fi important) si astia ne ameninta cu alte taxe de zeci de miliarde de euro daca nu primim refugiati. Cineva sa-i trezeasca la realitate pe politicienii astia de la Bruxelles! Nu de alta, dar nu s-a facut cine stie ce mare taraboi in presa, ca sa afle lumea cum pensionarii romani care au muncit o viata primesc mai putini bani decit refugiatii musulmani. Cind o sa se faca cunoscute aceste lucruri, sa te tii la ce revolte violente o sa iasa!
    • -19 (25 voturi)    
      sunt doar 2000 de oameni (Miercuri, 4 mai 2016, 15:24)

      Palax [utilizator] i-a raspuns lui Rogue

      Prietene, sunt diferit de tine, asta inseamna ca sunt automat rau pt societate? Crezi ca un german sau un francez este mai putin similar dacat mine si tine? Aceasta diversitate ne permite sa realizam societati mai functionale pentru ca diversitatea e parte din realitate. Dar exista o limita la conceptul de multiculturalism: nu poate include un grup care nu este inca pregatit sa-l adopte. Si aici as putea zice partial ca este cazul cu arabii din motive religioase. Asa ca Timmermans are dreptate strict in fraza pe care o spui tu.
      • +10 (10 voturi)    
        Multiculturalismul alimenteaza extremismul (Miercuri, 4 mai 2016, 18:21)

        Rogue [utilizator] i-a raspuns lui Palax

        Conform lui Trevor Philips (fost sef EHRC UK) in urma celui mai mare studiu facut pana acum (cei drept cu privire la musulmani): se pare ca „diversitatea” si politicile multiculturaliste alimenteaza direct extremismul violent. Este si normal cand tolerezi si nu contesti extremismul ai parte de el.

        De-a lungul timpului s-a demonstrat ca oameni care au culturi (in sensul cel mai larg: limba, obiceiuri, traditii, istorie, religie, arta, viziune asupra drepturilor si libertatilor, etc) diferite genereaza tensiuni si crize cand sunt pusi impreuna, de aceea imperii ca Austro-Ungar sau URSS nu au putut supravietuii. In cele din urma oamenii care le creau s-au „strans”/organizat in state nationale adica structuri care inglobau oameni care aveau o cultura cat mai asemanatoare.

        Tot Trevor (articolul trebuie citit este revelator):
        "In order to promote national security he suggested ending the “live and let live” approach to Muslims, and instead suggested forcefully assert British values."

        Asadar „diversitatea” este cea care creste riscul unor conflicte sau razboaie si nu lipsa ei.

        Phillips admits: “Liberal opinion in Britain has, for more than two decades, maintained that most Muslims are just like everyone else… Britain desperately wants to think of its Muslims as versions of the Great British Bake Off winner Nadiya Hussain, or the cheeky-chappie athlete Mo Farah. But thanks to the most detailed and comprehensive survey of British Muslim opinion yet conducted, we now know that just isn’t how it is.”

        “For a long time, I too thought that Europe’s Muslims would become like previous waves of migrants, gradually abandoning their ancestral ways, wearing their religious and cultural baggage lightly, and gradually blending into Britain’s diverse identity landscape. I should have known better.”

        Iar aici nu este vorba doar de 2000 ci de cote permanente adica primirea unui nr. nelimitat:
        „ un sistem de azil "durabil si echitabil" pentru refugiati".
    • -6 (14 voturi)    
      Stretegiile altora (Miercuri, 4 mai 2016, 15:25)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui Rogue

      E posibil ca Germania sa fi dorit sa evite o criza umanitara in Europa in timp ce in presa curgeau informatiile despre conditiile refugiatilor, acuzatii de nazism, lagare de concentrare etc
    • +8 (16 voturi)    
      planurile (Miercuri, 4 mai 2016, 15:39)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui Rogue

      au fost facute de mult.alegerile ne sunt limitate.conducatorii nu sunt alesi ci numiti
      politica nu tine cont de dorintele oamenilor,ci numai de agenda celui care conduce cu adeverat.

      am gasit disursul tradatorului:
      https://www.youtube.com/watch?v=q94syUDDhxA
      • -2 (12 voturi)    
        Roseata apare (Miercuri, 4 mai 2016, 15:55)

        Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui Point

        in obrazi la anumite fraze cheie, amenintari.
      • +4 (22 voturi)    
        Timmermans: ”Europe will be diverse, or war!” (Miercuri, 4 mai 2016, 15:59)

        zizin [utilizator] i-a raspuns lui Point

        Era bine să fi pus și titlul videoclipului: ”Frans Timmermans: 'Europe will be diverse, or war!'”

        Jean-Claude Juncker (prezidentul Comisiei Europene) parcă-i mereu beat; de fiecare dată când văd o dezbatere la UE văd golul găunos din el. Guy Verhofstadt (liderul ALDE din Parlamentul European) este la fel de dus cu pluta ca Hillary. Frans Timmermans (prim-vicepreședintele Comisiei Europene) este doar o marionetă melodramatică și un trădător. Tipii ăștia fac doar ce li s-a ordonat. Ei n-au fost aleși, deci n-au nici mandat, nici răspundere. De asta nici nu le pasă. Nu-i interesează decât tribul din care fac parte și binele lor. Iar bolșevica Merkel și fascistul Erdomustață sunt mână-n mână.
    • +8 (14 voturi)    
      Cota RO: 6351 migranti x 250000€ = 1.587.750.000€ (Miercuri, 4 mai 2016, 16:46)

      zizin [utilizator] i-a raspuns lui Rogue

      Carevasăzică România va trebui la plătească la UE o amendă de peste 1,5 MILIARDE EURO dacă nu respectă cota de migranți impusă de UE în sept.2015, care este de 6.351 migranți.

      Din ăștia 6.351 România a primit până în prezent doar... 20!
      • +6 (6 voturi)    
        Daca ii refuza pe toti (Miercuri, 4 mai 2016, 17:02)

        banel [utilizator] i-a raspuns lui zizin

        Primeste discount de volum, deci va fi mai mica taxa :)
      • +4 (6 voturi)    
        Am primit (Miercuri, 4 mai 2016, 17:03)

        shlomo_bernstein [utilizator] i-a raspuns lui zizin

        mult mai multi, doar ca nu ni se spune, ca sa nu facem gura, sa nu iesim in strada! Se merge pe burta si o sa ne trezim deodata cu ei, cand va fi faptul consumat! Voi ce credeati cand ati vrut in UE, ca va fi numai lapte si miere? E uite, ca e si venin si fiere! Si ii doare pe aia de la Bruxelles in cur de ce vrem noi, conteaza doar ce vor ei, si se vor impune, ca si pana acum -daca nu, adio fonduri europene si imprumut de la FMI cand vom mai avea nevoie!
      • +6 (8 voturi)    
        La 80 euro /caciula, chiar ca se merita. (Miercuri, 4 mai 2016, 20:22)

        ddutz [utilizator] i-a raspuns lui zizin

        Dar intrebarea este: De ce sa platim noi pentru o vina a altora? A establismentului european si a liderilor acestuia.
        Pentru o vina a liderilor nostrii, care nu au stiut sa refuze net si clar orice "cota".
        Numai comunistii cereau "cote" de la chiaburi, sa sa-i termine economic pe acestia din urma.
        Acum vor sa ne "termine" pe noi cui aceste "cote obligatorii" de imigranti?
        Chiar nu se vede din avion absurdul acestor "cote"?
        Chiar nu exista deloc, dar deloc voita politica de ai opri la granita, chiar cu forta???!
        Macedonbia, o tara cat un judet, cum a putut sa opreasca singura, numai cu politia puhoiul nesfarsit de lifte pagane la granita cu Grecia??Aaa??
  • -2 (20 voturi)    
    Politichia (Miercuri, 4 mai 2016, 15:13)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Unii spun ca se merge pe lectiile de istorie invatate,
    Europa din sec 17 -20 a fost macinata de tot felul de conflicte in Europa si aliante ciudate, britanici aliati cu rusii impotriva austriecilor, francezi aliati cu rusii impotriva briitanicilor, britanici aliati cu rusii impotriva francezilor, britanici aliati cu rusii impotriva nemtilor.
    Propaganda momentan se concentreaza pe tratarea refugiatilor omenos si combaterea extremismului. Avand un inamic comun in casa vom ramane uniti sa-i combatem si astfel nu ne vom da in cap unii altora ca in trecut.Intrebarea este cine vrea un fel de Israel in Europa?
    • +1 (5 voturi)    
      eussr (Miercuri, 4 mai 2016, 18:06)

      NumaiLaNoi [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      Inamicul este UE
      Nu vezi elefantul din sufragerie ?
      Tu crezi ca tot mai multe tari vor sa iasa din UE degeaba , asa, ca l-i sa pus lor pata ?
  • +3 (11 voturi)    
    total de acord... (Miercuri, 4 mai 2016, 16:44)

    za_omu [utilizator]

    asta daca si numai daca se plateste o contributie de solidaritate de 1 mil eur pentru fiecare rom trimis inapoi in romania :))))
  • +1 (5 voturi)    
    Eu zic sa primim refugiati (Miercuri, 4 mai 2016, 17:41)

    ipolitic [utilizator]

    si din Germania. In special fosti cancelari (merge si foste cancelare, ca in germana, Kanzler-Kanzlerin)
  • +6 (10 voturi)    
    Mdah, de aia se misca Nato (Miercuri, 4 mai 2016, 18:53)

    Locke Lamora [utilizator]

    UE se pare ca o ia razna iar Phutinel isi freaca mainile de bucurie.
  • +5 (7 voturi)    
    Mare chestie, 250.000 euroi (Miercuri, 4 mai 2016, 19:48)

    Barosanu_nr1 [utilizator]

    Ne scoatem mai ieftin dacă îi primim și le dăm aceleași condiții ca bătrânilor și copiilor fără familii (adică cu o jumătate de treaptă deasupra tratamentului aplicat animalelor). Să vedeți ce fugă înapoi în Afganistan după ce or vedea condițiile reale oferite de statul Rromânistan :))
  • +10 (10 voturi)    
    Comisia Europeana (Miercuri, 4 mai 2016, 21:47)

    adrian88000 [utilizator]

    e formata din nebuni ? Sau sunt lucizi dar vor sa distruga U.E. cu orice pret ?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică