Semnarea Acordului privind schimbarile climatice, ''omagiata'' in cosmos cu o ploaie de stele

de M.I.     HotNews.ro
Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 0:01 Actualitate | Internaţional

Momentul istoric al semnarii, vineri, de catre un numar record de state a Acordului privind schimbarile climatice este ''omagiat'' si in cosmos, printr-o ploaie de stele, fenomen care are loc anual in aceasta perioada si este cunoscut de astronomi sub numele de Lyride, informeaza Agerpres.

Curentul de meteori (numit popular ploaie de stele cazatoare) atinge apogeul, in general, intre 20-22 aprilie. In acest interval, se pot vedea aproximativ 20 meteori pe ora, iar uneori, Lyridele produc surprize, cu intensificari de pana la 100 de meteori pe ora.

Meteorii care cad in aceasta perioada provin din directia constelatiei Lyra, de langa stralucitoarea stea Vega, si sunt resturi, cu dimensiuni mai mici decat ale unui fir de nisip, din cometa Thatcher (C/1861 G1). Aceste particule intra in atmosfera terestra cu o viteza de aproximativ 49 de kilometri pe secunda, iau foc si dau nastere ploii de stele.

Lyridele din 2016 an vor fi mai putin spectaculoase decat in alti ani deoarece coincid cu Luna noua, scrie vineri ziarul spaniol ''ABC''.

Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

atita (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 0:34)

baronul stanganbuch [utilizator]

festivism imbecil n-am mai vazut de pe vremea lui ceausila voda, taranul analfabet dar viclean, care pre multi i-a pacalit. Sper ca si festivistii respectivi sa aiba soarta lui ceausila, si o vor avea, dar lor oricum nu le pasa, au depasit faza asta.