Elvetia: Autoritatile suspenda procedura de naturalizare pentru doi adolescenti musulmani care refuza sa dea mana cu profesoarele lor

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 19 aprilie 2016, 14:08 Actualitate | Internaţional

Autoritatile elvetiene au suspendat procedura de naturalizare pentru familia a doi adolescenti musulmani sirieni care refuza sa dea mana cu profesoarele lor, din motive religioase, a anuntat marti administratia cantonului Basel-Provincie (nordul Elvetiei), scrie AFP.

Purtatorul de cuvant al administratiei a precizat ca procedura, demarata in ianuarie, a fost suspendata saptamana trecuta.

Decizia a fost adoptata dupa scandalul declansat in urma cu doua saptamani dupa ce doi fii ai unui imam, in varsta de 14 si 15 ani, au refuzat sa dea mana cu profesoara lor, asa cum este obiceiul in scolile elvetiene.

Adolecentii, care invatau intr-o scoala din localitatea Therwil, au explicat ca, potrivit islamului, un barbat nu trebuie sa atinga o femeie din afara familiei. Cel mai tanar dintre cei doi frati a explicat intr-un interviu ca a aflat despre aceasta regula privind o predica pe internet.

In fata refuzului lor, conducerea scolii le-a acordat o scutire, provocand o furtuna de proteste in Elvetia.

Ministrul de Interne, Simonetta Sommaruga, a subliniat ca strangerea mainii "face parte din cultura noastra" si a apreciat ca refuzul celor doi elevi "nu poate fi acceptat in numele libertatii de credinta".

Federatia Organizatiilor Islamice din Elvetia (FOIS) a precizat ca o strangere de mana intre un barbat si o femeie este "permisa din punct de vedere teologic".

Autoritatile cantonale au decis in cele din urma sa solicite o expertiza juridica, al carei rezultat urmeaza sa fie anuntat in scurt timp.

Tatal celor doi adolescenti, imam intr-o moschee controversata din Baden, a ajuns in Elvetia in 2001, din Siria, dupa ce a cerut azil.

Biroul cantonal pentru migratie, insarcinat cu solicitarile de naturalizare, a convocat familia pentru a lamuri conditiile in care tatal a beneficiat de statutul de solicitant de azil.












[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
16714 vizualizari
  • -44 (66 voturi)    
    O prostie... (Marţi, 19 aprilie 2016, 15:11)

    Gigi Kent [utilizator]

    Islam, neislam pana la urma e vorba de un contact fizic care nu poate fi impus nimanui.

    Pe de alta parte, apropo de contactul fizic dintre o femeie si un barbat doar daca sunt casatoriti, tinerele din Germania de revelion nu au beneficiat de aceasta "prevedere". Ceea ce e inca o dovada ca barbarismul nu are neaparat de-a face cu religia.
    • +59 (65 voturi)    
      nu e nicio prostie (Marţi, 19 aprilie 2016, 15:23)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      naturalizarea lor depinde de dorinta lor de a se integra. nu stiu daca prin asta li se impune ceva, pentru restul oamenilor si elevilor din acea scoala este o chestiune de normalitate sa-si salute profesorii, dar nu asta este problema, problema este ca refuza cultura locala, ori naturalizarea lor - pe care ei o solicita, depinde de asta. daca nu accepti regulile si legile locale nu poti sa pretinzi ca vrei sa te integrezi.
      • +41 (47 voturi)    
        100% corect (Marţi, 19 aprilie 2016, 15:49)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui g01an

        daca pretinzi ca vrei sa te integrezi, atunci trebuie sa o fi faci cu fapta, nu numai cu vorba.
        Daca eu ceream azil in Siria, si intindeam mana catre profesoara la scoala, atunci sigur nu primeam azil, pe motiv ca am incalcat Sharia.
        Mi se pare normal sa se aplice si reversul: adica, daca vrei azil in Europa, te supui legilor europene.
        • -28 (34 voturi)    
          100% aberant (Marţi, 19 aprilie 2016, 15:59)

          Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          E vreo lege care te obliga sa dai mana cu cineva?
          • +33 (39 voturi)    
            nu e vorba de lege, ci de cutuma (Marţi, 19 aprilie 2016, 16:31)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

            in Europa barbatii si femeile pot sa isi dea mana liber, ca forma de salut. Si la banca, daca vii sa discuti cu un ofiter de credit, el se va ridica de pe scaun in semn de respect, si, daca ii intinzi mana, e obligat sa o primeasca. Nu se refuza o mana intinsa ca forma de salut, mai ales daca ti-o intinde o doamna. Asta e scris si in orice ghid de comportament civilizat din Europa: daca o doamna iti intinde mana, esti obligat sa o prinzi. E o grosolanie oribila sa refuzi mana intinsa de o doamna.
            Musulmanul chiar asta a facut: a refuzat mana intinsa de o doamna, care era si prosesoara lui pe deasupra.
            • -17 (21 voturi)    
              Nu e singira forma de salut si nu e obligatorie (Marţi, 19 aprilie 2016, 17:40)

              Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

              Ai spus "daca vrei azil in Europa, te supui legilor europene. "

              Daca barbatii si femeile POT sa-si dea mana, nu inseamna ca sunt obligati. Uneori se pot saluta doar verbal, sau printr-un gest.

              Daca refuzi mana intinsa, da, poti fi considerat nepoliticos. Totusi in anumite circumstante poti sa refuza sa dai mana cu cineva.

              Mie mi se pare ca am ajuns atat de artagosi incat facem scandal din orice. N-are nimeni voie sa fie altfel. Si asta e tot o impolitete. Mai ales ca in acelasi timp legalizam casatoriile homosexuale. Impotriva oricarei cutume si impotriva biologiei.

              Conteaza si ce spui si ce atitudine ai. Daca persoana ar fi politicoasa si mi-ar explica frumos: "nu vreau sa te jignesc, dar eu nu obisnuiesc sa dau mana cu cineva de sex opus", nu m-as supara, chiar daca mi s-ar [area putin ciudat.

              Si nu, NU simpatizez islamul, nici nu sunt de acord cu migratia recenta. Sunt de acord ca imigrantii trebuie sa respecte cultura care ii adopta, dar mi se pare ca ne legam de niste amanunte nesemnificative si exageram unde nu e cazul.
              • +8 (10 voturi)    
                ce urmeaza (Miercuri, 20 aprilie 2016, 7:30)

                toxx [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

                amenintarea profesoarei ca elevii nu vor mai veni la cursuri daca nu o vor vedea in clasa doar de fete si sa se roage de 5 ori pe zi cu fundu'n sus ? hai sa fim seriosi, naturalizarea asta inseamna, ca vrei sa devii elvetian, nu doar sa ai cetatenie si pasaport. Ei din pacate, doar asta vor.
        • 0 (12 voturi)    
          Ce azil vere (Marţi, 19 aprilie 2016, 16:21)

          Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Bancherii au nevoie de azilanti nu europenii.
        • -19 (29 voturi)    
          Nivelul nostru (Marţi, 19 aprilie 2016, 16:22)

          cato [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Cam asta e nivelul: daca ei au Sharia si se comporta taliban, noi sa procedam la fel.
          • +17 (23 voturi)    
            Nu ar fi o problema (Marţi, 19 aprilie 2016, 17:04)

            Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui cato

            Daca ar face fiecare acasa asa cum e traditia. Problema e ca ei vor sa impuna sharia la noi acasa. Nivelul de cultura nu se masoara in renuntarea la valorile in care crezi sau in acceptarea unora straine.
    • +18 (26 voturi)    
      Nu e doar contact fizic (Marţi, 19 aprilie 2016, 15:25)

      The Special One [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      E ca o forma de salut si cumva formalizeza -- incepul si terminarea orelor.

      Asa nici buna ziua poti sa spui ca nu poate fi inpus, nici sa invete, nici sa faca temele, putem ajunge foarte departe cu sintaxa "nu poate fi inpus".
      Si lor ca scoala nu le poate fi inpus sa il educe, sau ca tara sa ii naturalizeze.
      • +8 (8 voturi)    
        cioc, cioc (Marţi, 19 aprilie 2016, 21:34)

        DimijoareiObt [anonim] i-a raspuns lui The Special One

        se scrie impus. Elvetia a facut bine.
    • +32 (38 voturi)    
      Adio aberatii (Marţi, 19 aprilie 2016, 15:25)

      jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Vii la mine in casa, faci ca mine! Altfel, mapamondul este mare, pot cere azil intr-o alta tara unde stransul mainii la profesori/profesoare nu este o cutuma locala!
    • +37 (43 voturi)    
      una e sa-i dai un pupic pe obraz, unei cunoscute (Marţi, 19 aprilie 2016, 15:38)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      si alta sa pipăi o femeie straina intre picioare, fara acordul ei. Sau lor nu le place ”datul mâinii” ci numai violul cu tot tribul... Capisci?
    • +26 (30 voturi)    
      ai ratat un paragraf.. (Marţi, 19 aprilie 2016, 16:24)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      ..ei au aflat de aceasta interdictie dintr-o predica "de pe internet". Aceasta sa fie sursa nesimtirii lor, sau de fapt tatal imam le umple capul cu prostii: iata un alt aspect al problemei de care trebuie sa tii cont..
    • -5 (7 voturi)    
      Ma iau cu mainile de cap... (Marţi, 19 aprilie 2016, 19:19)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Cat de redusi intelectual pot fi unii. Valul islamic poate si dupa parerea mea ar trebui interzis nu pentru ca in Europa nu se poarta sau pentru ca "ai venit la mine acasa faci cum vreau eu" sau alte aberatii primitive ci pentru ca permite ascunderea identitatii in cazul comiterii unei infractiuni (nemaipunand ca poate fi un barbat sub el si nu o femeie si poate avea si o centura cu exploziv).

      Superioritatea europenilor vine tocmai din toleranta si din adaptabilitatea la diversitate. Or pentru multi se pare ca superioritatea vine din "impunerea fortata" a unor reguli. Ce urmeaza? Sa fie o persoana expulzata daca poarta tricou pe plaja? Daca doua tinere poarta batic (apropo cum poarta la tara in Romania o groaza de femei, majoritatea in varsta) pe strada in Bucuresti sa le luam la bataie ca vrem sa vedem ce culoare are parul lor? Sau le expulzam direct.
      • +6 (8 voturi)    
        deviezi de la subiect.. (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:00)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        ..problema e simpla: o femeie profesoara, da mana cu elevii ei, baieti si fete. Toti isi saluta respectuos profesoara, mai putin 2, ca religia nu le interzice sa atinga o femeie, adica sa dea mana cu o femeie. religia aceasta au "descoperit-o" pe internet -> tatal nu se ocupa de copii lui, sau tatal e constient de actele lor si le incurajeaza -> radicalizarea acestor tineri cu predici on-line si cu incurajarea tatalui -> nu vor putea sa se integreze intr-o societatea care pune pe picior de egalitate femeaia si barbatul -> nu se vor adapta -> vor provoca probleme si vor avea probleme cu relatia cu alte femei -> vor deveni niste frustrati care "incurajati" de alte "predici" de pe internet vor incepe sa agreseze femeile pe strada, uneori "ataingadu-le", desi religia nu le permite, alteori aruncand cu apa/vopsea/obiecte(de tot felul) in ele (cam cum fac in Franta, in Germania, in Suedia, si in alte tari in care ingaduinta autoritatilor a pus oamenii in pericol.
        Poate parea un rationament aberant si exagerat, dar un gest de nesitmire si impolitete din tinerete se transforma intr-o lipsa de respect si ura la propriu la maturitate.
    • +4 (4 voturi)    
      Ia mergi tu in Arabia (Miercuri, 20 aprilie 2016, 16:05)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      si fa ceva gresit pe acolo, sa vezi cum iti pierzi o mana, un picior sau ba chiar capul.
      ps: wait, those creatures will kill you on sight....just because you're white, papy.
  • +15 (21 voturi)    
    Un pas inainte (Marţi, 19 aprilie 2016, 15:35)

    Caligula [utilizator]

    In mod normal, acceptarea sau nu a strangerii de mana face parte din din libertatea de expresie, dar libertatea de expresie nu poate justificata ca baza de discriminare.

    Acceptarea migratiei umane are la baza identificarea unor valori comune. Lucrul asta trebuie facut clar, iar deportarea e o masura normala in cazul cand valorile nu sunt acceptate.
    • -12 (20 voturi)    
      Păi atunci (Marţi, 19 aprilie 2016, 16:36)

      jcjc [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

      Păi atunci ce ne facem, fraților, cu familia Bodnariu? Că doar și ei au refuzat să se integreze și și-au pleznit copiii. Pentur ei de ce ne revoltăm și facem scandal că-i asuprește Barnevernetul?
      • +5 (13 voturi)    
        Toate lucrurile fiind egale (Marţi, 19 aprilie 2016, 17:18)

        Caligula [utilizator] i-a raspuns lui jcjc

        Si familia Bodnariu si cei din Elvetia au de ales intre deportare si integrare in acest caz. Ramane de vazut daca autoritatile norvegiene vor permite asta - deportarea intregii familii. Daca nu, asta e caz de CEDO.

        In cazul Bodnariu, ambele parti vor sa creasca copiii dupa norme stricte si nu cred ca unii sau altii au dreptate. Aici copiii sunt cei care trebuie sa aleaga - daca tot au drepturi garantate si recunoscute in fata legi - alfel Barnevernet nu face doi bani.
      • 0 (0 voturi)    
        Buna dimnineata! (Joi, 26 mai 2016, 15:24)

        cvi [utilizator] i-a raspuns lui jcjc

        Acum intelegi de ce prostestele pentru Bodnariu sunt inutile si stupide?
        Nu poti scuza un comportament de anii 1600 prin "asa e la mine acasa"! - afirmatie valabila atat pentru fam. Bodnariu cat si pentru sirienii din Elvetia.
  • +48 (54 voturi)    
    Am avut o studenta cu burca (Marţi, 19 aprilie 2016, 15:53)

    V. Veroiu [utilizator]

    Un semestru intreg am acceptat doi ochi ce ma priveau de dupa o ferestruica in cearsaf.

    La examen a fost mutarea mea. I-am cerut sa isi scoata masca pt ca sa stiu ca e ea. Replica a fost: religia mea nu permite asta. I-am spus: examenul eu nu permite anonimi in sala. Toti trebuie sa imi arate carnetul cu poza si numele. Ai de ales intre examen si religie. A ales religia. Si eu si ea am plecat pe alt drum.
    • +25 (29 voturi)    
      f bine ati facut; (Marţi, 19 aprilie 2016, 16:33)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      si eu as fi facut la fel.
    • -22 (34 voturi)    
      Serios? (Marţi, 19 aprilie 2016, 16:37)

      jcjc [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      Și mai predați încă în aceeași școală/ universitate? Că dacă da, mă îndoiesc profund că ați făcut așa ceva.
      • +11 (13 voturi)    
        Lucrez la aceeasi scoala (Marţi, 19 aprilie 2016, 20:42)

        V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui jcjc

        Iar conducerea a fost informata de mine imediat ce am luat decizia, ca sa nu existe nici un secret. Simplu: nu pot accepta la examen oameni pe care nu ii pot identifica. Sunt liberi sa ceara reexaminarea cu altcineva. Nu a fost nici un act luat in secret insa mi se pare mitocanie sa stai cu fata acoperita. In fond, si eu imi pot lua o masca si zice ca sunt din religia Gedi si ca asa zice religia mea.

        Vrea fata sa nu i se vada fata, nici o problema: oricand se poate inscrie la invatamant la distanta. Dar hei, si acolo ai nevoie de acte.

        PS: Da, as fi putut sa chem o colega sa ii vada fata. Dar si ea ar fi putut sa isi dea jos burca. Fiecare a avut o alegere numai ca eu sunt stapan pe ora mea in niste conditii foarte clare de examinare - examenul este INDIVIDUAL, ceea ce in final inseamna ca poti identifica acel individ.
        • -3 (3 voturi)    
          ... mda ... (Miercuri, 20 aprilie 2016, 19:24)

          g01an [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

          situatia este mult mai gri decat ai vrea sa o dai.

          acuzi persoana cealalta ca nu este rezonabila.

          si in consecinta cum te-ai comportat? in niciun caz rezonabil, aveai o alternativa simpla pe care nu ai utilizat-o.

          trebuia sa faci un exemplu din situatia fetei? pai nu trebuia, dar ar fi fost util, si cu cat ar fi fost mai elocvent, cu atat ar fi fost mai util. in cazul de fata, nu ai facut decat sa te folosesti de o regula birocratica intr-o situatie tensionata, nu atunci cand puteai transmite mesajul intr-un mod in care sa poata fi si inteles, o situatie in care cealalta persoana nu are nicio alternativa imediata (nu pentru a normaliza situatia, cel putin) si nu ai facut decat a escala situatia. iti ardea de lectii culturale cand la mijloc era un examen la o institutie de invatamant. ai avut un semestru la dispozitie si ai actionat in singurul moment in care cealalta persoana nu mai putea face mai nimic, foarte matur si curajos din partea dumitale. si alternativa fetei? pai sa dea examenul cu alta persoana, la alta data dupa ce a fost facuta de ras in fata clasei.

          ai vrea sa te simti indreptatit de exemplul dat de acea scoala, dar nu este de partea ta, tu ai facut exact ce au facut acei elevi cand au respins sa-si salute profesoarele, care nu aveau nicio optiune fiind discredite in fata clasei, fara nicio optiune de a reactiona care sa de-escaleze situatia.

          sa intelegi de ce invatamantul romanesc este in starea jalnica in care se afla.
          • +3 (3 voturi)    
            Sincer (Miercuri, 20 aprilie 2016, 22:50)

            V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui g01an

            Nu aveam nici un mesaj de transmis. Am stat cu multa rabdare un semestru intreg privit printr-o ferestruica.

            Cealalta persoana putea intreba din timpul semestrului care sunt regulile, daca deranjaza cu ceva ca sta asa imbracata, daca putem face un compromis. In fond si la urma urmei poate si eu decid ca un semestru sa nu ma spal. In fond, e treaba mea ce fac cu propriul organism.

            Da, fireste ca am actionat in momentul in care nu mai putea face nimic. Putea foarte bine sa se adreseze conducerii pt discriminare. Nu a fost depusa in acest sens nici o plangere.

            Si va intreb: poate ca altui student religia sau gandirea metafizica ii impun sa stea descult cu picioarele pe masa. In fond, nu incurca ora.

            Va intreb: DVS la scoala asa ati face? Ati sta cu masca pe fata sau cu talpile la vedere? Eu nu cred. Daca da, ina incercati sa veniti mascat la birou o zi si sa vedem daca va lasa sa intrati in cladire paza.

            Asadar nu mai fiti ipocrit.
          • +3 (3 voturi)    
            Hai sa iti mai spun una (Miercuri, 20 aprilie 2016, 22:57)

            V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui g01an

            Am terminat ora la o universitate si am vazut ca o fata a lasat paharul de plastic cu suc pe masa. Am chemat-o si am rugat-o sa il ia, sa scurga sucul ramas la chiuveta sau sa il bea si sa arunce paharul la plastice.

            Raspunsul fetei: "Noi acasa avem servitor!" si dadea sa plece.

            Am prins-o de maneca, am intros-o si zambitor i-am spus: "Excelent. Incepand de saptamana viitoare ai voie sa vii cu el la ore. Saptamana asta vom face insa o exceptie si iti vei lua paharul si il vei scurge si apoi arunca asa cum te-am rugat. Eu nu sunt servitorul tau si nimeni din scoala nu este."

            A laut paharul si a facut cum am cerut. Ce s-ar fi intamplat daca nu facea asta? Simplu: aveam grija ca materia sa o stie dumnezeieste. Problema e ca ea o studiaza de un semestru iar eu de 15 ani. Hai sa vedem: care e probabilitatea sa gasesc ceva ce ea nu stie? Te las sa o ghicesti.

            Concluzia: unde obraz nu e, am sorici. Mult sorici.

            Am fost sunat acum o saptamana la 23:20 de un student cu o problema la o retea si cu scuze ca ma deranjaza dar alta speranta nu are. Ce am facut? Chiar miezul noptii daca era si l-am ajutat. Fara suparare. Am inteles ca e o urgenta. Dar fata de mitocanie am alergie.
    • -8 (10 voturi)    
      Constiinta versus Etica (Miercuri, 20 aprilie 2016, 2:02)

      Lucian Ilea [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      Daca fata v-a sugerat o alta cale si tu ai refuzat-o inseamna ca ai incalcat legile Atlantiei,stalpul Libertatii care e al doilea stalp ,dupa Sacrificiu si inainte de Democratie,ai incalcat Constitutia Atlantiei

      Daca eu cer unei fete virgine pe care eu nu o cunosc bine sa se dezbrace in fata mea se poate interpreta ca doresc sa fac sex cu ea(chiar daca tu esti o fiinta d elumina cu 4+1 dimensiuni si nu ai organe sexuale) si sa o dezvirginez,ceea ce poate duce la moartea ei in cultura rosie Lemuriana

      Aici vedem scopul Lemuriei de a aduce Constiinta in Atlantia
      modul in care ei fac acest lucru este unul gresit dupa parerea mea,dar va dura mult pana cand tu vei ajunge in 5+2 D
      • +6 (6 voturi)    
        :)))))) (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:17)

        cititoare [utilizator] i-a raspuns lui Lucian Ilea

        Bivolaru, tu esti maica? Ce cauti pe hotnews??
      • +4 (4 voturi)    
        Lucian Ilea [utilizator] (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:17)

        Kevi [utilizator] i-a raspuns lui Lucian Ilea

        De urmarit... :)
      • +6 (6 voturi)    
        MDA ... (Miercuri, 20 aprilie 2016, 12:03)

        maryus999 [utilizator] i-a raspuns lui Lucian Ilea

        multi nebuni mai umbla printre noi fara sa ia medicamente ...
      • +6 (6 voturi)    
        Eu nu i-am sugerat ei nimic (Miercuri, 20 aprilie 2016, 12:32)

        V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Lucian Ilea

        Eu aveam in acea zi un examen la care ea este libera sa vina si sa il sustina sau nu. Examenul are niste conditii pe care le-am stabilit la inceputul semestrului. Le iei sau nu.

        Daca cadea bomba nucleara, daca si daca. Nu domnule. Nu discutam pe aberatii aici ci pe un caz simplu: vrei bani de la banca? Nu poti intra mascat. Punct.
  • +20 (24 voturi)    
    Naturalizarea nu inseamna adaptare (Marţi, 19 aprilie 2016, 16:17)

    luavardna [utilizator]

    O pozitie echilibrata a autoritatilor elvetiene, care pleaca de la logica de bun simt: minoritarii unor etnii, adepti ai cultelor religioase, etc, trebuie sa se adapteze conditiilor culturale si sociale din tara adoptiva si nu sa-si impuna fortat ideologia!
  • +22 (32 voturi)    
    zi de zi (Marţi, 19 aprilie 2016, 16:36)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    se confirma ca primatele n-au ce cauta in europa si totusi mergem inainte. Dar la final va veni si nota de plata.
  • 0 (4 voturi)    
    JIJI ESTI SIGUR CA N-AI CEVA IARBA (Miercuri, 20 aprilie 2016, 9:02)

    arheopterix [utilizator]

    In kent ? Intrebarea (de bun simt ) se adreseaza si urmatorilor : skipper 1 ,2 ,3 ...cato ,jcjc ,
  • +3 (3 voturi)    
    elvetia (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:59)

    Lucian RomulusConstantin [anonim]

    switzerlandezii sunt niste oameni corecti! daca musulmanii nu se pot adapta la obiceiurile locului, n-au decat sa se duca in tarile de origini si sa faca acolo ce vor. daca europa era costruita dupa modelul elvetian, acum era departe. si inca ceva; daca europenii erau cinstiti si corecti ca elvetienii...
  • +4 (6 voturi)    
    mda (Miercuri, 20 aprilie 2016, 12:07)

    maryus999 [utilizator]

    religia lor le interzice sa dea mana cu o femeie ... totusi religia le permite un taharush daca au o urgenta sexuala ...


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri