VIDEO Moment emotionant la Vatican. Papa Francisc a binecuvantat o fetita pe cale sa orbeasca

de Carla Dinu     HotNews.ro
Joi, 7 aprilie 2016, 8:20 Actualitate | Internaţional

Micuta Lizzy, o americanca in varsta de 6 ani, care sufera de o tulburare genetica rara din cauza careia isi pierde vederea putin cate putin a vrut sa-l vada pe Papa Francisc. Suveranul Pontif a salutat-o cu caldura miercuri, dupa audienta generala de la Vatican.

Lizzy Myers a ajuns la Vatican tocmai din Ohio. Impreuna cu parintii si cu sora ei s-au asezat in primele randuri, in Piata Sfantul Petru.

Papa s-a indreptat spre ei si, intr-un scurt moment emotionant, i-a binecuvantat ochii si a mangaiat-o pe fata. Lizzy si Papa au facut si un schimb de cadouri. Fata i-a oferit o bucata de meteorit si a primit de la Suveranul Pontif un sirag de matanii.

"Era coplesita. Se uita la el, atat. A binecuvantat ochii lui Elisabeth, ne-a spus sa ne rugam pentru el si ca el se va ruga pentru noi", a spus mama lui Lizzy.

"Am venit aici cu speranta de a-i oferi lui Lizzy amintiri uimitoare, ceva de care sa-si aduca aminte cand lucrurile se vor schimba pentru ea. Ceea ce s-a intamplat. Cred ca dupa ce Papa Francisc a facut asa ceva pentru ea, daca exista sansa unui miracol, atunci va avea loc", spera tatal fetitei dupa intalnirea de la Vatican.

Lizzy sufera de sindromul Usher de tip 2 care nu are leac. Aceasta boala asociaza surditatea partiala din nastere cu pierderea progresiva a vederii, in timpul copilariei. Parintii ei au facut o lista cu ceea ce isi doresc sa mai poate vedea fetita. Printre obiective, cascada Niagara si aurora boreala. 




Citeste mai multe despre   









4164 vizualizari
  • +3 (3 voturi)    
    Intr-adevar, foarte emotionant (Joi, 7 aprilie 2016, 9:36)

    Cuca [utilizator]

    Asa am simtit si eu citind ieri un articol in presa internationala (unde se scria despre asta un pic mai pe larg). M-a impresionat...
  • 0 (0 voturi)    
    emotionant (Joi, 7 aprilie 2016, 11:04)

    BlajutaAdrian1 [anonim]

    Un gest special de duiosie, sensibilitate si iubire, atat din partea parintilor, cat si a papei... Si cand ma gandesc ca, in acelasi timp, unii de la noi din tara ar critica parintii ca nu au avortat-o pe micuta Lizzy, ca să o scape de "suferinţă" (a se vedea situatia Cristinei Bălan).
  • -2 (6 voturi)    
    e "planul lui dumenzeu", (Joi, 7 aprilie 2016, 11:31)

    outside_the_wall [utilizator]

    iar parintii asteapta un miracol. Cica, dumenzeu e iubitor. Nu vrea zeul asta al vostru iubitor sa elimine asftel de situatii (din rea vointa), nu poate (pentru ca nu e atotputernic), sau pur si simplu nu exista (cel mai probabil)?
    • -3 (7 voturi)    
      Care e problema ta ? (Joi, 7 aprilie 2016, 12:40)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui outside_the_wall

      In numele ateismului militant copilul trebuia sa fie inchis intr-o camera de spital/laborator de cercetare unde sa se experimenteze pe el tot felul de "metode" de tratament care de care mai durerose si fara efecte? Un mare bravo pentru parinti ce au ales sa dea aceste minunate experiente copilului care chiar daca nu va fi vindecat va trai frumos si va simti cat pentru 2 viati. Cat de penibili si demni de mila sunteti in lumea voastra gri fara sperante si frumusete!
      • +2 (6 voturi)    
        asa se vinde religia (Joi, 7 aprilie 2016, 12:53)

        outside_the_wall [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

        Nu trebuia inchis intr-o camera pentru experimente, aia e doar in mintea ta. Trebuie apelat la stiinta, singura care face minuni. Vezi comntariul lui "mumuwashere" de mai jos. Nu ma mir ca atat acel comentariu, cat si al meu vor lua minusuri. Roamnia habotnica a apucat la taste.
        • 0 (0 voturi)    
          Religia se adopta individual sau nu (Joi, 7 aprilie 2016, 16:34)

          Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui outside_the_wall

          E o chestiune de optiune individuala si de drept individual fundamental, evident in societatile moderne civilizate (ateismul e tot o forma de "religie" cea a stiintei ce face minuni (bomba atomica, organisme modificate genetic, incalzire globala, otravire si poluare...)) Ceea ce se vinde - pentru ca nu poate exista fara bani - e pseudostiinta ce da false sperante unor oameni in suferinta. Religia nu da falsa speranta doar confort sufletesc. Vezi tot mai jos dupa minciunile lui "mumuwa..." pe care le citezi si punerea la punct a lui Setalcott. PS incearca macar numele tarii Romania sa-l scrii corect. Justifica minusurile din plin
          • +1 (1 vot)    
            partial de acord (Joi, 7 aprilie 2016, 17:30)

            outside_the_wall [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

            Da, religia e un drept, face parte din libertatea de constiinta, la fel ca ateismul. Sustin libertatea de constiinta, ca principiu fundammental al unei societati seculare, al carui adept sunt. Ateismul e o religie exact in masura in care televizorul oprit e un canal TV. Stiinta nu este si nu va fi niciodata religie, intrucat nu se bazeaza pe credinta si nu are dogme, ci se bazeaza pe metoda stiintifica, pe cunoastere. Nu e vina stiintei ca metoda rationala de a cunoaste universul pentru bomba atomica, ci tot a oamenilor care au aplicat-o. La fel e si cu religia, daca e prost aplicata, are consecinte dezastruoase (cruciade, fanatism, jihad). Pe de alta parte, bomba atomica a oprit razboiul mondial si tine in frau in continuare un razboi global. Cat despre OMG, mai documenteaza-te, mancam OMG de cand am descoprit agricultura. Ah, si religia un lucru irational, foarte aproape de pseudostiinta prin faptul ca impune dogme de genul „crede, nu cerceta". PS: „Roamnia” - greseala de tastare. Daca te crezi desptept, nici tu nu ai scris corect România. ;)
  • 0 (6 voturi)    
    tratament (Joi, 7 aprilie 2016, 12:10)

    mumuwashere [anonim]

    Fetita are noroc ca s-a nascut acum si nu acum 50 de ani. Exista o serie de "clinical trials" pentru usher cu prespective destul de bune in tratarea maladiei. Ingineria genetica a evoluat extrem de mult in ultima perioada si sunt sanse ca in 5-10 ani sa existe tratament si pentru aceasta boala si alte boli de degenerescenta maculara sau cohleara. Iar faptul ca este in state ii aplifica sansele cu mult fata de ceilalti, din restul lumii... Doar sa nu fie parintii habotnici si sa nu vrea sa se joace "de-a Dumnezeu".
    PS exact din cauza presiunilor bisericii catolice s-au stopat in state cercetarile in domeniul celulelor stem in mandatul lui Bush - acestea fiind considerate "o joaca de-a Dumnezeu. Daca nu erau ei cercetarile nu ar fi fost stopate exact in perioada de crestere economica cand erau alocate fonduri masive in acest domeniu.
    • +1 (5 voturi)    
      naivitate (Joi, 7 aprilie 2016, 12:29)

      outside_the_wall [utilizator] i-a raspuns lui mumuwashere

      din pacate, parintii isi pun speranta in religie, nu in stiinta, ceea ce s-ar utea sa ii coste mult.
    • 0 (2 voturi)    
      Manipulare (Joi, 7 aprilie 2016, 15:31)

      Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui mumuwashere

      Nu mai dezinforma. Celulele stem sunt una, celulele stem embrionare umane sunt alta. In mandatul lui Bush nu s-a stopat nici o cercetare. S-a oprit alocarea de fonduri publice pentru cercetarile in care sunt distrusi embrioni umani. Nimeni nu te impiedica sa donezi pentru finantarea lor. Dar poti sa-mi spui un singur tratament bazat pe celule stem embrionare umane? Poate de-aia n-ai donat nici un sant, pentru ca nu sunt si tehnica nu e promitatoare, in comparatie cu celulele stem adulte.
      • 0 (0 voturi)    
        jumatati de adevar (Joi, 7 aprilie 2016, 17:47)

        outside_the_wall [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

        „Celulele stem sunt una, celulele stem embrionare umane sunt alta”- fals. Prima categorie o include pe cea de-a doua, celulele stem embrionare sunt tot celule stem, pluripotente (https://en.wikipedia.org/wiki/Embryonic_stem_cell). Cat despre partea ca Biserica Catolica s-a opus cercetarii cu celule stem _in general_, ai dreptate. Nu e adevarat (http://www.catholic.org/news/international/europe/story.php?id=50487). In schimb, s-a opus cercetarii cu celule stem embrionare: (http://www.americancatholic.org/News/StemCell/), adica tot un pas inapoi! Faptul ca nu s-a reusit mare lucru cu acestea din urma, nu inseamna ca trebuie oprita cercetarea doar pentru ca sa vrea biserica. Dimpotiva, poate duce la adevarate revolutii stiinfitice.
        • +1 (1 vot)    
          Logica (Joi, 7 aprilie 2016, 18:42)

          Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui outside_the_wall

          Daca o multime o include pe cealalta, nu inseamna ca cele doua multimi sunt egale.
          Gandeste-te la ce revolutii stiintifice poate duce cercetarea pe subiecti umani, daca s-ar face dupa aceleasi reglementari care se aplica animalelor. Un mare pas inapoi, nu?
          In plus, aceeasi reglementare este in vigoare in SUA dupa opt ani de administratie Obama, dar numele lui Bush e numai bun de aruncat acolo ca o sperietoare pentru liberali.
          • 0 (0 voturi)    
            da, logica (Joi, 7 aprilie 2016, 19:21)

            outside_the_wall [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

            Daca multimea A e inclusa in B, nu inseamna ca A=B, decat daca si multimea B e inclusa in A. Incluziunea unidirectionala implica faptul ca unele elemente apartin atat multimii A cat si multimii B, La aia ma refeream. Celule stem embrionare sunt tot celule stem. Cea din urma e o generalizare a primei. Multimea A = celule stem embrionare, multimea B = celule stem (in general), Asadar, multimea A e inclusa in B, nu implica ca multimile sunt egale, ci doar unele elemente, in acest caz celulele stem embrionare sunt incluse in ambele multimi. In rest, sunt de acord cu tine in privinta administratiilor Bush si Obama. Sunt de acord partial si cu chestiunile legate de etica, nu putem pune egal intre oameni si cobai, dar a considera un embrion in fazele de formare ca fiind persoana e exagerat. Un embrion nu e inca om. Si celula-ou e tot persoana? :)
  • -1 (1 vot)    
    Publicitate CATENA (Joi, 7 aprilie 2016, 13:23)

    MarianneBejan [anonim]

    Daca reclamele voastre n-ar acoperi imaginile si filmele, ar fi mult mai placut de urmarit stirile. Catena se pare ca e in top si NU mai pot sa vad cata reclama se face la medicamente.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă