Un jihadist belgian revendica atacurile de la Bruxelles in numele Statului Islamic: Atat timp cand bombardati musulmani cu avioanele voastre F-16, va vom ucide poporul

de I.C.     HotNews.ro
Duminică, 27 martie 2016, 15:38 Actualitate | Internaţional

Explozie pe aeroporul din Bruxelles
Foto: Twitter
Atentatele comise la Bruxelles au fost din nou revendicate de gruparea terorista Statul Islamic. De aceasta data, este vorba despre de un jihadist din Anvers care a formulat, in limba olandeza, intr-o inregistrare video, noi amenintari inainte de executarea unui barbat aflat in genunchi, a anuntat sambata seara presa flamanda, VRT News si De Standaard, potrivit RBTF.

Inregistrare video incepe cu un avertisment in franceza, autorul afirmand ca atentatele de la Bruxelles au fost "in deschidere". In a doua parte, Hicham Chaib, din Anvers, plecat sa lupte in randurile Statului Islamic in Siria, spune in olandeza ca "acesta este un mesaj adresat poporului belgian, guvernului belgian, Europei, restului lumii si oricarei coalitii care lupta impotriva Statului Islamic".

"Atat timp cand bombardati musulmani cu avioanele voastre F-16, va vom ucide poporul", a avertizat Chaib, membru al fostei grupari haria4Belgium si garda de corp a liderului gruparii Fouad Belkacem.

Jihadistul mai spune ca nu au fost trase invataminte din atacurile de la Paris, unde mai multe atentate au fost revendicate de Statul Islamic in 2015.

Atacurile de la Bruxelles "nu sunt decat recolta a ceea ce ati semanat cu propriile maini", a spus el.

Spre finalul inregistrarii, un prizonier ingenunchiat este executat cu focuri de arma, in timp ce ucigasul declara in araba ca lupta va continua "in inima tarilor voastre".

In februarie 2015, Hicham Chaib, absent de la proces, a fost condamnat de tribunalul de prima instanta din Anvers la o pedeaspa de 15 ani cu arestare imediata.












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
10612 vizualizari
  • +29 (49 voturi)    
    motive si atat... (Duminică, 27 martie 2016, 15:45)

    liviu_ [utilizator]

    belgienii nu au bombardat siria...
    ei doar cauta motive sa atace Europa si nimic mai mult...

    o spun si o repet... Solutia e simpla: sua+rusia+ue baga armata in siria+pe unde mai sunt aia de la isis si nu pleaca pana nu mai ramane picior de extremist

    dar noi suntem prea preocupati cu solidaritatea, corectitudinea politica si alte aberatii ... in loc sa rezolvam dracu problema

    PS: la cum merg lucrurile (prin comportamentul nostru ii incurajam pe teroristi), f. curand prevad ca o sa fie luna si atentatu (asta tinand cond ca le vor iesi cam 1 din 3 atentate)...
    • +8 (30 voturi)    
      corect (Duminică, 27 martie 2016, 15:56)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      solutia pt UE e sa rezolvam cauzele (haosul din jur, saracia endemica din Africa, samd). Altfel, din 2 mld cati va avea Africa si 1 mld din Orient/Arabi, va dati seama ce presiune extraordinara va fi pe viitor pe UE. Milioanele de acum sunt "parfum".

      Dar nu si nu, noi stam ca gastele bete sa ne certam intre noi care cine ce refugiati ia, in loc sa facem pace cu forta acolo si sa ii trimita pe toti innapoi la reconstructie.

      Dar deh, solutia e prea simpla. Vb aia, de ce simplu cand se poate complicat. Pai pt ca avem politicenii astia...
      • +15 (43 voturi)    
        Saracie???!!! (Duminică, 27 martie 2016, 16:40)

        Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        Lenea si putoarea nu o sa scoti din sangele africanilor!
        Este genetic !!
        Cu cat o populatie si-a produs mai usor mancarea, a ramas mai inapoiata de-a lungul mileniilor.
        Africanii au intins mana si au cules- simplu- nu si-au exersat inteligenta!

        Priviti doar Europa si comparati popoarele din nord cu cele din sud!
        Priviti Italia si comparati nordul cu sudul!
        Priviti Romania si comparati nordul cu sudul!
        Genele sunt de vina!!
        Oamenii nu sunt la fel!!
        • +2 (6 voturi)    
          solutia ta care e, atunci? (Duminică, 27 martie 2016, 17:27)

          Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

          se vor immulti oricum. ONU estimeaza ca de la 1,1 mld acum vor ajunge la 2mld.

          Daca nu ii ajutam cu educatie, investitii in agricultura, etc, vor veni oricum peste noi. Ce propui, sa ii innecam noi in Mediterana atunci?

          Simplele tele etichetari cu lenea, etc nu sunt o solutie. (btw, stii ca antropologii spun ca originea umanitatii e in Africa , totusi? nu in Europa nordica...? deci nu stiu cum vine aia cu lenea...ca daca erau asa, erai si acum o primata prin copaci).

          Si nu stiu cat de usor poate fi sa culegi, dar sa stai la mana naturii si sa iti moara neamul de foame sau alte pb. Tocmai de aia au cautat solutii (la acel nivel de atunci) si de aia s-a si dezvoltat creierul omului.

          Mai si gandim pt viitor? Uite-te si tu la cateva documentare sa vezi ca mici schimbari in modul de furnizare a apei potabile sau in sanatate a adus un impact urias in comunitatile acelea, stabilizandu-le. E muuult mai ieftin sa intervii acum acolo, sa ii ajuti, cand nu au cine stie ce asteptari si pt ei orice ajutor poate avea impact urias, decat sa stai sa rezolvi pb refugiatlor ajunsi prin UE- unde au deja si alte asteptari.

          Orice om cauta in primul rand sa se dezvolte si sa traiasca in tinutul natal si in comunitatea din care provine, pleaca daca nu are de ales.

          Dar deh, unde nu e minte...mai vorbim peste 10-20 ani cand pb de acum va fi multiplicata.
          • +1 (5 voturi)    
            Solutzie?!?! (Luni, 28 martie 2016, 0:12)

            Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

            Greu de raspuns!
            Sistemul tribal greu de modificat, legaturile familiare mult mai puternice.
            Lipsa dorintzei de o viatza mai buna-sau una mai altfel!
            E greu sa le explici!
            Mergetzi in satele din Romania si o sa vedetzi oameni automultzumitzi fara sa vrea mai mult - inca traiesc in epoca feudala sau semifeudala!
            Cred ca doar dictatura ceausista i-a miscat din loc!
          • 0 (4 voturi)    
            Ai auzit de Darwin (Luni, 28 martie 2016, 1:52)

            persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

            sunt sigur ca da.Ei,pastrand totusi proportiile,aplica-i teoria.
        • +1 (11 voturi)    
          Mda (Duminică, 27 martie 2016, 19:17)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

          Tu sigur esti din sud, in cazul asta.

          "Genele nu sunt la fel", "lenea si putoarea e in sangele africanilor".

          Bai, nepotul lu' Hitler, Africa a fost doar o plantatie de sclavi toata istoria lor, subjugata si tinuta in saracie cu forta de catre imperiile coloniale - Anglia, Belgia, Olanda, Portugalia, Spania.
          • +1 (5 voturi)    
            Nu numai Africa... (Luni, 28 martie 2016, 0:04)

            Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui HP

            Nu ai dreptate si citeste un pic mai jos- sa nu ma repet!
            Te simtzi cam de pe-acolo de nu te-ai putut abtzine!!
            • -3 (5 voturi)    
              Stef tata, (Luni, 28 martie 2016, 10:23)

              Ponta [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

              Taci si nu mai arata lumii intregi cat esti de prostan si indobitocit.
              Lasa-ne cu ineptiile tale de vrednic de mila.
              • +1 (1 vot)    
                Probabil... (Luni, 28 martie 2016, 12:12)

                Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui Ponta

                Te simti - poate ii fii mai colorat mai ca Ponta!!
                Pseudonimul te caracterizeaza !!
        • -4 (6 voturi)    
          pe bune? (Duminică, 27 martie 2016, 21:27)

          king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

          si ai primit si + pentru stupiditatea pe care ai emis-o? Iar de stupiditate nu sunt de vina genele!
          • +1 (5 voturi)    
            Citeste inteligentule!! (Duminică, 27 martie 2016, 23:33)

            Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

            Daca stii:

            https://en.m.wikipedia.org/wiki/Richard_Lynn
            https://en.m.wikipedia.org/wiki/Race_and_intelligence
            • 0 (2 voturi)    
              Lol (Luni, 28 martie 2016, 11:08)

              HP [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

              Du-te bre, canta la alta masa.

              https://en.wikipedia.org/wiki/Scientific_racism
              • 0 (2 voturi)    
                Caracter de bre! (Luni, 28 martie 2016, 12:17)

                Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui HP

                Level low----!!
                E pacat de tine !!
                Poate ca daca nu ziceam de sudul tarii noastre nu te supara!!
                Intotdeauna realitatea supara, insa!!
                Pacat ca prostia nu doare!!
                Tot in intuneric veti sta - priveste fotografia de noapte a Italiei - in fiecare zi pe Protv la stiri in fundal-ca sa intelegi !!
        • -2 (4 voturi)    
          auzi prietene, (Luni, 28 martie 2016, 10:21)

          Ponta [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

          asta este o autocaracterizare?
        • +1 (1 vot)    
          Sangele african (Luni, 28 martie 2016, 20:08)

          ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

          a dat nastere civilizatiei Egiptului, al Karthago, cultura Nok,imperiile Mali, Mutapa, regatele Sine, Zimbabwe, Numidia...si a industriilor tarilor vestice prin milioane de sclavi rapiti din tarile lor si dusi in lanturi, in conditii inumane, pentru- a lenevi pe mosiile, minele si fabricile omului alb si harnic?!
          Domnule, nu prea gandesti.
      • +14 (16 voturi)    
        solutia e sa rezolvam? (Duminică, 27 martie 2016, 16:45)

        averageJoe [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        orientul mijolciu va exploda cand se termina combustibilul ;). In rest, de acord cu tine. Detonabili sunt destui pregatiti pe teava, deci curand nu va fi liniste indiferent ce se intampla in Siria. Si cu siguranta pana Uncle Sam nu isi decide liderul, vor fi doar balbaieli la nivel militar asa ca duck...
      • +2 (4 voturi)    
        aberatii (Duminică, 27 martie 2016, 19:03)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        saracie? care saracie? acum 1000 de ani cum de reuseau sa traiasca? adultii sufera de sindromul Ebbinghaus, adica totul este evaluat comparativ, nu la mod absolut. De ce ar fi saracie in Africa ? Pentru ca le compari nivelul de trai cu cel din Norvegia, de asta. ia compara tu nivelul de trai cu cel de acum 500 de ani si vei vedea ca o duc foarte bine.
    • -26 (48 voturi)    
      Teroristi (Duminică, 27 martie 2016, 16:01)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Exista in mintea ta..daca americanii si europenii iti omorau familia tu ce ai fi facut?..sunt peste 500 000 de irakieni morti ca urmare a unei invazii pe dovezi falsificate
      • +21 (29 voturi)    
        mai informeaza-te (Duminică, 27 martie 2016, 16:37)

        Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

        cati au fost ucisi direct de americani si cati au fost ucisi de ai lor- in violentele sectare, razboi civil, etc.
        Bomba de vineri de la meciul din Irak, de ex, tot americanii or fi pus-o? Ce le cautti scuze si motive daca au fost cuceriti de americani cu cateva mii de victime de la invazie, pai las ca pe urma au facut tot ei intre ei urmatoarele sute de mii.
        Si alte natii au mai fost invadate dar nu s-au masacrat intre ei pe urma, ca la irakieni. Ex, coreea de sud.

        Ai uitat de Fallujah, de faptul ca americanii au trebuit sa purice tot Bagdadul ca sa termine rebeliunea siita, samd?!
        • +1 (5 voturi)    
          Pierzi esenta (Duminică, 27 martie 2016, 18:06)

          Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

          S-a invadat o tara pe documente falsificate..asta nu e terorism?.este o asemanare cu mici diferente...la noi a fost lovitura de stat , s-au deschis granitele altfel cu marioneta ilici kgb ar fi fost razboi civil..irakienii n-au unde sa plece si lupta impotriva unui regim marioneta
          • 0 (0 voturi)    
            documentele nu erau chiar asa de falsificate (Luni, 28 martie 2016, 12:08)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

            Cea mai mare greseala a americanilor a fost ca nu l-au terminat pe Saddam in '91 si au mai asteptat 10 ani.
            Iar a doua greseala ii apartine cretinului de Obama care s-a retras prea repede din Irak.
        • +3 (5 voturi)    
          F 16 nu e folosit de Mujicia (Duminică, 27 martie 2016, 21:28)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

          implicit Mujicia e bine venita..mujicia e fara pata..cam ciudat
      • +10 (14 voturi)    
        Desigur (Duminică, 27 martie 2016, 16:38)

        ac [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

        Deci americanii au omorit singlehanded 500 k. Americanii si/sau europenii, aici nu e prea clar. Toti europenii nu cred, da toti americanii cu siguranta.
      • +4 (4 voturi)    
        yoy (Duminică, 27 martie 2016, 19:31)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

        1 - daca statul x mi-ar fi omorat familia si mi-as arunca in aer m-as numi tot terorist
        2 - daca cineva imi omra familia , probabil ma razbunam... da ma razbunam pe aia care au facut asta nu pe altii care apartin aceleiasi tari, dar nu au nici o vina
        3 - nu stiu datele, dar cel putin in siria nu prea au fost omorati de vest. pe langa asta au fost omorati de americani in mare parte si putin de englezi... oricum in nici un caz de belgieni
      • +5 (7 voturi)    
        Din cate spui (Duminică, 27 martie 2016, 21:46)

        persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

        se vede ca nu ai mirosit ''gazul'' lui hussein.Puteai totusi sa te uiti pozele cu gramezile de oameni care au facut-o.Dar tarana pe care a muscat-o cand a invadat Iranul?Un razboi purtat timp de opt ani de megalomanul idiot,pe motivul liniilor de frontiera.Dar invazia tampitului in Kuweit?Pe motivul la fel de tampit al unor imaginare pungi de petrol.Pe acesti morti nu ii numeri?
    • -11 (27 voturi)    
      Numai prostii scoți! :) (Duminică, 27 martie 2016, 16:40)

      Padureanul [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Nu ai aveam cum să elimini extremiștii din Siria băgând armata, mai degrabă scoți pepinieră de extremiști cu acțiunea respectivă.

      Dacă te-ai uita în oglindă ai vedea un extremist. Care mai e diferența între tine și ei? Corectitudinea politică n-are nimic de a face cu motivele pentru care ideea armatelor invadatoare pe sol arab e mai idioată decât prevede legea. Și mai e și imposibil de a fi trecută prin consiliul de securitate ONU. Așadar ideea pe lângă a fi idioată ar fi și complet ilegală.
      • +2 (6 voturi)    
        nu ai cxum?! (Duminică, 27 martie 2016, 19:36)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Padureanul

        pai isis nu are hq? nu are armata care cucereste zone din irak, siria etc?!

        diferenta intre mine si ei e ca eu nu ma arunc in aer, ca eu i-as ataca, dar i-ar omora pe membrii isis, nu pe arabii de rand.
        cred ca trebuie sa intelegi mai bine ce inseamna extremist. faptul ca nu vreau sa invat araba si nu vreau ca nevasta mea sa poarte cagula, sau sa sar in aer nu ma face extremist!

        nu ar trece de consiliu onu de ce?! au fost rasboaie care au pornit din mai putin decat aceste acte teroriste!

        daca tot esti asa destept te rog sa dai tus solutii mai bune. e usor sa spun "gresesti" (si cu niste argumente penibile as adauga), dar e mai greu sa dai o solutie.
        • +2 (4 voturi)    
          Soluții? (Luni, 28 martie 2016, 0:33)

          Padureanul [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Pe termen scurt ceea ce se face deja. În particular filtre reale și complete la granițe. Un organism infectat are tendința de a preveni intrarea altor organisme, viruși sau bacterii străine, până când nu se "procesează" ceea ce e în interior.
          Siria e interesantă pentru mai toții marii planetei pentru că e poartă de export al zăcămintelor dinspre Orient spre Europa. Îi doare pe toți în marele lor fund de drepturile omului din Siria pe mai marii planetei.

          Soluția reală însă care ține de fiecare din noi este relativ simplă și aparent scumpă. Dar e doar aparent scumpă.
          S-ar rezuma simplu în două cuvinte: "buy electric!!"
          Cu cât mai multe mașini electrice se vor vinde cu atât mai repede se va strica jocul dea războaielor pentru securizarea resurselor sau a rutelor de desfacere!!

          Și nu, mașinile electrice nu sunt scumpe decât aparent. Având în vedere că mașinile cu combustie internă irosesc 70-80% din combustibilul pentru care se duc exact razboaiele care produc extremismul cu care ne confruntăm în ultima perioadă.
          Știți câți civili au fost omorâți de bombardamentele aliaților în Afganistan (gazo/oleoduct), Irak (sursă de petrol), sau Siria (gazo/oleoduct).
          Mult mai mulți decât câteva sute.
          Asta nu e terorism pentru că o fac guvernele și armatele statelor, dar efectul e același: teroare și extremism.
      • +5 (7 voturi)    
        poftim? de aia e razboi asimetric, nene (Duminică, 27 martie 2016, 20:27)

        Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui Padureanul

        pt ca ei-jihadistii si teroristii nu respecta nicio lege, nu consulta Consiliul de Securitate ONU pt fiecare atentat, samd.
        Cu un inamic lipsit de fair-play si de reguli poti sa lupti doar in acelasi stil.
        Ce este mai extremist- sa stai ca blegul in UE cu frica ca vin aia peste tine si detoneaza si in patul tau sau sa te duci peste ei si sa impui acolo ordine si cu armata daca e nevoie?

        . Nu vreau sa aud basinile cu colonialismul Europei, ca european prefer sa fiu ei colonizatorul decat sa ajung colonizat de jihadisti!
      • +3 (3 voturi)    
        Razi pepiniera (Duminică, 27 martie 2016, 21:16)

        persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui Padureanul

        si nu stiu zau daca nu cumva o sa vina momentul,in care nimeni nu va mai sta sa se gandeasca daca este sau nu, idioata si mai ales legala ideea.
      • -2 (8 voturi)    
        sancta simplicitas! (Duminică, 27 martie 2016, 21:31)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Padureanul

        Perfect adevarat! Dar ma uit cu uimire cat de capabila de ura este multimea de comentatori hotnews! 90% vor sa -i ucida pe musulmani, negri, africani dar nu au deloc impresia ca sunt ei insisi astfel fudmanentalisti si idioti!.

        Care-i diferenta dintre gloata care urla "Moarte Europei!" si cea care urla "Moartea Orientului/Africii/etc?" Nici una iar gloata nu poate sa-si dea seama....
        • -3 (5 voturi)    
          Perfect adevarat (Duminică, 27 martie 2016, 23:46)

          Boa [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

          Foarte elegant punctat.
          Sunt multi chibiti cu pareri extreme, nu ca ar avea solutii. Precum galeriile de la fotbal care se urasc de moarte desi motivul este absolut ridicol.

          E la moda sa fii 'dur' si e demodat sa pierzi vremea analizand situatia si sa cauti solutii pragmatice si realiste.
          E evident ce haos mondial ar rezulta daca tribulatiile de la distanta ale unor conationali ar fi puse in practica la modul radical pe care ei il cer pe aici. Desigur ca nu ar exista castigatori.
        • +2 (6 voturi)    
          Gloata protesteaza,stimabile (Duminică, 27 martie 2016, 23:47)

          persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

          gloatei ii este teama,gloata tremura.Si la fel ar trebui sa faci si tu.Sa protestezi.Gloata care reprezinta Europa,nu vrea sa ucida pe nimeni din cei enumerati de tine.Aceeasi gloata insa, ii vrea plecati acolo de unde au venit.Ce este asa de greu de priceput???Si mai terminati odata cu principiile voastre rasuflate.Aduceti si bagati la inaintare principiile si valorile umanismului...De parca alora le-ar pasa de asa ceva.
        • +3 (3 voturi)    
          diferenta??? (Luni, 28 martie 2016, 0:09)

          ismail paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

          Diferenta este ca unii comenteaza pe internet si altii se arunca in aer.
    • 0 (2 voturi)    
      Belgia nu (Duminică, 27 martie 2016, 17:06)

      drummer [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Dar Uniunea Europeană da...mor mii de oameni în fiecare zi în orientul mijlociu și voi vă minunați...opriți-vă cu atacurile asupra Palestinei,Siriei,libiei,Afganistanului,Libanului și poate atunci vom avea liniște...sunt 28 de țări Arabe Unite prin limbă și religie...dai în unu dai în toți...ipocriților
      • 0 (0 voturi)    
        cine ataca in momentul de fata (Luni, 28 martie 2016, 12:18)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui drummer

        Libia, Palestina(ce-i aia?) Libanul? Siria?
        Cumva miile de morti se datoreaza unor atacuri externe sau faptul ca cele 28 de state arabe "unite" sunt la nivelul de pre-ev mediu mai exact la nivelul tribal de dezvoltare. Religia de care zici nu ii uneste ci ii dezbina.
        Deci cine-i ipocrit?
    • +4 (4 voturi)    
      In mare majoritate (Duminică, 27 martie 2016, 17:06)

      MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      ai dreptate
      atata doar ca omiti un singur argument
      care de catre dobitocii aia de la mi e si scarba sa le pronunt numele pseudo statului se gandesc la asta
      si anume Bruxelles e capitala Uniunii Europene
      asta stiu ei asta fac
      daca ataca buricul targului ei ataca intreaga Europa
      Nu are nimic de a face cu Islamul
      are de a face cu baietii care ar trebui sa ajunga la o sectie anume a unui spital de nebuni
    • +4 (4 voturi)    
      Să cumpere Suhoi de la ruși. (Duminică, 27 martie 2016, 17:14)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Observ că de avioanele rusești Suhoi nu spun nimic.Poate ar trebui să folosească Suhoi în loc de F16.
    • +3 (5 voturi)    
      Subscriu (Duminică, 27 martie 2016, 21:32)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Cu paine si sare nu rezolvi mare lucru.Mananca painea si sarea ti-o arunca in ochi,ca multumire.Trist,insa doar o replica in forta va rezolva aceasta uriasa problema.Oricum o dai,alta solutie nu prea se vede.
  • -8 (34 voturi)    
    dezinformat (Duminică, 27 martie 2016, 15:55)

    Mazeta [utilizator]

    Nu înțeleg de ce jihadistul e supărat pe occidentali. De fapt, în timpul operațiunilor desfășurate de americani & coaliția de 60 de state, ISIS nu a suferit prea mult, ba chiar a prosperat.
    • +7 (21 voturi)    
      Exact, de ce nu dau cu bumba si la MosCow? (Duminică, 27 martie 2016, 16:49)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Ca rusii bombardeaza tot pe acolo, jihadist, civil, etc, rad tot.
      • +2 (2 voturi)    
        Pai scrie in titlu! (Duminică, 27 martie 2016, 19:29)

        fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

        Zice clar "cat timp ne bombardati cu F-16" or rusii folosesc MiG-uri :)
      • +1 (3 voturi)    
        pentru ca au servicii secrete adevarate (Duminică, 27 martie 2016, 21:38)

        N.S. [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

        si nu negociaza niciodata cu teroristii...occidentul cred ca ascunde si multa coruptie in spatele "drepturilor omului"
    • +4 (4 voturi)    
      Da,exact asa cum (Duminică, 27 martie 2016, 21:16)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      prosperi tu.
      • +2 (2 voturi)    
        Pai daaa... (Luni, 28 martie 2016, 0:12)

        ismail paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

        El si-a facut datoria de postaci, si-a luat rubla zilnic. Acum ca rubla nu mai valoreaza nici cat hartia igienica folosita (pe ambele parti) e alta poveste.
  • -28 (34 voturi)    
    Swingers (Duminică, 27 martie 2016, 15:57)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Deci gruparea terorista NATO impreuna cu gruparea terorista Spetsnatz se dueleaza cu gruparea terorista IS..fiecare la un moment dat se schimba partenerul.
    • +5 (5 voturi)    
      Ete na.. (Duminică, 27 martie 2016, 21:27)

      ismail paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      Iar ati aparut ba? postaci platiti de taica Phutin? Parca va taiase de pe lista de cand rubla e mai ieftina ca hartia igienica folosita (pe ambele parti).

      Sau voi o faceti din pasiune?
    • +5 (5 voturi)    
      exact,snitele (Duminică, 27 martie 2016, 21:49)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      si tu le canti la ''trombon'', vad ca te pricepi.
  • -29 (43 voturi)    
    Respect (Duminică, 27 martie 2016, 16:11)

    Un cititor [utilizator]

    Când va înțelege Occidentul că trebuie să muncească dacă vor bunăstare și nu să fure de la alții, atunci probabil că se va termina nebunia asta cu „ochi pentru ochi” , preluată de la popoarele barbare.
    • +3 (5 voturi)    
      esti dus cititorule (Duminică, 27 martie 2016, 18:18)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Daca tie ti se pare ca in Europa se munceste mai putin decat in Africa sau Orientul Apropiat inseamna ca ai mari probleme in a intelege ce inseamna munca. Pana si in Romania se munceste mai mult si mai cu folos decat in tarile alea "furate"
    • +3 (3 voturi)    
      Adica, (Duminică, 27 martie 2016, 19:47)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      noi romanii muncim,iar Occidentul fura din munca noastra?
      Asta vezi tu?
    • +5 (5 voturi)    
      Ai dreptate ''cititorule'' (Duminică, 27 martie 2016, 21:25)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      sa se apuce de munca,nu sa stea ca trantorii,occidentalii astia.Sa munceasca pe branci,coclitii dracului.Cum altfel vor putea indestula hoarda milioanelor de ''emigranti'' harnici veniti sa planteze panselute.Apropo,tu cand te apuci? Ca maine iti vor bate la usa,sa ai crapelnita pregatita ca astia sunt nervosi cu nervii,nu se joaca.
  • -1 (1 vot)    
    Bring back Stalin (Duminică, 27 martie 2016, 17:27)

    quietguy58 [utilizator]

    Bring back Stalin.

    Se va ocupa tatucu' Stalin de toti teroristii, familile lor, neamul lor pina nu va mai ramine nimic din ei.
  • +1 (1 vot)    
    dupa cum se comporta, musulmanii (Duminică, 27 martie 2016, 17:41)

    rov [utilizator]

    sunt paria Europei, iar in caz de ''Doamne Fereste'' vor avea soarta evreilor din anii 40...
  • +2 (2 voturi)    
    nenea teroristu vede numai F16 (Duminică, 27 martie 2016, 18:25)

    AliKimiku [utilizator]

    Cand e vorba de SU24 are orbul gainilor.
    Acum sunt doua variante:
    - nu prea au vazut SU24 deasupra teritoriilor Daesh
    - orice au vazut americani's de vina
    Oricum nu inteleg ce vina au fraierii de belgieni in afara de faptul ca i-au primit si tolerat in tara lor atata vreme.
  • +4 (4 voturi)    
    nu mai folositi cuvantul "executie" (Duminică, 27 martie 2016, 21:12)

    Razvan_M [utilizator]

    Uciderea unui om in direct la televizor nu este o executie, ci un asasinat terorist. Executia presupune un proces si executarea unei sentinte legale.
  • +1 (1 vot)    
    sigur ca da (Duminică, 27 martie 2016, 21:27)

    Razvan_M [utilizator]

    http://www.hotnews.ro/stiri-international-20895855-pakistan-56-mortiintr-explozie-origine-necunoscuta-produsa-orasul-lahore.htm
  • +1 (1 vot)    
    ORTOGRAFIE (Duminică, 27 martie 2016, 21:28)

    dincannes [utilizator]

    Atit timp cit (nu cind).
  • -10 (12 voturi)    
    cam multi extremisti pe aici (Duminică, 27 martie 2016, 22:02)

    robotel corporatel [utilizator]

    poate ar trebui sa aveti grija ce mesaje permiteti, mie mi se pare ca incurajati ura bazata pe rasa si religie
    • 0 (0 voturi)    
      Dragnea, tu esti mustaciosule? (Luni, 28 martie 2016, 12:26)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

      Dar vreau sa te intreb ceva:
      Cu religia e clar dar rasa? care-i rasa discriminata?
      Sau pe asta ai bagat-o din manualul de lupta a lui Lenin?
  • +3 (3 voturi)    
    NIMIC NOU (Luni, 28 martie 2016, 1:52)

    Oumbrapepamant [utilizator]

    Mai oameni buni...Voi analizati problema intr-un mod prea complicat.
    Voi chiar credeti ca ciuriburi astia fac ceea ce fac sau sunt ceea ce sunt tinand cont de istorie?
    De caldura sunt puturosi si necivilizati, nu de altceva...
    Ia gandi-ti-va , vara, cand afara sunt 35-40 de grade voua sau altcuiva ii mai arde de munca sau de scoala?
    Cum ar fi daca ar fi cald la noi asa tot anul??? Nimeni nu ar mai face nimic!!! Si-asa nu ne inghesuim la munca.
    Tarile nordice sunt mai avansate tocmai pentru ca au parte de o clima potrivita pentru ca omul ca fiinta sa poata face si altceva decat sa se ascunda la umbra.
    Stiati ca omul rezista mai bine la frig decat la caldura?
    Daca nu, observati ritmul vietii in timpul verii comparativ cu celelalte anotimpuri.
  • -1 (1 vot)    
    roots (Luni, 28 martie 2016, 7:35)

    toxx [utilizator]

    http://users.jyu.fi/~aphamala/pe/issue5/roots.htm

    Modern terrorism was born within a year, 1967-1968. International socialists (communists) started the fashion all over the world simultaneously, which should make us suspicious about the common roots. National socialists followed suit, turning Marxists of Muslim origin into Islamists of Marxist origin.

    In December 1967, a Lebanese Christian, George Habash, who had been a Pan-Arabic national socialist, had broadened his field by founding the PFLP, a Palestinian organization. Although it split already by the next year, the PFLP remained the most pro-Soviet Palestinian terrorist group, with widest global ties

    Doar cateva din scrierea de mai sus...
  • +1 (1 vot)    
    Pace voua (Luni, 28 martie 2016, 8:25)

    eu sunt [utilizator]

    pe bune. Nu va mai agitati atata ca e inutil. Make love not war.
  • 0 (0 voturi)    
    Trebuie schimbat modelul de avion (Luni, 28 martie 2016, 13:01)

    Bogdan_100 [utilizator]

    Inteleg ca asta e "durerea" lui. Au inceput deja rusii care ii bombardeaza cu SU. Coalitia occidentala ar trebui sa treaca la F18 sau alt tip pentru a menaja "sentimentele" islamistului. Si referitor la "semanat" cam ce recolta asteapta dupa barbariile comise ? O bomba atomica "islamica" de ramadan ?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă