Donald Trump vrea sa ii ceara lui Bill Gates sa "inchida internetul", pentru a impiedica Statul Islamic sa recruteze noi adepti

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 9 decembrie 2015, 9:39 Actualitate | Internaţional

Donald Trump
Foto: Facebook
Candidatul republican la presedintia Statelor Unite, Donald Trump, considera ca Statele Unite ar trebui sa ia in calcul "inchiderea internetului", ca masura de combatere a extremismului radical. Trump este de parere ca, in calitate de presedinte al Statelor Unite, l-ar putea suna pe Bill Gates pentru a ii cere sa il ajute sa  opreasca internetul, scrie TheVerge.com.

Donald Trump a lansat ideea la un miting de campanie la Yorktown, California de Sud, spunand ca aceasta ar fi o modalitate de a impiedica Statul Islamic sa recruteze noi adepti si sa comita acte teroriste.

"Pierdem o multime de oameni din cauza internetului", a afirmat Donald Trump.

"Trebuie sa vorbim cu Bill Gates si cu alti oameni care inteleg cu adevarat ce se intampla. Trebuie sa vorbim poate chiar despre inchiderea internetului. Multi vor spune: <Oh, libertatea de exprimare, libertatea de exprimare.> Acestia sunt oameni fara minte. "

Potrivit publicatiei TheVerge.com, este neclar daca Trump sugereaza Guvernului SUA sa cenzureze partial internetul sau daca el nu intelege cum functioneaza acesta.


Citeste mai multe despre   









7046 vizualizari
  • +13 (23 voturi)    
    Donald Trump (Miercuri, 9 decembrie 2015, 9:43)

    danielcoil [utilizator]

    the biggest douche bag in the universe.
    • +1 (17 voturi)    
      Libertate (Miercuri, 9 decembrie 2015, 9:58)

      Close [utilizator] i-a raspuns lui danielcoil

      Ieri cineva imi atragea atentia ca nu ar trebui sa critic niciodata SUA pentru ca "mi-au dat dreptul sa ma exprim liber". Aparent si-au castigat dreptul de a nu primi nici o critica pentru totdeauna.

      Ma intreb daca mi se permite acum sa critic, atunci cand vor sa ia inapoi drepturile alea...
      • +4 (8 voturi)    
        ti se permite (Miercuri, 9 decembrie 2015, 10:46)

        DSS [utilizator] i-a raspuns lui Close

        dar nu esti departe de Trump cu astfel de afirmatii. Se pare ca nu ai inteles cine este Trump, daca il confunzi pe el cu USA
        • 0 (4 voturi)    
          Confuzie (Miercuri, 9 decembrie 2015, 14:52)

          Close [utilizator] i-a raspuns lui DSS

          Nu fac nici o confuzie. Trump este candidatul republican cu cea mai mare sustinere din partea alegatorilor acum ca Ben Carson a da-to-n bara si se scufunda rapid si sigur.

          Dar trecand peste asta, in mod evident nici criticile la adresa SUA nu sunt efectiv adresate unui spatiu geografic sau intregii populatii. Mi s-a parut o chestie de logica si nu am simtit nevoia sa o mentionez explicit dar iata ca m-am inselat.
          • +2 (2 voturi)    
            acum (Miercuri, 9 decembrie 2015, 15:29)

            DSS [utilizator] i-a raspuns lui Close

            este la momentul asta cel mai bine plasat. asa si Hillary l-a condus pe Obama acum 8 ani multa vreme. Deocamdata sunt foarte multi candidati, si mai este mult timp pana la inceperea alegerilor. atunci o sa inceapa si sarabanda retragerilor si sustinerilor, mai e mult pana departe.
            in plus nu e de ajuns sa castige alegerile republicane, trebuie sa le castige si pe cele reale.
            eu nu cred ca Trump are sanse reale sa fie ales
      • +2 (4 voturi)    
        Confuzie (Miercuri, 9 decembrie 2015, 11:11)

        coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui Close

        Cetateanul Donald Trump nu este SUA. Cetateanul, statul, natiunea si guvernul sunt chestii distincte. Lumea din fostul lagar socialist le amesteca frecvent, metehnele propagandei partidului-stat.

        Nu stiu in ce context ti s-a facut reprosat critica statului SUA, eu nu cred ca o fapta buna intr-un domeniu poate scuza o fapta rea in altul.
        • -2 (4 voturi)    
          Reprosul (Miercuri, 9 decembrie 2015, 15:00)

          Close [utilizator] i-a raspuns lui coldplayer211

          Reprosul a fost ca atat SUA (si Vestul Europei) cat si Rusia sunt angajate in acelasi gen de razboi murdar din care ei castiga si noi toti ceilalti pierdem. Unii mai mult decat altii.
          Si asta am spus-o in contextul in care HotNews e populat in mare parte de fiinte care misuna numai ca sa critice una din parti si sa o ridice in slavi pe cealalta desi vorbim de exact aceleasi actiuni.

          Caz concret: Unii oameni au ales sa aplaude actiunea prin care SUA a bombardat forte guvernamentale. In acelasi timp au ales sa injure decizia Rusiei de a bombarda in SIria. Am atras atentia ca toti sunt in aceeasi oala. Argumentul meu a fost simplu: Rusia e la 1000Km departare de zona de conflict, iar SUA la cateva zeci de mii.
          Am fost taxat aspru pentru greseala de a critica SUA - si prin SUA spun de fapt factorii de decizie. ;).
          • +3 (5 voturi)    
            dezinformari (Miercuri, 9 decembrie 2015, 15:32)

            DSS [utilizator] i-a raspuns lui Close

            normal ca esti taxat cand raspandesti dezinformari. de unde stii ca au bombardat fortele lui Assad?
            cat timp raspandesti propaganda ruseasca e ceva normal sa fii taxat.
            • -2 (4 voturi)    
              De unde stiu... (Miercuri, 9 decembrie 2015, 16:38)

              Close [utilizator] i-a raspuns lui DSS

              Pentru ca au spus asta in propria declaratie de presa.

              Acum vezi unde e problema? Oamnei ca tine care sar sa injure, sa atace si sa manance rahat fara nici o jena. Oameni care nu au nimic valoros de spus decat sa arunce cuvinte gen comunism, mujicia, phutin exact ca idiotii de Badea, Gadea si "basismul" lor.

              As zice ca esti pe statul de plata al cuiva asa cum e la moda sa spui zilele astea dar stim amandoi adevarul: foarte multi oameni (si aici o sa-mi permit sa te includ) nu trebuie platiti ca sa se aplece si sa pupe un fund. Acum ce fund pupa e treaba fiecaruia.

              Enjoy ;).
            • -2 (4 voturi)    
              Propaganda (Miercuri, 9 decembrie 2015, 16:58)

              Close [utilizator] i-a raspuns lui DSS

              Si tu ce propaganda faci amice? Tu de unde stii ca povestile cu SUA sunt false dar toate alea cu Putin sunt adevarate?

              Ai citit pe net? Ai vazut la televizor? Macar eu sunt acuzat ca fac propaganda pe bani ceea ce pana la urma e o munca cinstita. Tu aparent faci propaganda pe gratis ceea ce e doar prostie si servilitate.

              Ai ales ce ai putut, asa-i? O sa te faci tu baiat mare si o sa vezi ca toate povestile alea nasoale despre Rusia si despre SUA sunt la fel de adevarate. O sa vezi ca atunci cand e vorba de bani nu se da nimeni inapoi de la bombardat si niste nevinovati indiferent ce steag are pe epoleti.

              Problema e daca esti deja adult si inca mai crezi in povesti, ai aflat de la strabunici cum asteptau ei sa-i salveze americanii. Dar asta e problema ta si a tarii in care esti acum. Cu parere de rau pentru tine si Romania noastra.
      • +4 (4 voturi)    
        ai (Miercuri, 9 decembrie 2015, 11:18)

        Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui Close

        Ai dreptul sa critici si ai dreptul sa le spui tocmai ca sa isi revina, daca se poate
        Adevarul e ca fara americani vorbeam ruseste acum dar asta nu inseamna ca atunci cand sunt tampiti trebuie sa tacem. Ar trebui sa ii ajutam sa inteleaga cat de retardati au ajuns dar ... :) s-ar putea sa fie cam tarziu
        • -2 (4 voturi)    
          Ajutor (Miercuri, 9 decembrie 2015, 16:52)

          Close [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

          Nu cred ca ce facem noi aici ii "ajuta" pe americani sa-si revina. Cei care iau deciziile le iau in cunostinta de cauza. Nu sunt decizii accidentale, sunt decizii strategice si cu puternic impact economic bine calculat (cineva castiga tot ce pierd altii, nu?).

          Ideea nu era sa il conving pe Obama sau pe Putin sa isi schimbe deciziile, asta ar fi aberant. Mai important mi se parea ca romanul de rand sa inteleaga ca nu tot ce vine din vest "se mananca" si ca toti sunt in exact aceeasi oala a coruptiei si josniciei. Cand e vorba de bani nu mai exista onoare. Ca sa critici rusii si sa lauzi americanii pentru *exact* aceeasi chestie e ipocrit si neproductiv.

          Daca un singur om din toti aia ar fi realizat ca sa arunci insulte gen "comunistule" sau "putinistule" oricarui om doar pentru ca prezinta si fata aia a monedei pe care nu vrei sa o vezi atunci chiar eram multumit.

          Dar adevarul, dupa cum vezi si tu, e ca romanul e nascut sa pupe o poala. Educatia e de asa natura. Si daca nu pupi aceeasi poala automat esti dusman de clasa. Si toti incultii, toti indivizii cu 2 clase (stii tu, aia care voteaza si aleg si pentru tine) o sa sara pe tine cu injuraturi. Si uite ce bine merge tara cu astfel de oameni.

          Si poti sa vezi asta mai sus unde un tolomac s-a gasit sa ma faca propagandist comunist pentru ca am citat ceva recunoscut incusiv de americani. De exemplu ca au bombardat spitale: https://www.washingtonpost.com/news/checkpoint/wp/2015/10/05/afghan-forces-requested-airstrike-that-hit-hospital-in-kunduz/
    • -3 (3 voturi)    
      Dorele, cine'a taiat ma, cablu' ?! (Miercuri, 9 decembrie 2015, 10:48)

      Donald Becali [anonim] i-a raspuns lui danielcoil

      In ciuda tuturor "gafelor" si "provocarilor" sale, Donald Trump continua sa conduca in sondajele de opinie. Dar iesirile sale la rampa i-au redus totusi din popularitate.

      Democratii si presa americana autoproclamata "progresista" incearca sa implementeze in imaginarul colectiv ideea ca Trump e un prostanac habarnist.

      Evident, e o exagerare, nu ajungi miliardar din prostie crasa, nici candidat la presedintia USA, Trump nu e vreun geniu, dar nici un retardat total incult.

      Insa democratilor le-ar face mare placere sa-l vada pe Trump iesind din cursa, tinand cont de proastele sondaje pentru Hillary Clinton.

      Trump, cu stilul sau direct, fara ambiguitati si manipulari retorice, are priza la un public extrem de neincrezator in birocratii de la Washington si politicienii "de meserie".

      Un public american ce vrea solutii simple la probleme complicate, care seamana bine cu publicul francez care voteaza cu FN, cu cel britanic care voteaza cu UKIP, cu cel italian care l-a ales de mai multe ori pe Berluscuoni.

      Trump stie cum gandesc si simt oamenii simpli, intotdeauna mai numerosi decat cei intelegenti si cultivati.

      Daca s-ar lansa in explicatii alambicate despre cum ar putea fi mai bine controlat Internetul in scopul combaterii islamismului, nu l-ar mai asculta nimeni. Si o solutie nici macar consilierii sai nu ar putea-o oferi, e cu adevarat dificil si dezbaterea e violenta si in Europa, vedeti la noi cat scandal pentru faimoasa lege "big brother".

      Asa ca Donald Trump le zice simplu. Ba, daca jihadistii folosesc internetul ca arma contra noastra, pai da-l in puii mei de internet, il scoatem din priza. Si milioane de americani care nu sunt dependenti de Facebook vor aproba instant.

      Publicul larg nu stie ca armata americana a pus bazele Internetului si il controleaza, el crede ca e Bill Gates, Microsoft sau mai stiu eu cine e vizibil la tv in domeniul IT.

      Si e in stil pur american: ai o problema, o ingradesti (containment), apoi o studiezi si o rezolvi (solving).
    • +2 (4 voturi)    
      eee... (Miercuri, 9 decembrie 2015, 11:06)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui danielcoil

      Vadim Tudor de America...
  • +22 (28 voturi)    
    Ce idiot ... (Miercuri, 9 decembrie 2015, 9:48)

    Bogdan [anonim]

    Parca interneul a fost inventat de mesteru' Bill sau ar putea sa-l opreasca. Asta dovedeste calitatea candidatilor la presedentia Americii :))
    • +13 (19 voturi)    
      cel mai grav e... (Miercuri, 9 decembrie 2015, 9:57)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      ca omu asta a reusit sa castige o gramada de bani...
      aparent "becali" nu sunt numai in romania
    • +1 (1 vot)    
      it crowd (Miercuri, 9 decembrie 2015, 12:26)

      aqualung [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      Îmi amintesc de un episod din IT Crowd în care sysadminii i-au dat manageriței lor care nu știa nimic despre ce fac ei un cub negru și i-au spus că ăla este Internetul. Așa e și Donald Trump.
  • +19 (25 voturi)    
    ... (Miercuri, 9 decembrie 2015, 9:50)

    tirolez [utilizator]

    Spiritul lui Vadim si-a gasit o noua gazda?!
    • 0 (2 voturi)    
      ma bucura comentariul tau (Miercuri, 9 decembrie 2015, 10:20)

      eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      eu am gasit o asemanare uluitoare intre cei 2 de multi ani... si ma mira pe zi ce trece cat de mult seamana. dar dupa ce a murit tribunul parca asemanarea e si mai mare ... o fi coincidenta :)
  • +10 (16 voturi)    
    o blocare/suspendare (Miercuri, 9 decembrie 2015, 9:55)

    AliKimiku [utilizator]

    A tuturor IP-urilor care gazduiesc site-uri ale Daesh ar fi indicata. Nu vad ce informatii sttintifice pretioase ar putea veni pe filiera aia. Poate internetul e liber dar nu liber pentru toti retardatii de ev mediu sa isi propage prostiile.
    • -1 (5 voturi)    
      nu se vrea, ca altfel Daesh ar fi blocat (Miercuri, 9 decembrie 2015, 10:28)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

      ...nu doar pe internet. SI are industrie, are piata de desfacere, are internet, are promovare.

      Cum credeti ca este posibil asa ceva, cand banii "pietelor" si internetul vin din Occident? Simplu, li se permite. Este la minte cocosului.
    • +2 (2 voturi)    
      cum? (Miercuri, 9 decembrie 2015, 10:50)

      DSS [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

      cum ai putea sa faci asta, cat timp majoritatea nu-s inregistrate in USA sau in vreo tara civilizata?
      Ce le-ar impiedica sa reapara in alt loc?
    • +2 (2 voturi)    
      da si nu (Miercuri, 9 decembrie 2015, 11:17)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

      sunt deacord cu asta dar daca o aplicam deschidem o portita mare mare.
      Maine o sa vina unu sa interzica IP-urrile cu site-uri porno, iar o sa gasim o multime de simpatizanti dar dupa aia vin:
      - site-urile cu filme
      - site-urile cu sporturi live => vei da bani la baietii shmecheri care si-au facut site si trimit aceasi prostie ca inainte

      Practic dupa aia cam orice poate fi interzis doar ca sa apara intr-o forma cu bani ... si asta va fi inceputul sfarsitului
    • +2 (2 voturi)    
      ar fi cam greu (Miercuri, 9 decembrie 2015, 11:27)

      web [anonim] i-a raspuns lui AliKimiku

      pentru ca nu poti in timp real sa ii gasesti pe toti si sa-i elimini.
      mai indicat ar fi sa inchizi definitiv toata aria geografica respectiva si sa creezi niste motoare de cautare inteconectate in timp real care la anumite cuvinte sa puna pe lista neagra si sa inchida toti retarzii care au treaba sau pomenesc de aia.
    • -1 (1 vot)    
      pai (Miercuri, 9 decembrie 2015, 12:07)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

      asta a sugerat trump, nu inchiderea internetului, asa cum fals si tendentios apare in articol. Ce e interesant e ca multi chiar cred ca trump a cerut inchiderea internetului.
  • +3 (11 voturi)    
    asta e un fel de vadim.... (Miercuri, 9 decembrie 2015, 9:55)

    liviu_ [utilizator]

    din cauza situatiei are sanse sa castige alegerile, dar e prea nebun ca sa stie sa profite de asta...
    asta e partea buna cu idiotii de teapa lor: sunt prea tembeli! partea rea e ca si daca iese unu d-asta.... s-a terminat
    • +1 (3 voturi)    
      Cauza (Miercuri, 9 decembrie 2015, 10:21)

      smc [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Cand politicienii "ne-idioti" au devenit niste momai blege impiedicate intr-o corectitudine politica sinucigasa care nu mai reusesc sa rezolve nimic si nu-si mai apara cetatenii din cauza "minoritatilor" de toate soiurile, atunci "idiotii" care nu se impiedica in atatea dezbateri largi incep sa aiba sanse mai mari.

      Pana la urma care e idiotul mai mare?

      E nevoie de putin extremism acum, ca sa nu fie mult extremism mai tarziu.

      Iata ca in Franta nu a fost putin extremism la vremea potrivita si deja se merge spre mult extremism. Ce bine le mergea lor daca aveau putina tarie sa nu primeasca toti ciuhabii musulmani din Africa. Ei, acum va fi rau de tot pe acolo.

      In ceea ce-l priveste pe Trump, e singurul care are curajul sa mai zica adevaruri si de aceea are sanse de castig. In ceea ce priveste internetul, nu a stiut sa se exprime. A vrut sa zica sa nu se mai permita Statului Islamic sa-si faca propaganda pe internet. Pana la urma, asta chiar se intampla, oricum. Facebook, Twitter, Telegram cu asta se ocupa acum, inchid conturi jihadiste.
      • 0 (0 voturi)    
        in franta... (Miercuri, 9 decembrie 2015, 14:14)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui smc

        poporul a votat "putin extremism" dar hollande ala a fost un mare idiot... si atunci a ajuns la extremism mult...

        in rest da ai dreptate... faptul ca politicienii sunt niste momai pe care le intereseaza mai mult minoritatile decat proprii votanti a creea si creeaza mari probleme in europa si nu numai.

        e posibil sa ai dreptate cu trump... sper sa ai dreptate, pentru ca daca asta a vrut sa zica imi e teama sa ajunga asta presedinte
    • -2 (2 voturi)    
      ... (Miercuri, 9 decembrie 2015, 11:37)

      klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      in America nu prea ajungi doldora de bani daca esti tembel... O confunzi cu Romania
  • +10 (14 voturi)    
    ... (Miercuri, 9 decembrie 2015, 10:11)

    John.Doe [utilizator]

    Hahaha, Trump crede ca Bill Gates ii presedintele internetului :)))
    • -1 (1 vot)    
      nu are echipa? (Miercuri, 9 decembrie 2015, 10:35)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui John.Doe

      Asta spune multe (si) despre consilierii lui. Dar... cine se aseamana , se aduna.
  • 0 (6 voturi)    
    cand s-a declansat "primavara araba" (Miercuri, 9 decembrie 2015, 10:25)

    jackalphonse [utilizator]

    ...sustinuta de internet si de SUA, internetul mergea la viteza optima:). Daca nu era acea "Primavara araba" cu consecintele ei dezastruase, toate erau cat de cat ok acum.
    Ce ti este si cu democratia asta. pai cum sa mai faci un guvern sa pice din cauza "teilor" daca n ai internet? Si cum sa mai faci profit, daca nu este "cine trebuie" la butoane?
  • +1 (5 voturi)    
    George W. Bush ver 2.0 (Miercuri, 9 decembrie 2015, 10:33)

    mrness [utilizator]

    Sper ca idiotul asta sa nu ajunga candidatul republicanilor.
  • +2 (6 voturi)    
    stiam eu (Miercuri, 9 decembrie 2015, 10:37)

    Francisc 1 [utilizator]

    deci bill are cheia de la internet !!! asta e asa prost de pare pus anume sa-i netezeasca calea lu' madam clinton.
  • -4 (4 voturi)    
    Bravo Trump! (Miercuri, 9 decembrie 2015, 10:53)

    trompeta [anonim]

    trump este trompeta masono-sionista a guvernului celui mai corupt stat din lume (SUA). teroristii no. 1 ai taramului pamant sunt cei din corporatia statelor unite ale americii. ei sunt isis, isil, is. sa va ia dracu pe toti, tiranilor! lume, iesi din transa!
  • -2 (2 voturi)    
    lol (Miercuri, 9 decembrie 2015, 11:13)

    Adrian_1234 [utilizator]

    Maine asta o sa ii incuie in case pe americani si ii hraneste cu biberonul prin delivery cu drone
  • -1 (5 voturi)    
    Iar denigrarea ăstuia (Miercuri, 9 decembrie 2015, 11:18)

    NituCt [utilizator]

    Mare problema nu e Trump, ci toată aceasta acțiune de denigrarea masivă contra acestuia făcută de multiculturalistii progresisti (adică neo-marxisti); aceștia sunt cei mai periculoși.
    Hai sa vedem ce zice Trump: "We have to talk to them about, MAYBE in CERTAIN areas, closing that internet up in some ways. "
    Cu alte cuvinte, tipul dorește aplicarea cenzurii sau chiar deconectarea totala de la rețea in anumite zone (exemple: Coreea de Nord, Iran sau China dacă vorbim de cenzura). Apoi mai este si acel "MAYBE" în discursul său ; deci nici el nu e sigur ca se poate pune în practică această idee.
  • +2 (4 voturi)    
    hmm (Miercuri, 9 decembrie 2015, 15:35)

    albastru de Romania [utilizator]

    daca ar fi atentate islamiste in romania, sunt convins ca v-ati schimba parerea

    e usor sa o dai cu democratia de pe margine.
  • +1 (1 vot)    
    Dreptul de a te exprima liber (Miercuri, 9 decembrie 2015, 17:59)

    ipolitic [utilizator]

    se datoreaza in primul rand lui Tim Berners-Lee, de la CERN Geneva, prin crearea WordWideWeb si a primului browser. Aceasta a facut posibila "democratizarea" Internetului si oferirea publicului larg.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică