Rusia anunta masuri de retorsiune economica impotriva Turciei, dupa doborarea avionului rus

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 28 noiembrie 2015, 20:30 Actualitate | Internaţional

Vladimir Putin
Foto: Facebook/ Vladimir Putin European Support
Presedintele rus Vladimir Putin a semnat sambata un decret ce prevede o serie de masuri de retorsiune economica impotriva Turciei, in replica la doborarea unui bombardier rus de catre aviatia militara turca, marti, la frontiera siriana, informeaza AFP.

Aceste masuri pregatite de guvernul rus, ce "vizeaza asigurarea securitatii nationale si a cetatenilor rusi", includ interzicerea zborurilor charter intre Rusia si Turcia, interdictia pentru angajatorii rusi de a angaja muncitori turci, precum si interzicerea importurilor de anumite marfuri turcesti, potrivit textului decretului publicat de Kremlin.

Incepand de la 1 ianuarie 2016, angajatorii rusi "nu vor mai putea sa recruteze personal (...) dintre cetatenii Republicii Turcia", se arata in decret, care limiteaza totodata si posibilitatea pentru "organizatiile sub jurisdictie turca" de a lucra pe teritoriul rus.

Textul prevede de asemenea, fara a preciza o data, "interdictia sau limitarea (...) importurilor anumitor tipuri de marfuri provenind din Republica Turca", in baza unei liste intocmite de guvernul rus, dar care nu a fost inca facuta publica.

Potrivit serviciului de presa al Kremlinului, citat de agentiile ruse, Vladimir Putin si-a insarcinat guvernul sa "stabileasca o lista de bunuri si servicii la care masurile economice (...) nu se vor aplica".

In plus, Vladimir Putin "a cerut guvernului rus (...) sa ia masuri pentru interzicerea transportului aerian charter intre Rusia si Turcia", in timp ce tour-operatorii rusi vor trebui "sa se abtina sa propuna cetatenilor rusi produse ce implica vizite pe teritoriul Turciei".

Pe de alta parte, companiile aeriene turce vor trebui sa se supuna mai multor controale pe teritoriul rus, "din motive de securitate".

Decretul oficializeaza totodata si restabilirea regimului de vize pentru turci, masura anuntata vineri de seful diplomatiei ruse, Serghei Lavrov.

Relatiile dintre Ankara si Moscova traverseaza o criza grava dupa ce aviatia militara turca a doborat, marti, un avion de bombardament rus de tip Suhoi-24M, la frontiera cu Siria.


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
13826 vizualizari
  • +5 (33 voturi)    
    Un bun test pt mujici (Sâmbătă, 28 noiembrie 2015, 21:05)

    Locke Lamora [utilizator]

    Interesant de vazut cat de jos se pot duce in materie de (sub)nutritie.
    • +2 (4 voturi)    
      rusia e ca bula, ce sare fara parasuta (Duminică, 29 noiembrie 2015, 17:11)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      si in cadere ii ''face'' pe toti...
  • +13 (37 voturi)    
    Inghet (Sâmbătă, 28 noiembrie 2015, 21:10)

    Daniels22026 [utilizator]

    Din partea mea, relatiile ruso-turce ar fi bine sa inghete vreo 20 de ani. Nu am incredere deloc in Erdogan, iar in Putin nici macar atat.
    • -5 (27 voturi)    
      hmmm (Duminică, 29 noiembrie 2015, 1:40)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      eu am mai multa incredere in putin decat in turc (bine ... mai mult e mult spus... mai putina neincredere in putin decat in turc)
      rusia e periculoasa datorita fortei militare si mai ales economice (resursele naturale mai exact)... dar putin nu este atat de irrational si haotic precum turcu. pe putin il poti citi relativ usor... + ca putin e un exemplu de democratie fata de turc... (nu a inchit juma din internet, nu a pus avocatii saf ie batuti etc... macar nu face chiar pe fata tot)
      • -1 (23 voturi)    
        Nu mai fuma papura (Duminică, 29 noiembrie 2015, 3:03)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Ca spui prostii, auzi la el, ca are incredere in phutin.
        • +1 (5 voturi)    
          Da-ti tu (Duminică, 29 noiembrie 2015, 10:10)

          mopsu [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

          pe gat cu untura de balena,esti un needucat, ca sa ma exprim cat de cat politicos.
          • -1 (3 voturi)    
            Si tu esti un mazac (Duminică, 29 noiembrie 2015, 16:48)

            Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui mopsu

            OK?
        • +4 (6 voturi)    
          Bai nu mai fi %$#%$%#$% (Duminică, 29 noiembrie 2015, 13:27)

          Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

          Tu faci prin badaranie si ignoranta un serviciu rusilor! Daca prin asta se incearca distrugerea, combaterea propagandei rusesti, care indiscutabil exista, pai tu ii ajuti pe rusi. In afara de cretinatati, imbecilitati si dobitocenii ca phutin, mujici, pufoaika nu ai nici o idee.
          Sincer, mie daca mi se arata cum Turcia colaboreaza cu ISIS atat prin dovezi rusesti dar si prin dovezi occidentale si tu il combati cu phutin pufoaika si mujic, eu il cred pe presupusul agent al Moscovei. Prefer sa se discute cu mine ca si cum as fi rational, nu un decerebrat!
          • -2 (4 voturi)    
            Delirezi si tu (Duminică, 29 noiembrie 2015, 16:49)

            Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

            Sustii pe dracu, sustii de foame, doar ca si la Moskva e foame.
        • -2 (8 voturi)    
          E opinia lui (Duminică, 29 noiembrie 2015, 14:19)

          pencu [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

          Asa cum opinia ta e opusa fata de a lui. Doar nu crezi ca el e proprietatea ta ca sa-i dictezi tu ce opinie sa aiba...?
          Jenant.
      • +4 (4 voturi)    
        tu de unde iei informatiile musiu (Duminică, 29 noiembrie 2015, 10:31)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Deci sustii aici ca Putin nu a inchis juma de internet, serios, nu l-a inchis dar il controleaza
        Nu a pus sa fie batuti avocati, nu doar a o omorat ziaristi la greu
        Mai vrei exemple cu opozanti bagati la puscarie sau chiar omorati?
        Ca sa nu ajungem la subiecte precul Crimeea, Ucraina, Transnistria, etc
      • +3 (5 voturi)    
        Alegi intre Dracu' si Nichiduta -in materie de (Duminică, 29 noiembrie 2015, 11:01)

        deval [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        democratie ?!! In rest zici ca turcu' trebuia sa stea bland sa urineze rusul pe el cand ii viola spatiul aerian fara sa-l instiinteze cand face si ce face ??!! Eventual sa zica si multumesc ?!
      • +4 (6 voturi)    
        Neah... (Duminică, 29 noiembrie 2015, 12:08)

        Manole [anonim] i-a raspuns lui liviu_

        Phutin isi asasineaza opozitia pe la spate, ziua in amiaza mare in Piata Rosie...
      • +4 (4 voturi)    
        Si marmota? (Duminică, 29 noiembrie 2015, 12:58)

        Stely09ct [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Ai dreptate.

        Putin e perfect rational, previzibil si ordonat. Nu a anexat ilegal Crimeea ai apoi a transformat-o intr-un paradis al nelegiuirilor si crimelor, nu a trimis soldati in estul Ucrainei sa omoare mii de cetateni ucrainieni, nu a doborat un avion comercial omorand 250 de civili nevinovati, nu a ordonat uciderea tuturor rivalilor politici sau a jurnalistilor incomozi, nu a bombardat cel putin 5 spitale de cand a intrat in Siria, nu bombardeaza la gramada femei si copii in Siria, nu bombardeaza rebeli care nu au absolut nici o treaba cu ISIS. Internetul este mai liber in Rusia decat in America, si in general Rusia actuala este un exemplu de urmat in privinta drepturilor omului, libertatile cetatenilor samd.

        Pot sa trag si eu din ce fumezi tu?
  • +5 (21 voturi)    
    Mai degraba simbolice (Sâmbătă, 28 noiembrie 2015, 21:56)

    UpNext [utilizator]

    aceste masuri. Joc politic, nimic grav :)
  • +10 (34 voturi)    
    Potin un dictator comunist , un idiot (Sâmbătă, 28 noiembrie 2015, 22:51)

    Dan Byron Charles [anonim]

    Turcia are o flota militara net superioara Rusiei, aviatia excellent antrenata pe avioane americane, Turcia este membra NATO, iar economia turceasca este diversificata, agricultura, industria si mai ales educatia este cu un secol inaintea barbarilor comunisti rusi.
    Avionul rusesc a fost avertizat, dovezi incontestabile, si doborat cu aprobarea NATO-Americanilor.
    Clar, Putin este un dictator idiot ca toti dictatorii si incurand nu va mai fi, rusii se vor trezii la relitate si
    il vor mazilii.
    • +1 (3 voturi)    
      inteleg ca esti doborat de incarcatura emotionala (Duminică, 29 noiembrie 2015, 6:37)

      gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui Dan Byron Charles

      ...a evenimentelor ce se petrec. Dar incearca sa ramai macar putin lucid.

      Turcia are o flota superioara Rusiei ? Nu stii ce vorbesti!

      Avionul rusesc a fost doborat cu permisiunea NATO-Americanilor? Iarasi nu stii ce vorbesti.

      NATO n-a avut nicio treaba cu doborarea avionului.... la fel cum NATO n-are nicio treaba cu bombardarea constanta (de catre TURCIA) a Kurzilor din Nordul Irakului. Sau cu sponsorizarea (tot de catre Turcia) a Statului Islamic

      Ca iti place sau nu, Erdogan face cam tot ce are chef. Si la fel ca tovarasul Putin, e doar un leader autoritar si primitiv, cu apucaturi de smardoi.
    • +3 (7 voturi)    
      As vrea sa iti pot da dreptate (Duminică, 29 noiembrie 2015, 12:03)

      petrol_head [utilizator] i-a raspuns lui Dan Byron Charles

      Insa este o mare problema. Majoritatea rusilor au incredere oarba in Putin. Cei care il contesta sunt foarte minoritari. Motivul este foarte simplu. Rusii sunt niste nationalisti fanatici iar anexarea Crimeei au reprezentat pentru ei o confirmare ca Putin este cel care trebuie sa conduca Rusia - pentru a arata lumii ca Rusia a ramas o putere.
      Uitati-va in istoria Rusiei si sa vedeti tiparul tipic al conducatorilor ei. Cei mai multi au fost niste dictatori care au condus tara cu o mana de fier.
      Poporul rus este un popor ciudat, si de-asta nu cred ca o reactie a populatiei la adresa lui Putin se va intampla prea curand...asta in cazul in care oligarhii nu s-or rascula din cauza pierderilor...
      • 0 (2 voturi)    
        OTOMANII (Duminică, 29 noiembrie 2015, 18:29)

        NICU [anonim] i-a raspuns lui petrol_head

        Aşa este d-le Byron.Turcia este a doua putere militară după SUA.Flota turcă va distruge cu torpile "Şkval" unice în lume şi denumite de americani"ucigătoare de portavioane" flota rusă. Apoi de pe Moscheea lui Soliman Magnificu vor lansa rachete de croazieră KH-102 termobarice cu efecte echivalent cu explozii nucleare dar fără radiaţii, după care avioanele F-16 vor pleca spre Crimeea unde se vor întâlni cu S-300 şi vor face baie.După care cele 12 brigăzi având câte un batalion de tancuri moderne şi cele 19 cu tancuri vechi americane, vor ocupa un aliniament de apărare cu o lăţime de cca 400 km pe un singur esalon fără rezerve fiindcă asta-i toată armata turcă, iar restul de 1.872 km de graniţă vor fi apăraţi de kurzii şi armenii din Turcia cu care se iubesc foarte mult.Noi ar trebui să ne comportăm frumos cu turcii deoarece timp de cca 500 de ani ne-au sponsorizat cu galbeni, miere, cereale, oi şi copii ceea ce a dus la o dezvoltare a noastră unicat în Europa şi să nu cumva să ne ceară banii înapoi. De asemenea, în 1812 când i-au înfrânt pe ruşi, le-au dat acestora Basarabia iar în Al Doilea Război Mondial sacrificiul armatei şi poporului otoman au ajuns la Berlin salvând omenirea de fascism.În încheiere nu trebuie să uităm ciocnirea din Cipru cu trupele greceşti, când turcii şi-au bombardat propriile trupe.Vai de ei. Dacă se supără cineva în 2-3 ore toată infrastructura militară:aeroporturi, radare,flotă, depozite, comandamente etc. vor rămâne doar o amintire.
        • 0 (0 voturi)    
          Au salvat Lumea de fascism...?! (Duminică, 29 noiembrie 2015, 21:36)

          Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui NICU

          ...a venit Hitler peste ei ...nu erau ei, mari prieteni...!!!
          • 0 (2 voturi)    
            OTOMANII (Duminică, 29 noiembrie 2015, 23:52)

            NICU [anonim] i-a raspuns lui Costin1968

            D-le Costin cred că vă daţi seama că este un răspuns cu înţeles invers. Da, Hitler cu paşaportul Fr.şi MBrt s-a apropiat de URSS şi a trecut la cucerirea şi exterminarea acestui stat fără a ţine seama de informaţiile precare obţinute de serviciile secrete germane - nu cunoaştem sistemul de mobilizare şi capacitatea ind.de a trece la producţia de război. Hitler a ordonat înainte.În vara lui 1942, frontul s-a lărgit la cca 5000 km din care aproape 1000 km fără nici un german fiindcă Germania nu mai avea armată solicitând aliaţilor să trimită unităţi:unguri, români, o div.slovacă, una spaniolă, un regiment croat şi o divizie (10.000 mil.) de arabi în uniforme germane.Finlanda n-a vrut să treacă "Nistrul" ei pe teritoriul URSS. Diviziile germane au început războiul cu un efectiv de 15.000 militari/divizie şi în 1942 unele ajuns la jumătate, iar din Germania nu prea mai veneau rezervişti apţi de luptă. Toată ind.Europei ocupate nu reuşea să completeze pierderile germane.Ne mai având piloţi au făcut curs cu soldaţi infanterişti 30 de zile şi gata, să înveţe din mişcare.Zeci de mii de căruţe rechizionate din Polonia şi Cehia cu tot cu căruţaşi în uniforme germane transportau piese de schimb pentru tancuri şi muniţii dar era interzis să le filmeze ca să creadă lumea că armata germană are numai autovehicule.Au avut în război 2,6 mil.cai iar URSS 3,7 mil.cai.În anul 1943 Hitler s-a plâns lui Manerhaim că dacă ştia nu iar fi atacat pe ruşi.Manerhaim fuma şi la mişto îi sufla fumul în faţă fără ca marele Hitler să-i facă observaţie-el nu suporta fumul de ţigară.După plecarea lui Hitler a fost întrebat Manerhaim de ce a procedat aşa cu el:"am vrut să văd dacă este pe picioarele lui, dar Germania este terminată şi trebuie să vedem şi noi cum să ieşim din război".
            • +1 (1 vot)    
              D-ule Nicu... (Luni, 30 noiembrie 2015, 21:53)

              Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui NICU

              ...ce ar fi daca rusii s-ar pocai pt ce au facut ?! Hai ca se poate !! Sa lase fumurile astea imperialiste ca nu le iau cu ei in groapa...!!!

              Erdogan...un lider de factura islamista ( de factura "Fratii Musulmani " ...) ...Erdogan e tipul de lider ideologic- visator ( Hitler ) s-a autoconvins de dreptatea lui ...Putin...Ei , Putin e un lider limitat la invataturile sovietico-KGB...pana nu va distruge Siria ...nu se va lasa ( Siria e Cecenia ep. 2 ) ...mai incolo se va ocupa si de Turcia...PKK e creatia veche a KGB...Ce ar fi o Republica "Donetk" a kurzilor in Turcia !!!
  • -10 (22 voturi)    
    GAZE (Sâmbătă, 28 noiembrie 2015, 22:52)

    NICU [anonim]

    Dacă le opreste gazul"populaţia îi vor spulbera pe politicieni de la primar la Erdogan" a precizat în urmă cu o lună ambasadorul turc la Bucuresti.
    • 0 (2 voturi)    
      Nu ignorati ca turcii au stat 2 luni in strada (Duminică, 29 noiembrie 2015, 11:06)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui NICU

      la proteste impotriva desfiintarii unui parc , cu incidente , gaze si tunuri de apa pe ei !!!
      • +1 (3 voturi)    
        GAZE (Luni, 30 noiembrie 2015, 0:12)

        NICU [anonim] i-a raspuns lui deval

        Poate aţi văzut interviul luat ambasadorului Turciei la Bucureşti în urmă, prin septembrie înainte de a veni ruşii în Siria.Fiind întrebat de relaţia cu Rusia, acesta printre altele a făcut o precizare:"Dacă ruşii opresc gazele spre Turcia, după 3 zile, populaţia se va revolta şi de la primar în sus vor fi daţi jos".
    • +3 (5 voturi)    
      Populatia turca (Duminică, 29 noiembrie 2015, 14:24)

      pencu [utilizator] i-a raspuns lui NICU

      Populatia din turcia e la fel de impulsiva ca cel care a dat ordin sa fie torpilat avionul rusesc. Ai dreptate, afirmatia ambasadorului turc e foarte plauzibila; daca Rusia reduce furnizarea de gaze catre Turcia, atunci guvernul "curajos" va fi dat jos rapid de catre turci.
  • +11 (17 voturi)    
    Doar asta vad in ultimul timp ! (Sâmbătă, 28 noiembrie 2015, 23:07)

    Aliosa [anonim]

    Putin cu ochelari de soare.
    Alte poze mai aveti ?
    • -1 (3 voturi)    
      Da, si eu sunt curios sa vad (Duminică, 29 noiembrie 2015, 10:59)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui Aliosa

      evolutia fetzei lui, cronologic, de cand suge sangele poporului, pariez ca intinereste pe zi ce trece.
    • -1 (3 voturi)    
      Probabil ca se teme sa nu orbeasca de la (Duminică, 29 noiembrie 2015, 11:07)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui Aliosa

      propria stralucire !
    • 0 (4 voturi)    
      Da. (Duminică, 29 noiembrie 2015, 14:26)

      pencu [utilizator] i-a raspuns lui Aliosa

      Dar asta vor sa transmita. Nu conteaza ce expresie faciala avea Putin cand a semnat decretul. Conteaza mesajul care trebuie transmis cititorilor.
  • +11 (19 voturi)    
    "retorsiune"? (Sâmbătă, 28 noiembrie 2015, 23:35)

    Soarele [utilizator]

    Cred ca "represalii" ar fi pe înţelesul tuturor românilor... "retorsiune" e uşor de înţeles de francofoni dar nu este un cuvânt obişnuit în limba română.

    PS. copy-paste?
    • +1 (1 vot)    
      vezi in dex si sa vezi (Duminică, 29 noiembrie 2015, 6:11)

      pruna [utilizator] i-a raspuns lui Soarele

      ca retorsiune este mult potrivit in acest context
    • 0 (2 voturi)    
      nuca la perete (Duminică, 29 noiembrie 2015, 8:17)

      viceversa [anonim] i-a raspuns lui Soarele

      Cel mai bine spus este razbunarea prostului, care bate copii celui care i-a fultuit nevasta.
  • +4 (14 voturi)    
    Jocuri politice (Duminică, 29 noiembrie 2015, 0:00)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    Daca ajunge Putin sa discute intreruperea alimentarii cu gaz a Turciei, atunci e grav.

    Pana atunci, jocurile politice intre dictatori continua, fiindca pretul nu-l platesc ei, ci populatia.
    • +2 (2 voturi)    
      Aoleu... (Duminică, 29 noiembrie 2015, 12:13)

      manole [anonim] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

      Intrebari de clasa 1-a:

      Crezi ca Rusia ii ofera gratuit Turciei gaz?
      Crezi ca Rusia isi permite sa piarda un client ca Turcia?
      Crezi ca Turcia nu are alternative la gazul rusesc? (vezi lectia de geografie "Vecinii Turciei")
      • -2 (2 voturi)    
        Nu i-ar fi usor Turciei (Duminică, 29 noiembrie 2015, 15:33)

        Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui manole

        sa reconfigureze alimentarea cu gaz pe termen scurt.

        Gazprom nu-si mai permite sa piarda clienti, dar am vazut ca Putin e dispus sa faca tot felul de sacrificii ca sa-si realizeze visele bolnave.
    • +1 (1 vot)    
      Moartea unui om e un eveniment grav (Duminică, 29 noiembrie 2015, 14:29)

      pencu [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

      Mai ales atunci cand evenimentul are loc intre tari prietene.
  • +7 (19 voturi)    
    Sa vina rusnacii la noi la mare (Duminică, 29 noiembrie 2015, 1:20)

    K Terinca [anonim]

    Atata timp cat au bani de cheltuit, timp de doua luni, Iulie si August, se pot praji si sub soarele din Mamaia.
    Nu m-ar deranja deloc cascavalul lor, fie si rusesc.
    Pacat ca nu prea avem ce sa le oferim ca infrastructura hoteliera.
    Suntem cu zeci de ani in urma.
    • +1 (3 voturi)    
      Despre cascaval (Duminică, 29 noiembrie 2015, 4:51)

      quietguy58 [utilizator] i-a raspuns lui K Terinca

      Exact, "cascavalul" lor este foarte bine primit in Italia, Franta, Austria, Bulgaria, Marea Britanie

      Asa de K Terinca, rusii nu sint niciodata confundati cu tiganii ca altii.
    • -3 (5 voturi)    
      Nu vrei satre de mujici matrafox (Duminică, 29 noiembrie 2015, 6:12)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui K Terinca

      Aia darama totul in cale, mai bine te pui la punct pt occidentali...aia au si parale, mujicii is calici.
    • -1 (3 voturi)    
      Ai grijă ce îți dorești (Duminică, 29 noiembrie 2015, 9:00)

      the obvious [utilizator] i-a raspuns lui K Terinca

      Sunt niște sălbatici gălăgioși si nepoliticoși.
    • 0 (4 voturi)    
      La ce saracie e-n Rusia, (Duminică, 29 noiembrie 2015, 12:30)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui K Terinca

      nu cred ca un hotel murdar ii mai deranjeaza.
    • +4 (6 voturi)    
      Sa nu vina (Duminică, 29 noiembrie 2015, 13:39)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui K Terinca

      Teoretic ai dreptate, dar practic orice relatie cu Rusia implica obligatoriu gestionarea influentei malefice a mafiei rusesti.

      Societatea romaneasca inca foarte corupta, are numai de pierdut din orice relatie cu mafia vicleana ruseasca. Nici nu e de conceput pentru oligarhia de la Moscova o relatie din care economia romaneasca macar sa castige ceva. E o chestie de orgoliu imperial, iar mafia de la Moscova are tot interesul sa mentina toate tarile, inclusiv Rusia, in bezna spirituala si intelectuala, inapoiere si dependenta de sistemul mafiot. Avantajul pentru Romania a oricarei relatii cu Rusia lui Putin, e o iluzie. Deocamdata nu suntem in stare sa gestionam nici un fel de relatie cu mafia condusa de Putin.
      • +2 (6 voturi)    
        Excelent spus (Duminică, 29 noiembrie 2015, 17:12)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        si oricum rusii nu au loc la noi la mare...de postacii lor.
  • -1 (3 voturi)    
    ... (Duminică, 29 noiembrie 2015, 5:00)

    rerenenegate [utilizator]

    Rusii sunt niste prosti, sigur turcii le-o vor da "la gura". De fapt chiar le-au dat-o. Singurul avantaj al rusilor e ca sunt multi.
  • -1 (5 voturi)    
    radem glumim (Duminică, 29 noiembrie 2015, 6:16)

    toxx [utilizator]

    dar eu ma uit in jurul meu la multi prieteni cu capul pe umeri care mai nou il stimeaza pe phutin si mai mult pentru c**ele pe care le prezinta cand actioneaza si prezenta de leader. nu stiu daca au habar de istoria Romaniei sub comunisti sau cum isi tine ala poporul infometat,dar ce am observat ca se intampla ia amploare nu numai in RO, am citit aceleasi pareri empatice despre phutin si pe site-uri de stiri engleze,americane. nu mi-as dori deloc un sindrom Stockholm cu acest descreierat
  • +1 (3 voturi)    
    Musulmanii izolati (Duminică, 29 noiembrie 2015, 7:31)

    The Eagle [anonim]

    Turcii, ca marea majoritate a musulmanilor, trebuie monitorizati si supusi legilor autohtone!Fara moschei si alte drepturi ridicole!Cetatenii sa nu mai cumpere produse turcesti, sa evite sa mai viziteze aceasta tara, sponsor al ISIS!Jos ERDOGAN si guvernul pro-islamic!
  • 0 (6 voturi)    
    Am un mesaj putin de la bunicu : du-te dreak (Duminică, 29 noiembrie 2015, 10:55)

    deval [utilizator]

    de javra !! Si unul de la stra-bunicul ! Identic.Pentru ce esti si tot ce reprezinti !!
  • 0 (2 voturi)    
    cat timp ? (Duminică, 29 noiembrie 2015, 10:56)

    serban [anonim]

    Problema este daca relatia tensionata Turcia Rusia tine sufficient de mult ca sa reuseasca kurzii si sirienii sa ocupe si sa securizeze toata frontiera Turcia - Siria. Cum si cine rezolva alte frontiere pe unde ISIS &co primesc ajutoare, in special cu Arabia Saudita si Israel ? Cat si cum se manifesta in plan militar declaratile Chinei privind sustinerea suverantatii si integritatii Siriei ? Cat de mult sunt dispuse sa se implice in zona USA si Rusia ?
    • 0 (4 voturi)    
      Israel ajuta ISIS...?!! (Duminică, 29 noiembrie 2015, 15:39)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui serban

      ...bravo nepoate ...te platesc degeaba ...!! ha,ha,ha...
      • +1 (1 vot)    
        Razi (Luni, 30 noiembrie 2015, 3:47)

        KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Costin1968

        Dar nu e rasul tau...
        • -1 (1 vot)    
          Normal...ca nu rasul meu... (Luni, 30 noiembrie 2015, 21:55)

          Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

          ...m-ai dezamagit...te-am parat la Komandirovka...
    • +3 (3 voturi)    
      corect (Duminică, 29 noiembrie 2015, 16:05)

      zizin [utilizator] i-a raspuns lui serban

      ” ISIS & co primesc ajutoare, in special cu Arabia Saudita si Israel ”

      vezi confirmarea: ”ISIS Oil Trade Full Frontal: "Raqqa's Rockefellers", Bilal Erdogan, KRG Crude, And The Israel Connection”

      http://www.zerohedge.com/news/2015-11-28/isis-oil-trade-full-frontal-raqqas-rockefellers-bilal-erdogan-krg-crude-and-israel-c
  • +1 (1 vot)    
    Toata lumea (Luni, 30 noiembrie 2015, 4:40)

    KostasP [utilizator]

    Are impresia ca putin va raspunde militar in cazul turciei. Ce putin stiti despre putin si rusi, in general. Putin va raspunde printr-un atac f personal la adresa lui erdogan si a familiei lui. Iar erdogan stie acest lucru, de aceea este usor speriat in momentul de fata si incearca din rasputeri aplanarea conflictului. Vom vedea ce urmeaza.
  • 0 (0 voturi)    
    Observ că insistați să folosiți... (Luni, 30 noiembrie 2015, 13:11)

    akanom [utilizator]

    ... cuvântul retorsiune. Nu cred că înseamnă ceea ce credeți dumneavoastră că înseamnă.

    > Procédé de coercition qui consiste, pour un État, à user à l'égard d'un autre État de mesures analogues à celles, préjudiciables, quoique licites, dont cet État s'est servi envers lui.

    Retorsiune ar însemna ca Rusia să doboare avioane turcești, că măsură analoagă, pentru a determina Turcia să nu mai doboare avioane rusești.... Ceea ce Turcia oricum nu mai face.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă