Turcia nu a transmis niciun avertisment - pilotul avionului rusesc Su-24 doborat de turci

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 25 noiembrie 2015, 16:51 Actualitate | Internaţional

Un barbat prezentat de televiziunile rusesti ca fiind pilotul care a supravietuit dupa ce un avion Su-24 a fost doborat de un F-16 al fortelor armate turcesti sustine ca nu a existat niciun avertisment, anunta BBC News.

Capitanul Konstantin Murakhtin a declarat pentru o televiziunea ruseasca ca "in niciun caz" avionul pe care il pilota ar fi putut viola spatiul aerian turcesc.

Capitanul Murakhtin a fost salvat dupa o operatiune de 12 ore in care au fost implicat fortele speciale rusesti.

"Nu a existat nicio somatie. Nici discutii radio, nici contact vizual. Nu a fost niciun contact", a declarat Konstantin Murakhtin, filmat din spate si prezentat ca fiind pilotul avionului doborat.

"Daca (armata turca) ar fi vrut sa ne avertizeze, ar fi putut sa se arate, zburand langa noi. Nu a existat nimic din toate astea", a adaugat el.

Nu este clar ce s-a intamplat cu cadavrul copilotului, care a fost ucis in timp ce cobora cu parasuta din avionul lovit.












[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
29523 vizualizari
  • +28 (58 voturi)    
    Normal (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 16:56)

    Adrian [anonim]

    ca nu a fost somat din moment ce a fost recuperat de rusi. ia sa fi ajuns pe mana turcilor. Ar fi spus ca fost somat de 15 ori
    • +3 (3 voturi)    
      Inregistrare avertisment catre pilotii rusi (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 21:58)

      uluit [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

      Avertismentul dat de turci piloților ruși din avionul doborât:

      http://bit.ly/1QHORj7

      Nu există o confirmare oficială, insa inregistrarea pare cat se poate de reala.
      Poate pilotii rusi nu intelegeau limba engleza. :)
  • -37 (73 voturi)    
    cine are dreptate (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:06)

    real politic [anonim]

    Pilotul care chiar a fost principalul protagonist in crima turca sau presa aservita.
    • +39 (61 voturi)    
      hai ca esti tare (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:18)

      DSS [utilizator] i-a raspuns lui real politic

      tu chiar crezi ca pilotul ar indrazni sa-l contrazica pe insusi Putin? Bietul om a declarat ce i s-a ordonat, ca doar e militar.

      Ma amuza declaratia ca avionul nu avea cum traverseze granita, probabil din constructie :)))
      De asta avioanele militare evita sa se apropie de granitele altor tari, cu exceptia celor rusesti, care fac asta in mod curent
      • -14 (42 voturi)    
        Pe principiul asta.. (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:38)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui DSS

        Crezi ca tu ai indrazni vreodata sa-l contrazici pe stapanul tau Samoila? :)
        • +14 (30 voturi)    
          Compari mere cu pere (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:55)

          Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui hot news

          nu poti compara valorile civilizatiei vestice cu mujicia.
          • -4 (16 voturi)    
            Valorile civilizatiei vestice? (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 19:02)

            potaissa [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

            Vietnam/Iraq I/Iraq II/Afganistan/Libia/Siria/Primavara araba? Sau te referi la puscariile in care CIA/NSA a schingiuit oameni fara hotarare judecatoreasca,la Guantanamo, la armele chimice pe care le cauta baietii destepti pana astazi in Iraq , la bombardarea Belgradului fara mandat ? Astea da valori!
            • +3 (5 voturi)    
              ... (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 22:35)

              ak33 [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

              Parca prin afganistan a ti si voi rusii de vre o doua ori,cat despre puscarie fara judecata parca tot rusii au inventat modelul:stalin gulag siberia sau poate nu imi aduc eu aminte bine
            • +3 (5 voturi)    
              Valorile rusiei (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 23:05)

              trotuar [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

              Afganistan, Moldova, Georgia, Cecenia (jumate de populatie ucisa restul radicalizata), Ucraina din istoria recenta.

              Daca mergi asa de departe cu Vietnamul vezi ca te apropii de holodomor si gulaguri.

              Apropo Belgradul a fost cu mandat si asta dupa un masacru sanatos de vreo 8000 de morti.
          • -2 (12 voturi)    
            ai dreptate (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 19:06)

            robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

            vesticii nu au mintit ca saddam are arme chimice ca sa inceapa un razboi, rusii au facut asta :))))
            • -1 (3 voturi)    
              arme chimice (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 22:31)

              DSS [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

              Sadam a avut arme chimice si mii de oameni, civili kurzi si militari iranieni au murit din cauza lor. Mai pune mana si citeste inainte sa comentezi aiurea
    • +29 (43 voturi)    
      nu o intoarce ca la ploiesti (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:22)

      ilie de la scularie [anonim] i-a raspuns lui real politic

      Ca sa fim obliectivi, intrebarea este:
      Pe care dintre cei doi piloti il credem?
      Unul declara ca a somat celalalt ca nu a fost somat.
      In comentariul tau se poate citi subiectivitatea troll-ului platit.
      Intr-o fraza scurta folosesti 3 acuzatii intr-o singura directie.
      "Pilotul care a fost principalul protagonist"...de parca pilotul turc ar fi fost protagonist secundar.
      "Crima turca"? Rusul ce facea? Pace cu ramura de maslina? Se plimba linistit cu avionul si saracul s-a trezit cu o ranga in cap.
      Si "presa aservita", normal ca nu te referi la Russia Today sau mass-media din Rusia, nu?
      • -19 (31 voturi)    
        hai ca esti tare (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:45)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui ilie de la scularie

        Al doilea pilot e mort....cand o fi avut timp sa faca declaratii...tu ori nu esti la curent cu firul evenimentelor ori ai primit o ciozvarta de undeva din tabara lu' Sammy ca sa faci un pic de gargara
        • +9 (11 voturi)    
          Ii ceream colegului tau (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 18:17)

          ilie de la scularie [anonim] i-a raspuns lui hot news

          sa fie mai obiectiv.

          Dumneata la ce articol comentezi? Sau macar (chiar cu greselile mele gramaticale pe care le-am facut) poti sa-ti dai seama ca ma refeream la cei doi piloti (turc si rus) pentru obiectivitate, si nu m-am referit la copilotul rus.
        • +5 (13 voturi)    
          postaci rusoizi (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 19:58)

          aaragn [utilizator] i-a raspuns lui hot news

          Renuntati dracului, nu vedeti ca nu aveti nicio sansa ca aici, pe hotnews, sa va ia cineva in serios?

          Publicul hotnews e pro-capitalism, pro-occidental, majoritar anti-rus. Pentru orice om cat de cat cultivat si cu IQ peste medie, Rusia = alcoolism, lene, badaranie, opresiune, uratenie, incultura (nu, cativa scriitori nu salveaza o natie de mujiici).

          A, sa nu uit crima. Voi incercati sa vindeti mizeriile astea pro-ruse unui popor cu zeci de mii de morti in lagarele siberiene?
          • +1 (1 vot)    
            isi fac si ei datoria!!! (Joi, 26 noiembrie 2015, 12:26)

            Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui aaragn

            Degaba le zici sa renunte, ei din asta isi castiga painea.
            Ei zic ce li se ordona de la Kremlin, indiferent daca are sens sau nu.
      • +11 (15 voturi)    
        Remember Ukraine? (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 18:39)

        sile [anonim] i-a raspuns lui ilie de la scularie

        Rusii se jurau ca nu au trupe la granita nici dupa ce apareau fotografiile din satelit cu bazele nou infiintate.
        In cazul de fata aliatii americani au declarat ca au auzit si ei avertismentele, comunicarea fiind pe canale deschise, prestabilite.
        • -4 (10 voturi)    
          tot americanii au mai zis ceva (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 19:08)

          robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui sile

          si anume ca avionul era in spatiul aerian sirian nu turc. e articolul pe hotnews
          asa ca sa-i cred ce turci care spun ca avionul era in spatiul aerian turc si ca au somat.......
          • +5 (7 voturi)    
            Roman tipic... (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 20:18)

            sile [anonim] i-a raspuns lui robotel corporatel

            ...cu probleme de intelegere a unui text simplu.
            Da, erau in spatiul Sirian cand au fost doborati, DUPA CE INCALCASERA SPATIUL AERIAN TURC. De doua ori, aparent.
            Hai ca nu-i atat de greu.
      • -2 (2 voturi)    
        Si genocidul armean? (Joi, 26 noiembrie 2015, 0:15)

        lara [anonim] i-a raspuns lui ilie de la scularie

        Pe cine credem? Pe turci?
      • +1 (1 vot)    
        ai pierdut! (Joi, 26 noiembrie 2015, 12:24)

        Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui ilie de la scularie

        Ai perfecta dreptate, desigur, insa in momentul cand ai intrat in "dialog" cu trollul sovietic, ai pierdut!
        Nu are absolut niciun sens sa discuti cu agentii mujicilor, ca doar nu este vroba de "argumente" aici!
        Ei isi fac pur si simplu jobul pentru care sunt platiti ...
    • +19 (29 voturi)    
      Siguuuur (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:28)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui real politic

      Ca pilotul ala declara ce-l taie capul, nu? E inimaginabil ca statul rus sa-i ceara sa minta! Si chiar daca i-ar cere, e inimaginabil sa accepte! Unde-ai mai auzit tu rus mintind???
    • -5 (11 voturi)    
      si avionul care a scapat (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:44)

      Grig [anonim] i-a raspuns lui real politic

      a fost avertizat si escortat? ca nu s-au dat niciun fel de declaratii de catre pilotii avionului aterizat.
      • -4 (10 voturi)    
        ce sa declare (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 18:33)

        real politic [anonim] i-a raspuns lui Grig

        Ca il baga si mai adanc pe Edogan in rahat.
        • +1 (3 voturi)    
          erau 2 avioane rusesti (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 18:54)

          Grig [anonim] i-a raspuns lui real politic

          unul a fost doborat, al doilea a aterizat in siguranta, pilotii de pe avionul rusesc care a scapat de aviatia turca tac malc fara sa dea vreo declaratie.
        • 0 (2 voturi)    
          Lasa,ca te bagi tu si il scoti (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 19:26)

          Persuasive [anonim] i-a raspuns lui real politic

          esti obisnuit,ce dracu'...
    • +6 (14 voturi)    
      a mai fost un protagonist sau mai multi (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:47)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui real politic

      Operatorul radarului turcesc care l-a interceptat, pilotul turc care l-a doborat si probabil un operator sau pilotul care i-a adresat avertisementele. Dar poate capitanu stia doar limba rusa si a crezut ca il injura cineva in engleza.
      Hai sa asteptam pana isi spun si ei varianta
    • +1 (9 voturi)    
      cutia neagra o sa spuna totul (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 18:17)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui real politic

      Binenteles ca animalul minte. Rusii nu stiu sa spuna adevarul, sunt programati genetic sa minta, sa fure, sa insele.
      • +4 (4 voturi)    
        Aha! (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 19:37)

        Matrix-4 [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        Vasăzică Şova, Ponta, Oprescu, Mazăre, Constantinescu, Nicolescu, etc. sunt de fapt rusi!
    • -3 (3 voturi)    
      Nici unul (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 19:24)

      Persuasive [anonim] i-a raspuns lui real politic

      nici altul.Raspunsul este:TU.
  • +10 (42 voturi)    
    minciuna are picioare scurte (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:07)

    ..13 [utilizator]

    Poate sa zica el ce vrea tarul sa zica pentru ca inregistrarile exista asa ca...

    Rusia - tara de mujici, in general...
    • +6 (12 voturi)    
      Mobilizare exemplara in Mugicia (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 18:39)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Sa vedem voturile negative ale comentariului: (31-7)/2 =12 voturi negative. Minimum 12 troli au fost mobilizati sa atace Hotnews. Jale mare la moskva.
  • +21 (33 voturi)    
    ce ciuda... (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:09)

    ..13 [utilizator]

    Rusia opreste gazele catre Kiev - aceasta este Rusia!

    Bre, Evropa Unita cat de mult te iubesc cand descoperi step by step how is to deal with Russia!
    • +12 (16 voturi)    
      asta e din alt film, ala cu Crimeea fara curent (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:14)

      nu_am [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Ucraina a inchis robinetul la curent si rusul in loc de "actiune militara" a invartit robinetul la gaz.
      • +11 (11 voturi)    
        Si mai clar - explicatie (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:35)

        Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui nu_am

        Acum cateva zile, un sabotaj asupra liniei de electricitate ce alimenteaza Crimeea din Ucraina a stins lumina in Crimeea cum se zice.

        Nu se stie cine a sabotat. Problema este ca fiind linia Ucrainei, poate fi reparata doar de Ucraina, care se pare ca nu se grabeste.

        Ca retaliere, Rusia le-a promis ca nu le mai livreaza 1 metru cub de gaz daca nu platesc in avans.

        Asta cu plata in avans este de mai demult, nu e noua. Problema este ca din ce s-a platit in avans se apropie de final.

        Acuma, cu teierea livratului gazului nu stiu exact cum va fi. Unu: poate sa inchida conducta direct sau Doi: sa dea numai cat gaz trebuie sa ajunga mai departe.

        Caz in care Ucraina normal ca va lua si ea din gazul ala.

        Si cearta iar incepe.

        Ucraina o sa ceara bani de la UE sa plateasca gazul, iar UE dupa cate se stie sta bine cu marinimia.

        Si iar incepe scandalu'.
    • -1 (3 voturi)    
      Ia încearcă (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 19:38)

      Matrix-4 [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      să fugi tu de la prăvălie fără să plăteşti!
  • +13 (41 voturi)    
    Minciuni iefitine (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:09)

    Raz [anonim]

    Sunt convins ca turcii (si nicio alta tara) nu doborau avionul fara sa il someze, iar inregistrarea somatiilor nu e nicio problema de procurat si facut public.

    Singurul lucru pe care il vor putea discuta este pe ce canal de comunicatii s-a facut somatia. Si de ce/daca avionul rus (ar fi avut)/avea acel canal inchis.

    Restul e balet.
    • -6 (36 voturi)    
      daca garantezi u si turcii m-am linistit (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:16)

      nu_am [utilizator] i-a raspuns lui Raz

      Stiam ca turcii sunt niste sfiniti din calendar, si tu la fel. Daca voi ma asigurati ca aveti dreptate eu m-am linistit. Asta rezolva toate problemele.
      • +10 (14 voturi)    
        Tu crezi. (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 18:00)

        Gipsi [utilizator] i-a raspuns lui nu_am

        Tu crezi ca o tara care are arsenal nuclear ca Turcia se joaca cu procedurile sau are militari beti care se joaca cu butoanele pe-acolo: sa-l somam, sa nu-l somam, il doboram nu-l doboram... Daca asa va inchipuiti voi inseamna ca asa se joaca si cu butoanele de la rachetele nucleare.
        Oameni buni, acolo nu e joaca, personalul militar respecta niste proceduri stricte.
        Voi ii credeti pe turci sau pe 2 piloti care acu' 1 zi erau impuscati, acum sunt vii si apar la televizor? Sunteti culmea! Si la ce televizor la RT? Ma pufneste rasul..
        • -3 (9 voturi)    
          cata naivitate (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 18:37)

          real politic [anonim] i-a raspuns lui Gipsi

          Dupa al doilea razboi mondia le-a scapat o bomba atomica fix intr-o regiune a Spaniei,de abia anul asta s-a semnat ca zona sa fie curatata, asta ca sa vezi cata grija au de proceduri tarile inarmate nuclear.
        • +1 (1 vot)    
          Turcia nu are arsenal nuclear (Joi, 26 noiembrie 2015, 8:57)

          radu [anonim] i-a raspuns lui Gipsi

          Pe teritoriul turciei sunt 90 de focoase nucleare insa comanda acestor focoase nu apartine turciei.
    • +11 (15 voturi)    
      crezi ca avea canalul de comunicatie inchis? (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:19)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Raz

      Bre, nu zbura cu jucarii - asa ca evident avea canalul de comunicatie deschis!

      Hai sa mai vorbim si despre altceva!
    • +13 (15 voturi)    
      mai e si varianta (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:38)

      giigi [utilizator] i-a raspuns lui Raz

      radio pe lampi in aparatul rusesc vs radio pe semiconductori in f16 si nu s-au nimerit frecventele.
  • -8 (40 voturi)    
    joc (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:14)

    Mazeta [utilizator]

    Situația lui Erdogan devine albastră. A încercat să împingă NATO într-un conflict deschis cu Rusia, tot așa cum a încercat să șantajeze UE cu refugiații. De la unii a vrut protecție, de la ceilalți bani.

    Dacă se dovedește că Turcia nu a transmis avertismente către avionul rus, cred că Erdogan va sărbători următorul ramadan împreună cu străbunii săi.
    • +15 (29 voturi)    
      Cum indrazneste Erdogan sa-si apere tara? (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:29)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Ar trebui sa se inchine la Putin cum faci tu.
    • +7 (21 voturi)    
      Mujicii cu foame-a burta or sa i se alature (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:32)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ca de ramadan se servesc multe bunatati.
    • +11 (15 voturi)    
      asta e noua linia de propaganda? (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 18:08)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Voi chiar credeti ca americanii nu stiau si nu si-au dat acordul ca turcii sa traga in urmatorul avion care face jonglerii pe granita. De cand au inceput actiunile in Siria rusii au incalcat sistematic spatiul aerian turc si de turcii au protestat.
      Deci nu e vorab de nici-o atragere a NATO intr-un conflict, e vorba de aratat lui Putin ca regulile se respecta si nu e pe tarlaua lui.
      Iar Putin va inghiti galusca fiindca un conflict militar cu NATO este ultimul lucru pe care si-l doreste.
      Stai fara grija, pilotul rus a fost avertizat dar are o usoara amnezie.
    • +3 (9 voturi)    
      Daca romanii pun mana pe tine ..... (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 18:35)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      tu o sa ciocnesti o vodka de Craciun cu strabunii tai urat mirositori.
    • 0 (2 voturi)    
      Dovada (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 20:05)

      geag [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      O baza americana din Turcia a afirmat ca au receptionat avertismentele
  • -12 (36 voturi)    
    Turcii sunt niște lași (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:16)

    Eu sunt Ghitza [utilizator]

    Au tras intr-un avion inferior, care nu evolua pe drumul de întîlnire cu el, ci perpendicular, de la stânga la dreapta și nu reprezenta nicio amenințare pentru Turcia
    • +2 (4 voturi)    
      Turcii (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 19:20)

      Hell [utilizator] i-a raspuns lui Eu sunt Ghitza

      Ai fost acolo de stii atatea? Cat despre inferioritate..... lol.... eu propun o ege universala, sa nu se mai bata nimeni daca nu are arme egale, adica daca un oponent vine cu ranga sa arunce celalalt prastia si sa fure o ranga, daca unu are o piatra musai si celalalt..... si uite asa vom infinta Jocurile Olmpice ale Razbelulului...... La razboi ataci si te aperi cu ce ai si nu stai sa cauti in depozit sa vezi daca ai ceva compatibil cu adversarul....... Razboiul este complet diferit de " Nu te supara frate"
    • +3 (3 voturi)    
      ....tot in inferioritate (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 22:43)

      ak33 [utilizator] i-a raspuns lui Eu sunt Ghitza

      Tot in inferioritatea s au aflat si civilii din avionul dar jos de rusi in estul ucrainei
  • 0 (32 voturi)    
    bai oameni buni... (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:17)

    liviu_ [utilizator]

    sunteti penibili pe bune...
    de unde stiti ca turcii au dreptate si rusii nu?!
    ambele state au niste valori morale...... indoielnice de ce turcii nu ar minti?!

    nu stiu daca rusu are sau nu dreptate... da pana acum tot ce am vazut au fost declaratii turcesti sau rusesti fara nici o dovada clara.
    de ce sariti sa ziceti ca x sunt vinovati?!
    tot ce aratati e ca urati rusii mai mult decat turcii...
    pun pariu ca daca era un avion american care patea asta parerile erau exact invers...

    si faptul ca rusii fac asta nu este un argument
    • -11 (23 voturi)    
      Turcisme (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:36)

      Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      "E" multi fani de-ai lui Galatasaray/Fenerbarche/Besiktas pe aici si mai putini de-ai lui Zenit/Dinamo/Spartak Moscova. In general romanu sufera de sindromul Stockholm. Dupa ce a fost "supt" Turci sute de ani s-au cam indragostit de ei.
      • +11 (15 voturi)    
        sau poate (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 18:01)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Qwertz

        Rusii au reusit sa ne "suga" in 50 de ani mai mult decat turcii in 3-400 de ani? Poate fiiindca tezaurul romanesc a fost dat disparut la Moscova si nu la Istanbul? Poate fiindca efectele pactului Ribentrop Molotov inca exista si Moldova e tinuta in sah de tarul Putin?
    • +13 (21 voturi)    
      De unde stim ca rusii mint? (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:50)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Rusia, sub tirania putinista, duce un razboi de propaganda impotriva intregii lumi.

      Au mintit si continua sa minta in privinta a tot ce se intampla in legatura cu Rusia. Iata cateva din cele mai gogonate minciuni de la Kremlin:
      -Protestatarii din Euromaidan au tras asupra trupelor Berkut (cu ce? Cu scanduri?)
      -Rusia nu are trupe la sol in Crimeea. (Crimeea a fost ulterior anexata de Rusia)
      -Zborul MH17 era plin cu cadavre. (Malaysia Airlines transporta cadavre cu obiecte personale?!)
      -Mancarea importata din UE e de calitate proasta. (standardele agroalimentare UE sunt cele mai stricte din lume cu un sistem perfectionat de traceability)
      -Rusia nu a incalcat spatiul aerian al NATO. (Avioane de vanatoare rusesti incalca spatiul aerian turcesc inca din octombrie)
      • +4 (4 voturi)    
        Lista e lunga!!! (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 18:48)

        alin [anonim] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

        Faptul ca ii mint pe rusi e una dar ne fac si pe noi sa inchidem ochii la grozaveniile lor, nefaste.
        Rusii sunt haini si cei mai mari IPOCRITI!!
    • +6 (8 voturi)    
      Numai cand vad comentariul tau stiu ca rusii mint (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 18:31)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      pentru ca tu esti un troll care sustii chestii pe care bunul simt al unui om normal nu le poate accepta. Dar rusii, care sunt nesimtiti genetic, le striga cu voce tare.
  • +16 (34 voturi)    
    Cine îi mai crede pe ruși? (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:18)

    Adrian [anonim]

    Sincer! Toată istoria lor este plină de trădări și minciuni sfruntate, este în firea lor să fac asta. Azi discutam cu un englez care nu înțelegea ce avem cu rușii, atât noi cât și polonezii (știe și români și polonezi care-i spun același lucru: rușii sunt niște nemernici) și i-am zis să se gândească la Germania de Est (cea "păstorită" de ruși) și Germania de Vest, la Coreea de Nord și Coreea de Sud și va înțelege ce înseamnă influența rusească. Deși nici turcii nu sunt niște breji au toată admirația mea pentru curajul de a le arăta rușilor că nu pot funcționa la limită doar în virtutea ideii că tuturor le e frică de ei. Cred că Putin e șocat și puțin speriat, ceea ce mă bucură. Nu am prea văzut cine știe ce curaj la ruși, e clar că, de fapt, sunt niște cartofori. Eu nu-l cred pe pilotul ăsta. Mai e și varianta în care e prost de bubuie și nu înțelege ce e ăla un avertisment dar asta nu-i face pe ruși mai puțin nemernici.
  • +12 (16 voturi)    
    Parca murisera amandoi (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:24)

    Gipsi [utilizator]

    Impuscati.
    • +6 (10 voturi)    
      s-a oferit un voluntar (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 18:04)

      Mumulea [utilizator] i-a raspuns lui Gipsi

      sa iasa si de-o marturie dar si de-un story indulcit nitel pentru spectatorii RT. Ei pot spune orice, c-a fost si papa Pius copilot, ca oricum mierlitii din Siria sunt secret de stat in putinistan.
      Rusul e probabil cinstit, n-avea cum sa fi auzit vreo somatie.
  • +7 (21 voturi)    
    Deja Rusia propagandizeaza incidentul (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:27)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    O, ce tragic este!

    Vai ce rau imi pare ca bratul armat al nebunului Putin a incasat o vanataie! Ce rau imi pare! Serios!

    Saracii piloti rusi trimisi sa omoare civili in masa! Saracii de ei!
  • +5 (11 voturi)    
    adevarul rusesc (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:40)

    gigi [anonim]

    Sau adevarul lui putin: bombardau pe ISIS care e de fapt la jdemii de ani lumina de locul cu pricina, ca in crimeea nu au fost rusii, etc. Iar nenea asta, care eu cred ca oricum nu era pilotul, era cu 3 kalasnikoave moderne spre distinsul sau corp fizic in caz de greseli de exprimare.
  • -6 (18 voturi)    
    Pe la spate... (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:41)

    Marian [anonim]

    Or fi dat beep-uri pe mobilul pilotului. Ala nu a raspuns, si pac!

    Serios: turcii au tras intr-un avion care nu a tras asupra lor si se indrepta in afara spatiului aerian.
    Conform tutror conventiilor internationale, daca aeronava nu este ostila si paraseste spatiul aerian al tarii, nu ai nici un motiv sa ii ceri ceva.

    Nu-i iubesc pe rusi, dar ideea in sine nu e ok. Extrapoland, un politist poate sa traga cand vrea el, fara somatiile succesive graduale, daca ai intrat intr-o arie interzisa, indiferent de cum te comporti si ce intentii ai.
  • +10 (16 voturi)    
    Nu stiu care e adevarul (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:46)

    LiviuX [utilizator]

    si cred ca nici nu se va sti cu certitudine. Dar inclin sa cred ca turcii au dreptate, si asta din doua motive: 1. Au prezentat imagini radar cu traseul avionului care arata clar ca a incalcat granita.
    2. Nu am auzit inca de avioane turcesti care sa incalce spatii aeriene straine, pe cand de avionae rusesti o multime.
    Si poate nu chiar fara importanta, daca turcii nu trebuiau sa doboare avionul, atunci ce sa zicem de avionul DE PASAGERI doborat de fortele pro-ruse, cu armament FURNIZAT DE RUSI (oare de ce??) in Ucraina???
    • +6 (8 voturi)    
      mda (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 18:19)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      Sincer, eu sper ca de-acum Danemarca, Suedia, Norvegia, Estonia, Lituania, Anglia - cum mai apare vreun avion rusesc pe la granitele lor, cum sa li-l dea jos. Asta daca nu cumva rusnacii se vor gandi de-acum de doua ori inainte sa-si etaleze muschiu' sovietic pe la granitele altor tari.
  • +3 (7 voturi)    
    a, si de ce din spate? (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:46)

    gigi [anonim]

    Vin turcii peste el in Rusia? E agent secret? Ce e cu prostia asta? Aaa, stai, altfel nu mergea minciuna, ca de fapt nu e pilotul
  • +3 (13 voturi)    
    Adevarul e intotdeauna la mijloc (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:48)

    teo4ro [anonim]

    Privind la rece, analizand hartile puse la dispozitie se nasc si raspunsuri si intrebari. Faptul ca avionul a atins solul la 4 km de granita cu turcia cred ca poate fi un semn clar ca avionul a depasit granita in zbor. Din hartile turcilor si chiar si din declaratii reiese ca avionul a petrecut 17 secunde deasupra teritoriului turcesc. Avertizarile au fost date inainte sa incalce spatiul aerian, iar racheta a fost lansata chiar cand a incalcat spatiul. Este foarte posibil ca racheta sa fi lovit avionul cand acesta era deja deasupra Siriei. Justificat? As tinde sa zic ca nu. Avionul nu prezenta un pericol, mai ales ca din declaratii reiese ca nu mai avea nici bombe la bord. Dar totusi ramane intrebarea, ce cauta acolo? Rusia o tine sus si tare ca se bate cu SI, care nu e prezent unde a fost doborat avionul. Asta era clar o provocare clasica in stil rusesc, cum o fac rusii de obicei cu toate statele baltice, si cu toate navele de razboi NATO care se plimba prin Marea Neagra. In conditiile in care Turcia s-a mai ratoit la Rusia de cel putin 2 ori ca daca ii va mai incalca spatiul aerian vor lua masuri drastice. S-a mai intamplat si s-au tinut de cuvant.
    • +7 (7 voturi)    
      Nu (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 18:13)

      Gipsi [utilizator] i-a raspuns lui teo4ro

      Adevarul nu e deloc la mijloc.
      Cand cineva iti intra in casa neinvitat de mai multe ori si ii spui ca daca o mai face ii dai o bata in cap si el tot intra, ii dai cu bata in cap. Chiar nu conteaza ca doar intra si iesea fara sa fure nimic, ci simplu fapt ca iti freca usa e enervant. SI faptul ca l-ai avertizat ca daca se mai intampla il pocnesti e cel mai important. Si chiar si fara avertisment, daca legea zice ca daca iti intra cineva in casa neinvitat ai dreptul sa-i tragi una, asta e.
      Rusii nu au nici o scuza.
    • +6 (8 voturi)    
      uita-te pe harta radar (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 18:24)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui teo4ro

      O sa vezi ca papagalul a facut mai intai o tura mare deasupra teritoriului Turciei, cu o raza de vreo 30 km si numai cand a intrat a doua oara l-au izbit pe obraznic. Atentionarile s-au facut la prima tura, dar marlanul a continuat sa-i provoace. Si si-a primit ce a meritat.
    • +3 (3 voturi)    
      Atentie (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 18:49)

      Anon [anonim] i-a raspuns lui teo4ro

      Punctul de impact al rachetei apare pe harta radar de la turci. Este deasupra Siriei. Al doilea M. Punctul de lansare este chiar cand a trecut granita in Turcia. Primul M.

      Turcia s-a lamentat in 2012 cand Siria i-a doborat un avion ca incalcarea accidentala a granitei (17 sec este accidental) nu este un motiv de doborare. Intre timp au uitat.

      Dn traiectoria avionului Turcii isi puteau da seama usor ca va iesi in cateva secunde. Au tras chiar si asa. E clar ca au avut alte motive decat "securitatea".

      Probabil ca rusii bombardeaza etnici Turci in Siria. Probabil la asta s-a referit Erdogan cand a zis "fratii nostri" in comunicatul de dupa incident.

      Apoi mai e de notat faptul ca ordinu de lansare a rachetei vine in cazuri din astea de la cel mai inalt nivel. Degeaba incearca turcii sa se ascunda ca 'regulile angajamentului'. Nici un stat NATO nu trage cu racheta cand avionul a atins linia imaginara denumita frontiera.

      Mai intai se escorteaza avionul, si apoi daca nu face cale intoarsa este avertizat cu gloante si apoi doborat.

      Nu a fost cazul aici. Repet. Din harta turcilor rezulta ca primul marker (cand a fost lansata racheta) este atunci cand avionul a atins frontiera.

      Ordinul de tragere era deci dat dinainte si a fost dat/incuviintat dinainte de seful suprem al armatei. Nici un ofiter Turc nu ar fi decis doborarea unui avion rusesc fara aprobare de la cel mai inalt nivel.

      Ramane intrebarea: ce pana mea a rezolvat cu asta Erdogan in afara sa le dea un motiv rezonabil rusilor sa impuna restrictii in spatiul aerian Sirian.

      Notati va rog ca inca de cu o luna inainte a fost adus sistemul de aparare anti-aeriana in Siria si au fost chemati ziaristiinsa il vada.

      Ce alt motiv mai bun decat asta sa fie pus in functiune?

      Ceea ce inseamna ca azi, de facto, Rusia are spatiul aerian Sirian la ea in buzunar.

      Oare Erdogan o fi fost atat de idiot? ...sau?...
  • +11 (15 voturi)    
    PE CINE SA CREDEM ? (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:57)

    Susufler0 [utilizator]

    De ce il filmeaza cu spatele pe pilotul rus ? O fi vreun martor sub acoperire ? Le-o fi rusilor teama ca va fi executat de serviciile de securitate turcesti. De ce sa cred ca acest al doilea pilot a scapat cu viata ? Sa-l filmeze din fata ca sa poata sa fie recunoscut. Sa poata sa spuna unul sau altul : Uite-l, ba, pe Murakhtin Sau : Nu e, ba, Murakhtin ! Ce nu-l stii pe Murakhtin ? E ala cu pielea neagra si cu parul cret si cu... imensa ! Am vorbit pe intelesul vostru ? Hai sa trecem la lucruri mai serioase !
  • 0 (16 voturi)    
    Turcii au exagerat (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:59)

    CezarHabeanu [anonim]

    Il cred pe rusi la faza asta, desi nu ii suport, sunt niste agresori parsivi care destabilizeaza Europa.
    Eu vad problema asa: Fasia pe unde a trecut avionul rusesc are 2.3 KM deasupra Turciei, asta inseamna ca a fost traversata in cateva secunde, circa 15-20. In primul rand, nu e timp pentru alea 10 somatii de care vorbesc turcii. In al doilea rand, chiar si cu somatiile acelea, avionul trebuia escortat de aviatia Turciei spre a iesi din spatiul sau aerian, ori astia au tras de la ditamai distanta, vreo 40 de km, avand la cunostinta faptul ca avionul rusesc intentiona sa iasa imediat de pe teritoriul Turciei, deci nu reprezenta vreo amenintare iminenta. Se vedea dupa traseul de zbor dat presei.

    Daca mai cumulam asta cu faptul ca Turcia a cerut Rusiei cu o zi inainte sa nu mai bombardeze rebelii turkmeni din zona aceea, pare a un gest premeditat, nu? Aceiasi rebeli care au tras ca animalele spre pilotii catapultati...
    Nu inteleg cum NATO sustine Turcia la faza asta...
    • +3 (9 voturi)    
      Care-o fi animalele ???? (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 18:21)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui CezarHabeanu

      Turkmenii, care s-au trezit ca sunt bombardati la ei acasa de rusii care locuiesc la 2000 km, sau cei care ataca populatii straine ??? Si cum s-a intins imperius rus, in ultimii 300 de ani prin crima, moarte , jaf, inselaciune, tradare? Deci, care sunt animalele? Nu pot sa-ti pun decat un minus, trolule, dar ti-ar fi dat vreo 10.
      • +1 (3 voturi)    
        Da, erau baieti cuminti ce mai (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 19:11)

        Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        Faci sa para ca si cum oamenii isi traiau traiul linistit de zi cu zi, si raii de rusi au venit ei sa ii bombardeze.

        Nu e chiar asa...

        Problema Rusiei este ca il sprijina pe Assad si nu s-a inteles cu Turcia care rebeli erau aia buni si care rebeli aia rai.

        Ca din ce vad in filme si aia buni si aia rai tot Alecu Acbar striga.
      • -2 (4 voturi)    
        Exista niste conventii prietene (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 20:24)

        CezarHabeanu [anonim] i-a raspuns lui cartofil

        In primul rand, exista niste conventii in ceea ce priveste prizonierii de razboi. Ia si pune mana pe o carte si citeste despre ele. Pana si nazistii le-au respectat in mare parte.
        Daca chiar te intereseaza, sunt impotriva rusilor si critic toti trolii care le iau partea, dar gandeste-te nene si pentru tine. Daca sunt in NATO nu inseamna automat ca sunt simbolul binelui in lume, cel putin nu Turcii.
        Tranzitand teritoriul lor Daesh si-a marit armata. Nu au dorit sa-si securizeze granitele, ba chiar i-au ajutat.
        Apoi, aceiasi turci au acceptat sa ajute NATO in operatiunile lor din Siria doar dupa ce li s-a dat verde la bombardat Kurzi, care ghici ce maestre: NU SUNT IMPERIALISTI, aia-si apara teritoriul si sunt sustinuti de SUA si UE.
        Turcii te-au tinut sclav sute de ani ca Roman si tu le iei apararea doar pt ca sunt in echipa cu noi, facand abstractie de faptele comise?
  • -7 (13 voturi)    
    Hotnews, sunteti noua Antena 3?!? (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 18:03)

    Alui [anonim]

    Lasati doar comentariile "convenabile"? Aia de la Antena 3 sunt mai liberi la comentarii ca voi. Sunt dezamagit de voi! Nu va e rusine?
    • -1 (5 voturi)    
      Din declarațiile turcilor (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 19:23)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui Alui

      Hai sa va văd dacă lăsați asta:
      Turcii au declarat ca au avertizat avionul rusesc de 10 ori timp de 5 minute. După aia au trebuit sa accepte ca avionul a traversat teritoriul lor in 17 secunde. Nu vi se pare ceva in neregula? Au mai declarat ca au folosit "regulile TURCESTI de intervenție". Regulile internaționale prevăd cel puțin un avertisment vizual. Cum putea fi dat avertismentul ăla vizual in 17 secunde si decis ca rușii nu il iau in seama?
      • +1 (1 vot)    
        Da, e in neregula modul tau de gandire (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 21:19)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        Avertizezi pe cineva ca e pe cale sa faca o greseala (sa intre in spatiul tau) INAINTE de a face acea greseala. Dupa nu mai are sens, ca e deja acolo. Si il pedepsesti daca persista si face greseala cand sau dupa ce a facut-o. E ca si la copii mici. Le spui fii atent ca o sa spargi farfuria inainte de a o sparge, dupa nu mai are sens, ci doar ii pedepsesti ca nu te-au ascultat si au spart-o.
    • -2 (4 voturi)    
      V-ați dat arama pe fata! (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 19:44)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui Alui

      Sub comanda cui sunteți? Ei bine, sper sa apucam Craciunul, ca pe unele site-uri de știri (Yahoo) unii cred ca Putin s-ar putea sa pornească un război atomic din cauza turcilor. Măcar sa nu moara romanii prosti, nu mai manipulați! Nu toți suntem prosti, spălați pe creier sau postaci plătiți.
  • -1 (9 voturi)    
    razboi de influenta (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 18:06)

    Mr John [anonim]

    Turcia ii ajuta pe sierieni ce lupta impotriva lui assad si au in momentul bombardamentelor erau probabil turci in zona asa ca a trebuit sa fie doborat..ce atata valva
  • +4 (8 voturi)    
    Alcoolemie (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 18:08)

    CititorulComentator [utilizator]

    I s-a făcut și alcoolemia, că sa fim siguri?
  • +7 (9 voturi)    
    minciuna ruseasca (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 18:09)

    MariusBadea [anonim]

    Ce declara pilotul rus: "Nu a existat nicio somatie. Nici discutii radio, nici contact vizual. Nu a fost niciun contact", a declarat Konstantin Murakhtin, filmat din spate si prezentat ca fiind pilotul avionului doborat.
    "Daca (armata turca) ar fi vrut sa ne avertizeze, ar fi putut sa se arate, zburand langa noi. Nu a existat nimic din toate astea", a adaugat el.

    Ce concluzie se desprinde de aici?
    - Recunoaste implicit ce se afla in spatiul aerian turc. De ce i-ar fi somat turcii daca ei erau in Siria?
    Deci daca era in spatiul aerian turc, este perfect posibil (dar nu 100%) sa fi fost somat de catre aviatia militara turca.
  • +2 (8 voturi)    
    Turcii au dreptate. (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 18:32)

    mircea [anonim]

    Rusia a fost avertizata de Turcia.din momentul inceperii interventiei in Siria,ca orice incalcare a teritoriului va fi sanctionata.Ce alte avertismente mai vrea Rusia?Rusia a primit riposta binemeritata.
  • -9 (15 voturi)    
    cum este posibil Turcia sa fie in NATO? (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 18:45)

    otto [anonim]

    -de ce este Turcia in NATO, imperiul otoman a tinut sub ocupatie multe tari europene chiar vestice cateva sute de ani.
    • +4 (4 voturi)    
      După logica asta... (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 19:09)

      comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui otto

      ... cum de Franța și Germania sunt amândouă în NATO? Doar s-au luptat în epocile medievală, modernă și contemporană, până hăt în 1945.

      Și cum de Rusia nu e în NATO? Că doar a fost de partea aliaților în Al II-lea Război Mondial.

      Întreb și eu ca prostu'...
    • 0 (4 voturi)    
      Si Rusia a tinut sub ocupatie multe tari europene (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 19:49)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui otto

      A se vedea epoca 1945-1989, Zidul Berlinului, "prietenia" Stasi-KGB etc.

      "Argumentul" tau e tipic postacilor pro-Putin, esti slab ca dezinformator si nu pacalesti pe nimeni.

      Nu te astepta sa fii promovat.
    • +2 (2 voturi)    
      Pt. ca... (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 21:53)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui otto

      Turkey in americana inseamna curcan si americanii au o mare consideratie pt. curcani, de Thanksgiving day
  • -2 (2 voturi)    
    Haha (Joi, 26 noiembrie 2015, 0:14)

    gloria [anonim]

    O sa-i plesneasca Putin pe turci exact cand le-o fi lumea mai draga. Abia astept sa vad.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri