Marea Britanie: O reclama in care era rostita rugaciunea Tatal nostru a fost interzisa in principalele cinematografe

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 23 noiembrie 2015, 18:08 Actualitate | Internaţional

Biserica Angliei s-a declarat "dezamagita si uluita" dupa ce agentia de publicitate care se ocupa de principalele lanturi de cinematografe a decis sa nu permita difuzarea unei reclame in care era rostita rugaciunea Tatal nostru, scrie BBC.

Biserica spera ca filmuletul de 60 de secunde sa fie difuzat in cinematografe inainte de Craciun, la lansarea noului episod din Razboiul Stelelor.

Agentia a afirmat insa ca aceasta reclama ar putea ofensa persoanele de alta religie sau ateii.

Filmul a fost aprobat de British Board of Film Classification precum si de Cinema Advertising Authority.

Agentia Digital Cinema Media (DCM), care se ocupa de reclamele difuzate de principalele lanturi de cinematografe, Odeon, Cineworld si Vue, a refuzat insa prezentarea reclamei.

Intr-o declaratie, DCM a precizat ca nu accepta difuzarea de reclame politice sau religioase in cinematografe.

"Unele reclame - neintentionat sau nu - pot ofensa pe cei cu convingeri politice diferite, precum si pe cei cu alte convingeri religioase sau atei", a precizat DCM.











9807 vizualizari
  • +26 (50 voturi)    
    reclame la bauturi, tigari, masini permiteti?! (Luni, 23 noiembrie 2015, 18:13)

    lili [anonim]

    Nu-i deranjati cumva pe abstinenti, nefumatori sau ecologistii amatori de biciclete?!
    • +4 (8 voturi)    
      Nu sunt la tigari si bauturi (Luni, 23 noiembrie 2015, 19:04)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui lili

      .
      • +2 (8 voturi)    
        Nu vad de ce ateii ar fi deranjati (Marţi, 24 noiembrie 2015, 0:02)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

        ei oricum nu cred in nimic (poate in bani).
    • +2 (10 voturi)    
      Pai daca in Romania ar da o reclama cu BOR (Luni, 23 noiembrie 2015, 19:45)

      liviul2006 [utilizator] i-a raspuns lui lili

      cred ca vor fi aceleasi reactii secu(la)riste.
      • +5 (9 voturi)    
        Securistii sunt in BOR (Luni, 23 noiembrie 2015, 20:26)

        cato [anonim] i-a raspuns lui liviul2006

        BOR a colaborat cu Securitatea la greu. Actualul patriarh a fost lasat sa mearga in occident cand restul stateam inchisi in lagar si s-a intors ca sa dea cu subsemnatul la Secu'. Luptatorii din muntii au fost prinsi prin colaborarea BOR. Porecla patriarhului care da numele Facultatii de Teologie Ortodoxa era Iustinian cel Rosu.
        Asa ca securistii tai sunt in BOR.
  • +14 (46 voturi)    
    Ce cretinism... (Luni, 23 noiembrie 2015, 18:15)

    EduardPopa [anonim]

    In primul rand si musulmanii se roaga tot la Dumnezeu, (Allah = Dumnezeu pe araba) si n-ar fi avut de ce sa se simta ofensati.
    In al doilea rand, ateii, din moment ce nu le pasa de Dumnezeu, nu ar fi avut de ce sa se ofenseze la o rugaciune.
    Drept urmare, o interzicere cretina care nu are alt scop decat sa inflameze hard right-wingers.
    • -9 (27 voturi)    
      - (Luni, 23 noiembrie 2015, 19:46)

      allah-snackbar [utilizator] i-a raspuns lui EduardPopa

      minus doar pentru prostia din capul tau. Allah este diferit de Dumnezul crestin. Citeste si educa-te...
      • +3 (7 voturi)    
        daca taceai.. (Luni, 23 noiembrie 2015, 21:11)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui allah-snackbar

        cel care mai are de citit se pare ca esti tu..
        crestinii, musulamnii si evreii se inchina la acelasi zeu.. difera doar 'profetii'. ba chiar mai mult, musulmanii recunosc existenta profetilor biblici (avraam, noe, moise etc), doar ca nu considera transcrierile actuale ale bibliei ebraice ca fiind copii fidele ale vechilor scripturi.
        • +2 (6 voturi)    
          Si pe Isus il recunosc :) (Marţi, 24 noiembrie 2015, 2:16)

          XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Este recunoscut ca unul dintre profeti, iar Maria este considerata si la ei o femeie fara pacate si binecuvantata.
          Doar ca il considera pe Mahomed ca fiind ultimul profet, cel care a avut revelatia revelatiilor si dupa care nu se mai poate schimba nimic.
          • +5 (5 voturi)    
            exact (Marţi, 24 noiembrie 2015, 14:11)

            allah-snackbar [utilizator] i-a raspuns lui XXIstCentury

            il recunosc ca pe un profet similar cu Mohammed. Nu recunosc ca fiind fiul lui Dumnezeu, nu recunosc rastigirea lui ca fiind o spalare a pacatelor lumii, nu recunosc conceptia imaculata, nu recunosc invierea lui si ridicarea la ceruri si nici miracolele facute de el...in rest e la fel.

            Vai de capul nostru!
        • +3 (5 voturi)    
          pentru pehash (Marţi, 24 noiembrie 2015, 10:02)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Nu te grabi. Dumnezeu are un Fiu ,pe care l-a trimis pe pamant cu o misiune. A fost rastignit si a inviat. Allah nu -l are pe acest fiu. Allah are un profet. ( pe care crestinii nu il recunosc).. Deci Allah nu e tot una cu Dumnezeu. ..
          Evreii il recunosc pe Issus ( Mesia ).Dar nu recunosc ca a fost deja. Ei recunosc pe acest Fiu al lui Dumnezeu si il asteapta sa vina. Si noi crestinii il asteptam sa vina !
        • +2 (4 voturi)    
          ... (Marţi, 24 noiembrie 2015, 14:09)

          allah-snackbar [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Bai boule ca nu am cum sa zic altfel. Pune mana citeste Bilblia, apoi Coranul Sira si Hadithul.

          Simt ca nu meriti sa iti raspund dar tot o voi face ca poate asa unii se mai destupa la creier:

          In Arabia pre-islamica, anul pana la nasterea lui Mohammed 570 d.Hr, existau mai multe zeitati, fiecare trib arab inchinandu-se practic la zeitatea lui. Tribul din care facea parte Mohhamed, se nume Quraysh si ei credeau intr-un zeu care se numea Hubal. Allah a fost o adapatre a zeului Hubal, Allah fiind considerat un zeu al lunii, de unde mutle popare musulamane au o luna sau o semiluna in drapeluri, simboluri etc. Apropo pe tatucu lu Mo il chema Abdullah care in traducere inseamna literlamente sclavul lui allah. Dar sunt sigur ca stiai toate astea si tu si toti care considerati ca Dumnezeul crestin este acelasi cu Allah, cu Buddha si orice alt zeu monoteist. Ca deh toti sunt dumnezei.
          • -1 (5 voturi)    
            eu am citit si una si alta (Marţi, 24 noiembrie 2015, 15:04)

            Gheorghescu [utilizator] i-a raspuns lui allah-snackbar

            si pur si simplu nu ai dreptate. Poti sa insulti cat vrei, asta nu te face sa ai dreptate.
            Citeste si tu si dupa aia ne mai intalnim pe aici si discutam. Dar citeste intai.
            • +1 (3 voturi)    
              grozav input (Marţi, 24 noiembrie 2015, 15:17)

              allah-snackbar [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghescu

              Esti chiar constructiv in comentariul tau. Nu aduci nici un argument, nici o iota de idee logica...

              Dar ok iti dau dreptate. Nu stiu la ce, dar iti dau.
              • 0 (0 voturi)    
                te-am rugat doar sa citesti, nu ... (Vineri, 27 noiembrie 2015, 15:58)

                Gheorghescu [utilizator] i-a raspuns lui allah-snackbar

                ...sa-mi dai dreptate.
                Vrei sa-ti fac eu un rezumat fiindca tie ti-e lene sa citesti? Daca ai fi citit Coranul, ai fi stiut ca asta cu Hubal e aiurea.
                Inca odata, citeste si dupa aia hai sa discutam.
                Cu cat stii mai mult, cu atat faci mai putin pe desteptul. Si invers e valabil.
      • -1 (5 voturi)    
        Stai asa (Luni, 23 noiembrie 2015, 21:53)

        io [anonim] i-a raspuns lui allah-snackbar

        Deci tu vrei sa spui ca sunt doi Dumnezei? Sau cel putin doi? Esti politeist?!
        • +3 (3 voturi)    
          tu esti prost? (Marţi, 24 noiembrie 2015, 14:18)

          allah-snackbar [utilizator] i-a raspuns lui io

          Am zis eu ca eu cred in doi Dumnezei? Chiar atat de prost trebuie sa fi sa intelegi asta?

          Eu am zis ca este o alta credinta cu alt zeu suprem diferit de Dumnezeul crestin. (o religie monoteista).

          Sunt multe religiii monoteiste contemporane: http://altreligion.about.com/od/mythologicalfigures/tp/Monotheistic-Religions.htm

          Ia si citeste.
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Miercuri, 11 mai 2016, 18:29)

      VarailVarail1 [anonim] i-a raspuns lui EduardPopa

      Cretinism e ca esti intratat de lipsit de cultura incat sa crezi ca daca Allah o fi Dumnezeu pt ei , e si pentru restul lumii.
      Aia poate sa se inchine si la un pantof gaurit si sa-i zica Dumnezeu nu inseamna ca e si al tau.
      Crezi ca s-au capacit 2000 ani paganii cu crestinii degeaba ?
  • +22 (32 voturi)    
    maine poimaine... (Luni, 23 noiembrie 2015, 18:17)

    lili [anonim]

    Veti face rugaciuni de 5 ori pe zi la moscheie !!

    Ne mai miram ca un musulman isi permite sa sfideze un politist francez, incercand sa-i ia arma, mai zilele trecute in Franta ??!!
    Vezi video-ul de mai jos!
    Bine va fac astia, chiar meritati, voi ati permis ca musulmanii sa si-o ia in cap, sfidand legile Europei!

    http://www.evz.ro/video-absolut-socant-cum-a-reactionat-un-politist-francez-cand-un-imigrant-musulman-a-incercat-sa-i-smulga-arma-automata-asta-intrece-orice-imaginatie.html
    • -5 (5 voturi)    
      Nu zau? (Luni, 23 noiembrie 2015, 21:58)

      io [anonim] i-a raspuns lui lili

      Mosulica voia sa-i ia arma si sa traga cu ea, nu-i asa?

      Multi mai sunteti....
  • +21 (31 voturi)    
    asta e culmea (Luni, 23 noiembrie 2015, 18:19)

    zaboo [utilizator]

    bine ca ce striga teroristii cand omoara fara mila nu ofenseaza pe nimeni ... te apuca greata
  • +22 (30 voturi)    
    Atunci am si eu pretentii (Luni, 23 noiembrie 2015, 18:22)

    rollotomasi [utilizator]

    Daca eu cred in non-violenta, atunci la cererea mea se vor interzice reclamele pentru filmele de actiune ?
  • +4 (42 voturi)    
    corect (Luni, 23 noiembrie 2015, 18:22)

    fit [utilizator]

    Absolut corect. Si religia in scoli e acelasi lucru. Nu trebuie sa fim luati la intrebari in scoli de ce religie suntem ca sa se faca religia sau nu. Religia sa se faca in cadrul cultului de care apartii, daca apartii, daca vrei si in afara scolii. Religia trebuie sa fie doar o alegere personala si intima.
    • +10 (34 voturi)    
      Europa la tine acasa! (Luni, 23 noiembrie 2015, 18:46)

      Acestnicknameestedejainregistrat [utilizator] i-a raspuns lui fit

      Da, asa-i, caci asa s-a construit Europa, cu agnosticism si toleranta fata cei sensibili la ofensa.

      Politically correctness-ul va distruge Europa ... iar sclavi botanisti ca tine pun umarul serios la asta

      In ritmul asta, "pretene", in curand o sa mai fii in Europa doar la tine acasa!
    • -1 (3 voturi)    
      Romania nu e SUA (Luni, 23 noiembrie 2015, 20:13)

      Adrian7 [utilizator] i-a raspuns lui fit

      Mai inchide televizorul.
  • +27 (39 voturi)    
    Pai normal ca a fost interzisa. (Luni, 23 noiembrie 2015, 18:26)

    django [anonim]

    Sa nu cumva sa se supere musulmanii.
    Avem stirea de fata - o intamplare banala dintr-o tara europeana - si mai avem o stire, de acum doua zile, despre o intamplare, la fel de banala, din Arabia Saudita: o persoana a fost condamnata la moarte pentru ca s-a declarat atee (doar atat, nicidecum anti-islam).
    Mai e ceva de adaugat?
  • +18 (34 voturi)    
    Au interzis (Luni, 23 noiembrie 2015, 18:42)

    adrian88000 [utilizator]

    rugaciunea Tatal nosatru ? Si ce vor pune in loc ? O gloata dementa care urla "Allah Akbar"?
    • -1 (13 voturi)    
      vor pune in loc reclama la Catena (Luni, 23 noiembrie 2015, 19:26)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      cu cei doi pensionari rasuflati.
    • +2 (4 voturi)    
      Le spun eu, sa fie pregatiti! (Luni, 23 noiembrie 2015, 20:36)

      Stefan Michiu [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

      Le spun eu, sa fie pregatiti din timp!
      Zici de trei ori aceste sentinte si ai devenit automat musulman:

      1. Allah u Akbar!-God is great!
      2, Eshheduen la il la ill Allah-Certify that no God except Allah!
      3. Mohammad rasul Ullah-Mohammad is the messenger of Allah!
      Iata, le-am si tradus, sa priceapa mai bine;oricum, vor trebui sa invete araba, indiferent de nationalitate, toate slujbele se tin obligatoriu in araba!
      Ce rusine!Regii Anglliei, Oliver Cromwel si toti fauritorii natiunii britanice sa rasucesc in mormant!
  • +3 (15 voturi)    
    Bravo (Luni, 23 noiembrie 2015, 19:11)

    CititorulComentator [utilizator]

    Inlocuiti cu Allah Akbar!
  • +18 (28 voturi)    
    De ce nu facem totul la contra-partida ? (Luni, 23 noiembrie 2015, 19:15)

    Cuca [utilizator]

    Eu sa zicem ca ma duc in Arabia Saudita. Si ma declar ofensat si extrem de deranjat fonic de miorlaielile date la megafoane de cinci ori pe zi, de dimineata pana seara.

    Inteleg ca si ei vor inceta imediat sa mai foloseasca moscheea pe post de megafon, da ? Asa ma astept.

    Daca nu, atunci sa-si puna cei care cer interzicerea simbolurilor religioase de la noi pofta-n cui.

    S-a inteles, gloata de spalati pe creier politically-corect ?

    PS. Sunt destul de ateu, in principiu. Adica sint nominal ortodox, sint spiritual, dar nu sint religios practicant. Cred in necesitatea logica a unei finalitati pe lumea asta, a unei ordini, a unui sens, dar treaba asta e intima si pur filosofica, si nu are nimic de-a face cu religia-institutie.

    Cu toate astea, excesul de idiotenie politically-corect ma calca pe sistem. Ca in cazul acesta.
    • +1 (3 voturi)    
      Pentru ca (Luni, 23 noiembrie 2015, 22:01)

      io [anonim] i-a raspuns lui Cuca

      Pentru ca Arabia Saudita nu e o democratie, nu e un stat laic si, mai mult, nu permite afisarea in public a altor minoritati religioase. Vrei sa traim si noi in evul mediu, sa luam exemplul lor?!
  • 0 (2 voturi)    
    Educati de mici sa se simta ofensati la comanda (Luni, 23 noiembrie 2015, 20:43)

    Live Free or Die [anonim]

    Vezi "Modern Educayshun":

    https://youtu.be/iKcWu0tsiZM

    Si o profetie de la Aldous Huxley:

    "Va exista, incepind probabil chiar cu generatia urmatoare, o metoda farmacologica de a-i face pe oameni sa-si iubeasca propria sclavie si de a produce dictatura fara lacrimi, ca sa zic asa, obtinindu-se un soi de lagar de concentrare pentru intreaga societate, astfel incit oamenii isi vor pierde libertatile, insa asta le va face mai degraba placere, fiindca vor fi distrasi de la orice dorinta de a se revolta prin propaganda sau spalare de creiere, sau spalare de creiere potentata de metode farmacologice. Iar asta pare sa fie revolutia finala."
  • +3 (5 voturi)    
    Un caz similar (Luni, 23 noiembrie 2015, 21:09)

    AT [anonim]

    Conform unui caz precedent recent, aceasta companie ar trebui amendata. Oare va fi consecventa justitia britanica?

    http://www.bbc.com/news/uk-northern-ireland-32791239
  • +1 (5 voturi)    
    Dar (Luni, 23 noiembrie 2015, 21:52)

    io [anonim]

    Voi cum ati reactiona daca ati merge la cinema si ar fi difuzata o reclama in care cine stie ce imam se pune in genunchi si se roaga? Unii cred ca ar stramba din nas...

    Decizia e rezonabila. Ori suntem stat laic, ori nu suntem!
    • +2 (2 voturi)    
      FYI (Marţi, 24 noiembrie 2015, 3:54)

      AT [anonim] i-a raspuns lui io

      Marea Britanie nu e stat laic, ci are o religie oficiala (iar aia nu e islamul).
    • +2 (2 voturi)    
      confunzi (Marţi, 24 noiembrie 2015, 14:39)

      aadrian [utilizator] i-a raspuns lui io

      Statul laic nu e statul în care e interzisă religia, ci statul care nu are o religie oficială deci fiecare poate practica sau nu ce religie dorește, cu singura condiție de a nu face rău altcuiva.

      Cei care ar strâmba din nas pot să ignore.
      Dar auzirea acelei rugăciuni nu face rău nimănui.
  • -2 (4 voturi)    
    Negationisti (Luni, 23 noiembrie 2015, 22:08)

    AT [anonim]

    Inca un caz de liberali fara minte care refuza sa invete ceva din ce se intampla in jurul lor.

    "I have no problem with God-deniers, but I do have a problem with Christianity-deniers." - Benno Barnard

    http://gatesofvienna.blogspot.com/2010/04/long-live-god-down-with-allah.html
  • -1 (3 voturi)    
    Motive intemeiate (Marţi, 24 noiembrie 2015, 0:36)

    AT [anonim]

    Rugaciunea Tatal Nostru trebuie interzisa

    https://www.washingtonpost.com/news/acts-of-faith/wp/2015/11/23/ban-the-lords-prayer-in-theaters-here-are-reasons-why-we-probably-should/
  • +1 (1 vot)    
    Pai si ne mai miram? (Marţi, 24 noiembrie 2015, 11:36)

    RaduMischie [utilizator]

    Corectitudinea politica este groparul Europei (poate mai putin al SUA).
    Tu nu dai reclama cu tenta religioasa ca sa nu ii superi pe altii. Tu te pretinzi corect, egalitarist, whatever...
    Alalalt, pe care tu te gandesti ca-l ofensezi, in nici un caz nu apreciaza ca tu esti baiat bun. Ajunge sa considere ca i se cuvine sa nu fie "ofensat", ajunge sa te ia de prost.
    Si tu, cum esti politically correct, nu il pleznesti cand si-o ia in cap ci, dimpotriva, te temi si mai tare sa nu-l ofensezi.
    Multiplica asemenea comportamente de mii, sute de mii si milioane de ori. Oare cei care beneficiaza de lipsa de "ofense" devin si ei mai toleranti si mai dispusi la compromis?


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version