Stire actualizata

Actiuni pro si anti imigranti in marile capitale europene: Mii de persoane cer premierului Cameron o politica de primire a refugiatilor mai generoasa iar in Copenhaga 30.000 de oameni au iesit in strada in semn de solidaritate/ Manifestatii anti-imigranti in Varsovia, Praga si Bratislava

de I.C.     HotNews.ro
Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 16:16 Actualitate | Internaţional

Mars pro-imigranti la Londra
Foto: Facebook - Amy Luddington‎
Mii de persoane au iesit in strada sambata la Londra pentru a cere o politica de primire a refugiatilor mai generoasa, relateaza AFP. Evenimente asemanatoare sunt asteptate weekendul acesta in mai multe capitale europene. O actiune asemanatoare a avut loc in capitala daneza Copenhaga, unde 30.000 de persoane au iesit in strada manifestand in favoarea primirii refugiatilor, anunta politia daneza. Actiuni contra acceptarii imigrantilor au avut loc in Varsovia, Praga si Bratislava. In capitala poloneza cateva mii de persoane au manifestat purtand banderole cu mesaje precum "Islamul este moartea Europei".

Ora 19:10
Manifestatii anti-imigranti la Varsovia, Praga si Bratislava

Cateva mii de persoane au manifestat in capitala poloneza Varsovia impotriva acceptarii imigrantilor, purtand banderole cu mesaje precum "Islamul este moartea Europei", relateaza AFP.

Alte manifestatii asemanatoare, adunand cateva sute de persoane au avut loc sambata la Praga su Bratislava.


Ora 16:58
30.000 de persoane au iesit in strada la Copenhaga manifestand in favoarea primirii refugiatilor, anunta politia daneza, citata de AFP.

In jur de 30.000 de persoane, potrivit unor estimari date de politie, manifesteaza sambata in capitala daneza Copenhaga, exprimandu-si solidaritatea fata de refugiati si primirea lor in tarile Uniuniii Europene, informeaza AFP.

"Totul se desfasoara in ordine si calm (...) Aveti grija unul de celalalt", a scris pe Twitter politia daneza, adresandu-se miilor de manifestanti care au raspuns apelului de solidaritate lansat pe Facebook, in timp ce Danemarca se pregateasca sa isi refaca legislatia de imigratie intr-o nota mai dura.


Manifestati pro-imigranti la Copenhaga / Foto: Twitter @MarkbKnudsen

In zgomot de fluiere si tobe, demonstrantii din Londra au arborat pancarte cu mesaje precum: "Imigrantii nu sunt tapi ispasitori" sau "Viata refugiatilor conteaza", defiland in apropierea Hyde Park, in directia biroului premierului conservator David Cameron.

Potrivit The Guardian, marsul a inceput din Park Lane, coloana deplasandu-se spre Downing Street, si fiind programate discursuri in Piata Parlamentului.

Marsul a fost anuntat printr-un eveniment pe Facebook intitulat "Solidarity with Refugees" (Solidaritatea cu refugiatii).


Mars pro-imigranti la Londra / Foto: Facebook - Amy Luddington‎

Publicatia britanica precizeaza ca este de asteptat ca Jeremy Corbyn, nou lider al Partidului Laburist, sa isi faca aparitia la eveniment.

Printre cei care urmeaza sa se adreseze multimii se numara Tim Farron - liderul Liberal-Democratilor, cantaretul si activistul de stanga Billy Bragg si reprezentanti ai organizatorilor.

Printre organizatiile care au lansat apelul la protest se numara  Refugee Council, Amnesty International, Syria Solidarity Movement, Stand Up to Racism si Stop the War Coalition.

Marsul are loc inaintea discutiilor de urgenta care vor avea loc luni intre reprezentantii UE, la care va lua parte secretarul de stat britanicTheresa May si omologii sai europeni.

Evenimente asemanatoare sunt asteptate weekendul acesta in mai multe capitale europene.












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
10663 vizualizari
  • -14 (26 voturi)    
    Da (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 16:20)

    NicolaeA [utilizator]

    UKIP este in fruntea demonstratiei !
    • +17 (39 voturi)    
      Asta e razboiul nesimetric... (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 18:55)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

      In mod cert pe astia i-au scos in strada agentii kgb infiltrati in Londra. Cu o majoritate a populatiei alcatuita din indieni sau alti pitecantropi din colonii, Londra este expusa pericolului revoltelor si manifestatilor provocate de rusi, care intr-o astfel de mare de alogeni isi recruteaza cu usurinta agentii. Dupa ce au finantat acest exod de indivizi cu o scazuta valoare umana, isi continua opera de a-i infiltra cat mai adanc si a provoca cat mai multa dezordine in Europa.
      • -4 (8 voturi)    
        Pitecantropi? (Duminică, 13 septembrie 2015, 7:57)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        e suficient sa arunci o privire pe diagonala sutei de comentarini de mai jos: majoritatea postarilor par sa vina de la o adunatura de primate turbate, daca nu ar fi atat de infantile ai avea impresia ca ai nimerit pe un site neo-nazist;

        si europenii au avut totusi capacitatea sa integreze 2-3 milioane de asemenea "indivizi cu o scazuta valoare umana" suportand exodul nostru economic de 25 de ani;

        pe fondul asta optimist cred ca ne-om descurca si noi, pitecantropii astia mai norocosi, cu 6.000 de refugiati sirieni.
        • +4 (6 voturi)    
          uite imagini, adica fapte.. (Duminică, 13 septembrie 2015, 10:12)

          CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

          neregizate de "primate". Ci pur si simlu modul de a reactiona al unei populatii habotnice, indobitocite si in acelasi timp pervertite de posibilitatile ce li se astern in fata daca fac tam-tam pe discriminare.
          https://www.youtube.com/watch?v=qZ-QX8LuKHA

          Merita vazut. Am trait ciocniri intre musulmani si populatia locala in Germania inca din 2000. Daca va imaginati ca e altceva, va inselati. Nu apar in pressa fiindca presa e cumparata si obligatoriu politicaly correct.
          Cazurile in care imigrantii de genul asta sau integrat reprezinta exceptia. Si , sincer sa fiu, ma gindesc uneori ca se integreaza la ordin fiindca "fratii lor" ii lasa in pace si nu ii sicaneaza
    • +8 (14 voturi)    
      Doua Europe (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 19:20)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

      Vest-Est.

      A depinde de imigratia in masa arata clar vulnerabilitatea unei societati. Germania a explicat motivul pragmatic si este unul economic si demografic.

      Mark Steyn explica:
      https://www.youtube.com/watch?v=KlIi36nvdWQ
    • +11 (17 voturi)    
      Pai si cei ce sunt cu imigrantii (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 20:30)

      NituCt [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

      Pai si cei ce sunt cu imigranții sunt majoritatea musulmani si socialiști spălați pe creier.
      • -7 (17 voturi)    
        30.000 de danezi socialisti spalati pe creier (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 23:06)

        robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui NituCt

        noroc cu tine sa ne luminezi
        • +3 (7 voturi)    
          Primiti cu lumina ? (Duminică, 13 septembrie 2015, 0:59)

          NituCt [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

          Hai sa te luminez domnu' socialist rusofil.
          Ar putea ca "30.000 de danezi" sa fie spălați pe creier ? DA, fara problema.
          In parlamentul Danez, ar rezulta un procent de 74 % de paraziți socialiști. In aceste condiții s-ar putea strânge, la chemarea acestor partidelor socialiste, 30000 de manifestați fara mare efort.
          Acum ceva timp am avut o discuție privata cu cineva din Danemarca. Dacă poți citi in engleza, uite aici ceva ce el însuși mi-a scris (face unele greșeli gramaticale, dar se înțelege) (nu locuiesc in Romania):
          "And just to talk about us self up here in the western world, i dont think out EU "club" is the way forward, i do like the original intent with a trade regulating thing as our world is build along trade and consumption of goods. But EU as a nation with 1 set or rules and a common currency i think will fail, and the little ppl in EU will be the ones who will pay for that mistake. "
          "Many of the ppl i grew up with was 5 years or more older than myself, and most of them have never worked since they bacame 18 years old, and our welfare system have failed for a long time, it have been common to give ppl who they have not been able to get to work a pension, so some have gotten that before they was 35 years old.
          And this is a insult to ppl like me who have worked fulle time since i as 16.5 and educated myself."
          "Some of the ppl who was invited here to work in the late 70 ties cant even speak Danish 40 years later, and many never got a job in the first case.
          Its damm hard to not become a rasist up here, with 1 million ppl fit for work but not working ( and its not due to a lack of jobs cuz even in 2005 when things was good there was the same amount of ppl not working but just living of us other working ppl )"

          Nu vezi astfel de opinii în mass-media ci doar pe aia de stânga ce urla mai tare.
          Si un link: https://www.youtube.com/watch?v=5It1zarINv0
          • +2 (4 voturi)    
            Yeap (Duminică, 13 septembrie 2015, 10:21)

            liviu.n [utilizator] i-a raspuns lui NituCt

            Omu' cu care corespondezi matale are dreptate, dar daca cei 30000 de "danezi" sunt "graurii" si prietenii lor stransi la demonstratie? Asta inseamna cumva ca populatia majoritara gandeste ca ei? Hai sa fim seriosi, cu totii stim cum se mobilizeaza "graurii" cand e vorba de dat ceva...
  • +25 (37 voturi)    
    .... (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 16:21)

    tirolez [utilizator]

    Nu cumva imigrantii sunt pakistanezi? Adica "romanians are coming" dar astia nu sunt periculosi? De fapt, ce inseamna cateva mii? 2000 , 200.000?
    • +14 (18 voturi)    
      . (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 16:42)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      am vrut sa zic manifestantii...
    • +18 (30 voturi)    
      Ehe (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 17:16)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      "Romanians are coming" ..scopul acestui documentar a fost sa evidentieze cat de rasisti sunt romanii si cat de prigonita este comunitatea rroma dornica sa munceasca si sa traiasca cinstit
    • +14 (20 voturi)    
      in mod sigur (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 18:33)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      nu au fost englezi. din cele cateva milionae de nebritanici, in londra, cateva mii de demonstranti mi se par putini, probabail, majoritatea noi veniti si chiar clandestini. ma indoiesc ca pakiz au fost p'acolo. ei nu se au bine cu arapii, in primul rand, iar in al doilea, ei, indienii si alte natzii din commonwealth sunt imigrantii legali, integrati, care vad si ei aceiasi amenintare ca si britanicii get beget.
      ei sunt pt. o politica de imigrare, dar nu una in val, ci una persoana cu persoana. la fel ca majoritatea britanicilor.
      asa isi doreste orice tzara.
      admiterea valului este o mare greseala, care, din capitalele statelor membre este judecata diferit, de la stat la stat. acolo, la londra, la praga, la bucuresti, lucrurile arata diferit fatza de cum se vede de la bruksal, de catre birocratii chititi pe schimbarea uniunii intr'un melting pot, pe model american.
      la copenhaga este alta situatie, acolo, probabil au iesit in tzara toti noii imigranti, care's asteapta familiile ramase prin siria, sau Iraq, afganistan, etc.
      danemarca nu are o istorie a imigrarii ca politica de stat, cum este uk sau frantza. ei n'au avut colonii, n'au avut venire continue de imigranti, in numar mai serios. desi clima este destul de vrajmasa pt. arapi si afikani, money is good. :)
  • +13 (23 voturi)    
    oare nu sunt chiar pakistanezii ? (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 16:27)

    hehe [anonim]

    ma intreb eu asa
  • +43 (47 voturi)    
    foarte frumos din partea lor..... (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 16:46)

    novator [utilizator]

    ......si daca as fi in locul lui Cameron, i-as legitima pe toti manifestantii, le-as aloca fiecaruia cate o familie de refugiati si i-as controla zilnic sa vad daca refugiatii sunt tratati corespunzator de catre gazde.

    Cred ca asa ar trebui actionat, peste tot unde sunt manifestatii de solidaritate.
    Trebuie sa le satisfacem, acestor manifestanti, dorinta de a gazdui refugiati.

    Cred ca, daca s-ar lua o astfel de masura, ar disparea orice astfel de manifestatii.
  • +9 (11 voturi)    
    Migranti... (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 16:51)

    Mircea M. Cociu [anonim]

    https://www.youtube.com/watch?v=vRgbQSr1Iu0&feature=share
  • +20 (40 voturi)    
    mai bine (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 17:00)

    millenium [anonim]

    Iesim din UE decat sa primim teroristi.
    • +2 (10 voturi)    
      Mai bine nu iesim din UE, dar in schimb (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 21:22)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui millenium

      le demonstram oportunistilor politic ca avem coloana vertebrala si ca nu vom importa de la ei toate prostiile.

      Deja am importat medicamente expirate si nave cu incarcaturi toxice, ajunge, pana aici.
    • -1 (5 voturi)    
      UE oricum nu mai exista (Duminică, 13 septembrie 2015, 0:55)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui millenium

      gata, s-a terminat o data cu cotele obligatorii.
  • +19 (27 voturi)    
    Manipulare (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 17:14)

    Snitzelvienez [utilizator]

    UK e satula de imigranti de aceea in 2017 vor avea un referendum pt iesirea din UE
  • +28 (34 voturi)    
    asa.. (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 17:22)

    nicu [anonim]

    evident ca au iesti socialistii si bunii lor preteni musulmani sa ceara salam gratis. Dar nu se spune nimic despre milioanele de danezi care sunt impotriva. Sa vezi cand ies aia in strada.
    • +3 (7 voturi)    
      aia nu o sa iasa in strada... (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 20:28)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui nicu

      legile europene pentru "libertate" au grija de asta!
      nu a declarat Merkel ca Facebook ar trebui sa ia masuri contra rasmului....
      din pacate acum legal cineva te poate condamna pentru ca nu accepti alta natie la tine in tara pentru ca e "rasism"...
      deci nu cred ca o sa iasa in strada pentru ca le va fi frica de faptul ca-si pot pierde locul de munca si alte lucruri de genul asta...

      1984 frate... ajung capitalistii mai comunisti decat comunistii
  • +14 (22 voturi)    
    actiuni de ONG-uri si partide comuniste... (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 17:31)

    cititoare [utilizator]

    Oamenii astia sint niste dandy veritabili ai secolului 21.
    • +8 (10 voturi)    
      Nu stii ce-nseamna "dandy" - la dreapta (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 18:43)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

      aristocratica, tinand de foarte foarte inalta societate.
  • +33 (37 voturi)    
    lol (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 17:32)

    NewLevel [anonim]

    Hai ca in citiva ani vor vrea sa vina si la noi refugiatii, dar nu din Siria ci din Marea Britanie, Franta, Germania. Vedeti ca Printul Charles deja si-a luat vreo citeva case la Viscri, acolo o sa lucreze Curtea Regala in exil iar Regina Mama va culege afine de pe o parcela special amenajata. N-are rost sa mai facem acum regionalizarea aia teritoriala ca o facem atunci: vom avea Regiunea de Dezvoltare Tara Galilor si Provence, Regiunea Bazinul Rinului...
    Unele sate si orase isi vor schimba denumirile: vom avea Berlinii Noi, Micul Paris, Londonezii din Dos si Vikingesti.
    Fiind oameni primitori, o vom primi si pe Angela Merkel dar numai dupa ce-si va fi pus cenusa in cap (daca va mai avea cap la vremea aia). Nefiind insa prosti ii vom da azil numai la Valeni ca sa nu intre dracu' in sevraj de dorul imigrantilor.
  • +26 (30 voturi)    
    arabi ptr arabi impotriva tuturora (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 17:41)

    BolboMircea [anonim]

    Pun pariu pe 100 de migranti ca cei care cer primirea mai multora sunt tot frati de-ai lor muslimi . Altfel am fi vazut si noi o poza doua cu acesti simpatizanti.
  • +25 (31 voturi)    
    Pariu ca sunt islamisti toti "protestatarii" astia (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 17:45)

    ddutz [utilizator]

    Bineinteles ca sunt si cateva sute de activisti pentru drepturile pinguinilor, criminalilor, etc, ca intotdeauna sunt si d-astia.
    un alt exemplu de islamizare a Europei. In Olanda 20% sunt islamici: unul din 5.
    In franta 10% - 6 milioane islamici la 60 milioane locuitori.
  • +17 (19 voturi)    
    No, si aia din Cluj care dorira niscai (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 18:45)

    Maniu [utilizator]

    migranti, ce sunt? S-avem si noi falitii nostri. De acord cu primirea dar numai daca sunt triati sa stim si noi ce sharia vine si cat sta.
    • +17 (21 voturi)    
      manipulare (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 19:17)

      ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      aia din cluj au fost vreo 20 de insi MAXIMUM dar despre asta nu se zice... se zice ca a fost o manifestatie la cluj manipulare crasa, Hotnews?
  • -8 (18 voturi)    
    Sirienii primiti, rromanii alungati din UK !! (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 19:08)

    D_Poroineanu [utilizator]

    Ce semnal de alarma mai mare vreti?
    Avem probleme uriase si nici macar nu suntem constienti ca le avem.
    Cand fug 3 milioane de romani de saracie nici o problema.
    Ca ne evita pana si cei mai nenorociti oameni de pe planeta ( astia care si-au luat averea intr-un rucsac si copiii in brate) nu e nici o problema.
    Ca s-a isterizat populatia doar la gandul ca ar venii niste refugiati nu e nici o problema.
    Ca suntem batuti, furati, schingiuti de 70 de ani nu e nici o problema.
    " Asta-i tara bre !" I.L. Caragiale la plecare in auto-exil in 1904 la Berlin. " Bucurestiul este un oras aseptic" adica imputit.
    • +3 (5 voturi)    
      Poate vitze versa, adica "septic". (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 20:38)

      ddutz [utilizator] i-a raspuns lui D_Poroineanu

      "Bucurestiul este un oras aseptic" adica imputit."
      Vezi dex.
    • 0 (4 voturi)    
      f. corect (Duminică, 13 septembrie 2015, 8:10)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui D_Poroineanu

      dar pareti sa va pierdeti vremea cu sclipirea asta de luciditate intr-o mare de aberatii :)

      majoritatea comentariilor sunt efectiv halucinante si par prea multi ca sa fie toti postaci platiti;

      am crezut multa vreme ca mentalitatea romaneasca nu-mi mai poate rezerva nicio surpriza, incep sa inteleg ca m-am inselat.
  • +16 (20 voturi)    
    da? (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 19:12)

    MirceaA [anonim]

    si cati dintre demonstranti sunt musulmani?
  • +23 (27 voturi)    
    este o campanie... (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 19:14)

    liviu_ [utilizator]

    ingrijoratoare as putea spune... pro-refugiati!

    eu as fi curios sa stiu cati din cei ce manifeste nu au venit la rândul lor in acea tara de prin alte parti!

    nu inteleg motivul, dar aceasta campanie cu :primiti cat mai multi refugiati" ma sperie cumplit! realizez ca nu sunt toti teroristi, dar mentalitatea e cam aceeasi plus ca nu pot uita filmele cu europeni sau crestini in general decapitati (femeile si violate inainte). nu pot sa uit problemele suedezilor cu violurile arabilor.

    de asta de ce nu vorbeste nimeni?!

    mai mai sperie si corectitudinea politica. o sa ajungem cu o cenzura mai mare decat la comunisti... numai ca acum e ca sa nu suparam popoarele cu care convietuim. ok... foarte frumos, dar de ce nu se crizeaza nimeni când ei ne supara pe noi?! exemplu concret: toti au sarit ca "nu toti arabii" sunt la fel dupa atacurile de la revista franceza... dar cine a aparat dreptul de exprimare al francezilor?! NIMENI!!! dimportiva multi urla ca "si ei au gresit ca i-au provocat". cu mentalitatea asta... Europa nu va mai exista in maxim 50 de ani...
    • +7 (9 voturi)    
      E ceva de genul (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 21:24)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      "veniti in tara asta, daca veniti si voi, o sa fim destui ca s-o facem ca la noi!"
  • +7 (11 voturi)    
    De ce nu se fac manifestatii pt problema reala? (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 20:38)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    Si anume rezolvarea problemelor politice si sociale/economice din tarile de origine ale refugiatilor & imigrantilor (ca nu sunt totuna!)?

    Fariseism maxim la socialisto-comunistii "corecti politic" care omit sa mentioneze ca adevarata problema e dezintegrarea Orientului Mijlociu si a Nordului Africii sub actiunea nemijlocita a statelor din care provin!

    In loc sa ceara guvernelor sa admita 'mai multi refugiati/imigranti" ar trebui sa le ceara sa repare raul facut la sursa si sa stabilizeze politic, militar, economic, tarile de origine ale acestora. Altfel, fara o rezolvare a problemelor de acolo e doar o chestiune de ani pana se va muta toata regiunea aia in Europa si probabil vom deveni noi refugiati/imigranti, cine stie pe unde-caci evident ca vin aici cu problemele si conflictele lor seculare nerezolvate.

    Asta arata gradul de indobitocire a europenilor - care cer sa se solutioneze "efectul' si nu remedieze cauza!
  • -3 (11 voturi)    
    Alo? Se aude? (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 20:45)

    sandokan [anonim]

    Daca vreti sa traiti ca nemtii, atunci faceti ca nemtii!
    Daca tot v-ati pus un prim-ministru Copy-Paste, macar faceti un Copy-Paste de tara si poate copiii nostri o vor duce mai bine...
  • +2 (2 voturi)    
    , (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 21:12)

    Lucretiu [anonim]

    Aici puteti sa vedeti stanga din Cph
    https://www.facebook.com/events/868771086542736/
    Puteti vedea dupa nume cine a participat. Surprinzator, am vazut si nume unguresti si romanesti
  • +2 (8 voturi)    
    Reprezentare (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 21:33)

    takadab [anonim]

    Ce reprezinta l ao populatie de,sa zic,2-3-4 milioane niste demonstratii de cate 20-40mii de persoane?
    Cei care demosntreaza nu ii poate reprezenta pe restul de pana la 2-3 milioane populatie activa.

    "Mitingurile" sunt pentru media,sa arate lumii ca ii sprijina cineva pe refugiati.Atat.
  • -4 (16 voturi)    
    Tineretul occidental este bun la suflet (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 21:38)

    Robert M [utilizator]

    Priviti aceste manifestari de umanitate si invatati cum trebuie sa va purtati cu strainii.
    Occidentalii ne dau lectii de civilizatie, ei stiu cum trebuie sa ii primeasca pe oamenii amarati, care fug de saracie.
    Copii vostri vor fi mai bogati cultural daca se vor juca cu alti copii, nu ii invatati sa fie rai, asa cum sunteti voi.
    Din putinul vostru impartiti si cu ceilalti, nu tineti averi, nu le veti lua cu voi in mormant.
    Invatati sa fiti buni si primitori.
    • +3 (9 voturi)    
      da, f buni la suflet... (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 23:51)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

      cum propune cineva-sa fie recenzati si identificati toti care demonstreaza si sa li se dea la casa lor cate o familie de refugianti /imigranti, sa vada de ei.

      Asa scapam si noi de problema si ei isi vad realizat visul cu ochii-caci vor avea ocazia sa arate pe bune si ce "buni la suflet" sunt cu adevarat.

      Sau nu? (caci se pare ca bunatatea e doar la manifestatii, caci altfel nu ar mai exista "problema refugiatilor/imigrantilor"?!)

      PS: unde erau acesti "buni" la suflet si unde sunt cand se moare in Ucraina, cand se moare de foame in Africa , cand se moare in Siria, Irak, Sudan, Nigeria in razboi si in atacuri teroriste etc?! cumva acasa, la loc 'caldut'?!
  • +1 (11 voturi)    
    Si cica (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 22:12)

    AdiSto [utilizator]

    comunismul e ala care e campion la spalat creiere :))
    30.000. De umfla rasul, in ce hal te poate prosti bunastarea.
  • +9 (9 voturi)    
    nu numai (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 23:19)

    NewLevel [anonim]

    Dar si in Germania au fost ceva miscari, insa corectitudinea politica tinde sa treaca peste ele.
    Astfel, saptamina trecuta s-au batut in gara din Frankfurt turcii cu kurzii, e adevarat, nu refugiati din noul val ci ceva mai vechi, deja integrati, probabil la a doua sau a treia generatie.
    De asemenea, azi gara din Hamburg a fost complet inchisa pentru 2-3 ore pentru ca 12.000 de oameni de stinga au incercat sa linseze 1.400 de oameni de extrema dreapta. La Bremen insa neo-nazistii s-au batut azi cu politia.
    Tot saptamina trecuta un domn a dat anunt ca primeste refugiati intr-o casa de a sa, nelocuita. In noaptea urmatoare casei i s-a dat foc.
    in fine, azi in Frankfurt lumea era in fierbere. O multime de politisti in centru, pe seara niste oameni s-au strins si au inceput sa strige. Nu stiu ce strigau ca am plecat acasa, probabil ca pro/contra refugiati, ca doar nu erau sa strige impotriva pretului la lapte.
    A, ca era sa uit: azi au sosit in Munchen 10.000 de refugiati, cam 500 la fiecare tren. Primarul zice ca se teme de colaps si ca, daca celelalte orase mari ar lua si ei cite 500 de refugiati, s-ar evita haosul. Omologul din Leipzig a zis ca pe el sa nu conteze, ca el nu vrea sa ia refugiati. Situatia e destul de albastra pentru ca pina acum n-au venit nici macar un sfert din aia 800.000 pe care a zis Berlinul ca-i poate integra Germania.
    • +3 (3 voturi)    
      N'am (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 23:53)

      ics [anonim] i-a raspuns lui NewLevel

      ca idee in münchen 10 mii au venit pina la ora 18. dupa aia au mai venit in gara 2 trenuri, in total pe azi se apropie de 20K.
  • -5 (15 voturi)    
    Daca... (Duminică, 13 septembrie 2015, 0:16)

    Taras Bulba [utilizator]

    Daca mai era nevoie....dovada faliei dintre vestici si estici. In Vest mitinguri de solidaritate, in est mitinguri ale unor primitivi cu mintea inca in epoca cand "ne aparam raul si ramul".......

    Iar mesajele majoritatii de pe Hotnews...ce jeg suntem ca natie! Mi-e scarba!
    • -2 (10 voturi)    
      din pacate (Duminică, 13 septembrie 2015, 1:43)

      Sasu70 [anonim] i-a raspuns lui Taras Bulba

      foarte rar mai vad asa un comentariu. Sunt jumate roman jumate german am plecat cu fam. in vremea lui Ceasca. pot spune ca am fost refugiati din motive economice nemtii neau dat un "buletin de refugiat" fiindca eram etnici germani. Orientul mijlociu este in flacari numai in Siria 12 mil. din 20 mil. au fugit, 8 mil. in interiorul tzarii si 4 mil. din tara. nici in Irak nu e prea roza situatia. Toti romanii se caca pe ei ca trebuie sa primeasca 7000 de refugiati pe 2015 oameni buni 7000 au ajuns numai sambata asta in Muenchen pana dupa amiaza. pana la miezul noptii o sa fie dublu. stati voi cu primarii vostrii penali cu toti politicienii penali cu cancerul postcomunismului in tara dar si in creiere si plangeti-va de mila urmatorii 25 de ani. in 3 ani multi din refugiatii de acuma o sa stie germana o sa fie cat de cat integrati si o sa castige de vreo 5 ori mai mult decat voi care o frecati aici cu comentarii rasiste in Republica Spaganistan.
      • +3 (9 voturi)    
        ... (Duminică, 13 septembrie 2015, 9:34)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Sasu70

        Tu citesti presa din tara unde zici ca locuiesti? Vorbesti cu lumea din jurul tau? Am prieteni care locuiesc in Munchen si nu par asa linistiti si mandri ca tine. Cat crezi ca mai e pana se va ajunge la saturatie in ritmul asta de sosiri? Daca vin 5000/zi, intr-un an ajungeti la milion. Si inca vor mai fi doritori!
        Copiii mei au avut indieni la gradinita in Romania si chinezi la scoala(de stat). Au fost si sunt invitati la zilele de nastere si nu ii marginalizeaza nimeni in niciun fel. Fiind scoala de stat sunt ascultati in romana. Anul acesta au fost 2 copii in scoala care desi erau asiatici au luat note mai mari la evaluarea nationala proba de limba romana decat unii romani. Nu i-a marginalizat nimeni, am spus, sunt invitati peste tot, s-au integrat perfect. La serbari daca a fost cazul s-au imbracat in popular si au cantat. Asta nu inseamna ca trebuie sa fim inconstienti, sa primim
        PENTRU INCEPUT cateva mii de persoane (chemate in Europa la initiativa altora) despre nu stim ce boli au, cine sunt de fapt si carora nici nu le putem oferi mai nimic.
        • 0 (8 voturi)    
          Dar dumneata cati oameni (Duminică, 13 septembrie 2015, 10:59)

          Iolanda [anonim] i-a raspuns lui tirolez

          Diferiti ai vazut in viata ta? De alte religii sau de alte origini? Ai lucrat cu ei? I-ai cunoscut personal?

          Pentru bolile imigrantilor, exista, sa stii, analize medicale la oficiul migrarilor din tarile occidentale, chiar la sosirea in tara sau dupa, multi români au trecut prin acestea...

          Motive sunt destule sa nu ii primim, in primul rand frica noastra.
        • +1 (1 vot)    
          sunt la curent (Duminică, 13 septembrie 2015, 23:49)

          Sasul70 [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

          cu ce se intampla in Muenchen si peste tot. Ieri nu au mai facut fata cu toti noi venitii, au venit voluntari pana la ora 4 noaptea sa ajute in gara si numai o singura regiune (NRW) a mai preluat garnituri de tren din Muenchen. Exista si aici egoisme regionale exact ca in Uniune dar in interior se va reglementa repede. Atitudinea este insa de a face tot posibilul ptr a gestiona criza. Xenofobie si temeri exista si aici insa se mentine balanta, in schimb media si social media in Ro sunt inundate de ura etc impotriva unori oameni neajutorati, desi Romania va contribui mai nimic la rezolvarea crizei, cu sau fara cote impuse. la ceva capitole trebuie sa fim si noi buni, si uite cu ocazia asta s-a descoperit capacitatea enorma in materie de xenofobie a poporului roman... ma duc sa ma culc, astept minusuri!!
    • 0 (6 voturi)    
      sa nu disperam (Duminică, 13 septembrie 2015, 8:12)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Taras Bulba

      vad ca suntem vreo 3... :))
  • -2 (12 voturi)    
    Dar ce se intampla la Hotnews? (Duminică, 13 septembrie 2015, 2:38)

    Adria [anonim]

    S-au adunat toti xenofobii din parcare?
    Asa comentarii parca ar veni de la votantii lui Vadim sau LePen, sau Farage, sau Goebels.

    Daca asta e regula, si asa gandesc toti românii, e bine ca am plecat din tara...

    Abia astept sa va invadeze alte populatii de alte religii, ca sa mai invatati ce e aia cu conlocuirea...

    Alte populatii tot vor veni, acum sau peste cincizeci de ani din motive de incalzire globala... tot nu scapati.

    Si atunci ce veti face? niste pogromuri gen cel de la Bucuresti din 41? Sau cele de la Iasi, Chisinau, Dorohoi etc?

    Hai la minusuri, ca-s democratice si "incorecte politic". Adica revolutionare, ce mai.
    • +4 (6 voturi)    
      ... (Duminică, 13 septembrie 2015, 9:45)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Adria

      Dar de Ucraina de ce nu va pasa atat?
      PS Sunt si romani acolo, sau e mai cool & trendy sa ajutati arabi? Ca si Andreea Marin, "adopta la distanta" africani, daca se uita putin vedea ca si in Moldova ei natala sunt cazuri de copii care nu mai ajung la scoala din cauza familiei. Exista o asociatie care sponsorizeaza copiii supradotati din familii dezorganizate si ii iau la Iasi la internat. Putea sa le doneze lor. Dar...moda asta, ce sa-i faci.
    • 0 (6 voturi)    
      ochiul inchis inauntru (Duminică, 13 septembrie 2015, 10:18)

      Dedalus [anonim] i-a raspuns lui Adria

      Intr-adevar, xenophobia pare sa acapareze Romania, desi discutia se poarta despre 2000 vs. 6000 de refugiati. Adica, nici cat populatia unei commune din Romania.

      Avertizam insa acum vreo 3-4 ani ca Romania a pornit pe drumul neo-nazismului. Ca si in cazul Germaniei, cand NSDAP avea catea sute de membri, Hitler era considerat un zanatic si nimic mai mult.

      Nu cred ca e o problema a refugiatilor in ROmania si nici nu cred ca in afara de cateva mii de oameni prea obositi ca sa meraga mai departe ne vom confrunta cu valuri de emigranti.

      Cat priveste atitudinea unora "pe noi nu ne primesc si pe ei da!" e cat se poate de explicabila: 90% din romanii la varsta active detin probabil cel mult 10% din cunostintele necesare meseriei practicate si cam 50% din responsabilitatea necesara. Nu e de mirare ca nu ne primeste nimeni, Cei 10% sunt deja plecati in alte State Membre sau pe cale sa plece.

      Nu putem compara chinuitii cu puturosii, iertat sa-mi fie.

      Tot stam cu coada sus ca "avem olimpici: si "romanul se descurca", dar nici teoria si nici descurcatul nu fac o natie.

      Mai avem mult de lucru cu noi, ar trebui sa ne preocupe educatia si sanatatea, nu cei cativa emigrant, chiar la moda daca e.
    • -2 (6 voturi)    
      Revolutie proletara (Duminică, 13 septembrie 2015, 10:28)

      Robert M [utilizator] i-a raspuns lui Adria

      Corect tovarase, ai tot dreptul sa militezi pentru binele socialismului si pentru egalitatea dintre oameni.
      Nu uita ca socialismul a adus enorm de multe beneficii lumii si ca este cea mai blanda dogma.
    • -1 (3 voturi)    
      Propui cenzura "europeanule"? (Duminică, 13 septembrie 2015, 12:24)

      ddutz [utilizator] i-a raspuns lui Adria

      Ti s-a aplecat de democratie, cand majoritatea are pareri contrare tie?
      "Democrat" de mucava.
      Daca faci rabat la libertatea cuvantului, de ce nu as face si eu rabat la libertatea religioasa?
      Mai ales ca islamul este in primul rand un mod de viata si apoi o religie militara si militanta.
      • 0 (2 voturi)    
        O haita? (Duminică, 13 septembrie 2015, 17:13)

        Adria [anonim] i-a raspuns lui ddutz

        "Democratia" l-a adus pe Hitler la putere.
        Despre ce majoritate vorbesti?

        Care popor?
        Cel care-si infige coltii in vecinul aproapele seamanul sau?
    • 0 (0 voturi)    
      problema este (Luni, 14 septembrie 2015, 0:16)

      Sasul70 [utilizator] i-a raspuns lui Adria

      ca nu ii invadeaza nimeni dar toti sar cu curul in sus ca se incalca suveranitatea daca cineva impune ceva intr-o situatie exceptionala. toti se plang ca crestinismul este in pericol in Europa, eu ma intreb care crestinism? sa iti iubesti si sa iti ajuti aproapele cand e la nevoie este prima porunca data de Isus dar care toti crestinii de aici si alte medii din Ro se pare ca nu o cunosc. In Germania se estimeaza numarul refugiatilor care vor sosi anul acesta la 800.000 dar se pare ca si un milion va fi posibil. Si totusi, in sondaje peste 60% sunt de acord cu politica lui Merkel privind refugiatii. pe de alta parte, nimeni nu neaga ca este o situatie neplacuta... Uniunea E. a fost trezita cu o galeata de apa rece ca situatia in Siria si Irak plus din tarile din jur pline cu refugiati nu a venit peste noapte... acuma vor trebui sa isi miste fundurile natural sa amelioreze situatia in regiune, sa caute solutii politice (da, si cu rusul) si milioanele de vitori noi cetateni CE o sa le ramana amintire politicienilor ce se intampla daca somnul le este prea dulce...
  • -2 (8 voturi)    
    Sunt de acord cu tine (Duminică, 13 septembrie 2015, 2:46)

    Serban [anonim]

    De la "Aferim !" nu s-a schimbat nimic.

    Asa sunt oare toti cititorii Hotnews? Ce e cu atâta incrâncenare dom'le? Parca ieri traiam intr-un "Global village". Acum cand nu e cum vrem, punem garduri cu ghimpi. Dar lasa ca unii se mai si strecoare pe sub.
    • -1 (5 voturi)    
      beraria din Bucuresti (Duminică, 13 septembrie 2015, 10:23)

      Dedalus [anonim] i-a raspuns lui Serban

      Miza negative e mai puternica decat cea pozitiva. Altfel spus, esti mai usor dispus sa scrii impotriva a ceva decat pentru ceva.

      Intr-adevar, insa si mie mi se pare ca de la o vreme oamenii au inceput sa semene cu cei care se inrolau in SA: intransigent, violenti, doritori de razbunare si de sange. Deosebirea ar fi ca in cazul SA aia erau la inceput fosti soldati si ca nemtii atunci erau chinuiti de consecintele Tratatului, nu de incompetent - cum e cazul nostru acum.
      ----
      Totusi, pentru ca viitoarea noastra Constitutie sa nu inceapa cu "Arbei macht frei" e nevoie si de atitunde. Daca taci, esti de accord cu aceasta gloata de maimute violente, in continua crestere.
  • -1 (5 voturi)    
    de la mic la mare si invers (Duminică, 13 septembrie 2015, 10:34)

    Dedalus [anonim]

    Cred ca se poate discuta despre cati si cum, despre cine si unde, o astfel de discutie fiind mai degraba administrative.

    Ceea ce m-a ingrijorat insa este politizarea discutiei si radicalizarea ei.

    Daca oamenii se plaseaza pe pozitii diametral opuse ("cat mai multi"- vs "deloc") va fi greu sa se ajunga la o solutie.

    Cred ca Uniunea Europeana va trebui sa se obisnuiasca cu aceasta noua situatie, anume cresterea numarului de crize si "acutizarea" lor. Am avut criza datoriilor, apoi criza Greciei, acum a refugiatilor si cine stie ce mai urmeaza.

    Istoria ne arata ca de cate ori crizele au deposit capacitatea de indurare a populatiei, societatea a derapat spre conflicte , razboaie. Si mai mereu, din cate stiu, stituatia a fost agravata de pseudosolutia gasirii unor "vinovati".

    Revenind la subiect, cred ca ar trebui primiti toti - ca doar nu fug de bine - dar ar trebui luate intr-adevar masuri pentru stabilizarea situatiei in tarile de origine. Oricum, oricate garduri ai ridica, nu te poti opune unor oameni disperati. Ce faci, ii impusti la granite?!
    • 0 (2 voturi)    
      Total de acord! (Duminică, 13 septembrie 2015, 14:31)

      R M [anonim] i-a raspuns lui Dedalus

      Si ar trebui sa nu ne lasam radicalizati, nici de clasa politica, nici de propriile emotii.
  • +2 (8 voturi)    
    ocupatie teritoriala periculoasa (Duminică, 13 septembrie 2015, 10:36)

    ab [anonim]

    Am prins ieri, la Londra, protestul pro-"refugiati".
    Toate protestele pro-"refugiati" pe care le vedeti in tarile occidentale (si care nu trebuie sa va influenteze judecata si luciditatea) sunt orchestrate in scopul periculos al ocupatiei teritoriale musulmane. Indivizii folositi in aceste proteste sunt, de regula, persoane de diverse culori, fara educatie sau luciditate, unii cu probleme mintale si toti cu situatie materiala slaba pentru un occidental. Au fost racolati pe Facebook.

    Un protest galagios si plin de slogane idioate. O gloata de prostime galagioasa se perinda pe strada Piccadilly.

    Englezii mai bine imbracati si cu chipuri normale pronuntau de pe margine cuvantul "STUPID" referitor la protest.

    Aceasta migratie face parte dintr-un plan periculos, cel mai probabil, al tarilor arabe bogate de a OCUPA TERITORIAL EUROPA.

    Musulmanii au deja in Occident reprezentanti in politica si chiar la ONU (Înaltul Comisar ONU pentru Drepturile Omului este musulman!!)

    Au ocupat deja cartiere intregi in orase occidentale precum Londra, Bruxelles, Koln, etc. etc.
    O lista de orase ocupate:
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cities_in_the_European_Union_by_Muslim_population

    In tarile europene ocupate de ei, au moschei si scoli musulmane, se imbraca si se comporta exact ca pe teritoriu musulman. Rata criminalitatii a crescut.

    Europa de Est, din cauza necazurilor pe care le-a avut in trecut, este cu mult mai inteligenta si lucida, si asa trebuie sa ramana. In ultima vreme, occidentalii impun numai prostii, tocmai pentru ca au reprezentanti politici in acele domenii: adoptii copii de catre homosexuali, importare de refugiati, etc.

    Dupa parerea mea, Occidentul e in decadere - materiala, culturala si morala - si intr-o periculoasa situatie de a fi ocupata teritorial.
  • 0 (4 voturi)    
    Poftim? (Duminică, 13 septembrie 2015, 11:20)

    mihai.mihaita [utilizator]

    Cautati video sa vedeti. 90% din cei pro sunt toti arabi care si-au luat cetatenia prin fugit supa femei-barbati doar pt acte!
    In Paris i-am vazut : arabi 100%. Astia sunt sustinatorii! Ei pe ei! Europa incotro? Elitele UE sunt niste spagari si slabi! Mentalitate si legi din secolul 19! Cereti update oameni buni. Legea rasismului, discriminarii sunt expirate! Update la zi pentru ca lumea s-a schimbat!
    • 0 (4 voturi)    
      da, sustinatori de proasta calitate (Duminică, 13 septembrie 2015, 13:58)

      ab [anonim] i-a raspuns lui mihai.mihaita

      La Londra erau si multi hipsteri, erau si albi, dar nu genul studios la scoala, ci genul care cauta expres galagie si sa isi faca o ocupatie, in lipsa de o ocupatie mai buna.

      Era o gloata lipsita de luciditate, de viziune pe termen lung.

      Densitatea de locuitori pe kilometru patrat e atat de mare in Londra incat aproape te sufoci. UK insusi e o tara mica, Europa insasi e un continent atat de mic pe langa Asia!

      CUM isi poate imagina cineva ca Europa are loc pentru toti refugiatii?! E o nebunie! S-ar duce de rapa totul.

      Oameni inconstienti !! Multa propaganda, multa spalare a creierului prin majoritatea reprezentantilor presei internationale. Daca o tine tot asa (in coruptie), Europa o sa se scufunde treptat-treptat, poate chiar fara iesire.

      Musulmanii nu sunt imigranti asemenea altora, in special din cauza religiei lor care e mai mult decat o religie. Nu se omogenizeaza in societatile-gazda, ci creeaza mari comunitati (cartiere si chiar orase - vezi Charleroi din Belgia) din care europenii nu mai pot face parte.

      Nu sunt rasist, dar un sistem religios atat de dominant/subjugator in viata omului poate aduce schimbari culturale majore in Europa (cu atat mai mult cu cat acesta e un continent mic).
  • 0 (2 voturi)    
    nu migratiei (Duminică, 13 septembrie 2015, 20:30)

    romanul [anonim]

    http://youtu.be/lL0PFa4JqB0


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă