Arabia Saudita s-a oferit sa construiasca 200 de moschei in Germania pentru refugiatii sirieni

de V.M.     HotNews.ro
Joi, 10 septembrie 2015, 15:18 Actualitate | Internaţional

Moschee in Berlin
Foto: Wikimedia Commons
Arabia Saudita s-a oferit sa construiasca 200 de moschei in Germania pentru refugiatii sirieni care au fugit de razboiul din tara lor in Europa, scriu miercuri Arabian Business si Allgemeine Zeitung, care citeaza publicatia in limba araba Al Diyar, transmite Agerpres.

Circa 20.000 de refugiati au intrat in Germania din Ungaria cu trenul, autobuzul sau pe jos la sfarsitul saptamanii trecute, intr-un aflux descris de autoritati ca fiind "coplesitor". Cancelarul Angela Merkel a declarat, intr-o conferinta de presa la Berlin, ca "este bucuroasa de faptul ca Germania a devenit o tara pe care multi oameni din afara o asociaza in prezent cu speranta". Conform estimarilor Organizatiei Natiunilor Unite, se asteapta ca 400.000 de imigranti sa traverseze Mediterana in 2015, iar alti 450.000 anul viitor.

Revista online americana conservatoare FrontPage Magazine a comentat ironic informatia potrivit careia Arabia Saudita s-a oferit sa construiasca 200 de moschei in Germania pentru refugiatii sirieni, apreciind ca "Arabia Saudita, care nu permite constructia de biserici (pe teritoriul sau), dar finanteaza ridicarea de moschei pe "pamanturile necredinciosilor", nu intentioneaza sa primeasca refugiati sirieni, chiar daca acestia sunt tot musulmani". "E si asta o oferta. Singurul mod potrivit al Europei de a raspunde pe masura ar fi sa trimita in Arabia Saudita un milion de huligani, suporteri ai unor echipe de fotbal, si apoi sa se ofere sa construiasca scoli in care sa-i invete importanta distrugerii unei tari si abuzarii oricarui bastinas care le iese in cale", scrie FrontPage Magazine.

"Desigur, sauditii nu sunt atat de cretini incat sa se lase pacaliti. Nici macar daca ultrasii vin insotiti de femei si copii pe care sa-i foloseasca drept scuturi umane pentru a provoca emotie (...). Doar occidentalii sunt intr-atat de cretini incat sa se lase pacaliti in acest mod", mai scrie FrontPage Magazine. "De ce oare atat de putini oameni se intreaba de ce sauditii sunt dispusi sa construiasca 200 de moschei pentru acesti "bieti refugiati disperati", dar nu sunt dispusi sa primeasca un singur refugiat (pe teritoriul lor)? Raspunsul este acelasi ca si in cazul intrebarii: de ce atat de multi musulmani sustin ca le pasa de "palestinieni" (...), si cu toate acestea nu-i primesc si nu le acorda cetatenie? Pentru ca nu sunt refugiati. Sunt armate. Arabia Saudita tocmai s-a oferit sa construiasca 200 de baraci pentru cei 800.000 de soldati care invadeaza Germania", conchide revista conservatoare americana.










23524 vizualizari
  • +49 (49 voturi)    
    ce baieti buni (Joi, 10 septembrie 2015, 15:21)

    tecumseh [utilizator]

    mai bine fac benzinarii
    • +19 (19 voturi)    
      Darnici (Joi, 10 septembrie 2015, 18:34)

      Bub [anonim] i-a raspuns lui tecumseh

      Arabia Saudita, acest mare buboi suportat de pamant doar pentru ca stau pe o gramada de petrol. Si-au dat seama ca singurul lucru care a mers in favoarea lor in sute de ani a fost aceasta sansa a resurselor si in curand nu o sa mai conteze asa ca se "exporta" pe ei insisi.
  • +50 (52 voturi)    
    Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! (Joi, 10 septembrie 2015, 15:27)

    pathfinder [utilizator]

    Pai sa le construiasca la ei acasa, adica in Arabia Saudita.
    Si sa primeasca fratii intru credinta acolosa la ei.
    • +34 (50 voturi)    
      Ha! (Joi, 10 septembrie 2015, 15:51)

      Vaka [anonim] i-a raspuns lui pathfinder

      Rad

      Dar nu este rasul meu...
      Asta este sfarsitu Europei asa cum o stim si inceputul Califatului European.

      Stefan cel Mare se rasuceste in mormant vazand cum este cucerita o Europa prea anchilozata si prea "corecta politic".

      Spuneam si in alt comentariu: Europa trebuie sa se intoarca la crestinism daca vrea sa aiba o sansa in fata acestor invadatori fara valori si fara scrupule.
      • +14 (22 voturi)    
        ... (Joi, 10 septembrie 2015, 16:11)

        pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

        Si, daca nu se intoarce la crestinism, macar sa nu-i primeasca pe musulmani.
        Simplu.
      • +9 (19 voturi)    
        pentru vaka (Joi, 10 septembrie 2015, 16:27)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

        Da, Europa trebuie sa se intoarca la crestinism. Dar cine sa o faca ? Papa Francisc ?
        Un ateu travestit ? Patriarhul Daniel ? Un negustor travetit. Alti capi de Biserica nu mai cunosc si nu comentez.
        • +1 (7 voturi)    
          crestinii (Joi, 10 septembrie 2015, 23:14)

          anonim [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

          musulmanii la ei in tara ii omoara pe crestini le dau foc omoara familii intreji si biserici
      • +2 (2 voturi)    
        ...si multzi altzi crestini... (Vineri, 11 septembrie 2015, 7:30)

        Observatore [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

        ... se rasucesc in mormint .
      • +2 (8 voturi)    
        Dar de ce?! (Vineri, 11 septembrie 2015, 7:43)

        ChildoftheGrave [anonim] i-a raspuns lui Vaka

        De ce e musai "intoarcerea" la crestinism?

        Singura "religie" a statelor dezvoltate trebuie sa fie Constitutia.
        In alte cuvinte, nici un "dumnezeu" nu trebuie sa fie mai presus decat statul de drept.
        Asta se traduce in "fara privilegii pt o religie anume" - scurt si la obiect.
    • -22 (28 voturi)    
      tu de ce te urzici asa de tare? (Joi, 10 septembrie 2015, 16:16)

      eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui pathfinder

      Germania e la tine acasa? cand se va face in Romania sa te aud... pana atunci am incredere ca nemtii sunt un pic mai destepti decat suntem noi si am impresia ca stiu ei ce fac
      • +6 (16 voturi)    
        Uite de-aia se urzica ROmanul (Joi, 10 septembrie 2015, 16:56)

        Urzicatul [anonim] i-a raspuns lui eu sunt

        Nemtii, saraci, nu au ce sa spuna li s-ar taia macaroana rapid si i-ar face extremisti si zdup la inchisoare.
        Nu nemtii conduc tarisoara lor de mult ocupata.
        In Franta se vor construi in urmatori ani 2000 moschei, si nu poporul francez e de vina, si de ei se putea spune ca sunt destepti, dar nici francezii nu-si mai conduc ei tarisoara de si mai mult timp. A, in Franta (poate stiati deja) de la inceputul anului 2015 s-au demolat 1 sau chiar 2 biserici pe luna( cica nu mai sunt resusrse de intretinere din partea municipalitatii si din cauza degradarii) si de ce sa nu vorbim numarul enoriasilor in Franta a diminuat considerabil de la revolutia lor saisoptista.
        Cum Nemtii si Francezii au fost incalecati de mult, de ce ROmanii sa nu fie?
        Aici este teama ROmanilor care scriu pe net! O teama adeverita si simtita organic, o teama de islamisti , stiind cat de cat un piculet de istorie ROmaneasca.
        ROmanii au stat pavaza la usile Orientului cu mii si mii de morti ca islamistii sa nu ne cucereasca, iar acum vom primi fara cracnire islamisti. SI nu va fie cu suparare cei ce vin cred ca nu sunt bine vazuti nici de musulmanii de vechi generatii din ROmania cei ce sunt mai ROmani decat ROmanii.
    • +5 (11 voturi)    
      amplasamentu' (Joi, 10 septembrie 2015, 18:03)

      Daniel_007bis [utilizator] i-a raspuns lui pathfinder

      Da, dar cea mai mare si mai tare... Asa intra Victoras in istorie, alaturi de Angela. Sa vezi ce-i vor mai 'pomeni' generatiile viitoare...
  • +46 (46 voturi)    
    Arabia Saudita sa-i ia pe emigranti la ea (Joi, 10 septembrie 2015, 15:28)

    JG [utilizator]

    Arabia Saudita sa-i ia pe emigranti la ea.
    Si face si economie la bani.
  • +8 (10 voturi)    
    Yeaaah! (Joi, 10 septembrie 2015, 15:29)

    Jay [anonim]

    Bull's eye!
  • +15 (19 voturi)    
    incepe distractia... (Joi, 10 septembrie 2015, 15:32)

    liviu_ [utilizator]

    dupa suedia si franta, jemrania va vedea ce bine e su musulmani...
    • +7 (13 voturi)    
      stiu ei cum e cu musulmani (Joi, 10 septembrie 2015, 18:03)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      au deja geamii si moschei de la cele cateva milioane de turci care sunt deja pe la a treia generatie. 2oo in plus, n'ar prea mai conta.:)

      mai interesanta este vestea, inca nefacuta public, ca in dubai se tiparesc abecedare pt. invatzat limba arapa, pt. toate tzarile ue. :)

      englezii, pe langa condusul pe parte gresita a strazii, se pregatesc sa introduca si scrierea de la dreapta la stanga. asa se vor delimita de ue. :)
  • +22 (22 voturi)    
    Pfoai (Joi, 10 septembrie 2015, 15:34)

    AdiSto [utilizator]

    Cand am inceput sa citesc titlul, am crezut ca scrie "Arabia Saudita s-a oferit sa primeasca 200.000 de refugiati" :))
    • +7 (7 voturi)    
      si eu am fost optimista ca citesc altceva... (Joi, 10 septembrie 2015, 21:38)

      Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui AdiSto

      ce jeguri sauditii... in loc sa-i ajute pe acesti nefericiti.. ixsi bat joc de europeni
      Nu inteleg ce se intampla cu germanii de se lasa asa de tare tavaliti in mocirla
  • +24 (28 voturi)    
    Buna treaba (Joi, 10 septembrie 2015, 15:34)

    muciflenduri [utilizator]

    De moschei au nevoie refugiatii, nu de adaposturi, mancare si locuri de munca.
    • +15 (19 voturi)    
      Muciflenduri taci sa nu te auza al de sus (Joi, 10 septembrie 2015, 17:04)

      Musulmanu Refugiatu [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

      Aoleu, Aloleu, piei al cu coarne...ti-a iesit porumbelul din gura , auzi:
      "locuri de munca" .
      O Allah esti mare te rugam nu te supara pe noi atat doar pt. ca suntem niste amarati "refugiati" teleghidati.
      Am dat la rame sa ajungem la Germania (sau de ce nu la ROmanica ,dar cu aceleasi pretentii ca la Germanica)) destul pentru toata viata noastra.
      Acum vrem si noi o liniste pentru noi si copii copiilor nostrii, sa gustam si noi splendorile Occidentului.
      TE rugam Doamne nu , nu,...
      ...nu locuri de munca!
    • +4 (6 voturi)    
      ... moscheile nu sunt pt refugiatzi... (Vineri, 11 septembrie 2015, 7:35)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

      ... sunt pt crestini pt islamizare !
  • +24 (24 voturi)    
    Din ciclul "Halal Europa" ! (Joi, 10 septembrie 2015, 15:36)

    K Terinca [anonim]

    Ce caine am fost .... si ce javra am ajuns !
    • +10 (16 voturi)    
      Ai un pic de răbdare :) (Joi, 10 septembrie 2015, 17:32)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui K Terinca

      Arabia Saudită mai are vreo 3 ani, după care începe să se întoarcă în Epoca de Piatră. A ieșit de-acolo temporar, doar datorită petrolului, dar n-a folosit în nciiun fel oportunitatea asta.
  • +15 (23 voturi)    
    Cata dreptate au ! (Joi, 10 septembrie 2015, 15:39)

    JohnnyBoy [utilizator]

    Este deja pe fata, chiar sunt atat de idioti europenii ? Este dovedit islamul si democratia nu pot coexista, iar scopul lor nu este sa se integreze in Europa, chiar nu inteleg atitudinea liderilor europeni. Parca prea se leaga si construirea celei mai mari moschei in Bucuresti cu acesta criza a refugiatilor !
  • -13 (23 voturi)    
    ... (Joi, 10 septembrie 2015, 15:40)

    dragos234 [utilizator]

    Mai bine sa converteasca cateva sute de biserici prostestante in moschei. Si asa nu e nimeni in ele la nicio ora a zilei. Plus ca e mai ieftin, nu trebuie decat sa faca 2 minarete in fata si gata. Gunstig und efizient.
    • +8 (10 voturi)    
      Ai fost tu si .. (Joi, 10 septembrie 2015, 16:34)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui dragos234

      ..le-ai verificat pe toate. E bine.
  • +18 (20 voturi)    
    Desigur (Joi, 10 septembrie 2015, 15:41)

    MPopa [utilizator]

    Ceea ce trebuie retinut din articol este naivitatea europenilor.
    Nicolae Steinhardt zicea: "crestinism nu inseamna prostie." Din pacate putini inteleg la ce s-a referit.
    • 0 (2 voturi)    
      ... cuvintul crestinism... (Vineri, 11 septembrie 2015, 7:47)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

      ... vine de la créstos ( grec ) si nu de la christos .
  • +28 (34 voturi)    
    doar 200 de moschei !? (Joi, 10 septembrie 2015, 15:43)

    novator [utilizator]

    Ba dar chitrosi mai sunteti ! Pai la cele cateva zeci de milioane de refugiati care vor veni in Germania , la chemarea maicii Merkel, voi construiti doar 200 de moschei ?

    De fapt, s-ar putea sa aveti dreptate. Restul de cateva mii, vor fi construite de germani, cu banii germanilor islamizati.

    Allah akbar !
  • +27 (27 voturi)    
    say what?? (Joi, 10 septembrie 2015, 15:44)

    vali2 [utilizator]

    Frumoasa oferta.
    oare ei ar accepta niste biserici crestine daca s-ar duce acolo mai multi crestini??

    daca au venit in germania sa faca bine sa imbratiseze noua cultura. Nu trebuie noi sa o imbratisam pe a lor, deocamdata ei sunt refugiatii.. nu vreau sa ajungem noi refugiati la noi in europa
  • +23 (25 voturi)    
    Refugiatii intra in Europa incalcand dreptul (Joi, 10 septembrie 2015, 15:47)

    Maniu [utilizator]

    dreptul inseamna urmatorul lucru: oamenii au atat drepturi cat si obligatii. Daca nu inteleg acest lucru NU trebuie sa fie acceptati. Obligatia numarul 1: sa respecte statutul LAIC al organizarii statale in Europa sau se care in Iran! Sau, pentru postacii putinisti, Rusia manca-v-ar tata.
  • +23 (25 voturi)    
    ! (Joi, 10 septembrie 2015, 15:48)

    melcul_naravas [utilizator]

    Probabil vor darama mai intai bisericile si in locul lor vor ridica mandre moschei.Ce fericita va fi Merkel! Cica la ei legea nu permite construirea de biserici, in schimb la noi legea permite orice. Bravos!
  • +28 (32 voturi)    
    Cata insolenta! (Joi, 10 septembrie 2015, 15:48)

    Stefan Michiu [anonim]

    Cata insolenta,cat dispret pentru Europa si ce inseamna ea!Dar, au dreptate:europenii sunt prosti, o demonstreaza zilele acestea la superlativ!
  • +27 (27 voturi)    
    mistocari rau, arapii cu dolari (Joi, 10 septembrie 2015, 15:49)

    nash pandelica [utilizator]

    cata nesimtire !!
  • +11 (11 voturi)    
    Mdeah... (Joi, 10 septembrie 2015, 16:18)

    Nea Hoisan [anonim]

    Mdeah, una dintre cele mai de succes metode de starpire a cancerului este iradierea cu izotopi radioactivi. Cancerul wahabbit, pentru ca este un cancer, poate fi tratat in acest fel. 40-50 Mt izotop israelian face minuni. Si mai bine daca este iranian, tratamentul va fi suportat mai usor.
  • -3 (29 voturi)    
    Dar cand rusii (Joi, 10 septembrie 2015, 16:26)

    KostasP [utilizator]

    Isi trimit trupele in Siria, toti sariti de c** in sus. Numai si pt ca auziti numele de rus. Invatati politica, mai baieti, o sa va fie mai bine. Rusii nu sunt buni la noi in Ro, dar asta nu inseamna ca nu sunt buni nicaieri. Au si ei partea lor buna...
    • +2 (10 voturi)    
      Fireste ca au si ei partea lor buna... (Joi, 10 septembrie 2015, 16:33)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui KostasP

      ...cand e vorba despre ei. Cand e vorba despre altii, mai putine parti bune.
    • +7 (15 voturi)    
      Da un exemplu de "parte buna" la rusi (Joi, 10 septembrie 2015, 17:21)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      Ca eu unul nu stiu.
      • +8 (14 voturi)    
        Vodka (Joi, 10 septembrie 2015, 17:47)

        AdiSto [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

        Sau n-o stiai nici pe asta ? :))
      • -1 (11 voturi)    
        Or sa curete (Joi, 10 septembrie 2015, 17:53)

        KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

        Siria de IS, nu e evident? Poate asta va stopa fluxul de refugiati sirieni catre UE, ma gandesc. Sunt aproape 2 mil de refugiati sirieni in Turcia care poate s-ar intoarce in tara lor si nu ar mai veni in UE.
        • +6 (12 voturi)    
          Sigur (Joi, 10 septembrie 2015, 18:42)

          AdiSto [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

          Ca or fi prosti, cand pot sa vina la Frau Merkel, sa stea degeaba pe banii nemtilor. Pai aici "au drepturi" nenicule, occidentalul de rand ii asteapta cu bratele deschise si cu "Welcome refugees".
          • -1 (9 voturi)    
            Ti-ai pus intrebarea (Joi, 10 septembrie 2015, 19:14)

            KostasP [utilizator] i-a raspuns lui AdiSto

            De ce s-au pornit catre UE chiar acum si nu cu 3 ani in urma, cand a inceput "razboiul civil"?
  • +8 (14 voturi)    
    Bafta Europa Occidentala, (Joi, 10 septembrie 2015, 16:59)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    bun venit Califatului European!
  • +13 (17 voturi)    
    Sa mai vad ca le mai plange media de vina (Joi, 10 septembrie 2015, 17:35)

    Melinda Stan [utilizator]

    ... inclusiv Hotnews.

    Nu inteleg cum se pot disocia in asa fel lucrurile incat nici politicienii si nici jurnalistii sa nu inteleaga ca in background se petrece o islamizare bine tintita pe spinarea si identitatea noastra tot mai diluata din considerente de "toleranta si corectitudine".
  • +2 (10 voturi)    
    cine oare,cine? (Joi, 10 septembrie 2015, 18:12)

    via [anonim]

    Cine oare ,cine doreste distrugerea EUROPEI?De obicei tradatorii sint in interior ca la cina cea de taina.....cine-I IUDA ia ghiciti?
    • +4 (12 voturi)    
      coana mare , s'o nteles cu conu mare (Joi, 10 septembrie 2015, 18:29)

      K Terinca [anonim] i-a raspuns lui via

      in timp ce coana mare din vest se ocupa de corcirea Europei, conu mare din est se ocupa cu invadarea natiei corcitoare ....
      Toata lumea-i multumita, nu-i asa ?

      Salam Alecu
  • +4 (6 voturi)    
    alta belea (Joi, 10 septembrie 2015, 21:10)

    anonimicus [utilizator]

    In curand birocratii ue vor stabili cota de moschei pentru fiecare tara membra ...
  • -3 (5 voturi)    
    Pleacă arabii care nu vor război. (Joi, 10 septembrie 2015, 21:22)

    vali47 [utilizator]

    Care rămân,înseamnă că vor război.Și vor primi cu vâr și îndesat.Nimeni nu-i va mai proteja pe cei rămași.Va fi vai și amar de ei,dar primesc ce vor.Război.Și va fi un război că se vor speria și cei care vor război.Și nu va mai vrea nimeni război.
  • +3 (3 voturi)    
    Thank you, but... (Vineri, 11 septembrie 2015, 7:43)

    John M. [utilizator]

    this time we pass.
  • +2 (4 voturi)    
    Desigur (Vineri, 11 septembrie 2015, 8:50)

    DaniAndi [utilizator]

    Odata plantati butasii, trebuie si udati, ingrijiti, ca sa creasca si sa se faca o padure...
  • 0 (2 voturi)    
    observatii (Vineri, 11 septembrie 2015, 9:59)

    natbl73 [utilizator]

    1)Arabia Saudita sponsorizeaza, deci "prima de relocare" e fi in acest caz platita de cel care expediaza, nu de cel care primeste
    2) 200moschei*5000"credinciosi" egal 1 million.
    Apropiat de ceea ce isi "doreau" nemtii, dar asta e doar inceputul


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version