Viktor Orban: Ne plac la nebunie chioșcurile de kebab de pe marile bulevarde din Budapesta

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 7 septembrie 2015, 17:54 Actualitate | Internaţional

Confruntat cu un val de critici dupa ce a spus recent ca Europa trebuie sa ramana un spatiu crestin, premierul ungar Viktor Orban a insistat luni, adresandu-se diplomatilor din tara sa cu prilejul unei reuniuni, ca ii respecta pe musulmanii din Ungaria, dar nu vrea ca populatia de aceasta religie sa creasca, scrie Budapest Business Journal, preluat de Agerpres.

'Bineinteles ca ne plac la nebunie chioscurile de kebab de pe marile bulevardele din Budapesta' sau faptul ca, de Pasti, putem cumpara carne de miel de la un macelar sirian, a spus el, citat de MTI.

Premierul ungar a calificat drept dificila situatia refugiatilor si a comparat afluxul de refugiati cu cel al populatiei rome. Din punct de vedere istoric, Ungaria are o minoritate 'de cateva sute de mii de romi', a spus Orban, dupa care a adaugat: 'Ungaria nu cere distribuirea romilor in intreaga Europa'.










6201 vizualizari
  • +11 (21 voturi)    
    Asa da Orban (Luni, 7 septembrie 2015, 18:11)

    rov [utilizator]

    Cand e de imprastiat tiganii ma bag in fata...
    Sau gasita o metoda sa nu mai faca zgomot, mizerie si furaciuni...oricare ar fi!
    • -9 (11 voturi)    
      orban (Luni, 7 septembrie 2015, 20:26)

      andreitr [utilizator] i-a raspuns lui rov

      ca orice ungur are minciuna în sânge. Oricum ei nu fac decât ceea ce le avantajază hunta. Silă orban.
      • -1 (1 vot)    
        Pacat de tine (Marţi, 8 septembrie 2015, 17:24)

        mopsu [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

        ca esti orbit de vest, sunt roman, moldovean si in situatia data il admir sincer pe Orban, care dovedeste ca are curaj sa-i infrunte pe mai marii UE.
        • -1 (1 vot)    
          Orbit de vest? (Miercuri, 9 septembrie 2015, 23:30)

          andreitr [utilizator] i-a raspuns lui mopsu

          Ți se pare că ungaria e la est?
          Iar tu ești moldovean cum sunt eu de la budapesta....
  • +15 (21 voturi)    
    Orban (Luni, 7 septembrie 2015, 18:33)

    CititorulComentator [utilizator]

    E el cum e dar la treaba cu migrantii are dreptate.

    Uitati-va ce fac islamistii in Suedia...cititi ce scrie. Asa se comporta niste refugiati?

    http://www.returnofkings.com/70129/islamists-harass-swedes-in-increasingly-immigrant-filled-swedish-suburbs
    • -4 (16 voturi)    
      Nostradamus (Luni, 7 septembrie 2015, 18:56)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

      Nostradamus a spus ca din cauza imigrantilor va incepe al treilea razboi mondial. Scrie in Cancan, daca nu ma crezi.
      • +4 (6 voturi)    
        Ungurii îi dau (Luni, 7 septembrie 2015, 20:20)

        andreitr [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        plusuri lui orban. Dar văd că-ți dau minusuri și ție. Asta înseamnă că înțeleg destul de bine româna ca să-ți sesizeze ironia.
    • +2 (2 voturi)    
      asa o fi ? (Luni, 7 septembrie 2015, 21:14)

      Technicus [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

      Site-ul asta e cam de extrema dreapta.
      Poate o fi adevarat, dar uite ce zice in introducere:

      Women and homosexuals are strongly discouraged from commenting here.
    • +3 (3 voturi)    
      Grecia (Marţi, 8 septembrie 2015, 13:40)

      smc [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

      Uitati-va ce fac in Grecia, zilele acestea, imigrantii cei napastuiti:

      https://www.youtube.com/watch?t=56&v=AB6G1MxMeX4
  • +13 (21 voturi)    
    Invazia musulmana (Luni, 7 septembrie 2015, 18:54)

    Richard Lionheart [anonim]

    Singurul politician european cu sange in instalatie. Nu credeam ca voi spune asta vreodata, dar... never say never! Cum naiba sa te lasi cotropit, efectiv, de hoardele astea de ciuhapi, care imediat ce vor prinde radacini, cat de cat, pe tarâm european, isi vor aduce zecile de neamuri fiecare, ca, deh, reunirea familiilor imigrantilor e corecta politic. Abia atunci, cand vor navali milioane de barbosi cu turbane aruncandu-se in aer in numele lui Allah si rotind iataganele catre politicosii crestini, poate ca se vor mai destepta unii, sa vada ce anume au permis sau chiar incurajat.
    Ca observatie, e o imbecilitate sa compari aceasta invazie efectiva a hoardelor musulmane cu emigrarea celor din tarile comuniste, in epoca respectiva. In afara de infiltratii serviciilor de tip Securitate, toti cei care alegeau calea exilului, o faceau pentru a isi gasi o noua patrie in care sa se integreze si cu care sa se identifice, unii din ei pana la a uita ca sunt romani. Toti acestia, cand se refereau la patria de adoptie, se refereau ca 'la noi in Germania, USA, etc'. Chiar crede vreun politruc din asta european cu creierii de rumegus, ca navalitorii musulmani au cea mai mica intentie de integrare in societatea, legile, cultura, modul de trai, etc. europene?? Chiar din contra! Vor ca noi, crestinii sa ne plecam in fata maretului Islam, impunandu-ne pentru asta Sharia lor si recurgand la toate grozaviile pe care azi le vedem plini de oroare doar la televizor. Acum e o liniste relativa, dar cand Europa va numara zeci si sute de milioane de musulmani.... abia atunci vor incepe sa isi puna in aplicare vointa si credinta.
    In final o intrebare ce sta pe buzele multora: stie cineva cati refugiati au adoptat tari precum Arabia Saudita, Kuweit, Emiratele Arabe Unite, Quatar? Raspunsul e incredibil: 0 (zero)!! Orice comentariu e degeaba.
    • +12 (18 voturi)    
      Ai perfecta dreptate (Luni, 7 septembrie 2015, 20:05)

      Alor [utilizator] i-a raspuns lui Richard Lionheart

      Ai perfecta dreptate in tot ceea ce ai scris, totusi unele completari trebuie sa fac. Obiectivul musulmanilor de pretutindeni este public anuntat si anume -Islamizarea Europei si instituirea legii sharia. Aceasta se face treptat prin migratie masiva si prin natalitate exploziva. Important este ca la acest plan sunt complici elita politica europeana in marea majoritate anticrestina. La momentul oportun islamizarea se va face si cu forta, asa cum dealtfel sa si raspantit aceasta religie. Toata masmedia este controlata de elita politica.
      Cati dintre voi ati auzit sau ati vazut la stiri ca in marile capitale europene incepand chiar cu Brusselul sunt demonstratii ale musulmanilor care solicita desfiintarea democratiei si instituirea legii sharia ??? Cautati pe net si veti gasi documentarul in 4 episoade -Islamizarea Europei- si veti ramanea blocati.
      • +10 (14 voturi)    
        The historical roots and contemporary threat (1) (Luni, 7 septembrie 2015, 20:16)

        Richard Lionhard [anonim] i-a raspuns lui Alor

        Exact. Daca ai rabdare, cred ca e util sa citesti cele de mai jos

        Extrase din "The historical roots and contemporary threat" de Dr. Peter Hammond

        MODUS OPERANDI
        Islamul nu este o religie sau un cult. În forma sa, e un stil de viaţă complet.
        Islamul are componente religioase, juridice, politice, economice, sociale şi militare. Componenta religioasă serveşte pentru a le masca pe toate celelalte.
        Islamizarea demarează atunci când o ţară are suficient de mulţi musulmani pentru a începe să pretindă concesii de natură religioasă.
        Când societăţile deschise la diversitatea culturală, la corectitudinea politică şi la toleranţă consimt la cererile de natură religioasă ale comunităţii musulmane, celelalte componente se înfiltrează treptat.

        Iată cum funcţionează:

        Atâta timp cât populaţia musulmană rămâne în jurul valorii de 2% sau mai puţin, indiferent de ţară, aceasta va fi percepută ca fiind o minoritate paşnică, şi nu ca o ameninţare de către alţi cetăţeni. Acesta este cazul în prezent în:
        Australia: musulmani 2,25%
        Spania: musulmani 2,3%
        Statele Unite ale Americii: musulmani 2%
        Italia: musulmani 2,6%

        Între 2% şi 5%, conversia din celelalte minorităţi etnice şi din grupurile marginalizate începe prin recrutarea de deţinuţi în închisori şi de tineret din zona marginalizată a bandelor de stradă. Acesta este cazul în:
        Germania: musulmani 5%
        Canada: musulmani 3%
        Danemarca: musulmani 4,1%
        Norvegia: musulmani 3%
        Marea Britanie: musulmani 4,6%
      • +10 (14 voturi)    
        The historical roots and contemporary threat (2) (Luni, 7 septembrie 2015, 20:18)

        Richard Lionhard [anonim] i-a raspuns lui Alor

        Când ajung 5%, musulmanii au deja o influenţă excesivă în raport cu procentul lor în populaţie. Ei vor începe să facă presiuni pentru introducerea de produse alimentare "Halal" (curate, conform standardelor islamice), asigurând angajarea musulmanilor în prepararea lor. Vor spori presiunea asupra lanţurilor de desfacere / comercializare a alimentelor, astfel încât acestea să introducă asemenea produse în vânzările lor, ameninţându-i cu represalii până la faliment dacă nu se conformează cererilor lor. Asta se întâmplă în:
        Olanda: musulmani 5,5%
        Suedia: musulmani 4,9%
        Elveţia: musulmani 5,7%
        Olanda: musulmani 5,5%
        Trinidad / Tobago: musulmani 7%

        Ajunşi în acest stadiu, musulmanii se vot înfiltra treptat în toate sferele de influenţă şi vor acţiona pentru ca Guvernele să le permită să se guverneze ei înşişi (în interiorul unor enclave de tip "ghetou") în conformitate cu legislaţia sharia (legea islamică), scopul final al islamiştilor fiind instaurarea sharia în toate ţările din lume.

        Când numărul musulmanilor se apropie de 10% din populaţie, se amplifică nerespectarea legilor mergând până la provocări deschise, pledând pentru condiţii de viaţă conforme cu cultura şi credinţele lor. La Paris, vedem cu regularitate incendieri de automobile în enclavele musulmane. Orice acţiune percepută ca anti-musulmană are ca rezultat revolte şi ameninţări ale mulţimilor, ca în Amsterdam, unde s-au opus violent la benzile de desene animate cu Mohamed şi filmele despre Islam. La momentul când scriem aceste rânduri, 12 persoane au fost tocmai ucise în Charlie Hebdo Paris... Astfel de tensiuni apar zilnic, în special în enclavele musulmane din:
        China: musulmani 10%
        Franţa: musulmani 9,6%
        Guyana: musulmani 7%
        Israel: musulmani 16%
        Filipine: musulmani 10%
        Thailanda: musulmani 10%
        • +5 (7 voturi)    
          The historical roots and contemporary threat (2') (Luni, 7 septembrie 2015, 22:14)

          Richard Lionhard [anonim] i-a raspuns lui Richard Lionhard

          O completare:

          Când ajung la 20% din populaţie, ţările receptoare se confruntă cu focare de violenţă declanşate chiar pentru probleme minore, formarea miliţiilor jihadiste, crime, incendierea de biserici creştine şi de sinagogi evreieşti, ca în:
          India: musulmani 20%
          Kenya: musulmani 33%
          Rusia: musulmani 19%
        • -5 (5 voturi)    
          rau o mai duc (Marţi, 8 septembrie 2015, 10:02)

          eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui Richard Lionhard

          tarile mentionate de tine... foarte nesigura e Elvetia de ex....
          • +6 (6 voturi)    
            Unde dai si unde crapa (Marţi, 8 septembrie 2015, 11:54)

            Richard Lionhard [anonim] i-a raspuns lui eu sunt

            Daca ati priceput ceva din cele de mai sus, nu era o analiza economica a bunastarii tarilor respective ci o evaluare a impactului islamismului cu lumea occidentala si crestinismul.

            Cele de mai sus sunt cateva pasaje extrase dintr-o lucrare foarte bine documentata a unui specialist in problema respectiva, asa cum e scris in preambul. Daca sunteti atat de vehement si bine documentat, luati o pozitie publica de combatere a respectivei lucrari si a autorului acesteia, facandu-va astfel cunoscute cunostintele aprofundate si buna documentare.

            In final, ca sugestie, incercati sa intelegeti totusi care este subiectul unei idei, inainte de a face remarci aiurea.
      • +11 (15 voturi)    
        The historical roots and contemporary threat (3) (Luni, 7 septembrie 2015, 20:22)

        Richard Lionhart [anonim] i-a raspuns lui Alor

        La 40%, naţiunile gazdă vor experimenta masacre sporadice, atacuri teroriste repetate şi de gherilă militare, incendieri de biserici creştine şi de sinagogi evreieşti fără răgaz, cum se întâmplă prezent în:
        Ciad: musulmani 50%
        Etiopia: musulmani 50%

        De la 60%, naţiunile vor asista la persecuţia neîngrădită a cetăţenilor nemusulmani (necredincioşi) aparţinând tuturor religiilor (inclusiv musulmani care nu se conformează ideologiei fundamentaliste), purificarea etnică, utilizarea legii sharia ca o armă de represiune şi aplicarea "Jizya" (taxă asupra necredincioşilor), astfel ca în:
        Albania: musulmani 79,9%
        Bosnia: musulmani 60%
        Malaezia: musulmani 60,4%
        Qatar: musulmani 77,5%

        Dincolo de 80%, întimidarea este permanentă, opresiunea şi jihadul violente şi agresive, epurarea etnică este etatizată mergând până la genocid. Fundamentaliştii persecută sau elimină toţi necredincioşii (neconvertiţii) căci ţările pe care le ocupă trebuie să devină 100% musulmane, ca în:
        Bangladesh: musulmani 90,4%
        Egipt: musulmani 95%
        Indonezia: musulmani 88%
        Iran: musulmani 99%
        Irak: musulmani 97%
        Iordania: musulmani 94%
        Liban: 99% musulmani
        Maroc: musulmani 99%
        Pakistan: musulmani 96,3%
        Palestina: musulmani 98%
        Sudan: musulmani 97%
        Siria: musulmani 90%
        Turcia: musulmani 99,8%

        Când scopul final este atins şi populaţia a devenit 100% musulmană, s-ar putea presupune că asta va conduce la "Dar es Salaam", Casa Islamică a Păcii. Toţi locuitorii sunt musulmani, madrasele sunt singurele şcoli, iar Coranul este singurul cuvânt, aşa ca în:
        Afganistan: musulmani 100%
        Arabia Saudită: musulmani 100%
        Somalia: musulmani 100%
        Yemen: musulmani 100%
      • +9 (11 voturi)    
        The historical roots and contemporary threat (4) (Luni, 7 septembrie 2015, 20:26)

        Richard Lionhard [anonim] i-a raspuns lui Alor

        Din păcate, niciodată nu va fi pace, pentru că în aceste ţări, 100% musulmane, cei mai radicali vor exercita un control total şi vor deţine puterea absolută, şi îşi vor satisface setea insaţiabilă de sânge ucigându-i pe coreligionarii lor care sunt mai puţin radicali decât ei...

        Este important să înţelegem că, în unele ţări, cu populaţii musulmane mult sub 100%, cum ar fi Franţa, oamenii care trăiesc în aceste enclave (ghetouri) sunt 100% musulmani; această populaţie trăieşte în conformitate cu legislaţia Sharia. Poliţia naţională franceză nu intră în interiorul acestor enclave. Acolo nu există nici jurisdicţie de stat, nici şcoli, nici facilităţi religioase nemusulmane. Copiii frecventează madrasa (şcoli religioase islamice), învaţă doar Coranul. Simplul fapt de a avea contacte cu necredincioşii este pasibil de pedeapsa cu moartea. În consecinţă, în unele locuri din unele ţări, Imamii musulmani şi extremiştii exercită mai multă putere decât autorităţile alese şi forţele de poliţie...

        Astăzi, cei peste 2 miliarde de musulmani constituie 28% din populaţia lumii. În acelaşi timp, rata natalităţii la musulmani depăşeşte cu mult rata natalităţii la creştini, hinduşi, budişti, evrei, şi alţi credincioşi sau necredincioşi. În acest fel, musulmanii vor depăşi 50% din populaţia lumii până la sfârşitul secolului.

        Vă rugăm să transmiteţi aceste informaţii tuturor acelora dintre apropiaţii dv care sunt pe bună dreptate îngrijoraţi de viitorul sumbru care stă în faţa noilor generaţii, dacă nu vom avea curajul şi forţa morală să inversăm acest curent religios malefic pentru umanitate. Este şi lupta voastră!

        --------------------------------------------------------------
        "Înainte de vârsta de nouă ani am învăţat canonul care guvernează viaţa arabă: eu împotriva fratelui meu, eu şi fratele meu împotriva tatălui meu, familia mea contra verilor clanului, clanul contra tribului, tribul contra întregii lumi, şi noi toţi contra necredincioşilor".
        Leon Uris, "The Haj"
  • -4 (8 voturi)    
    Sa-i duca (Luni, 7 septembrie 2015, 19:03)

    Magda [anonim]

    la Auschwitz si la Treblinka, dar mai intâi poporul vrea o noapte de cristal.
    • -2 (8 voturi)    
      Minunile democratiei (Luni, 7 septembrie 2015, 19:46)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Magda

      Uite-asa au tot felul de instabili psihic ocazia sa-si verse mizeriile online.
    • +5 (7 voturi)    
      Aici se va ajunge din păcate (Luni, 7 septembrie 2015, 22:12)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui Magda

      Conducătorii Europei, fără să știe, precipită lucrurile spre exact un scenariu de genul acesta, în care poporul german sătul de umilințe va vota democratic un Hitler 2.0 în locul lui Merkel.
  • +3 (3 voturi)    
    Migranți mergând pe jos în Ungaria (Luni, 7 septembrie 2015, 21:05)

    zizin [utilizator]

    Imagini video de astăzi cu refugiați deplasându-se pe autostradă în HU

    https://www.youtube.com/watch?v=haXS1Qvh3Ds

    Grupul de migranți a trecut frontiera sârbo-ungară pe jos și se îndreaptă spre Budapesta. Anterior, poliția maghiară a folosit gaze cu piper împotriva refugiaților care încercau să străpungă un cordon de poliție în satul Reske la granița cu Serbia.
  • +6 (8 voturi)    
    deocamdata (Luni, 7 septembrie 2015, 22:33)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    orban e singurul om de stat din europa. Singurul care spune lucrurilor pe nume si care actioneaza conform intereselor fundamentale ale tarii sale. Si cit il mai demasca si infiereaza presa neomarxista, ca e nationalist, ca si cum asta e o crima, nu primirea a sute de mii de maimute islamice medievale, ca e antiliberal, alta aberatie, etc. Si ce daca, ungurii de rind stiu ca are dreptate si il sustin.
  • 0 (6 voturi)    
    Ateismul e de preferat, oricum! (Luni, 7 septembrie 2015, 23:04)

    contest [anonim]

    Crestinismul in Europa e un produs spiritual de import din Palestina, din Orientul Mijlociu deci cam tot de pe meleagurile refugiatilor si migrantilor actuali.
    Distanta dintre monoteism si politeism e perceputa actual cu aroganta de crestini, in fapt si doctrinar, politeisti!, mult prea siguri ca ei sunt foarte democrati si excesiv toleranti, insa intreaga istorie inchizitoriala, pogromista si exterminatoare a bisericii in numele lui Cristos e o marturie elocventa!
    Cat despre Islam acesta are macar amabilitatea de a nici nu pretinde ca ar fi altceva decat este: nedemocratic, intolerant, patriarhalist, crud si misogin, despotic, fiind chiar un monoteism autentic!
    Preferati ateismul oricarei religii, asadar!
  • -3 (5 voturi)    
    Migratii (Marţi, 8 septembrie 2015, 14:08)

    Martinezu [utilizator]

    Nu sunt de acord cu migratiile in masa. Pot sa ii inteleg pe cei care fug din locurile lor transformate in iad.
    Din pacate s-ar putea sa ne scufundam si noi sub greutatea noilor veniti. Metaforic vorbind.
    Insa noi, cei care am ingrosat rindurile migratoare, cu un procent de 20-25% din populatie, nu cred ca avem sprijinul moral sa strigam impotriva imigrantilor.
    Cind italienii, spaniolii , francezii , englezii s-au aratat impotriva maselor migratoare din Est, faceam scandal ca vezi doamne sintem in Eropa sa ne lase in pace.
    Cind altii au nevoie de sprijinul notru se aratam la rindu-ne coltii.
    Eu zic sa ii lasam pe altii sa isi manifeste impotrivirea. Noi, sa mai asteptam pina ne civilizam un pic.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică