Criza refugiatilor Viktor Orban: Fluxul de migranti este fara sfarsit, "putem sa ajungem o minoritate pe propriul nostru continent"/ Refugiatii ce nu erau lasati sa plece cu trenul din Budapesta au luat-o pe jos spre Austria

de Red. Stiri     HotNews.ro
Vineri, 4 septembrie 2015, 9:01 Actualitate | Internaţional

Emigranti parasind gara din Budapesta
Foto: Twitter
Fluxul de migranti ce vine in Europa este fara sfarsit, iar daca EU nu isi protejeaza frontierele, vor veni zeci de milioane, vom fi minoritari pe propriul continent, a declarat Viktor Orban. Ingrijorata de cotele la care poate ajunge valul de refugiati este si Polonia, care cere si rezolvarea situatiei din tarile din care acestia provin. UE va incerca sa protejeze Ungaria, Italia si Grecia printr-o relocare extinsa a migrantilor, iar Marea Britanie anunta ca va lua 4.000 de refugiati sirieni. Mai multe sute de persoane pe care Budapesta nu ii lasa sa plece cu trenul au plecat pe jos spre Austria.

03:30
Primele autobuze cu migranti au plecat din gara Keleti spre granita cu Austria, anunta AFP.

03:15
Austria si Germania permit migrantilor sa intre, a anuntat cancelarul austriac

23:12
Guvernul ungar a anuntat ca va trimite autobuze pentru a ajuta sutele de refugiati sa ajunga la granita cu Austria. Seful de Cabinet al premierului Viktor Orban, Janos Lazar, a anuntat vineri seara, in Parlament, ca vor fi trimise autobuze, deoarece "siguranta transportului ungurilor nu poate fi pusa in pericol".

Autobuzele vor fi trimise pentru mii de migranti din principala gara din Budapesta si a lua alti 1.200 care merg pe jos pentru a ajunge in Austria de-a lungul principalei autostrazi spre vest, a declarat el intr-o conferinta de presa.

"Acest lucru nu inseamna in mod automat ca ei pot iesi din tara", a adaugat el. "Asteptam raspunsul guvernului austriac".

22:51 Un miliardar egiptean vrea sa cumpere o insula in Grecia sau Italia pentru a primi refugiati pe ea

20:38
Un refugiat s-a prabusit si a murit, vineri, la statia feroviara Bicske, dupa ce paramedicii au incercat timp de 50 de minute sa il resusciteze, anunta Mediafax, citand MTI. Victima avea in jur de 50 de ani. Autoritatile ungare au demarat o ancheta pentru a stabili identitatea barbatului. De asemenea, cauza decesului urmeaza sa fie cercetata.

20:00 Cele patru tari membre ale grupului de la Visegrad si-au reafirmat vineri, la Praga, opozitia fata de impunerea de cote automate de refugiati, in vreme ce Praga si Praga si Bratislava au propus un culoar feroviar pentru sirieni intre Ungaria si Germania.

19:40 Confruntari au izbucnit vineri, in apropierea Garii centrale din Budapesta, Keleti, intre un grup de unguri, cel mai probabil suporteri ai nationalei de fotbal a Ungariei, fani radicali, si un grup de refugiati, relateaza Mediafax, citand MTI. Politia a intervenit si a pus capat incidentului. Gara Keleti se afla in drumul suporterilor spre stadionul care gazduieste, vineri, meciul de fotbal Ungaria-Romania.

19:22 Migrantii de la tabara din Roszke au rupt barierele si au loc ciocniri cu politia, anunta Reuters

17:30 David Cameron promite ca va aloca suplimentar 100 de milioane de lire sterline (137 milioane euro) pentru criza umanitara din Siria

17.29 Serbia se pregateste de momentul in care Ungaria va inchide de tot granita sudica pentru migranti si cere bani de la UE 

17:23 Un al treilea grup de 300 de migranti care se aflau in gara din Bicskre a fugit

16.44 Grupul de migranti plecati din Budapesta au spart baricada instalata de politie la intrarea pe autostrada si continua marsul spre granita cu Austria pe autostrada - martor Reuters 



16.16 Ministrii de interne din Cehia si Slovacia au spus ca ar putea lua in considerare un coridor feroviar pentru migrantii sirieni care vor sa mearga din Ungaria in Germania, daca exista un acord in acest sens intre Budapesta si Berlin

16.09  Trei marinari sirieni au fugit de pe nava lor, ancorata in Constanta, si au fost prinsi in Bihor cand incercau sa treaca ilegal in Ungaria 

Joi a fost descoperit un sirian si la granita bulgaro-romana, acesta fiind ascuns pe osia camionului ce mergea spre Germania:



16:05 Circa 200 de migranti au aruncat cu pietre in politie dupa ce au fost impiedicati sa se urce pe un feribot pe insula greceasca Lesbos, anunta Reuters. 



15.29 Cancelarul german Angela Merkel a incurajat si mai multi refugiati sa-si riste viata in incercarea de a ajunge in Europa cand a spus ca tara ei va primi si mai multi solicitanti de azil, a declarat Nigel Farage, liderul partidului eurosceptic britanic UKIP. 

15:19 Peste o mie de migranti care au plecat din gara Keletti isi continua marsul prin Budapesta, fara a fi deranjati de fortele de ordine



15.06 Guvernul finlandez a dublat estimarea numarului celor ce vor solicita azil in tara, pana la 30.000, dupa influxul din ultimele zile. Executivul ridicase abia acum doua saptamani estimarea la 15.000. Anul trecut 3.600 de persoane cerusera azil in Finlanda. (Reuters)

15:00 Zeci de migranti au plecat dintr-o a doua tabara de langa orasul Bicske, anunta agentia MTI, preluata de Reuters



14:30 Migranti scandand numele cancelarului german Angela Merkel in trenul oprit la Bicske



14.14 Parlamentul ungar a votat o lege prin care se stabilesc zone de tranzit in apropierea granitei si se inaspresc pedepsele pentru trecerea ilegala a frontierei

13.54 Marea Britanie ofera 4.000 de locuri pentru refugiati sirieni, a declarat o purtatoare de cuvant a agentiei pentru refugiati a ONU. 

13:51 Aproximativ 300 de migranti au evadat vineri dintr-o tabara ungara de primire aflata in apropiere de granita cu Serbia, la Roszke, a anuntat politia, citata de AFP.

"Potrivit estimarilor, 300 de imigranti ilegali fugit din centrul de migranti de la Roszke la 11,30 (09,30 GMT), in doua valuri, si au fugit spre autostrada M5", a precizat politia, intr-un comunicat.

Tabara din Roszke gazduieste circa 1.500 de migranti, interpelati in marea majoritate dupa ce au trecut granita sarbo-ungara, una dintre principalele rute de tranzit spre Europa centrala.

13:47 Sute de migranti au plecat pe jos din gara Keleti spre Austria

Migrantii au plecat pe jos dupa ce nu au putut sa se urce in trenurile spre Austria, in conditiile in care Ungaria a anulat aceste curse.



13.44 Frans Timmermans, vicepresedinte al Comisiei Europene, a confirmat ca seful executivului comunitar, Jean-Claude Junker, va anunta saptamana viitoare o relocare extinsa a cotelor de refugiati, pentru a usura situatia Ungariei, dar si a Italiei si Greciei

13:15 Germania vrea ca UE sa inaspreasca accesul la azil pentru migrantii din Balcanii de Vest

13.00 Victor Ponta: O decizie privind refugiatii ce vor fi primiti de Romania va fi luata in CSAT. Sedinta va avea loc in "in zilele... in saptamanile urmatoare"

12.31 Autoritatile turce au oprit 57 de persoane ce incercau sa treaca in Marea Egee catre insula elena Kos joi noapte, in conditiile in care determinarea migrantilor de a ajunge in UE ramane la fel de mare, in ciuda cunoscutului caz al celor doi copii inecati in aceasta saptamana pe aceeasi ruta. 

12:27 5.600 de migranti au intrat din Grecia in Macedonia intr-o singura zi, anunta ONU

12.17 Turcia a incercat sa convinga tarile lumii sa stabileasca o zona sigura in Siria pentru a opri valul de refugiati din aceasta tara sfasiata de razboi, dar nimeni nu a ascultat-o, a declarat premierul Ahmet Davutoglu. (Reuters)

11.47 Premierul britanic David Cameron ar urma sa anunte vineri un plan menit sa ajute mai multi refugiati sirieni, pe fondul presiunilor tot mai mari din tara si din strainatate si acuzatiilor ca Marea Britanie nu se implica in criza imigrantilor din Europa, informeaza AFP, citata de Mediafax.

Cameron a declarat ca a fost "miscat profund" de imaginile cu Aylan Kurdi, baietelul sirian in varsta de trei ani care a fost gasit mort pe o plaja din Turcia, si a adaugat ca Marea Britanie isi va indeplini "indatoririle morale". 

11.37 Bulgaria a retinut 39 de sirieni intr-o padure din apropierea orasului Pernik, din vestul tarii, dupa acestia se pare ca au fost abandonati pe o autostrada in timpul calatoriei pe care incercau sa o faca spre Serbia.

11.26 Uniunea Europeana trebuie sa rezolve sursa fluxului de migranti, nu doar sa se concentreze pe modul in care sa fie impartiti acestia, in caz contrar Europa se va confrunta cu venirea a milioane de refugiati, a declarat ministrul de externe polonez Grzegorz Schetyna.

"Amploarea migratiei este enorma, asa ca nu putem sa ne concentram - vorbest de intreaga Europa - pe alocarea migrantilor ilegali fara a trata cauza (sosirii lor), a spus Schetyna, la Radio Zet, citat de Reuters.

Viktor Orban spune ca nu se intrevede finalul fluxului migratiei

"Realitatea este ca Europa este amenintata de fluxul masiv de oameni, multe zeci de milioane ar putea veni in Europa", a spus seful executivului de la Budapesta.

"Acum vorbim de sute de mii, dar anul viitor am putea vorbi de milioane si nu se intrevede niciun sfarsit", a sustinut Orban.

"Brusc ne vom trezi ca suntem o minoritate pe propriul nostru continent", a spus premierul ungar, facand apel la intreaga Europa sa "arate forta in protectia frontierelor noastre".


Seful executivului ungar a spus si ca granitele trebuie protejate, iar in gara din Budapesta asaltata de refugiati, trebuie aplicate legile. 

Pana la 3.000 de persoane au participat la o demonstratie in centrul Budapestei joi seara, in semn de sustinere fata de refugiati si impotriva planurilor Guvernului condus de Viktor Orban de a impune restrictii in domeniul migrarii.

Un tren care transporta peste 200 de migranti a plecat joi din principala gara din Budapesta, dar acestia nu au ajuns la granita cu Austria, cum sperau, ci au fost coborati in apropiere de tabara de refugiati din Bicske.










27957 vizualizari
  • +63 (81 voturi)    
    Pana la urma (Vineri, 4 septembrie 2015, 9:37)

    AdiSto [utilizator]

    E singurul lider european care pune punctul pe i. Singurul care spune adevarul. Sunt curios de reactia liderilor din Vest. Vor lasa deoparte corectitudinea politica ? Vor intelege, in sfarsit, care e problema si ca ea trebuie rezolvata pana nu e prea tarziu ?
    • +23 (31 voturi)    
      mie imi place si ce a zis turcul (Vineri, 4 septembrie 2015, 12:27)

      Irizat [anonim] i-a raspuns lui AdiSto

      12.17 Turcia a incercat sa convinga tarile lumii sa stabileasca o zona sigura in Siria pentru a opri valul de refugiati din aceasta tara sfasiata de razboi, dar nimeni nu a ascultat-o, a declarat premierul Ahmet Davutoglu. (Reuters)
      • +14 (20 voturi)    
        nicodata sa nu mai apleci urechea la (Vineri, 4 septembrie 2015, 16:43)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

        ce spun turcii. Sunt cei mai mari mincinosi si ipocriti din istorie, si maestri in a da vina pe altii.
        In timpul razboaielor cu crestinatatea, ei promiteau aparatorilor din cetatile asediate ca ii lasa sa plece pe toti, cu toata familia, cu conditia sa plece fara arme.
        Crestinii acceptau, plecau neinarmati, dar nu apucau sa faca nici 1km, ca erau prinsi din urma si masacrati de acesti nenorociti ai istoriei, numiti turci. La tratative, cand erau intrebati de ce si-au calcat cuvantul, declarau ca au prins pe unul cu arme (cutitas sau toporas de taiat lemne), si asa i-au omorat pe toti (desi legile nescrise spuneau ca trebuia omorat doar cel prins cu arme, nu tot grupul).
        Alta data, au argumentat ca i-au omorat pe aparatori pe motiv ca acestia au promis ca se vor preda la ora 12, dar s-au predat la ora 13, si ultimatumul dat de ei expirase.
        Asa ca nu mai credeti minciunile turcilor...ei declara dupa cum le dicteaza interesul stabilit de Erdogan...cine stie ce interese aveau ei in acea zona ,,sigura".
    • +19 (25 voturi)    
      de ce ti-e frica nu scapi (Vineri, 4 septembrie 2015, 12:51)

      radu [anonim] i-a raspuns lui AdiSto

      in 2100 romania va avea 10 mil. locuitori, restul eu. fara migratie vor fi cu 40% mai putini. Matematic este extrem de simpla. 1. sau ne apucam de facut copii( nu prea cred)
      2. sau asimilam emigranti ( ii facem europeni imprastiindu-i prin toata europa silindu-i sa traiasca in afara comunitatilor lor, atentie a fi crestini nu inseamna a fi si european)
      3 sau ne vor asimila ei pe noi, (mult mai posibil, sunt mai multi)
      • +13 (19 voturi)    
        mda (Vineri, 4 septembrie 2015, 14:57)

        mda [anonim] i-a raspuns lui radu

        2100 ??

        eu zic prin 2050-2060 vom ajunge 10 milioane de romani

        din care 7 milioane vor fi pensionari si copii

        2 milioane vor sta degeaba, si 1 milion de romani vor munci pentru restul

        multumim viktor ponta
        • -8 (18 voturi)    
          Lasa, lasa (Vineri, 4 septembrie 2015, 16:25)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui mda

          Vine acusi PMP-ul la putere si se pun romancele pe turnat plozi de-o sa depasim India pana in 2100.
      • +5 (5 voturi)    
        am vb la telefon cu un prieten, (Vineri, 4 septembrie 2015, 16:45)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui radu

        care a plecat la meciul de fotbal Ungaria-Romania, de diseara.
        Cica in Bugapesta e liniste si pace, lume calma, linistita, doar in gara sunt refugiati.
        Daca nu te duci in gara, totul e exteem de calm.
      • +6 (16 voturi)    
        Astia cred ca vapoarele si trenurile sunt un "dat" (Vineri, 4 septembrie 2015, 16:52)

        ddutz [utilizator] i-a raspuns lui radu

        natural si ca au dreptul la ele, asa cum au dreptul de ai casapi pe necredinciosi. Evul mediu ajuns in inima Europei. Vai Noua!
        "200 de migranti au aruncat cu pietre in politie dupa ce au fost impiedicati sa se urce pe un feribot pe insula greceasca Lesbos"
        Si data viitoare vor gasi ceva chimicale sa-i arunce in aer pe necredinciosii aia de politisti. Si cutitele sunt bune sa decapiteze necredinciosii. Si d'astea sunt destule, la restaurantele din insulele grecesti.
        Vai noua!
    • -15 (27 voturi)    
      singur care spune adevărul (Vineri, 4 septembrie 2015, 14:22)

      andreitr [utilizator] i-a raspuns lui AdiSto

      Chiar așa? orban e ungur și ungurii din principiu nu spun adevărul. Mint orice numai pentru interesul huntei din care fac parte. Sictir!
      • +2 (4 voturi)    
        .. oda tzie... (Vineri, 4 septembrie 2015, 20:58)

        Observatore [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

        ... stilp al cinstei si corectitudunii !!!
    • +8 (12 voturi)    
      vor intelege ca este vorba de "care pe care", (Vineri, 4 septembrie 2015, 15:50)

      ddutz [utilizator] i-a raspuns lui AdiSto

      nu de "corectitudinea politica"?
      Noi ori ei. Simplu.
    • +10 (14 voturi)    
      Da. Pe bune daca nu a inceput sa-mi (Vineri, 4 septembrie 2015, 17:22)

      Cuca [utilizator] i-a raspuns lui AdiSto

      placa de Orban asta. Spune lucrurilor pe nume. Ce frumos ar fi daca si congelatii aia la creier de la Bruxelles ar lasa corectitudinea politica deoparte si ar da militaria jos din pod....
  • -16 (50 voturi)    
    Minoritate (Vineri, 4 septembrie 2015, 9:46)

    Soljenitin [utilizator]

    Mda, voi ungurii oricum sunteti o minoritate.
  • -4 (52 voturi)    
    Ungurii (Vineri, 4 septembrie 2015, 9:50)

    Gogu Dema Vicevercea [utilizator]

    Ăștia au complexul minorității!
    • +19 (37 voturi)    
      Inapoi in pestera (Vineri, 4 septembrie 2015, 12:04)

      NituCt [utilizator] i-a raspuns lui Gogu Dema Vicevercea

      Mergi înapoi in peșteră la frații tai. Orban nu vorbește aici numai de Ungaria, ci de întreaga Europa. Daca ii vom primi pe invadatori (frații tai) nu va mai exista nici Ungaria dar nici România.
      • -3 (15 voturi)    
        Cine sta in pestera? (Vineri, 4 septembrie 2015, 16:02)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui NituCt

        mai citeste odata ce ai scris.

        Daca nu intelegi nu e nici o surpriza.
        Acesti oameni sunt azilanti, iar guvernele noastre nu sunt in stare sa se organizeze ca sa faca mai civilizata aceasta perioada.

        Asta nu inseamna ca Gogu nu a zis o prostie, dar el macar a avut umor.
        • -8 (14 voturi)    
          ei (Vineri, 4 septembrie 2015, 17:30)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

          Prostu' de mai sus vede islamisti in stanga si in dreapta. Oricine are o opinie care nu corespunde obsesiilor sale, e un islamist trimis sa faca lobby pe Hotnews.
  • -52 (66 voturi)    
    Araba vs maghiara (Vineri, 4 septembrie 2015, 9:52)

    Trojan.H [utilizator]

    Prefer de 10 ori araba decit maghiara.
    • +25 (49 voturi)    
      mda (Vineri, 4 septembrie 2015, 10:57)

      cucu [anonim] i-a raspuns lui Trojan.H

      perfect. sper sa preferi si de 10 ori bombele teroristilor arabi.
      • -19 (35 voturi)    
        Bombele teroristilor europeni (Vineri, 4 septembrie 2015, 13:42)

        kax [utilizator] i-a raspuns lui cucu

        Detaseaza-te putin de ura ta importiva unor oameni, si studiaza putin si o sa vezi ca europenii cu aliatii lor USA, au facut mult mult mai multe crime in orient decat orientul in Europa.
        • +15 (17 voturi)    
          Trecand peste asta... (Vineri, 4 septembrie 2015, 14:51)

          Y [utilizator] i-a raspuns lui kax

          Vrei sa facem egal acum?
    • -6 (22 voturi)    
      limba da (Vineri, 4 septembrie 2015, 12:04)

      Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      Limba si eu dar femeile imbracate in cearceafuri si mentalitatea de ev mediu timpuriu, nu.
      • -12 (26 voturi)    
        Exista mentalitati si mentalitati (Vineri, 4 septembrie 2015, 13:44)

        kax [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

        Ignoranta ta imi spune ca nici mentalitatea ta nu prea este elevata.
        Ce relevanta are cum se imbraca un om?
        • +11 (17 voturi)    
          asta nu... (Vineri, 4 septembrie 2015, 14:20)

          Irizat [anonim] i-a raspuns lui kax

          ...dar felul in care se poarta da. ma deranjeaza cand lasa mizerie, stau pe ajutoare, devasteaza si omoara. in tarile care i-au primit ca refugiati. si toti cei care comit faptele de mai sus sunt imbracati in cearsafuri si se roaga unui profet pedofil.
          • -10 (20 voturi)    
            Numara crimele europenilor daca poti... (Vineri, 4 septembrie 2015, 16:31)

            kax [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

            Cu este un om mai special ca se roaga la un anumit zeu?
            Ce relevanta are la ce te rogi?

            Numarul crimelor si omorurilor comise de America si Europa in ultima perioada, depaseste cu atat de multe zerorui incat nici nu exista temei de comparatie cu omorurile astora pe care ii mentionezi.
            De ce nu esti doar putin obiectiv?
            Ce ti-au facut acesti bietii amarati care cauta refugiu?
        • +12 (20 voturi)    
          Hijabul si burqa sunt uniforme ale fascislamului (Vineri, 4 septembrie 2015, 14:22)

          Europa nu e Statul islamic [anonim] i-a raspuns lui kax

          Dupa logica ta voit deficitara, nu are relevanta daca punem pe noi uniforme ss..

          Alegerea unor hainese face uneori pentru a demonstra in spatiul public adeziunea la anumite ideologii, unele distrugatoare si violente, precum islamul politic.

          Cine poarta burqa si hijab incurajeaza terorismul de tipul Statl islamic, isi arata simpatia fata de o mentalitate cu adevarat retrograda si intoleranta.

          Acesta e doar unul dintre motivele pentru care tari cu experienta in relatiile cu musulmanii, au interzis burqa pe strada sau hijabul la scoala.
          De altel stia Attaturk de ce le interzisese pentru turci.
          • -8 (16 voturi)    
            Este absolut fals (Vineri, 4 septembrie 2015, 16:36)

            kax [utilizator] i-a raspuns lui Europa nu e Statul islamic

            "Cine poarta burqa si hijab incurajeaza terorismul de tipul Stat islamic, isi arata simpatia fata de o mentalitate cu adevarat retrograda si intoleranta"

            Absolut fals.

            Sute de milioane de oameni (probabil peste un miliard) poarta imbracaminte specific musulmana, si sunt pasnici si isi vad de viata si familiile lor.
            Intolernata din vorbele tale imi pare ca nu este cu nimic mai prejos de ce susti.
            • +13 (13 voturi)    
              fals (Vineri, 4 septembrie 2015, 18:20)

              laurentiu [anonim] i-a raspuns lui kax

              daca va imaginati ca este vorba doar de moda si estetica va inselati , cind vor pune piciorul in europa suficient de multi isi vor impune si regulile si daca vorbiti de ura europeana impotriva islamului sa stiti ca invers e mult mai mare . integrarea lor este imposibila cita vreme exista un koran .cit despre intoleranta ... asta e un mod de aparare , cine o practica supravietuieste .
        • +2 (10 voturi)    
          Are (Vineri, 4 septembrie 2015, 14:23)

          Vasile [anonim] i-a raspuns lui kax

          Are, cum nu? Cum isi mai iau neveste copiii nostri daca toate vor fi imbracate in cearceafuri?
        • +9 (17 voturi)    
          si pe urma esti tu si a ta (Vineri, 4 septembrie 2015, 14:53)

          Duncan_Idaho [utilizator] i-a raspuns lui kax

          Cand 9 oameni din 10 din jurul tau iti spun ca esti beat, atunci poate ca tu ai o problema, nu ei.
          Valabil si pentru voturile pe care le-ai primit.

          Sunt mentalitati si mentalitati, insa aici discutia este despre integrarea acestor imigranti.

          Ce crezi ca se va intampla cand vor deveni majoritari? Nu poti sa iti asumi tu riscul pentru intreaga Europa, asta e ceva ce liderii trebuie sa decida. Si repede.
          • -5 (13 voturi)    
            Eu cred ca nu vor deveni majoritari (Vineri, 4 septembrie 2015, 16:40)

            kax [utilizator] i-a raspuns lui Duncan_Idaho

            Nu liderii trebuie sa decida, parerea mea este ca majoritatea cetatenilor UE trebuie sa decida.
            Liderii sunt corupti, si raspund ordinelor oligarhilor UE.
        • +16 (24 voturi)    
          Asta ii intrebam si noi (Vineri, 4 septembrie 2015, 14:57)

          Y [utilizator] i-a raspuns lui kax

          Da cum e cand treci prin tarile lor si nu ai voie sa te tii de mana sau trebuie sa te imbraci in chestii care sa ascunda tot ce se poate?

          Fiecare cu obiceiuril lui. In europa nu ne plac oamenii imbracati in cearsafuri negre.
          E dreptul nostru sa decidem care sunt regulile minimime pe care un vizitator trebuie sa le respecte.
        • +12 (14 voturi)    
          ignoranta (Vineri, 4 septembrie 2015, 17:32)

          Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui kax

          Azi scrii in romaneste ce vrei tu si despre ce vrei tu, tocmai fiindca au fost altii "ignoranti si xenofobi" care in ciuda a 5 secole de invazii musulmane, s-au opus cu succes multiculturalismului
          De crestinii terorizati si exterminati in Siria, Iraq sau Egipt nu ti-e mila
        • +3 (3 voturi)    
          Draga dle (Vineri, 4 septembrie 2015, 23:46)

          mopsu [utilizator] i-a raspuns lui kax

          super inteligent, atunci cand imamul ordona ca femeile sa poarte "prelata" iar sotii barba, la mare la Mamaia o sa vezi numai negru...sau sotia ta sa iasa in oras numai insotita, ma apuca groaza...De asta ne e frica, de ordine in numele religiei si a sabiei. N-ai vazut ororile din Iran, spanzurati de macarale, de capete taiate in piete din Arabia Saudita? Vrei cu tot dinadinsul sa bagi spaima in noi? Maai degraba esti un fitilist ...
    • +10 (26 voturi)    
      Normal pentru tine (Vineri, 4 septembrie 2015, 12:06)

      NituCt [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      Pai normal ca ai prefera-o, mai koranimale.
      Oare nu ar fi mai bine sa părăsești Europa ?
    • +1 (23 voturi)    
      Bine (Vineri, 4 septembrie 2015, 13:09)

      jrj [anonim] i-a raspuns lui Trojan.H

      ...ca nu intereseaza pe nimeni preferintele tale. Cum sa zic, suntem totusi in urma Ungariei la multe capitole. In schimb, probabil emigrantii aia arabi ne vor ridica atat pe noi , cat si pe unguri.
      • +4 (20 voturi)    
        ... (Vineri, 4 septembrie 2015, 13:27)

        Anonim [anonim] i-a raspuns lui jrj

        Probabil ne vor ridica cu bombe puse sub fundul nostru, ca altfel n-au cum sa ne ridice!

        Sau ar putea si sa ne scurteze, sa ramanem doar cu ce avem de la gat in jos! :P
        • -13 (23 voturi)    
          Bombele NATO (Vineri, 4 septembrie 2015, 13:45)

          kax [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

          Bombele lor sunt mult mai mici si mult mai putine decat bombele europenilor si aliatilor din America.
          • +5 (9 voturi)    
            Si asta inseamna (Vineri, 4 septembrie 2015, 18:36)

            AdiSto [utilizator] i-a raspuns lui kax

            ca sunt mai acceptabile ?
            Vedea-te-as stand pe o terasa sau intr-o piata cand trece unul cu braul de dinamita. Sau intra cu camionul in statia de autobuz in care astepti tu. Sau isi detoneaza rucsacul in metroul cu care te duci la servici.
    • 0 (8 voturi)    
      intreaba (Vineri, 4 septembrie 2015, 14:07)

      dum_i [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      intreab-o si pe maica-te si pe sora-ta ce prefera
    • 0 (2 voturi)    
      ... ti-ar prinde bine... (Vineri, 4 septembrie 2015, 21:00)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      ... un drum la ISIS .
  • -23 (51 voturi)    
    postacii (Vineri, 4 septembrie 2015, 9:54)

    sisif.sisif [utilizator]

    oare ce simt postacii anti-migratie, majoritatea lor si nationalisti xenofobi, cand se vad in acord cu orban. isi pun vreo intrebare, li se pare ca ceva e contradictoriu intre cele doua ? ca mintea lor nu e coerenta?
    • +19 (41 voturi)    
      Vorba aia (Vineri, 4 septembrie 2015, 12:08)

      NituCt [utilizator] i-a raspuns lui sisif.sisif

      Daca iti aperi neamul si viitorul acestuia ești automat catalogat ca si : xenofob, naționalist ...chiar si rasist.
      Spune NU islamului si acestor invadatori !
      • -10 (40 voturi)    
        Nu sunt invadatori (Vineri, 4 septembrie 2015, 13:46)

        kax [utilizator] i-a raspuns lui NituCt

        Acesti oameni nu sunt invadatori, sunt niste oameni necajiti care cauta refugiu.
        Nu ti-as dori sa te nasti intr-o tara sfâșiată de razboi, mai ales de un razboi in care europenii au partea lor de vina.
        • +7 (13 voturi)    
          necajiti (Vineri, 4 septembrie 2015, 18:24)

          laurentiu [anonim] i-a raspuns lui kax

          niste oameni cu adevarat necajiti care fug cu moartea in suflet ar fii fericiti sa fie acceptati in Romania dar se pare ca nu e cazul .
      • -3 (11 voturi)    
        Neamul ? (Vineri, 4 septembrie 2015, 15:23)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui NituCt

        Ce neam bre ? esti in UE, gata cu neamurile. Toti gramada de acum.
      • -3 (11 voturi)    
        nu chiar.. (Vineri, 4 septembrie 2015, 18:08)

        Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui NituCt

        cum.. Doamne iarta-ma iti aperi neamul.. carcotind pe un site impotriva unor nefericiti lipsiti de noroc care au parte doar de razboi si distrugere..
        Intradevar nu este nici vina europenilor sa fie invadati, insa americanilor si inca catorva din acei ..razboinici... " pentru pace" si "democratizare" fortata si total "dezinteresata" nu le-ar strica o portie de cateva milioane de nefericiti, victime ale acestor razboaie mizerabile
    • -4 (14 voturi)    
      nimic nu simt! (Vineri, 4 septembrie 2015, 15:14)

      airamerica [utilizator] i-a raspuns lui sisif.sisif

      Nu simt nimic, ei nu ai simtaminte, nu au ratiune, i-a luat pust si simplu valul, iar acum valul e contra oamenilor astia amarati!
    • +1 (9 voturi)    
      greata (Vineri, 4 septembrie 2015, 15:34)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui sisif.sisif

      si mai ales sila
      si mai dihai pentru aia care pun stampile
      • +8 (14 voturi)    
        vreau (Vineri, 4 septembrie 2015, 16:32)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui Point

        sa atrag atentia asupra unui lucru.numarul prea mare de ''refugiati'',organizarea,sumele uriase,tarile de unde vin,nu sunt numai sirieni si faptul ca sunt mai multi barbati TINERI,cat si perioada de timp extrem de scurta,ma face sa ma gandesc serios la ce a lasat sa se inteleaga un general roman.de aceea o sa-i rog si pe cei care ne acuza in fel si chip sa se gandeasca de doua ori inainte sa arunce cu mizerii.
  • -18 (42 voturi)    
    Un amanunt dle Orban (Vineri, 4 septembrie 2015, 9:54)

    Un cititor [anonim]

    Ungurii cum au ajuns in Europa? Au fugit din calea razboiului sau in cautarea unui trai mai bun?
    • -10 (30 voturi)    
      asa este (Vineri, 4 septembrie 2015, 11:35)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Ungurii (hunii lui Attila) au venit dinspe haurile Asiei, imipnsi din spate de alti migratori. Se ocupau cu orice, mai putin cu munca.
      Razboinici sangerosi, si-au luat totusi bataie de la soldatii imperiului roman condusi de Falvisu Aetius, in batalia din Campiile Catalunice (an 451).
      asa ca, spre vest fiind blocati, spre est nu se puteau duce ca veneau altii, au ramas in pusa ungara si au constituit regatul Ungariei, si al Finlandei...
      Asa ca, oameni buni, si ungurii tot cu invazia au ajuns in Europa, dupa ce nici iarba nu mai crestea pe unde au trecut caii lor....nu sunt ei cei mai indreptatiti sa faca acum pe puritanii si sa ceara blocarea granitelor Europei.
      Cat despre presedintele Orban, el stie bine ca Ungaria conteaza la nivel european la fel de putin ca Romania sau alta tara din est....doar ca face si el valuri, poate, poate mai castiga capital politic.
      • +22 (42 voturi)    
        Cu o mare desosebire (Vineri, 4 septembrie 2015, 12:12)

        NituCt [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Voi sunteți ciudați sa vorbiți despre ce s-a întâmplat acum câteva sute bune de ani.
        CE TREABA ARE UNA CU ALTA ?
        Apoi, acești invadatori NU fug din calea războiului, ci fug fiindcă se dau bani gratis, fără munca.
        Își pot face copii si moschei, iar in schimb nu dau nimic in afară de a-și impune propriile reguli.
        • -13 (33 voturi)    
          Crestinismul nu este cu nimic mai bun... (Vineri, 4 septembrie 2015, 13:49)

          kax [utilizator] i-a raspuns lui NituCt

          Si care e chestia ca unii vor sa mearga in moschei sa se roage. Ce relevanta are asta cu statulul lor de oameni care cauta sa fuga de razboi.
          Crestinismul/iudaismul/hindu...nu este cu nimic mai bun. Cum te simti tu in barca crestinilor care arunca cu pietre in oameni necajiti?
          • +3 (3 voturi)    
            apropos de barci cu refugiati (Vineri, 4 septembrie 2015, 23:28)

            Irizat [anonim] i-a raspuns lui kax

            cand si-au dat seama ca nu prea e loc pt. toti in barca, s-au hotarat ca unii trebuie sa faca drumul inot. ghici pe cine au aruncat din barca: exact, pe crestini.
            acum muslimii sunt in europa pregatind debarcarea crestinilor de pe continentul european.
        • -4 (20 voturi)    
          Serios ? (Vineri, 4 septembrie 2015, 15:24)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui NituCt

          Nu e razboi acolo de unde vin ? Nu sunt refugiati ?

          De fapt erau bine merci si au zis sa vina in Europa sa li se dea niste bani.

          Buna logica.
          • +5 (9 voturi)    
            Printre ei sunt (Vineri, 4 septembrie 2015, 18:41)

            AdiSto [utilizator] i-a raspuns lui HP

            si din Pakistan sau Bangladesh. Poate ne spui si nou ce mari razboaie sunt pe acolo.
      • +11 (35 voturi)    
        da, asa e (Vineri, 4 septembrie 2015, 12:26)

        Irizat [anonim] i-a raspuns lui bancher

        numai noi, urmasii dacilor liberi suntem cei indreptatiti sa fim pastratorii civilizatiei.
        mandri ca suntem romani!
        baaa, o sa mearga arabii pe strazi retezand capetele voastre goale.
        nu mai vorbesc de toate maimutele care vin si se intaleaza in europa pe ajutoare cum romanii nici nu viseaza, se impuiaza, apoi ies urland pe strazi Allah u Akbar si cer califat si sharia!
        • -11 (25 voturi)    
          Este crestinismul slabit? (Vineri, 4 septembrie 2015, 13:51)

          kax [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

          Si ce? esti nesigur pe religia ta?
          Suspectezi ca crestinismul este suficient de instabil si slab cat sa nu faca fata ideologiei islamice?
          • +13 (21 voturi)    
            sa-ti explic ca pt. ignorati/prosti (Vineri, 4 septembrie 2015, 14:24)

            Irizat [anonim] i-a raspuns lui kax

            sharia este incompatibila cu democratia. pt. ca sharia este un set de norme religioase islamice de acum 1000 de ani, care au putere de lege in statele unde se aplica. si iti garantez ca nu ai vrea sa traiesti dupa normele alea, care aduc moarte, primitivism, haos, saracie, adica exact cum arata tarile din care navalesc acum maimutele.
            nu are legatura cu crestinismul, care e o religie separata de stat.
            • -5 (15 voturi)    
              Rasism si xenofobie cat casa. (Vineri, 4 septembrie 2015, 16:49)

              kax [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

              "maimutele".
              Esti tu mai special ca ai culoarea pielii mai alba?
              Ce te face pe tine mai pur si mai demn de a trai pe pamantul asta?
              Cu siguranta rasismul asta exacerbat nu te lasa sa vezi obiectiv si sa intelegi ce se intimpla cu acesti oameni nenorociti.

              Democratia este floare rara. Nu o prea gasesti in Europa si in America.
              Oligarhie da, Plutocrație da.
              Faptul ca sistemul oligarhic iti da posibilitatea sa alegi un presedinte sau un deputat sau un senator, nu inseamna ca traiesti intr-o democratie.
              Democratie inseamna cand vointa majoritatii este respectata 100% de alesi.
              • 0 (14 voturi)    
                Lasa-i ca chiar nu inteleg nimic (Vineri, 4 septembrie 2015, 18:25)

                Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui kax

                Daca suntem crestini apoi sa demonstram ca suntem crestini si sa lasam xenofobia, ura rasiala si ..la urma urmei esenta problemei...
                Eu inteleg teama europenilor, legitima de altfel. Costuri economice uriase suportate tot de europeni, integrarea acestor nefericiti, insa nici nu poti sa lasi niste suflete sa fie macelarite de niste nenorociti sadici si drogati. Si acesti nefericiti sunt oameni ca si noi.
                Dar cred ca ministrul polonez a pus punctul pe "i" . Europa trebuie sa oblige SUA, tarile arabe, si cine mai baga firtile pe acolo , ca impreuna sa elibereze siria si Irak si sa asigure securitatea cetatenilor acestor tari. Toti acesti refugiati se vor intoarce sigur la casele lor daca se vor opri aceste razboaie nenorocite si daca vor simti siguranta
                • +6 (12 voturi)    
                  De-nteles, intelegem multe (Vineri, 4 septembrie 2015, 19:05)

                  woodfairy [utilizator] i-a raspuns lui Inna100

                  @Inna100

                  Tocmai asta e problema: acesti oameni au nevoie sa traiasca linistit in tarile lor! Acest exod nu face decit sa inrautateasca situatia. Iresponsabilitatea cu care Merkel a ''invitat'' mai multi sa-si riste viata e de condamnat si mai mult, e de-a dreptul socanta. De ce nu a facut apel la monarhiile din golf sa-si deschida granitele sa-i primeasca? Ei nu cunosc criza si au afinitati de limba, cultura si religie cu acesti migranti. Cum se face ca nu au luat NICI UN migrant pina la ora actuala? Nu cumva tot acest trafic de fiinte umane, arme, etc. aduce beneficii cuiva? De ce nu opresc odata acest macel in Siria si Libia?? Pentru ca nu se vrea!! Asa ca nu mai aberati cu ''xenofobia, ura rasiala'' etc... Tinjiti cumva dupa vreo societate multiculturala? Veniti si traiti aici, sa vedeti cum e, sa simtiti pe propria piele beneficiile multiculturalismului. Daca nu stiti cum e, nu mai bateti cimpii aiurea....
              • +11 (15 voturi)    
                De rasismul anti-alb ati auzit? (Vineri, 4 septembrie 2015, 18:28)

                woodfairy [utilizator] i-a raspuns lui kax

                @kax Cine va da dvs. dreptul de a impune altcuiva pe cine sa placa sau nu? De curind am vazut o femeie de culoare purtind un tricou pe care scria ''I hate white people'', dar banuiesc ca n-a oprit-o nimeni pe strada, ca rasismul e doar in sens unic: ca alb european, trebuie sa accept toata culpabilizarea asta ideologizata... pina cind, nu stiu...
                Daca vi se pare ca toate civilizatiile sint egale, ce va impidica sa plecati in Africa, ca din cite aberatii spuneti, se vede ca acolo va trage simpatia. Si revenind la democratie, ce-at fi sa facem un referendum in Europa sa vedem care e vointa majoritatii? Dar ori sinteti orb, ori de rea-vointa: cu UE, de mult majoritatea nu mai are dreptul la cuvint, altfel ati simti pe propria piele cit de deconectat sinteti de realitatile pe care le traim in fiecare zi. Sinteti produsul perfect al prostiei mondializate! N-o sa-mi mai pierd vremea raspunzindu-va la fiecare stupizenie pe care o spuneti, ca oricum nu cred ca intelegeti mare lucru.
      • +16 (18 voturi)    
        esti departe (Vineri, 4 septembrie 2015, 13:13)

        freestyle [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        ungurii nu sunt hunii.
        hunii erau mongoli, ungurii sunt ugro-finici. hunii au ajuns in Europa pe la 400, ungurii au descalecat in Panonia pe la 895, deci dupa 500 de ani.
        dar de luat bataie au luat si ungurii, de la Otto, imparatul Sfantului Imperiu, in 955 la Lechfeld.
        • -2 (6 voturi)    
          si totusi (Vineri, 4 septembrie 2015, 17:36)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui freestyle

          numele de Ungaria vine de la huni.
          In cartile citite de mine, gen Dusmanii Romei, se sune ca Attila era hun (corect) si din el se trag ungurii de azi.
          Chiar si numele Ungariei moderne (hungary) de la huni vine.
        • 0 (8 voturi)    
          aa... (Vineri, 4 septembrie 2015, 17:39)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui freestyle

          si inca ceva: in Ungaria numele de Attila este frecvent chiar si in ziua de azi....de ce oare???( doar ungurii au venit aici in anul 900, la 450 ani dupa moartea lui Attila. Ce lagatura mai aveau ei cu hunii?)
      • -2 (14 voturi)    
        si totusi... (Vineri, 4 septembrie 2015, 13:22)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        care-s cei ce au dat minusurile alea? Ii supara un crimpei de istorie?
        • -5 (9 voturi)    
          Sunt unguri (Vineri, 4 septembrie 2015, 14:30)

          andreitr [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

          frustrați care știu românește. Oare câți bani or lua de la nea orban? Văd că platește bine la câte minusuri a luat...
      • +5 (9 voturi)    
        Bine ca nu o dati (Vineri, 4 septembrie 2015, 18:40)

        AdiSto [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        cu Moisei si Treznea. Ce puii mei are chestia de azi cu aia de atunci ?
        Si Australia a fost populata intai cu borfasi si prostituate. Bai, da' "intelectuali" mai sunt unii. Auzi la el, cu ce dume din 451 d.Hr. vine el.
  • -14 (28 voturi)    
    Si? (Vineri, 4 septembrie 2015, 10:02)

    gigifisiune [utilizator]

    care-i problema?

    Nu esti obisnuit cu minoritatile? Ia sa te vedem acum cat de shmecher esti.
    • +15 (31 voturi)    
      Durerea (Vineri, 4 septembrie 2015, 12:13)

      NituCt [utilizator] i-a raspuns lui gigifisiune

      Te doare când vezi ca frații tai musulmani nu sunt lăsați sa distrugă Europa, asa e ?
      • -7 (25 voturi)    
        Probabil ca nu ai fost in orient (Vineri, 4 septembrie 2015, 13:54)

        kax [utilizator] i-a raspuns lui NituCt

        Probabil ca nu ai fosti in orient sa vezi ce distrugeri au facut europenii cu aliatii lor americani in lumea musulmana. Ai fost in indonezia? Ai vazut ce au facut britanicii si americanii in Timorul de est?
        Ai fost in Irak, in Afganistan, in Palestina, in....

        Probabil ca nu ai fost.
        • +7 (15 voturi)    
          dar tu ai fost sau doar dai din gura? (Vineri, 4 septembrie 2015, 15:40)

          was [anonim] i-a raspuns lui kax

          Ieri vorbeai ca locuiesti cu familia in chirie pe 28 mp, cadru didactic, ziceai.
          Acum spune-mi daca tu ai fost in acele tari enumerate sau doar dai din gura, ai aparut deodata ca membru si numai pe o tema comentezi. Adica esti troll.
          • -5 (9 voturi)    
            Nu am fost in statele musulmane (Vineri, 4 septembrie 2015, 17:37)

            kax [utilizator] i-a raspuns lui was

            Nu am calatorit acolo, dar as vrea sa merg si sa vad cu ce se ocupa oamenii aia, ce fac, cum isi duc viata de zi cu zi. Sunt absolut sigur ca as avea ceva bun de invatat de la ei.

            Dacă cu pace ma duc, cu pace voi fi primit, si sunt absolut sigur ca afirmatia asta se aplica pentru orice natie de pe pamantul asta.
            Oamenii in general sunt pasnici si primitori. Cand intervine lacomia, se strica totul.

            USA (5% din totalul populatiei globale), cheltuieste cu 50% mai mult pe armament decat restul de 95 % din oameni. Adica, rusii chinezii, australienii, india. Romania... toti impreuna adunat cheltuiesc doar jumate din cheltuiala americana.

            Mie imi spune multe despre cineva care se inarmeaza in halul asta.
        • +8 (16 voturi)    
          Nu am fost (Vineri, 4 septembrie 2015, 16:08)

          NituCt [utilizator] i-a raspuns lui kax

          Nu am fost, dar ii vad in fiecare zi aici pe frații lor musulmani. Deja sunt prea multi si trebuie făcut ceva cat mai urgent pentru a-i opri.
          • -6 (8 voturi)    
            Recunoaste ca iti este frica (Vineri, 4 septembrie 2015, 16:51)

            kax [utilizator] i-a raspuns lui NituCt

            Recunoaste ca nu stii nimic despre ei in afara de ce iti vinde mass media oligarhica europeana si americana.
  • +46 (58 voturi)    
    oare chiar sunt refugiati? (Vineri, 4 septembrie 2015, 10:05)

    gabic [anonim]

    Aici Orban are dreptate, nu mai este vorba de umanitate ci chiar de existenta noastra ca europeni. Un refugiat care pleaca dintr-o zona bombardata e fericit ca are unde se adaposti, bea apa si manca, dar astia au numai pretentii, deci e clar ca numai refugiati nu se pot numi. Adica iti da politia ungara sticle cu apa si tu le versi si mai si tipi la ei sa te duca unde vrei tu deja numai inseamna ca sunt refugiati ci colonisti. Si cand vor veni din ce in ce mai multi atunci va incepe adevarata tragedie pentru Europa. E clar ca nu cauta un adapost, altul e scopul venirii lor aici.
    • -10 (24 voturi)    
      Punctul lor de vedere care este? (Vineri, 4 septembrie 2015, 13:57)

      kax [utilizator] i-a raspuns lui gabic

      Exista vreo relatare culeasa din partea emigrantilor.
      Ei ce zic, sau plecam urechea doar la Orban si media oligarhica din Europa?

      Ar fi interesant sa aflam si punctul lor de vedere, nu crezi?
      • +13 (15 voturi)    
        Nu e cazul (Vineri, 4 septembrie 2015, 15:04)

        Y [utilizator] i-a raspuns lui kax

        Pana una alta nu ii vad stand in Turcia, Macedonia sau Ungaria. Stau ca vitele in tren si nu vor in tabere. Toti vor Geeeermani!
        • -2 (2 voturi)    
          turcii au deja cam 2 mil de refugiati la ei (Vineri, 4 septembrie 2015, 20:38)

          vasilica_ [utilizator] i-a raspuns lui Y

          turcii au deja cam 2 mil de refugiati la ei
          • +4 (4 voturi)    
            asa, si? (Vineri, 4 septembrie 2015, 23:35)

            Irizat [anonim] i-a raspuns lui vasilica_

            turcii nu i-au urcat in barci cu forta. dimpotriva.
            nici grecii nu i-au dat afara. nici macedonia, serbia sau ungaria.
            maimutele forteaza granitele, circula pe unde vor, cum vor, sparg barajele de politie, sar gardurile din centrele de azil, forteaza garile si trenurile pt. ca ei vor germania. si asa, la limita, treca de la ei, poate olanda, danemarca sau finlanda.
            "nu e corect sa ne trimita EI intarile unde vor EI. trebuie sa nelase pe noi sa ne alegem tara", ziceau niste maimute "refugiate" intr-un interviu. atata tupeu, mai rar!
            e invazie, simplu.
  • -16 (24 voturi)    
    da ma Orban (Vineri, 4 septembrie 2015, 10:05)

    joshua [anonim]

    Da și voi sunteti imigranti doar ati venit din stepele asiatice deci sunteti rude normal ar fii sa plecati și voi din europa
    • +10 (18 voturi)    
      Incapabil (Vineri, 4 septembrie 2015, 12:15)

      NituCt [utilizator] i-a raspuns lui joshua

      Ma faci sa rad cu un astfel de răspuns de 2 bani. Tu chiar crezi ce ai scris ?
      Ești genul de persoana sinucigașa care și-ar face rau, doar, doar ar putea sa isi distrugă dușmanul.
      Acum dușmanul sunt acești invadatori si nu Ungaria.
      • -3 (13 voturi)    
        Imigrantii nu sunt dusmani. (Vineri, 4 septembrie 2015, 14:02)

        kax [utilizator] i-a raspuns lui NituCt

        Acesti imigranit fug de bombe.
        Daca nu vrei sa ii primesti, si sa le dai un adapost si o lingura de mancare, lasa-i in pace, nu te obliga nimeni sa le acorzi refugiu.
        Incearca sa intelegi ce ii mana pe oamenii astia sa isi paraseasca tara...si ai sa vezi ca nu sunt dusmani.
        • +10 (14 voturi)    
          Logica (Vineri, 4 septembrie 2015, 16:09)

          NituCt [utilizator] i-a raspuns lui kax

          Pai si de ce nu s-au oprit acolo unde nu mai cădeau bombe, dacă zici ca nu sunt imigranți economici ?
          • -3 (5 voturi)    
            Eu nu am zis ca sunt imigranti economici (Vineri, 4 septembrie 2015, 17:28)

            kax [utilizator] i-a raspuns lui NituCt

            Parerea mea este ca sunt imigranti politici.
            Nu stiu de ce nu se opresc unde nu mai cad bombe. Chiar as vrea sa stiu.
            I-a intrebat cineva? Vorbeste cineva cu ei?
            • +6 (8 voturi)    
              da, vorbeste (Vineri, 4 septembrie 2015, 18:43)

              clara [anonim] i-a raspuns lui kax

              Da, vorbeste cineva cu ei, am vazut la stiri ca li se luau interviuri. Toti ziceau "Germaniii, Germaniii, Germaniii mother to all".Nu zicea niciunul "Ce bine ca am scapat cu viata, mergem oriunde suntem primiti, multumim, Europa, pt ajutor". De altfel, se exprima foarte caracteristic si in videoclipul in care ataca cu pietre autoritatile grece. eu n-am auzit de refugiati politic care abia scapa de bomabrdamente si cum pun piciorul intr-o tara sigura, incep sa-si atace salvatorii cu pietre.
      • -3 (5 voturi)    
        ungaria (Vineri, 4 septembrie 2015, 14:33)

        andreitr [utilizator] i-a raspuns lui NituCt

        este mereu dușmanul României. Sictir!
  • -9 (15 voturi)    
    Deci Orban recunoaște (Vineri, 4 septembrie 2015, 10:10)

    Con_stan_tin [utilizator]

    că minoritățile etnice trăiesc mai prost ca majoritatea.
  • +31 (37 voturi)    
    sunt de accord (Vineri, 4 septembrie 2015, 10:13)

    Marius [anonim]

    in general nu prea mi-a placut personajul dar afirmatiile aceastea sunt corecte.
  • +31 (33 voturi)    
    Pe termen lung are dreptate (Vineri, 4 septembrie 2015, 10:21)

    RaduMischie [utilizator]

    Pentru ca acum refugiatii sunt in Turcia, Iordania, Liban, etc. S-au refugiat acolo in prima faza, acum se linistesc si se gandesc ce sa faca.
    In Siria si in Libia lucrurile nu se vor linisti. Prin urmare, pe termen lung trebuie sa te astepti ca vor mai fi refugiati de acolo si ca oamenii nu se vor intoarce acolo.
    Daca acest prim val are "succes", adica nu intampina probleme la primirea in Europa, e normal sa te astepti ca si altii vor veni, pentru ca e clar ca se poate.
    Si atunci, Europa trebuie sa se gandeasca: vreau asta? Daca da, cu ce consecinte?
    Orban exagereaza, dar un oarecare pericol pe termen lung exista.
    • +12 (22 voturi)    
      NU (Vineri, 4 septembrie 2015, 12:16)

      NituCt [utilizator] i-a raspuns lui RaduMischie

      "Orban exagereaza, dar un oarecare pericol pe termen lung exista"
      Nu, nu exagerează. si nu e un OARECARE pericol.
      • -5 (9 voturi)    
        care este pericolul? (Vineri, 4 septembrie 2015, 14:03)

        kax [utilizator] i-a raspuns lui NituCt

        Care este pericolul?
        Esti nesigur pe necunoscut?
        incearca sa afli despre ei, incearca sa intelegi de ce fac ce fac.
        • +8 (12 voturi)    
          Ce zici tu ? (Vineri, 4 septembrie 2015, 16:12)

          NituCt [utilizator] i-a raspuns lui kax

          Care necunoscut ?
          Nu locuiesc in România ; oare nu crezi ca ii vad pe acești islamiști toată ziua. Nu trebuie sa îmi mai dea cineva exemple.
  • +34 (40 voturi)    
    clar (Vineri, 4 septembrie 2015, 10:23)

    rakkone [utilizator]

    Oricat de antipatic imi este, acum nu am cum sa nu fiu de acord cu el. Culmea e ca tot "amaratii" din est sunt pare-se singurii care mai au spirit de conservare, cei din Vest sunt dominati de un spirit de "mila" complet nebunesc si sinucigas.
    Leaderii din ziua de astazi nu mai au nimic in comun nici macar la nivel de concept cu adevaratii leaderi din secolele trecute a caror prima grija era reprezentata de bunastarea tarilor lor si a locuitorilor lor, bunastare pe care ar fi aparat-o cu orice pret, inclusiv cu armele. Acum nu poti sa nu observi intrecerea stahanovista de a cheltui cat mai mult din banii jupuiti de la localnici pentru a primi niste venetici care vin sa ii impileze si sa ii ameninte pe localnici, este o nebunie! Cred ca musulmanii se crucesc, nu au nici macar nevoie de arme pentru a lua cu asalt europa, fac un sir indian de sute de mii si trec prin granite ca prin branza si europenii, in loc sa ii opreasca si sa se apere, ii primesc cu flori si isi dau jos crucile pentru a-i face sa se simta bineveniti.
    • -4 (12 voturi)    
      Asta este esenta crestinismului (Vineri, 4 septembrie 2015, 14:06)

      kax [utilizator] i-a raspuns lui rakkone

      Aste ne invata crestinismul, sa dai o lingura de mancare unui nevoias, si un pahar cu apa, si un loc unde sa se odihneasca.
      Crestinismul nu isi da jos crucile ci ajuta oameni la nevoie.
  • +25 (31 voturi)    
    Bravo desi... (Vineri, 4 septembrie 2015, 10:28)

    mihai.mihaita [utilizator]

    suntem deja ! Atata timp cat arabii si negrii isi bat joc de noi in tarile noastre si sunt aparati pt ca au legi...
    Veniti in Franta, UK unde isi fac de cap iar cetatenii nu sufla. Ptofita de pegile discriminarii si rasismului chiar si cand ucid. Deci? Europa = rahat turcesc. Pofta buna
  • +25 (29 voturi)    
    foarte corect (Vineri, 4 septembrie 2015, 10:37)

    Traian2015 [utilizator]

    Europa se autodistruge
    • -5 (17 voturi)    
      interesul Germaniei (Vineri, 4 septembrie 2015, 11:12)

      Omics [utilizator] i-a raspuns lui Traian2015

      Germania are un foarte prost viitor demografic. Are de ales, să investească peste granițe sau să aducă imigranți. Dacă aduc polonezi sau români, ei vor rămâne polonezi sau români. De aceea îi preferă pe alții, să-i facă creștini și germani. Vise umede.
      • +18 (22 voturi)    
        . (Vineri, 4 septembrie 2015, 11:41)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui Omics

        Curat vise umede, n-or sa reuseasca sa-i puna la munca in vecii vecilor, darmite sa renunte la religia si obiceiurile lor.
        Am vazut la TV un lider musulman care traieste in America, unul foarte important, unul curtat chiar de conducerea SUA, care a fost primit sa cuvanteze si in Parlament; vorbea atat de urat, cu o greata profunda si o sila nemasurata, cu furie impotriva statului in care venise singur, nechemat si in care acum avea drepturi ca toti ceilalti cetatenti americani. Ce vroia musiul: ca musulmanii sa preia conducerea SUA si sa instaureze domnia legii lui Allah! Acesti cretini sunt tagma liderilor spirituali pentru care Ponta a aprobat construirea mega-centrului de indobitocire si spalare pe creier de la Bucuresti. Iar turma ii urmeaza cuminte, n-ar face un pas alaturi, traditia este respectata cu sfintenie pt. ca altfel sunt schingiuiti si omorati.
        Asa ca nu este niciun fel de speranta ca migratorii vor incerca sa se integreze intr-o societate care le este total straina.
        Dar nu ai dreptate in privinta romanilor si polonezilor, sunt oameni muncitori, destupati la minte si dornici sa fie asimilati, nu numai integrati.
        • -3 (7 voturi)    
          Despre germanizare (Vineri, 4 septembrie 2015, 13:20)

          Omics [utilizator] i-a raspuns lui revo

          Adică susțineți că guvernul german este stupid în privința polonezilor și românilor. Mă îndoiesc.
      • +2 (2 voturi)    
        Culpabilizarea Germaniei (Vineri, 4 septembrie 2015, 22:24)

        woodfairy [utilizator] i-a raspuns lui Omics

        Demografia Germaniei e un rezultat al culpabilizarii constante de care au avut parte dupa razboi.
  • +17 (21 voturi)    
    Sa se ceara REFERENDUM (Vineri, 4 septembrie 2015, 11:10)

    Ion Pop [anonim]

    Am mai scris si la alt titlu din hotnews, dar postez si aici, explicatia mea:
    Trebuie un REFERENDUM (adevarat, nu furat) cine-i pro/contra venirii imigrantilor in Romania.
    REFERENDUMUL este un act care ramane negru pe alb pentru istorie, este dorinta unui popor, si in fata acestei dorinte oricine ai fii nu poti sa judeci un popor intreg care a ales la data de... sa nu primeasca refugiati (negru pe alb, asta e important).

    Ungaria a fost obligata sa-i primeasca pe "refugiati", au cam luat-o (pe Ungaria) pe nepregatite, trebuia de mult sa isi intareasca granitele. Treaba cu acesti asa zisi refugiati (pe care Mass-Mediuta de ii aduce la noi in Europa) a inceput prin februarie-martie, apoi sau lasat mai moale, caci trebuia sa se rezolve treaba cu Grecia. Acum ca s-a rezolvat treaba cu Bancutele din Grecia, conducatorii Bancilor si ai Mass-Madeiei au deschis iar robinetul pentru imputirea Europei traditionaliste si crestine. I-au spalat la cap si pe popi vezi Precuratul Imaculatul Daniel care acu' ne invata el ce e aia crestinism.
    In Ungaria trebuiau Granitele inchise total de mult. Dar deh, e mare scris un afis la granitaRomania -Ungaria, deci un afis PRO REFUGIATI dictat de UE la intrarea in Ungaria (afis contra lui ViKtor Orban, rau cu Romania, dar patriot convins pt tarisoara lui).
    Ungurii trebuiau de mult sa se trezeasca sa se puna toti la granita sau sa ceara Referendum ca sa se vada clar vointa poporului.

    Vor fi genocide, raspunzatorii vor fi cu faima, da va fi cel mai mare Genocid: Omorarea populatiei Occidentale, Europene cu tot ce tine de ea traditie, religie crestina.
    Eu inca imi sustin ideea:
    ROMANI cereti REFERENDUM!
    • +6 (12 voturi)    
      referendumul la romani (Vineri, 4 septembrie 2015, 11:24)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Ion Pop

      Ar fi doar o ocazie foarte buna pentru cateva firme implicate in tiparirea buletinelor de vot de a face niste bani usor.
      Ultimul referendul a fost luat in considerare? Nu, nici macar ca numar de loaze privilegiate care vor ajunge la borcanul cu miere.
    • +17 (23 voturi)    
      stai linistit (Vineri, 4 septembrie 2015, 12:31)

      Irizat [anonim] i-a raspuns lui Ion Pop

      maimutele nu vin aici la 3.6/lei pe zi, un pat si o masa calda. atat se ofera in romania.
      ei sunt REFUGIATI si merg in germania, da?!?
      nu vezi ca toti urla "germany! germany!" ?
      ungurii nu reusesc sa-i tina in ungaria, de ce crezi ca ar reusi romanii sa ii tina in romania?
      si apoi, e impotriva drepturilor maimutelor. maimutele au voie sa circule liber prin europa! ce-i aia, garduri, vize, bilete de tren/autobuz? astea sunt numai pt. prosti. ei sunt REFUGIATI si au drepturi!
  • +35 (39 voturi)    
    distrusi cu propriile arme (Vineri, 4 septembrie 2015, 11:19)

    revo [utilizator]

    Tarile civilizate au creat un sistem inaintat care protejeaza si garanteaza drepturile omului, cu mare accent pe drepturile celor aflati in dificultate sau in minoritate.
    Acum, acest sistem este folosit inteligent de persoane oportuniste. Pentru ca sunt oportunisti, bine pregatiti profesional, cunoscatori de limbi straine, bine informati si extraordinar de bine organizati (plecarea din Siria, transportul, intrarea pe biciclete).
    Cine este refugiat si a pierdut totul nu mai pune conditii. Am vazut o secventa la TV in care o asa-zisa refugiata, nevasta tanara, rotunda, odihnita, imbrobodita (normal), clar nemuncita in tara din care venea, s-a bagat cu aplomb in discutie si pe un ton categoric a spus: "numai Germania, strict Germania".
    Deci alta tara nu era destul de buna pentru ea, Franta sau Beneluxul, de exemplu, nu erau de nasul ei!
    Bai, frate, incotro merge lumea asta?
    • +12 (16 voturi)    
      Stii povestea (Vineri, 4 septembrie 2015, 12:43)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui revo

      Le dai un deget si ei...
    • -4 (10 voturi)    
      La ce televizor ai vazut? (Vineri, 4 septembrie 2015, 14:10)

      kax [utilizator] i-a raspuns lui revo

      Ai vazut cumva informatia asta in mass media europeana crestina si anti musulmana?
      Lasa-ma sa ghicesc. Da.
      • +6 (10 voturi)    
        sustin afirmatia lui @revo (Vineri, 4 septembrie 2015, 16:09)

        natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui kax

        Am vazut si eu secventa, filmata intr-un cort dintr-o asa zisa tabara de tranzit, si m-a socat si pe mine exact fermitatea cu care respectiva isi cerea "drepturile"
      • +1 (3 voturi)    
        sa nu uit (Vineri, 4 septembrie 2015, 16:10)

        natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui kax

        da era la un post sin "mass media europeana crestina si anti musulmana", post national, romanesc, de stiri
  • +35 (39 voturi)    
    Bravo Orban! (Vineri, 4 septembrie 2015, 11:26)

    MirceaDude [utilizator]

    Prieteni, va rog sa retineti chiar de la inceputul videoclipului, ca emigrantul is pune in mod deliberat femeia cu un copilul pe sinele de tren.

    Ei stiu ca sunt aici ilegal. Ei stiu ca incalca legile. Ei doresc asistenta, locuinta, hrana, bani, locuri de munca si alte fleacuri in timp ce in mod artificial si intentionat cauzeaza probleme. Lupta pentru a ataca politia, ameninta atat prin gesturi cat si verbal. Creaza un circ in mass-media dupa cum se arata in filmul prezentat in reportajul de mai jos.
    Nimeni nu ii ameninta cu arma chiar daca ei se comporta atat de urat in Europa.
    Cati dintre voi se gandesc deja ca Europa se va schimba total din cauza acestor migranti?

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-3220673/All-aboard-migrant-express-Germany-Chaos-Budapest-police-reopen-station-following-two-day-stand-hundreds-immediately-swarm-trains.html

    Au venit in mod deliberat fara acte ca sa nu se poata dovedi de fapt de unde vin. Asta este motivul pentru care nu au venit cu avionul pentru ca la avion, desi biletul este de 3 ori mai ieftin decat traversarea cu barca, trebuie sa prezinti pasaport cu viza.

    Nu am vreo atractie speciala fata de unguri, insa Viktor Orban chiar daca are problemele lui si e adevarat ca a calcat de multe ori pe bec, dovedeste ca este patriot, isi iubeste tara si este realist. Are perfecta dreptate.

    Politicienii din parlamentul UE si CE nu sunt altceva decat fie niste incompetenti sau prea bogati ca sa ii intereseze care va fi viitorul Europe. Insa, chiar daca sunt bogati, in cele din urma ii va afecta si pe ei aceasta schimbare a Europei care este iminenta, in caz ca nu se iau urgent masuri cum ar fi punerea refugiatilor in tabere de refugiati, dupa care trimiterea lor inapoi, sau cel putin in tari in care ei chiar se pot adapta cu adevarat, cum ar fi Arabia Saudita, Kuweit, Egipt, samd.

    Nu sunt rasist, ci doar imi iubesc familia, tara, cultura si valorile Europene acumulate de-a lunglul secolelor. Nu vreau va acestea sa fie distruse!
  • -6 (12 voturi)    
    ... (Vineri, 4 septembrie 2015, 11:30)

    dragos234 [utilizator]

    Daca Orban ar fi destept, le-ar da drumul spre vest si ar rezolva problema.
    • +18 (22 voturi)    
      prost sau destept... (Vineri, 4 septembrie 2015, 12:33)

      Irizat [anonim] i-a raspuns lui dragos234

      ...nu are de ales. maimutele sar gardul oricum caci au un vis, un tel: transformarea germaniei in cloaca islamista.
      • -6 (10 voturi)    
        Ce este aia cloaca islamista? (Vineri, 4 septembrie 2015, 14:13)

        kax [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

        Ai trait printre islamisti?
        De ce iti este frica de islam? Ce stii despre islam?
        • 0 (0 voturi)    
          frica (Duminică, 6 septembrie 2015, 13:01)

          revo [utilizator] i-a raspuns lui kax

          Dar tu ce stii? Dar neislamistilor sau islamistilor alora care s-au ales cu gatul taiat, violati sau incendiati de vii le-o fi fost oare frica? Dar strainilor, care ajung cu treburi prin zona locuita de islamisti si sunt rapiti pentru bani, le-o fi oare frica?
          Daca si islamistii fug de islamistii lor (si de copilasii islamisti de 4-5 ani care invata sa decapiteze oameni facand practica pe ursuleti de jucarie) si nu sunt aparati de statul oficial islamic, noi ce parere am putea avea?
  • +6 (22 voturi)    
    Uniunea Est-Europeană (Vineri, 4 septembrie 2015, 13:41)

    Nyk1 [utilizator]

    Cred că se impune crearea unei noi Uniuni, care să protejeze modul de viață est-european în fața impunerii valorilor distructive occidentale pe de-o parte și a valorilor distructive islamice pe de alta. Țări precum Polonia, țările baltice, Cehia, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Grecia, Croația, pe viitor Serbia sunt aliate naturale care împărtășesc aceleași valori și înțeleg ce înseamnă totalitarismul, fie el comunist sau islamofascist, mult mai bine decât țările occidentale care niciodată de la WWII încoace nu au avut astfel de regimuri politice.
    • +8 (10 voturi)    
      Cum ar fi... (Vineri, 4 septembrie 2015, 16:16)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      ... Uniunea Eurasiatica, nu? Ca vad ca lista contine Grecia + fostele comuniste. -1
  • -7 (21 voturi)    
    Ghid pentru integrarea refugiatilor (Vineri, 4 septembrie 2015, 13:43)

    Bka [anonim]

    - Toti refugiatii vor fi plantati in interiorul statului suveran numit Ungaria de preferat chiar in mijlocul acesteia (pe o suprafata cam de doua judete),
    - Refugiatii isi vor infiinta un partid (Uniunea Democata a refugiatilor din Ungaria) ,
    - Dupa ceva vreme, guvernul ungar va trebuii sa denumeasca aceasta suprafata alocata refugiatilor " Tinutul Refugiatilor'' ,
    - Guvernul ungar va fi obligat ca la fiecare drum de acces in "Tinutul refugiatilor" sa fie panouri bilingve, la fel si in localitatile cuprinse in interiorul ''Tinutului refugiatilor'' si sa recunoasca steagul refugiatilor,
    - Guvernul Ungar va trebuii sa asigure scoli, licee, universitati cu predare in limba refugiatiilor
    - Functionarii publici (Primari, prefecti, etc) va trebuii sa fie alesi dintre refugiati
    - Li se va construii locase de cult ( preferabil moschei)
    - Li se va respecta traditii, obiceiuri etc.
    - Uramnd acesti pasi cu strictete, in final refugiatii vor fi integrati in Ungaria , avand o ultima solicitare catre guvernul ungar........ ( stiti voi care e aia)
  • +18 (20 voturi)    
    solutie (Vineri, 4 septembrie 2015, 14:15)

    dum_i [utilizator]

    Solutia de filtrare a "migrantilor" e simpla.

    Luat fiecare si pus sa raspunda la cateva intrebari

    1. ce faci daca fata ta se marita acu un cresin
    2. ce pozitie ai despre drepturile femeilor
    3. ce pozitie ai fata de homosexuali samd
    4. ce pozitie ai despre israel.

    Pici o intrebare, ai zburat.

    Pe pariu ca nu ramane niciunu.
    • +4 (6 voturi)    
      Soluții de bun-simț (Vineri, 4 septembrie 2015, 16:52)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      Aș mai adăuga eu: în semn de bun venit în Europa, ar trebui să primească un pahar de șampanie de cea mai bună calitate + o felie de prosciutto di Parma.

      Cine acceptă ospitalitatea europeană și mănâncă și bea e liber să mai rămână, cine nu - e liber să obțină azil politic în Qatar, Kuweit, Arabia Saudită, și le dorim mult succes în acest sens căci o să aibă mare nevoie de el acolo!
      • +4 (4 voturi)    
        plus... (Vineri, 4 septembrie 2015, 19:58)

        luiz [anonim] i-a raspuns lui Nyk1

        participarea obligatorie la o slujba de pomenire a "victimelor" disparute pe drumul spre Europa, slujba tinuta la Vatican! Nu de alta dar sa dam si bisericii ocazia sa isi manifeste ospitalitatea si marinimia!
    • -2 (8 voturi)    
      Si invers (Vineri, 4 septembrie 2015, 17:00)

      zigzag [anonim] i-a raspuns lui dum_i

      Daca pui aceleasi intrebari unui roman:
      1. ce parere ai daca fiica ta se marita cu un negru/ evreu/ musulman
      2. ce pozitie ai despre drepturile femeilor (suntem tara pe primul loc in EU la discriminarea femeilor)
      3. ce pozitie ai despre homosexuali/ tigani samd
      4. ce crezi despre evrei in general
      Cam cat, 5 minute, mai sta Romania in UE?
  • +8 (10 voturi)    
    au ei un plan un scop ceva (Vineri, 4 septembrie 2015, 14:16)

    musuroi [anonim]

    Nu inteleg de ce nu se duc in China...acolo este boom-ul economic, acolo sunt locuri de munca - este toata industria lumii cumulata.
    In Europa nimica din toate acestea, se vor plimba pe strazi ca in padure, vazand ca nu gasesc nimica se vor apuca de prostii.
  • +6 (14 voturi)    
    Nu inteleg ce e asa complicat (Vineri, 4 septembrie 2015, 14:35)

    ac [utilizator]

    Ai acte, intri, nu, nu. Au probleme acasa in Siria? Asta e, si noi am avut, am iesit in strada, au murit oameni (nu putini), si inca sintem departe. Si cred ca in Romania inainte de 89 nu era cu mult mai bine.
  • +14 (16 voturi)    
    Una-i una, două-s mai multe (Vineri, 4 septembrie 2015, 14:47)

    hic sunt leones [utilizator]

    persoanele care încalcă legile ungurești (sau ale țărilorîn care se află) trebuie pedepsite, fie ele migrante, băștinașe sau extraterestre.
  • +6 (10 voturi)    
    NUMAR POTENTIAL DE REFUGIATI. (Vineri, 4 septembrie 2015, 15:10)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Daca ne uitam la populatiile Afganistanului, SIriei, Libiei, Irakului vedem ca exista relaxat un numar de 50.000.000 potentiali refugiati din zona. Daca-i primim bine am putea sa transformam Absurdistanul intr-o tara prospera, preponderent musulmana!
  • +3 (15 voturi)    
    VREAU ! (Vineri, 4 septembrie 2015, 15:48)

    area51rmc [utilizator]

    Vreau sa traiesc intr-o colonie Americana, decat sa traiesc in gulag...
    America trebuie sa primeasca acceptul lumii ca sa faca ce a facut si in primul si in cel de al doilea razboi mondial: sa opreasca expansiunea marxista, fie ca se cheama ea nazism, fie ca se cheama comunism.
    Asta trebuie sa se intample si acum, dar foarte repede ... cu cat trece mai mult timp, cu atat Europa va fi ocupata de invazia programata de scarboseniile marxiste de la Moscova.
    Azi, 4.09.2015, Putin a declarat cu gura pana la urechi si apasat ca este un partener al regimului sirian, adica al regimului care a declansat razboiul civil din Siria. Pe scurt, Putin recunoaste ca inarmeaza regimul sirian criminal.
    Intrebarea este: cu ce scop?
    Raspunsul se vede cu ochiul liber: pentru a genera un exod de populatie, populatie care risca moartea si libertatea pentru a trai in pace.
    Popor rus, de ce nu faci nimic pentru a nu avea pe constiinta moartea a peste 250.000 de sirieni in 4 ani? De ce-l lasi pe Putin sa-ti cladeasca o astfel de istorie?
    Popor rus, oare nu intelegi ca Putin este mai rau decat Stalin si Hitler la un loc?
    • +10 (14 voturi)    
      Eu cred ca esti un pic razna (Vineri, 4 septembrie 2015, 16:45)

      RaduMischie [utilizator] i-a raspuns lui area51rmc

      Din ce stiu eu, nu Bashar a declansat razboiul civil ci niste insurgenti de bine sustinuti pe ascuns de SUA. Unii mai moderati si actualii ISIS.
      Putin n-a ascuns niciodata ca il sustine pe Bashar, daca tu ai aflat abia astazi, e mai nasol.
      Eu cred ca americanii sunt vinovati de primavara araba si de razboiul civil din Siria. Aveau experienta Irakului (unde au deschis o supapa de insurgenta care nu e nici acum inchisa), dar ei au continuat cu Libia si Siria. Uite ce e acum acolo.
      Nu zic ca rusii sunt buni si americanii rai, dimpotriva. Dar americanii aia din perioada lui Bush, nu astia ai lui Obama.
      • +6 (6 voturi)    
        E mai mult decit razna (Vineri, 4 septembrie 2015, 20:33)

        woodfairy [utilizator] i-a raspuns lui RaduMischie

        Daca nu era Putin sa-l sustina pe Bashar, de mult Isis era reprezentantul oficial al Siriei si al Libiei... cu ajutorul nepretuit al iresponsabilului Obama si al servililor lideri europeni.
        Daca nu se opunea Putin, Obama intra si in Siria, ca in Libia nu s-a jenat. Si acum ce face, in afara de a se da vedeta de showbiz? Cinismul lui Obama intrece orice limita. De ce nu-l sustine pe Bashar sa puna odata capat decapitarilor si dramelor umane generate de haosul creat de Sua?? Pt ca nu se vrea!
        Din pacate vad ca multi din cei ce comentaza pe-aici nu prea-si dau seama ca raul nu mai vine de la Est acum... Corectitudine politica, marxismul cultural, multiculturalismul, positive discrimination &co, de unde vin?
    • 0 (2 voturi)    
      atunci de ce nu se napustesc ei , sirienii (Vineri, 4 septembrie 2015, 20:03)

      luiz [anonim] i-a raspuns lui area51rmc

      calare peste Putin sa-l distruga si sa-si scape tara de razboi?
  • +7 (9 voturi)    
    Bag seama ca Merkel e votata de emigranti. (Vineri, 4 septembrie 2015, 15:48)

    ddutz [utilizator]

    Sa-si arunce o burca pe ea. Stafiile negre.
    https://www.google.ro/search?q=burca&espv=2&biw=995&bih=454&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CB4QsARqFQoTCP-3ne203ccCFUeXGgodmEsK-w
    • +5 (9 voturi)    
      deocamdata maimutele nu au drept de vot... (Vineri, 4 septembrie 2015, 16:47)

      Irizat [anonim] i-a raspuns lui ddutz

      ...din fericire.
      din nefericire, nu stiu cat va dura situatia.
      dupa ce or sa iasa in strada spunand ca sunt discriminati, cred ca rezolva si asta. primesc drept de vot, instituie sharia, iar noi punem mana pe arme, caci inseamna ca ne-am intors cu 500 de ani in urma.
      trist sa vezi cum niste maimute fara minte distrug cea mai performanta civilizatie din istoria umanitatii.
  • +14 (16 voturi)    
    incepe... (Vineri, 4 septembrie 2015, 16:14)

    liviu_ [utilizator]

    "Circa 200 de migranti au aruncat cu pietre in politie dupa ce au fost impiedicati sa se urce pe un feribot pe insula greceasca Lesbos"

    va dati seama ce-o sa faca atnci cand o sa obtina azil politic
  • +7 (9 voturi)    
    Dl Orban are si nu are dreptate (Vineri, 4 septembrie 2015, 16:34)

    corina [anonim]

    Are dreptate cand spune ca trebuie stopate cauzele exodului , unde o vina are si Rusia pentru ca sustine razboiul in Siria si USA pentru ca nu au stiut sa gestioneze Irakul dupa Sadam.
    Nu sunt de acord cu cei care spun ca toti acesti imigranti sunt teroristi. Sunt disperati din cauza razboiului dus in tarile lor cat si de noul Califat ISIS.

    Idiotul de Ponta minte de ingheata apele cand afirma ca suntem pregatiti sa primim acesti amarati. Domnule Ponta cum ai ajutat refugiatii ucranieni ce au venit in Romania? Stiati d-le Ponta ca in Romania au intrat cateva mi de refugiati ucrainiei?
    Daca nu existau comunitatile locale din Moldova si voluntarii care sa-i ajutate, acestia ce faceau,pentru ca guvernul Ponta nu a facut nimic.
    Oricum Guvernul nu e in stare sa faca ceva pentru proprii cetateni, invatamantul, sanatatea sunt la pamant.
    Cum poti manca din 3,6 lei pe zi domnule Ponta cat ofera guvernul roman unui refugiat? Nu sunteti in stare sa aveti grija de copiii romani de la tara sau din catune si din orfelinate , sau de alte categorii de cetateni romani defavorizati si afirmati cu nerusinare ca suntem pregatiti sa primim emigranti/refugiati.
    Guvernul nu este pregatit sa primeasca acesti amarati, restul sunt populisme marca Ponta.

    Daca ne trezim cu un exod de emigranti cum au vecinii nostri , in trecere prin Romania sunt curioasa ce face Dl Ponta, ce isi mai rupe sau ce operatie isi mai face, atunci sa-l vedem pe plagiator?
    • +2 (4 voturi)    
      Si dvs. aveti si nu aveti dreptate (Vineri, 4 septembrie 2015, 20:43)

      woodfairy [utilizator] i-a raspuns lui corina

      Ce razboi sustine Rusia in Siria? Pe ce planeta sinteti? Putin il sustine pe Bashar care isi apara tara de psihopatii de ''rebeli'', inarmati de Sua... Daca nu se opunea Putin, Obama intra de mult in Siria, asa cum a facut in Irak si in Libia. Inteleg foarte bine antipatia noastra fata de Rusia in general, dar in momentul actual nu mai sintem in paradigma Sua-binele/ Rusia-raul. Toti cei cu care am vorbit in Vest il vad pe Putin (nu pe Obama) ca singurul lider aparator al crestinatatii.
    • +2 (4 voturi)    
      Daca nu era Putin (Vineri, 4 septembrie 2015, 21:24)

      woodfairy [utilizator] i-a raspuns lui corina

      Daca nu era Putin sa-l sustina pe Bashar, de mult Isis era reprezentantul oficial al Siriei si al Libiei... cu ajutorul nepretuit al iresponsabilului Obama si al servililor lideri europeni.
      Daca nu se opunea Putin, Obama intra si in Siria, ca in Libia nu s-a jenat. Si acum ce face, in afara de a se da vedeta de showbiz? Cinismul lui Obama intrece orice limita. De ce nu-l sustine pe Bashar sa puna odata capat decapitarilor si dramelor umane generate de haosul creat de Sua?? Pt ca nu se vrea!
      Din pacate vad ca multi din cei ce comentaza pe-aici nu prea-si dau seama ca raul nu mai vine de la Est acum... Corectitudine politica, marxismul cultural, multiculturalismul, positive discrimination &co, de unde vin?
  • +11 (13 voturi)    
    migratie, imigratie, legislatie (Vineri, 4 septembrie 2015, 16:46)

    alu [anonim]

    Daca un cetatean protesteaza motivat dar ilegal impotriva autoriotatiilor tarii lui sau in EU, USA, CA(gen greva studenteasca etc) i se citeste legea dupa ce e retinut, amendat pus la punct.
    Daca un cetatean, ex mexican sau chinez trece ilegal granita in US este arestat, etc.
    Daca un cetatean nu are drept de sedere in CA , este expulzat (au fost cazuri cu copii si familii).
    Romii, adesea confundati cu romanii
    (datorita documentelor) sunt expulzati din FR si restul Europei.
    Romania nu a avut ok la Schengen, pacat (acum poate e mai bine) datoria migratiei.
    Acum trebuie judecati cei ce decid, ce e uman dar ce e LEGAL.
    Legat de morti inecati.. intre 1991-2000 au fost 5900 MORTI in Canada:
    http://www.croixrouge.ca/cmslib/general/10drwn_french.pdf
    Cati copii mor pe autobahn in Germania...unde-s pozele.? In Romania?
    Apoi ''refugiatii'' au tinta, au scop nu le ajunge frumoasa Anatolye cu moschei si gradini ci devin din start f pretentiosi Scandinavia si Germania.
    Va urma. (ce?...) Sa nu uitam ca presa a facut-o lata si scandalizat prea tare criticand acid.
    • +4 (6 voturi)    
      legea numerelor mari (Vineri, 4 septembrie 2015, 17:03)

      demaGOGU [anonim] i-a raspuns lui alu

      un singur imigrant: problema lui
      o masa de imigranti: problema tarii in care au ajuns.
    • +7 (9 voturi)    
      migranti din Syria si nu numai...de vazut cazierul (Vineri, 4 septembrie 2015, 17:06)

      alu [anonim] i-a raspuns lui alu

      Solutii sunt, sa ajuti Serbia si Turcia sa mentina tabere igienice si pazite de castile UN.
      Sa ajuti la restabilirea oridinii in Syria-Lybia-Egipt cu Nato eventual pt revenirea lor acasa.dar sa nu uitam ca o parte is dezertori si multi din restul Africii-poate chiar teroristi sau chiar din EL si acum simtind ca is stransi devin sfinti, dar au atitudine: vor Germania, asta spune multe, poate ca acum e momentul sa ii lasam pe nemti sa se descurce ca si-au aprins paie-n cap.

      Sa deschida usa tarile golfului ca au nevoie de forta de munca.
      Sa mai faca ceva si Rusa, prietena cu Syria.
      Sa pregatesti bilete de repatriere ca d eintegrare e dificil de zis.
  • +10 (14 voturi)    
    ! (Vineri, 4 septembrie 2015, 16:51)

    tudorr [utilizator]

    GATA! Stop joc! Glont pe teava si grecii, italienii si spaniolii sa apere granitele europei!!! Era prea bine aici cu criza din Grecia si Ukraina si deodata ne-am trezit cu continentul invadat de pigmei...
  • +6 (10 voturi)    
    migranti (Vineri, 4 septembrie 2015, 16:59)

    nimrod [utilizator]

    Cam multi barbati tineri printre migranti. In sistemul nostru de valori, baietii astia care fug din tara lor aflata in razboi se numesc, vulgo, dezertori. De ce nu ma mai mira ca tatii lor si-au lasat TAB-urile cu cheia in contact si au bagat goneta in desert la aparitia americanilor asa cum astia fug acum din fata ISIS? Ma intreb ce-o sa se intample daca Putin trimite oarece rusi sa lupte in Siria in locul lor...
    • +6 (12 voturi)    
      explicatie (Vineri, 4 septembrie 2015, 17:30)

      MirceaDude [utilizator] i-a raspuns lui nimrod

      Pai barbatii au plecat la inaintare sa ne invadeze, sa se aranjeze, dupa care se intorc sa isi aduca muierile si restul familionului, tu ce crezi?
  • +10 (12 voturi)    
    minerii (Vineri, 4 septembrie 2015, 17:15)

    Itsoc [anonim]

    seamana un pic cu a doua venire a minerilor lui Cozma.
    Germany! Germany! Germany!
  • +8 (12 voturi)    
    INCREDIBIL!!! (Vineri, 4 septembrie 2015, 17:23)

    MirceaDude [utilizator]

    Trebuie puse tunuri cu apa pe ei DE URGENTA si daca nu se potoloesc glont pe teava si trimisi inapoi de urgenta.
    Politia, jandarmii, armata ce naiba fac??

    Daca era vreun miting sareau imediat cu bulanele, dar daca sunt invadatori stau cu mainile in san?
  • +3 (11 voturi)    
    US jubileaza! (Vineri, 4 septembrie 2015, 17:47)

    kpriciu [anonim]

    Europa se precipita....
    Nicio "amenințare teroristă" în ultima vreme, niciun isis, nimic. Doar refugiați. Si ce de refugiati! In ritmul asta, în curand, mulți de anti-putin vor de veni pro.
    • -3 (3 voturi)    
      Corect (Vineri, 4 septembrie 2015, 21:41)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui kpriciu

      Cei dintre noi care am văzut mersul încă de anii trecuți ne-am convertit deja demult la putinism. Ce folos să ai prosperitate ca-n Germania sau SUA dacă e efemeră și trăiești în teroare pentru siguranța familiei tale?

      Noi putiniștii suntem chiar de treabă, o să vedeți voi - distracția adevărată va începe doar când încep să apară breivikiștii sau - mai rău - fanii neamțului cu mustață doar sub nas. E doar o chestiune de timp până să apară cei din urmă, startul a fost dat pe Utøya acum câțiva ani.
  • +8 (14 voturi)    
    Invadatorii moderni nu mai se folosesc de arme.... (Vineri, 4 septembrie 2015, 18:27)

    K Terinca [anonim]

    .... se folosesc de democratia europeana.
    Impotenta democratiei europene ne va duce la dezastru.
    • +4 (8 voturi)    
      E simplu (Vineri, 4 septembrie 2015, 20:28)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui K Terinca

      Daca esti fraier, cineva va profita de tine la un moment dat.

      In loc sa securizeze nemtii frontierele si sa le supravegheze, ei le zic "hai, veniti!", chiar iesind pe strada cu miile si cerand asta!

      Astept valul de atacuri teroriste comise de "imigranti".
  • -5 (7 voturi)    
    ungurii nu fac fata crizei (Vineri, 4 septembrie 2015, 20:37)

    Marigold [utilizator]

    Dupa ce citesti in presa straina cum au decurs lucrurile in Budapesta si la granita cu Serbia, iti dai seama ca nu fac fata si ca nu sunt capabili sa gestioneze criza produsa de 1000 de refugiati obositi, infometati si la capatul rabdarii. Au incercat sa-i inchida cu forta in lagare. I-au imbarcat in tren pentru ca apoi sa-i dea jos si sa incerce sa-i duca in lagar, i-au scos cu forta afara dintr-un tren in Budapesta, iar un om, in debandada creata a cazut cu capul pe sinele de tren si a decedat...
    Adevarul e ca Orban poate sa se inflameze mult si bine cu crestinatatea Europei si amenintarea ei de catre migrantii musulmani, ca acestia nu vor sub nicio forma sa ramana in Ungaria. Degeaba se lupta sa-i sechestreze in lagare, in trenuri, ei nu vor sa ramana, si sub nicio forma nu vor sa ceara azil in Ungaria. Telul lor este sa ajunga in Germania, Anglia, Suedia. Au trecut prin razboi, au traversat Mediterana, au trecut granite pe jos, si isi vor contiunua drumul chiar si pe jos spre Austria, daca altfel nu pot.
  • +5 (5 voturi)    
    .... (Vineri, 4 septembrie 2015, 23:35)

    tirolez [utilizator]

    Merkel si cine mai ia decizii sunt inconstienti. Refugiatii sunt pe termen scurt o bomba biologica. In afara de cazurile de polio deja confirmate cine stie ce alte boli mai aduc. Si ca sa vezi Europa cea atat de stricta, cu zeci de reguli inventate de birocrati, inchide ochii la asa ceva.
  • +1 (1 vot)    
    Grupul Visegrad respinge sistemul UE de cote (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 0:14)

    zizin [utilizator]

    ”Statele UE trebuie să ia decizii suverane în găsirea de soluții la criza migranților” a declarat Ewa Kopacz Primul Ministru polonez după un summit de urgență la Praga vineri al liderilor din Europa Centrală (grupul Visegrad: Cehia, Slovacia, Ungaria și Polonia) privind afluxul de refugiați.

    Grupul a decis să se opună planurilor care stabilesc cote pentru refugiații care solicită azil în UE. Cele trei state și-au exprimat solidaritatea cu Ungaria și au exprimat disponibilitate de a-i oferi asistență.

    Miniștrii de interne din Cehia și Slovacia au propus crearea unui coridor de tren din Ungaria în Germania în cazul în care aceasta din urmă este de acord să accepte și să nu întoarcă refugiații care sunt deja înregistrați în UE.
  • +2 (2 voturi)    
    Budapesta sună, Viena nu răspunde (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 0:41)

    zizin [utilizator]

    Șeful de cabinet al primului-ministru al Ungariei, Janos Lázár, a declarat: ”Ungaria este gata să ofere autobuze refugiaților pe autostrada M1, să-i transporte din apropierea orașului Bicske și din gara Keleti din Budapesta până la granița cu Austria. Oamenii au primit vestea cu entuziasm. Dar nu cunoaștem poziția guvernului austriac cu privire la această decizie.”

    Janos Lázár a încercat să intre în contact telefonic cu cancelarul austriac Werner Faymann să-l informeze despre autobuzele care vor transporta refugiați din Ungaria la granița cu Austria. Cancelarul este nu disponibil la telefon decât mâine, după ora 9.
    • +2 (2 voturi)    
      Budapest calling... (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 13:44)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      Conchita, are you there? Hello?
  • 0 (0 voturi)    
    Gara Keleti - live stream (Sâmbătă, 5 septembrie 2015, 1:12)

    zizin [utilizator]

    Live stream: Refugiați în gara Keleti din Budapesta

    https://www.youtube.com/watch?v=blbYXbomUhs


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică