Criza refugiatilor: Intalnire intre Viktor Orban si liderii europeni la Bruxelles. Ungaria pregateste un set de 15 masuri, inclusiv o bariera fizica. Orban: Nu este o problema a Europei, ci o problema a Germaniei. / Donald Tusk avertizeaza in legatura cu o posibila diviziune a UE intre Est si Vest

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 3 septembrie 2015, 11:53 Actualitate | Internaţional

Viktor Orban
Foto: Twitter/eurosandor
Premierul ungar Viktor Orban discuta, joi, la Bruxelles, despre criza refugiatilor, cu presedintele Comisiei Europene, Jean-Claude Juncker, presedintele Consiliului European, Donald Tusk, si cu presedintele Parlamentului European, Martin Schulz. Orban a declarat, intr-o conferinta de presa comuna cu Martin Schulz, ca Ungaria pregateste, pana pe 15 septembrie, un pachet de 15 masuri in contextul crizei refugiatilor, inclusiv o "bariera fizica" pentru a contracara afluxul acestora. "Ungurii sunt speriati, europenii sunt speriati. Situatia a scapat de sub control", a declarat Viktor Orban, citat de Reuters.

Viktor Orban a afirmat la Bruxelles, in legatura cu criza refugiatilor, ca "nu este o problema a Europei, ci o problema a Germaniei. Nimeni nu vrea sa ramana in Ungaria, in Slovacia, in Estonia sau in Polonia. Toti vor sa mearga in Germania. Treaba noastra este doar sa ii inregistram pe refugiati si ii inregistram." (AFP)

Viktor Orban spune ca tara sa a facut totul pentru a respecta reglementarile UE in ceea ce priveste protectia frontierelor.

De asemenea, premierul ungar indeamna refugiatii sa nu plece dinspre Turcia spre Europa, spunand ca "pozitia morala" a Europei ar trebuie sa fie aceea sa le spuna oamenilor sa nu vina.

Presedintele Consiliului European, Donald Tusk, a avertizat, joi, inaintea intalnirii cu Viktor Orban, in legatura cu o posibila "diviziune intre Est si Vest a Uniunii Europene".










20986 vizualizari
  • +11 (37 voturi)    
    acum in alta directie ! (Joi, 3 septembrie 2015, 12:03)

    bubu [anonim]

    Pai da acum sunt speriati, dar de ce nu il viziteaza pe Putin , si sa duca trenurile spre siberia, ca parca pina acum erau prieteni .....
    • -2 (30 voturi)    
      unguri de doi (Joi, 3 septembrie 2015, 13:11)

      andreitr [utilizator] i-a raspuns lui bubu

      bani. Cine îi mai bagă în seamă pe ăștia în Europa? orban dictator șovin care visează la ungaria mare. Marsh mă de aici.
      • -2 (18 voturi)    
        Nu vizeaza (Joi, 3 septembrie 2015, 14:14)

        Qu [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

        - a dat flit FMI
        - a dat flit invaziei
        - vrea sa faca monda sa nu aiba dobanda
      • +1 (3 voturi)    
        Nu stii nimic (Vineri, 4 septembrie 2015, 11:10)

        Eu [anonim] i-a raspuns lui andreitr

        Auzi, ungurii aia de doi bani momentan sunt lasati sa apere singuri hotarul catre spatiul Schengen. Ai auzit cumva sa fi primit ajutor de la cineva? NU, stau cu morcovul si se roaga de unguri sa nu ii lase pe imigranti catre Austria si Germania, dar nici unul nu i-ar ajuta in asta. Ditamai tarile...
        De altfel si in Italia e aceeasi situatie: sunt lasati sa isi rezolve singuri problema cu imigrantii, dar in acelasi timp toate "marile puteri" au pretentia ca la ei sa nu ajunga.

        Ungurii au mai fost tradati de asa-zisii aliati si in trecut, si pare ca sunt tradati si acum. Sper doar, ca de data asta nu vom mai uita.
    • +45 (51 voturi)    
      Nu doar ungurii sunt speriati (Joi, 3 septembrie 2015, 13:21)

      Faulturi geopolitice [anonim] i-a raspuns lui bubu

      Sondaj francez, pentru postul de radio BFM (bursa si afaceri), publicat azi:

      56% dintre francezi se opun ca Franta sa primeasca refugiati in urma unei redistribuiri la nivel UE.
      Pe categorii, tinerii de pana la 24 de ani se opun in masura a 56%, iar adultii de pana la 49 de ani se opun in procent de 62%.

      Cred ca Ungaria pur si simplu a incercat sa respecte regulile elaborate si implementate chiar de UE.
      Doar ca avem de-a face cu o enorma ipocrizie a unor lideri europeni, din motive pur ideologice, fara legatura cu realitatile de pe teren.

      Legislatia UE obliga la inregistrarea oricarui imigrant, legal sau ilegal, depunerea si analiza unei eventuale cereri de azil si in caz de refuz retrimiterea in tara de origine (sau in tara pe unde imigrantul a intrat in UE daca a fugit de acolo).

      Serbia sau Macedonia nu sunt membre UE si deci nu le pasa, ba chiar Serbia pare fericita sa impinga mii de refugiati catre Ungaria, o tara cu care are relatii proaste (Serbia nu are relatii bune cu nici un vecin, e patronata de Rusia acum).

      Turcia e asociata UE dar nu face nimic serios pentru a stopa violarea propriile frontiere terestre si maritime, face ca Serbia, impinge refugiatii catre un vecin, respectiv Grecia, o tara pe care o considera ostila (dusmanie istorica si probleme de frontiera in marea Egee).

      Iar Grecia e un rataj ca membru UE, o tara falita si aruncata in haos de o clasa politica incompetenta, unde domina coruptia la orice nivel (nu exista ceva precum DNA) si unde problema refugiatilor e ultima preocupare a grecului de pe strada, ii vrea plecati cat mai repede de acolo si sunt lasati sa treaca in Macedonia (stat cu care Grecia are dispute dure la nivel juridic si diplomatic).

      Dupa cum vedeti, pe lantul asta al migrarii, se profita geopolitic pentru a faulta vecinul pe care nu-l placi:
      Turcia da in Grecia, Grecia da in Macedonia, Macedonia trimite la sarbi iar Serbia da in Ungaria.

      Iar Ungaria n-are in cine da, ca Romania nu e pe traseu :)) Asa ca face garduri.
      • +2 (20 voturi)    
        Excelent comentariu (Joi, 3 septembrie 2015, 14:06)

        Harpalete [utilizator] i-a raspuns lui Faulturi geopolitice

        Ai prezentat cum nu se poate mai bine situatia asta de doi bani din balcanii astia de doi bani care in vecii-vecilor nu vor fi altceva decat tari insignifiante dar inamice.

        Nu pot sa nu observ ca migratia incepe din Turcia si continua pe traseul fostului Imperiu Otoman, ca si cand imperiul asta ar fi lasat o dâră de incompatibilitate cu tot restul Europei. Popoarele astea (Turcia, Grecia, Macedonia, Serbia, Ungaria - in mai mica masura), mi se par prin definitie incapabile sa se gandeasca la altceva decat animozitatea fata de vecini. Nu vor ajunge niciodata la o relatie de genul Franta / Belgia (adica se fac glume, dar nu e agresivitate), Spania / Portugalia, sau chiar Romania / Moldova.

        Ei vor pieri pe limba lor plina de ură
      • +1 (3 voturi)    
        Serbia (Joi, 3 septembrie 2015, 14:17)

        maria [anonim] i-a raspuns lui Faulturi geopolitice

        Se pare ca vor sa primeasca Serbia in UE in mare viteza, dar la viteza cu care se misca ei in general, mai dureaza...
        http://www.euractiv.com/sections/social-europe-jobs/hahn-migration-crisis-demands-pan-european-response-317235
        • +2 (6 voturi)    
          Pirmaida (Joi, 3 septembrie 2015, 15:10)

          Qu [utilizator] i-a raspuns lui maria

          Sistemul piramidal functioneaza atita timp cit are noi membri.
      • +3 (3 voturi)    
        O scurta precizare (Vineri, 4 septembrie 2015, 10:43)

        Corvin [anonim] i-a raspuns lui Faulturi geopolitice

        Da, aproximativ asa sta treaba. As vrea totusi sa precizez ca Turcia tine 1.6 milioane de refugiati pe bugetul propriu, fara ajutoare UE, iar suma cheltuita pana acum pe cei 1.6 milioane de refugiati sirieni depaseste 291 milioane de dolari, conform UN Refugee Agency.
    • +11 (11 voturi)    
      Tocmai (Joi, 3 septembrie 2015, 15:48)

      ionisus [utilizator] i-a raspuns lui bubu

      pentru ca e prieten cu Putin, iar putin e impotriva refugiatilor, si mai ales a imigrantilor, pentru ca cei mai multi dintre cei care vin in Europa nu sunt refugiati ci agenti ai statului islamic.

      ''Vladimir: „Imigrantii musulmani sa traiasca ca in Estul Ortodox! Daca nu sa plece la ei acasa…”.
      Prezentăm mai jos poziţiile lui Vladimir Putin, preşedintele Federaţiei Ruse, faţă de ofensiva musulmană. Am putea face o paralela cu situatia din tara noastra…

      Acum câţiva ani regele Arabiei l-a vizitat pe Putin la Moscova. Inainte de a pleca i-a spus lui Putin că ar vrea să cumpere o mare parcelă şi să ridice, numai cu bani arabi, o mare moschee în capitala rusă.
      “Nu e o problemă”, i-a răspuns rusul, “dar cu o condiţie: să autorizaţi să se construiască deasemenea în capitala arabă o mare Biserică ortodoxă”.
      “Nu se poate” spuse arabul.
      “De ce?” a întrebat Putin.
      “Pentru că religia voastră nu este adevărată şi nu putem lăsa ca poporul să fie înşelat”.
      “Eu gândesc la fel despre religia ta şi fără îndoială aş permite ridicarea templului tău dacă ar fi echivalent, aşa că am terminat subiectul”.
      ESTE FORMA DE A INFRUNTA PE ACEIA CARE VOR SA-SI IMPUNA OBICEIURILE LOR, IN SPECIAL IN TARILE SUBDEZVOLTATE.
      În 4 August 2013 liderul rus, Vladimir Putin, s-a adresat parlamentului ţării sale cu acest discurs despre tensiunile cu minorităţile etnice: “În Rusia se trăieşte ca ruşii ! Oricare minoritate, de oriunde, care vrea să trăiască în Rusia, să lucreze şi să mănânce în Rusia, trebuie să vorbească rusa şi trebuie să respecte legile ruseşti. Dacă ei preferă Legea Sharia şi să trăiască viaţa musulmanilor, îi sfătuim să plece în acele locuri unde aceasta să fie Legea Statului…
      Rusia nu are nevoie de minorităţile musulmane, aceste minorităţi au nevoie de Rusia şi nu le garantăm privilegii speciale, nici nu încercăm să schimbăm legile noastre adaptându-le cerinţelor lor.
      Nu contează cât de tare strigă “discriminare”, nu tolerăm lipsa de respect faţă de cultura noastră rusa.
      • -2 (8 voturi)    
        chiar asa (Joi, 3 septembrie 2015, 16:29)

        ion [anonim] i-a raspuns lui ionisus

        vezi ca spui jumate de adevar, fiindca in rusia sunt o gramada de musulmani, iar daca mai studiezi ai sa vezi ca chiar se construesc moschee la moscova, si chiar isi sarbatoresc prin rugaciune direct in strada, acuma primavara au blocat strazi intreci, si nu le-a zis nimeni nimic de frica, iar in fiecare an sunt tot mai multi.

        in rusia insa ei nu se duc, fiindca acolo nu le da nimeni de pomana si nu le garanteaza nici un drept, dimpotriva merg in alta dictatura si probabil mai saracie decat este la ei
        • +6 (6 voturi)    
          Vezi ca spui si tu pe jumatate (Joi, 3 septembrie 2015, 18:47)

          NituCt [utilizator] i-a raspuns lui ion

          Multi sunt din tarile Asiei centrale (foste URSS) ce in mare parte sunt musulmane.
        • +4 (4 voturi)    
          Sunt musulmani si in Rusia, (Joi, 3 septembrie 2015, 22:53)

          ionisus [utilizator] i-a raspuns lui ion

          dar nu vin la Moscova sa impuna legi impotriva intereselor majoritatii, asta spune Putin si are dreptate.
        • +3 (3 voturi)    
          Aiun link ? (Vineri, 4 septembrie 2015, 11:58)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui ion

          As dori sa vad niste fotografii cu moschei in Moscova !
          P.S. Ai scris despre moschei intrun mod foarte interesant.
          1. Ai scris " se construiesc". Deci la plural, deci mai multe
          2.Apoi ai scris "moschee " , la singular, deci una singura.
          Ce ai vrut sa apui de fapt: una sau mai multe ?
      • +7 (7 voturi)    
        Afirmatia lui Putin (Joi, 3 septembrie 2015, 21:01)

        woodfairy [utilizator] i-a raspuns lui ionisus

        e foarte corecta si plina de bun simt. De ce nici un lider european nu are curajul de a spune acest lucru? UE/Bruxelles nu face decit sa distruga coeziunea popoarelor europene, sub atenta calauzire a Americii. Culmea e ca aici, in Vest, pt occidentali Putin ramane singurul lider aparator al crestinatatii.
  • -9 (21 voturi)    
    Sa vina Papa sa rezolve... (Joi, 3 septembrie 2015, 12:11)

    echidistantul_ [utilizator]

    Ca doar papa Leon I a negociat si cu Attila cand a trecut Po-ul.
  • -18 (32 voturi)    
    Cum poti compara sperieturile? (Joi, 3 septembrie 2015, 12:16)

    kax [utilizator]

    Europenii nu sunt speriati, ei constientizeaza ca unii oameni necajiti au nevoie de ajutor.

    Oligarhia si media europeana ar face bine sa ajute acesti oameni nevoiasi.
    Nu inteleg de ce crestinii europeni, nu aplica invataturile crestine. Ce este defapt crestinismul?
    Este sau nu leagan al civilizatiei europene?
    • +20 (28 voturi)    
      nu se leaga (Joi, 3 septembrie 2015, 14:20)

      marian [anonim] i-a raspuns lui kax

      nu vreau sa par insensibil, dar ceva nu se leaga...oamenii necajiti nu au smarphone-uri si isi fac sefie-uri pe drum, oamenii necajiti accepta orice ajutor oferit, nu sunt mofturosi, fiindca se presupune ca e mai mult decat primesc acasa...oamenii necajiti nu vor deodata toti in Germania, UK, Franta...oameni necajit se multumesc sa poata sa traiasca in pace oriunde si cand se termina razboiul in tara lor, sa se intoarca acolo. astfel de oameni necajiti trebuie ajutati, nu cei care invadeaza azi Europa. Sper sa nu ajungem vreodata in locul unor oameni intr-adevar necajiti, dar toata invazia asta mi se pare ca e regizata de cineva cu un scop si marii Europei sunt complici in toata povestea asta.
      • +14 (14 voturi)    
        Ai perfecta dreptate (Joi, 3 septembrie 2015, 15:02)

        Alor [utilizator] i-a raspuns lui marian

        Totul rste planificat minutios, totul de desfasoara dupa un plan bine pus la punct, Totul se desfasoara cu acordul elitei politice. europene.
        • 0 (2 voturi)    
          Care este planul ? (Vineri, 4 septembrie 2015, 12:17)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Alor

          Daca il stii spune-l! Altfel intram in teorii conspirationiste. Si din acest hatis nu mai iesim .
      • -7 (15 voturi)    
        Nu poti pune botul la astfel de stiri, parerea mea (Joi, 3 septembrie 2015, 15:05)

        kax [utilizator] i-a raspuns lui marian

        Nu cumva ziarele si media oligarhica europeana ti-au aratat ca ei detin telefoane inteligente, si ca isi fac poze cu ele? Nu ii asa ca totusi daca stai sa te gandesti putin ii absolut irelevant ca detii un astfel de dispozitiv, si ca iti faci poze cu el?
        Media si ziarele europeane iti arata ce vor ei sa vezi.
      • +2 (4 voturi)    
        Uite o posibila explicatie (Joi, 3 septembrie 2015, 16:10)

        NituCt [utilizator] i-a raspuns lui marian

        https://www.youtube.com/watch?v=OJ9n0hibSS4&gl=US ?

        https://www.youtube.com/watch?v=ROGnoNJc6Nw
      • +2 (2 voturi)    
        pentru marian (Vineri, 4 septembrie 2015, 12:15)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui marian

        Interesant comentariul tau. Si plin de afirmatii corecte. Dar , te rog sa mergi mai departe.
        De ce sunt complici marii Europei cu toata povestea asta ?
        Ce au de castigat ?
      • +2 (2 voturi)    
        era pomenilor si mazaciei (Vineri, 4 septembrie 2015, 13:01)

        elena [anonim] i-a raspuns lui marian

        corect, oamenii necajiti accepta orice ajutor si se ofera sa contribuie la activitatile colective, pentru a iesi din situatie. Dar omului ii este comod sa fie pomanagiu. Din cei care traiesc pe social si cei ajutati nu am vazut sa die vreunul care sa intrebe; dar eu cu ce pot ajuta? Doar stau si asteapta, apoi mai vrea si cand nu ai te condamna.
    • +5 (13 voturi)    
      Ca sa (Joi, 3 septembrie 2015, 16:02)

      ionisus [utilizator] i-a raspuns lui kax

      rezolve problemele altora, Europa ar trebui, cu siguranta, sa-si rezolve mai intai propriile probleme.
      Nu crestinii Europei au creat situatia actuala din tarile de origine ale acestor regugiati( sa le spunem asa, de dragul consensului), ci SUA si toata aceasta vanzoleala a fost premeditata.
      Acum americanii ne imping pe noi de la spate sa acceptam sute de mii de refugiati, la care trebuie sa le dai locuri de munca, hrana, acces la sanatate si scoli in limba materna, drepturi-printre care si cel religios, etc.
      Asta, in conditiile in care, deja, Europa se confrunta cu somaj si saracie, conflicte interetnice, amenintari teroriste si ISIS, care este si el o creatie a americanilor, un bau-bau pentru cei care, inca, nu au plecat capul.
      Daca vreti imigranti luati-i la voi acasa si tineti-i pe banii vostri!
      • +1 (7 voturi)    
        Totul a fost planificat de mult timp (Joi, 3 septembrie 2015, 21:34)

        woodfairy [utilizator] i-a raspuns lui ionisus

        Cine a dat tonul in invazia in Irak? Cine-a hotarit destabilizarea Libiei? Nu mai aveau mult si interveneau si in Siria, de partea ''rebelilor''. Bashar ''dictatorul'' rezista eroic iar Obama face pe vedeta de tv asistind cu greata care-l caracterizeaza la dramele umane create de conflictele din zona si la africanizarea Europei.
    • +1 (1 vot)    
      Invataturile crestine ? (Vineri, 4 septembrie 2015, 12:13)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui kax

      Prima invatatura este sa le vestim EVANGHELIA acestor refugiati. Te duci tu sa le vorbesti despre Isus ?
      Sa ne zici cum te-au primit , cum au reactionat si daca l-au primiot pe Isus ca Salvator sau nu .
  • -7 (19 voturi)    
    E bine (Joi, 3 septembrie 2015, 12:22)

    joshua [anonim]

    O divizare a monstruozitati UE nu ar fi chiar asa nasol, nu prea am pierde nimic decât niste reguli aberante
  • -2 (22 voturi)    
    Refugiatii (Joi, 3 septembrie 2015, 12:43)

    V. Veroiu [utilizator]

    Sa fiu iertat dar acesti oameni sunt victimele razboiului iar apoi unei industrii foarte bine pusa la punct pentru transportul lor. In timp ce ei isi cara cu greu viata dura cu ei, cei care ii transporta fac milioane.
    • +13 (19 voturi)    
      nu-i chiar asa (Joi, 3 septembrie 2015, 14:08)

      neurino [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      asta cu victimele razboiului...nu stiu ce sa spun...asa o fi, doar ca vezi tu, razboiul ala e de 5 ani. Mai mult, respectivii nu prea sunt receptivi si de ajutor cand vine vorba de inregistrare, noptificare, evidentza...etc.
      Asa ca eu devin foarte suspicios cand vine vorba toti victime ale razboiului.

      Mai mult, unii se pare ca au cerut azil politic pe unde mai au ceva rude (exemplul copilul mort tot aratat prin poze) ,famailie cu 2 copii care au cerut azil Canadei (tara civilizata ce i-a refuzat prin posta9 iar cetanetii, aflati de un an in Turcia, au gasit momentul propice sa fuga cu barca in Europa. la final, doar tatal a supavietuit.

      E de vina Europa penstru aceasta drama??
      Eu spun ca nu.
      • -7 (13 voturi)    
        Eu zic ca Europa poarta vină (Joi, 3 septembrie 2015, 15:13)

        kax [utilizator] i-a raspuns lui neurino

        Aliata cu USA, a comis atrocitati si crime de nedescris in ultimii zeci de ani in orient, lasand copii fara parinti, parinti fara copii...lasand deznadejde si disperare in urma bombardamentelor.
        Este timpul sa repare ce se mai poate repara.
        • -3 (5 voturi)    
          usa+rusia (Joi, 3 septembrie 2015, 15:49)

          neurino [utilizator] i-a raspuns lui kax

          usa +rusia poate vrei sa spui...Europa avand doar vina morala.

          Eu inteleg de ce multi acum tipa impotriva Europei...vorba aia TIPP nu se mai semna, sanctiuni catre rusia existau, pana si relatiile cu arabia saudita si ISIS nu is asa de stralucite cum e in cazul USA si Rusia.
    • +1 (1 vot)    
      Milioane. (Vineri, 4 septembrie 2015, 12:23)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      De unde au acesti sarmani refufgiati, morti de foame, atatia bani incat " industria transportatoare " sa faca milioane ?
      Daca au bani nu sunt sarmani refugiati .
      Daca nu au , nu exista " industrie " profitabila pentru transport.
      Care este adevarul ?
      Sau este la mijloc ?
  • +27 (35 voturi)    
    in sfarsit (Joi, 3 septembrie 2015, 12:50)

    Motanul_incaltat [utilizator]

    Pai sa recapitulam:
    - Libia a fost bombardata de Franta, UK & friends. Macar daca o ocupau dar au lasat-o asa
    - Siria (variile factiuni) au primit arme din Franta, UK, Rusia, USA, Turcia
    - Toti imigrantii vor in Germania, Suedia, Danemarca, Franta, UK

    Concluzia mi se pare evidenta: Franta, UK, Turcia si cine mai doreste si daca doreste, sa ii preia pe toti si sa se bucure de ei.
    Cine a spart vaza din vitrina sa o si plateasca, nu sa faca cheta prin magazin.
    • +12 (16 voturi)    
      in general (Joi, 3 septembrie 2015, 14:25)

      maria [anonim] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

      populatia nu e intrebata. Sunt niste decizii politice, iar cei afectati nu sunt politicienii care sunt bine mersi. Trage tot omul de rand care plateste impozite si isi vede cadrul de viata schimbat, fara sa mai poata face sau zice nimic. Sunt decizii politice proaste facute de unii indivizi care au puterea sa distruga viata a milioane de oameni, din pacate. Vitrina e sparta de unii si platita de altii...
  • +16 (24 voturi)    
    corect (Joi, 3 septembrie 2015, 12:51)

    dum_i [utilizator]

    A ajuns Ungaria sa apere europa, iar germania sa o distruga.
    • +4 (6 voturi)    
      Nu Germania, ci UE (Joi, 3 septembrie 2015, 22:14)

      woodfairy [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      Germania nu mai are libertatea de a decide, Bruxelles este cel care impune tarilor membre. Solutia va veni atunci cind fiecare popor isi va decide propriile reguli. Deja tensiunile interne nu mai pot fi neglijate. Fermitatea Ungariei dovedeste ca nu se poate trece peste vointa unui popor.
      • 0 (0 voturi)    
        Germania dictează la Bruxelles, nu invers (Vineri, 4 septembrie 2015, 23:56)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui woodfairy

        Iar fermitatea Ungariei e o glumă proastă, strict pentru uz politic intern.
  • +15 (27 voturi)    
    Alegerea trebuie facuta repede (Joi, 3 septembrie 2015, 12:55)

    NituCt [utilizator]

    Dacă trebuie sa aleg intre "reglementarile UE" si apărarea propriei tari si identități, atunci aleg neamul meu.
    Cu mult timp în urma credeam ca UE e o șansă extraordinară pentru Europa. Acum ii doresc moarte rapidă si dureroasa atât acestui sistem cat si birocraților lui.

    https://www.youtube.com/watch?v=AzrSLQrs31E&gl=US
    • +10 (10 voturi)    
      nu moarte rapida, ce pui in loc? (Joi, 3 septembrie 2015, 14:37)

      maria [anonim] i-a raspuns lui NituCt

      Trebuie sa se trezeasca si sa se reformeze!! Daca esti prost de bun, vei fi luat de prost si distrus, altii vor veni in locul tau. Sper ca nu statul islamic..Europenii exista, chiar daca sunt natii diferite, exista un mod comun de viata, care trebuie aparat. Civilizatia europeana exista si trebuie aparata. Sunt culturi care nu sunt compatibile cu civilizatia europeana si care nu pot fi integrate.Mi-e teama ca liderii actuali nu au calitatile si intelegerea necesara pentru a depasi momentul. Sper ca tarile din est sa fie o sansa extraordinara pentru Europa, ele au curajul sa spuna lucrurilor pe nume si sa se opuna unor decizii prostesti.
      • +14 (14 voturi)    
        da, tarile din estul europei (Joi, 3 septembrie 2015, 15:07)

        was [utilizator] i-a raspuns lui maria

        Din acele tari estice ale UE momentan vad doar doua care au curajul sa contrazica UE: in primul rand Polonia, o tara pe care o respect si Ungaria, care are si derapaje de la drumul drept.
      • +2 (10 voturi)    
        Solutie (Joi, 3 septembrie 2015, 15:41)

        NituCt [utilizator] i-a raspuns lui maria

        Decât sa peticim, mai bine sa dezmembram totul si să o luăm de la capăt (desigur, de data aceasta sa luam aminte să evităm ce am greșit prima data).
  • +16 (22 voturi)    
    orban (Joi, 3 septembrie 2015, 13:05)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    salveaza-ne tu, ca la Bruxelles doar se doarme pe salarii grase cu Marx sub perna!
  • +22 (26 voturi)    
    rau am ajuns.... (Joi, 3 septembrie 2015, 13:08)

    Liviu [anonim]

    ... daca singurii care au un punct de vedere rezonabil in problema asta sunt fix guvernul de extrema dreapta din Ungaria. Conform legilor care stau la baza Schengen, Ungaria este obligata sa ii inregistreze si interneze pe absolut toti migrantii care ajung acolo. numai ca imigrantii nu vor sa ramana in Ungaria ci vor sa plece mai departe, in Germania (ptr ca Frau Merkel le-a dat apa la moara spunandu-le ca Germania ii va primi pe toti cu bratele deschise). legal insa, Ungaria nu are voie sa ii lase sa plece.
    • +10 (14 voturi)    
      Logica (Joi, 3 septembrie 2015, 14:17)

      Qu [utilizator] i-a raspuns lui Liviu

      Cum nu i-au putut opri sa intre, nu- vor putea opri nici sa iasa.
      Ungaria e doar checkpoint ca si turcia.
      N-o sa ramana mai nimeni acolo.
      Tinta e 'binele' din reclamele propagandistice occidentale. Doar ca or sa fie cam dezamagiti la destinatie.
    • 0 (0 voturi)    
      Si mai rau am ajuns ! (Vineri, 4 septembrie 2015, 21:53)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Liviu

      Si Putin are un punct de vedere rezonabil in acesta
      problema ! ( vezi mai sus ).
  • +10 (20 voturi)    
    Bulgarele de zapada german! (Joi, 3 septembrie 2015, 13:19)

    hotnewsfil [utilizator]

    Problema mare, insurmontabila a Germaniei este trecutul sa nazist, instauat de Hitler si sustinut de o buna parte din populatie. Dupa ce a fost invins Hitler, poporul l-a negat, l-a acuzat. Ce pozitie ar fi avut poporul german fata de "opera" lui Hitler daca Germania ar fi castigat razboiul, daca ar fi putut face uz de bome nuceare?
    Acum, in problema refugiatilor, Angela Merkel este extrem de incurcata, de teama ca chiar si cea mai mica impotrivire a Germaniei fata de primirea acestor refugiati ar putea trezi amintirea trecutuli ei. De aceea, Angela si-a ales sa pluseze, sa aiba rezerva suficienta in incercarea de a-i face pe oameni sa mai uite de ororile nazislului hitlerist.
    Refugiatii stiu si ei de aceasta situatie a Germaniei si este de asteptat sa dea navala cu milioane. Se va rostogoli ca bulgarele de zapada aceasta problema pentru Germania. Viktor Orban intelege bine aceasta slabiciune a marii si puternicei Germanii.
  • +1 (29 voturi)    
    ...si... (Joi, 3 septembrie 2015, 13:45)

    ALTUN [anonim]

    ...Romania de cine este reprezentata la ac intilnire ???...sau ,de cind avem un presedinte care face o altfel de politica ,Romania nu prea mai exista pe ''harta'' acestui gen de intilniri/convorbiri !!!...sau motivul este ca sefii de state se duc fara neveste si atunci pres. nostru nu e interesat ?!...
    • +7 (13 voturi)    
      de ce (Joi, 3 septembrie 2015, 14:12)

      Mihai-G [utilizator] i-a raspuns lui ALTUN

      Nu e un Consiliu European, Orban s-a dus acolo sa vorbeasca cu sefii institutiilor Europene. De ce ar trebui sa fie si Iohannis la o intalnire bilaterala a ungurului?

      Ce, Orban vine la intalnirile bilaterale ale lui Iohannis. Vorbesti ca sa te afli in treaba.
  • +11 (15 voturi)    
    breaking news (Joi, 3 septembrie 2015, 13:50)

    demaGOGU [anonim]

    ...gluma se ingroasa, se pare ca @Juncker va propune saptamana viitoare relocarea a 160,000 refugiati (fata de doar 40,000 in primavara)

    dintre acestia Romaniei ar trebui sa ii revina aprox 8,000 (quadruplare fata de propunerea initiala)

    Ro inca nu are o pozitie oficiala pe aceasta tema!
    • +9 (17 voturi)    
      ...pai... (Joi, 3 septembrie 2015, 14:29)

      ALTAN [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      ...cine sa se ocupe de treburile tarii??? de politica externa ??? ala de-o tine tot intr-o plimbare si huzur ???...si mai sar de c..r si postacii platiti ,cum ca nu e treaba lui,a lui Johanis!...cit de jegos trebuie sa-ti fie sufletul ,cind vezi ca tara a ramas fara directie si fara conducatori credibili si tu sa iei apararea marionetelor din fruntea statului !!!
    • -6 (22 voturi)    
      Oh nuuu (Joi, 3 septembrie 2015, 14:42)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      8000? O 'Q'uadruplare??
      Romania va da faliment daca accepta 8000 de refugiati. Inseamna ca fiecare din 10000000 de votanti din romania sa aiba grija de 0.0008 invadatori!
      Nu vreau sa ma gandesc ce inseamna asta pentru oamenii muncii.
      Pretul de a fi om e pur si simplu prea mare, ar insemna ca fiecare alegator roman sa plateasca aproape un leu la fiecare mie de lei castigata.
      Popor crestin ortodox, popor de emigranti economici, popor de xenofobi ipocriti, primii la cersit, ultimii la a fi oameni.
      • +6 (10 voturi)    
        mmda (Joi, 3 septembrie 2015, 15:28)

        was [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Stai cam prost cu matematica, mai bine taceai, boier ramaneai sau cum s-ar zice.
        • -8 (10 voturi)    
          Hopa, trompeta (Joi, 3 septembrie 2015, 16:00)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui was

          Hopa ca s-a trezit matematica-n tine. Demonstreaza-mi, boierule, ca stau prost cu matematica.
          Explica-mi cum 1000000/8000 nu este 1250.
          Explica-mi cum 1000/1250 nu e mai putin de 1.
          Hai fa-ma de ras, arata-mi ce prost stau cu matematica.
      • +9 (13 voturi)    
        Tu nu ai inteles pana acum ? (Joi, 3 septembrie 2015, 15:35)

        NituCt [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Tu nu chiar ai înțeles pana acum ce tot ți-am scris : mergi la frații taii koranimali si lasă-i pe europeni si pe romanii "xenofobi ipocriti, primii la cersit, ultimii la a fi oameni" in pace.
        Tu nu înțelegi ca in momentul în care ai ales sa devii islamist, ai refuzat sa mai fii om ?
        • -6 (12 voturi)    
          lol (Joi, 3 septembrie 2015, 15:58)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui NituCt

          Esti amuzant daca tu crezi ca eu retin toti imunzii care debiteaza online. Faptul ca uneori sunt generos si raspund prostilor, nu inseamna ca trebuie sa te astepti si pe viitor sa te bag in seama.
          • +2 (4 voturi)    
            Nu se poate,totusi.. (Vineri, 4 septembrie 2015, 0:52)

            Nicolae [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

            ... sa se accepte in Romania refugiatii astia,fara a fi triati in mod organizat.Cei care nu trec de niste probe de 'conformitate cu legile scrise si ne-scrise (multi dintre acesti refugiati sunt fie analfabeti,fie nu prea stau bine cu limba romana) nu poate fi acceptat nici macar ca refugiat in Romania.
            Iata care ar fi,dupa umila mea parere, cteva dintre probele de examinare :
            Daca refugiatul/ta stiu sa:
            a)ia si da shpaga
            b) sa minta
            c) sa dea tzeapa
            d) sa injure si pe romaneste si pe ungureste (insa sa NU dracuie!!)
            e)sa dea lipsa la locu de minca pe motiv de boala,botez(pina la gradu de nopot/nepoata de cumnata),parastas (pina la gradu de soacra) si bineinteles inmormantare - inclusive inmormantare proprie.
            Daca acesti pomanagii - caci asta sunt ei in realitate - vor incerca sa se aciuiasca in Romania cu scopul de a distruge industria de pomana a tzari-gazde, e.g.Romania, ei TREBUE sa fie impiedicati pe motiv de 'tendinta de distrugere a valorilor nationale'.
      • 0 (0 voturi)    
        Muciflender, (Vineri, 4 septembrie 2015, 21:58)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        tu care nu esti asa cum caracterizezi poporul roman, tu care esti altfel, tu care esti plin de calitati, tu vati refugiati iei acasa ?!
    • +3 (13 voturi)    
      pai cine oare-i in vacanta de anul trecut (Joi, 3 septembrie 2015, 14:46)

      mnicku [anonim] i-a raspuns lui demaGOGU

      cine alearga ca bezmeticu prin toata lumea cu consoarta dupa el.
      Oare cine isi face concediul inainte sa inceapa lucrul, dupa care oboseste de atita scris de parca asta e meseria lui de scriitor si iar un concediu.
  • +1 (13 voturi)    
    adevaruri incomode (Joi, 3 septembrie 2015, 14:24)

    tontu [anonim]

    Cand ministrul grec de finante Varoufakis le-a aruncat adevarul in fata, mai marii de la Bruxelles au facut ce au facut si or scapat de el. Urmeaza Orban?
  • +11 (15 voturi)    
    orban pare mai responsabil ca ... nostri (Joi, 3 septembrie 2015, 14:55)

    sigfrido [anonim]

    Solutia e simpla.
    Acolo unde vor sa ajunga sa gaseasca usile inchise (nu ajutoare, nu statut de refugiat etc). In cateva luni dispare problema.
    Si inca o chestie.
    De ce dau din gura politicienii nostri, aparent preocupati pt problema umanitara existenta.
    Sa se rezume la problemele romanilor, nu i-a votat nimeni ca sa bata campii pe teme care nu sunt preocupante pt romani.
    Sau daca totusi ii intereseaza tema sa se intrebe de milioane de romani lucreaza in afara tarii.
    De ce majoritatea tinerilor, daca au posibilitatea, parasesc Romania (fiul meu e unul din putinii care nici nu vor sa auda de o plecare).
    • +6 (12 voturi)    
      Mai periculosi (Joi, 3 septembrie 2015, 15:37)

      NituCt [utilizator] i-a raspuns lui sigfrido

      Nu uita : mai periculoși decât acești invadatori sunt trădătorii din interiorul sistemului (unii din ignoranta, alții cu un scop bine definit : sa distrugă).
  • +2 (18 voturi)    
    Nu in Germania e locul lor. (Joi, 3 septembrie 2015, 15:36)

    Ariciu' [anonim]

    Nici in Ungaria. Doar in tarile care se fac vinovate de haosul din Orient, in frunte cu "exceptionalii" specializati in a exporta cu japca freedom & democracy. In statele din sud ale US e destul pamant liber cat sa inghita niste milioane de refugiati. Poate isi relanseaza si economia cu ocazia asta, cine stie.
    • +1 (3 voturi)    
      da (Joi, 3 septembrie 2015, 22:40)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Ariciu'

      ma, asa e, ai uitat un lucru, economia americana merge bine, somajul e mic, obama nu mai are mult, nu ca la tine in rusia unde e dezastru.
    • +2 (4 voturi)    
      altii sunt de vina (Vineri, 4 septembrie 2015, 2:46)

      JuditPaton1 [anonim] i-a raspuns lui Ariciu'

      fiecare cuvant de al tau arata ignoranta...vina o au toti, daca a fost vina ajutarea libienilor si sirienilor cu arme...chiar si romania era pe la afganistan cu mii de militari. Iar US are refugiati cu milioanele si din tarile sudamericane si din asia+africa, pe acele "pamanturi goale", state sarace. Iar economia lor este cea mai performanta, doar ca faceau pe politistii iar acuma se pare ca vor renunta sa cheltuiasca pe rezolvarea problemelor altora...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică