Daca singura persoana care v-a oferit alinare in timpul haosului bursier de luni a fost un mai mult decat prietenos angajat al Starbucks, ar trebui sa-i multumiti lui Howard Schultz, scrie Washington Post.

Starbucks, deschis pentru protestatariFoto: Agerpres/AP

Intr-un mesaj catre cei 190.000 de angajati, directorul le-a cerut celor care vand cafelele sa fie mult mai atenti cu clientii.

“Volatilitatea pietelor financiare, combinata cu o mare incertitudine politica, atat acasa cat si in strainatate, va avea cu siguranta un efect asupra increderii consumatorilor si (…) clientii nostri vor fi probabil mai ingrijorati si nelinistiti”, a scris Schultz in “Mesajul de la Howard”.

“Hai sa fim sensibili la presiunea pe care clientii nostri ar putea sa o resimta si sa facem tot ce putem, ca persoane individuale si ca grup, sa depasim asteptarile lor fata de noi”, a scris miliardarul, cunoscut si pentru alte campanii, precum cea in care a cerut angajatilor sa discute cu clientii despre problema tensiunilor rasiale din SUA.