VIDEO Macedonia: Sute de imigranti au rupt cordoanele de politie de la frontiera si au patruns in tara

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 22 august 2015, 16:58 Actualitate | Internaţional

Imigranti (imagine de arhiva)
Foto: Captura YouTube
Sute de imigranti si refugiati, in special sirieni, au patruns in Macedonia sambata, dupa ce au strapuns cordoanele de politie instalate la punctul de frontiera greco-macedonean din Gevgelija, relateaza AFP.

Sute de imigranti au reusit sa treaca de gardurile din sarma ghimpata, sfidand fortele de ordine, care au recurs la gaze lacrimogene.

Aproximativ 2.000 de refugiati, care spera sa ajunga in Europa Occidentala, se aflau de joi intr-un "no man's land", pe fasia de frontiera situata intre localitatea greceasca Idomeni si orasul macedonean Gevgelija.



Macedonia a decretat joi stare de urgenta in doua regiuni de frontiera, ceea ce permite mobilizarea armatei pentru a face fata numarului tot mai mare de imigranti.

Macedonia este un important punct de tranzit pentru imigrantii care vin dinspre Grecia si se indreapta catre state mai bogate din nordul Uniunii Europene. Aproximativ 44.000 de persoane ar fi tranzitat Macedonia in ultimele doua luni, multe dintre ele fugind din calea violentelor din Siria.

Una dintre regiunile in care a fost decretata starea de urgenta este cea de la frontiera Macedoniei cu Grecia, unde in ultimele zile au avut loc scene haotice, numerosi imigranti incercand sa urce la bordul trenurilor care merg spre Europa Occidentala.

De asemenea, starea de urgenta a fost declarata si in Kumanovo, o regiune din nordul tarii, situata la frontiera cu Serbia.













12900 vizualizari
  • +17 (33 voturi)    
    No solution (Sâmbătă, 22 august 2015, 17:15)

    BennyBenois1 [anonim]

    Nu asa arata refugiatii.

    Asa vor intra si in case, la iarna ;) Acum e inca vara, mai merge o luna maxim. Dupa, vor forta intrarea in diverse locuri de adapostire.

    Imi pare rau pt. ce este in tarile lor, dar, Siria nu este in totalitate coplesita de razboi. Exista zone inca relativ stabile. Damasc, spre exemplu, nu este in bombardamente.

    Si oricum, notiunea de refugiat spune ca odata ce ai scapat, te opresti.
    • +13 (19 voturi)    
      observatie fina (Sâmbătă, 22 august 2015, 18:10)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui BennyBenois1

      "Si oricum, notiunea de refugiat spune ca odata ce ai scapat, te opresti."
      Exact, am vazut si in comentariile straine acelasi punct de vedere. Ei nu se opresc in nenumaratele tari pe care le tranziteaza, desi nu ii mai hatuieste nimeni. Ei vor tarile nordice bogate si tolerante, unde paraziteaza sistemele sociale mai cu spor. Deci treaba cu razboiul e doar un pretext bun. ///
      • +12 (16 voturi)    
        pentru ca nu sunt refugiati (Duminică, 23 august 2015, 0:03)

        pentru ca nu sunt refugiati [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        pentru ca nu sunt refugiati, ci alearga dupa avantaje sociale si traiul bun. multi dintre acestia nici macar nu sunt adevaratele victime, ci calai.

        ajutandu-i pe acestia, Europa ii ajuta pe calai.

        adevaratele victime sunt si acum prin Siria si Africa, pentru ca sunt sarace si nu au 2000 de EUR sa plateasca o traversare.

        din pacate, miopia europeana este extraordinar de mare.

        dar, pana la urma, orice mare putere rebuie sa cada candva, si Occidentul s-a cam culcat pe lauri propriei sale arogante. acum isi ia plata.

        am inceput sa fiu impotriva intrarii Romaniei in spatiul Schengen, ca sa nu ajunga la Bucuresti teroristii chiar asa de usor.

        si nu este vorba de teroristi care ar veni de pe Marea Neagra. ci de teroristi care ar veni de la Paris...
    • +8 (8 voturi)    
      observatie corecta (Sâmbătă, 22 august 2015, 19:04)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui BennyBenois1

      "Si oricum, notiunea de refugiat spune ca odata ce ai scapat, te opresti."
      Exact acest aspect il subliniaza si multi comentatori occidentali. Au tranzitat nenumarate tari, dar nu s-au oprit. Ei vor UK, Germania sau Suedia unde sunt beneficii sociale grase si legi permisive.
      SOLUTII EXISTA si sunt deja aplicate in Australia si Israel (inconjurati de o mare de arabeti!), cu o rata de succes de 100%. E nevoie doar de vointa politica.
      - http://www.ibtimes.co.uk/australia-controversial-no-way-anti-immigration-advert-sparks-outrage-1470023
      - http://finance.townhall.com/columnists/nickadams/2015/02/20/not-a-single-illegal-immigrant-in-7-months-in-australia-n1959773/page/full
    • +5 (5 voturi)    
      Siria este... (Duminică, 23 august 2015, 10:50)

      A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui BennyBenois1

      Siria este o tara total dezmembrata, nu mai exista practic locuri sigure.
      Aproape jumatate din populatia ei (egala cu a Romaniei) nu mai are practic unde sa locuiasca si cei mai multi ratacesc dintr-un loc in altul in Siria, dar alte milioane se afla deja dincolo de granite.

      Remarcabila este tacerea lumii in fata macelului continuu din Siria, la care participa atat armata regimului Assad cat si grupurile teroriste care isi disputa toate suprematia intr-o zona sau alta.
      Ca sa nu mai vorbesc de genocidul impotriva crestinilor.

      Este si mai remarcabila concomitenta si continua diversiune a ONU si a mediei impotriva Israelului, care este practic singura insula de stabilitate in zona, atacand aceasta tara pentru orice act de autoaparare fata de amenintarile straine si fata de terorism.,
      • 0 (0 voturi)    
        latimea Israelului ar fi de 18 km (Duminică, 23 august 2015, 12:42)

        latimea Israelului ar fi de 18 km [anonim] i-a raspuns lui A.Corneliu

        masurati pe google maps: daca Israelul nu ar tine teritoriile din Cisiordania, latimea tarii ar fi de 18 kilometri, intre Iordania si Mediterana.

        iar aeroportul din Tel Aviv ar fi pe la vreo 8 kilometri de granita aceea.

        cum sa aperi o tara lata de 18 kilometri si un aeroport la 8 kilometri? sa imi explice si mii geniile militare care sunt impotriva Israelului. un tank parcurge distanta aia in minute, darmite un avion?

        asta in conditiile in care populatia Israelului este de 8 milioane de locuitori... si sunt incojurati de vreo 200 de milioane de arabi care le-au jurat pieirea si aruncarea in mare.
      • +4 (4 voturi)    
        Sigur ... (Duminică, 23 august 2015, 14:30)

        NituCt [utilizator] i-a raspuns lui A.Corneliu

        foarte multi din acestia nici macar nu provin din Siria ; e doar un peretext. Apoi, daca iti cade bomba in cap, cand ajungi intr-un loc sigur nu mai doresti altceva. DAR NU, ei doresc ANGLIA, ei doresc BANI si sa isi impuna obiceiurile lor medievale.

        PS : sa nu care cumva sa zici ceva de rau despre religia lor ca iti ia gatul si iti violeaza mama, sotia, fiica, sora, nepoata, ...ai inteles, cred.
      • 0 (0 voturi)    
        Si atunci (Luni, 24 august 2015, 13:58)

        Close [utilizator] i-a raspuns lui A.Corneliu

        De ce nu vin in Romania sau Bulgaria? Suntem prea de cacao pentru standardele lor inalte? Nu amice, se duc in Germania pentru ca au auzit ca acolo aia au miliarde. Nu-i intereseaza ca ei nu au ce le trebuie ca sa se atinga de banii aia. Nu au studii, calificare, etc. Pur si simplu nu este nevoie de ei.

        Ei nu fug de razboi, fug spre bani facuti usor si viata lejera. Sunt seci de destinatii mai apropiate care le satisfaceau "dorinta de pace si liniste". Dar numai europa de Nord si Vest, unde se duc ei, le ofera ce vor cu adevarat. Leneveala pe bani.
    • +1 (1 vot)    
      Adevarul (Duminică, 23 august 2015, 14:27)

      NituCt [utilizator] i-a raspuns lui BennyBenois1

      Cum naiba ca acesti regugiati sunt de obicei: barbati la 15-35 de ani ? Unde sunt parintii lor ? I-au lasat sa moara acolo ?
      Aia nu sunt refugiati ...sunt koranimali si moartea noastra.
    • +4 (4 voturi)    
      Statul islamic isi trimit trupele (Duminică, 23 august 2015, 15:07)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui BennyBenois1

      Multi sunt islamisti ce vor ciuruii europeni cu diverse arme. Aduceti-va aminte ce va spun eu.
  • +17 (31 voturi)    
    Solutia clara (Sâmbătă, 22 august 2015, 17:26)

    anar1975 [utilizator]

    ... este construirea de jur-imprejurul tarilor UE - la granita cu tari non-UE a unui zid imens, asemanator fostului zid al Berlinului. Oricat de huliti ar fi ungurii, sunt cei mai inteligenti privitor la aceasta problema. Si v-o spun ca o persoanal fara nici un fel de legatura "genealogica" cu ungurii.
    P.S.Am facut precizarea dultima fraza, pt eventualii maghiarofobi care imi vor da replica.
    • +4 (4 voturi)    
      Nu-i nevoie de zid; (Duminică, 23 august 2015, 10:33)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui anar1975

      Doar sa nu li se mai acorde avantaje economice in tarile spre care merg. In Bulgaria sau Romania nu se prea inghesuie "refugiatii"..... Oricum, le-am pune in cale pe rromii nostri si nu cred ca au sanse in fata lor.
      • +2 (4 voturi)    
        Tiganii (Duminică, 23 august 2015, 14:32)

        NituCt [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

        Tiganii sunt copii mici pe langa aceste animale.
        Cati tigani ai vazut tu sa inceapa sa dea foc si sa protesteze ?
        Spune ceva de rau, DAR ADEVARAT despre acesti imigranti si vei vedea de ce sunt in stare.
        • +1 (3 voturi)    
          in cazul cel mai pesimist (Duminică, 23 august 2015, 19:14)

          was [utilizator] i-a raspuns lui NituCt

          O sa ajungem sa plangem inapoi "tiganii nostrii" daca locul lor va fi luat de koranimali.
  • +36 (46 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 22 august 2015, 17:40)

    asfdsfasf [anonim]

    Chiar e imposibil sa opresti hoardele astea de imigranti ? Mi se pare socant . Chiar nu putem sa aparam o fasie de frontiera ? Nu se gasesc in toata Macedonia 1000 de jandarmi cu lacrimogene care sa ii disperseze ? Serios ? Cum dracu se descurca cu galeriile echipelor de fotbal macedonene ? Aici sunt mai violenti , mai bine pregatiti pt confruntari si sunt si mai multi .

    Daca ar fi fost niste indivizi care vin in Europa pregatiti sa se integreze , n-as fi avut nimic impotriva . Dar ei vin sa instaureze cultura si ideologia de care tocmai au fugit . Si sunt neinduplecati . Si nu vorbim de cultura furtului (cum e in cazul tiganilor- nu ca ar fi ok) , vorbim pur si simplu de o cultura a mortii .

    Nu le vreau raul , dar nu ii vreau aici . Ma simt mai in siguranta fara ei . Ei sunt cei care maine se vor detona in Europa pt statul islamic , de raul caruia tocmai au fugit .
    • +10 (16 voturi)    
      e foarte grav (Sâmbătă, 22 august 2015, 22:17)

      maryus999 [utilizator] i-a raspuns lui asfdsfasf

      este foarte grav ... politicienii inca dorm ... o sa se trezeasca cand este prea tarziu ... nu.mi vine sa cred cat de usor ajung astia pana in germania sau anglia ... incredibil ... s.a dus zvonul in siria ca se poate ajunge foarte usor in europa si acum o sa emigreze toti ... dar toata siria o sa vina in europa ...
  • +30 (38 voturi)    
    Daca nu vor fi repatriati... (Sâmbătă, 22 august 2015, 17:50)

    cititoare [utilizator]

    O sa vina si altii in continuare. Chiar azi au mai fost salvati vreo 3 mii din Mediterana. Oamenii pleaca de-acolo pentru ca au vazut ca unii au ajuns in Germania/UK si deja primesc bani fara sa faca nimic. Deci pina nu vor fi repatriati toti, altii o sa continue sa vina cu duiumul. Este singura solutie!
  • -10 (16 voturi)    
    Sa vina toti... (Sâmbătă, 22 august 2015, 18:35)

    echidistantul_ [utilizator]

    In 2011 europenii le-au bombardat casele, le-au luat petrolul si tot ce aveau. Unde inainte era "acasa" acuma sunt ruine si haos.
    Ce sa faca? Vin acolo unde le-au mers si resursele.,
    UK., Franta si Italia sunt obligati sa-i primeasca. Adica BP,ENI si Total
    • +2 (2 voturi)    
      . (Duminică, 23 august 2015, 8:34)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui echidistantul_

      In 2011 au fost razboaie in Siria intre Assad si rebeli iar in Iraq fundamentalistii au inceput luptele pt. preluarea teritoriilor care azi intra in componenta SI.
      Un an sau doi mai tarziu i-a bombardat Franta in Mali pe astia care sunt azi SI. Prapaditii aia din Mali nu aveau nici macar gloante sa se apere impotriva fundamentalistilor.
      Si cam atat.
  • -1 (7 voturi)    
    De ce sunt primiti ? (Sâmbătă, 22 august 2015, 18:38)

    Robert M [utilizator]

    Cine are interes ca acesti oamenii sa vina in Europa ?
    Undeva exista un interes.
    Nu exista fenomen de mare amploare fara un interes in spate.
    • +10 (10 voturi)    
      nu este niciun interes (Duminică, 23 august 2015, 0:25)

      nu este niciun interes [anonim] i-a raspuns lui Robert M

      nu este niciun interes, este doar apatia cetatenilor, coruptia si nepasarea politicienilor (cu girul alegatorilor, mereu o spun, caci ei continua sa ii aleaga), auto-legarea de maini si de picioare a Europenilor cu tampenia corecto-politica a "suntem toleranti chiar si cu intoleranta si criminalii", aroganta frantuzeasca fara limite (cu cat sunt mai de rahat aia pe care ii primim, cu atat mai sefi ne simtim si ni se mangaie orgoliul nostru de neam superior) si lipsa de curaj a Germaniei sa iasa din UE.

      Britanicii sunt prea destepti ca sa o admita deschis, dar nu vor in Schengen, in Euro si aproape ca nici in UE din cauza ca ar trebui sa stea in aceeasi oala cu Franta.

      asa ca mai bine zic nu...
  • +16 (18 voturi)    
    nu-nteleg (Sâmbătă, 22 august 2015, 18:38)

    ampersand [utilizator]

    De ce nu aleg sa se duca-n Rusia, China, tari cu valente democratice, economii emergente, unde s-ar bucura de egalitate-n drepturi, de o viata demna si un viitor luminos, de aur?
    • +13 (13 voturi)    
      sau in turcia si arabia saudita (Duminică, 23 august 2015, 0:05)

      sau in turcia si arabia saudita [anonim] i-a raspuns lui ampersand

      sau in turcia si arabia saudita, tari bogate si care, vorba aceea, au aceleasi afinitati culturale.

      dar ei nu alearga dupa protectie si dupa integrare, ci dupa parazitism.

      iar daca este un domeniu in care Europa, si mai ales Franta, exceleaza, este protejarea parazitilor pe spinarea muncitorilor.
  • 0 (6 voturi)    
    O manevra majora a lui Phutin (Sâmbătă, 22 august 2015, 18:56)

    Locke Lamora [utilizator]

    Scrantit la cap cum e, visand sa ajunga la Gibraltar cu steagul mujic....Phutin isi joaca toate cartile.
    • +2 (2 voturi)    
      Esti mult (Duminică, 23 august 2015, 12:11)

      mopsu [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      mai scrantit la cap decat el... Prafurile-si spun cuvantul.
  • +7 (9 voturi)    
    incet incet... (Sâmbătă, 22 august 2015, 19:06)

    liviu_ [utilizator]

    Europa se duce dracu
    africani, arabi... emigreaza in draci, se folosesc de legile permisive si de corectitudinea politica si isi impuni propriile legi in alta tara (vezi cazu ziaristului idn franta).
    daca UE nu intelege ca nu merge intotdeauna vorba buna si civilizatia va avea MARI probleme.... deja are!
  • +3 (3 voturi)    
    Imigratie (Sâmbătă, 22 august 2015, 19:58)

    Setalcott [utilizator]

    Katie Hopkins este, s-ar putea spune, o extremista. Dar nu este si asta o situatie extrema? Oare chiar nu mai exista alta solutie?

    https://www.youtube.com/watch?v=I2eITTAaNKo
  • +12 (16 voturi)    
    DILEMA (Sâmbătă, 22 august 2015, 20:15)

    Cuscru [utilizator]

    Daca in Mediterana sunt interceptate atatea ambarcatiuni si salvate atatea persoane ma intreb si eu de ce nu sunt dusi inapoi pe tarmurile de pe care au plecat ??? Cred ca o asemenea situatie i-ar decuraja pe multi deoarece ar exista riscul din ce in ce mai mare ca ei sa plateasa sute sau mii de euro traficantilor fara sa isi atinga scopul. Deasemeni ma intreb si eu : cine mai lupta pentru tara lui daca toti fug inspre Europa ??? Ce ii recomanda pe acesti oameni daca ei isi parasesc propria "casa" fara sa lupte pentru ea. Ma indoiesc ca vor face mai mult pentru Europa ...
    • +3 (5 voturi)    
      care sunt interceptate (Duminică, 23 august 2015, 0:10)

      care sunt interceptate [anonim] i-a raspuns lui Cuscru

      care sunt interceptate, ca acum merg navele si ii iau chiar de langa tarmul libian. nu i-am inteles pe italieni la faza asta. apoi tot ei fac gura ca de ce nu le deschide Franta granita la Ventimilia (nu ca nu are fi deja plina Franta).

      sunt mii pe zi, cati teroristi or fi strecurati printre ei? cine sta sa verifice identitatile lor, ca nici acte nu au? spun o poveste si gata.

      socotiti crimele facute de unu-doi teroristi, si apoi ganditi-va ca poate intra o mie pe zi in Europa. cu ce mijloace sa le faci fata?

      cati dobitoci in Occident, este de speriat, zau. parca ar fi cu ochelari de cal.

      singurele tari care au cat de cat valori si capul pe umeri sunt Germania si vecinii, si Britanicii cu Irlandezii.

      restul? parazitism pe seama celor dintai.
  • +9 (19 voturi)    
    Macedonia (Sâmbătă, 22 august 2015, 20:53)

    Geo [anonim]

    Eu lucrez aici in Macedonia intr-o zona de granita, zilnic aceste scenarii se repeta, zilnic vezi refugiati care se indreapta spre Serbia....vai de capul lor, cu copii dupa ei mergand pe jos, doar sa ajunga la un loc mai bun, ce vor face la iarna numai Dzeu stie!
    Si inca ceva....noi in Romania traim foarte bine si credeti-ma ca stiu ce spun!
    • +4 (8 voturi)    
      Ne lafaim, nu? (Sâmbătă, 22 august 2015, 23:52)

      Airwaves [utilizator] i-a raspuns lui Geo

      Mda, ai dreptate, in Romania ne LAFAIM cu 200 de euro/luna salariul minim. LUX, fratioare! Sa ne fie rusine ca ne plangem, in timp ce altii mor de foame, nu-i asa?

      Ce rationament ai, tinere... Cu asa gandire, nu-i de mirare ca ne mulg astia ca Ponta ca pe niste sclavi.
    • +4 (6 voturi)    
      dar nu le ajunge (Duminică, 23 august 2015, 0:11)

      dar nu le ajunge [anonim] i-a raspuns lui Geo

      dar nu le ajunge sa traiasca la fel de bine precum grecii sau macedonenii? de ce nu aman acolo si ii dau zor-nevoie cu Germania si Anglia?

      pe principiul asta, ar trebui sa se puna macedonenii inssisi pe emigrat, nu?
    • 0 (0 voturi)    
      dar nu macedonenii isi fac tara grea? (Duminică, 23 august 2015, 12:48)

      dar nu macedonenii isi fac tara grea? [anonim] i-a raspuns lui Geo

      dar nu macedonenii isi fac tara grea? spui ca acolo se traieste greu. pai din cauza cui?

      a japonezilor? a chinezilor? a australienilor? te pomenesti ca de vina e tot Basescu, asa cum tot el o fi fost si pentru Fukushima...
  • -1 (11 voturi)    
    Asta se intampla (Sâmbătă, 22 august 2015, 21:52)

    KostasP [utilizator]

    Cand nu lasi popoarele sa traiasca in pace in tarile lor si vrei sa-i scapi cu orice pret de dictatori...siria e o tara distrusa.
    • +2 (8 voturi)    
      mare prostie (Duminică, 23 august 2015, 0:14)

      mare prostie [anonim] i-a raspuns lui KostasP

      mare prostie au fost interventiile in Siria, adevarul este ca Bassad este raul cel mai mic si, macar pentru faptul ca nu l-a lasat sa cada de tot, ar trebui sa ii fim recunoscatori lui Putin. nu ca nu a facut destule tampenii, dar uneori a fost de partea cea buna.

      iar interventia in Libia, mare prostie a fost din partea lui Sarkozi, nu ca l-a dat jos pe Gadaffi, ci ca nu le-a pasat de un inlocuitor.

      cand cantau toti "primavara araba" eu eram dintre cei care erau ceva mai precauti.

      si, dupa cum se vede, nu am gresit asa de mult...
  • -8 (18 voturi)    
    perfizie (Sâmbătă, 22 august 2015, 22:10)

    Ionel [anonim]

    Pana acum ne plangeam ca vesticii ne vor afara din tarile lor, pe motiv ca suntem est europeni. In loc sa invatam din asta, cand e vorba de altii, nu ne gandim decat la cum sa-i alungam din Europa.
    E groaznic prin ceea ce trec oamenii respectivi, iar problema trebuie rezolvata intr-un mod cald, uman, nu prin ura. Pune-ti-va in locul lor macar pentru 5 minute. In fond, mai bine ne e un pic mai greu impreuna, decat insule de huzur solitare.
    • +1 (5 voturi)    
      nope (Sâmbătă, 22 august 2015, 23:45)

      e.o. [utilizator] i-a raspuns lui Ionel

      Pune-te tu în locul lor.

      Până una-alta se cheltuie banii noștri pe niște infractori sau naivi cu bani care cred că Europa este raiul pe pământ. Nu se pot integra pe piață, nu au (99%) nicio calificare recunoscută în EU.

      Germania se pregătește să-i deporteze în masă, dar durează enorm de mult procedurile și între timp primesc bani de buzunar și-și pot suna cunoștințele să le povestească asta. Motiv suficient ca alte hoarde să pornească spre Europa. Africanii trebuie deportați urgent. Cei din Bangladesh, India și Pakistan la fel. Singurii care au ce căuta aici sunt refugiații adevărați din Afganistan, Siria și Irak. Sub pază și repatriați imediat ce situația se stabilizează în tările de origine.
    • +5 (5 voturi)    
      Perfizie? (Sâmbătă, 22 august 2015, 23:49)

      Airwaves [utilizator] i-a raspuns lui Ionel

      Ca sa ne demonstrezi tuturor ca nu faci parte din categoria celor care mustesc de "perfizie", te invit sa adopti macar un imigrant ilegal, la tine acasa. Sa il adapostesti, sa il ingrijesti, cu banii tai, cu economiile tale, sa il pui la masa cu familia ta si sa te ocupi de educatia lui. Pana atunci, dai din gura ca o moara stricata, fara sa stii despre ce discuti.

      Considera ca este o provocare publica din partea mea. Vei fi si un exemplu. Dupa aceea putem discuta cum e cu rezolvatul problemei.
    • +3 (5 voturi)    
      da (Sâmbătă, 22 august 2015, 23:50)

      Gonzales [utilizator] i-a raspuns lui Ionel

      Si daca vin 100 de mii de refugiati in orasul tau si ramii fara sujba (ca pot angaja pe salariul minim sau ai putin la negru) si creste criminalitatea cum mai votezi cu chestia asta?
    • +3 (5 voturi)    
      .... (Sâmbătă, 22 august 2015, 23:52)

      asfdsfasf [anonim] i-a raspuns lui Ionel

      Noi astia de mai comentam pe aici nu suntem animale .

      Eu , ca si majoritatea celor care mai comenteaza , simtim empatie fata de oamenii astia . Nu ii urasc , nu le doresc raul si chiar mi-as dori sa ii ajut. Ca fiinta umana pot intelege si inteleg ce insemna sa pleci pe jos 2500 de km fara bani , apa, mancare , cu copii dupa tine . Dar imi e teama de ei . Am o teama teribila . Vad ce culturi au cladit , vad ce culturi cladesc in Europa , vad ca nu isi doresc sa se integreze , vad ca un procent ridicat sunt fanatici sinucigasi , si imi e teama...pt mine si pt familia mea . Si orice ai spune , e o teama rationala .

      Trebuie sa iti nuantezi si tu pozitia si sa intelegi ca nu tot timpul poti duce in spinare toti sarmanii lumii . Mama ranitilor nu sfarseste bine . Exista o limita , un nr de imigranti pe care europa il poate duce . Ce e peste , dauneaza . Si nou si lor , pe termen lung .

      Si mai e ceva , pana la urma toti ne ducem crucea . Daca lasam gargara cu USA care distruge tot putem observa foarte clar cum populatiile arabe social si cultural au ramas undeva in anul 1600 . E vine lor in primul rand . Isi traiesc consecintele propriilor actiuni . In toata cultura araba abia daca reusesti sa gasesti o societate care a reusit cat de cat sa se organizeze intr-un stat decent , in rest , absurd , violenta si o ura teribila fata de noi , cei spre care striga sa ii salvam .
    • +4 (4 voturi)    
      pai ma pun (Duminică, 23 august 2015, 0:17)

      pai ma pun [anonim] i-a raspuns lui Ionel

      pai ma pun, tocmai de aceea inteleg ca li se pare sub nivelul lor si traiul din Turcia, si din Arabia Saudita, si din Grecia chiar.

      vor numa-numa Germania, orice altceva este sub demnitatea lor, nu?

      te intrebi de ce mai stau turcii si grecii prin tarile lor, ar trebui sa dea navala macar in Siria, ca daca refugiatii sirieni fug de Grecia, inseamna ca e mai rau inca decat si in Siria acolo, nu?

      daca ar fi asa de disperati ar pupa talpile lui Allah al lor pentru faptul ca au scapat de criminali si au ajuns in Grecia. da' nu le convine.

      apropo, unde este solidaritatea araba si musulmana? ce pazesc state bogate precum Kuweit si Arabia Saudita?

      sau e solidaritate numa' cand este vorba sa dea in cap altuia?
  • +6 (6 voturi)    
    Colaps (Sâmbătă, 22 august 2015, 23:46)

    Adrian [anonim]

    Din pacate, aceste imagini arata ca frontierele functioneaza doar pentru idioti. Toata compasiunea pentru refugiati, dar actiunile lor pun in pericol intreaga Europa. In primul rand, prin simplul fapt ca in aceste multimi se pot strecura cu usurinta factiuni teroriste.

    Pe de alta parte, la aeroportul Otopeni esti descaltat, dezbracat, controlat aproape si in fund, pentru un simplu zbor pana in Italia. O situatie similara se intampla si pe alte aeroporturi din UE, in numele luptei antiteroriste. Toate astea, in timp ce zeci, sute de mii de imigranti patrund pe teritoriul UE si se imprastie in voie in stanga si in dreapta, fara niciun control.

    Tot ce se intampla, de la (ne)gestionarea situatiei cu Rusia pana la invazia imigrantilor si situatia din Grecia, arata ca Europa nu functioneaza deloc asa cum a fost gandita. Colapsul este dupa colt. Este o chestiune de timp pana cand Schengen va fi pus pe butuci si reinstaurat controlul la granite, deoarece este singura masura de a avea un oarecare control.

    Sa ii aud acum pe cei din UK cum e cu "invazia romanilor". SI nu erau singurii care urlau ca ii invadeaza romanii. Well... eat that.
  • +4 (6 voturi)    
    Viitorul (Duminică, 23 august 2015, 2:15)

    Marian [anonim]

    Vai saracii copii ...de azi, ce vor deveni teroristii de maine ai "religiei pacii".
    Foc de voie ! Pe aici nu se trece !
  • -2 (4 voturi)    
    imi este asa .. (Duminică, 23 august 2015, 3:57)

    exilatul [utilizator]

    sc-rba de natia romana cind vad comentariile de aici..pai de ce romanii ( un popor de lashi si hoti , in majoritate ) ar avea dreptul sa mearga sa fure si sa cerseasca in tarile din vestul europei, iar alte popoare ( care au tarile distruse de razboaiele "de eliberare" ale asa zisei "democratii americane" ) nu au dreptul...de ce numai tiganii si haimanalele din rom ar avea dreptul sa impinzeasca parisul, londra, etc...dar cind prostia si rasismul fac parte din cultura romaneasca....
    • 0 (2 voturi)    
      macar romanii nu pun bombe (Duminică, 23 august 2015, 12:35)

      macar romanii nu pun bombe [anonim] i-a raspuns lui exilatul

      nu ca as fi mandru de comportamentul multor cetateni romani in strainatate, dar macar romanii nu pun bombe, nu incediaza fabrici si nu se apuca sa traga cu kalashnikovul prin trenuri.
    • 0 (2 voturi)    
      insa ai dreptate la cu o chestie (Duminică, 23 august 2015, 12:36)

      insa ai dreptate la cu o chestie [anonim] i-a raspuns lui exilatul

      insa ai dreptate la cu o chestie: sa iti fie scarba din natia romana, in primul rand, de tine.
    • +1 (3 voturi)    
      Hai ca iti explic ... (Duminică, 23 august 2015, 13:19)

      Marian [anonim] i-a raspuns lui exilatul

      Hai ca iti explic ca sa nu iti mai fie scarba (daca nu intelegi, ia o lamaie).
      1) pleaca romanul si fura in străinătate, apoi revine si isi construiește palate in Romania. EL nu e plecat acolo ca sa schime mentalitatea acelora. Nu il vezi la TV urlând si protestând. Scopul lui e banul, dar CASA sa e tot Romania.
      2) vine koranimalul in Europa si daca nu joci cum iti canta, iti taie gatul. Nu respecta legile fiindcă in cartea lui fantezista exista o regula pentru orice (chiar si cum sa te pishi ...nu glumesc). Daca nu iti convine de comportamentul sau, si ii faci observație, distruge tot ce e in cale.

      Personal, mie imi e scarba de cei ce incep cu "esti rasist", "esti fascist"? etc. ...fără a gândi putin.
      Apoi ce treaba are rasa cu faptul ca unii traiesc inca in evul mediu si ii obliga pe cei din jur sa coboare la nivelul lor ?
    • +1 (1 vot)    
      pana una-alta (Duminică, 23 august 2015, 13:49)

      pana una-alta [anonim] i-a raspuns lui exilatul

      pana una-alta, acesti refugiati au inceput "cu dreptul", aratandu-si suveranul dispret pentru legile si regulile celor de la care cer ajutor.

      pai astia nu solicita, ci pretind.

      chiar crezi ca sunt capabili sa aiba vreo recunostinta in ei? vreun respect pentru ceva?
  • +3 (3 voturi)    
    parca (Duminică, 23 august 2015, 7:48)

    toxx [utilizator]

    trecerea granitei fraudulos in mod flagrant fara a te opri la somatia politiei de frontiera se solda cu un glont tras spre tine ... unde mai sunt legile astea ?
  • +3 (3 voturi)    
    Primavara araba anunta venirea (Duminică, 23 august 2015, 11:42)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    iernii Europene odata cu valul masiv de emigranti.
    • +2 (2 voturi)    
      iarna Europei (Duminică, 23 august 2015, 12:45)

      iarna Europei [anonim] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

      iarna Europei era deja anuntata de aroganta, invidia si ipocrizia franceza.

      ce pacat ca Germania nu are taria morala (ca economica o are) sa se desprinda de UE, si sa ii lase pe francezi sa inoate in rahatul pe care singuri l-au produs.
      • 0 (0 voturi)    
        E o problema tipica (Luni, 24 august 2015, 11:59)

        Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui iarna Europei

        tarilor cu multi asistati social.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică