Revolutie sociala in Irlanda: Alegatorii irlandezi, in favoarea casatoriilor homosexuale

de I.C.     HotNews.ro
Sâmbătă, 23 mai 2015, 16:25 Actualitate | Internaţional

Votantii irlandezi au optat pentru legalizarea casatoriilor intre persoane de acelasi sex, intr-un referendum a carui rezultate indica o schimbare sociala dramatica in tara traditional catolica, au declarat sambata ministri guvernamentali si oponenti ai proiectului de lege, informeaza Reuters.

Desi nu au fost inca date rezultatele finale, ministrii prezic ca Irlanda va deveni prima tara care va adopta casatoriile intre persoane de acelasi sex prin intermediul unui vot popular cu o marja de circa 2 la 1, la doar doua decenii dupa ce a dezincriminat homosexualitatea.

"Acest subiect a atins intr-adevar un nerv in Irlanda. Este un mesaj puternic pentru fiecare persoana tanara LGBT (lesbian, gay, bisexual, transgender) din Irlanda si fiecare tanara persoana LGBT din lume", a declarat ministrul Egalitatii Aodhan O'Riordain.

Ministrul Sanatatii Leo Varadkar, care a dezvaluit in luna ianuarie, intr-un interviu radio, ca este homosexual, a arata ca referendumul se aseamana cu o revolutie sociala.

Propunerea legilativa are sprijin din partea tuturor partidelor politice, fiind sustinuta de angajatori si promovata de catre vedete, toti acestia sperand ca va marca o transformare in tara care a fost multa vreme privita ca una dintre cele mai conservatoare tari din Europa Occidentala.












[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
2639 vizualizari
  • +1 (45 voturi)    
    Normalitate (Sâmbătă, 23 mai 2015, 17:27)

    tigertiki [anonim]

    O victorie uriasa a normalitatii, libertatii si a civilizatiei !
    • +2 (14 voturi)    
      Normalitatea nu se decide prin vot (Duminică, 24 mai 2015, 0:51)

      OutsideThisBox [utilizator] i-a raspuns lui tigertiki

      Daca avansarea unei boli mintale poate fi numita victorie... Cu propaganda facuta de "vedete" si ministri homosexuali... la ce poti sa te astepti, decat la o imbecilizare in masa...
    • +5 (7 voturi)    
      a libertatii da,dar nu (Duminică, 24 mai 2015, 7:42)

      kripton [utilizator] i-a raspuns lui tigertiki

      a civilizatiei !! si a normalitatii nicidecum. normalitate sa fii gay sau travestit ? lasa domnule povestile.
  • -6 (34 voturi)    
    Totusi (Sâmbătă, 23 mai 2015, 17:36)

    Alex_def [utilizator]

    E foarte incurajator sa vezi ca exista si locuri unde majoritatea oamenilor pot vedea dincolo de prejudecati si de propriile interese.
    Totusi, decizii privind drepturile unei minoritati, n-ar trebui luate printr-un referendum!
    • +4 (10 voturi)    
      Poate nu e minoritate, de unde știi tu? :) (Sâmbătă, 23 mai 2015, 18:12)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Alex_def

      Se înțelege din comentariul tău că drepturile acordate minorităților sexuale sunt împotriva intereselor majorității. Ceea ce e destul de corect, însă asta ne duce la discuția privind deosebirile de vederi dintre Victor Ponta - deputatul și Victor Ponta - prim-ministrul.

      Deosebiri de vederi pentru care psihologii au explicații și definiții :)
    • -2 (20 voturi)    
      Valoare simbolica (Sâmbătă, 23 mai 2015, 18:27)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Alex_def

      Intr-adevar o astfel de decizie nu trebuie lasata la indemana maselor, dar e datator de sperante faptul ca exista locuri unde oamenii au iesit din evul mediu si pot lua decizii in favoarea unei minoritati.
      • +7 (7 voturi)    
        si hiroshima (Duminică, 24 mai 2015, 7:44)

        kripton [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        este o dovada ca am iesit din evul mediu; veacul inainteaza!!
    • +3 (7 voturi)    
      Referendum (Sâmbătă, 23 mai 2015, 18:32)

      DanielaTrifu1 [anonim] i-a raspuns lui Alex_def

      Tehnic, trebuie, cand vrei sa amendezi Constitutia ;)
    • 0 (22 voturi)    
      S.O.S. (Sâmbătă, 23 mai 2015, 18:36)

      ploiesteanu [anonim] i-a raspuns lui Alex_def

      După părerea mea, având în vedere că această maladie, la început izolată apoi pătrunzând din ce în ce mai adânc în comunitățile umane, ar trebui studiată bine la nivel hormonal și combătută din toate puterile. Dacă se va răspândi, va duce irevocabil la dispariția oamenilor. Ce provoacă această mutație, în ce condiții de mediu, care sunt pericolele ca urmașii tăi să moștenească mutația genetică, totul trebuie studiat. Iar noi în loc să combatem pericolul, aplaudăm monștrii. Omenire, trezește-te ! Boala își mărește arealul. A început în țările nordice însă se pare că se răspândește cu repeziciune.
      • 0 (18 voturi)    
        Mai iute (Sâmbătă, 23 mai 2015, 20:53)

        Leon [anonim] i-a raspuns lui ploiesteanu

        Tare mi-e teama ca ignoranta, prostia, intoleranta, etc. se raspindesc si mai iute.
        • +4 (10 voturi)    
          Asa e... (Duminică, 24 mai 2015, 0:51)

          OutsideThisBox [utilizator] i-a raspuns lui Leon

          ...altfel nu se vota asa ceva.
        • +5 (7 voturi)    
          in principiu de acord (Duminică, 24 mai 2015, 7:46)

          kripton [utilizator] i-a raspuns lui Leon

          cu observatia ca nu ati lamurit cine sunt ignorantii,cei care au votat pt liberalizarea nebuniei?
      • -1 (17 voturi)    
        tare (Sâmbătă, 23 mai 2015, 21:08)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

        Cunosti vreun homosexual care a ales sa devina asa?
        Mama prostilor e mereu gravida, asa ca sunt convins ca n-o sa disparem din cauza homosexualilor.
        • +3 (9 voturi)    
          Ai mare dreptate (Sâmbătă, 23 mai 2015, 22:37)

          ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

          voi nu vreți să fiți așa, dar mama natură din păcate mai și greșește. Nici un bolnav de poliomielita n-a vrut să aibă această boală, dar a apărut vaccinul. Pe mămica proștilor nu trebuie să o acuzi atât, în definitiv e totuși mămica ta bună. Nu disperați, oamenii încearcă să vă ajute, dacă nu pe voi, cel puțin generațiile viitoare să fie scăpate de această mutație genetică mortală pentru viitorul omenirii, care, din păcate se răspândește.
        • +3 (7 voturi)    
          N-are nici o importanta.. (Duminică, 24 mai 2015, 0:54)

          OutsideThisBox [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

          ...daca a ales sau n-a ales. Alege cum se comporta si cu cine face sex.

          Nu ca m-as astepta ca cineva nascut de mama prostilor sa fie interesat de un argument rational.
        • +1 (1 vot)    
          pai (Duminică, 24 mai 2015, 23:17)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

          de ce mai nea, nu-i ziceti voi ''orientare'' sexuala? E ceva la fel ca orientarea politica, unii se ''orienteaza'' la stinga, altii la dreapta. Altfel e clar ca lucrurile stau cum spui matale, dar propaganda gay asa zice, ca e ''orientare'', deci ai loc de ales. Undeva, ceva, nu se leaga, esti de acord? Uniunea civila, fara atita tamtam de prost gust, ar fi fost suficienta si eficienta. Dar, de, prostia agresiva nu e numai de partea isis si a bor, e distribuita egal la toata lumea.
  • -2 (10 voturi)    
    Normalitate, dar (Sâmbătă, 23 mai 2015, 18:12)

    Leon [anonim]

    Daca optiunea irlandezilor este o consecinta a slabirii sentimentului religios, fenomen inregistrat in majoritatea tarilor occidentale, este de salutat, dar nu e exceptionala. Devine astfel daca o majoritate cu adevarat catolica intelege ca religia e una, iar egalitatea in drepturi alta.

    E amuzant cum "normalitatea" este clamata de cele doua tabere de pe pozitii complet opuse.
    • +3 (5 voturi)    
      ce e de salutat (Duminică, 24 mai 2015, 7:52)

      kripton [utilizator] i-a raspuns lui Leon

      in faptul ca sentimentul religios slabeste si poporul ii spune Lui Isus: esti un baiat ok dar mai slabeste-ne cu trupul si sangele Tau,noi vrem sa ne traim viata asta nu viata aia de care tot povestesti Tu acolo?
      omule,treaba e nasoala,pt ca daca ai sa te uiti in istorie,pot sa apara grozavii de neinchipuit. si astea au totdeauna o cauza: rautatea si nesimtirea oamenilor.
      oamenii religiosi pot fi rai intr-adevar,istoria o dovedeste,dar nu homosexuali. de data asta e nebunie pe fata si o sa ne coste pe toti.
  • +5 (15 voturi)    
    VOT (Sâmbătă, 23 mai 2015, 18:23)

    vasile [anonim]

    Nu conteaza ce au votat aia (puteau vota si 90% contra, ca tot asa iesea), directia e deja stabilita...
  • -5 (21 voturi)    
    O sa zica unii ca-s nebuni (Sâmbătă, 23 mai 2015, 18:48)

    Xample [anonim]

    Bravo lor! E gratis.
    Noi inca mai construim biserici si catedrale, care costa. Acum care-s nebunii?
  • +10 (12 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 23 mai 2015, 18:50)

    Nautilus [utilizator]

    În Irlanda te poți căsători cu amantul tău homosexual, dar îți este interzis să divorțezi de el :D
  • -2 (22 voturi)    
    potrivit (Sâmbătă, 23 mai 2015, 20:13)

    Ar3s [utilizator]

    Legii Antagonismului, o familie puternica are ca baza parteneri de sex opus. Nu inteleg ce interes ar avea Statul (sistemul social) sa slabeasca puterea familiei.
    In fine, papistasii abia au iesit din scandalurile de pedofilie. Nu m-ar mira sa reglementeze (accepte) toate orientarile sexuale.
    • +3 (9 voturi)    
      Exact (Sâmbătă, 23 mai 2015, 22:43)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Ar3s

      cred că nu e departe momentul în care un stat va legifera pedofilia, având acordul minorului. Asta așa ca să se mărească aria de "diversitate" și să se respecte în și mai mare măsură libertățile individuale.
    • -2 (10 voturi)    
      Cauze (Duminică, 24 mai 2015, 2:40)

      AT [anonim] i-a raspuns lui Ar3s

      Pe undeva ai dreptate. Papistasul de mai jos da doua cauze pentru victoria homosexualilor:

      -finantarea puternica din SUA
      -debandada morala a multor preoti catolici

      O lectie pentru ortodocsi.

      https://www.youtube.com/watch?v=AKJeHLzZHP0
      • +3 (7 voturi)    
        si revolutia lui lenin (Duminică, 24 mai 2015, 8:08)

        kripton [utilizator] i-a raspuns lui AT

        a fost finantata din sua. lev trotzky era ginerele unui bancher de pe wall stret si s-a deplasat in rusia cu un vapor plin de arme,mercenari si 35 mil $ cash.
        nu stim multe despre ce clocesc bancherii aceia stand ca balaurul din the hobbit,pe muntii lor de aur
        ps: vedeti ca din suta de tone de aur a BNR,cea mai mare parte e in us. la fel si aurul bancii germaniei. acum cativa ani un grup de deputati din bundestag au vrut sa vada aurul si nu au primit aprobare!! in germania se vorbeste discret dar se vorbeste,ca aurul lor a finantat deficitul bugetar enorm al statelor unite.... si asta e o treaba care da de gandit,ce sunt de fapt si ce urmaresc cei care conduc sua.
      • +4 (6 voturi)    
        da (Duminică, 24 mai 2015, 9:40)

        Ar3s [utilizator] i-a raspuns lui AT

        cele doua cauze principale enumerate sunt corecte. Acestea sunt adevaratele motive.
        - daca US Corporation continua sa practive dezbinarea sistemelor sociale prin finantarea a tot felul de porcarii, vor obtine reversul. Deja au exagerat, iar exagerarea inseamna greseala;
        - bisericile reprezinta un instrument social subordonat Puterii neamurilor. Pentru faptul ca multi oameni inca mai cred in divinitate, in acest concept social teoretic, rolul preotilor (crestini) este evident. Daca si acestia o iau razna, ce ma impiedica sa dau o fuga la morga si sa-mi aleg partener o femeie frumoasa. Fardata nitel, in baza ,,diversitatii", o reintroduc social.
        • +5 (5 voturi)    
          Corporatii (Duminică, 24 mai 2015, 14:56)

          AT [anonim] i-a raspuns lui Ar3s

          In cazul de fata este vorba de o fundatie, Atlantic Philantropies.
          Nu sunt adeptul conspiratiilor, previziunilor apocaliptice si anti-corporatismului, dar nu pot sa nu observ o simulitudinile cu profetiile din Apocalipsa. Vreau un hamburger, unde ma duc? McDonalds si Burger King promoveaza "gay rights". Chick Fila a fost boicotata pentru ca a donat pentru cealalta tabara, pana a trecut si ea pe linie.
          Vreau sa caut ceva pe Internet. Ce browser folosesc? Microsoft si Google sunt pro gay marriage. Mozilla l-a dat afara pe presedintele companiei pentru ca a donat celeilalte tabere.
          Vreau sa ma uit si eu la ceva clipuri video. Youtube, care are o enorma audienta captiva, printre care si pe mine, e detinut de Google, si-mi pune propaganda LGBT pe prima pagina.
          Vreau ceva stiri. MSNBC, CNN, ABC, BBC, Yahoo, ... stiti povestea.
          • +4 (4 voturi)    
            in ziua de azi (Duminică, 24 mai 2015, 16:48)

            Ar3s [utilizator] i-a raspuns lui AT

            la nivel mondial s-a intamplat un lucru cat se poate de firesc: Corporatismul, a intrat in opozitie Nationalismului. Daca intelegeti conceptul celor doua stari, interesele uneia, intra in opozitie celeilalte. Nu cred ca este vorba de teoria conspiratiei. Pentru ca Yahoo! sau CNN sa acumuleze bani, sa fie puternica, trebuie ca produsul acestora sa patrunda pe piete externe tarii de origine. Acest lucru nu se poate face decat printr-un proces complicat al Influentei. In momentul in care banii nu mai vin din Irlanda ci de peste ocean, de la un patron, la nivelul corupt al sistemului politic, decizia poate fi influentata.
            Nu cred ca este necesar sa lungim discutia, in tarile aflate sub influenta Corporatismului, ajungi sa traiesti si sa gandesti in mod diferit de cel traditional. In Irlanda, in zonele rurale, homosexualitatea este privita total diferit de urban.
        • +2 (2 voturi)    
          exemplu (Duminică, 24 mai 2015, 14:59)

          AT [anonim] i-a raspuns lui Ar3s

          AFP today: "the country had dramatically changed and confirmed its emergence from the shadow of the traditionally powerful Catholic Church by voting in favour of gay marriage."
    • +3 (5 voturi)    
      scoala neomarxista de la frankfurt (Duminică, 24 mai 2015, 8:04)

      kripton [utilizator] i-a raspuns lui Ar3s

      intemeiata dupa esecul revolutiilor comuniste din germania si ungaria in 1919,a ajuns la concluzia ca pt pregatirea mentala a populatiei k sa accepte voluntar si fara opozitie un regim politic comunist,trebuie distrusa religia,care determina un anumit comportament al masei de oameni.
      de asta regimurile comuniste au impuscat preoti si au propovaduit ateismul;nu pt ca ar fi adevarat ci pt ca regimul totalitar avea nevoie sa distruga aceasta ultima reduta in care se puteau refugia oamenii in fata barbariei sistemului.
      iar pasul hotarator este O NOUA MORALA SEXUALA,care sa puna libertinajul de orice fel in locul restrictiilor de natura religioasa.
      sa stiti ca PSIHOLOGIC sexualitatea excesiva, plecand de la adulter si continuand cu poligamia poliandria , sexul in grup apoi bisexualismul, provoaca schimbari complexe in gandirea si comportamentul indivizilor,care ajung sa vada si sa inteleaga ALTFEL lumea.
      acesta este OMUL NOU despre care vorbeau comunistii.
      omul nou are dependente psihologice f puternice de placerile carnale si este LIPSIT DE VOINTA (in antichitate abstinenta sexuala era practicata de atletii care se pregateau pt olimpiada si de razboinici,care au observat ca astfel le creste combativitatea si puterea) ceea ce convine de minune ocultei financiare care vrea o lume de sclavi,carora li se va spune ca sunt liberi.
      insa a fi liber este altceva. hegel afima: libertatea este necesitatea inteleasa.
      sa accepti ca barbatul e facut pt femeie nu pt barbat,iata necesitatea inteleasa.pt unii e prea mult,nu mai inteleg decat ca a fi liber inseamna sa faci ce-ti vine...fara sa-ti pui intrebari.
  • +5 (9 voturi)    
    In Anglia (Sâmbătă, 23 mai 2015, 21:39)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Revolutia sexuala a triumfat acum 50 de ani , dar societatea britanica a atins cel mai inalt nivel de degradare morala.
    Un dosar de pedofilie a fost deschis recent in 2015 si ancheteaza 1400 de persoane inclusiv 260 persoane publice,parlamentari , judecatori etc
    • -2 (4 voturi)    
      Haideti sa haidem (Duminică, 24 mai 2015, 12:19)

      Closed [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      Ce nu intelegi tu e ca:
      1. Acel dosar de pedofilie a fost deschis, deci societatea, in ansamblul ei, nu agreeaza pedofilia
      2. Pedofilia nu poate fi echivalata cu homosexualitatea pentru ca pedofilia nu implica acordul ambelor parti. Da, minorii nu-si pot da acordul din punct de vedere juridic, chiar daca spun "da" cand ii intreaba nenea ala daca vor sa faca amor.
  • -5 (11 voturi)    
    Capra (Sâmbătă, 23 mai 2015, 23:01)

    tudor74 [utilizator]

    Pe rroman inca il doare de capra vecinului! Legalizarea parteneriatului civil intre persoanele de acelasi sex NU IL AFECTEAZA in nici cel mai mic mod, dar rromanul nu poate sa doarma din cauza asta.


    Bravo Irlanda ! Bravo ! Cetatenii Romanistanului cu catedrala de 200 de milioane de euro dar spitale vai de capul lor ii doare in schimb de ce scrie intr-o carte scrisa de niste ciobani acum 2000 de ani.
    • +5 (5 voturi)    
      Rasist (Duminică, 24 mai 2015, 4:21)

      AT [anonim] i-a raspuns lui tudor74

      Folosind cuvantul rrom pe post de insulta este un act de rasism.
      Ca sa vezi cum il va afecta pe "rroman" parteneriatul civil nu trebuie decar sa arunci o privire la cum i-au afectat pe "amerricani" si pe "irrlandezi", de exemplu. Fotografi, florari, brutari, agentii de adoptie, preoti si predicatori sunt dati in judecata, desfiintati, interzisi, dusi la ruina, si calomniati doar pentru ca au o alta viziune asupra casatoriei.
    • +4 (4 voturi)    
      capra noastra... (Duminică, 24 mai 2015, 8:11)

      kripton [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

      vezi ca spitalele din RO,ca si sosele (a caror situatie catastrofala are efecte dramatice asupra economiei deci asupra bugetului de unde se finanteaza spitalele)sunt in grija guvernului nu a bisericii.
      tu amesteci merele cu castravetii.
      si am o veste pt tine: cartea de acum 2 milenii NU e scrisa de ciobani....la vremea aceea ciobanii erau ANALFABETI.
  • +4 (4 voturi)    
    Revolutie (Duminică, 24 mai 2015, 4:35)

    AT [anonim]

    Ma bucur macar ca Hotnews a ales un termen care reflecta magnitudinea a ceea ce se intampla. Este o adevarata revolutie antropologica pusa la cale de marxisti culturali. Daca ii intrebi pe unii activisti, iti vor spune ca nu e nimic de luat in seama, treceti mai departe, avem probleme economice etc., iar cine crede altfel e luat drept lunatic.

    https://www.youtube.com/watch?v=AKJeHLzZHP0
  • +4 (6 voturi)    
    Cum s-a ajuns aici (Duminică, 24 mai 2015, 5:18)

    AT [anonim]

    Stratagemele puse la cale de activistii LGBT, cu concursul voit sau nestiutor al mass mediei, a functionat perfect. Incepand cu termenii dezbaterii, discutia s-a purtat pe terenul LGBTistilor. Dezbaterea n-a fost despre natura casatoriei, ci despre "interzicere" si "disciminare". Ori stim de la revolutia saisoptista ca este interzis sa interzici. Cine are o alta parere nu are doar o opinie pe marginea unor politici publice, ci este homofob, nou termen in arsenalul propagandistic. Ceea ce proponentii schimbarii trebuie sa demonstreze este luat drept de la sine inteles prin limbajul folosit. Pentru exemple nu trebuie sa ne uitam mai departe de al nostru ACCEPT, care declara: "familiile persoanelor LGBT merita sa fie protejate de lege prin parteneriat civil". Ori intrebarea care se pune este tocmai daca un cuplu homosexual este o familie.
    Orice incercare de a readuce discutia pe teren neutru se loveste de un zid format de ignoranta populatiei spalate pe creier in conjunctie cu interesul celor care in mod deliberat au ceat confuzia. Astfel, omul nu mai poate sesiza manipularea limbajului nici daca i se pune sub nas.

    https://www.youtube.com/watch?v=DY28uOs2Pb8

    (OK, in clipul respectiv prezentatorul e gay, deci nu are nici un interes de a accepta revenirea la termeni neutri.)
    • +3 (5 voturi)    
      mai nou homofob=fascist! (Duminică, 24 mai 2015, 10:31)

      kripton [utilizator] i-a raspuns lui AT

      adica profetul evreu moise era fascist iar pravila de la govora,prima carte tiparita in romaneste la 1640 din porunca lui matei basarab (unde este osandit si cel care ''intra la femeia lui pe unde nu vine treaba'' nu doar sodomitul)este document fascist.
      daca stai bine sa te gandesti,dupa mintea unora si magistratii SPQR erau fascisti,deoarece lictorii care ii insoteau purtau fascii.
      • -3 (5 voturi)    
        super (Duminică, 24 mai 2015, 12:13)

        Closed [utilizator] i-a raspuns lui kripton

        Aia e, mane, hai sa ne intoarcem toti fie la 1600, fie, chiar mai bine, cu mai multe mii de ani inainte. Eu zic sa te-ntorci, n-am probleme cu asta. Dar, inainte, ia si preda telefonul, refuza sa ai acces la medicina moderna, refuza apa curenta, electricitatea, autovehiculele samd. Pentru ca ori facem o treaba, ori nu facem.
        • +3 (3 voturi)    
          dta confunzi (Duminică, 24 mai 2015, 13:06)

          kripton [utilizator] i-a raspuns lui Closed

          evolutia tehnologiei cu degradarea morala.
          prefer o sociatate rurala sanatoasa la suflet decat un popor cu ipad care il foloseste ca sa se uite la filme porno. ca nu doar tehnologia conteaza,ci si ce se face cu ea.
          si daca ar fi sa renunt la telefon si odata cu el si la bomba atomica,cred ca targul ar fi bun.
    • +3 (3 voturi)    
      astea sunt tehnici (Duminică, 24 mai 2015, 10:42)

      kripton [utilizator] i-a raspuns lui AT

      de manipulare neurolingvistice
      k sa te prinzi trebuie sa ai un nivel de scolarizare destul de inalt + un anumit nivel de agerime mentala[care peste o anumita limita face inutila scolarizarea,dar chestia asta este la indemana celor care practica o cale spirituala]
      Nu e la indemana vulgului,care are mintea adormita de bautura droguri somn si filme proaste si poate coplesit de grija zilei de maine
    • -2 (4 voturi)    
      Da, domnule, perfecta dreptate (Duminică, 24 mai 2015, 12:17)

      Closed [utilizator] i-a raspuns lui AT

      Probabil ca aceleasi "argumente" aveau si cei care sustineau sclavia, neacordarea dreptului de vot femeilor, neacordarea de drepturi populatiei de culoare samd. Pentru ca cei care doreau asa ceva erau niste spalati pe creier, cei ce discutau despre "interzicere" si "discriminare" erau niste indivizi pusi pe distrugerea societatii.

      Societatea se adapteaza. Numai miratii la creier au impresia ca societatea va fi distrusa de modificarile aduse normelor. Dupa capul lor, ar trebui sa traim inca precum in Grecia Antica, cu sclavi si d-astea. O, stai, ca acolo era voie cu homosexuali. Ptiu, piei Satana!
      • +3 (3 voturi)    
        Atribute (Duminică, 24 mai 2015, 14:41)

        AT [anonim] i-a raspuns lui Closed

        Ai vazut? Homofob=rasist, sexist, sclavagist. De aia noul termen era necesar. Nu e nimic de dezbatut, nu avem decat sa ne conformam.
        Dar totusi, cum se face ca in avansata Grecie antica nu se casatoreau cu acelasi sex?
  • -3 (3 voturi)    
    hop si ei (Duminică, 24 mai 2015, 12:21)

    Closed [utilizator]

    Brigada Noua Derapata (sic!) a invadat Hotnews. Pentru ca e extrem de important pentru heterosexualul roman ca nu cumva irlandezii sa aiba dreptul sa se casatoreasca cum isi doresc ei. Vorba butterfly effect: un fluture bate din aripi in Irlanda si starneste o epidemie de homosexualitate in Romania.
    • +3 (3 voturi)    
      traim in lumea globalizata (Duminică, 24 mai 2015, 13:09)

      kripton [utilizator] i-a raspuns lui Closed

      dta care spui ca nu ar trebui sa ne pese ce se intampla in irlanda,nu ai aflat ca romanii sunt la munca acolo,si nu sunt putini.
  • 0 (4 voturi)    
    de ce atata discutie (Duminică, 24 mai 2015, 15:04)

    uzer [utilizator]

    Nu inteleg cum va afecteaza faptul ca doi barbati sau doua femei (pe care, cel mai probabil, nici nu ii cunoasteti personal) se casatoresc legal.
    Nu neaparat in Irlanda, oriunde in lume. Cine suntem noi - cei asa-zis "normali" - sa le dirijam viata celorlalti?
    Mie nu mi-ar placea sa mi se impuna ce sa urmaresc la TV, nici nu mai vorbesc de major life choices.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri