VIDEO Vladimir Putin se alatura unei defilari de 250.000 de persoane la Moscova, cu un portret al tatalui sau in maini

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 9 mai 2015, 19:25 Actualitate | Internaţional

Vladimir Putin, la defilarea din Moscova
Foto: Captura YouTube
Presedintele rus Vladimir Putin s-a alaturat sambata, in Piata Rosie din Moscova, unei defilari estimate la circa 250.000 de persoane care comemoreaza "aparatorii patriei" impotriva Germaniei naziste, tinand in maini un portret al tatalui sau, fost combatant in Al Doilea Razboi Mondial, relateaza Agerpres.

"Sunt fericit ca tatal meu - al carui portret il tin in maini - poate sa se afle in Piata Rosie cu mine", intr-un moment in care Rusia sarbatoreste 70 de ani de la victoria asupra lui Hitler, a declarat Putin, conform imaginilor difuzate de televiziunea rusa.

"Cred ca tatal meu, ca milioane de soldati obisnuiti, si el nu era decat un soldat obisnuit, avea dreptul de a fi prezent in acest loc. Dar destinul a decis altceva si nu toata lumea a putut face acest lucru", a adaugat presedintele in varsta de 62 de ani, al carui tata a fost ranit in Al Doilea Razboi Mondial.

Tatal sau, pe care il chema tot Vladimir, a fost mobilizat intr-o unitate a NKVD, stramosul KGB-ului, in Al Doilea Razboi Mondial, numit in Rusia "Marele razboi patriotic".

Mama lui Vladimir Putin a supravietuit celor 900 de zile ale asediului Leningradului (astazi Sankt-Petersburg). Fratele sau, Viktor, a murit de difterie in orasul asediat.

Defilarea, care a primit numele "Regimentul nemuritor" si care a reunit sambata apropiati ai soldatilor care au participat la lupte sau au fost ucisi in razboi, isi propune nu numai sa aduca un omagiu, ci si sa arate forta tarii, a precizat Putin.

"Este un semn al increderii noastre in noi insine, al fortei noastre si al unui viitor fericit pentru copiii nostri", a subliniat el.

Circa 250.000 de persoane au defilat in centrul Moscovei spre Piata Rosie, avand asupra lor portrete ale parintilor si bunicilor lor fosti combatanti, se precizeaza intr-un comunicat al politiei din capitala rusa.













[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
9778 vizualizari
  • +23 (43 voturi)    
    Rusia putere AGRESOARE (Sâmbătă, 9 mai 2015, 20:21)

    Daniels22026 [utilizator]

    In cel de-al doilea razboi mondial, am avut de-a face cu trei mari puteri agresoare, Germania, Rusia si Japonia. Din lacomie si mai ales din prostie, specifica dictatorilor, Hitler a atacat Rusia. Apoi Rusia a pozat in putere eliberatoare, desi a ocupat toate teritoriile prin care a trecut. Toata Europa de est a fost practic sub puterea militara ruseasca de ocupatie, altfel nici o tara est-europeana nu ar fi trecut la comunism.

    Spre deosebire de Germania si Japonia, Rusia este marele agresor care nu si-a primit inca lectia dupa razboi. Dar istoria nu iarta. Ceea ce nu s-a intamplat atunci, se petrece acum, fara razboi. Rusii ca popor merita pe deplin lectia umilitoare a infometarii. Si o vor primi. Ba chiar par nerabdatori sa o primeasca. Ar fi mare pacat sa nu le-o acordam.
    • -5 (11 voturi)    
      Icter (Duminică, 10 mai 2015, 1:55)

      Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Stai usor ca dai in icter.

      Incredibil ce ura launtrica au unii... .Te compatimesc!
    • -2 (8 voturi)    
      Asa gandea si Stalin (Duminică, 10 mai 2015, 3:51)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      "....ca popor merita pe deplin lectia umilitoare a infometarii"
      --------------------------
      Exact asa gandea si Stalin. In loc de {...} el a pus "ukraineni". Diferenta intre el si matale e doar de putere, altfel, fii mandru, ganditi la fel !
    • +2 (6 voturi)    
      20 de milioane de morti (Duminică, 10 mai 2015, 9:02)

      Corson [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Cred ca este o lectie suficient de dura pentru oricine. Chiar si pentru un gigel platit sa rescrie istoria dupa cum ii cere patronul. Poate vor fi infometati sau poate vor redescoperi ca erau si ei un mare exportator de cereale.
      • +1 (7 voturi)    
        Viata fara valoare (Duminică, 10 mai 2015, 18:25)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Corson

        Viata omeneasca are valoare foarte scazuta in Rusia, astazi ca si in trecut. Iar cultul eroilor rusi, n-are nici o legatura cu milioanele de morti. Ci doar cu propaganda ideologica.

        Iar cereale o sa vanda rusii cand o sa fiu eu popa!
      • +1 (3 voturi)    
        cu icoana la plimbare... (Luni, 11 mai 2015, 5:47)

        MagnusLucian [anonim] i-a raspuns lui Corson

        Rusia are resurse. Din cate stiu eu cifrele tind spre 28-30 milioane de morti. Dar cum ziceau si altii, viata omului e ieftina in rusia. Conteaza mai mult ideologia, propaganda. Pacat ca "Regimentul nemuritor" e practic Mort ! Poate sa se plimbe Putin cu icoana pe la prosti, dar nu suntem toti atat de influentabili.
    • +1 (5 voturi)    
      Păcat. (Duminică, 10 mai 2015, 19:27)

      ionv [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      De la manifestație au lipsit cocorii, tigrul siberian și cele două amfore.
  • +12 (26 voturi)    
    ACESTI OAMENI MARSALUIESC CU SPATELE INNAINTE , (Sâmbătă, 9 mai 2015, 20:46)

    arheopterix [utilizator]

    si cu privirea innapoi . Necazul in astfel de situatii e ca te impiedici si cazi spre satisfactia celor pe care odata I-ai calcat pe batatura . Da Doamne , cit mai repede !
  • +10 (28 voturi)    
    Nu inteleg cine il amenita pe Putin acum (Sâmbătă, 9 mai 2015, 20:50)

    andreitr [utilizator]

    Germania? Nu cred...Nemtii sunt mai pe bune cu rusii ca niciodata.
    Poate America? Or fi cumva fascisti sau nazisti americanii iar eu nu stiu. Chiar asa?
  • +23 (39 voturi)    
    soldatul rus (Sâmbătă, 9 mai 2015, 22:37)

    Irizat [anonim]

    "Tatal sau, pe care il chema tot Vladimir, a fost mobilizat intr-o unitate a NKVD, stramosul KGB-ului, in Al Doilea Razboi Mondial"
    Tac-su o fi fost unul dintre calaii din "batalioanele de pedeapsa" ale NKVD, alea care ii mitraliau pe gloriosii soldati ai Armatei Rosii daca se retrageau din fata nemtilor? Practic un soldat rus intrat in lupta nu putea supravietui decat daca reusea sa omoare toti inamicii. Alfel il ajungeau din spate gloantele compatriotilor din NKVD. Initial, cand Hitler a pornit invazia prin planul Barbarossa, erau chiar si sapte (7!) rusi la o pusca. Asa povestesc rusii supravietuitori in documentare. Abia la Stalingrad situatia se "imbunatatise": 2 rusi la o pusca.
    Iar acum Putin deplange milioanele de victime ruse, o gramada omorati de catre colegii lu' tac-su.
    Iar supravietuitorii au pornit dupa aia in marsul glorios prin Europa de Est, violand si jefuind: davai ceas, davai palton (inel, portofel sau chiar masina, in plin centrul Bucurestiului, dupa ce dadeau jos pasagerii!).
    • -13 (23 voturi)    
      hehe (Duminică, 10 mai 2015, 0:32)

      The Saker [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

      cu atat mai mult se vede eroismul soldatilor rusi, daca au fost 9 persoane la o pusca si au nimicit pegra nazista ce invaluise toata Europa.
      • +6 (10 voturi)    
        clarificari (Duminică, 10 mai 2015, 9:23)

        Irizat [anonim] i-a raspuns lui The Saker

        Ce am spus eu dovedeste 2 lucruri:
        1) Ca omul de rand valoreaza mai putin decat o pusca in calculele Kremlinului. Asta explica "jertfele" despre care tot pomeneste Kremlinul in propaganda desantata pe care o face.
        2) Ca rusii erau praf si nu ar fi putut sa-i bata pe nazisti. Au avut nevoie de masivul ajutor american, trimis prin nord, materializat initial "numai" prin cantitati imense de furnituri de razboi: 14.795 avioane, 7.056 tancuri, 375.883 camioane, 4.478.000 tone alimente, 15.417.000 bocanci...raportul aici: search.library.wisc.edu/catalog/WU9470315. Ulterior, americanii au intervenit cu trupe, deschizand al 2-lea (Italia) si al 3-lea front (Normandia).
        Ce mai este de remarcat in plus, este ca ai evitat cu gratie mentiunea mea despre violurile si jafurile gloriosului soldat sovietic "eliberator"...
    • -5 (9 voturi)    
      N-ai habar (Duminică, 10 mai 2015, 1:56)

      Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

      Tu nici nu stii pe ce lume traiesti. Taica-su a luptat si alaturi de trupe de partizani, a fost si sub asediu...tu o dai inainte cu tembelisme...
    • +3 (5 voturi)    
      CF. LUI VICTOR SUVOROV (Duminică, 10 mai 2015, 6:57)

      pointless man [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

      pe soldați îi ”îmboldeau” la luptă (cu mitraliera) FLANC-GĂRZILE OPERATIVE.

      Ce denumire, sfinte Dumnezeule !
  • +7 (23 voturi)    
    brigazile nkvd (Sâmbătă, 9 mai 2015, 22:49)

    Peredhil [utilizator]

    De ce nu ma mira....Unitatile NKVD erau in Armata Rosie cam ce erau diviziile SS in Wehrmacht.
    • +14 (24 voturi)    
      nu (Sâmbătă, 9 mai 2015, 23:30)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Peredhil

      era mai rau, nkvd nu luptau niciodata pe front, ca diviziile ss. Doar in spatele frontului, se ocupau strict cu teroarea, ucideau, arestau, etc la ordin si fara si cam atit.
      • -11 (25 voturi)    
        siiigur (Duminică, 10 mai 2015, 0:36)

        The Saker [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        da, ma, nu luptau pe front, ce sa zic, rusii nu luptau deloc, dar v-au dat peste bot, au nimicit armatele tuturor fascistilor, nemtii si aliatii lor incluzand Romania, Ungaria, Italia, etc Come on, people, treziti-va, propaganda v-a orbit.
        • +6 (8 voturi)    
          NkVD (Duminică, 10 mai 2015, 5:42)

          Werwolf1 [utilizator] i-a raspuns lui The Saker

          Da,ma .Are dreptate . NU luptau pe front . Una din putinele unitati care au luptat efectiv este divizia 10 NKVD care a luptat la Stalingrad .Si nu a luptat ca erau din cale afara de viteji ci pentru ca au fost aruncati in lupta in disperare de cauza . In general diviziile NKVD constituiau "detasamentele de baraj" din spatele frontului (daca nu cunosti termenul ,cauta-l ) si preluau controlul asupra teritoriilor ocupate . Asa ca lasa vrajeala asta ieftina . Omul a spus de trupele NKVD ,nu a spus nimic de Armata Rosie . vezi ca propaganda o cam faci tu . Nu mai incerca sa distorsionezi . Si da ,ma .Diviziile SS chiar luptau pe front . Dar acolo la "Pravda " nu va lasa sa scrieti asa ceva.
        • +7 (9 voturi)    
          Noi nu mintim (Duminică, 10 mai 2015, 9:40)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui The Saker

          Noi am recunoscut mereu ca am fost agresori.

          Si nici n-aveam cum sa fim altceva intre cei doi mari agresori, Germania si Rusia. Nemtii ne-au dat Ardealul inapoi, dar i-au sustinut pe rusi sa ne ia Basarabia, pe vremea cand cei doi mari cotropitori erau inca aliati.

          Daca ar fi fost strict dupa vointa noastra romaneasca, i-am fi batut cap in cap pe nemti cu rusii. Dar a trebuit sa urmarim interesul national si teritorial. Nu ne-am descurcat tocmai rau, desi nici n-am ajuns ca voi. Cea mai intinsa tara din lume si tot nu va ajunge teritoriul. Evident, teritoriul nu e problema voastra, ci prostia si inapetenta fata de civilizatie.
        • +2 (4 voturi)    
          Du-te ma in Siberia (Duminică, 10 mai 2015, 16:47)

          Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui The Saker

          Si lasa-ne in pace cu aberatiile tale.
      • +9 (15 voturi)    
        gresit (Duminică, 10 mai 2015, 1:00)

        Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        nkvd este echivalentul cu gestapo-ul, diviziile SS au avut mai multi cazuti decat armata regulara.
        • +5 (5 voturi)    
          nu chiar (Duminică, 10 mai 2015, 2:46)

          Peredhil [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

          Geheime Staatspolizei era serviciu de contrainformatii combinat cu politie=politie secreta.
          "principala forta a NKVD nu consta în trupele de graniceri. În afara de acestea, în componenta NKVD exista un mare numar de regimente si divizii operative, de escorta si de securitate. Toate acestea se ocupau intens cu nimicirea "elementelor dusmane" si "curatirea terito­riului"
          Suvorov-"Spargatorul de gheata",carte foarte interesanta pentru cei ce slavesc rolul eliberator al Rusiei.
      • 0 (2 voturi)    
        CORECT ! (Duminică, 10 mai 2015, 6:58)

        pointless man [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        Exact !
  • +21 (29 voturi)    
    nevoie de claritate morala (Sâmbătă, 9 mai 2015, 23:02)

    toubib [utilizator]

    Uniunea Sovietica e la fel de vinovata de declansarea celui de-al doilea razboi mondial ca si Germania nazista, prin pactul Ribbentrop-Molotov. Cand Rusia, ca urmasa directa a Uniunii Sovietice, va denunta acest pact si urmarile lui, mai povestim.
  • -17 (35 voturi)    
    bravo (Sâmbătă, 9 mai 2015, 23:09)

    The Saker [utilizator]

    Respect Rusia, pentru ca ati salvat Europa de nazism si ati invinsa hidra fascista.
    Respect Putin !
    • +13 (23 voturi)    
      hehe... (Sâmbătă, 9 mai 2015, 23:14)

      toubib [utilizator] i-a raspuns lui The Saker

      pretenia dintre 1939 si 1941 nu se pune?
      • +7 (7 voturi)    
        Istoria se uita (Duminică, 10 mai 2015, 8:42)

        bfc [utilizator] i-a raspuns lui toubib

        Asta este soarta mintilor inguste, sa uite istoria si sa o repete apoi sa planga. De aceea il deplangem pe Ceausescu si ne facem ca uitam perioada comunista.

        Nu este vorba doar de Romania, toata Europa a cazut intr-o moleseala politica, la fel ca in perioada interbelica ... stam pe un butoi de pulbere si inca nu ne dam seama.
    • +9 (19 voturi)    
      / (Duminică, 10 mai 2015, 0:11)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui The Saker

      ///
      Asa este a invins hidra comunista pe cea fascista!
      Frumoasa victorie!
    • +2 (4 voturi)    
      BA! (Duminică, 10 mai 2015, 7:07)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui The Saker

      Tu esti de la ambasada Mujikistan-ului?
    • +3 (5 voturi)    
      Scrie, domle, cu caractere chirilice (Duminică, 10 mai 2015, 9:31)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui The Saker

      Nu te mai obosi. Oricum cu discursurile astea de Politburo CCCP n-o sa faci decit sa stringi dezaprobari pe aici. Sufixul site-ului asta e .ro, daca n-ai vazut.
    • +3 (5 voturi)    
      Ai uitat ca 2 ani l-au alimentat pe Hitkler (Duminică, 10 mai 2015, 16:49)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui The Saker

      cu grane, petrol, minereuri.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri