Guvernul ungar a realizat un proiect legislativ, care ar putea fi votat saptamana viitoare de Parlamentul de la Budapesta, si care interzice agentiilor de publicitate sa stabileasca relatii contractuale cu companiile de media, relateaza cotidianul ungar napi.hu, citat de Budapest Business Journal.

In cazul in care propunerea legislativa etse probata, firmele care vor sa isi faca reclama vor fi nevoite sa plateasca direct mijlocul mass-media care difuzeaza reclama in discutie.

Miscarea ar impiedica practica companiilor media de a plati agentiilor de publicitate bonusuri de 20-25% si ar scoate efectiv din peisaj intermediarul - agentiile de publicitate.

Proiectul legislativ aminteste de "Ordonanta Voiculescu", o ordonanta de urgenta pentru schimbarea Legii Audiovizualului, adoptata in noiembrie 2012 de Guvernul Ponta, care sprijinea televiziunile in relatia cu operatorii de cablu si satelit, dar si in relatia cu agentiile de publicitate si le oferea protectie suplimentara in fata CNA.