Federica Mogherini: O Rusie destabilizata nu este in interesul nimanui

de I.C.     HotNews.ro
Miercuri, 6 mai 2015, 21:35 Actualitate | Internaţional

Federica Mogherini, sefa diplomatiei UE
Foto: Ministerul de Externe al Italiei
O Rusie destabilizata si izolata nu este in interesul nimanui, iar sanctiunile sunt mentinute doar pentru ca armistitiul in conflictul din Ucraina nu a fost implementat pe deplin, a declarat miercuri sefa diplomatiei UE, relateaza Reuters, potrivit Mediafax.

Ministrul rus de Externe, Serghei Lavrov, a acuzat marti "pe cineva din cadrul UE" ca incearca sa asigure ca incetarea focului in estul Ucrainei nu se respecta.

Separatistii prorusi si Guvernul ucrainean au convenit asupra armistitiului in capitala belarusa, Minsk, la 12 februarie, dar acesta nu a reusit sa puna capat luptelor, iar presedintele lituanian a declarat pentru Reuters ca este aproape mort.

Vorbindu-le studentilor in timpul unei vizite la Beijing, Federica Mogherini a declarat ca desi nu vede Rusia ca pe un "actor" al instabilitatii sau insecuritatii, incalcarea integritatii teritoriale si a suveranitatii Ucrainei reprezinta o ingrijorare universala.

"La fel ca in China, prioritatea noastra europeana este ca violenta sa inceteze in estul Ucrainei. Eforturile noastre, ca europeni, sunt concentrate pe deplina implementare a acordurilor de la Minsk si contribuim concret la acest lucru", a declarat ea la Universitatea din Beijing.

"In acelasi timp, Uniunea Europeana a dezvoltat o politica de sanctiuni fata de Rusia, dar nu pot sublinia destul in toate discursurile mele ca o politica a sanctiunilor nu este in sine o politica - este un instrument, o unealta. Si ca atare, o pastram atat timp cat acordul de la Minsk nu este implementat pe deplin", a adaugat ea.

Kievul si Occidentul acuza Moscova ca trimite arme si trupe pentru a ajuta separatistii in luptele care s-au soldat cu peste 6.100 de morti in doar un an.

Rusia neaga acuzatiile si sustine ca Occidentul a instigat la indepartarea de la putere a presedintelui ucrainean sustinut de Moscova anul trecut, in cadrul eforturilor de a reduce influenta rusa in regiune.

Mogherini a declarat ca in multe alte domenii, precum negocierile pe tema controversatului program nuclear iranian, Rusia a fost deseori un partener constructiv.

"O Rusie destabilizata si izolata nu este in interesul Uniunii Europene, nu este cu siguranta in interesul poporului rus si cred ca nu este in interesul liderilor rusi, dar ei sunt cei care trebuie sa decida", a adaugat ea.












[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
852 vizualizari
  • 0 (14 voturi)    
    o ruşine (Miercuri, 6 mai 2015, 22:23)

    Kentt [utilizator]

    servitoarea asta italiană
    servitoarea ruşilor, evident
    • -6 (12 voturi)    
      Gigi? (Miercuri, 6 mai 2015, 22:41)

      Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui Kentt

      Gigi Kent, tu esti?

      Te pricepi de minune la politichie, daca si Mogherini a ajuns "sclava" rusilor...
    • -3 (9 voturi)    
      Vorbesti serios? (Miercuri, 6 mai 2015, 23:02)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Kentt

      ca daca nu, e o gluma nereusita.
      Orice om normal la cap, care condamna politica actuala a Rusiei, trebuie sa spere in normalizarea situatiei. Cui ii serveste o Rusie agresiva, ne-democratica, regresiva? Nimanui. Un om normal nu poate fi anti-rus din motive obscure, viscerale sau istorice. Oricate sanctiuni am aplica noi Rusiei, solutia adevarata se afla in mainile poporului rus. Daca si cand se va incepe (re)democratizarea Rusiei, nimeni nu stie. Trebuie sa speram ca in foarte curand.
      Asadar, Mogherini a exprimat o pozitie politica pragmatica si sanatoasa.
      • 0 (6 voturi)    
        frumos spus! (Joi, 7 mai 2015, 9:05)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

        Suna foarte frumos " solutia adevarata se afla in mainile poporului rus".
        Ins ain viata reala, orice om NORMAL LA CAP nu poate fi decat de un anti-ruznacism visceral, din motive de loc obscure: in toata Istoria, nu doar in cea moderna, ciolavecii au fost un vecin foarte rau, totdeauna agresiv si niciodata de incredre!
        Cum poti sa fi iubitor de mujici, de totalitarism si de Latrinele varanului, daca nu estei platit de KGB ?!
  • +3 (11 voturi)    
    da (Miercuri, 6 mai 2015, 23:04)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    tovarasa utecista mogherini nu uita niciodata ca lumina, pentru ea, a a venit, vine si va veni de la moskova. Cred ca putinel ii dicteaza direct ce are de facut. Si comunista asta trebuie sa organizeze apararea impotriva propagandei imbecile rusesti. Propaganda ilustrata de trolul vlad impaler, care, cu nerusinarea caracteristica semianalfabetilor recent urbanizati, murdareste unul din simbolurile romanesti sacre.
    Dar se mai schimba lucrurile, in timp.
    • +3 (5 voturi)    
      Si eu am fost tentat s-o critic pe italianca... (Joi, 7 mai 2015, 1:18)

      Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      Imediat ce am citit titlul m-am intrebat: ce are Mogherini? arde de grija Rusiei care prima destabilizeaza tot ce poate dar acuza ca este ea destabilizata...
      Apoi, citind fondul articolului sa-mi dau seama ca declaratiile ei sunt pertinente dar titlul este cel care iti induce o idee preconceputa. Cred ca autorul a ales acest titlu fie neinspirat, fie din dorinta de a te soca. Si, trebuie sa recunoastem, socheaza...
      • -1 (3 voturi)    
        citeste (Joi, 7 mai 2015, 14:18)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

        matale biografia tovarasei mogherini si apoi mai vorbim.
        • +2 (2 voturi)    
          Fasungu (Joi, 7 mai 2015, 16:23)

          Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          Fasungu bai beculet, schimba-l!
        • 0 (0 voturi)    
          Am citit despre preferintele sale politice.. (Joi, 7 mai 2015, 21:01)

          Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          ...dar nu apare a fi ptr un socialism radical. Mai degraba pare un om principial. Si tocmai asta razbate din pozitia ei in conflictul Ucraina-Rusia.

          "O Rusie destabilizata si izolata nu este in interesul Uniunii Europene, nu este cu siguranta in interesul poporului rus si cred ca nu este in interesul liderilor rusi, dar ei sunt cei care trebuie sa decida" - Ce este gresit in principiile enuntate in citat? Mi se pare foarte pertinent. Nu pledeaza orb pentru Rusia, ba din contra, atentioneaza ca Rusia - conducatorii sai - sunt principalii responsabili (implicand si vinovati) care vor determina atitudinea Europei in acest conflict.
          Dvs. cititi altceva, printre randuri? Luminati-ne...
    • -1 (3 voturi)    
      excelent spus!!! (Joi, 7 mai 2015, 9:08)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      Nu, nu ma refer la italianca, nu am suficiente date sa ma pronunt.
      Dar mi-a placut mult cum l-ai caracterizat pe unul din agentii Kremlinului:
      "Propaganda ilustrata de trolul vlad impaler, care, cu nerusinarea caracteristica semianalfabetilor recent urbanizati, murdareste unul din simbolurile romanesti sacre."
      Nu ma surpinde de loc ca mudareste numele lui Vlad Tzepesh, era alt adept ilici pe aici care semna cu numele celbrului general American: Patton!
      • 0 (0 voturi)    
        Surprize (Joi, 7 mai 2015, 16:26)

        Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        N-ar trebui sa te surprinda daca ti-as spune ca pe tine si pe Bec, si pe altii ca voi, afumati bine la circumvolutiuni, de-as fi Vlad Tepes v-as trage in teapa tandru si lent. Iar de-as fi Patton, v-as lega de senile!
        • 0 (2 voturi)    
          no suprise at all! (Joi, 7 mai 2015, 19:02)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui Taras Bulba

          Nu, nu ma surpinde de loc!
          Pentru ca nu este o noutate, din primavara lui 1990 Dvs. ne strigati "moarte pentru cei cu carte!", respectiv "moarte 'telectualilor!"
          Cu punerea in practica a fost mai greu, in iunie 1990 ati reusit sa trimiteti la Straulesti II doar pe vre-o 50 dintre noi. Asa ca si afirmatiile de acum par lipsite de substanta ...
          Dar v-ati gandit o clipa ce veti face DUPA aceea?
          Dupa ce ne exterminati pe noi, cei care muncim, de la cine o sa mai percepeti taxe si impozite? Cine o sa ii mai finanteze pe bugetarii si aistatii sociali asa de dragi Dvs?!
          • 0 (2 voturi)    
            Hau (Joi, 7 mai 2015, 20:55)

            Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui hot news

            Tulai Doamne, se mai da si "telectual" :))

            Mie mi-ar fi si rusine sa ma dau rotofei de-ntelectual tinand cont ce fel de idei iti permiti sa emiti.
            • 0 (0 voturi)    
              nu eu am spus (Vineri, 8 mai 2015, 12:16)

              hot news [utilizator] i-a raspuns lui Taras Bulba

              Nu eu am afirmat ca as fi, citez "rotofei de-ntelctual", doar mentionam stigaturile colegilor Dvs, de la inceputul lui 1990!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi