Noi dezvaluiri despre prabusirea aparatului Germanwings. Raportul despre catastrofa aviatica in care au murit 150 de oameni, publicat miercuri

de Carla Dinu     HotNews.ro
Miercuri, 6 mai 2015, 9:52 Actualitate | Internaţional

Recuperarea resturilor avionului Germanwings
Foto: Ministerul de Interne al Frantei
Copilotul avionului Germanwings a carui prabusire a luat viata a 150 de persoane la sfarsitul lunii martie in Alpii francezi,mai initiase o manevra de coborare in timpul cursei dus intre Dusseldorf si Barcelona, scrie miercuri cotidianul german Bild.

Raportul preliminar al Biroului francez de studii si analize (BEA) care urmeaza sa fie dezvaluit miercuri evoca un "o coborare controlata, nejustificata timp de mai multe minute" in timpul cursei din 24 martie, cand Andreas Lubitz era la comanda, scrie unul dintre cele mai citite publicatii din Germania, citand surse apropiate BEA.

"Este clar", din raport ca Lubitz a inceput coborarea dupa ce avionul decolase de la Dusseldorf si se indrepta spre Barcelona, scrie Bild.

"Nu este exclus ca (Andreas Lubitz) nu a facut doar o incercare (de a prabusi avionul) in timpul zborului, dar, a vrut sa-si concretizeze actiunea", continua publicatia citata.

Un raport preliminar despre catasfrofa aviatica apare miercuri pe site-ul BEA

BEA ar trebui sa prezinte miercuri la pranz pe pagina sa de internet un raport preliminar, potrivit purtatorului de cuvant al Biroului de Investigatii si Analiza.

150 de persoane, inclusiv 72 de cetateni germani au murit la 24 martie cand aeronava Germanwings s-a prabusit in timpul zborului de intoarcere de la Barcelona la Dusseldorf.

Primele elemente ale anchetei au aratat ca avionul a fost prabusit intentionat de copilotul german Andreas Lubitz care avusese in trecut de tulburari psihice.

Potrivit informatiilor obtinute in cutiile negre, tanarul de 27 de ani ar fi profitat de absenta pilotului din cabina de pilotaj si s-a blocat singur inauntru.










8868 vizualizari
  • -1 (5 voturi)    
    Stresul ucide! (Miercuri, 6 mai 2015, 10:18)

    Metec [utilizator]

    Oamenii acestia, pilotii, sunt supusi unor teste de stres teribile, iar unii nu rezista. Sigur, idealistii vor spune ca trebuia verificat, nu trebuia sa se urce in avion, etc., dar astea sunt simple vorbe! Realitatea bate filmul si ne putem trezi oricand cu un dement, in pielea unei persoane care cu 10 minute inainte parea perfect normala... Doamne fereste!
    • 0 (0 voturi)    
      Era un puști care trebuia să stea pe cargo (Miercuri, 6 mai 2015, 13:43)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      Numai companiile low-cost folosesc piloți de vârsta asta, companiie serioase îi angajează numai după ce au adunat ani întregi și mii de ore de zbor pe cargo.

      Oare de ce zborurile Germanwings nu sunt operate de Lufthansa în nume propriu? E același model de business ca la Asus, produsele de calitate inferioară sunt vândute ca AsRock, pentru a nu afecta imaginea firmei ”serioase”.
      • 0 (0 voturi)    
        Psihopat (Miercuri, 6 mai 2015, 14:08)

        aqualung [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        Lubitz era psihopat. Psihopaților le lipsește complet empatia, ei nu fac distincția între o acțiune care omoară 1000 de oameni și una care omoară 1000 de bacterii, pentru ei ceilalți oameni au același statut ca un obiect. Este greu de diagnosticat așa ceva, pentru că aceștia sunt extrem de manipulanți și mimează normalitatea. Mulți sunt chiar apreciați la locul de muncă.

        Când peste faptul că este psihopat s-a suprapus depresia și a devenit sinucigaș, pe el nu l-a mai interesat dacă ia cu el alți 150 de oameni sau se strivește singur de ciment.

        Lufthansa are probleme structurale grave. Compania-mamă este sindicalizată (au fost multe greve numai anul trecut) și nerestructurabilă, așa că multe operațiuni se transmit către Germanwings, un operator-copil low-cost unde managementul are libertate mare să limiteze drepturile angajaților și să facă rabat de la siguranța zborurilor. Am bănuiala că sunt câțiva psihopați bine apreciați chiar în top-managementul de la Lufthansa.
        • 0 (0 voturi)    
          De aceea am pus ”serioasă” în ghilimele (Miercuri, 6 mai 2015, 14:45)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui aqualung

          Tocmai pentru că o companie care face lucrurile în felul ăsta dovedește că are niște psihopați în top-management.

          În momentul când lucrurile sunt organizate astfel încât Lufthansa să fie acoperită, indiferent ce se întâmplă în realitate pe teren, e clar că managementul conștientizează riscurile și problemele, încercând doar să-și acopere spatele, nu să remedieze lucrurile.
    • 0 (0 voturi)    
      nu e film, e realitate (Miercuri, 6 mai 2015, 17:47)

      costica [anonim] i-a raspuns lui Metec

      "On 9 April 2009, his class 1 medical certificate was not revalidated by the Lufthansa
      aeromedical centre due to depression and the taking of medication to treat it."

      Asta scrie in raportul preliminar al accidentului. Se stia foarte bine ca e depresiv si tot a fost lasat sa piloteze. Asteptam demisii multe la Lufthansa si Germanwings.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică