Viktor Orban: Nu vrem sa vedem imigranti in Ungaria. Avem nevoie de legi care sa-i tina departe   

de G.S.     HotNews.ro
Sâmbătă, 2 mai 2015, 21:59 Actualitate | Internaţional

Premierul Ungariei, Viktor Orban
Foto: Comisia Europeana
Ungaria are nevoie de o legislatie care sa tina departe valul de imigranti din tarile sarace chiar daca aceste legi nu ar fi conforme regulilor Uniunii Europene a declarat premierul Viktor Orban, potrivit Reuters. 

Bruxelles-ul ar trebui sa dea voie tarilor membre sa-si stabileasca singure regulile in privinta migrantilor pentru ca afluxul acestora nu este bun pentru Europa, in general, a declarat Orban intr-un interviu pentru Echo TV. 

„Nu vrem sa vedem imigranti in Ungaria. Daca (alte tari membre) vor sa primeasca imigranti, pot sa o faca. Dar apoi sa nu-i trimita aici sau sa treaca prin teritoriul nostru”, a declarat premierul ungar. 

Orban a spus ca Ungaria trebuie sa ridice problema, a ceea ce el a numit regulile laxe ale imigratiei, la nivel european pentru ca, in cadrul UE, a primit cel mai mare numar de migranti raportat la propria populatie dupa Ungaria. 

Dezbaterea de la nivel national din Ungaria pe tema imigratiei va duce probabil la o legislatie ce va infuria Bruxelles-ul, a adaugat el. 

„Va fi o mare batalie, o mare lupta”, a spus Orban. 

Premierul ungar a mai declarat si ca UE, despre care a apreciat ca este bazata pe principii crestine, are o responsabilitate morala sa ajute tarile sarace ale caror cetateni incearca sa scape pentru a ajunge in Europa.












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
8771 vizualizari
  • -13 (61 voturi)    
    asta da curaj (Sâmbătă, 2 mai 2015, 22:09)

    xanti [utilizator]

    Un barbat de stat nu ca carpele noastre
    • +4 (14 voturi)    
      Un fascist (Duminică, 3 mai 2015, 3:30)

      RaduMiron [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      .
  • -8 (60 voturi)    
    Bravo, Orban! (Sâmbătă, 2 mai 2015, 22:26)

    Vasile Albu [anonim]

    Pentru cei care vor veni aici sa il injure pe Orban, o sugestie: luati-i la voi acasa pe africanii aia pe care Orban ii refuza! :-)

    Adevarul, lasind gluma la o parte, e ca, daca o sa va impuna UE si aliatul strategic de la Washington DC o cota de africani, o sa faceti, ca de obicei, ciocul mic si o sa-i luati cu vitejia care va caracterizeaza. Ce altceva ati putea sa faceti daca tot ati intrat in... joc?!

    P.S.
    Tare-as vrea sa vad un val de vreun milion de africani inundind Bucurestiul pina la sfirsitul anului. :-)

    E mult un milion? Hai ca m-as multumi si cu o suta de mii. Sau chiar cu zece mii.

    Zece mii de negri mititei misunind pe Lipscani si prin imprejurimi zi de vara pina-n seara. Ce imagine! Priceless! :-)

    I-ati ajunge una-doua din urma pe americani. Pe aia din Fergusson si din Baltimore...
    • +7 (35 voturi)    
      Empatie? (Sâmbătă, 2 mai 2015, 22:58)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Vasile Albu

      Haideti oameni buni. Daca noi nu ii intelegem pe saracii imigranti din Africa / Orientul Mijlociu care au avut ghinionul sa se nasca intr-o tara in cadere libera, apoi mai avem voie sa ne plangem ca cei din Europa de Vest ne discrimineaza si nu ne vor in tarile lor? Ar trebui sa tratam refugiatii care vin in Europa la fel cum vrem sa ne trateze cei din Europa de Vest cand emigram in tarile lor.
      • +6 (12 voturi)    
        Sau... (Duminică, 3 mai 2015, 9:31)

        sentenced [utilizator] i-a raspuns lui Dan

        Ce-ar fi sa nu le mai bombardam tarile, sa nu mai dam arme gruparilor teroriste, sa nu mai finantam razboaie civile in tarile lor? Si atunci, ei nu o sa mai aiba motive sa plece din tarile lor. Siria si Libia erau niste tari in care se putea trai sub "dictatorii" astia odiosi. Acum sunt un calvar.
      • +3 (3 voturi)    
        Dar nu-i deloc aceeasi situatie (Duminică, 3 mai 2015, 23:11)

        XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui Dan

        Noi facem parte dintr-o organizatie cu acele tari, facem parte din UE. Si ei au de profitat de pe urma noastra, si noi avem de profitat de pe urma lor.
        E drept ca noi ... nu prea meritam sa facem parte din aceasta alianta, si nu facem tot ce ne-am luat angajamentul sa facem. Dar totusi se mai misca niste lucruri, si repet, si ei au de castigat, prin faptul ca le vine multa forta de lucru CALIFICATA, si chiar inalt calificata (doctori etc.), care ii ajuta foarte mult in a-si mentine sistemele nationale de sanatate etc. Plus piata comuna si alte asemenea lucruri - chiar au si ei de castigat, si nu doar prin imigratie, ci si prin diverse facilitati economice pe care le au pe o piata de cateva milioane. Plus faptul ca noi, totusi, facem niste pasi in ceea ce priveste angajamentele luate - lupta anti-coruptie de pilda: mai sunt muulte de facut (cum ar fi confiscarea averilor), dar s-au facut, totusi, niste progrese.
        Repet o chestie pe care am tot spus-o : Europa are deja MILIOANE de someri. Nu mai tin minte procentele, dar, pentru unele tari, erau niste procente uriase de somaj in randul tinerilor, de pilda. E inconstienta, in conditiile astea, sa tot aduci oameni - Europa are bani asa, per total, dar are si probleme foarte mari. Inclusiv cu imigrantii pe care i-a primit pana acum, care s-au enclavizat, si care nu doar ca permit formarea retelelor teroriste, dar sunt focare de violenta in general - exista locuri in care nici politia nu intra, plus revolte cu incendieri de masini etc.
        Orban e un idiot xenofob, dar in chestia asta are dreptate, si imi pare rau ca ridica el problema - nu face altceva decat sa faca rau, prin asocierea cu el, unei idei care chiar ar trebui dezbatuta. Europa pare depasita de problemele oamenilor care sunt deja aici, nu poate sa mai primeasca in continuu hoarde de alti si alti si alti imigranti.
    • +16 (30 voturi)    
      O intrebare (Sâmbătă, 2 mai 2015, 23:01)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Vasile Albu

      De ce anume emigreaza din Africa, chiar platind un pret exorbitant (mii de dolari) si riscandu-si viata. Pai din cauza razboiului dintre factiunile arabe. Pai cinea tinea in frau astfel de factiuni arabe? Pai nemernicii de dictatori. Pai cu sprijinul cui au fost inlaturati acei nemernici dictatori? Avioanele cui au bombardat Libia, Siria, etc?

      Concluzia: noi suntem cauza (noi UE) si noi sa ni-i stapanim sanatosi.

      PS: Ori interesul a fost EXTREM de mare chiar si cu costul catorva imigranti in plus, ori inseamna ca habar nu avem de strategie militara sau politica, daca suntem in stare sa incropim asa niste planuri geniale, care in final sa ne ingroape cu atat de multi imigranti cat sa nu mai putem duce.

      PS: Parerea mea este ca vom primi in dar cate o cota de imigranti. Cel mai probabil dupa populatie si nu dupa PIB. Nu de alta dar in Luxemburg nu incap prea multi.
      • +6 (8 voturi)    
        va fi mai mult decat pro-rata... (Duminică, 3 mai 2015, 8:42)

        demaGOGU [anonim] i-a raspuns lui V. Veroiu

        Franta e sufocata, Olanda&Belgia idem, Italia la refuz, UK e non-Schengen.

        din informatiile mele planul care se coace de catre serviciile Comisiei la Bruxelles este o repartitie dis-proportionata a valurilor de refugiati catre Europa de Est care, istoric, nu a "beneficiat" de imigratie.

        dupa reactiile virulente la interviul lui Ponta de ieri, se pare ca refugiatii vor avea parte de o primire pe cinste...
        • +1 (1 vot)    
          Si uite asa (Duminică, 3 mai 2015, 21:43)

          V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

          Orientul a cucerit occidentul fara sa se traga un foc aici. Armatele lumii si popoarele sunt azi destul de bine pregatite pentru un razboi de tip WW1 sau WW2 insa nu sunt in stare sa identifice noi tipuri de conflicte, dintre care unele se vor desfasura chiar sub ochii lor.
    • -2 (10 voturi)    
      baa.....grijuliu esti pt. alti.... (Sâmbătă, 2 mai 2015, 23:12)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui Vasile Albu

      mai bine uita-te in prafaria ta.........uralo-asiatica.....ati uitat ca ati invadat un teritoriu european.......sau erati ..... imigranti ....?????
      • -2 (10 voturi)    
        Maghirii sant bastinasi in Bazinul Carpatic! (Duminică, 3 mai 2015, 12:48)

        Ardan [anonim] i-a raspuns lui oxxxxxyyyyya

        Testele genetice luate de la maghiarii din Ungaria si Transilvania ( inclusiv secuii ), arata ca ei sant bastinasi in Europa! Se pare ca si limba maghiara este formata tot in Bazinul Carpatic cu multe milenii in urma!
        • +1 (5 voturi)    
          ungurii (Duminică, 3 mai 2015, 21:52)

          freejack [utilizator] i-a raspuns lui Ardan

          nu erau mai mult de 200.000 cu totii. au cucerit teritorii locuite din populatii romanizate sau de slavi cu mult mai numerosi. deci, acum dupa 1100 de ani de la descalecarea lui Arpad in Panonia in 895, normal ca testele genetice dau un anumit rezultat. presupun ca si limba maghiara a suferit modificari. eu am citit ca romanii au cucerit in bazinul carpatic teritorii locuite de iliri, celti sau traci. nu erau unguri pe aici.
          de fapt pana in 955. cand au fost invinsi de Otto I la Lechfeld. ei tot nomazi au fost, traind doar din incursiunile prin vecini. de abia dupa aceasta infrangere s-au orientat catre Transilvania, si asa se spune ca fiul lui Arpad, viitorul rege Zoltan a fost casatorit cu fiica lui Menumorut. deci urmasul, al treilea rege, Fajsz, a fost pe jumatate...acum problema e ce origine avea Menumorut. deasemenea Fajsz a fost casatorit cu o femeie de origine cumana. deci ...Geza, urmatorul rege era...? in sfarsit, Geza s-a casatorit cu o unguroaica Saraolt ( nume cu origine turcica, Šar-oldu).
          in concluzie, ungurii au fost primii locuitori ai Europei, deci sunt cei mai europeni.
          • +1 (1 vot)    
            ha...ha...dupa ce ungurii au invadat europa (Marţi, 5 mai 2015, 9:16)

            oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui freejack

            ...acum se opun ei altor invadatori....acum ,cica,s-au bastinizat....au gena europeana...ha....ha....de rasul curcilor.
    • +3 (9 voturi)    
      incep eu (Sâmbătă, 2 mai 2015, 23:15)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Vasile Albu

      problema imigratiei exista si merita discutata. exista imigratie buna si imigratie rea, exista imigranti care pot fi asimilati si acopera goluri din societatile si economiile tarilor mama, exista imigranti care din pacate nu se integreaza si formeaza enclave.

      poate ca UE n-a tratat imigratia foarte bine fiind de o toleranta prea mare, dar nu cred ca Ungaria este cea mai indreptatita sa ridice probleme pentru ca nu este in pericol.

      este o granita subtire intre o abordare critica si corecta a problemei imigratiei si una xenofoba si politicianista.

      ceva imi spune ca Orban este in a doua categorie.
    • -1 (9 voturi)    
      da (Sâmbătă, 2 mai 2015, 23:25)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Vasile Albu

      orban e doar un demagog de doi bani, nu va face nimic, doar gura e de el.
    • -2 (12 voturi)    
      Imigranti (Duminică, 3 mai 2015, 10:08)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui Vasile Albu

      "Nu vrem imigranti!", zise premierul unui stat de imigranti mongoli.
  • +14 (28 voturi)    
    va dati seama (Sâmbătă, 2 mai 2015, 22:43)

    Motanul_incaltat [utilizator]

    cati imigranti isi doresc sa se stabileasca in ungaria :))
  • +7 (25 voturi)    
    homo sapiens (Sâmbătă, 2 mai 2015, 22:59)

    eu [anonim]

    ....dar cand au venit africanii si au colonizat Europa , cum a fost ?
    Pe Orban il inteleg, el a venit din Asia
    • +5 (15 voturi)    
      Orban este mai european decit multi romani. (Duminică, 3 mai 2015, 0:40)

      quietguy58 [utilizator] i-a raspuns lui eu

      La unguri cel putin istoria lor este destul de clara, se stie de au venit, pe cind din istoria noastra lipsesc cel putin 1000 de ani.

      Toate celelalte popoare invecinate stiu cind s-au crestinat, la unguri, la rusi, la bulgari, sirbi se stie cind au devenit crestini, la noi nu este nici o data concreta.

      Fara suparare, dar Orban pare a fi cu mult mai european decit multi romani stabiliti acum 700 de ani veniti din nordul Indiei si stabiliti in Romania.

      Nu ai au decit sa te uiti la olteni ca sa vezi cit deosebiti genetic sint fata de maramureseni sau fata de moldovenii din Botosani sau din Bucovina.
      • +1 (3 voturi)    
        e clara pe naiba (Duminică, 3 mai 2015, 22:12)

        gigel [anonim] i-a raspuns lui quietguy58

        dupa unguri, au venit aici la noi, si ce sa vezi ? aici era un pamant liber care ii astepta de secole pe ei.

        dacii si romanii de pe aici erau morti pana la unul, sau fugiti care pe unde din calea popoarelor migratoare care nici ele n-au vrut sa se stabileasca aici, doar au speriat bastinasii si au plecat mai departe...

        pamantul pentru care s-au batut atatia, cu a carui cucerire s-a mandrit imparatul Traian inaltand columna la Roma, era acum pustiu asteptand hoardele de unguri cu carnea sub sei...

        domnilor, eu nu sunt un mare nationalist si nici adeptul teoriilor nationalist-fantasmagonic din manualul de istorie a Romaniei, dar sa nu rada ciob de oala sparta...

        la fel si cu eterna trimitere la tigani cu care incearca sa ne jigneasca pe plan international de parca ei n-ar avea oricum semnificativ mai multi decat vestul Europei.

        mai vreti ? in istoria lor se spune ca ungurii erau majoritari la 1918 in Transilvania.
        cum altfel sa fi fost daca ei au fost "primii" aici. si ce credeti ? noi romanii i-am epurat etnic, lucru infirmat de recensaminte si de faptul ca nu aveam cum sa "scapam" de atata amar de ungurime fara vreun genocid ceva, chestie care s-ar fi aflat pe plan international. nu domnilor, nici macar nu v-a vandut Ceausescu asa cum a facut din pacate cu nemtii si evereii, pentru ca nimeni din tara voastra mama nu ar fi dat doi bani pe voi la fel cum nu da nici pana acum. iar de epurat, au fost epurati nemtii din pacate, din ordinul rusilor lui Stalin, cu care voi acum sunteti mari prieteni si va mandriti cu asta...
        deci e clar, ungurii n-au fost niciodata majoritari aici, iar asta e cea mai buna dovada ca nu au gasit aici vreun teritoriu liber si pustiu asa cum spun ei.

        daca noi nu stim ce a fost aici vreo 800 de ani, incepand cu retragerea aureliana, ungurii au o istorie recenta de mai putin de 100 de ani care "nu se leaga" pentru ca se pare ca toata istoria lor e alcatuita din minciuni si de aceea sunt tara care nu se intelege cu nici un popor vecin
        • 0 (2 voturi)    
          Este frumos mitologia dar istoria spune altceva. (Luni, 4 mai 2015, 13:08)

          quietguy58 [utilizator] i-a raspuns lui gigel

          Poporul roman actual este format din dacii, romani si toate popoarele care au trecut si s-au stabilit pe acest teritoriu.

          Un cetatean roman este si poate fi: roman, maghiar, tucr, tigan, tatar, rus, ucrainian, etc.

          1. Dpa retragerea imperiul roman numai apare nici o notare scrisa despre cei care au ramas pe acest teritoriu pina spre perioada 11-13, deci o pauza de aprox. 900 - 1000 de ani. Imensa ca perioada istorica.

          2. Daca se tot afirma ca au romanii au fost crestini de la inceput unde sint cimitirele crestine din aceasta perioada 275 - 1300?

          3. Toate popoarele din prejurul nostru li se cunoaste data cind au devenit crestine. Cind a fost crestinat cu adevarat poporul roman?

          Daca incepem sa facem analize genetice la locuitorii acestei tarii s-ar putea sa avem uriase surprize.
          • +3 (3 voturi)    
            ... (Luni, 4 mai 2015, 15:26)

            a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui quietguy58

            Teste genetice s-au facut deja. Si intradevar surpriza e uriasa, dar nu pentru romani. Noi stiam deja ca suntem un amestec de populatie dinarica, mediteraneana si slava in proportii aproximativ egale, cu ceva accente de turci, tatari si "indieni".
            Surpriza mare e ca populatia Ungariei are aproape aceeasi structura, ceva mai putin mediteranean si mai mult slav, si doar aproximativ 2% asiatic. Ceea ce infirma total teoria lui Rosler, si confirma faptul ca poporul maghiar s-a format prin maghiarizarea populatiilor autohtone.
    • -1 (5 voturi)    
      imigranti (Duminică, 3 mai 2015, 11:31)

      alex [anonim] i-a raspuns lui eu

      homo sapiens (maimuta) Dupa tatal lui orban a mersc in ungaria de langa Timosoara, descteptule.
  • +3 (9 voturi)    
    O constatare ingrijoratoare. (Sâmbătă, 2 mai 2015, 23:51)

    Azra [utilizator]

    S-a cam ingrasat tipul asta de cand este prim-ministru,
    • +1 (1 vot)    
      mda (Duminică, 3 mai 2015, 19:38)

      e.o. [utilizator] i-a raspuns lui Azra

      Gurile rele spun că nu doar el ci toată camarila.
  • +8 (8 voturi)    
    Problema e mai amenintatoare decit se vede din Ro (Duminică, 3 mai 2015, 1:35)

    Reader T. [anonim]

    In presa vest-europeana problema extrem de periculoasa a invaziei africanilor e discutata deschis, cu cutitele pe masa.

    Politrucii romani e bine sa fie foarte atenti pentru ca, asa cum merg lucrurile acum, s-ar putea sa ne trezim cu cota anuala de africani. Daca se intra pe panta asta, doar dezastrul total e singurul viitor al Europei.

    E o dilema foarte urita. Avem de ales intre doua rele: ori ii lasam sa invadeze Europa si ne prabusim cu totii, ori ii trimitem pe TOTI inapoi, cum procedeaza Singapore. Cum zice Paul Wood: "no one drowns trying to reach Singapore, because there is no point – you just get sent back."

    Sau cum indeamna Katie Hopkins in The Sun: "It’s time to get Australian. Bring on the gunships, force migrants back to their shores and burn the boats."

    Dintre zecile de articole pe care le-am citit pe tema asta, recomand doua (evident, total incorecte politic, dar asa devenim cu totii cind e in joc pielea noastra):

    Camp of the Stupids by John Derbyshire
    Refuge from the Refugees by Paul Wood
    • 0 (0 voturi)    
      In sfarsit (Duminică, 24 mai 2015, 14:26)

      Ralu [anonim] i-a raspuns lui Reader T.

      In sfârșit un comentariu inteligent! Din păcate se pierde printre miile de prostii expuse... Romanii trăiesc pe alta lume. Europa este invadata de africani și sud asiatici iar pe ei ii preocupa ungurii și Orban!! De necrezut!!
  • 0 (8 voturi)    
    ca de obicei (Duminică, 3 mai 2015, 3:06)

    freejack [utilizator]

    propaganda nationalista si xenofoba.
    Orban e un "clantzau".
    nu in Ungaria vor sa ajunga imigrantii. dar se putea sa rateze un asa subiect?
  • +3 (7 voturi)    
    ha,ha,ha....... (Duminică, 3 mai 2015, 3:21)

    ela [anonim]

    Traiesc intr-o tara plina de emigranit, si zau ca nu e usor sa te amesteci cu toate neamurile.Ar trebui sa stam acasa romanii mai mult si sa nu plecam asa usor pentru ca nu asta e Solutia.Este atat de usor sa te imbogatesti dar I-ti pierzi identitatea intr-o masa amorfa.fiecare cu limba lui , cu traditia lui , cu religia lui , nimic in comun de fapt E dureros sa pregatesti specialist pe banii guvernului rom si sa-i foloseasca altii, e rusine chiar ,e furt.Citi ani si bani sa formezi un medic si cind e format pleaca/In Vest se formeaza pe banii lor si platesc zece ani studentii inapoi banii de scolarizare asa ca pot pleca oriunde dar dau datoriaIn RO.se pregatesc pe bani publici majoritatea si nu au datorii la terminare......apoi pleaca ...mai mare dragul sa-l tii 6 ani in scoala si apoi sa plateasca taxe afara ...ehehei poate va treziti romani//
    • -1 (3 voturi)    
      De ce nu practici ceea ce predici? (Duminică, 3 mai 2015, 15:02)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui ela

      De ce nu te întorci în România, dacă îți e așa greu ”să te amesteci cu toate neamurile într-o țară plină de emigranți” ?

      Oameni buni și oameni răi sunt printre toate rasele și etniile. Iar aici (Midlands) cele mai mari gunoaie le găsești tocmai printre albii get-beget, deși strămoșii lor se află în țară de cel puțin 1.000 de ani, de pe vremea bătăliei de la Hastings, dacă nu chiar cu vreo 400 - 500 de ani mai devreme.

      Toată Europa e alcătuită din emigranți, indiferent dacă au venit în urmă cu zeci de ani, cu sute de ani sau cu mii de ani.
    • 0 (0 voturi)    
      Studiile sunt platite de parinti (Luni, 4 mai 2015, 0:45)

      XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui ela

      "Statul" nu e un smecher bogat care se indura de niste amarati si le plateste si lor niste studii, asa ca respectivii ii datoreaza o recunostinta, ceva.
      Banii aia, din care este finantat invatamantul de stat, sunt obtinuti din taxe si diverse alte surse de venit ale statului, care ... sunt venituri comune - adica apartin inclusiv parintilor studentilor respectivi.
      Altfel, sa se scada taxele, si sa economiseasca fiecare dupa cum il duce capul si sa plateasca studiile pe care si le permite. Dar asa cum zici tu, nu se poate - hai sa luam banii oamenilor, si pe urma tot ei sa ne fie datori, pe banii pe care i-am luat de la ei.
      Iar daca iti pierzi identitatea la plecarea in afara, inseamna ca nu ai identitate, punct. Ce, daca in tara iti place sa citesti, de pilda, afara nu mai poti citi ? Identitatea e ... cine esti tu, ce iti place, ce vrei. Daca ti-o pierzi in functie de loc, inseamna ca de fapt nu erai tu asa, pur si simplu te luai dupa altii. Confunzi, cred, identitatea cu dorul.
      Si eu am mai fost plecata la lucru in strainatate,dar nu ca sa ma imbogatesc - plecam pe proiecte, dar ramaneam angajata in Ro si ma intorceam la terminarea proiectului. Inteleg sentimentul de instrainare, pentru ca l-am trait si eu, dar asta pentru ca cei dragi nu erau cu mine.
      Daca as fi avut macar familia aproape ... nu cred ca m-as fi intors ...neam, si nu pentru bani, ca am un salariu bun si in Ro, ci pentru stilul de viata de acolo. In Germania, cel putin ... rai a fost - curatenie, ordine, seriozitate, amabilitate (de fatada, cum o fi ea, e placuta). Puteam sa ma bucur de peisajele superbe de acolo, ca sunt superbeeee, fara sa vad sticle aruncate, hartii si alte mizerii - si e doar un exemplu. Nu, nu exista comparatie. Iar daca as fi avut copii .. macar de dragul lor, si m-as fi mutat acolo.
      Repet, inteleg sentimentul de instrainare, l-am simtit si eu, dar cred ca este pur si simplu dor de cei dragi. Adica, nu stiu, eu l-as simti si daca m-as muta in Timisoara, de pilda.
  • -2 (8 voturi)    
    Extremistul iresponsabil Orban! (Duminică, 3 mai 2015, 6:34)

    hotnewsfil [utilizator]

    Viktor Orban : ' Ungaria are nevoie de o legislatie care sa tina departe valul de imigranti din tarile sarace ...'.
    Viktoras se descrie bine prin aceasta arirmatie iresponsabila.
    Asa s-a purtat SUA cu imigrantii unguri (sunt milioane acum in SUA), alungati de saracia din tara lor?
    Ce-ar zice extremistul Orban daca americanii ar spune : 'ii somam pe toti ungurii care traiesc acum in SUA, inclusiv pe cei ce au cetatenie americana, sa paraseasca SUA in max. sase luni, sa se intoarca in Ungaria, fiindca acea tara nu mai este saraca'.
    "Imigranti" rusi, trimisi de Putin primeste Orban?
  • +6 (6 voturi)    
    ADEVARUL E UNEORI IN GURA NEBUNILOR (Duminică, 3 mai 2015, 8:43)

    arheopterix [utilizator]

    In problema imigratiei , e limpede ca s-a depasit o limita . Ce e de facut ? Prima masura ar fi suprimarea ajutoarelor sociale (copioase ) pentru cei care nu au lucrat minim 5 ani .2 Ajutarea unor administratii de mina forte in tarile cu pricina (e limpede ca baietii nu sunt copti pt democratie) .3 Incurajarea prin diferite metode a repatrierii 4 Legiferarea caracterului crestin al EU (a spus-o si papa )5 Acordarea cetateniei numai celor care au venit legal si daca fac dovada ca s-au integrat si impartasesc valorile EU (vestimentatie ..etc. ^ Expulzarea celor care au incalcat legea
  • +3 (3 voturi)    
    Tot "raul" spre bine! (Duminică, 3 mai 2015, 10:11)

    Absurdistanul [utilizator]

    Romania nu e in masura sa isi dea cu parerea atata timp cat furnizeaza emigranti.
    Trebuie sa faca ceva pentru ei in Romania, in acelasi mod precum autoritatile sa faca ceva pentru cei saraci in tarile lor.
    toti emigrantii care fac subiectul acestei discutii nu vor alege Romania, asta e clar, dar noi vom deveni o poarta de intrare in UE si cu ceva ajutoare de la Brussel, vom reusi reusi sa creeam cateva firme ( noua generatie de viitori clienti DNA) care sa ia fondurile ca sa ii ajute pe sarmanii emigranti saraci.
    riscul e sa inundam ( ce nu a mai ramas distrus de incompetenta si furt) tara cu mizerie, foarte multa mizerie si activitate criminalistica.
  • +1 (5 voturi)    
    Rasa pura (Duminică, 3 mai 2015, 10:29)

    Trojan.H [utilizator]

    Pff...
  • -1 (7 voturi)    
    Bai Viktorash (Duminică, 3 mai 2015, 11:08)

    raudegura [anonim]

    Da voi cand ati venit din Asia de ce ati venit ?
    Sa civilizati Europa sau de foame ?
    P.S
    Ti-ai facut analiza sangelui sa vezi de unde te tragi?
    Esti pursange sau corcitura?
    • -2 (6 voturi)    
      Maghiarii sunt bastinasi in Bazinul Carpatic! (Duminică, 3 mai 2015, 12:59)

      Ardan [anonim] i-a raspuns lui raudegura

      Toate testele genetice facute cu geneticieni de renume din mai multe tari, luate de la maghiarii din Ungaria si Transilvania ( inclusiv secuii ), arata ca ei sant bastinasi in Europa!
      Se pare ca si limba maghiara este formata tot in Bazinul Carpatic cu multe milenii in urma! Asta spun lingvistii renumiti din mai multe tari occidentale!
      • 0 (0 voturi)    
        haha (Duminică, 3 mai 2015, 19:42)

        e.o. [utilizator] i-a raspuns lui Ardan

        Uite aici: http://www.nytimes.com/2008/08/13/science/13visual.html?_r=0
      • +2 (2 voturi)    
        Vreau si eu ce fumeazi tu. (Duminică, 3 mai 2015, 22:19)

        gigel [anonim] i-a raspuns lui Ardan

        Mai ales asta cu limba magiara mi-a placut mult !
      • +2 (2 voturi)    
        vrabia (maghiarii)...malai viseaza.... (Luni, 4 mai 2015, 18:50)

        oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui Ardan

        inca din sec. 19, un politruc pe nume roesler,sustinea ca ei sunt bastinasi in transilvania, iar romani au invadat tara trecand muntii......mai baietica pe langa m. ural,cauta-ti ramasitele stramosesti, nu in Dacia transalpina sau cisalpina.
  • +10 (12 voturi)    
    aici are dreptate (Duminică, 3 mai 2015, 11:29)

    Crup [utilizator]

    Nu imi place Viktor Orban, il consider un tip de genul lui Putin, noroc ca puterea ce o are e mult mai mica decat cea a lui Putin. Dar cum nimeni nu e numai alb sau numai negru, in anumite privinte limitate, trebuie sa fiu de acord cu el.
    Luati exemplul Europei de Vest. E un exemplu perfect. Decenii intregi au primit milioane si milioane de emigranti, in general din Africa (atat cea neagra cat mai ales Africa de Nord, islamica, sau Magrebul, cum e cunoscuta zona).
    Si-au creat (vest-europenii) si o intreaga filosofie a multiculturalismului, era aproape o religie: a pune la indoiala benefiicile (incomensurabile) ale invaziei si naturalizarii islamului in Europa, doar a pune la indoaiala te transforma automat in rasist, stigmatul social suprem in societatile vest-europene.
    Acum s-au trezit si au realizat ca tocmai si-au nenorocit propriile tari. Si intrucat natalitatea cetenilor vest-europeni islamici este mult superioara bastinasilor, lucrurile vor merge din rau in mai rau. Cum spunea Neagu Giuvara, in urmatoarele secole, in vestul Europei va fi un razboi civil continuu.
    Daca un astfel de model s-a dovedit o catastrofa istorica pentru tarile care l-au adoptat (cu extaz in prima faza), de ce trebuie sa-l copiem si sa-l multiplicam si in estul Europei?
    Acum cateva zile citeam o stire: pe o salupa de astia de emigranti islamici din nordul Africii, musulmanii de acolo au aruncat peste bord toate familiile de crestini, condamnandu-i la moarte sigura. De ce i-au ucis? Simplu: fiindca erau crestini! Atentie: sa zicem ca erau numai niste extremisti. OK, dar atunci ceilalti musulmani nu le-ar fi permis crima asta multipla. Dar nu, nimeni n-a protestat? De ce? Fiinda cam toti islamicii de pe salupa au fost de acord sa moara, crestini fiind. In fata lor! Familii cu copii!
    Si cand ma gandesc ca tocmai acesti islamici sunt atat de deplansi in Europa, ca vai saracii, trebuie ajutati si vor primi cetetenie europeana, ca-s refugiati!
  • +2 (2 voturi)    
    Nu avem nevoie de imigranti (Duminică, 3 mai 2015, 14:44)

    Gabriel [anonim]

    Dacă ideea formulată de dl. Orban ar fi fost aplicată acum câteva sute de ani nu an mai fi avut această problemă în Europa!
  • +5 (5 voturi)    
    Romania trebuie sa urmeze exemplul Israelului,... (Duminică, 3 mai 2015, 18:08)

    Al. S. [anonim]

    ... sau al altor state, ca Singapore si Australia, in problema imigratiei.

    Ar fi o culme a aberatiei ca, dupa ce din Romania au plecat in ultimii 25 de ani vreo 4 milioane de romani din cauza saraciei si a lipsei de perspective, guvernul roman sa accepte intrarea in tara a unor valuri masive de imigranti din Africa sau Asia doar pentru ca demagogii neomarxisti care trag sforile in Europa vor sa arate cit sint ei de progresisti (dar pe spinarea altora).

    Romania are nevoie de o legislatie anti-emigratie cu toleranta zero fata de cei care forteaza frontierele.

    Cei care ii primesc, de omenosi ce sint ei, pe navalitorii din restul lumii, sa-si duca omenosenia pina la capat si sa-i tina la ei pe musafirii nepoftiti, nu sa incerce sa ii cazeze cu forta pe la vecini.

    Iar cei care lacrimeaza de mila imigrantilor clandestini din Africa e bine sa stie ca acestia nu sint deloc cei mai saraci oameni din tarile respective. Dimpotriva, din moment ce calatoria clandestina pina in Italia costa intre US$5,000-$35,000, acestia sint oameni care au bani si nu saracia crunta i-a adus in Europa. E vorba de emigratie economica, de oameni care abuzeaza de demagogia politicienilor si a presei europene. Daca v-ati uitat la pozele lor, poate ati remarcat ca sint bine imbracati si hraniti, nicidecum in zdrente sau subnutriti. Unii de-a dreptul grasi.

    Ce roman care ar avea prin buzunare ceva intre US$5,000-$35,000 s-ar mai gindi sa emigreze?
    • 0 (0 voturi)    
      emigranti (Miercuri, 13 mai 2015, 18:02)

      toto [anonim] i-a raspuns lui Al. S.

      bine ai spus si sunt de acord 100% cu tot ce ai spus asa ar trebui sa faca Romania sa nu i primeasca avem saracia noastra destul de mare si nu ne permitem acest lucru.
  • +1 (1 vot)    
    bravo (Luni, 4 mai 2015, 10:30)

    albastru de Romania [utilizator]

    exceptând probleme romaniei cu ungaria unde nu pot sa ii tin partea

    organ este un patriot pt tara lui, lucru pt care il respect
  • 0 (2 voturi)    
    Haide bre, Orbane (Luni, 4 mai 2015, 11:46)

    JustinCase [utilizator]

    Chiar asa? Nici pe fratii vostri mongoli nu vreti sa-i primiti?
  • 0 (4 voturi)    
    Bravo Orban vad la multi ... dar .. (Luni, 4 mai 2015, 12:42)

    A_Radu [utilizator]

    Atunci ce mai cauta Ungaria in Europa??? ... Asta stie care sunt principiile fondatoare ale UE ? .. Sa se ceara afara si atunci pe cont propriu poate face ce vrea ...
  • +1 (1 vot)    
    Cum spun si fratii nostri germani (Marţi, 5 mai 2015, 0:34)

    popescu_dtru [utilizator]

    De cand suntem frati, cu Johannis presedinte, amicul de la Europa Libera ambasador, Merkel maestra de ceremonii etc.

    Auslander raus! (Strainii afara!)

    Chestia asta i-a scapat lui Putin.
  • +3 (3 voturi)    
    UN ROMAN (Marţi, 5 mai 2015, 1:08)

    Raymond [utilizator]

    aici sunt de acord cu V. O. = are dreptate si trebuie sa recunosc si sa trec peste frictiunile romano-maghiare sau invers create si intretinute de fostul KGB,deja Romania si Ungaria au destui imigranti (colorati) care nu pot fi asimilati ,depasim masa critica si asta nu este bine!
  • +1 (1 vot)    
    Sa-l schimbam pe Victor .... cu Viktor (Marţi, 5 mai 2015, 11:39)

    K Terinca [anonim]

    Decat un pupincurist, mai bine un ungur .....
    lol
  • 0 (0 voturi)    
    emigranti (Miercuri, 13 mai 2015, 17:54)

    toto [anonim]

    bravo ministrului ungur asta da curaj ,nu inseamna ca esti fascist ca nu vrei emùigranti la tine in tara ,asta inseamna sa iti iubesti tara sa fii nationalist si sa tii cu poporul tau ,nu trebuie sa primesti strainii care nu au nimic si vin sa traiasca pe spatele altora,sa fie ajutati toti cei care sunt saraci dar in tara lor ,dar as vrea sa spun ceva;Romania este asa de bogata ca sa primeasca pe altii pentru aio intretine?avem batrani ,copii si altii in tara noastra care ar trebui ajutati nu sa primim musulmanii ca astia sunt in general emigrantii.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri