Guvernatorul din New Jersey trimite 150 de ofiteri de politie in Baltimore

de I.C.     HotNews.ro
Marţi, 28 aprilie 2015, 22:06 Actualitate | Internaţional

Autoritatile statale din New Jersey vor trimite marti dupa-amiaza 150 de ofiteri de politie in Baltimore, scena unor revolte violente, pentru a contribui la restabilirea starii de calm in oras, a anuntat guvernatorul statului New Jersey, republicanul Chris Christie, citat de Reuters.

Autorittile din maryland au cerut ajutorul autoritatilor statale, iar politia din New Jersey va ramane in zona mai intai pentru 72 de ore, a precizat guvernatorul.

Stirea se actualizeaza












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
1566 vizualizari
  • -1 (13 voturi)    
    Dupa un studiu american, (Marţi, 28 aprilie 2015, 22:30)

    potaissa [utilizator]

    oamenii de culoare din Baltimore au aceleasi sanse in viata ca si cei din Nigeria. Promitator.
    • +2 (8 voturi)    
      Am vazut pozele, (Marţi, 28 aprilie 2015, 23:53)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      civili au spart magazinele si au furat ce au apucat, inclusiv bunuri de valoare mica, de exemplu hartie igienica.

      Daca se comporta ca niste animale, vor fi tratati ca niste animale.

      Cand au fost revoltele alea in Rusia acum mai multi ani si furau vandalii tot ce gaseau, a stat Putin degeaba? Nu, a zis " sa fie omorati si cate zece odata, daca e nevoie... dar in limitele legii! "

      Nu mai gasesc clipul respectiv, Youtube e inundat cu clipuri rusesti de amenintare la adresa lumii civilizate.
    • +1 (3 voturi)    
      Nu chiar... (Miercuri, 29 aprilie 2015, 12:07)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui potaissa

      Domnul potaissa,

      Nu trebuie luat totul pe cartea rasiala. E cea mai simpla explicatie, nu insa si cea corecta.

      Nu poti compara negrii din SUA cu cei din Nigeria, sa fim seriosi. Daca ar fi asa, de ce nu emigreaza acesti negrii? Sunt alte tari africane mai prospere decat Nigeria. Nu multe, dar sunt.
      Haiti de exemplu e o tara strict de negrii, urmasi ai fostilor sclavi. Pot sa emigreze linistiti acolo. Totusi, Haiti e cea mai saraca tara din Emisfera Vestica.

      Stiti, maior-generalul de Garda Nationala care a ordonat 5000 soldati in stat, e de fapt o femeie mulatra. Presedintele e mulatru.
      Secretarul Justitiei la un moment dat era negru. Sau pardon, procurorul general, Eric Holder.
      Multi doctori sunt negrii.

      In mod cert, cine vrea, poate. Si aici tine de educatie. Care si-au vazut de scoala, au avut sansa sa scape si dintr-un mediu poate mai nasol. Altii au ales varianta bandelor de cartier, si aici e vina lor.

      Doar ca un studiu afirma ceva, nu inseamna ca e si adevarat. Sa fim seriosi. Cei din Nigeria au probleme cu accesul la educatie, cu accesul la apa, si cu accesul la viata (mai ales cei din nord).
      In SUA, oricat de imperfecta e ea, nu se pune problema in acest stil.

      Cu stima!
  • -2 (6 voturi)    
    Declinul Americii (Miercuri, 29 aprilie 2015, 0:11)

    No Name [anonim]

    Am sa citez citeva fraze, fara alte comentarii, dintr-un articol publicat acum citeva zile, unul din tot mai numeroasele de acest gen, intitulat :
    Rising Police Aggression A Telling Indicator Of Our Societal Decline
    A historically common marker of failing civilizations
    by Chris Martenson

    My first Uber lift was in South Carolina. My driver was from Sudan originally, but had emigrated to the US 20 years ago. Being the curious sort, I asked him about his life in Sudan and why he moved. He said that he left when his country had crumbled too far, past the point where a reasonable person could have a reasonable expectation of personal safety, when all institutions had become corrupted making business increasingly difficult. So he left.

    Detecting a hitch in his delivery when he spoke of coming to the US, I asked him how he felt about the US now, 20 years later. "To be honest," he said, "the same things I saw in Sudan that led me to leave are happening here now. That saddens me greatly, because where else is there to go?"

    It’s time to face some uncomfortable ideas about the state of civilization in the United States. This country is no longer the beacon of freedom illuminating a better way for the world. Why not? Because it has ceased to be civilized.

    The recent spate of police brutality videos and the complete lack of a useful or even sane response by the police unions is shaping my writing here. But it goes well beyond those incidents and extends into all corners of the lives of US citizens now, as police abuse is only one symptom of a much deeper problem.

    https://tinyurl.com/ntyhesu
    • +2 (2 voturi)    
      caderea americii, a vestului, a capitalismului... (Miercuri, 29 aprilie 2015, 12:14)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui No Name

      caderea americii, a vestului, a capitalismului sunt "prognozate" de asa vizionari de mai bine de un secol. si tot intarzie sa se intample dom'le, a naibii treaba astia o duc din ce in ce mai bine. SUA si aliatii lor de pe mapamond, cu 1/5 din populatia lumii insumeaza 2/3 din economia globala. in ceilalti 1/3 ai china, rusia, toata america de sud, toata africa si toata lumea musulmana... vai ce declin pe astia.
      • +1 (1 vot)    
        :) (Miercuri, 29 aprilie 2015, 13:26)

        Anonim [anonim] i-a raspuns lui g01an

        Caderea capitalismului e prezis de pe la mijlocul secolului XIX, de catre vizionarii socialisti.
        Ma rog, ei continua si acum sa prezica. Ce inseamna inca 150 de ani de iminenta pentru ei? :P

        Pe de alta parte, trebuie recunoscute meritele miscarii sociale de-a lungul timpului, in special in prima jumatate a secolului XX.
        Datorita ei avem zile libere, concedii, zi de munca de 8 ore standard (in constructii e mai mult, dar oricum exista un standard), pensii, acoperire medicala (desi in unele tari functioneaza mai bine ca in altele) etc etc.
        Bineinteles, toate aceste reforme au fost sustinute in primul rand de moderatii din miscarea sociala.
        Extremistii au produs revolutii si au omorat zeci de milioane de oameni (Razboiul Civil rusesc, ororile staliniste) etc etc.

        Totusi, capitalismul salbatic e la fel de criminal precum comunismul.

        In rest, fiecare ramane cu visele lui umede de egalitate pentru toti, indiferent de cantitatea sau calitatea muncii depuse. Asta intr-adevar e foarte....realist!

        Cu stima! :)
        • 0 (0 voturi)    
          ... (Miercuri, 29 aprilie 2015, 16:49)

          g01an [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

          eu nu m-am luat de socialisti, ci mai mult de anarhisti, fatalisti si conspirationisti. toti la gramada ca nu merita altfel.

          capitalismul salbatic a existat si nu a produs atatea victime precum comunismul sovietic. este si asta o tema de gandire.

          nu mi-as dori sa traiesc intr-o astfel de tara, din perspectiva comfortului meu personal si a constiintei mele, dar in mod sigur nu as confunda care dintre cele 2 sisteme a distrus mai mult.
          • 0 (0 voturi)    
            Da, aveti dreptate (Miercuri, 29 aprilie 2015, 18:50)

            Anonim [anonim] i-a raspuns lui g01an

            Domnul g01an,

            Da, aveti dreptate. Capitalismul salbatic nu a eliminat fizic atatia oameni, poate si unde pentru ca el e ghidat de profit.
            Pe cand crimele comunismului, multe milioane, au fost savarsite ghidate de ideologie. De obicei, ideologiile sunt cele mai sangeroase.

            Insa din punct de vedere al bunastarii populatiei, si capitalismul salbatic provoaca aproape aceleasi efecte de mizerie asupra amaratilor de pe scara inferioasa a societatii...

            Insa da, intr-adevar, nu putem pune egal intre ele.

            De acord cu dumneavoastra, problema e data de anarhisti, comunistii extremisti etc etc.

            De fapt, si in Rusia, cred ca ar fi fost muult mai bine daca la congresurile Partidului Social Democrat de pana in 1910, ar fi castigat miscarea menschevita, si nu cea bolsevica.

            Parerea mea personala e ca menschevitii erau mult mai rationali, si mult mai moderati. Cu ei se putea discuta. Putea exista chiar si democratie.

            Insa bolsevicii au fost criminali de la inceput, cu spirit revolutionar si o ideologie spurcata cu luptele lor de clasa.

            Cu stima! :)
  • -3 (5 voturi)    
    BaltiMORE (Miercuri, 29 aprilie 2015, 0:28)

    Uncle Sam [anonim]

    https://pbs.twimg.com/media/CDtTznjVEAEaDOJ.jpg
    • +3 (5 voturi)    
      Unchesule, nu e frumos ce faci. (Miercuri, 29 aprilie 2015, 4:54)

      Nepotu lu Uncle Sam [anonim] i-a raspuns lui Uncle Sam

      Poza e veche de vreo doi ani si, se pare, din Istanbul, Turcia.
      Vezi:
      https://tinyurl.com/o4jmb3r
    • +1 (1 vot)    
      Aceea nu e poza din SUA (Miercuri, 29 aprilie 2015, 12:12)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Uncle Sam

      Acea poza in mod cert nu e facuta intr-un oras american. Orasele americane nu sunt asa inghesuite, si nu au blocuri unite, uniforme, pe lungimea bulevardului.
      Sunt si rare bulevardele asa inguste.

      In plus, daca te uiti atent, se si vede steagul turcesc in multime. Se vede semiluna si steaua pe fundal rosu.

      Cu stima!
  • +1 (3 voturi)    
    Societatea americana (Miercuri, 29 aprilie 2015, 11:22)

    Anonim [anonim]

    Societatea americana e o jungla. E o societate foarte dura, violenta. Asa s-a format inca dinainte de a exista statul federal SUA.

    Poate ca la aceasta societate contribuie si spiritul puternic concurential de acolo, si prezenta armelor in masa. Cine stie. Oricum e o cultura care dateaza de vreo 300-400 de ani, de la primii colonisti.
    De la inceput au trebuit sa se apere, sa se lupte, ba cu indienii, ba intre ei.

    Pentru noi europenii, aceasta societate pare de nedescris, avand in vedere ca stilul european e diferit de cel american. Poate si masurile masive sociale luate in ultimii 100 de ani au contribuit la pacificarea populatiei. Oricum, populatia la noi e mult mai inerta ca in SUA.
    pana spre finalul secolului XIX, si Europa era o societate dura.

    Faptul ca un negru a murit in custodia politiei nu e stire, nici macar esenta. Sunt impuscati de politie si albi, mor si politistii pe capete. Doar ca acelea nu sunt stiri. Doar atunci cand se poate juca cartea rasiala ajung lucrurile pe sticla.

    Evident, unii protestatari sunt pasnici. Insa vor aparea mereu si profitorii. Aia s-ar fi apucat de jefuit magazine si daca ar fi impuscat politia un sobolan. Orice pretext ar fi bun sa isi mai faca rost de un LCD nou.

    Oricum, abordarea apocaliptica nu cred ca isi are rostul. SUA mereu au fost asa. Sau lumea uita secolul XIX cu razboaiele indiene. Sau mai ales miscarile sociale. La ei, drepturile au fost obtinute cu sange. A se vedea sangele varsat pe la minele din nord estul SUA.

    Sau serifii care faceau legea in asa numitul "Vest Salbatic". Nu degeaba era numit salbatic.

    Sau in epoca interbelica, cu politistii si mafiotii care se impuscau reciproc, si cei din urma intre ei.

    Asta nu inseamna caderea SUA. Asa a fost dintotdeauna. SUA au prosperat in ciuda acestei societati dure. Poate tocmai de asta a avut succes.
    Excese au fost mereu.

    Cu stima!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă