Putin: SUA le interzic liderilor unor tari sa participe la parada programata la Moscova in mai

de I.B.     HotNews.ro
Joi, 16 aprilie 2015, 22:41 Actualitate | Internaţional

Statele Unite au exercitat presiuni asupra liderilor unor tari pentru a nu participa la evenimentele programate in Rusia la 70 de ani de la sfarsitul celui de-al II-lea Razboi Mondial in Europa, acuza presedintele rus, Vladimir Putin, informeaza Reuters, citat de Mediafax.

Rusia va organiza o parada militara pe 9 mai, in ceea ce Putin a numit "un semn de respect pentru victimele nazismului si un tribut pentru victoria asupra nazismului". Insa numerosi lideri straini au anuntat ca nu vor participa la manifestari din cauza presupusului sprijin acordat de Moscova insurgentilor separatisti din Ucraina.

Intrebat in cursul sesiunii anuale de intrebari si raspunsuri despre aceasta situatie, Putin a declarat: "Cine nu vrea sa participe poate face cum prefera".

"Este optiunea personala a oricarui lider politic si decizia tarii pe care o reprezinta", a adaugat Putin.

"Unii nu vor sa vina la manifestari, altora li s-a interzis de catre Obkom-ul de la Washington si nu vor veni, desi multi ar vrea sa vina", a adaugat presedintele Rusiei.

"Obkom" este un termen care desemna, in perioada sovietica, un "comitet al Partidului Comunist".











5206 vizualizari
  • +27 (31 voturi)    
    "Multi ar vrea sa vina"? (Joi, 16 aprilie 2015, 23:23)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    Pfff, da, abia asteapta sa vina conducatorii lumii civilizate la o parada a la Phenian.

    Abia asteapta sa vada tractoarele rosii care remorcheaza lansatoare de rachete.
    • +6 (8 voturi)    
      sunt curios daca..... (Vineri, 17 aprilie 2015, 8:58)

      novator [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

      ......"printul" Duda va reprezenta la aceasta parada "casa regala", imbracat in uniforma armatei romane dar de aceasta data cu grad de general sau maresal, cu toate ca nu are studii.

      Ar fi o noua palma pentru cei care s-au jertfit pe campul de lupta, data de un actoras de mana a doua dar cu mari....... ifose.
  • +24 (28 voturi)    
    Nu SUA (Joi, 16 aprilie 2015, 23:36)

    Andrei [anonim]

    Mai degraba cred ca bunul simt le interzice sa se duca acolo, nu SUA.
  • -29 (37 voturi)    
    cum adica le interzice? (Joi, 16 aprilie 2015, 23:41)

    xanti [utilizator]

    Cea mai democrata si libera tara din lume interzice altor tari?
    Probabil tarilor vasale,interesant unde e mai nou dictatura.
    • +22 (24 voturi)    
      Daca zice Putin... (Vineri, 17 aprilie 2015, 0:00)

      Anponim [anonim] i-a raspuns lui xanti

      Mda, acum ce sa zica si postacul platit de serviciu?

      Intr-adevar, seful tau putin cand scoate astfel de baliverne nu minte, nu? Insa avand in vedere ca banii nu au culoare, trebuie sa iti indeplinesti sarcinile de lucru, nu?

      Cat despre dictatura, putin si rusia neosovietica are inca muuuuulte lectii de predat SUA despre ce inseamna dictatura. Se pricep rusnacii mult mai bine la a crea dictaturi ca americanii.

      Numa' bine! ;)
  • +6 (10 voturi)    
    așa vorbește și Plagiatorul Ponta (Joi, 16 aprilie 2015, 23:58)

    visio [anonim]

    ce coincidență!
  • -24 (26 voturi)    
    Unde are dreptate Putin (Vineri, 17 aprilie 2015, 0:09)

    Nyk1 [utilizator]

    Actuala conducere a SUA are aceleași apucături dictatoriale ca și URSS. Putin, un om format în cadrul sistemului sovietic, este deosebit de conștient de acest lucru și îl va taxa de fiecare dată când iese la iveală.
    • +13 (13 voturi)    
      aici are dreptate (Vineri, 17 aprilie 2015, 3:00)

      All y Baba [anonim] i-a raspuns lui Nyk1

      majoritatea liderilor occidentali nu defileaza la brat cu Putin.
    • +1 (3 voturi)    
      Iata si ceva probe (Vineri, 17 aprilie 2015, 16:15)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Germania, Korea de Sud si Japonia au fost ocupate militar de sinstrul imperiu american ce a secatuit toate resursele lor si le-a transformat in unele din cele mai prospere economii mondiale. Si marii umanisti rusnaci au ocupat teritorii, evident pentru a le duce la un inalt stadiu de dezvoltare si civilizatie: Moldova, Belarus, Romania, Bulgaria, tari evident mai dezvoltate decat cele aflate sub tirania americana. De ce nu avem si noi "ghinionul" de a cadea in dictatura SUA (ce bine ar fi sa ne si ocupe militar).
  • -3 (19 voturi)    
    agentii kgb vor onora invitatia (Vineri, 17 aprilie 2015, 1:04)

    vergotti [utilizator]

    La parada va participa si ex-regele ,ex-Hohenzollern, ex-fiu al lui Carol al II-lea, ex-tata al fiicei sale antrenoare de cocosi, venerabilul Mihai taraindu-se agatat de bratul "persoanei de sprijin" Radu Duda ... Ca deh, la paradele Armatei Romane nu ar veni nici mort ex-regele ca cica e prea batran sa stea in picioare la defilare... ; in schimb, daca primeste o invitatie pe filiera FSB, uita si de batranete, si de boli, si da fuga la Kremlin ca sa onoreze invitatia stapanului rus . Daca i-ar sta in putere , Michael King i-ar preda din nou Romania la cheie stapanului dela Moscova dar sper ca n-om fi inebunit sa ii dam puterea nevolnicului din nou :)
    • +1 (11 voturi)    
      Regele (Vineri, 17 aprilie 2015, 8:09)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui vergotti

      Nu esti tocmai la curent cu metoda prin care regele Mihai a fost nevoit sa renunte la Romania, mm? Tot bunelor si milostivelor gunoaie ruse trebuie sa le multumim.
      • +3 (5 voturi)    
        Regele Mihai cavaler al ordinului Pobeda (Vineri, 17 aprilie 2015, 8:56)

        coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        Regele Mihai este cavaler al ordinului Pobeda (vezi wiki). Doar 5 straini l-au primit.

        Cum crezi, a fost primit pentru Basarabia+prizonierii de razboi sau, totusi, pentru intreaga Romanie?
        • -4 (4 voturi)    
          completare (Vineri, 17 aprilie 2015, 11:37)

          silviu [anonim] i-a raspuns lui coldplayer211

          si ei au primit acest ordin !
          Dwight D. Eisenhower (1890-1969) (Statele Unite)
          Bernard Montgomery (1887-1976) (Regatul Unit)
          • +6 (6 voturi)    
            Cu niste alte completari (Vineri, 17 aprilie 2015, 12:00)

            Anonim [anonim] i-a raspuns lui silviu

            Mda, si ei au primit acest ordin.

            Dar uitati diferentele:

            1. acestia 2 erau generali, american si englez respectiv, nu erau regii tarilor respective.

            2. Rusii n-au deportat sute de mii de englezi si americani prin Siberia, insa au deportat sute de mii de romani, plus vreo 150.000 de soldati romani, care au cam sfarsit prin Siberia, cel putin mare parte din ei.

            3. Rusii n-au anexat Yorkul sau California la URSS, insa au anexat Basarabia, Bucovina de Nord si Herta.

            4. SUA si UK sunt si acum tari democratice liberale, nu le-au fost impuse de catre rusi regimuri comuniste criminale. Bocancii rusesti n-au ajuns prin UK si SUA, insa au violat cam tot ce au prins prin Romania.

            Intelegeti acum diferentele?

            De asta faptul ca Mihai H nu renunta la acea decoratie e un act tradator.
            Pastreaza un titlul onorific acordat de probabil cel mai mare dusman al poporului roman din ultimii 100 de ani incoace.
            • 0 (2 voturi)    
              regimurile comuniste (Vineri, 17 aprilie 2015, 21:57)

              kripton [anonim] i-a raspuns lui Anonim

              criminale NU au fost impuse de rusi!
              va rog nu mai spuneti povesti!
              rusii au luptat impotriva bolsevismului intr-un sangeros razboi civil,apoi s-au rasculat in timpul regimului sovietic de mai multe ori: marinarii din kronstadt au ucis mai bine de 10 mii de soldati din armata rosie inainte de a fi invinsi,iar taranii din gubernia tambov au fost zdrobiti cu ajutorul aviatiei si trenurilor blindate(!)
              gulagul a fost alimentat in permanenta cu supusi rusi ai imperiului sovietic
              Lumea informata cunoaste ca primul comitet central sovietic din 1918 nu era format din rusi.
              Poporul rus a fost prima victima a sovietelor. tarul a fost executat de comunisti care erau de alta nationalitate decat cea rusa. pt a-l salva pe tar,armata rusa care a incercat sa-l elibereze,a pierdut peste 50% din efective,dar zadarnic.... sovieticii au cedat germaniei in 1918 teritorii vaste din imperiul rus,pt ca scopul lor era nu salvarea rusiei ci capturarea ei intr-un sistem politic criminal menit sa-i transforme poporul intr-o natie de robi;erau dispusi sa plateasca orice pret pt a-si atinge scopul; nu era tara lor,ei fiind venetici in rusia,unde au suferit numeroase pogromuri,si careia i-au asasinat macar un tar si mai multi prim ministri.
              • +1 (1 vot)    
                Partial adevarat (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 18:32)

                Anonim [anonim] i-a raspuns lui kripton

                Domnul kripton,

                Partial e adevarat. Intr-adevar in miscarea bolsevica, precum si cea menschevita erau intr-un procent disproportionat evrei sau alte minoritati etnice. Evident, era normal sa se intample asa, avand in vedere persercutiile etnice severe impuse de autoritatile tarista, si de clauzele internationaliste promovate de socialism/comunism.

                Insa e absurd sa spuneti ca rusii au luptat cu bolsevismul. De fapt, miscarea alba din timpul razboiului civil era reprezentata in special de fostii ofiteri superiori din armata tarista, plus aristocratii si asa numitii kulaci, marii boieri.

                Marea masa a clasei muncitoare rusesti a fost sedusa in mod covarsitor de bolsevism. La fel si taranimea saraca. Acestia au format armata rosie la inceput (mai ales muncitorii) si evident ca procent din populatie au fost mai multi, de altfel si castigand razboiul civil.

                Marinarii din Kronstadt, pe care ii mentionati cu titlu laudativ, cu doar 4 ani inainte luptau de zor impotriva reactiunii albe, si bineinteles, pentru cauza bolsevica. De fapt, marinarii din Kronstadt luptasera de partea bolsevicilor in razboiul civil (marina tarista fiind un focar revolutionar) si doar apoi au fost distrusi, cand deja erau prea independenti pentru cat doreau sa tolereze bolsevicii.

                Uitati numele din cel de-al 6-lea Comitet Central (1917-1918):

                Fyodor Sergeyev "Artyom" - RUS
                Jānis Bērziņš-Ziemelis
                Andrei Bubnov - RUS
                Nikolai Bukharin - RUS
                Felix Dzerzhinsky - POLONEZ
                Grigory Zinoviev - EVREU
                Lev Kamenev - tata EVREU, mama RUSOAICA
                Alexandra Kollontai - tatal UCRAINEAN CAZAC
                Nikolai Krestinsky - RUS
                Vladimir Lenin - din minoritatea TURCICA, mai precis CUVAS
                Vladimir Milyutin - RUS
                Matvei Muranov - UCRAINEAN
                Viktor Nogin - RUS
                Alexei Rykov - RUS
                Yakov Sverdlov - EVREU
                Ivan Smilga - LETON
                Grigori Sokolnikov - RUS
                Joseph Stalin - GEORGIAN
                Leon Trotsky - EVREU
                Moisei Uritsky - EVREU lituanian
                Stepan Shahu - ARMEAN
                Elena Stasova - RUSOAICA
                Adolph Joffe - EVREU
              • +1 (1 vot)    
                Partea 2 (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 18:47)

                Anonim [anonim] i-a raspuns lui kripton

                Dupa cum vedeti in mesajul anterior, majoritatea sunt fie rusi, fie ucrainieni. Sunt in proportie mare si evrei, insa nu majoritatea.

                In plus, in rest, uitati niste date legate de procentul de evrei din miscarea bolsevica:

                In 1922, la recensamantul partidului, erau 19.564 de evrei membrii, reprezentand undeva la 5% din total.
                Evreii reprezentau 7% din membrii care se inscrisesera inainte de 1917 (Vechii bolsevici).

                Comitetul executiv central al URSS din 1929 avea urmatoarea componenta: 402 rusi, 95 ucrainieni, 55 evrei, 26 letoni, 13 polonezi si 12 germani.
                In 1927, cu 2 ani inainte, fusesera 60 de evrei.

                Iar dintre liderii cei mai importanti bolsevici care erau evrei sau partial evrei, Trotki, Zinoviev si Kamenev, toti au fost eliminati fizic, pana in 1940 (Trotki in Mexic asasinat, si ultimii 2 in Marea Teroare).

                Deci da, comunismul a prins la rusi. Si la nemti fusese miscare comunista, dar a fost inabusita.
                La rusi a prins cel mai bine. Si ei i-au dat forma de mai tarziu.

                In plus, pana in 1944, cand au ajuns rusii la noi, comunismul era deja masiv rusesc. Deci da, rusii ne-au adus comunismul, si nu alte minoritati etnice, oricat ar incerca unii antisemiti sa convinga de altceva.

                Pana si Stalin, desi era georgian la origini, dupa ce a ajuns la putere, a simtit foarte ruseste: a se vedea deportarile masive din Caucaz ale cecenilor si osetienilor, sau din tarile baltice, si aducerea in locul lor a colonistilor rusi.
                De altfel, si-a modificat si numele, pentru a il rusifica.

                Apropo, sefii de la serviciul politic secret, Checka, apoi OGPU, NKVD etc, au fost acestia:

                Felix Dzerzhinsky - POLONEZ, sef la Checka

                Vyacheslav Menzhinsky - RUS, sef la OGPU

                Genrikh Yagoda - tata EVREU, mama RUSOAICA, sef la NKVD

                Nikolai Yezhov - RUS, sef NKVD

                Lavrentiy Beria - GEORGIAN, sef NKVD

                Vsevolod Merkulov - GEORGIAN, sef MGB

                Viktor Abakumov - RUS, sef MGB
              • 0 (0 voturi)    
                Partea 3 (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 18:50)

                Anonim [anonim] i-a raspuns lui kripton

                Si nu, nu armata rusa a incercat sa il elibereze pe tar, ci divizia cehoslovaca, care se apropia de oras.

                In plus, asa cum ziceam in primul mesaj, nu armata rusa a luptat cu bolsevicii, ci elementele reactionare si monarhice ale armatei ruse. Asa numita miscare alba.

                Mai multi rusi, in special clasa muncitoare, a luptat de partea bolsevicilor, impotriva albilor.

                Va rog frumos, nu dezinformati, incercand in mod antisemit sa aruncati vina pentru bolsevism pe minoritatea evreiasca, chiar daca intr-adevar au fost in proportie mare sedusi si evreii de noua doctrina politica si sociala.

                Cu stima! :)
          • +1 (3 voturi)    
            OK (Vineri, 17 aprilie 2015, 12:32)

            coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui silviu

            Am mentionat si eu ca au fost 4+1 non-sovietici care l-au primit.

            Aveau cumva Monty si Ike soldati in prizonierat, teritorii rupte si regim comunist propulsat la conducerea tarilor cand au primit ordinele Pobeda?
      • +2 (2 voturi)    
        spre stiinta ta....... (Vineri, 17 aprilie 2015, 22:22)

        oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        ex-regele mihai si ex-regele carol 2, trimiteau, asa, la concurenta, scrisori lingusitoare catre bosul de la kremlin (stalin), pt. ca acesta, sa sustina pe unul la tron.respectiv pe celalalt sa revina pe tron...ha, ha,ha,,,asta-i adevarul , mujicule.
  • +17 (19 voturi)    
    e (Vineri, 17 aprilie 2015, 1:05)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    din ce in ce mai disperat piticul frustrat. Minciunile sint tot mai groase, contactul cu realitatea tot mai subtire.
  • -6 (10 voturi)    
    Stapanul e stapan! (Vineri, 17 aprilie 2015, 8:15)

    echidistantul_ [utilizator]

    Pana zice stapanul sa te asezi, astepti cuminte si umil in picioare. Ca de aia tu esti sluga si el e stapan.

    Si dupa ce "operatiunea Barbarossa 2015" va esua, la "Yalta 20.." delegatia romana nu o sa fie invitata.
    Mujicstanul si angloamerlocii o sa traseze granitele provinciei Romania. Ungurul mandru si autonom o sa-si ia si el probabil partea lui.
    Vai si amar de tara care are drept conducatori niste copii!
  • -8 (12 voturi)    
    nenea Putin (Vineri, 17 aprilie 2015, 8:19)

    petre [anonim]

    Americanii fac presiuni. De ce? Ca doar ei reprezinta lumea libera si buna. Si plina de bunatati. Doamne...ce baieti buni sunt americanii. Imi dau lacrimile cand vad ce grija au ei de Europa.
    • +6 (6 voturi)    
      Uitati niste detalii majore... (Vineri, 17 aprilie 2015, 12:04)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui petre

      S-au vazut in ultimii 50 de ani ce rau au dus-o cei din Europa de Vest, cei de care au avut grija americanii, si cat de bine au dus-o cei din Europa de Est, cei de care au avut grija rusii.

      Americanii dupa 1945 n-au mai invadat nici o tara din Europa de Vest, ca sa isi pastreze suprematia (nici macar cand francezii si-au ales socialisti la putere si s-au retras din structura de comanda comuna NATO), dar rusnacii au invadat si Ungaria si Cehoslovacia cand acele tari au dat semne ca vor sa se indeparteze de comunism si de Pactul de la Varsovia.

      Halal aliat, care te invadeaza daca nu joci cum canta el.

      Deci pot sa va dea lacrimile cat doriti de mult, sau puteti fi uscat ca Sahara, insa faptele vorbesc mai mult decat lacrimile dumneavoastra!
  • +7 (9 voturi)    
    "... interzic..." (Vineri, 17 aprilie 2015, 9:40)

    Barosanu#1 [anonim]

    De ce ar VREA liderii unor țări libere (eliberate) să participe la parada imperialismului sovietic? Asta-i bună, victima violului să celebreze aniversarea actului.
  • +4 (6 voturi)    
    Stirea e buna cu video (Vineri, 17 aprilie 2015, 10:13)

    Daniels22026 [utilizator]

    Mesajul lui Putin NU e prea important, nu aduce noutati. Studiati omul si emotiile sale, premeditarea stapinirii de sine. Ceva nu e in regula.

    Ceva se intimpla la Kremlin. Putin pare nelinistitit spre disperat. Chiar daca nu stie tot, Putin simte ceva in palat, pe la spatele lui. Teatralitatea lui Putin nu e pentru noi, ci pentru ei, pentru rusi, si mai ales pentru spuma oligarhiei care administreaza complexul militaro-industrial.

    http://m.adevarul.ro/moldova/actualitate/vladimir-putin-intr-o-conferinta-maraton-raspunde-23-milioane-intrebari-adresate-rusi-refuza-intrebarile-strainatate-1_552f768ecfbe376e352a73f3/index.html
  • -8 (8 voturi)    
    fosta uniune sovietica (Vineri, 17 aprilie 2015, 11:51)

    jaz [utilizator]

    a zdrobit fascismul in europa si datorita acestui fapt nu vorbim germana in lagarele de munca asta in cazul in care nu eram exterminati de-a dreptul pentru ca nu faceam parte din rasa pura.

    priin neparticiparea la ziua victoriei impotriva fascismului, liderii tarilor europene sfideaza proprii cetateni si esenta valorilor democratice in opozitie cu ideologia fascista.
    • +8 (8 voturi)    
      Cine spune de lagare de munca? (Vineri, 17 aprilie 2015, 12:13)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui jaz

      Well, ce e interesant e ca acum incercam noi de buna voie disperati sa invatam germana. Ironic, nu?
      Poate daca am fi invatat atunci, acum ne era mult mai bine.

      URSS nu a eliberat pe nimeni. Nu mai incercati sa propovaduiti aceasta mascarada bolsevica. Sau explicati-le dumneavoastra balticilor cat de frumos i-au eliberat Armata Rosie pe ei.

      URSS a facut doar asta: a inlocuit un regim criminal fascist cu un regim cel putin la fel de criminal comunist. Cel putin pentru Romania, comunismul a omorat mai multi romani, decat a facut-o fascismul.

      Dumneavoastra avesti dreptate doar in privinta polonezilor, care intr-adevar au fost devastati ca natie si de fascism, dar si de comunism.

      Iar ultimul paragraf e pur si simplu delirant. Cum adica esenta valorilor democratice?

      Nu domnul jaz, nu rusii au adus valorile democratice in Europa, nu ei le-au aparat. Ei le-au distrus unde le-au prins ca existau (a se vedea Europa de Est).

      Mult detestatii americani si englezi (detestati de catre unii, in special postaci de serviciu) au adus valorile democratice in Europa (din pacate doar cea de Vest).

      Daca ati vrea sa celebrati esenta valorilor democratice, ar trebui sa mergeti in Vestul Europei la acele sarbatoriri, si cu siguranta nu la parada de la Moscova.
      Pentru noi romanii, Armata Rosie a adus doar distrugere, violuri si jaf.

      Totusi, ce subtila poate fi propaganda asta neocomunista de la Moscova. Ce frumos omite ea niste fapte istorice clare.
      • -7 (7 voturi)    
        invitatie (Vineri, 17 aprilie 2015, 12:44)

        petre [anonim] i-a raspuns lui Anonim

        nimeni nu te-a invitat la Moscva
        • +2 (2 voturi)    
          Ce tristete mare... (Vineri, 17 aprilie 2015, 14:12)

          Anonim [anonim] i-a raspuns lui petre

          Slava Domnului pentru asta. Nici sa nu ma invite veac! :P

          Oricum, te-as putea delega pe tine sa mergi in locul meu. Numai bine, poti sa iti si ridici salariul! ;)
          Poate ramai si pe acolo. Sau poate primesti vreun post genial de director prin Siberia pe vreundeva! ;)
        • +2 (2 voturi)    
          Rusnacule ! (Vineri, 17 aprilie 2015, 16:19)

          Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui petre

          capitala salbaticilor cu creierul macerat de vodka se scrie in Romaneste Moscova, moscva se scrie la voi dar cu caractere chirilce si atunci cand puteti scrie, adica 5% din timp cat buretele nu a absobit alcoolul.
      • -3 (3 voturi)    
        imi dati o veste foart buna (Vineri, 17 aprilie 2015, 17:58)

        jaz [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

        lituanienii s-au elibetat singuri, ukrainienii la fel iar rusii au fost cei care au declarat al doilea razboi mondial.domnul yasemyuk, pm-ul ukrainei spunea de curand la fel.

        well, inteleg ca aceasta este istoria revizuita care va fi norma de acum inainte.

        revenind la tarile baltice, acestea au fost parte a imperiului rus de la sfarsitul secolului XVIII. cativa ani mai tarziu, basarabia, care pe atunci facea parte din imperiul otoman (ca si valahia si moldova) a fost anexata imperiului tarist.
        atunci ca si acum cel mai puternic avea intodeauna dreptate. cu o singura deosebire: experienta fascista a dus la razboi mondial si la moartea a 60 de milioane de oameni. este istoria recenta si domnule anonim, a recunoaste contributia armatei rosii ar fi pentru liderii europeni o dovada de intelepciune.
        • +1 (1 vot)    
          Aoleu (Vineri, 17 aprilie 2015, 19:42)

          Anonim [anonim] i-a raspuns lui jaz

          Jaz, deja manipulezi grosolan. Dar e tipic, e acelasi stil de manipulare bolsevica. Exact asa intoxicau si demult vechii bolsevici.

          Lituanienii, estonienii, letonii s-au eliberat doar atunci cand URSSul era in plina descompunere si se prabusea. Altfel n-ar fi iesit ei veac din "uniune".

          Ucrainienii se vede acum ca de fapt nu prea s-au eliberat pana acum. Deloc! La fel cum nici bielorusii numai liberi nu se poate spune ca sunt.
          Porosenko afirma ca in 2012 80% din serviciul de contra spionaj ucrainean era format din agenti rusi. Deci iti dai seama ce eliberare...

          Nu inteleg ce au declarat rusii? Cum adica rusii au declarat cel de-al doilea razboi mondial?

          Revenind la tarile baltice, acestea au fost ocupate, cucerite de Imperiul Tarist din secolul XVIII, desi nu sunt nici etnici rusi, nici chiar slavi. Balticii sunt un popor aparte. SI cum s-au comportat rusii cu ei? I-au deportat masiv prin Kazahstan si Siberia si au adus rusi la greu in acel teritoriu, pana cand acum aproape un sfert din populatia Estoniei e data de etnici rusi.

          Spre informarea ta, principatele romane nu au fost niciodata!!!! parte din Imperiul Otoman, ci doar sub sfera de influenta. Astfel, ele n-au fost niciodata organizate sub forma unor pasalacuri otomane.

          Si da, Imperiu Tarist au anexat Basarabia in 1812 de la Moldova, care se afla sub influenta otomana, dar NU!!!! parte din imperiul Otoman.

          Si daca e chiar asa, explica de ce URSS a anexat abuziv si Bucovina de Nord, dar si Herta? Teritorii care nu facusera parte niciodata!!! din Imperiu Tarist...greu de explicat asta, nu?

          Well, pana la declansarea razboiului mondial, Stalin si autoritatile comuniste din URSS (inclusiv NKVD) omorasera deja vreo 15 milioane de oameni prin infometari, Marea Teroare din anii '30 si executii in masa. Asa ca regimul rusesc a fost mult mai criminal, inca inainte de ororile naziste.

          Chiar si statistic daca vom compara, comunismul a omorat mai multi oameni ca fascismul.
        • +1 (1 vot)    
          Partea 2 (Vineri, 17 aprilie 2015, 19:46)

          Anonim [anonim] i-a raspuns lui jaz

          Punem pe lista:

          1. Comunismul bolsevic rusesc (are cateva zeci de milioane de morti la activ)
          2. Comunismul maoist chinez (alte cateva zeci de milioane de morti la activ)
          3. Comunismul cambogian (inca 2-3 milioane de morti).

          Asa ca hai sa nu gasim noi scuze unui regim criminal bolsevic, stalinist, ce a existat in vechiul URSS.

          Daca ar fi sa o luam asa, poate si Armata Rosie ar trebui sa recunoasca meritele industriei si armatei americane care le-au pompat materiale in cantitati uriase, fara de care e foarte probabil ca URSS s-ar fi prabusit in 1941-1942.

          Aceasta e istoria recenta domnul jaz, si nu manipularile si jumatatile de adevar care sunt marca tipica a istoriografiei comuniste.

          Pana la urma, prosperiatatea Europei de Vest se datoreaza tocmai faptului ca armata rosie nu a ajuns la ele, si nu datorita acesteia.
          Cum ziceam, acei lideri trebuie sa recunoasca in primul rand contributia armatelor americane si engleze (ma rog, aici ma refer la Franta, vechiul RFG si Italia, plus tarile mici, Olanda, Danemarca, Austria etc).

          Estul nu are de ce sa multumeasca armatei rosii cu nimic. Iar Romania in mod cert nu are motive decat de a blestema armata rosie si regimul care a venit pe aripile ei.

          Cu stima!
        • -1 (1 vot)    
          intelepciune ar fi .... (Vineri, 17 aprilie 2015, 22:35)

          oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui jaz

          daca statul evreesc si minoritatile sale din toata lumea ar recunoaste genocidul pe care l-au declansat( care a fost mai cumplit decat holocaustul ) prin ideile lor bolsevice , avand ca forta de covingere , armia roscovana.
    • +1 (1 vot)    
      poveste ruseasca (Vineri, 17 aprilie 2015, 22:01)

      kripton [utilizator] i-a raspuns lui jaz

      daca ar fi castigat adolf era nasol,probabil
      ca a castigat stalin,a fost nasol sigur.
      nu avem ce aniversa;un dement a batut pe alt dement. chiar nu avem chef sa sarbatorim nebunia asta.
      • 0 (0 voturi)    
        Perfect de acord cu dumneavoastra (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 18:55)

        Anonim [anonim] i-a raspuns lui kripton

        Da domnul kripton,

        Sunt perfect de acord cu dumneavoastra aici.

        Un dement a batut alt dement. Insa noi nu avem de ce sa sarbatorim.

        Si sincer, parerea mea personala e ca germanii nu ne-ar fi dispretuit la fel de mult pe cat o fac rusii de vreo 200 de ani incoace.
        Rusii, inainte taristii, apoi bolsevicii, au dispretuit cu multa consecventa natia romana, desi nu inteleg de ce. Poate ca eram singurii neslavoni, care stateam in calea lor spre dominatia balcanica.

        Cu stima!
  • +5 (5 voturi)    
    Niste curiozitati (Vineri, 17 aprilie 2015, 14:16)

    Anonim [anonim]

    Nici un oficial al Romaniei nu a fost invitat la parada de la Moscova, deci pentru postacul petre de adineauri, se pare ca Romania oficial nu a fost invitata.
    E bine ca nu ma invita nimeni nici pe mine.
    Nimeni de la armata, ministerul de externe etc etc.

    In schimb, mihai H a fost invitat. Fir-ar sa fie de ordin pobeda ce il poarta cu atata mandrie pe piept.
    Suntem curiosi sa vedem daca va da curs invitatiei, el sau cineva din EX casa regala.

    Numai bine! petre, poti tu sa ne reprezinti pe acolo. E pe stilul tau putinist. Va potriviti de minune. :)
  • 0 (0 voturi)    
    putin (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 16:33)

    camy [anonim]

    Golanul ăsta își merită locul în loja inculpaților de la Haga


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version