Medicii Lufthansa i-au recomandat lui Andreas Lubitz sa continue un tratament psihologic inca din anul 2009

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 12 aprilie 2015, 20:57 Actualitate | Internaţional

Andreas Lubitz
Foto: Twitter
Medici de la Lufthansa i-au recomandat inca din 2009 sa continue tratamentul psihologic, in urma depresiei, lui Andreas Lubitz, suspectat ca a doborat pe 24 martie avionul A320 al companiei Germanwings in Alpii francezi, scrie Bild in editia de duminica, citat de Deutsche Welle, potrivit Mediafax.

Tabloidul Bild am Sonntag, care citeaza documente descoperite de catre Autoritatea germana pentru reglementarea transportului aerian, afirma ca doctori de la Lufthansa, compania-mama a Germanwings, au scris ca "Lubitz trebuie sa continue tratamentul psihologic, chiar daca a fost considerat capabil sa zboare" de catre un un expert independent in 2009, dupa intreruperea antrenamentului pentru zbor.

Lubitz a fost acuzat de doborarea zborului Germanwings 4U9525, soldat cu 150 de morti. Anchetatorii cred ca el a doborat in mod deliberat, in Alpii francezi, Airbusul A320 care asigura o legatura Barcelona-Dusseldorf.

Procurorii germani au afirmat, de asemenea, ca Lubitz a fost diagnosticat ca sinucigas "cu mai multi ani in urma", inainte sa devina pilot.

Insa ultimele informatii nu precizeaza daca Lubitz a continuat sau nu tratamentul.

Autoritatea nationala germana pentru reglementarea transportului aerian afirma saptamana trecuta ca nu cunostea, inainte de dezastru, faptul ca Lubitz a suferit de depresie severa, precizand ca a fost in masura sa-i examineze dosarul medical dupa trei zile de la prabusire.

Un purtator de cuvant al Biroului federal al aviatiei (LBA) a declarat pentru AFP ca Lufthansa, compania-mama a Germanwings, nu a oferit nicio informatie despre istoricul medical al copilotului, in varsta de 27 de ani.

In timp ce era tratat de neurologi si psihiatri, Lubitz parea mai stabil in ultima perioada.

Insa, in cadrul perchezitiei la apartamentul sau din Dusseldorf, politia a gasit concedii medicale rupte pentru diverse perioade, inclusiv pentru ziua in care a avut loc dezastrul.

Cel de-al doilea inregistrator de zbor, gasit saptamana trecuta, a confirmat date de pe prima cutie neagra, care sugereaza ca Lubitz a doborat in mod deliberat avionul. El este suspectat ca l-a inchis pe pilot in afara cockpitului.












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
2017 vizualizari
  • +7 (11 voturi)    
    Foarte ciudat ! (Duminică, 12 aprilie 2015, 21:18)

    adrian88000 [utilizator]

    Germania era vazuta ca o tara a ordinii , disciplinei si a regulilor bine facute si corect aplicate.
    Si in acesta tara sa nu existe o comunicare DIRECTA
    si INSTANTANEE intre medici si Biroul Federal al Aviatiei ?!
    Sa i se dea medicatie si concediu medical pacientului si sa nu fie informata L B A imediat pri e-mail.?!
    Sa lasi pacientul sa faca ce vrea el cu concediul medical?! Adica daca vrea il depune , daca nu il rupe ?
    Ce inseamna acest haos in Germania ?
    Sa nu-mi spuna nimeni ceva despre confidentialitate ! Nu se aplica in cazul pilotior ! ( si alte meserii ).
    • +2 (4 voturi)    
      Cine a trăit în Germania, a descoperit (Duminică, 12 aprilie 2015, 22:36)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      că ordinea aceea e de multe ori doar de fațadă. Au tot felul de reglementări absurde care se respectă cu scrupulozitate, dar le lipsesc reglementări cu-adevărat necesare pe care nu le introduce nimeni.

      Germania a fost stat totalitar și pe vremea lui Bismarck, nu doar pe vremea lui Hitler. Și după cum își aduc aminte cei care au prins vremurile lui Ceaușescu, regulile erau foarte severe, însă doar atunci când nu lipseau cu desăvârșire.

      Când ordinea și discplina ajung mai presus de logică și devin un scop în sine, rezultatele sunt cele care se văd.
    • -2 (2 voturi)    
      CIUDAT ? (Luni, 13 aprilie 2015, 3:56)

      minup [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      extrem de ciudat ce se spune dupa fiecare accident aviatic. Se spune numai ce trebuie publicul sa stie.
  • +7 (11 voturi)    
    Dilema (Duminică, 12 aprilie 2015, 21:35)

    Hohey [utilizator]

    Ar trebui ca dreptul de a practica anumite meseri sa fie restrins cind esti diagnosticat cu o problema psihica?
    • +1 (3 voturi)    
      Pilotul tre'să anunțe singur că e nebun, (Duminică, 12 aprilie 2015, 22:37)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Hohey

      așa sunt reglementările în Germania :)
    • +1 (1 vot)    
      oare? (Luni, 13 aprilie 2015, 5:51)

      Sakura [utilizator] i-a raspuns lui Hohey

      Asemenea restricţii există. Pe de altă parte prin perioade de depresie trece orice om de-a lungul vieţii, nu-i ceva anormal. Cei drept, în cazul de faţă se pare că nu era vorba despre un episod trecător, ci o formă continuă, caz în care ai dreptate, trebuia restricţionată exercitarea meseriei.
    • 0 (6 voturi)    
      Baiatule, (Luni, 13 aprilie 2015, 8:38)

      Armadilo [utilizator] i-a raspuns lui Hohey

      Nu este nici o dilema. Ii vorba numai de vointa politica. Nu mi se pare deloc exagerat. Doar ca socialistii si umanisti fara cap si coada sunt impotriva.

      Eu as fi pentru interzicerea sofatului dupa varsta de 70 de ani, iar de la 60 verificare medicala anual.

      In cazul pilotilor verificarile mult mai la sange, iar limita de varsta scazuta pentru posibilitatea de a pilota, mai ales pe anumite tipuri de aeronave.

      Imi place sa pilotez, dar pun viata altora in pericol??? Sunt atatia nebuni care au tot felul de drepturi si ii dam inainte cu drepturile omului......

      Asta datorita socialismului...
      • +5 (5 voturi)    
        absurd (Luni, 13 aprilie 2015, 12:19)

        Sakura [utilizator] i-a raspuns lui Armadilo

        Ceea ce propui este absurd, doar încă nişte reguli fără sens, despre care vorbesc antevorbitorii. Nu vârsta este factorul cheie aici, ci capacitatea organismului de a funcţiona în parametri normali. Iar acest lucru este tot mai puţin corelat cu vârsta, mai mult cu stilul de viaţă.

        Exemple: am un amic de 40+ ani, fost alcoolic (din bărbat solid a ajuns schelet) şi fumător înrăit. Din cauza fumatului i s-au înfundat venele de la picior. De abia merge, se opreşte la câţiva zeci de metri, se sprijină de ce apucă. Lucrează ca şofer profesionist, pe camion.

        În clădirea cu biroul am un vecin depanator de electronice. Bătrân, trecut de 70. Singurul element care îi sugerează vârsta este culoarea părului. În rest este sprinten ca un tânăr, sănătos, perfect lucid şi mai inteligent decât toţi puştanii cocălari la un loc. Să-i interzici să conducă doar pe baza vârstei ar fi o nedreptate inumană.
    • 0 (2 voturi)    
      Absolut (Luni, 13 aprilie 2015, 9:20)

      Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui Hohey

      Cata vreme pui in pericol viata altor oameni, cu siguranta ca ar trebui restrictionat. Pentru un pilot asta poate insemna consemnare la sol. Nu moare nimeni, doar ca primeste mai putin bani...Ce altceva se poate face in cazul unor bolnavi care refuza sa urmeze un tratament?
    • +4 (4 voturi)    
      Depinde (Luni, 13 aprilie 2015, 9:55)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Hohey

      Depinde de boala. De exemplu deca e vorba de dementa , gata !
      Daca este vorba de alta boala , se interzice o perioada, se trateaza boala , se fac evaluari repetate si daca se constata vindecarea ,se poate relua dreptul de a practica. De exemplu reactia depresiva.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri