FOTOGALERIE Masacrarea studentilor crestini: Primele fotografii arata amploarea dezastrului / Kenya bombardeaza doua tabere ale militiilor al shabaab

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 6 aprilie 2015, 18:47 Actualitate | Internaţional

Masacru in Kenya
Foto: Twitter
Carti imprastiate pe jos, pete de sange inchegat: cadavrele au fost inlaturate, dar un miros greu persista luni in universitatea kenyana din Garissa, acolo unde un comando islamist a facut joia trecuta un adevarat carnagiu, scrie AFP. In a doua zi de doliu national decretat de autoritati, aviatia militara kenyana a bombardat in Somalia doua tabere ale islamistilor.

Guvernul a promis o recompensa de 200.000 de euro pentru capturarea celui care este prezentat drept creierul atacului, Mohamed Mohamud, alias "Kuno", un fost profesor kenyan la o scoala coranica din Garissa, care s-a alaturat in urma cu mai multi ani islamistilor somalezi.

In campusul calm acum politia si soldatii se apara de soare la umbra copacilor, acolo unde studentii se adaposteau inaintea atacului pentru a studia sau a discuta.

Solul prafos este acoperit de carti si stilouri, pierdute de studentii care incercau sa scape de teroristi.

In masacrul comis joi in universitatea din Garissa de catre un comando al miscarii islamiste somaleze al shabaab - atacul cel mai sangeros comis in Kenya dupa cel impotriva ambasadei americane din Nairobi, in 1998 - si-au pierdut viata 148 de oameni: 142 de studenti, trei politisti si trei soldati.

Luni, patru zile dupa terminarea atatului, care a durat o zi intreaga, ziaristii au putut pentru prima oara sa intre in campus. Cladirile, pline de urme de gloante, raman inchise. Dar este posibil sa arunci un ochi prin geamuri. Suficient pentru a vedea oroarea atacului.

In resedinta universitara, intrarea in cladirea Elgon A, de trei etaje, unde au avut loc majoritatea crimelor, este acoperita de cioburi.

In holul unde atacatorii au strans stundentii inainte de a-i ucide, petele de sange acopera podeaua.

Reuben Nyaora, un infirmier care lucreaza pentru ONG-ul International Rescue Committee (IRC) si unul dintre primii civili care au ajuns la locul atentatului, a descris oroarea cadavrelor imprastiate, "executate in linie", "oameni ale caror capete au fost imprastiate, cu rani de gloante peste tot, totul intr-o dezordine ingrozitoare".

Acum, camerele sunt goale, dar urme de sange inchegat se intind pe jos, lasand sa se imagineze lenta agonie a studentilor raniti care incercau, tarandu-se, sa scape de calaii lor.

In unele locuri se vad inca lucruri ale studentilor: pantofi, sandale desperecheate imprastiate peste tot, carti.

Supravietuitorii au descris un adevarat masacru, totul in cinismul cel mai deplin, atacatorii distrandu-se pe seama suferintelor victimelor lor.

Reuben Nyaora a povestit ca a vazut trei femei, acoperite de sange din cap pana in picioare, care i-au povestit ca atacatorii le-au spus sa "inoate in sange" daca vor sa scape.

Sarma ghimpata care inconjoara campusul sta si ea marturie pentru fuga disperata a studentilor. Bucati de carne, par, haine zdrentuite atarna de sarma.

Universitatea a fost inchisa, sine die.











38521 vizualizari
  • -44 (56 voturi)    
    Fara "crestini" (Luni, 6 aprilie 2015, 19:21)

    Lok [utilizator]

    Nu scoateti din context drama asta de dragul senzationalului. Daca le alaturati o religie ii dezumanizati pe studenti.
    • +44 (44 voturi)    
      ? (Luni, 6 aprilie 2015, 20:52)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      un grup de musulmani criminali a masacrat zeci de tineri crestini, spunand clar ca o fac din motive religioase! ce moase-ta nu ti-e clar aici, corect politic criminal si dusman al civilizatiei?
    • +13 (17 voturi)    
      Fara crestini, dar cu islamisti? (Marţi, 7 aprilie 2015, 8:26)

      BEDE [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      Adica, probabil, ai dori ca toata Europa si toata America sa fie fara crestini. Asa sa fie?
      Trist este ca, in general, in Europa si in America sunt tare multi care se leapada de orice spoiala de crestinism ar mai fi mostenit prin traditie. Dar, daca este vorba de islamism, cei care, in mod inteligent, s-ar lepada de aceasta religie, nu o fac de teama. Daca nu neaparat teama ca ar fi impuscati, decapitati sau ucisi cu pietre pt blasfemie, atunci teama ca vor fi boicotati de toti concetatenii "credinciosi". Asa este cu "credinta" care s-a impus prin teroare.
      Compara primii 300 de ani de istorie a crestinismului cu primii 300 de ani de istorie a Islamului si vei vedea diferenta. Apoi, din secolul al patrulea, crestinismul a ajuns sa fie atat de corupt incat sa aibe manifestari cam asemanatoare cu islamul... Tare trist. Una este crestinismul biblic, alta este ceea ce spune clerul corupt. De fapt, potrivit Noului Testament, nici nu trebuie sa existe categoria de cler, pentru ca "exista un singur mijlocitor intre Dumnezeu si om: omul Isus Hristos, care S-a dat ca pret de rascumparare pentru toti". Asta d.p.d.v. al preotilor ca intermediari intre om si Dumnezeu. Iar Petru le spunea credinciosilor "voi sunteti o preotie sfanta". Si se adresa nu unei anumite categorii speciale, unui fel de cler, ci tuturor credinciosilor.
      • 0 (6 voturi)    
        nu as vrea sa incep o polemica pe (Marţi, 7 aprilie 2015, 12:02)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

        teme religioase, dar preotii nostri ordodocsi spun ca legatura cu divinitatea se poate face doar prin preot, si nu direct, om-Dumnezeu.
        • +1 (1 vot)    
          pt bancher (Marţi, 7 aprilie 2015, 22:43)

          mariana [anonim] i-a raspuns lui bancher

          Nu stiu ce spun preotii, dar Sfanta Scriptura spune clar ca SINGURUL mijlocitor intre Dumnezeu si oameni este Iisus Hristos. Pe cine vrei sa crezi?
          • 0 (0 voturi)    
            Pe cine sa crezi? (Miercuri, 8 aprilie 2015, 8:33)

            BEDE [utilizator] i-a raspuns lui mariana

            Sa-i crezi pe apostoli, care si-au dat viata pt credinta lor? Sau sa crezi clerul care traieste de pe urma credintei altora, facand "din evlavie o sursa de castig", asa cum anticipase apostolul Pavel?
    • 0 (2 voturi)    
      cuvinte (Marţi, 7 aprilie 2015, 12:13)

      dum_i [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      al qaeda isis al-shabab boko haram talibani
      islamisti
      madrasse
      wahabism
      sauditi
      petrol

      Google putin despre miliardele de euro pe care "cei mai democrati" aliati ai americanilor ii baga anual in scolile de teroristi numite madrasse. Si uitati-va ce a iesit de acolo.

      Si e doar inceputul.
  • +30 (30 voturi)    
    context (Luni, 6 aprilie 2015, 20:04)

    smol [anonim]

    "... The attackers separated Christian students from Muslim ones and massacred the Christians."

    http://www.huffingtonpost.com/2015/04/05/kenya-school-massacre_n_7007716.html

    "When the gunmen arrived, their first target was an early morning Christian prayer meeting. Of 29 students there, just seven survived."

    http://www.smh.com.au/world/christian-students-at-kenyas-garissa-university-foretold-massacre-20150406-1mf11b.html
  • +46 (46 voturi)    
    ?? (Luni, 6 aprilie 2015, 20:19)

    Natasa [utilizator]

    Studentii musulmani nu au fost omorati, deci stirea, ne place sau nu, asta este: 142 de studenti crestini au fost ucisi! Nu e scrisa asa de dragul senzationalului, asta e cauza pentru care au murit, o adunatura de extremisti musulmani au intrat, au separat crestinii de musulmani si i-au executat pe primii!
    • -3 (3 voturi)    
      sads (Marţi, 7 aprilie 2015, 14:56)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Natasa

      Sau, era o scoala de studenti crestini, intr-o regiune crestina. Nu prea vad cum ar fi putut sa separe musulmanii de crestini, ca nu iti pe frunte religia... puteau doa sa ii intrebe, si tot ce aveau crestinii de facut era sa se declare musulmani.
      • +1 (1 vot)    
        Musulmanii si crestinii se deosebesc usor (Marţi, 7 aprilie 2015, 18:37)

        Ted [anonim] i-a raspuns lui eu

        Musulmanii sunt taiati imprejur, crestinii nu.
        Pe cei care se declarau musulmani i-au verificat la p... .
        Pe cei care s-au declarat crestini sau pe care ia-u prins ca sunt non-musulmani, nu au avut nevoie sa-i verifice, i-au macelarit direct.
  • +44 (48 voturi)    
    ma (Luni, 6 aprilie 2015, 20:44)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    intreb ce-ar fi zis media ''progresista'' internationala daca autorii masacrului ar fi fost crestini iar victimele studenti musulmani, ce spume neomarxiste ar fi fost la gura lor. Cit despre idiotii utili ca asta de mai sus, si care prin natura lor omit intentionat faptul ca tinerii au fost ucisi pentru ca erau crestini, nu pentru ca erau studenti si au fost ucisi de catre adeptii unei religii care predica ura impotriva tuturor celor diferiti, sper ca se vor lamuri intr-o zi, dar numai cind vor simti pe pielea lor realitatea religiei ''pacii''.
    • +20 (20 voturi)    
      Din nefericire (Luni, 6 aprilie 2015, 21:42)

      Alor [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      ai perfecta dreptate.
    • -6 (12 voturi)    
      Ai uitat... (Luni, 6 aprilie 2015, 22:36)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      Erau si negrii.
      • +15 (19 voturi)    
        da (Luni, 6 aprilie 2015, 23:00)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        erau si negrii, mai ales ca arabii au inventat si perpetuat sclavia negrilor, primele transe de sclavi negri in europa si in americi au fost cumparate de spanioli si portughezi de la arabii bine infipti in brsnsa.
        • +4 (14 voturi)    
          Serios? (Marţi, 7 aprilie 2015, 8:24)

          Lucifier [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          Si Egiptul pe la 3.000 î.e.n. tot de arabi o fi fost condus. Si pe greci si romani tot ei i-or fi invatat cum e cu sclavia. Si pe clerul ortodox din tarile medievale române l-or fi ajutat sa adapteze sclavia negrilor la sclavia tiganilor. Si pe americani in 1865 tot ei ii obligau sa mentina sclavia.
          • +8 (12 voturi)    
            Deci, dupa tine, crestinii sunt de vine, nu? (Marţi, 7 aprilie 2015, 8:50)

            BEDE [utilizator] i-a raspuns lui Lucifier

            Egiptenii, asirienii si grecii aveau sclavi inainte de Hristos.
            Iar, cum-necum, faptul ca in secolul al XIX-lea a fost desfiintata sclavia de catre statele europene si de USA a avut la baza niste idei inspirate din Biblie. Asa, cat si cum le-au deformat unii si altii, totusi acele idei au ajutat la desfiintarea legilor care sustineau sclavia.
            Cat despre islamisti, la ei este un principiu ca "necredinciosii" trebuie sa fie robiti de "credinciosi". Asa a fost sute de ani cu "dhimma": taxa pe care evreii si crestinii care nu voiau sa se "converteasca" la islam trebuiau sa o plateasca musulmanilor. Asa a fost din vremea lui Mahomed si apoi sin in Imperiul Otoman.
            Si, daca tot veni vorba de scalvie, nu-i asa ca multi mai ca fac orgasm la gandul ca altii sunt complet dependenti de ei? Chiar daca nu e sclavie cum era cea a negrilor, dar tot e o exploatare crunta in destul de multe cazuri...
          • +1 (5 voturi)    
            da (Marţi, 7 aprilie 2015, 11:26)

            baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Lucifier

            dragutule, eu vorbeam despre sclavia negrilor, nu despre sclavie in general, dar rastalmacirea si tupeul nesimtit sint armele de baza ale neomarxistilor filoislamisti. Adica ale iubitorilor de asasini bestiali. Dar asta e stingismul, pe crima s-a fondat si altfel nu poate exista
          • +6 (6 voturi)    
            nu e chiar asa (Marţi, 7 aprilie 2015, 12:06)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui Lucifier

            In Roma Antica sclavia nu facea diferenta pe baza de culoare a pielii, adica puteai sa fii sclav alb, negru, arab, trac, britanic, celt, germanic, etc. In Roma oricine putea fi sclav.
            Arabii au inventat sclavia pe baza de culoare a pielii,,.,,
        • +1 (3 voturi)    
          pentru da (Marţi, 7 aprilie 2015, 15:01)

          eu [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          Negrii aveau deja sclavie. Sclavia a existat [nca de la inceputul civilizatiei, este inregistrata si in scrierile Sumeriene, cea mai veche civilizatie cunoscuta de noi. In africa nu au fost nici albii nici arabii cei ce au capturat sclavi ci insasi africanii: era exact ca in Europa, diverse triburi atacau alte triburi, ori regate atacau regate, si capturau oameni ca sclavi... negrii isi capturau semenii si ii vindeau albilor, care de cele mai multe ori nu erau arabi, ci negustorii evrei, care controlau cea mai mare parte din piata.
          • -1 (1 vot)    
            da (Marţi, 7 aprilie 2015, 18:08)

            baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui eu

            erau evreii si masonii, intre timp au aparut si imperialistii..Na-i inteles nimic.
  • -2 (22 voturi)    
    ! (Luni, 6 aprilie 2015, 20:49)

    tudorr [utilizator]

    Stiu ca esti paralizat de frica, dar cati au fost? Eu stiam de 4 persoane, si chiar si inarmate pana in dinti daca stii ca urmeaza sa mori din 140 de oameni macar cativa daca ar fi avut initiativa sa riposteze...pacat, mare pacat de tinerii aceia! Inca o dovada ca religia, indiferent care este ea, este o mare plaga!
  • +11 (21 voturi)    
    ... (Luni, 6 aprilie 2015, 21:50)

    dragos234 [utilizator]

    Nu sunt de acord cu ora de religie dar dupa ce au fost executati 150 de oameni doar pt vina de a fi crestini, ce pot sa spun decat "Sunt crestin".
    • +17 (23 voturi)    
      e putin (Luni, 6 aprilie 2015, 23:05)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      coane, ee, daca erai charlie era altceva. Nimanui din media occidentala nu-i pasa de niste amariti de studenti din kenya, cu atit mai rau pentru ei ca erau crestini,poate erau si ''islamofobi', cine stie.
      Nici eu nu sint de acord cu ore de religie in scoala, si il consider pe multpreafericitul daniel un personaj odios, ca sa nu zic altfel, dar una-i una si alta-i alta.
      • -11 (11 voturi)    
        a fi sau a nu fi (Marţi, 7 aprilie 2015, 0:41)

        emil [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        pentru cei care nu sunt de accord cu ora de religie, si mai ales pentru cei pentru care religia e o prostie: ma intreb cum de ati transat problema asta destul de complicata, a religiei, cand, probabil, ati avut in viata voastra probleme mult mai simple pe care nu ati stiut sa le rezolvati...?
        • +5 (5 voturi)    
          da (Marţi, 7 aprilie 2015, 11:29)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui emil

          de unde stii tu ma ce probleme am avut eu in viata si cum le-am rezolvat? Si nici eu si nici ceilalti nu am spus ca religia e o prostie, atit ai putut tu sa pricepi, saracul de tine.
  • +13 (25 voturi)    
    Oribil! (Luni, 6 aprilie 2015, 22:48)

    Alfabetix [utilizator]

    Lumea se intoarce la razboaiele religioase, nu a invatat nimic din trecutul sangeros si absurd, se repeta aceleasi orori in alte timpuri, in alte locuri.
    E o samanta de nebunie in rasa umana.
    • +21 (27 voturi)    
      nu (Marţi, 7 aprilie 2015, 0:30)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Alfabetix

      lumea se intoarce la razboaie religioase, ci doar islamul se intoarce impotriva restului lumii. Nu am auzit de crestini, budisti sau altceva sa ucida doar pentru ca altii nu sint ca ei, asa cum fac musulmanii.
      • 0 (14 voturi)    
        De nativii americani (Marţi, 7 aprilie 2015, 8:35)

        Alfabetix [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        masacrati de colonistii europeni crestini ai auzit? De inchizitie? De englezii protestanti contra irlandezii catolici? De albigenzi? De masacrul de Sf. Bartolomeu?
        • +5 (5 voturi)    
          eu (Marţi, 7 aprilie 2015, 11:33)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Alfabetix

          vorbeam despre azi, nu despre ieri, iar indienii americani, nu nativi, ca si aia la rindul lor au venit din asia peste strimtoarea bering, au fost masacrati pentru pamint, nu din motive religioase. Rastalmaciri tipic neomarxiste, atita puteti, pentru mai mult trebuie informare si gindire, si asta clar va depaseste.
        • +6 (6 voturi)    
          biserica crestina a renuntat de mult la astfel (Marţi, 7 aprilie 2015, 12:08)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui Alfabetix

          de practici. Tot ce ai spus tu aici sunt de Ev Mediu, dar ce fac islamistii azi este de secolul 21...Atacul de la Charlie Hebdo a fost acum cateva luni, cel din Kenia acum cateva zile, nu acum cateva sute de ani.
  • -3 (11 voturi)    
    masacrul studentilor crestini (Luni, 6 aprilie 2015, 23:55)

    cruciat [anonim]

    e clar ca studentii au fost ucisi pt ca erau crestini deci e nevoie de militii crestine sa nu uitam totusi ca alti teroristi islamici au comis atentate in moschei si au executat musulmani care nu erau de acord cu ei si asta destul de des dupa cum vedem in buletinele de stiri
  • +5 (7 voturi)    
    Filosofie prosteasca (Marţi, 7 aprilie 2015, 8:43)

    LegatusAugusti [anonim]

    Pana s-or trezi crestinii din visurile prostesti cu multiculturalismul vor fi masacrati complet ! Primind populatii ostile (islamiste) in Europa, permitand constructia de moschei, permitand practicarea traditiilor si multe altele, europenii - practic - se sinucid ! Patrunderea insidioasa a islamului in zonele crestine este o politica deliberata !
    Cine a sustinut asa- numita "primavara araba" ?
    Producatorii de armament ?
    La noi in tara cine le permite sa intre ? Vaz ca kebaberiile, shaormeriile si comertul cu fructe (cu o evaziune colosala) este practic in mana lor. Mita la organele abilitate ?
    Politicienii ce fac ? Fura ?
    Guvernul, Presedintia se uita (macar) la pozele astea ?
    La o adica, cine va fi in linia intai ? Beizadelele lui Nastase, Hrebenciuk, Kokoshell, Placintescu & co ?
  • +1 (5 voturi)    
    drama din Kenya (Marţi, 7 aprilie 2015, 8:45)

    Andrei Cosmovici [utilizator]

    Drama din Kenya m-a făcut să reflectez din nou asupra unui aspect problematic al continentului nostru. Și anume, deplasarea strict conceptuală a momentului zero al vieții umane mai în aval, astfel încât, la nevoie, să existe timpul (legal, desigur) pentru ”acțiune”. Mai mult decât ieri, cumulând experiențele mele de viață, sunt convins că generozitatea sufletească nu doar ne împlinește, ci ne și scapă de teamă și de respingere de orice fel.
  • +5 (5 voturi)    
    si... (Marţi, 7 aprilie 2015, 9:48)

    liviu_ [utilizator]

    cand o sa se ia masuri REALE impotriva terorismului?! prin masuri reale inteleg anihilarea (militara, prin educatie etc) a lor si NU chipuri implantate, bani pentru armament si altele care mai mult ne ingradesc noua drepturile decat lupta real cu terorismul.
  • +8 (8 voturi)    
    Cine ii mai apara pe crestini?! (Marţi, 7 aprilie 2015, 10:05)

    Metec [utilizator]

    In lumea aceasta indepartata de Dumnezeu, in care se infrunta un Dumnezeu diavolesc si crud, denumit impropriu "Allah" si o lume fara Dumnezeu, iluminista, crestinii sunt cumva la mijloc. Din ambele parti li se spune ca sunt "defecti", ca e ceva in neregula cu ei de cred intr-un dulgher fara scoala, care chipurile ar fi fost umplut de Duh Sfant (what's this? cum ar spune generatia FB...) si care, vezi Doamne, ar fi facut minuni si ar fi inviat. In aceasta lume, nici macar Papa cel infailibil nu mai are curaj sa ia apararea turmei sale prigonite, decat in treacat si cu aluzii. In lumea ortodoxa, avem prozelitismul panslavist de tip Dughin, o masca resapata a imperialismului rus de totdeauna. Deci, nicio speranta din partea est-europeana...
    Doamne, ce ai de gand cu copiii tai?
    • +8 (8 voturi)    
      Lovituri multiple ! (Marţi, 7 aprilie 2015, 10:58)

      LegatusAugusti [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      Crestinismul este (si nu de ieri de azi) lovit incontinuu.
      O directie de atac vine din partea lumii islamice (in care - din pacate - nu exista un centru unic doctrinar; ceva in genul Vaticanului pentru lumea catolica; orice imam putand interpreta dupa bunul plac Coranul - vezi elucubratiile Boko Haram).
      O alta directie de atac vine din partea ateismului (care are si el forme autoritariste de manifestare - vezi disputa privind predarea religiei in scoli; afisarea insemnelor crestine - portul cruciulitei la gat; bradul de Craciun). Ateismul a aparut si se propaga dintr-o sursa intelectuala foarte clara. Impreuna cu multiculturalismul incearca sa creeze teren propice (cultural, comportamental) pentru instalarea si manifestare in voie in zonele crestine a anumitor interese necrestine.
      Despre panortodoxism ce sa mai spun ? Davai ceas, davai mosie ! Altceva nu prea s-a vazut !

      De ce oare toata ura asta ???
      • +4 (4 voturi)    
        Marcu 13, 13 (Marţi, 7 aprilie 2015, 11:22)

        Metec [utilizator] i-a raspuns lui LegatusAugusti

        "Şi veţi fi urâţi de toţi pentru numele Meu; iar cel ce va răbda până la urmă, acela se va mântui."
      • +1 (1 vot)    
        Marcu 13, 13 (Marţi, 7 aprilie 2015, 11:48)

        Metec [utilizator] i-a raspuns lui LegatusAugusti

        "Şi veţi fi urâţi de toţi pentru numele Meu; iar cel ce va răbda până la urmă, acela se va mântui."
    • 0 (0 voturi)    
      pt.metec (Marţi, 7 aprilie 2015, 22:57)

      mariana [anonim] i-a raspuns lui Metec

      Bravo, metec. Nici nu se putea o radiografie mai exacta,in cateva cuvinte. Subscriu.
  • 0 (8 voturi)    
    Religia!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Marţi, 7 aprilie 2015, 12:06)

    Marga [anonim]

    Uitati unde duce religia! Uitati-va bine! Vedeti sangele? Aici duce religia, la varsare de sange nevinovat. Astazi islamistii ii ucid pe crestini, iar maine crestinii pe islamisti si tot asa de veacuri si totul in numele Domnului. Iar parintii din Romania s-au repezit, in proportie de 98%, sa-si inscrie copiii la orele de religie, in loc sa-i lase, mai intai, sa inteleaga cum functioneaza lumea si apoi sa poata decida ei singuri, in cunostinta de cauza. Suntem in secolul XXI, nu in Evul Mediu!!!!!!!!!!!!!
    • 0 (2 voturi)    
      nu religia (Marţi, 7 aprilie 2015, 12:45)

      Gicu_007 [utilizator] i-a raspuns lui Marga

      duce la treburile astea, ci interesele de toate felurile, mai ales materiale, financiare, si care interese se deghizeaza in haina religioasa.
    • +2 (4 voturi)    
      Gresesti amarnic! (Marţi, 7 aprilie 2015, 13:52)

      Metec [utilizator] i-a raspuns lui Marga

      Religia s-a straduit totdeauna sa imblanzeasca fiara din om. Majoritatea crimelor, de la Cain si Abel incoace, s-au savarsit din cauza firii bestiale a omului, nu din cauza lui Dumnezeu sau a religiei. Crezi ca razboaiele punice, peloponeziene, cele doua razboaie mondiale si alte atatea s-au tinut din cauza religiei?! Nu. La mijloc au fost totdeauna lacomia, invidia, trufia, pofta de arginti, etc., adica tocmai pacatele de moarte din crestinism. Religia a incercat totdeauna sa civilizeze si sa transforme omul intr-o fiinta mai buna, mai blanda, mai iertatoare. Insa asemenea crime arata ca nu a reusit, inca.
    • +1 (3 voturi)    
      daca parintii isi lasa copii sa isi aleaga religia (Marţi, 7 aprilie 2015, 14:05)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Marga

      de capul lor, toti vor cadea victima sectelor si extremismului religios. Sa stii ca acesti fundamentalisti se pricep de minue sa atraga noi adepti, mai ales acolo unde simt fondul sensibil. Este de ajuns o cearta a copiilor cu parintii, cateva lucruri pe care parintii le refuza copiilor, si adolescentii naivi vor trece la religia musulmana, pe motiv ca nu vor sa aiba aceiasi religie cu parintii lor., abuzivi si inchisi la minte.
      E f bine cum este acum, adica copiii sa aiba religia parintilor, si la 18 ani vad ei ce mai fac.
      Nu uitati ca la musulmani copiii sunt obligati sa se supuna parintilor in toate chestiunile, iar renuntarea la religia musulmana se pedepseste prin ucidere cu pietre.
    • 0 (0 voturi)    
      pt marga (Marţi, 7 aprilie 2015, 23:00)

      mariana [anonim] i-a raspuns lui Marga

      Saraca de tine!!!!!
  • +2 (4 voturi)    
    OF! (Marţi, 7 aprilie 2015, 12:44)

    Beu [anonim]

    Sunt doar o adunatura de sociopati care se folosesc de religie pentru a-si justifica public faptele si pentru a cere sprijinul unor fanatici. Liderii vor putere iar executantii un motiv sa-si manifeste tendintele criminale. Peste toate astea mai isi baga coada si cei care vor instabilitate si teroare in regiune ca sa poata profita politic si economic. Acestia comanda de fapt atacurile unde au nevoie de diversiuni. Coarnele de rinocer si fildesul elefantilor braconati sunt vandute pentru fonduri care sustin terorismul in Africa. Ne putem lua la revedere de la ei, nu au nicio sansa. Acesta este rezultatul implantarii lumii moderne in Africa primitiva. Europa si America inca mai fac acolo jocurile nu sunt numai africanii vinovati.
  • +4 (4 voturi)    
    Islamul - religia pacii care ucide (Marţi, 7 aprilie 2015, 16:20)

    24alex24 [utilizator]

    Cam atat e de zis. Cati crestini si alti nemusulmani trebuie masacrati inainte ca lumea sa reactioneze impotriva acestui nazism religios?


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version