Prabusirea aeronavei A320: Datele celei de-a doua cutii negre confirma actul voluntar al copilotului de a prabusi avionul

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 3 aprilie 2015, 12:47 Actualitate | Internaţional

Analiza celei de-a doua cutii negre a aeronavei A320 a Germanwings care s-a prabusit in Alpii francezi confirma actul voluntar al copilotului, care a marit viteza avionului in timp ce cobora, potrivit anchetatorilor, citati de AFP.

"O prima citire" a datelor din cutia neagra gasita joi "arata ca pilotul prezent in cockpit a folosit pilotul automat pentru a angaja avionul in coborare spre o altitudine de 100 de picioare si apoi, in mai multe randuri in cursul coborarii, pilotul a modificat reglajul pilotului automat pentru a creste viteza avionului in coborari", afirma intr-un comunicat Biroul francez de anchete si analize (BEA).

BEA nu ofera elemente suplimentare dar precizeaza ca "lucrarile continua pentru a stabili derularea exacta a zborului".

Prima cutie neagra, care continea inregistrari de sunete si conversatii in cockpit, a fost gasita la putin timp dupa prabusire.

Analiza sa a ridicat banuiala ca Andreas Lubitz, 27 de ani, a decis sa se sinucida antrenand moartea tuturor celorlti 149 de oameni aflati la bordul avionului care s-a zdrobit de un munte in sudul Alpilor francezi.

A doua cutie neagra, Flight Data Recorder (FDR), care contine parametrii de zbor, a fost gasita joi de jandarmi.























​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

5810 vizualizari

  • -9 (15 voturi)    
    ? (Vineri, 3 aprilie 2015, 12:14)

    BB [anonim]

    E ciudat cum au "gasit-o" doar joi, desi aceste cutii au GPS.
    • -9 (13 voturi)    
      Si au si decriptat-o asa rapid!! (Vineri, 3 aprilie 2015, 12:59)

      Gaetano73 [utilizator] i-a raspuns lui BB

      In alte cazuri dureaza zile, saptamani. Acum nici 24 ore. Hmmm... Ciudat!!
      • 0 (2 voturi)    
        "desteptii" vorbesc primii (sarcasm :) (Vineri, 3 aprilie 2015, 22:56)

        mihai58 [utilizator] i-a raspuns lui Gaetano73

        noroc ca m-au scutit de prea multe comentarii urmatorii... le multumesc pt ca pe subiectul asta incepusem sa ma panichez de cate super IQ-uri are Romanica (al II-lea sarcasm :) care vor ele (IQ-urile) sa-l scoata victima pe nefericitul descreierat, cu tot felul de argumente de te urci pe pereti.
        E adevarat ce zice Gamma, "cutia" a fost gasita de mult dar memoria zburase... asa ca eu as arunca de la Crucea Caraimanului doar partea cu memoria si le-as cere celor 2 IQ-uri de mai sus sa o gaseasca...
        Iar pt cei cu teoria ca "Lufthansa vrea sa se salveze", ii asigur ca Lufthansa ar fi super-fericita sa poata gasi vreo scuza "impredictibila", de la infarctul copilotului pana la un geam spart sau un surub cu un defect ascuns, caci o cauza aleatoare/impredictibila ii acuza de 100 de ori mai putin decat cea care se prefigureaza (sinuciderea) si care era practic 100% PREDICTIBILA; asa ceva nu se iarta!!!
        La zborul de la Rio de exemplu (AF447), "terminat" in mijlocul Atlanticului, au mermelit-o cu anii facandu-se ca nu gasesc cutiile negre pt ca stiau deja (din transmisiile ACARS) ca se va vedea ca toti cei 3 piloti de la bord erau foarte slab pregatiti, pregatire de care AF era responsabila:
        https://www.youtube.com/watch?v=ZFyrTUN5_as
        Ca sa nu mai vorbesc de impactul asupra "clientilor"...
        Am putea vorbi si de Balotesti... da' mai bine nu, ca aia doare mai tare...
    • +9 (11 voturi)    
      Nu numai GPS (Vineri, 3 aprilie 2015, 13:33)

      trotuar [utilizator] i-a raspuns lui BB

      Ci și Glonas, un far mare, laseri și jocuri de lumini (sarcasm)

      Înregistrează semnale de la GPS dar ele nu emit nimic decât sub apă pentru a fi descoperite cu sonarul.

      Ce rost are să te complici cu emițător radio pe sol dacă cutia o vei găsi oricum unde s-a prăbușit avionul.

      Dacă erau ejectabile avea sens.
    • +7 (11 voturi)    
      hmmm (Vineri, 3 aprilie 2015, 13:36)

      thebblack [anonim] i-a raspuns lui BB

      te-ai gandit vreo secunda ca poate cutiile din acest avion nu aveau gps? sau daca aveau, poate s-a defectat in urma impactului? sau ca a cazut intr-un loc in care sa nu aiva semnal?

      dar nu, este evident ca totul este o conspiratie mondiala. probabil jidanii sunt de vina. sau masonii? poate chiar NWO sau niste extraterestri?
    • +10 (12 voturi)    
      Vorbesti prostii (Vineri, 3 aprilie 2015, 14:01)

      Gamma [anonim] i-a raspuns lui BB

      Nici o cutie neagra nu are GPS . Unele au integrat un emitator de ping-uri ce ajuta la recuperarea lor in caz ca pica in apa dar scopul lor primar este protejarea datelor zborului la aproape orice soc / incendiu post crash . In cazul asta baliza s-a rupt iar cilindrul in care se gasea memoria s-a rostogolit departe de restul ei . Balizele de localizare de urgenta sunt cu totul alte dispozitive si din motive obiective sunt mult mai putin rezistente decat o cutie neagra .


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă