Bild: Copilotul Germanwings i-a mintit pe doctori, spunandu-le ca e in concediu medical desi continua sa piloteze avioane comerciale

de I.C.     HotNews.ro
Joi, 2 aprilie 2015, 10:19 Actualitate | Internaţional

Andreas Lubitz
Foto: Twitter
Copilotul Andreas Lubitz, care a prabusit intentionat un avion Germanwings in Alpii francezi saptamana trecuta, i-ar fi mintit pe doctori spunandu-le ca e in concediu medical desi continua sa piloteze aeronave comerciale, relateaza cotidianul german Bild, potrivit Reuters.

Citand surse din investigatie, cotidianul sustine ca barbatul in varsta de 27 de ani a apelat la ajutorul medicilor pentru a rezolva o problema oftalmologica.

Desi Lubitz le-ar fi spus doctorilor ca este pilot, iar in unele cazuri, ca este angajat al Germanwings, insa ar fi ascuns intentionat faptul ca inca lucreaza, in pofida probelemelor la ochi, relateaza Bild.

Potrivit cotidianului german, documentele obtinute de investigatori au mai aratat ca Lubitz ar fi afirmat ca a fost implicat intr-un accident rutier produs in 2014. Se pare ca tanarul ar fi fost ranit cand airbag-ul cu care  era dotat autovehicolul s-a deshis, si ca s-ar fi plans ulterior de traume si probleme oftalmologice.

Investigatorii incearca sa isi dea seama ce l-a determinat pe Andreas Lubitz sa preia controlul avionului Airbus A320, sa blocheze accesul capitanului in cabina si apoi sa indrepte intentionat aeronava intr-o creasta montana. Toate cele 150 de persoane aflate la bord si-au pierdut viata.

Potrivit fiselor medicale, Lubitz le spus doctorilor ca lua tratament pentru depresie, anxietate si atacuri de panica, mai scrie BIld, adaugand ca printre medicamente se gaseau antidepresive si un tranchilizant - Lorazepam.

Compania mama a Germanwings, Lufthansa, a declarat marti ca, in 2009, cand Lubitz a urmat cursurile de pilotaj, a prezentat documente medicale din care reiesea ca suferise anterior ¬un episod de depresie severa¬.












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
3726 vizualizari
  • 0 (0 voturi)    
    xxxxxxxxxxxxxxx (Joi, 2 aprilie 2015, 15:29)

    Centurion [utilizator]

    Pentru compania aeriana si mai ales pentru producatorul de avioane Airbus, o banala depresie psihica a pilotului in urma cu 6 ani si aparent tratata, poate fi fi salvatoare la a da raspuns unor intrebari neplacute :
    1.Cum se explica ca la 8 zile dupa impact, nu a fost gasita cea de-a doua "black box" care este esentiala.
    Prabusirea a avut loc intr-o zona limitata ca dimensiune si resturile avionului se fala imprastiate doar pe cateva hectare
    2. Se vorbeste despre respiratia pilotului receptionata pe "voice recorder". Este imposibil de auzit respiratia unui pilot doar daca poarta masca de oxigen pentru cazurile de decompresie acuta. Aceasta este dotata cu un microfon, dar aparent nu a existat o decompresie deci nu exista un motiv ca pilotul sa poarte masca.
    3. Doar in ultimele cateva luni au avut loc incidente cu acelas tip de avion, care in mod brusc si neinfluentat de piloti unde aparatul a initiat o coborare abrupta. Este cazul Luhthansa in zborul Munchen-Bilbao din nov. 2014 si cazul zborului avionului indonezian care a plonjat far explicatie si fara actiunea pilotilor in ocean tot in urma cu putin timp.
    4.Si sa nu uitam ca presa scoate la tipar stirile cu care este alimentata. De cine ? De firmele pentru care este absolut esentiala gasirea unui tap ispasitor.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri