Marturia fostei iubite a copilotului Germanwings: Planuia ceva ce va fi in memoria tuturor si avea cosmaruri ca se prabuseste cu avionul

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 28 martie 2015, 10:25 Actualitate | Internaţional

Andreas Lubitz
Foto: Twitter
Copilotul zborului Germanwings 4U9525, Andreas Lubitz, i-a spus fostei sale iubite ca planuieste ceva atat de atroce incat numele lui va fi cunoscut de toata lumea, iar femeia a povestit ca tanarul se trezea uneori noaptea urland "ne prabusim!". Fosta iubita a lui Andreas Lubitz a declarat pentru o publicatie germana ca barbatul i-ar fi spus anul trecut, pe un ton amenintator: "Intr-o zi voi face ceva ce va schimba tot sistemul si atunci toti imi vor sti numele si si-l vor aminti", scrie Mediafax, citand dailymail.co.uk.

Cand a aflat de prabusirea de marti a zborului Germanwings 4U9525, femeia si-a amintit de profetia amenintatoare a lui Lubitz. "Nu am stiut ce vrea sa spuna, dar acum am inteles", a declarat fosta iubita a copilotului pentru ziarul german Bild.

Problemele personale si comportamentul ciudat erau atat de grave, incat femeii i s-a facut frica si a decis sa se desparta de Andreas Lubitz. "Cand am aflat despre prabusirea avionului, in minte au inceput sa mi se deruleze cuvintele pe care mi le spusese", a spus femeia.

Potrivit dailymail.co.uk, autoritatile vor dori, cel mai probabil, sa vorbeasca cu fosta iubita a copilotului pentru a obtine detalii despre starea de spirit a acestuia. Copilotul si femeia au avut o relatie timp de sapte ani si au locuit impreuna intr-un apartament la periferia orasului Dusseldorf. Unele relatari de presa vorbesc despre faptul ca cei doi ar fi fost logoditi si ar fi existat planuri pentru a se casatori in 2016.

Andreas Lubitz ar fi comandat doua automobile Audi pentru sine si iubita sa cu putin timp inainte de tragedie, intr-o incercare disperata de a o convinge sa se intoarca la el, dar femeia ar fi respins cererile acestuia si doar o masina a fost livrata.

Informatiile uimitoare referitoare la o posibila planuire indelungata a prabusirii deliberate a avionului Airbus A320 dau greutate relatarilor referitoare la faptul ca Lubitz a ascuns afectiunile medicale de care suferea si care l-ar fi facut inapt de zbor, comenteaza dailymail.co.uk.

Vineri, anchetatorii germani au anuntat ca barbatul ar fi trebuit sa fie in concediu medical in ziua prabusirii avionului. Scutiri medicale au fost descoperite la domiciliul lui Lubitz, inclusiv una pentru ziua accidentului, iar spitalul universitar din Dusseldorf a confirmat ca Lubitz a fost pacient al institutiei medicale in ultimele doua luni, dar nu a dat publicitatii date despre motivele internarii.

Daily Mail relateaza ca Andreas Lubitz ar fi cunoscut foarte bine regiunea din Alpii francezi in care s-a prabusit avionul Germanwings, dupa ce ar fi efectuat un curs de planorism in zona.

Andreas Lubitz a lucrat ca insotitor de zbor timp de aproape un an inainte de a deveni pilot si a fost tachinat de colegii sai pe aceasta tema. Unii membri ai echipajelor aeriene ii spuneau "Tomato Andi" (Andi suc de rosii, n.r), o referinta la sucul preferat de multi pasageri.

Presa a mai scris ca barbatul pasionat de fitness urma un tratament pentru problemele de sanatate mintala si s-ar fi temut ca licenta de zbor i-ar fi fost ridicata daca operatorul aerian ar fi aflat despre caderile sale de ordin psihologic.

Potrivit unor informatii publicate de presa germana, cel putin doi medici i-ar fi acordat scutiri medicale pentru ziua in care a avut loc accidentul. Anchetatorii ar fi gasit la domiciliul lui Lubitz si alte scutiri medicale, eliberate pentru zile in care barbatul s-a aflat la mansa avioanelor Germanwings. Politia a anuntat ca, cel putin deocamdata, nu a fost gasit niciun mesaj referitor la sinucidere.

Un oficial al Germanwings a declarat pentru Daily Mail ca operatorul aerian nu stia de nicio scutire medicala si ca era responsabilitatea lui Lubitz sa anunte compania ca nu este apt de zbor.

Presedintele companiei Lufthansa, Carsten Spohr, a declarat joi ca Lubitz a trecut testele de sanatate si era apt de zbor. El a precizat insa ca in urma cu sase ani, cand Lubitz incepuse pregatirile pentru obtinerea licentei de pilot comercial, a intrerupt cursurile pentru cateva luni. El a adaugat ca, daca motivul era de natura medicala, regulile germane privind respectarea vietii private ar fi impiedicat dezvaluirea acestor informatii.

Biroul federal al aviatiei din Germania a cerut vineri companiei Lufthansa sa ofere acces la dosarul medical al lui Andreas Lubitz, relateaza agentia DPA in pagina electronica. Dosarul medical ar urma sa fie ulterior transferat anchetatorilor francezi.

Andreas Lubitz, in varsta de 27 de ani, este suspectat ca a provocat intentionat prabusirea avionului Germanwings, marti, intr-o regiune muntoasa din sudul Frantei. Procurorul din Marsilia a declarat joi ca Lubitz a refuzat sa-i dechida usa pilotului si a actionat butonul de coborare a aeronavei, ceea ce poate fi interpretat drept o intentie de a distruge acest avion. Toate cele 150 de persoane de la bord au murit in urma prabusirii avionului.












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
11671 vizualizari
  • -22 (30 voturi)    
    povesti (Sâmbătă, 28 martie 2015, 10:53)

    xanti [utilizator]

    Pare o poveste insailata frumos de catre corporatia Lufthansa sa nu cumva sa se afle ca avioanele lor au probleme tehnice.
    Cel mai usor e sa dai vina pe mort,au ridicat laptopul la fel ca DNA si au inventat o poveste de adormit copii.
    Suntem partasi la miciuna secolului si o inghitim ca niste fraieri.
    Apropos daca vroia sa se sinucida de ce trebuia sa o faca lent in 8-10 minute ,se putea razgandi de 100 de ori in 10 minute,il prabusea brusc si gata?
    Nu am auzit pe nimeni sa intrebe acest lucru.
    • +11 (19 voturi)    
      Aeroflot (Sâmbătă, 28 martie 2015, 13:23)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      La voi, la Aeroflot, cum e?
      • -12 (12 voturi)    
        ganditi cu capul (Sâmbătă, 28 martie 2015, 14:52)

        xanti [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

        Inainte de asta fusese greva la Lufthansa tocmai petru ca nu le conveneau zborurile low cost,poate ca au facut special ,poate l-au drogat stiind ca avea probleme ,e cusuta cu ata alba.
        De unde stim ca nu pilotul a pus pe coborare si a iesit din cockpit imediat dupa ce i-a dat una in cap copilotului.
        • +3 (3 voturi)    
          alooo!... pontiacule... (Duminică, 29 martie 2015, 0:04)

          mihai58 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

          Da' chiar crezi ca ai mai multa minte decat tot targu'... Adevarat exemplar al neamului lui "ombelico del mondo"...
          Poate n-ai auzit dar avioanele astea facute de capitalistii nenorociti mai au si ceva calculatoare p'acolo si oricat de pilot ai fi... si oricat de nebun... nu te lasa sa faci chiar orice... cum ar fi ideea ta cu picaju'... sau "citesti" prea multe benzi desenate!...
          Cat despre a doua mare "teorie" din putzul gandirii tale, ia de aici cu paine:
          09:30:52Z.386 MCP/FMC ALT: 38000 ft QNH: 1006.0 hPa
          09:30:54Z.083 MCP/FMC ALT: 13008 ft QNH: 1006.0 hPa
          09:30:55Z.397 MCP/FMC ALT: 96 ft QNH: 1006.0 hPa
          Daca stii sa citesti vei gasi aici in comunicarea electronica dintre computerul de bord si radarul de la sol secundele la care a fost modificata altitudine "tzinta": 9:30:54 si :55. Daca nu intelegi, iti desenez: cu secundele astea si cu cele din inregistrarea unde se aude iesirea capitanului, Gigeii aia nu prea au cum sa greseasca, ca ei nu se iau "dupa ureche" avand si ceva cerebel.
          Dar deh... in Tara in care ajunge ministru unu' care propune sens unic pe DN1, ca asa i-a trasnit lui cerebelu' ma mir ca nu esti deja in locul lui Ponta, ca dupa nick cred ca cam (sic!) p'acolo tragi.
          Sincer, sper sa n-ai si alta "profesie" in afara de aia de postac... sa nu depinda Doamne fereste! soarta vreunora (chiar si necuvantatoare) de "dupa urechea" ta (ca cerebelu' nu ti l-am vazut deocamdata).
          Iti dau un sfat "prietenesc": du-te taica la "ai tai", ca la baut votca si vandut resurse naturale, neuronii chiar incurca!...
          идти!
          Si te mai rog ceva: sa nu te indispui... e doar un pamflet!
      • +2 (2 voturi)    
        Pentru pontiac... alooo!... (Duminică, 29 martie 2015, 6:08)

        mihai58 [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

        Da' chiar crezi ca ai mai multa minte decat tot targu'... Adevarat exemplar al neamului lui "ombelico del mondo"... Multumim ca ne-ai adus aminte de "cap"... probabil ca tu ti l-ai uitat pe undeva, daca l-ai avut vreodata in dotare...
        Poate n-ai auzit dar avioanele astea facute de capitalistii nenorociti mai au si ceva calculatoare p'acolo si oricat de pilot ai fi... si oricat de nebun... nu te lasa sa faci chiar orice... cum ar fi ideea ta cu picaju'... sau "citesti" prea multe benzi desenate!...
        Cat despre a doua mare "teorie" din putzul gandirii tale, ia d'aici cu paine:
        09:30:52Z.386 MCP/FMC ALT: 38000 ft QNH: 1006.0 hPa
        09:30:54Z.083 MCP/FMC ALT: 13008 ft QNH: 1006.0 hPa
        09:30:55Z.397 MCP/FMC ALT: 96 ft QNH: 1006.0 hPa
        Daca stii sa citesti vei gasi aici in comunicarea electronica dintre computerul de bord si radarul de la sol secundele la care a fost modificata altitudine "tzinta": 9:30:54 si :55. Daca nu intelegi, iti desenez: cu secundele astea si cu cele din inregistrarea unde se aude iesirea capitanului, Gigeii aia nu prea au cum sa greseasca, ca ei nu se iau "dupa ureche" avand si ceva cerebel.
        Dar deh... in Tara in care ajunge ministru unu' care propune sens unic pe DN1, ca asa i-a trasnit lui cerebelu' ma mir ca nu esti deja in locul lui Ponta, ca dupa nick cred ca cam (sic!) p'acolo tragi.
        Sincer, sper sa n-ai si alta "profesie" in afara de aia de postac... sa nu depinda Doamne fereste! soarta vreunora (chiar si necuvantatoare) de "dupa urechea" ta (ca cerebelu' nu ti l-am vazut deocamdata).
        Iti dau un sfat "prietenesc": du-te taica la "ai tai", ca la baut votca si vandut resurse naturale, neuronii chiar incurca!...
        идти!
        Si te mai rog ceva: sa nu te indispui... e doar un pamflet!
    • +2 (2 voturi)    
      Probleme tot au (Sâmbătă, 28 martie 2015, 18:03)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      De ce ti se pare ca problemele tehnice sunt mai grave decat cele de personal? Dimpotriva, daca o problema tehnica o mai tii in frau cu niste piloti experimentati, o nava buna nu o salvezi cu un diliu la comanda. Daca era problema tehnica, puteau sa mai dea vina si pe Airbus, problema de personal e exclusiv a lufthansa. In plus, ancheta o fac francezii in acest caz. Deci daca e sa "gandim cu capul", nu are rost sa inventam.
    • +2 (2 voturi)    
      xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (Duminică, 29 martie 2015, 19:34)

      Centurion [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Brusc nu merge nene Pontiac, pentruca computerul de zbor admite o rata de cobiorare de maximum 5000 de picioare pe minut. Ia fa matale socoteala, 38.000 impartit la 5000 fac cam 8 minute de coborare. In ultima parte a redus rata pana la orizontalizare, deci timpul pana la impact s-a prelungit cu alte 2 minute, deci exact 10 minute ca in realitate. Mai repede nu merge cu un Airbus, computerul se impotriveste. Cu un Boeing ar fi posibila o descensie brutala, cu impact dupa vreo 40 de secunde, dar nu cu Airbus.
  • -13 (19 voturi)    
    Fapte puține și scenarii bogate (Sâmbătă, 28 martie 2015, 10:54)

    Omics [utilizator]

    Așa vorbesc toți tinerii, adolescenții.

    De unde știe procurorul din Marseille că cel rămas singur în cabină (dacă a fost vorba de așa ceva) nu a fost pilotul, ci copilotul? Dacă a fost un pasager "indisciplinat"?
  • +1 (13 voturi)    
    CEO Lufthansa (Sâmbătă, 28 martie 2015, 11:42)

    transalpinarum [utilizator]

    Ce ma intriga este ca desi apar tot mai mutle dovezi ca omu' era dus cu capu', CEO Lufthansa ii da inainte ca Lubitz era "fit to fly". Incepe sa ne jucneasca inteligenta acest personaj, nu stiu daca realizeaza ca poate si demiai dansului va rezulta din toata afacerea asta daca se demonstreaza ca LH nu are procedurile de evaluare a pilotilor cum trebuie. Pana una alta trebuie sa zbor cu ei saptamana viitoare si desi nu e cazul, ma gandesc ca multi pasageri se intreaba acum daca pilotii sunt intregi la cap si ajungem vii la destinatie.
  • +8 (12 voturi)    
    ha ha (Sâmbătă, 28 martie 2015, 12:30)

    Adrian_1234 [utilizator]

    Ce responsabili. Era responsabilitatea lui sa le spuna ca e nebun.
    Ar trebui bagati la puscarie, mama lor. Nu e vina lui ca era pe aratura dar era vina managerului ca l-a durut in fund.
  • -6 (12 voturi)    
    puscarie (Sâmbătă, 28 martie 2015, 12:32)

    Encelade [utilizator]

    pentru nemernica asta! temnita grea! stia ca iubitul ei o bomba cu ceas, un scelerat sinistru, si n-a zis nimic! e complice la fapta!
    • +1 (11 voturi)    
      Responsabilitate (Sâmbătă, 28 martie 2015, 12:44)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Encelade

      Fata asta nu avea semnat nici un contract cu compania ca sa raporteze ceva. Psihologii insa prin mana carora a trecut pilotul AVEAU contract.

      In plus cand cineva strain iti bate la usa din proprie initiativa sa iti spuna ca X e nebun, il crezi sau nu? Cine e cel/cea care iti bate la usa? Ce calitate are? Ce pregatire sa judece ea pe altul? Este fata asta medic psihiatru? Ajungem in faza in care un futbolist va decide daca un profesor e sau nu nebun.
  • -6 (10 voturi)    
    Yellow journalism (Sâmbătă, 28 martie 2015, 12:46)

    zizin [utilizator]

    Jurnalism galben(*) în toată gloria sa! Medicul curant spune că Lubitz avea probleme digestive în preziua accidentului, nu de depresie. Ca de obicei, toate poveștile sunt lansate de tabloide (Bild, Daily Mail) și promovate de presa controlată. Cauza este construită pe niște sunete de bocănituri în ușă și de respirație? Sunetul respirației? În stare de inconștiență, omul continuă să respire ”normal”. Nu s-a confirmat cine încerca să intre în cabina de pilotaj - era unul dintre piloți cel care bătea în ușă, sau un însoțitor de zbor care încerca să intre acolo să vadă ce se întâmplă? Al doilea recorder încă n-a fost găsit(?) ori, și mai convenabil, este total distrus în urma impactului.

    Dezintegrarea Airbus-ului (38m lungime, 12m înălțime, 37m anvergura aripi, 75 tone greutate) în mii de bucăți mici indică faptul că a existat o cădere de fuzelaj catastrofală înainte de accident. Sute de fotografii de accidente anterioare demonstrează asta. Dacă avionul a lovit muntele întreg fiind, ar fi rezultat bucăți mari în urma impactului.

    Totul pare a fi un efort concertat pentru un ”cover-up” de proporții regizat de servicii secrete cu ștaif cu complicitatea presei obediente. Se merge pe calea cea mai usoară de a ocoli orice vină a producătorului Airbus, o industrie europeană de multe miliarde de euro și/sau a operatorului Lufthansa aflat în ofsaid. De aici teza cu vina copilotului catalogat bolnav mintal și cu inclinații suicidale.

    (*) http://ro.wikipedia.org/wiki/Jurnalismul_galben
  • +3 (7 voturi)    
    Iubita lui (Sâmbătă, 28 martie 2015, 14:08)

    ta31 [utilizator]

    e si ea dusa cu capul. Stia ca e pilot, daca a vazut ca e ciudat nu putea spune unde trebuie chestia inainte de chestiile astea?
    • -5 (7 voturi)    
      nu, (Sâmbătă, 28 martie 2015, 14:34)

      lucus [utilizator] i-a raspuns lui ta31

      pentru că înainte n-au existat. Totul e orchestrat. Adevărații vinovați, oricare ar fi ei, vor scăpa.
  • +2 (4 voturi)    
    lasati aberatiile (Sâmbătă, 28 martie 2015, 15:02)

    DaniC [utilizator]

    Au aparut "desteptii de serviciu" cu teoria conspiratiei si alte bullshit-uri , daca se vroia sa se acopere era trecut ca accident din cauze necunoscute sau un surubel desprins si dura ancheta ani de zile pana se uita .
    Compania va plati mult mai mult decat daca era din cauze tehnice ... e mult mai grav ca i-au permis unui dereglat mintal sa zboare
    • 0 (2 voturi)    
      Aberatii (Sâmbătă, 28 martie 2015, 18:27)

      DanutVvv [utilizator] i-a raspuns lui DaniC

      Nu.Compania ar fi platit mult mai mult daca era din cauze tehnice..,nu numai bani,dar si renumele companiei,mergand pana la desfiintarea ei.
      Andreas este doar un tap ispasitor,doar pt ca nu se poate intoarce din morti.
      Interesele politice si financiare diabolice iintineaza memoria acestui om nevinovat.
      • 0 (0 voturi)    
        tzapul (Sâmbătă, 28 martie 2015, 22:23)

        DaniC [utilizator] i-a raspuns lui DanutVvv

        Te-ai obisnuit cu aberatia asta de "tap ispasitor" care e tipic romaneasca , in strainatate nu e asa , raspunde conducerea, vei vedea ca responsabilitatea companiei e mult mai mare , nici nu vreau sa ma gandesc ce procese cu daune se vor face
  • +4 (4 voturi)    
    Am mai spus (Sâmbătă, 28 martie 2015, 15:33)

    batmanss [utilizator]

    Nu subestimati nebuniile făcute din dragoste , mai bine spus din lipsa dragostei , afectiunii. Stresul , multe ore de zbor , probleme in dragoste l-au condus la depresie si la nebunia asta. Părerea mea este ca era prea tânăr ca sa fie pregătit psihic pt meseria asta, in nici un caz nu trebuia lăsat singur in carlinga.
  • -1 (1 vot)    
    Musamalizare (Sâmbătă, 28 martie 2015, 18:36)

    DanutVvv [utilizator]

    Un sinucigas sau un psihopat lasa o scrisoare sau un mesaj semnificativ,sau i-ar fi raspuns pilotului care batea in usa...El cica se auzea respirand.Evident,putea fi lesinat de la o depresurizare a cockpit-ului.
    Nu mai credeti toate tampeniile emise la adresa lui Andreas.Este penibil.
    In urma vulnerabilitatii tehnice a avionului,totul e regizat pentru a musamaliza adevarul.Cred si eu,sunt implicate miliarde de euro.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri