Copilotul suspectat ca a prabusit intentionat avionul Germanwings a avut depresie si epuizare - presa

de V.M.     HotNews.ro
Joi, 26 martie 2015, 21:30 Actualitate | Internaţional

Andreas Lubitz
Foto: Twitter
Copilotul suspectat ca a prabusit intentionat avionul Germanwings a avut depresie si epuizare in anul 2009, acesta fiind motivul pentru care intrerupsese cursurile pentru licenta de pilot comercial, afirma cunoscuti ai acestuia citati de presa germana.

Andreas Lubitz "a suferit de epuizare profesionala si depresie in anul 2009", a declarat mama unei foste colege de liceu a copilotului, citata de Frankfurter Allgemeine Zeitung, scrie Mediafax.

Femeia, care a preferat sa pastreze anonimatul, a explicat ca acesta ii marturisise fiicei ei ca avea depresie si epuizare, motiv pentru care intrerupsese cursurile pentru obtinerea licentei de pilot comercial in 2009, reluandu-le in 2012. Fiica femeii l-a vazut ultima data pe Andreas Lubitz, in varsta de 28 de ani, in decembrie 2014. "Atunci parea normal si spunea ca se simte foarte bine ca pilot", a subliniat femeia.

"Nu pot decat sa imi imaginez ca a avut ceva de moment. Nu cred ca a planuit prabusirea, desi pare un masacru", a adaugat femeia.

Presedintele companiei Lufthansa, Carsten Spohr, a declarat ca Andreas Lubitz era apt de zbor, precizand ca incepuse pregatirile pentru obtinerea licentei de pilot comercial in 2008, dar le intrerupsese o perioada, timp in care a fost insotitor de bord. "A intrerupt cursurile o perioada, le-a reluat si a devenit copilot in anul 2013. A trecut toate examenele practice si medicale", a subliniat presedintele Lufthansa.

Procurorii germani au descins joi la locuinta din apropiere de Dusseldorf a copilotului avionului Germanwings, in oraselul german Montabaur, situat la sud-est de Dusseldorf.

Andreas Lubitz, cetatean german, lucra ca pilot la compania Germanwings din septembrie 2013 si avea 630 de ore de zbor. Comandantul aeronavei, Patrick S., avea 6.000 de ore de zbor.

Procurorii francezi suspecteaza ca Andreas Lubitz a prabusit intentionat avionul, el profitand de iesirea pentru scurt timp a capitanului din carlinga pentru a inclina aeronava pe o traiectorie de prabusire. "Deocamdata nu reusim sa intelegem motivul", a declarat procurorul francez Brice Robin, excluzand un atac terorist. "Nu pot folosi nici cuvantul sinucidere; nu poti comite sinucidere cand ai responsabilitate pentru 100 de vieti omenesti", a subliniat procurorul din Marsilia.

Familia copilotului a sosit la locul accidentului, in sud-estul Frantei, dar a fost tinuta separat de rudele celorlalte 149 de persoane decedate.

Avionul Airbus A320 al companiei Germanwings, avand la bord 144 de pasageri si sase membri ai echipajului, s-a prabusit marti dimineata intr-o zona muntoasa din sud-estul Frantei. Aeronava a cazut in zona Barcelonnette, situata in provincia Haute Provence. Nu existat supravietuitori.










11809 vizualizari
  • +7 (7 voturi)    
    Pacat (Joi, 26 martie 2015, 21:39)

    V. Veroiu [utilizator]

    Nu il pot acuza de depresie, este o boala care trebuie tratata, nu el e vinovat de cauzele bolii. De efecte insa este total responsabil. Din pacate nu si-a dat seama ca atunci cand va comite fapta se va nenoroci pe el, pe cei din avion si isi va nenoroci si familia.

    In cazul unei sinucideri compania de asigurari nu va plati familiei copilotului nici un ban, in plus inainte ca cineva sa il poata mosteni e posibil sa fie actionat in justitie pentru recuperarea (pe cat posibil teoretic) a pagubelor.

    In plus oricine din familie va putea fi tinta urii si violentei de moment a unui alt om indurerat, care si-a pierdut pe cineva drag in accident. Vor trai toata viata cu frica ca cineva ii va injunghia pe strada, din senin, exact asa cum si copilotul a lovit din senin. S-a mai intamplat in Elvetia cand s-au ciocnit avioanele DHL si Bashkirian Airlines si cand controlorul de trafic a fost injunghiat mortal de catre tatal unuia din copiii morti si caruia nu ii mai pasa de viata caci pierduse tot ce e mai drag pe lume in accident.

    Pacat, mare pacat. De distrus putem distruge usor si mult. Cand e de pus umarul sa construim e problema.
  • -2 (10 voturi)    
    Stati asa (Joi, 26 martie 2015, 21:51)

    Soljenitin [utilizator]

    In 2009 depresie si epuizare? Pai avea 22 de ani atunci, ce putea fi sa il epuizeze si sa il deprime?

    Adica sunt unii la varste mult mai mari care nu au astfel de probleme iar altii, la varsta la care abia dau cu nasul de viata, gata, sunt deprimati si epuizati?
    • +6 (6 voturi)    
      Te miră? (Vineri, 27 martie 2015, 0:06)

      war4peace [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Cauzele sunt multiple, există oameni care sunt forţaţi să se autodepăşească de mici copii, îi împing părinţii din spate să fie "cei mai buni" şi la un moment dat clachează. Aşa ceva nu se întâmpla acum 2-3 decenii fiindcă pe atunci nu exista fenomenul ăsta absurd.
  • -4 (8 voturi)    
    Low cost (Joi, 26 martie 2015, 21:53)

    marvio [utilizator]

    Nu dau si pilotii astia niste teste inainte sa se urce la mansa? Sau sunt prea scumpe pentru low cost?
  • +3 (5 voturi)    
    Mai bine zis (Joi, 26 martie 2015, 22:09)

    ipolitic [utilizator]

    a avut o cadere...
  • +6 (8 voturi)    
    Ingrozitor (Joi, 26 martie 2015, 22:29)

    UpNext [utilizator]

    ....dar nu inexplicabil.
    Copilotul Lubitz avea, cel mai probabil, o depresie mascata de intensitate medie, o forma autoreprimata si, ca atare, relativ controlata de el, prin comportamente compensatorii, care ascund simptomatologia depresiva. Probabil ca era si consumator discret de droguri usoare.

    Mai grav este, insa, ce urmeaza. Din ce ince mai multe persoane "normale" au comportamente suicidare cu angajare colectiva: printre tinerii care fug sa se alature SI, cei mai multi stiu ca vor fi omorati, chiar doresc acest lucru, dar pana atunci comit cat mai multe actiuni criminale; altii, tot tineri, ataca armat colectivitati, omoara/ranesc cat mai multi si apoi se sinucid. In fine, tot tineri care, in diferite vehicule terestre (si acum aeriene), provoaca intentionat accidente grave, cu efecte letale ample, inclusiv asupra propriei persoane.

    Cauza? Extrem de complexa, dar elementul nuclear posibil ar putea fi inadaptarea, lipsa de sens si refuzul existentei in societatile actuale, care evolueaza mult mai rapid si amplu decat suporta specia. Iar mediul virtual pare a favoriza aceste procese.
    • 0 (0 voturi)    
      Confirmare (Vineri, 27 martie 2015, 9:40)

      UpNext [utilizator] i-a raspuns lui UpNext

      http://www.dailymail.co.uk/news/article-3013582/Did-pilot-crashed-Germanwings-jet-signs-spree-killer-Psychologist-compares-Lubitz-s-behaviour-murderers-mass-killing-sprees-campus-school-kill-themselves.html


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi