Copilotul aeronavei Germanwings avea 28 de ani. Procuratura il identifica drept Andreas Lubitz

de Laurentiu Colintineanu     HotNews.ro
Joi, 26 martie 2015, 14:21 Actualitate | Internaţional

Andreas Lubitz
Foto: Twitter
​Procuratura din Marsilia a confirmat faptul ca, la momentul prabusirii, se afla in cockpit numai copilotul aeronavei prabusite in Alpii francezi. Cea mai plauzibila ipoteza este aceea ca tanarul copilot ar fi prabusit intentionat avionul. Incep sa iasa la iveala mai multe informatii despre barbatul german.

Copilotul aeronavei Germanwings fusese angajat de compania aeriana in septembrie 2013. Informatia vine de la un purtator de cuvant al concernului Lufthansa, compania mama a Germanwings. Copilotul avea o experienta de 630 de ore de zbor. El fusese pregatit, anterior, la scoala de pilotaj comercial a Lufthansa din orasul german Bremen.

Despre posibilitatea ca picajul sa se fi instalat accidental, procurorul din Marsilia afirma ca acest lucru ar fi imposibil. E vorba despre un buton care trebuie rotit 360 de grade. In plus, afirma procurorul, copilotul ar fi fost "100% capabil sa piloteze singur aeronava".

Tanarul este originar din Montabaur, landul Rheinland-Pfalz. Informatia vine de la primarul orasului, Gabriel Wieland (CDU). Copilotul locuia in Montabaur cu parintii sai, dar avea declarata o locuinta si la Dusseldorf. 

Jurnalistii francezi de la Le Monde citeaza surse apropiate investigatiei, care afirma ca prabusirea avionului de catre copilot ar putea fi cauzata de un act de sinucidere sau de o prabusire "intentionata". Copilotul nu se afla pe nicio lista cu suspecti de terorism a autoritatilor franceze. Se asteapta insa informatii mai ample de la autoritatile germane.

Locuinta acestuia din Montabauer era pazita de politisti, dupa anuntul facut de procurorul francez.






Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

25731 vizualizari

  • -4 (4 voturi)    
    avion (Joi, 26 martie 2015, 15:07)

    npaul [anonim]

    Deci pilotul putea accesa cockpitul daca stia codul de urgenta.
    O intrebare: Nu ar trebui sa fie interzisa o coborare prea abrupta a avionului? Sau care sa ajunga prea aproape de un abrupt/munte?
    • +5 (5 voturi)    
      din pacate nu (Joi, 26 martie 2015, 15:27)

      florin [anonim] i-a raspuns lui npaul

      Pilotul trebuie in ultima instanta sa poata decupla orice chestie automata si sa piloteze manual in caz ca observa o defectiune a senzorilor / pilotului automat. Cam in toate cazurile in care s-a scapat la mustata pilotul a fost cel care a salvat avionul.

      Pe de alta parte au trecut 8 minute pana cand avionul s-a prabusit, ceea ce nu este deloc o prabusire / coborare foarte abrupta, poate pentru a nu crea panica
    • -2 (2 voturi)    
      "Deci..." de unde concluzia ta? (Joi, 26 martie 2015, 15:34)

      Phil Austin [utilizator] i-a raspuns lui npaul

      Raspuns logic (nu sunt inginer) la intrebarile tale: astfel de coborari sunt interzise, asa cum este interzisa si prabusirea intentionata a avionului.
  • -5 (13 voturi)    
    ce dezamagire pentru forumistii HN (Joi, 26 martie 2015, 15:27)

    jackalphonse [utilizator]

    cu cata ardoare se discuta pe aici de piloti arabi, teroristi samd. cand colo, un copilot sarit de pe fix.
  • +2 (2 voturi)    
    usa (Joi, 26 martie 2015, 15:35)

    dv [anonim]

    Codul nu e suficient, pilotul din cabina trebuie sa-l
    confirme din cabina pentru ca usa sa se deschida, este o dubla masura de siguranta de la 9 eleven incoace, spune Ministrul german al Transporturilor la Conferinta de presa de pe n-tv.
  • 0 (0 voturi)    
    copilotul aeronavei prabusite.. (Joi, 26 martie 2015, 15:51)

    ion [anonim]

    Procuratura identifica copilotul in persoana ...aiurea,ce aceste avioane sunt pilotate de anonimi,nu inteleg ,ce atita secretomanie cu privire la cine a pilotat,cine raspunde si se ocupa de piloti ! si parca este mai usor sa gaseasca ca un pilot,copilot avea ceva...,este vinovat,.si adevaratul motiv sa scape,


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi