Ministrul britanic al Apararii: Rusia ar putea incerca sa destabilizeze Tarile Baltice. Fotografii cu sisteme de rachete rusesti Pantir in Ucraina, publicate de britanici

de Carla Dinu     HotNews.ro
Joi, 19 februarie 2015, 8:00 Actualitate | Internaţional

Nou sisterm de rachete rusesti in Ucraina
Foto: Twitter
Exista un "pericol real si prezent" ca Rusia sa incerce sa destabilizeze Tarile Baltice - Letonia, Lituania si Estonia -, a declarat miercuri ministrul britanic al Apararii, Michael Fallon, declarandu-se ingrijorat de "presiunea" exercitata asupra acestora de presedintele rus Vladimir Putin, scrie Mediafax.

"Sunt ingrijorat in legatura cu Putin", le-a spus Fallon jurnalistilor de la The Times si Daily Telegraph in timpul unui zbor catre Sierra Leone, unde trupele britanice contribuie la lupta impotriva epidemiei de Ebola.

"Sunt ingrijorat de presiunea lui asupra Tarilor Baltice, de modul in care testeaza NATO", a precizat el.

Fallon a declarat, de asemenea, ca NATO trebuie sa fie pregatita pentru o agresiune din partea Rusiei "indiferent ce forma va lua aceasta". "NATO se pregateste", a adaugat el, citat de BBC News Online.

Fallon a afirmat ca Rusia ar putea folosi tactici ca cele pe care sustine el ca le-a folosit pentru anexarea Crimeei si in actualul conflict ucrainean.

Rusia neaga ca ii ajuta pe separatistii prorusi, desi a fost acuzata in mod repetat ca trimite arme si trupe si ca foloseste propaganda pentru a spori tensiunile.

Fallon sustine insa ca situatia nu este un nou Razboi Rece, ba dimpotriva este "destul de fierbinte". "Ai tancuri si blindate care se plimba la granita ucraineana si ai un granicer eston capturat si care inca nu s-a intors", a declarat el.

"Cand ai avioane pilotate deasupra Canalului Manecii, cand ai submarine in Marea Nordului, mi se pare ca situatia se incalzeste", a precizat el.


Ministerul britanic de Externe a publicat fotografii cu sisteme de rachete rusesti Pantir in Ucraina

Ministerul britanic de Externe a publicat, miercuri, fotografii cu un nou sistem de rachete rusesti Pantir-S1, precizand ca imaginile au fost facute in estul Ucrainei, unde un armistitiu fragil este in vigoare intre armata ucraineana si rebelii prorusi, relateaza BBC News Online.

"Asa arata un "Pantir-S1" (SA-22 in clasificarea NATO) care nu este manevrat de armata ucraineana", anunta Ministerul britanic de Externe in dreptul unei fotografii.

Potrivit Foreign Office, aceste fotografii au fost facute in ultimele saptamani, si anume pe 24 ianuarie, 4 februarie si 5 februarie, la Sahtiorsk si Donetk, orase din estul Ucrainei.

"Cerem Rusiei sa respecte pe deplin Acordul de la Minsk", scrie pe Twitter reprezentantul britanic la NATO, Adam Thomson.

Grupul de contact, din care fac parte reprezentanti ai Moscovei, Kievului, OSCE si lideri separatisti prorusi din estul Ucrainei, a semnat pe 12 februarie, la Minsk, o intelegere care vizeaza sa puna capat conflictului ucrainean. Intre masurile prevazute in documentul final se afla un armistitiu intre fortele guvernamentale ucrainene si separatistii prorusi din estul tarii, crearea unei zone demilitarizate de ambele parti beligerante, retragerea armamentului greu din regiune si un schimb de prizonieri. Armistitiul a intrat in vigoare la miezul noptii de sambata spre duminica (0.00, ora Ucrainei si Romaniei).

La randul sau, secretarul general al NATO, Jens Stoltenberg, a indemnat, miercuri, Rusia sa inceteze sustinerea acordata insurgentilor ucraineni, sa retraga toate fortele din estul Ucrainei si sa faciliteze respectarea Acordului de la Minsk.

























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

9628 vizualizari

  • -23 (41 voturi)    
    Solutia vazuta de britanici (Joi, 19 februarie 2015, 8:16)

    echidistantul [anonim]

    Strategia britanica va fi propusa-impusa pana cel tarziu in aprilie 2015: (toti cei care dau minus sa isi puna un reminder cu asta!!!!!)
    "Dati arme romanilor, trimiteti 10 ofiteri britanici sa-i invete pe primitivi cum sa le foloseasca si impingeti-i in razboi. Asa nu o sa mai vina la furat in UK. Impuscam doi iepuri deodata. Scapam de romani si testam forta reala a Rusiei. Apoi, daca rusii sunt prea puternici le dam o felie din Romania siii cumintim. Daca sunt slabi, le dam bataie si ne servim noi din Rusia"
    Binenteles ca slugile din Romania se executa in secunda doi, ca de aia finlandezii nu au trecut in WWII de granitele lor dar romanii au agresat URSS-ul la Stalingrad.
    • +15 (23 voturi)    
      esti matinal (Joi, 19 februarie 2015, 8:57)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui echidistantul

      si sub imperiul licorii facuta din pufoaica..votca nu I se poate spune. uresese a incercat marea cu degetul de multe ori...insa China inteleapta si rabdatoare ASTEAPTA o miscare gresita a lui phutin pentru a lua ce I se cuvine..partea asiatica a uresese..si atunci planul lui udghin de uniune eur-asiatica..va fi..doar EURI..adica acele chimicale care pun unii producatori in produse alimentare....orice gest de genul acesta..va transorma urese..in sintagma..Colonia Ruseasca...si uite asa NATO mai face rost de un teren pentru INCA o baza militara...ce tampiti sunt postacii kremlinului
    • +17 (23 voturi)    
      rugaminte (Joi, 19 februarie 2015, 8:58)

      Klaus_CT [utilizator] i-a raspuns lui echidistantul

      Transmite pacalicilor carora le raportezi si discuta cu colegii tai postaci ca in Romania va este greu sa influentati in vreun fel opinia publica si ca aici nu putem avea sentimente proruse. In cel mai bun caz ne este indiferent de soarta lor. In general ii consideram alcoolici, needucati sau amarati.
      Cum va puteti voi imagina ca puteti sa faceti in asa fel incat romanii sa aiba o parere pozitiva fata de mini bolsevicii de la Moscova?
      Daca tot ai adus in discutie WW2 plimba-te prin Rusia cea castigatoare si apoi prin Germania cea rea si o sa vezi cine a castigat acel razboi.
      Vad ca scrii bine in romaneste, insa tu si toti cei care posteaza pe site-urile romanesti opinii anti romanesti si proruse in acelasi timp, ar trebui sa va fie deschis un dosar de prostitutie.
      • +5 (9 voturi)    
        avantaj Putin! (Joi, 19 februarie 2015, 9:34)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_CT

        Ai dreptate cu "aici nu putem avea sentimente proruse", insa din pacate asta nu prea ne ajuta!
        Nu, nu vor reusi sa ne faca sa avem "parere pozitiva fata de maskwa", insa asta nu ii deranjeaza prea mult, rusii au crezut totdeauna in suprematia numarului mare si a fortei brute, nu in persuasiune, convingere sau alte subtilitati.
        Incearca si ei, dar daca nu reusesc, nu este nicun bai, le raman ca argumente cele 30.000 de tancuri si resursele cvasi-nelimitate ale unei Federati ce se intinde pe doua continente (deocamdat, pt ca este in expansiune).
        • +5 (9 voturi)    
          te inseli (Joi, 19 februarie 2015, 10:09)

          Klaus_CT [utilizator] i-a raspuns lui hot news

          De ce nu o spui pe aia dreapta? Ca Rusia se intinde pe doua continente, insa numarul lor este de 140 milioane, iar etnici rusi sunt maxim 110 milioane. Durata lor de viata este de 71 de ani (65 de ani la barbati si 76 de ani la femei), iar natalitatea este dezastruoasa. Se preconizeaza ca pana in 2050 numarul cetatenilor rusi va scadea pana la 100 de milioane de persoane. Cam putin pentru o tara care se intinde pe doua continente, nu crezi?
          In aceasta "mareata" tara oamenii traiesc in mizerie si sunt de ras cazurile in care sate intregi nu primesc gaz rusesc, desi conductele trec prin dreptul localitatilor respective.
          Armata lor isi calca in picioare vecinii, cum ar fi Georgia si Ucraina si amenint avoalat Kazahstanul. Nu mi se pare ca Rusia este bun exemplu de tara in care oamenii isi doresc sa traiasca.
    • +11 (19 voturi)    
      fhurtin tu esti ? (Joi, 19 februarie 2015, 8:59)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui echidistantul

      altfel imi vine greu a crede ca exista asemenea romani ce gandesc rau despre natia lor... chiar si platiti.
      Primitivi romanii? Primitiv e putin ce a pus mana pe bata si gura pe "minciuna'' a.i. sa se mentina cu mafia lui la putere.
    • +15 (23 voturi)    
      Agenti de influenta (Joi, 19 februarie 2015, 9:03)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui echidistantul

      Din pacate sectiunea de comentarii la orice articole legate de conflictul din Ucraina pute din ce in ce mai tare a postaci pro-rusi. Mai rasfirat baieti, mai rasfirat.
    • +2 (12 voturi)    
      mie nu mi se pare prorus (Joi, 19 februarie 2015, 9:50)

      Nelu-SM [utilizator] i-a raspuns lui echidistantul

      mie nu mi se pare prorus comentariul lui echidistantul.
      Studiati putin istoria nu doar interesul.

      Era o vorba intre regi, nobili si etc: "intotdeauna poti plati jumate populatia unei tari sa o omoare pe cealalata".

      Ceva de genul acesta se poate intampla si azi. Capitalismul a adus iluzia ca omul chiar poate face ceva cu viata lui si ca chiar conteaza. Ce lupta usoara o sa aiba rusii cu europenii care vor doar sa isi traiasca vietile nederanjati. Ar da multe numai sa aiba pace.

      In acest timp rusnacii isi vor un rost si Putin le ofera. Ii lipseste la Putin un motiv de genul: Nato ne-a ataca fratii in Ucraina sau Nato ne-a doborot 2 avioane. Urmeaza eroismul.
      • +5 (9 voturi)    
        Capitalismul...iar Socialismul ? (Joi, 19 februarie 2015, 10:12)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Nelu-SM

        in perioada 1984-1989...ma chinuaiam sa prin semnalul bruiat de securitate al postului Europa Libera, mai exact sambata de la 15 la 17 cand erau difuzate US Top Hot Hundred si UK Top Hot Hundred de catre Andrei Voiculescu...la miezul noptii acelasi neobosit Andrei Voiculescu difuza timp de o ora noutatile musicale..duminica dupa slujba de la Vatican era Radu teodoru - Metronom dominical by request...deci...Socialismul ce mi a oferit ? program teve cu El Maximo...radio cu vocea lui El Maximo..iar in rafturile librariilo era Cartea lui El Maximo..de mancare nu mai zic..ca se stie..pun in mod rational in excel Capitalism vs Socialism..si cu Mandrie si ratiune dau naibii socialismul...pe bune acum
    • +2 (4 voturi)    
      ... (Joi, 19 februarie 2015, 10:20)

      cartograful [utilizator] i-a raspuns lui echidistantul

      @asa zisul "echidistant": aici era vorba de armament rusesc in Ucraina nu de elucubratii cu romani in UK. E bine ca se trezesc si NATO si mass-media occidentala si vad ceea ce se stia de prin vara anului trecut: armament rusesc de ultima ora (si care se afla oficial doar in dotarea Fed Ruse) implicat in conflictul din UA. Primul T-72B3 a fost distrus in UA inca din iulie 2014, la putin timp dupa doborarea lui MH-17. Prin septembrie a fost capturat unul din ele, a fost filmana inclusiv aparatura de origine franceza de la interior. Nici sistemul Pantsir nu e la prima fotografiere pe teritoriul UA.
  • +12 (16 voturi)    
    Geografia, alianta si feliile salamului (Joi, 19 februarie 2015, 9:00)

    Daniels22026 [utilizator]

    Daca incepe un razboi cu Rusia, atunci Marea Britanie impreuna cu Franta pot constitui impreuna pilonul apararii in Marea Baltica. Ca sa nu mai pomenesc de Germania si Polonia, sau de contributia restului aliantei.

    Iar SUA ar putea constitui pilonul frontului sudic. Impreuna cu Romania si mai ales Turcia, NATO poate distruge toata flota rusa din Marea neagra in primele zile de razboi. Nici nu mai amintim despre Canada, Italia sau Australia.

    In timpul asta, doar asa pentru distragerea atentiei, Japonia poate organiza niste exercitii militare de amploare linga Vladivostok.

    Daca mai adaugam sarea si piperul sanctiunilor economice, generalii rusi s-ar putea sa-si revizuiasca increderea in capacitatea strategica a lui Putin. Cred ca fosta lui nevasta, femeie serioasa dupa toate aparentele, era mai priceputa la geografie.
    • +10 (12 voturi)    
      am o intrebare..vis a vis de postacii separatisti (Joi, 19 februarie 2015, 9:11)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      crezi ca ei vor muri de foame ? asta in lumina celor expuse...cine le mai baga ruble pe card ? aaaa..ii vom vedea la ambasad lor cu gard electric stand la rand pentru mancare de la cantina saracilor...da....nu m am gandit la asta...dar va fi si frustrant ca nu vor mai avea acces la net..nasol de postacii pro rusi...taras bulga/gustav555/evoque similar mazeta..si echidistantu asta..care semana ca exprimare cu mircea badea
      • +8 (10 voturi)    
        Papagali utili (Joi, 19 februarie 2015, 9:37)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Dupa razboi, oportunistii pomeniti de tine, vor vocifa cel mai tare impotriva Rusiei ingenuncheate. Se vor jura ca ei au fost intotdeauna impotriva tendintelor expansioniste ale Rusiei.

        Pina una-alta, nu e rau deloc daca Rusia plateste astfel de papagali. Plata lor e o contributie (mica dar totusi o contributie) la ingenuncherea economica a Rusiei. Banii astia rusesti sint cheltuiti poate in Europa. Ei vorbesc bine romaneste. De aceea banuiesc ca sint romani si traiesc in Romania sau in Europa. SRI-ul stie mai bine. Plata lor e importanta. Putem chiar sa-i incurajam pe papagali:

        Comentati, comentati si iar comentati! Dar nu degeaba! Sper sa va luati plata la timp. Nu lucrati pe datorie!!! NATO are nevoie de voi!
    • +8 (10 voturi)    
      Cred ca Putin...... (Joi, 19 februarie 2015, 9:46)

      novator [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      ......joaca la cacialma.

      In timp ce lasa de inteles ca ar putea interveni in tarile baltice, in fapt, isi continua noul tip de razboi prin destabilizarea fostelor state satelit ale URSS, din estul europei.
      Cu o bulgarie si o serbie filoruse, o ungarie revansarda visatoare la imperii apuse si care deja sta capra si o fosta cehoslovacie foarte bine "priponita" in relatii economice, aproape vitale, cu Rusia, in flancul estic al UE si NATO mai raman doar doua state - Romania si Polonia.

      Romania, prin ticalosii pe care a inceput DNA-ul sa ii adune, este o tinta relativ usoara si doar aversiunea pentru rusi, adanc inradacinata in constiinta cetateanului de rand, a zadarnicit planurile dughino-putiniste de destabilizare.
      Aici, Putin va juca pe cartea moldovei si a minoritatii maghiare pentru a ne destabiliza.

      Pericolul din interior este mai mare decat armata rosie pentru ca o gasca de tradatori corupti, este mult mai eficienta decat orice armata din lume.
      • +3 (7 voturi)    
        oricat de insistenti sunt bolshevicii (Joi, 19 februarie 2015, 9:58)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui novator

        istoria NE INDEAMNA sa avem respect fata de Prezent, sa cinstim Judecatorii si procuroii DNA - RESPECT - sa ne "dezbracam" de zoaiele de Stanga prin eliminarea lor la urmatoarea votare din 2016 macar cu 10 % mai purin si asa in parlament vor ajunge cu 10 % mai putini p$d isti (oricum multi din ei au dosare penale si nu vor mai putea candida si pan ain 2016 mai ntra p$d isti la brutarie destui..inclusive de la vrancea) Ursul Bolshevick are o mare problema cu prezenta NATO in Marea Neagra si in Turcia, oricat se screm bulgarii si ungurii sa faca ceva...vor ajunge GRATIS Colonii NATO...alegatorii bulgari si ungru INCA nu realizeaza ca uresese nu le da gaze degeaba..le da gaze ca s aii subjuge pe minim o suta de ani...Ardealul a fost este si va fi parte din Romania...de ce ? pentru ca timp de 25 de ani minoritatea maghiara putea s aplece in ungaria daca isi doreau cu ardoare..ins anu au facut o..agentii destabilizatori din UDMR si acompaniati de Tokes si au pierdut foarte mult din audienta...apoi o invazie militara a honvezilor maghiari..e ridicol...NUMAI populatia romana active din Transilvania este NUMARIC peste armata maghiara...si ei honvezii sunt constienti ca nu mai ramane material seminal unguresc daca fac vreo prostie...si asa ungurii vor fi..cum sa spun...autostersi ca natziune
    • -1 (5 voturi)    
      Star Wars (Joi, 19 februarie 2015, 10:04)

      Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Danutule, bea-ți lăpticul si du-te la culcare. Probabil ai pierdut toată noaptea la calculator cu jocuri de război si ești încă tulburat. Ai sa vezi ce bine este.
      La celălalt de mai sus, "domnul", nu mai am ce sfaturi sa-i dau, e irecuperabil.
      • +1 (3 voturi)    
        daca te botezai gustav666 (Joi, 19 februarie 2015, 11:07)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        mai era ceva..INSA ..voi bolshevicii nu aveti finetzuri..suntei ATEI si ATEI..muritzi
      • +3 (3 voturi)    
        Gura aiurita (Joi, 19 februarie 2015, 11:18)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        Sa ai gura aurita! Fie ca toate razboaiele sa se poarte numai in jocuri de calculator. Imi doresc sa traim mult. Iar la batrinete sa ne dai peste nas, ca ne-am agitat degeaba. Iti promit sa-ti felicit sincer optimismul, daca va fi cazul. Pentru ucrainieni insa, razboiul e deja o realitate crunta. In ciuda optimismului tau.

        Multa sanatate iti doresc!
        • +1 (3 voturi)    
          Star Wars e singurul film vazut (Joi, 19 februarie 2015, 11:12)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

          de postacul pro rus..cu...sunet /dublat in Limba Rusa..cinematografia occidental nu mai este frecventabila la Moskwa de mai bine de 20 de ani..cred Yeltsin a mai lasat niste filme vechi cu cowboy sa vada mujicii..in rest..premiile BAFTA sau Oscar sunt SF pentru mujici..in cinematografele lor ruleaza filme documentare ..color..nu alb negru cu un Phutin care impusca tigrul Siberian..ocrotit prin Lege Internationala...sau alte animale salbatice nevinovate...dar vinovate ca au ajuns in catarea lunetei lui Phutin...cum se zice..copi facut la batranetze este Phutin ..diagnosticat in Faza Actuala a Bolii cu ceva Sindrom teribil...imi este mila de rusul de rand..IArna..se va prelungi o (posibila) Iarna Nucleara
  • +3 (3 voturi)    
    WORNING !!! (Joi, 19 februarie 2015, 9:53)

    Azra [utilizator]

    Domnule Stoltenberg,,
    daca Rusia simuleaza presiuni asupra statelor baltice, este cu siguranta vorba de o diversiune si, in cazul in care realmente va voi sa testeze reactia NATO, cu siguranta nu o va face acolo ci in alta parte, mai la sudul est-european!!.Deci fiti foarte vigilenti Dvs. cei de la NATO si noi romanii. Rusia a invatat si foloseste foarte bine lectiile celui de al doilea razboi mondial. Imi vine in minte aici diversiunea organizata de aliati, in privinta debarcarii in Europa, pe care Berlinul o astepta in zona Pas de Calais, cea mai ingusta parte a Canalului Manecii, dar aliatii au debarcat cu succes in Normandia, dupa o perioada de intensa dezinformare,in care germanii au cazut in cele din urma.
  • -1 (9 voturi)    
    Hmm... (Joi, 19 februarie 2015, 10:09)

    Skipper1 [utilizator]

    Ni se tot arata poze si NI SE SPUNE ca sunt rusesti...
  • -2 (6 voturi)    
    ... (Joi, 19 februarie 2015, 10:33)

    vitan.sandu [utilizator]

    "Cine uita istoria are sanse sa o repete". Foarte multi din comentatorii de mai sus se pare ca nu au habar de istoria mai veche si mai recenta a europei rasaritene. O analiza pertinenta a instoriei ar mai reduce din "avantul" comentariilor, atat pro cat si contra de mai sus.
    • +5 (5 voturi)    
      Inteleptul (Joi, 19 februarie 2015, 12:26)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      Sa nu-mi spui?! Daca ne cuceresc rusii, o sa tina cont ca tu n-ai comentat impotriva lor. Si-o sa-ti ofere ratia de vodka ce ti se cuvine pentru neutralitate.

      Bravo! Retinerea ta e foarte inteleapta. Te-ai pus bine si cu rusii si cu NATO. Nimic rau nu ti se poate intimpla! Esti tare!

      Precis de la analiza pertinenta a istoriei ti se trage tie intelepciunea.
  • -1 (1 vot)    
    Rusia nu va mai destabiliza pe nimeni (Joi, 19 februarie 2015, 15:56)

    John M. [utilizator]

    in urmatorii 100 de ani.
    Americanii se vor muta in Ucraina-sau ce a mai rams din ea- si restul se va citi in cartile de istorie.
  • +1 (3 voturi)    
    articol instructiv-educativ (Joi, 19 februarie 2015, 17:21)

    zizin [utilizator]

    "Why does Britain have a problem with Russia?" (19.02.2015)
    by Timothy Bancroft-Hinchey

    http://english.pravda.ru/opinion/columnists/19-02-2015/129855-britain_russia-0/


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă