UPDATE 21 de crestini decapitati. Egiptul bombardeaza pozitii ale jihadistilor in Libia (armata)

de Carla Dinu     HotNews.ro
Luni, 16 februarie 2015, 9:00 Actualitate | Internaţional

Avioane de razboi egiptene au bombardat luni dimineata pozitii ale gruparii Statului Islamic (SI) in Libia, la cateva ore dupa ce organizatia jihadista a revendicat intr-o inregistrare video decapitarea a 21 de crestini egipteni, a anuntat armata de la Cairo.

Presedintele Abdel Fattah al-Sisi a convocat de urgenta, duminica seara, Consiliului National de Aparare si a jurat sa-i pedepseasca pe "ucigasi" intr-o maniera "adecvata".

"Fortele noastre armate au desfasurat luni atacuri aeriene impotriva unor tabere si locuri de adunare sau depozite de arme ale SI din Libia," scrie un comunicat de presa al armatei citat de AFP.

Posturile de televiziune au aratat avioane de lupta care decolau duminica noaptea spre Libia vecina.

Cairo a anuntat doliu national timp de sapte zile, iar egiptenii asteapta cu nerabdare luni dimineata, un anunt dupa reuniunea de urgenta a Consiliului National de Aparare care a durat toata noaptea.
























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

11628 vizualizari

  • +24 (24 voturi)    
    Foarte buna (Luni, 16 februarie 2015, 9:18)

    adrian88000 [utilizator]

    reactia Egiptului.
    Dar pentru viitor nu cred ca mai trebuie sa se astepte decapitari pentru a se reactiona.
    Daca se cunosc tabere , depozite de arme sau locuri da adunare ale jihadistilor , acestea ar trebui bombardate imediat. Oriunde ar fi ele.
    • -7 (17 voturi)    
      Las-ca-n Romania nu-i decapitam doar ii batjocorim (Luni, 16 februarie 2015, 9:46)

      Fabricat la Tv - in Romania [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

      ca pe ultimii nenorociti, nediscriminatoriu si fara apel,

      ca sa curatam locul si sa punem in locul credintei fundurile (noastre) goale si politicienii
      • +4 (14 voturi)    
        nu inteleg prea bine (Luni, 16 februarie 2015, 10:01)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Fabricat la Tv - in Romania

        la ce te referi...
        ii badjocorim pe cine? pe crestini?
        ce ai fumat fratica?!
        vreau sa fiu si eu badjocorit cu bani si terenuri gratis de la stat si cu scutiri de taxe si impozite
        • -3 (13 voturi)    
          Chiar daca... (Luni, 16 februarie 2015, 10:34)

          Anna O. [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          ...Dvs. n-ati fumat nimic, Dvs.sunteti cel care " badjocoriti " limba romana. Caci verbul este " a batjocori " !
          • +1 (3 voturi)    
            si totusi... (Luni, 16 februarie 2015, 13:57)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Anna O.

            desi este o greseala gramaticala (pentru care imi cer scuze), nu prea inteleg cum aceasta greseala face argumentul meu invalid cum pari sa pretinzi in acest comentariu.
            Eu inca astept o explicatie la faptul ca singura institutie care nu este impozitata cand face profit este discriminata si batjocorita.
            • +4 (6 voturi)    
              Nu pot sa vorbesc... (Luni, 16 februarie 2015, 14:46)

              Anna O. [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

              ...in numele colegului adrian88000, dar cred ca se referea la crestinii obisnuiti, (nu la clerici )si la valul de nemultumire ( ca sa nu zic ura ) care amesteca reprezentantii institutiei numite Biserica ( care s-au compromis in repetate randuri, unii dintre ei ) cu oamenii de rand, care au credinta autentica.
              Imi cer scuze daca v-am jignit, am eu o problema cu respectul pentru limba romana.
              • +1 (1 vot)    
                Pentru colega Anna (Marţi, 17 februarie 2015, 21:35)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Anna O.

                Ma confunzi cu anonimul " Fabricat".
                Nici o suparare !
                • +1 (1 vot)    
                  Asa e! (Miercuri, 18 februarie 2015, 8:57)

                  Anna O. [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

                  Mi-am dat seama mult mai tarziu...Scuze amandurora!
        • -3 (7 voturi)    
          Mai degraba e mina Fratiei Musulmane a lui Morsi (Luni, 16 februarie 2015, 10:55)

          dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Am auzit de Statul Islamic in Siria, pe urma in 2014 a ajuns prin Irak insa filiala Libia a aparut practic anul acesta pe internet.

          Fratia Musulmana a fostului presedinte egiptean Mohamad Morsi, pro american, executa atacuri anti copte (vezi: http://www.hrw.org/news/2013/08/21/egypt-mass-attacks-churches ). Daca intr-adevar au fost omoriti recent crestini arabi (dar nu sub forma circului din video), cel mai probabil Fratia este responsabila.

          In orice caz este foarte suspecta aceasta bombardare (o informatie adevarata sper adica nu avem de-a face cu o minciuna, o intoxicare) a teritoriului Libian de armata egipteana, doar pe baza unui clip video evident regizat si care prezinta trucaje. Trebuie asteptat sa vedem ce se ascunde in spatele acestei inscenari.
          • +1 (1 vot)    
            Pentru Dumitrica (Marţi, 17 februarie 2015, 21:36)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

            Acelasi comentariu cu coppy si paste l-ai facut la alt articol.
            Il imiti pe Ponta sau nu mai ai inspiratie ?
  • +5 (7 voturi)    
    e... (Luni, 16 februarie 2015, 9:59)

    liviu_ [utilizator]

    cam asta e reactia corecta, nu "condamnam vehement atacurile , dar sunt o minoritate si noi trebuie sa iubim si aparam in continuare arabii si trebuie sa le dam ajutoare sociale si azil politic"
  • +1 (11 voturi)    
    Oameni nevinovati victime a religiei. (Luni, 16 februarie 2015, 10:05)

    kax [utilizator]

    21 de oameni victime a religiei. Atata timp cat o sa existe o separare religioasa intre oameni, religia o sa isi faca treaba, si o sa omoare oamenii.
    • +1 (9 voturi)    
      Daca cei 21 sunt victime "a religiei", (Luni, 16 februarie 2015, 11:09)

      s.t.e.f. [utilizator] i-a raspuns lui kax

      inseamna ca, urmarind acelasi rationament, si cei care i-au omorat sunt tot victime ALE religiei, ca ei, saracii, erau oameni normali si iubitori inainte sa dea peste ei religia. Tu iti dai seama ce debitezi?
      Lucrurile sunt simple aici, nu trebuie sa fii savant ca sa le intelegi. Religia e doar un pretext pentru criminalii astia care adera la ISIS, iar cei 21 de crestini sunt victime ALE unor descreierati, retardati, tampiti care s-au trezit cu arme in mana si sete de sange.
      • +6 (6 voturi)    
        spuneti lucrurilor pe nume (Luni, 16 februarie 2015, 13:27)

        gog [anonim] i-a raspuns lui s.t.e.f.

        religia agresoare este mereu musulmana si victima e mereu crestina. nu mai spuneti victime ale religiei, caci si crestinismul e religie dar nu taie capete.
        • -4 (8 voturi)    
          Nu mai taie azi (Luni, 16 februarie 2015, 14:32)

          kax [utilizator] i-a raspuns lui gog

          In istorie, si crestinismul taia si ardea la oameni in veselie.
          Nu e sanatos sa ascuzi lucrurile astea sub preș.
          Ca sa intelegi de ce fac aceste lucruri, acesti oameni, trebuie sa te uiti un pic in trecut.
          Din ignoranta se nasc monstrii.
          • +2 (2 voturi)    
            Ne uitam (Marţi, 17 februarie 2015, 21:38)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui kax

            in trecut , dar traim in prezent !
        • +5 (7 voturi)    
          Cel putin aparent, (Luni, 16 februarie 2015, 16:23)

          s.t.e.f. [utilizator] i-a raspuns lui gog

          religia musulmana are mai multi descreierati in randurile ei la momentul actual. Oricum, actele lor sunt mult mai bine mediatizate. Asta nu inseamna ca toti musulmanii sunt criminali.
          Si crestinismul a avut derapaje groaznice in trecut, asta nu inseamna ca toti crestinii sunt criminali.
          Ce incerc sa spun e ca ce au facut oamenii astia e inacceptabil, indiferent de motive. Trebuie prinsi si pedepsiti. Acuzatiile aduse unei intregi religii in acest context nu sunt doar inutile, dezinformate si ilogice ci de-a dreptul perverse.
          • -1 (3 voturi)    
            informatia cea multa vine dintr-un mediu crestin (Luni, 16 februarie 2015, 22:45)

            kax [utilizator] i-a raspuns lui s.t.e.f.

            Actiunile acestui stat, implementeaza doctrina religioasa. Pe unde trec instituie legi islamice de forta. Daca intradevar actiunile lui pur politice, imi cer scuze, recunosc ca nu m-am informat cu privire la adevarata lor motivatie, am citit doar din singurele surse de pe internet care sunt preponderent dintr-un mediu crestin.
          • +1 (1 vot)    
            pentru s.t.e.f (Marţi, 17 februarie 2015, 21:44)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui s.t.e.f.

            Corect ! Imi dai voie sa am o obiectie la o fraza de a ta , totusi ? "Si crestinismul a avut derapaje groaznice in trecut, asta nu inseamna ca toti crestinii sunt criminali"
            Daca spunem ca a avut derapaje , hai sa folosim tot timpul trecut ambele verbe.
            Si sfarsitul frazei, mai corect cred eu, va fi...
            .." asta nu inseamna ca toti crestinii AU FOST criminali".
            Esti de acord ?
            • +1 (1 vot)    
              Ai dreptate... (Miercuri, 18 februarie 2015, 12:10)

              s.t.e.f. [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              a fost o scapare. Mersi de corectie.

              Ca sa continui, putin, ideea pe care o sugerezi:
              Crestinismul este in mod evident intr-o alta etapa a dezvoltarii decat islamismul. Dar asta e o alta discutie.
      • -4 (6 voturi)    
        Credinta in Dumnezeu iti incețoșează vederea. (Luni, 16 februarie 2015, 14:52)

        kax [utilizator] i-a raspuns lui s.t.e.f.

        Poate nici tu nu iti dai seama ce debitezi. Argumentele tale nu sunt suficiente, pentru mine.
        Foarte multi oameni zic ca aceste acte criminale, sunt consfintite de o credinta puternica in Dumnezeu. Eu ader la teoria cum ca Cuvantul lui Dumnezeu are putere de convingere, si te face sa ai astfel de porniri.
        Decapitarile astea sunt facute in numele lui Dumnezeu. Cel putin asa sustin ei.
        • +3 (5 voturi)    
          Sunt exemple de criminali... (Luni, 16 februarie 2015, 16:16)

          s.t.e.f. [utilizator] i-a raspuns lui kax

          si parveniti in istorie pentru cam orice religie/credinta. Includ aici si ateismul, pe langa crestinism, islamism si altele. Presupun ca esti f bine documentat cu privire la crestinism si islamism. Daca ai nevoie de exemple de criminali atei iti ofer unul: Stalin.

          Deci teoria ta universala nu e doar lipsita de orice fundament sau argument logic ci e si jignitoare la adresa milioanelor de crestini, musulmani samd care duc o viata pasnica.
          • +1 (3 voturi)    
            ii (Luni, 16 februarie 2015, 18:44)

            baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui s.t.e.f.

            mai servesc si eu citiva atei genocidari, hitler, mao, pol pot, asta asa la prima vedere si fara multa cautare. Asta e un trol musulman sau neo marxist care trebuie sa sustina islamonazismul, ca atita poate si el, in nemarginita lui capacitate intelectuala. El crede ca e subtil echivalind crestinismul cu islamismul. Si mosul rosu ateu, adept al pseudoreligiei criminale numita comunism, iliescu pe numele lui, zicea in '90 ca toti am fost comunisti.
            • -2 (4 voturi)    
              propaganda religioasa separa oamenii (Marţi, 17 februarie 2015, 0:08)

              kax [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

              Ambele sutin existena unui singur zeu, si promit viata dupa moarte. Ce zici de aceaste echivalari fundamentale?
              Este uimitor cum lucrurile triviale sunt puse pe tapet ca facand diferenta. Asa imi pare ca procedezi si tu bec, te legi de detalii de implementare. Mi se pare amuzant sa consideri ca diferenta intre islam si crestinism o face zilele de post, sau cat de lunga e rugaciunea.
          • -2 (4 voturi)    
            sacru vs. ratiune (Luni, 16 februarie 2015, 23:48)

            kax [utilizator] i-a raspuns lui s.t.e.f.

            Se tot da exemplu lui Stalin, Mao, Hitler...
            ca si cum acestia au defilat cu genocidul in numele ateismului, si nu in numele unei ideologii politice, economice, sociale.
            Este foarte important sa se faca distinctie intre sfant/sacru si rational. Cu rationalul poti discuta, cu sacrul nu. La rational nu exista limite satirice, in care sa il ridiculizezi pana nu mai poate, in schimb, daca ridiculzezi credinta religioasa, intrii in zona acelui sacru pentru care iti dai si viata ca sa il aperi. 17 morti in Paris luna trecuta pentru ca s-a satirizat sacrul.
            • +2 (2 voturi)    
              Am sa ma limitez la (Marţi, 17 februarie 2015, 10:17)

              s.t.e.f. [utilizator] i-a raspuns lui kax

              a-ti corecta derapajele istorice. Daca nu stii istoria URSS-ului, google it. Iti dau cateva detalii, poate te trezesti.
              Au murit foarte multi oameni prin inchisori si lagare sovietice, pentru ca nu erau atei. Asta e epurare pe criterii religioase, oricum ai invarti-o. Ateii erau considerati superiori, ceilalti meritau sa moara. Dar de ce ma chinui, cand pentru tine sunt cu totii "victime a religiei"...

              Nu vreau sa sugerez ca ai fi in stare sa executi oameni religiosi, nu te cunosc. Dar superioritatea si atitudinea (din categoria "si-o merita, pentru ca cred") pe care le afisezi pe aici sunt lipsite de respect. Nu mai spun ca esti departe de a arata iubire.
      • -2 (2 voturi)    
        nu divinitatea te face iubitor (Marţi, 17 februarie 2015, 0:25)

        kax [utilizator] i-a raspuns lui s.t.e.f.

        Ooooo, abia acum inteleg exact ce zici.
        Tu zici a nu ai cum sa fi iubitor daca nu si crezi intr-un zeu. Ma faci sa rad.
        Exemplu clar la mine, jur cu mana pe inima, am si martori, ca sunt iubitor si tolerant si ca nu cred in existenta vreunui zeu.
        • +1 (1 vot)    
          Iti "desenez" inca o data, poate intelegi (Marţi, 17 februarie 2015, 9:54)

          s.t.e.f. [utilizator] i-a raspuns lui kax

          Am scris ca sunt atat oameni iubitori cat si criminali in TOATE taberele: atei, crestini, islamisti, etc.
          Criminalii trebuie pedepsiti, ceilalti incurajati.

          Nu iti contesta nimeni credinta in inexistenta unui zeu, Don Quijote. Ti se pune la indoiala doar ingamfarea cu care afirmi ca ateii sunt cei care formeaza societatea perfecta. Cred ca si Hitler avea idei asemanatoare, doar alte criterii.
  • -7 (13 voturi)    
    Dragilor (Luni, 16 februarie 2015, 10:09)

    dandra [utilizator]

    Tilul corect este: 21 de oameni au fost decapitati.

    crestinii "e" si ei oameni:(
    • +9 (9 voturi)    
      In stirea initiala (Luni, 16 februarie 2015, 10:37)

      Anna O. [utilizator] i-a raspuns lui dandra

      Aceea cu video-ul oripilant, se mentioneaza clar cuvantul " cross ", adica cruce. Acei oameni au fost decapitati pentru ca erau crestini.
      • -4 (8 voturi)    
        Râca intre religii, omoara oamenii. (Luni, 16 februarie 2015, 11:05)

        kax [utilizator] i-a raspuns lui Anna O.

        Corect. De erau oameni normali, nu avea nimeni treaba lor.
        • +2 (4 voturi)    
          "Oamenii normali" sunt musulmanii ? (Luni, 16 februarie 2015, 12:56)

          Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui kax

          E gluma lunii :-)))))))
          • -5 (7 voturi)    
            Eu zic ca nici ei nu sunt normali. (Luni, 16 februarie 2015, 15:02)

            kax [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

            Poti intreba un crestin si ai sa vezi ce o sa zica legat de religia lui.
            Poti intreba un musulman si ai sa vezi ce iti raspunde legat de adevarata credinta in Dumnezeu.
            Chestia asta cu crestinismul si islamismul e ceva nou printre oameni. Ai putea sa te uiti un pic in istorie sa vezi de ce se omoara adeptii acestor doua mari religii intre ei de sute de ani. E ceva ce tine de puterea de convingere a noului Dumnezeu (Dumnezeul lui Avram), care naste actiuni, care de multe ori duce la omoruri.
    • +6 (8 voturi)    
      Nu chiar (Luni, 16 februarie 2015, 10:40)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui dandra

      Au fost decapitati pentru ca erau crestini, nu pentru ca erau oameni.
    • +3 (3 voturi)    
      Noroc de til (Luni, 16 februarie 2015, 12:55)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui dandra

      Altfel credeam ca te referi la titlul :-))))
  • -8 (10 voturi)    
    hmm (Luni, 16 februarie 2015, 10:46)

    Mazeta [utilizator]

    Oare s-a terminat primavara arabă sau încă n-a început?
  • +6 (6 voturi)    
    asta e doar inceputul (Luni, 16 februarie 2015, 13:19)

    poki [anonim]

    urmeaza apocalipsa. Dar sa nu disperam, de moarte nu scapa nimeni.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă