VIDEO Danemarca, in stare de alerta: Un al doilea atac armat, la o sinagoga. Presupusul autor al ambelor atacuri a fost ucis

de I.C.     HotNews.ro
Duminică, 15 februarie 2015, 9:27 Actualitate | Internaţional

Un al doilea atac la Copenhaga
Foto: Captura Youtube.com
Un al doilea atac armat a avut loc in capitala daneza Copenhaga, de aceasta data asupra unei sinagogi, in noaptea de sambata spre duminica, doi politisti fiind raniti, unul in picior si celalalt la brat, transmite Reuters. Politia daneza a impuscat un barbat, dupa o vanatoare de proportii, despre care sustine ca este atat autorul atacului de la sinagoga cat si al atacului terorist de sambata de la o cafenea din capitala daneza, in care un civil si-a pierdut viata si 3 politisti au fost raniti.



Doi civili au murit in atacurile de la Copenhaga. Premierul danez a descris primul atac, care prezinta unele asemanari cu atacurile islamiste de la Paris din luna ianuarie asupra redactiei saptamanalului de satira Charlie Hebdo, drept un atac terorist.



Un barbat a fost ucis in primul atac, produs asupra unei cafenele in care avea loc o dezbatere pe tema islamului si a libertatii de expresie. La dezbatere participa si controversatul artist suedez Lars Vilks, amenintat cu moartea in repete randuri din cauza unor caricaturi ale profetului Mahomed. Politia daneza sustine ca acesta a fost tinta atacului.

O alta persoana a murit intr-un atac asupr unei sinagogi aflate in apropierea cafenelei.
























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

14372 vizualizari

  • +2 (36 voturi)    
    In numele libertatii de a persifla neingradit, (Duminică, 15 februarie 2015, 9:55)

    ofCAER [utilizator]

    eu iti multumesc, Charlie Hebdo & Co!
    • -12 (22 voturi)    
      Intoxicare! Al II-lea atac in Danemarca e fictiv! (Duminică, 15 februarie 2015, 18:01)

      dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui ofCAER

      Ce atacator comite un atentat si a doua zi cind toata politia este pe strazi mai efectueaza unul, parca special pentru a fi omorit?! Este ridicol.

      Nu a existat nici un al doilea atac armat in Danemarca. Acest ultim atentat este o simpla intoxicare, o minciuna, cu ajutorul careia guvernul de la Copenhaga incearca sa pacaleasca lumea acreditind ideea ca autorul, comun in ambele situatii, a fost omorit si cu asta politia si-a facut datoria.

      Danemarca repeta acelasi scenariu circaresc al evenimentelor false aplicat de Franta in cazul Charlie Hebdo unde, dupa atacul real cu autori neidentificati nici pina azi, conducerea de la Paris a inventat atentate ulterioare care au dus chipurile la lichidarea autorilor asasinatelor de la revista evreiasca ce caricaturiza religia mahomedana.

      Acelasi cliseu fusese aplicat anterior de SUA la atentatul din Boston cind, tot asa, s-au inventat fapte ulterioare in urma carora unul din atentatori a fost prins iar celalalt omorit. In realitate acei frati Tarnaev sunt persoane fictive.

      America poseda insa o masina de propaganda foarte puternica si isi permite sa pretinda, pentru credibilizare, ca unul din atentatorii de la Boston isi asteapta judecata. Franta si Danemarca nu au decit solutia atacatorului omorit deoarece orice miscare de genul "l-am prins, se afla in arestul politiei, pregatim procesul" poate fi relativ usor demascata drept intoxicare, minciuna.
      • +3 (5 voturi)    
        Stii tu din Pocreaca adevarul (Luni, 16 februarie 2015, 6:43)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Cum de nu ai ajuns Mesia inca...tre' sa fie un mare mister, incalcit, banuiesc.
      • +2 (4 voturi)    
        adevarul lui dumitrica (Luni, 16 februarie 2015, 10:13)

        Ce FaciFoca [anonim] i-a raspuns lui dumitrica

        bravo dumitrica,tu ai inteles cum sta treaba. occidentul decadent, cu justitia lui putreda si media vanduta ocultei financiare manipuleaza cetatenii occidentali abulici si fara nicun tzel. statul islamic, china si rusia si modele de justitie, adevar, dreptate si libertate. si tocmai de-aia se lupta occidentul cu aceste faruri calauzitoare ale omenirii - sa le darame si sa ne bage pe toti in bezna sclaviei.
    • -2 (8 voturi)    
      Miștocăreala... (Duminică, 15 februarie 2015, 18:38)

      AlinL [utilizator] i-a raspuns lui ofCAER

      ...nu ține loc de înțelegere.

      Cîtă vreme o să ne raportăm la musulmani ca la niște sub-oameni asemenea lucruri vor continua să aibe loc. Poți crede că musulmanii sînt naivi, la fel de naivi ca românii care se înghesuie la moaște dar asta nu ar trebui să te facă să te simți îndreptățit să-ți bați joc.

      Nu mi-am propus să te conving - am senzația că tu dorești cu orice preț să rîzi de alții mai slabi poate decît tine - doar că nu e nimic de rîs în toată chestia asta. Doar pentru că ai dreptul formal de persifla neîngrădit nu înseamnă că e o idee bună să o faci oricînd, oricum, oriunde. Crezi că dacă persiflezi un copil pe copil îl doare mai puțin?
      • +2 (2 voturi)    
        Amice, de cum gindesti tu, e taman (Luni, 16 februarie 2015, 9:19)

        ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui AlinL

        vitavercea.
        Adica ai inteles de-a-ndoaselea. Imi pare rau.
    • -5 (17 voturi)    
      Ciudat, comentarii pro evreiesti cu multe plusuri! (Duminică, 15 februarie 2015, 19:12)

      dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui ofCAER

      Notez ca aproape toate comentariile de la acest articol, despre atacuri antisemite in Danemarca, sunt pro evreiesti si au multe plusuri.
      Evreii sunt uriti de majoritatea europenilor incluzindu-i si pe romani.
      Aproape toti cei care scriu articole si mesaje pe Hotnews sunt evrei ca altfel statistic nu se explica ploaia de mesaje pro evreiesti, anti arabe si anti romanesti din rubrica de comentarii.
      • +8 (12 voturi)    
        Las-o mai moale (Duminică, 15 februarie 2015, 23:01)

        Skeptical [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Mai Mohamed, vezi-ti tu de semiluna ta si nu mai vorbi in numele romanilor. A fi roman n-are nimic de-a face cu a fi impotriva primitivilor, pedofillor, fanaticilor, arabilor si teroristilor sinucigasi musulmani.
        • -4 (4 voturi)    
          hehe (Luni, 16 februarie 2015, 1:22)

          Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui Skeptical

          Vad ca HN citeaza din susrsa de propaganda Russia Today.

          Dar vai, cum asa?!
        • -7 (9 voturi)    
          Te inseli daca crezi ca sunt musulman (Luni, 16 februarie 2015, 1:36)

          dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui Skeptical

          Romanii nu au nimic cu arabii, nu ne deranjeaza si nu vedem de ce sa facem propaganda impotriva lor. Ne sunt mult mai utile relatii bune cu tarile musulmane decit cu Israelul asa ca dintre arabi si evrei ii vom sustine pe primii.
          • +1 (5 voturi)    
            Recita poezioara la Mecca (Luni, 16 februarie 2015, 2:17)

            Skeptical [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

            .
          • +3 (7 voturi)    
            Treziti-va domnule (Luni, 16 februarie 2015, 3:00)

            LuciaTatarascu [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

            Daca sinteti de la vreo ambasada araba va inteleg, cistigati si dv. o bucata amara de piine.

            Daca sinteti intr-adevar roman, ceea ce nu se vede, ar trebui sa va deranjeze atentatele teroriste ale arabilor "moderati", dorinta lor de a pune pumnul in gura definitiv celor care "insulta profetul" si chiar si altora care n-au facut absolut nimic. Pe romanii educati nu ma reprezentati cu propaganda aceasta arabista diluata si obsoleta, asa ca poate ar trebui sa va reconsidere ambasada statul de plata, e o irosire de resurse si nici petrolul nu mai are pretul pe care il acea.
          • +1 (1 vot)    
            Aici ai dreptate (Luni, 16 februarie 2015, 15:09)

            Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

            Esti doar pur si simplu IDIOT, indiferent ce religie sau natiei ai avea.
  • +36 (46 voturi)    
    mda... (Duminică, 15 februarie 2015, 10:23)

    meee [anonim]

    si dupa asta cateva ziare o sa se mai cenzureze si pana sa ne dezmeticim o sa ne inchinam la allah (sau la un ak inainte sa fim impuscati).

    poate exagerez, dar daca chiar tinem la libertatile noastre ar trebui sa actionam.
    • +13 (19 voturi)    
      Tu nu... (Duminică, 15 februarie 2015, 15:09)

      Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui meee

      Tu nu te vei închina lui Allah, dar urmaşii tăi aproape sigur. Maxim a patra generaţie după tine - maxim ! Şi ştii de ce ? Pentru că arma cea mai "letală" a expansionismului islamic nu e terorismul, ci reproducerea biologică.
      Poate că noi ţinem la libertăţile noastre, dar la ale stră-strănepoţilor nu prea ne stă gândul.
      • -6 (8 voturi)    
        Pai solutii sunt (Duminică, 15 februarie 2015, 17:54)

        Alui [anonim] i-a raspuns lui Tescovin

        Inca de pe vremea celui de-al doilea razboi mondial. Interesant e faptul ca initial Hitler dorea mutarea pasnica a evreilor din Europa(cred ca le-ar fi oferit si bani sa place). Dar dupa ce a izbucnit razboiul, solutia respectiva nu i-a parut practica. Si ganditiva ca evreii nu facusera ce-au facut musulmanii. Si au fost si mai multi(cica 20 de milioane). Prevad ca in viitor cine va vrea sa castige alegeri in Europa, va trebui doar sa discute solutii din astea.
  • +29 (41 voturi)    
    DA DOAMNE MINTEA EUROPEANULUI ... (Duminică, 15 februarie 2015, 11:35)

    arheopterix [utilizator]

    ...DE PE URMA . . Cind Papa , la infiintarea UE a propus mentionarea explicita a caracterului crestin al Europei , politicienii s-au opus . Nu sunt un habotnic, dar nu putem sa nu observam ca violentele la care asistam sunt de natura religioasa ,datorate poate in parte , si acestei omisiuni . E ca la circulatie , daca nu sunt semne de circulatie , lucrurile degenereaza dupa principiul ,, obraznicu maninca praznicu ,, E de discutat .
    • +20 (38 voturi)    
      Nu asta este problema (Duminică, 15 februarie 2015, 11:54)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui arheopterix

      Și într-o Europă cu caracter creștin s-ar găsi musulmani să se arunce în aer sau să împuște-n stânga și-n dreapta. Problema este faptul că este permisă imigrația din țările musulmane.

      Majoritatea de musulmani sunt pașnici, dar să zicem că 0.1% au tendințe teroriste. În acest caz, chiar și la 10000 de imigranți musulmani, se vor găsi 10 teroriști.

      Din păcate, eu văd doar două soluții.

      Prima ar fisoluție este stoparea completă a imigrației, inclusiv pentru musulmanii pașnici.

      A doua ar fi condiționarea imigrării în UE de
      convertirea la creștinism (sau ateism), iar oricărui aplicant i s-ar pune în față un pahar cu vin și ceva bacon pentru a-și dovedi sinceritatea.
      • +20 (28 voturi)    
        Este simplist dar este o opinie bună. (Duminică, 15 februarie 2015, 12:16)

        vali47 [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        Nu ar trebui permisă imigrația de nici-un fel.Imigrația masivă din ultimul timp a creat exagerările naționaliste.Să se accepte un imigrant numai dacă are asigurat un loc de muncă,sau cere și i se acordă azil.Să reținem ca și țiganii români(bulgari,sârbi) au creat probleme care se răsfrâng asupra țărilor de baștină.Ce obligație au țările din vestul Europei să-i primească și hrănească pe toți săracii lumii?Și după toate astea,tot imigranții să pretindă drepturi mai mari decât populația autohtonă.Dacă ești muncitor poți trăi și la tine acasă,poate nu ca în vest,dar nu te oprește nimeni să-ți perfecționezi traiul.
      • +19 (23 voturi)    
        reciprocitate (Duminică, 15 februarie 2015, 12:22)

        capitan [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        când tarile de origine din care provin acesti musulmani nu vor mai îngradi libertatatea de expresie, nici celelalte religii, atunci abia lucrurile vor începe sa se schimbe.
      • -8 (18 voturi)    
        Convertirea?!?!? (Duminică, 15 februarie 2015, 14:28)

        Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        "convertirea la creștinism (sau ateism), iar oricărui aplicant i s-ar pune în față un pahar cu vin și ceva bacon pentru a-și dovedi sinceritatea"

        Sincer, ati tras un schnaps inainte de a scrie textul? Oare la aeroport nu ar fi suficient sa ii intrebi pe oameni daca sunt sau nu teroristi? Ce sa ii mai trecem prin detector...
        • -1 (3 voturi)    
          ... suie-te d-ta... (Duminică, 15 februarie 2015, 18:25)

          Observatore [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

          ... in avion de pe un asemenea aeroport ... .
      • +10 (10 voturi)    
        lol (Duminică, 15 februarie 2015, 15:38)

        asda [anonim] i-a raspuns lui Nyk1

        nu se poate asa ceva. Eu propun control asupra ceea ce le spune popa in moschee. de acolo vine buba.
    • +10 (34 voturi)    
      europeanul e mai degraba de partea musulmanilor (Duminică, 15 februarie 2015, 12:00)

      Crup [utilizator] i-a raspuns lui arheopterix

      Europa, in special cea de vest, nu mai este demult crestina. O mica minoritate (in jur de 10-15%) mai sunt acolo crestini. In schimbi, peste o jumatate de secol vest-europenii au fost spalati pe creier despre binefacerile incomensurabile si inestimabile ale multiculturalismului, multiculturalism a carui fanion - cel mai important si cel mai de stimat - este islamismul.
      In acelasi timp, in cadrul aceleiasi spalari agresive pe creier de o jumatate de secol, s-a incoculat ideea ca de fapt crestinismul n-a fost decat o miscare criminala care n-a facut decat rau in istorie. Spre deosebire de islamism, care acum multe sute de ani, intr-adevar era mai tolerant decat azi si a permis aparitia artelor si stiintelor la curtea califatelor (istorice).
      Daca va veti uita la emisiuni ale unor televiziuni consacrate in Occident, cand vine vorba despre istoria orientului interconectata cu istoria Occidentului, mereu exista o nota de mare admiratie fata de acel islam (de pe vremuri), in corelatie cu barbarismul crestinismului.
      Aici se omite insasi faptul ca tranzitia fantastica de altfel de la evul mediu la epoca contemporana, cu remodelarea in foarte bine a societatii sub toate aspectele ei, are la baza tocmai crestinismul. Sigur, la afirmatia mea anterioara f multi vor protesta vehement, tocmai pe baza unei pareri a lor, sincere, dar deformate de informatiile (directe sau indirecte) care au stat la baza culturii lor generale.
      In prezent, avand in vedere tocmai cele spuse mai sus, tendinta agresiva in vest este sa se spuna ca acei teroristi sunt o exceptie si islamul este o religie a pacii. (sigur ca a pacii, din moment ce in Coran se specifica explicit obligatia musulmanului sa participe la genocidul definit in Coran ca jihad, razboiul sfant).
      Sigur, acum occidentalii nici nu prea mai au de ales... cealalta varianta e sa recunoasca ca si-au bagat singuri si nesiliti de nimeni bombele in case si ca acele bombe se inmultesc exponential (a se vedea natalitatea).
    • -4 (24 voturi)    
      si poate apoi si mintea dumitale (Duminică, 15 februarie 2015, 12:08)

      Mihai-G [utilizator] i-a raspuns lui arheopterix

      1. Vaticanul s-a plans de nementionarea caracterului crestin al Europei cand se discuta Tratatul Constitutional al EU, in anii 2000, si nu la infiintarea UE.
      2. Ce treaba are un tratat despre cum functioneaza institutiile europene cu Biserica?
      2. Crimele unui idiot fanatic sunt datorate faptului ca UE nu a scris in tratat despre crestinism? Ce legatura e intre cele doua?
      Ar deveni fanaticii islamisti mai pasnici daca noi am zice ca in Europa suntem crestini, ceea ce e oricum departe de adevar?
      3. Regulile sunt foarte clare in toate tarile europene si peste tot in lume, nu ai voie sa omori oameni. Daca faci asta ori intri la inchisoare, in cel mai bun caz, ori esti omorat, ca in cazul de fata. De ce alte semne de circulatie ai nevoie?
      • 0 (4 voturi)    
        raspunsuri si opinii (Duminică, 15 februarie 2015, 18:29)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui Mihai-G

        1. corect, dar atentie, ca indiferent ca este Constitutie , indiferent ca este Tratat , se reglementeaza drepturile, obligatiile si modul in care ti le exerciti. Sa ne amintim ca Franta a spus NU prin 2005 ?
        2. Are urmatoarea treaba :
        - daca declari ca Europa este crestina, o uniune (sau chiar asociere) are la baza caracterul crestin, respectiv, toate drepturile, obligatiile, raporturile si chiar relatiile bazate pe cutuma, uzante, ... vor avea la baza principii crestine ;
        - daca declari ca ateismul guverneaza drepturile, obligatiile si modul lor de exercitare, atunci, ai permis implicit si posibilitatea dezvoltarii anarhiei, deoarece un mare procent de atei, sunt anarhisti ;
        - daca declari multiculturalismul, trebuie sa fi foarte stapan pe situatie, sa securizezi granitele (in mod israelit), sa intaresti disciplina si coercitia interna la modul anglo-francez, sa iti dezvolti o diplomatie la modul anglican si sa iti dezvolti o retea de informatii externe si interne la modul englezo-rus/sovietic .
        3. nu prea ai nevoie desemne de circulatie, daca iti propui sa spulberi 4-5 biciclisti de pe contrasens, , 4-5 de pe sensul tau de mers, 5 mame cu copii de mana, si alte 10 cu carucioare, pietoni ... cateva zeci pe treceri, si alte cateva zeci pe langa treceri, pentru ca in final sa sfarsesti spulberand cateva masini cu oamnei cu tot. Vinovat, si responsabil, este cel ce i-a dat carnetul, l-a bagat in selectul club al conducatorilor auto, si i-a dat si masina.

        Pentru dl. Crup Cand ati fost ultima data in Vest, si in care parte a Vestului?Bisericile germane din Bavaria (din Franconia Superioara, pana in Alpi), din vechea Suabie, pana in zonele Colmar - Landau, mai ales cele rurale sunt PLINE Duminica !Si nu sparg seminte, nu cersesc, si nici nu schimba retete de pandispan ! Nu pot scrie despre o aceeasi aglomeratie in zonele Koeln, Frankfurt, Mainz, sau Berlin, insa Germania Meridionala este foarte credincioasa, indifernet ca sunt evanghelici sau catolici.
  • -5 (17 voturi)    
    rusi nemernici (Duminică, 15 februarie 2015, 12:15)

    rerenenegate [utilizator]

    Tocmai ce mi-am scris in cv - sa nu ma angajeze daca au rusi pe acolo. Chiar nu conteaza daca au participat la macel, dar vor primi un pumn in gura de la mine...
  • +19 (19 voturi)    
    Islamismul ăsta se întinde ca o ciună (Duminică, 15 februarie 2015, 12:57)

    ploiesteanu [utilizator]

    în numele libertății religioase. De ce nu există libertatea asta și la islamiști ?
    • -2 (10 voturi)    
      Meanwhile in Europe (Duminică, 15 februarie 2015, 13:18)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      In acelasi timp, in varii orase din Europa zeci de europeni sunt ucisi, zilnic, din varii motive... bani, gelozii, putere, prostii. E mult mai probabil sa mori intr-un accident de masina, decat omorit de unul din cei peste 1 miliard de musulmani.
      De ce ai avea tu, un roman parlit, mai multe drepturi sa emigrezi in Franta, decat unul provenit dintr-o tara colonizata de francezi?
      E hilar ca un agarici provenind dintr-o tara ai carei locuitori beneficiaza din plin de libera circulatie, se opune liberei circulatii a celorlalti, pentru ca vezi doamne n-o sa mai fim crestini.
      Egalitate, dar nu pentru catei...
    • -6 (10 voturi)    
      Cine ridică ziduri piere, (Duminică, 15 februarie 2015, 15:32)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      cine permite libera circulație a oamenilor, informației, resurselor prosperă, asta-i lecția istoriei.
      • +2 (6 voturi)    
        Ai lipsit de la istorie (Duminică, 15 februarie 2015, 18:29)

        Robert M [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Europa a rezistat invaziilor pentru ca s-a aparat.
        Problemele au inceput sa apara exact atunci cand a deschis portile cetatilor si a invitat dusmanii declarati.
        Orientalii nu au mintea scurta, ca a europenilor, ei isi continua campaniile de cucerire din trecut.
        Tinerii din europa nu inteleg aceste aspecte, ei cred cu tarie in minciunile multiculturalismului sinucigas.
  • +8 (12 voturi)    
    islam (Duminică, 15 februarie 2015, 13:52)

    Gabriel [anonim]

    Daca facem un calcul simplu al maturitatii religiei islamice in raport cu crestinismul, observam ca el se afla inca in Evul Mediu 1300-1400 si prezinta aceeasi intoleranta religioasa, morala, intelectuala ca a crestinismului din perioada respectiva. Islamul trebuie sa se maturizeze, sa-si reinterpreteze propriile versete referitoare la lupta importiva necredinciosilor (djihad-ul).
  • +9 (9 voturi)    
    DRAGII MEI (Duminică, 15 februarie 2015, 14:28)

    arheopterix [utilizator]

    Nyk 1 , Crup , Mihai G . In primul rind va multumesc ca v-ati obosit sa-mi raspundeti. Nu ma erijez in atoatecunoscator ,dar poate niste reglementari mai explicite genul ,, asta-i casa noastra daca va place , sunteti bine veniti , daca nu, nu,astea sunt regulele aici , astia suntem noi si ne simtim bine asa ,samd ...E foarte important ca popoarele europene , mai ales cele mai avansate , sa stabileasca reguli clare pentru toti nu numai pentru primitivi dar si pentru cei mai ramasi in urma ca noi . Acum ca Multiculti este mort e cazul sa se puna piciorul in prag . Nu e cazul sa ne certam intre noi precum bizantinii inainte de caderea orasului in mina turcilor.E in joc viitorul copiilor nostri nu e gluma , si nu am spus-o eu .
    • +2 (10 voturi)    
      Total de acord (Duminică, 15 februarie 2015, 16:00)

      mopsu [utilizator] i-a raspuns lui arheopterix

      iar in Romania au fost destule cazuri de musulmani ( turci, irakieni, sirieni ) care au omorat romance care traiau cu ei, de ticalosi ce sunt...
      • 0 (10 voturi)    
        Dar romani? (Duminică, 15 februarie 2015, 16:58)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui mopsu

        De romani care si-au omorat nevestele nu ai auzit?
    • +10 (12 voturi)    
      exemplu european (Duminică, 15 februarie 2015, 16:14)

      ahmed [anonim] i-a raspuns lui arheopterix

      In Dobrogea sunt peste 16 nationalitati, nici macar nu se remarca deosebiri decat poate de sarbatori, cand vin turcii si tatarii cu baclavale la servici, sau romanii si lipovenii cu oua de pasti sau cozonac...In rest totul e firesc si discret, nimeni nu are vre-un comentariu la apartenenta religioasa ale celuilalt. Dar au inceput sa apara in Constanta studentele sau azilantele arabe/africane ninja cu ''cagulele'' pe fata si mult tupeu, si asta ma pune pe ganduri...
  • -3 (5 voturi)    
    orient vs occident (Duminică, 15 februarie 2015, 17:21)

    samka [utilizator]

    'In islamism exista un puternic program de umilire a femeii. Din punct de vedere bioenergetic, pamantul ne este mama, iar soarele - tata. Programul de distrugere a femeii este programul de distrugere a intregului pamant. In acest plan, islamismul si alte religii orientale actioneaza in sensul contrar civilizatiei occidentale, in care aspectul teluric (atasamentul fata de trup/ necesitatile pamantesti) este intensificat. Deci, cu cat se ataseaza mai mult civilizatia occidentala de valorile pamantesti, cu atat mai mult trebuie sa creasca agresivitatea (orientului) fata de teluric. Si acest proces se poate termina cu distrugerea planetei, in particular printr-un razboi nuclear. Oricat ar parea de ciudat, situatia se rezolva intr-un singur plan: intoarcerea culturii occidentale la prioritatea valorilor spirituale.'
    - S.N. Lazarev
  • 0 (4 voturi)    
    False memorii, false probleme, false rezolvari (Luni, 16 februarie 2015, 2:46)

    newlook [utilizator]

    False memorii, false probleme, false rezolvari.

    Am vazut azi un reportaj despre cum niste parinti adoptivi nemernici - pe fondul tacerii autoritatilor - au creat unui copil de 5 ani false memorii, cum ca la varsta de 2 ani omorase pe cineva. Genul de intrabari-sugestii era: "Si dupa ce l-ai omorat, ce ai facut? Bravo, ia o bombonica !"

    In USA nu trec doua saptamani fa ca media sa anunte un (sau mai multi) nebun(i) care au mai omorat x oameni nevinovati, ba cu o pusca de asalt, ba cu trei pistoale, ca Rambo. Acum trei zile, politiaCanadiana si cea americana au colaborat si au blocat niste nebuni americani care, in cooperare cu alti nebuni canadieni - vroiau sa repete ST Valentine al lui Capone in Halifax, NS, Canada.

    Toata lumea ia lucrurile asa cum sunt: NEBUNI; fel de fel de dezaxati. Nu religie, rasa, culoare sau alte tampenii frecvente prin media si analizele europene.

    Pe de alta parte stau si ma intreb: cat de sanatos mintal poate fi unul a carui singur scop in viata e sa batjocoreasca credinta altora?
    • -1 (1 vot)    
      Foarte bine punctat, (Luni, 16 februarie 2015, 11:29)

      s.t.e.f. [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      insa ma tem ca ai de-a face cu oameni foarte hotarati in convingerile lor(anti-crestinism, anti-islamism, anti-religie, anti-tot).


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică