Merkel, Hollande, Poroshenko si Putin au ajuns la Minsk pentru intalnirea "ultimei sanse"/ Discutiile vor fi reluate de dimineata

de I.C.     HotNews.ro
Miercuri, 11 februarie 2015, 17:16 Actualitate | Internaţional

Putin si Porosenko
Foto: Twitter/inforesist
Presedintele francez Francois Hollande, cancelarul german Angela Merkel si liderul de la Kiev Petro Poroshenko au ajuns la Minsk miercuri dupa-amiaza pentru discutiile de pace asupra crizei din Ucraina, informeaza Reuters.

  • Urmareste LIVETEXT cele mai importante momente ale intalnirii de la Minsk

Ora 02:00 Ministrul adjunct de externe rus Grigori Karasin: Discutiile s-au purtat pana tarziu in noapte, dar, cel mai probabil, vor fi reluate de dimineata (Sputniknews.com)

Ora 01:10 Ria Novosti: Secretarul de presa al Presedintelui rus Vladimir Putin, Dmitri Peskov, a declarat ca negocierile continua la aceasta ora intr-un format restrans

Informatii oficiale despre cursul si detaliile discutiilor sunt foarte putine, iar cele care apar din cand in cand cu trimitere la surse neidentificate in cea mai mare parte nu pot fi verificate.

Ora 23.40 Cei patru lideri au avut o runda de discutii, la Minsk, dupa care intalnirea s-a continuat in format extins, cu includerea ministrilor de externe si este inca in desfasurare. Pe Twitter circula fotografii de la inceperea intalnirii, inclusiv una in care Putin ar fi rupt un creion (Euractiv)

Ora 19:56: Putin si Poroshenko si-au strans mainile, la inceputul discutiilor, potrivit televiziunilor rusesti, preluate de AFP.

Ora 19.36: Petro Porosenko, inainte de intalnire: "Situatia fie merge spre detensionare si incetarea focului, ori scapa complet de sub control"

Ora 19.33: Cei patru lideri au inceput discutiile la Minsk. Putin si Porosenko au venit separat, Merkel si Hollande impreuna, transmite Reuters. Gazda intalnirii, Lukasenko (presedintele belarus), i-a dat lui Merkel un buchet de flori la sosire.

----------------------------------
Presedintele rus Vladimir Putin a ajuns miercuri seara la Minsk. Avionul sau a aterizat pe aeroport in jurul orei 16,00 GMT, o ora dupa cele ale sefilor de stat german, francez si ucrainean.

Francois Hollande si Angela Merkel urmeaza sa discute cu Petro Poroshenko inainte de intalnirea cu Vladimir Putin, au declarat surse din anturajul presedintiei franceze, citate de AFP.

Hollande si Merkel, care au avut deja o scurta discutie pe aeroportul din Minsk, au plecat la bordul aceleiasi masini si urmeaza sa discute cu Poroshenko inainte de inceperea oficiala a summitului.

Liderii Rusiei, Ucrainei, Germaniei si Frantei se intalnesc miercuri seara pentru a incerca sa ajunga la un acord de incetare a focului si pentru a pune punct conflictului pro-separatist din estul Ucrainei in care si-au pierdut viata peste 5000 de persoane incepand cu aprilie 2014.

Presedintele ucrainean Petro Poroshenko declara marti ca negocierile de pace de la Minsk reprezinta una dintre ultimele sanse pentru declararea unui armistitiu neconditionat in conflictul cu separatistii sustinuti de Rusia.

"Intalnirea de maine de la Minsk este una dintre ultimele sanse pentru declararea unui armistitiu neconditionat si retragerea armamentului greu", i-ar fi transmis presedintele ucrainean ministrului spaniol de Externe, Jose Manuel Garcia-Margallo, intr-o convorbire telefonica, potrivit comunicatului.

Reusitele separatistilor impotriva fortelor guvernamentale in estul Ucrainei au dat un imbold unei initiative diplomatice de a se incerca negocierea unui acord de pace, miercuri, la Minsk, in Belarus.















Comentarii alese de moderator

  • dA (Miercuri, 11 februarie 2015, 20:27)
    Babilou [utilizator]

    Fara sa-l acuz direct pe newlook, ce e interesant e ca in presa occidentala e plin de "utilizatori" pro-rusi. Luati de ex linkul asta pe Globe and Mail, din Canada (http://www.theglobeandmail.com/news/world/ukraine-peace-talks/article22906976/comments/). De obicei, ca si aici pe HN, majoritatea utilizatorilor ce posteaza sunt cei ce o fac de obicei. Priviti postarile de la un articol omolog ca acesta de pe HN: e plin de utilizatori cu nume noi ca "'The govermedia lies you", "The media lies you", "Solidarity forever" etc.... au inceput utilizatorii frecventi pe site sa se intrebe ce se intampla... Plus ca toate comentariile antirusesti au voturi majoritar negative.....
    Concluzia o trageti singuri : WWI, WWII, WWW....








Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebariulor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

34179 vizualizari

  • +13 (15 voturi)    
    Omisiune sau nu? (Miercuri, 11 februarie 2015, 17:22)

    artistul [anonim]

    In articol vad doar cei trei crai au ajuns... cel de-al patrulea ori a fost omis ori se lasa asteptat... folosind o tactica veche de negociere?
    • +5 (11 voturi)    
      Nu vine . (Miercuri, 11 februarie 2015, 17:48)

      Mirobo [utilizator] i-a raspuns lui artistul

      Il trimite pe Lavrov sau Medvedev.
    • +4 (10 voturi)    
      ha ha (Miercuri, 11 februarie 2015, 17:48)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui artistul

      Pai aia 3 nu erau DEJA acolo. Putin venise cu tancu anterior :) :)
    • +12 (14 voturi)    
      Lamurire (Miercuri, 11 februarie 2015, 18:00)

      ionelutu [utilizator] i-a raspuns lui artistul

      ...Cel de-al patrulea este gazda acolo :)
    • +4 (12 voturi)    
      Al 4-lea e pitic....e jet lee de mujicia (Miercuri, 11 februarie 2015, 18:17)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui artistul

      ajunge mai grei, mdehhh...are pasii mai mici.
    • +9 (9 voturi)    
      al patrulea..... (Miercuri, 11 februarie 2015, 20:14)

      novator [utilizator] i-a raspuns lui artistul

      .....a venit cu o ora intarziere, aratandu-si astfel dispretul sau imens fata de interlocutori si fata de subiectul discutiilor.

      De ce s-au intalnit respectivii ?! Doar pentru a mai fi, inca odata, umiliti de Putin ?
      Parca sunt din filmele cu prosti !
  • +4 (10 voturi)    
    Dar Putin ? (Miercuri, 11 februarie 2015, 17:43)

    adrian88000 [utilizator]

    Sau Moskova e mult mai departe de Minsk , decat este
    Parisul sau Berlinul ?
    • +11 (13 voturi)    
      NATO ar trebui sa invete de la Putin (Miercuri, 11 februarie 2015, 20:28)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      Adica, NATO sa nu mai faca atata taraboi ca trimit arme, ca nu trimit, ca fac una, ca fac alta.
      Sa trimita pur si simplu 3 convoaie militare, cu cate 1000 de camioane pline de "ajutor umanitar". Si gata povestea.
      Ce trimit rusii in camioanele lor, poate sa trimita si NATO.
      Atata vreme cat nimeni nu stie ce-i in camioanele trimise de Putin, nu vad de ce-ar sti Putin ce-i in camioanele trimise de NATO?
      Bineinteles ca ar fi un fel de joc "s-antalnit hotul cu prostul" dar daca Putin nu accepta alta solutie, NATO nu trebuie sa se lase batjocorit in asemenea hal.
  • -24 (42 voturi)    
    Vor fi negocieri "de buna credinta" (Miercuri, 11 februarie 2015, 18:16)

    newlook [utilizator]

    Vor fi negocieri "de buna credinta":

    - Porosenko va face inca o data apel public la el insusi sa inceteze focul
    - Merkel va pune lista cu sanctiuni in fata si va transmite vorbele de ocara ale Sultanului de la "Peste Balta", noua Inalta Poarta.
    - Hollande va zice si el ca are doua barcute, dar nu va fi prea mult luat in seama
    - Putin NU va zice. Va face!
    • +4 (22 voturi)    
      corect (Miercuri, 11 februarie 2015, 18:33)

      deville2010 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Trol mujic de 2 ruble( dàlea de criza)
      Vedea-te-as pe tine si pe putin cu vata in nas.filthy mujic
      • -4 (6 voturi)    
        pt moderator (Joi, 12 februarie 2015, 0:28)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui deville2010

        Interesant. Comentarii care fac aluzie la omorârea/moartea unui utilizator sunt îngăduite și chiar notate pozitiv pe HotNews. O fi poziția site-ului sau doar a moderatorului?
        N.R. Ne cerem scuze. Comentariul este deplasat si a fost aprobat din neatentie. Comentariul va fi sters si userul blocat.
        • +2 (2 voturi)    
          dar (Joi, 12 februarie 2015, 11:00)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          comentariile voastre in care aprobati si scuzati toate crimele lui putin si nu numai sint si ele ingaduite si notate pozitiv pe hotnews. Din acest punc de vedere libertatea de exprimare e doar pentru trolii sovietici.
      • 0 (4 voturi)    
        Chiar e necesar sa jignesti pe aici? (Joi, 12 februarie 2015, 1:28)

        Fane Babanu [utilizator] i-a raspuns lui deville2010

        @deville2010 Comentariile aici sunt ca o dezbatere pro si contra unde trebuie sa iti spui parerea liber fara sa fii jignit.
        La o discutie fatza in fatza cum ai reactiona? La fel? Sau iti vei expune punctul de vedere cat mai rational si cu argumente?
        @newlook gluma ta nu a inteles-o multa lume chiar daca ai pus ghilimele
    • +7 (17 voturi)    
      Haraso (Miercuri, 11 februarie 2015, 18:45)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Ce-ar fi sa te semnezi Невлоок, ca sa nu mai fie nici o indoiala? Auzi, Porosenko apel la el insusi sa inceteze focul. Stii ceva? Porosenko e acasa la el.
      • -7 (15 voturi)    
        Prietene, ia citeste asta (Miercuri, 11 februarie 2015, 19:18)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui ac

        Prietene, ia citeste asta:

        http://www.hotnews.ro/stiri-international-19262110-francois-hollande-angela-merkel-petro-porosenko-fac-apel-incetare-imediata-focului-estul-ucrainei.htm

        Acum, tinand cont ca Porosenko e parte implicata in conflict, zi si tu, la cine face el apel?
      • -1 (5 voturi)    
        Acasă ? (Miercuri, 11 februarie 2015, 21:17)

        Gâgă [anonim] i-a raspuns lui ac

        Şi-n Cernăuţi la fel ? La el acasă ?
    • +4 (10 voturi)    
      dA (Miercuri, 11 februarie 2015, 20:27)

      Babilou [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Fara sa-l acuz direct pe newlook, ce e interesant e ca in presa occidentala e plin de "utilizatori" pro-rusi. Luati de ex linkul asta pe Globe and Mail, din Canada (http://www.theglobeandmail.com/news/world/ukraine-peace-talks/article22906976/comments/). De obicei, ca si aici pe HN, majoritatea utilizatorilor ce posteaza sunt cei ce o fac de obicei. Priviti postarile de la un articol omolog ca acesta de pe HN: e plin de utilizatori cu nume noi ca "'The govermedia lies you", "The media lies you", "Solidarity forever" etc.... au inceput utilizatorii frecventi pe site sa se intrebe ce se intampla... Plus ca toate comentariile antirusesti au voturi majoritar negative.....
      Concluzia o trageti singuri : WWI, WWII, WWW....
      • +1 (3 voturi)    
        WW 3 (Miercuri, 11 februarie 2015, 22:20)

        tyty [anonim] i-a raspuns lui Babilou

        la 15 minute distant a...
      • -7 (9 voturi)    
        pt moderator (Miercuri, 11 februarie 2015, 23:56)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Babilou

        moderator = „persoană care conduce cu imparțialitate o dezbatere, de obicei, publică, o masă rotundă, o emisiune cu mai mulți participanți.”

        (Dex 2009)
        • +5 (5 voturi)    
          Si care-i problema? (Joi, 12 februarie 2015, 3:04)

          Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Mie de exemplu imi plac posturile tale. Caz clasic de "asa NU", in tarile mai evoluate e caz clinic, tratabil.
      • -2 (8 voturi)    
        Nu au voie sa isi exprime parerea? (Joi, 12 februarie 2015, 1:38)

        Fane Babanu [utilizator] i-a raspuns lui Babilou

        Indiferent care ar fi ea. Poate sunt comunisti, poate sunt socialisti, liberali, europeni, rusi. Treaba lor ce posteaza frate. Cati romani au votat cu Ponta in Romania desi stiau ce este si cine este?
        • 0 (2 voturi)    
          Povesti (Joi, 12 februarie 2015, 9:08)

          coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui Fane Babanu

          Una este sa votezi sincer si cu discernamant si alta este sa vinzi votul sau sa te plimbi pe la sectii.

          La fel si pe net, una este sa fii huilofil sincer si alta este sa fii huilofil platit, cu zeci de conturi, incercand sa pareti mai multi decat sunteti cu adevarat.
          • -1 (3 voturi)    
            Prietene ai comentat aiurea (Vineri, 13 februarie 2015, 1:44)

            Fane Babanu [utilizator] i-a raspuns lui coldplayer211

            Nu stiu la cine ai impresia ca dai un reply. Nu ma cunosti, nu stii orientarea mea politica, nu ma baga pe mine in aceiasi oala cu altii. Am contul pe hotnews de cativa ani si eu sunt unul dintre capsunarii care au stat ore intregi ca sa-l voteze pe Klaus in timp ce altii au stat frumusel in casa. Repet: nu ma baga pe mine in aceiasi oala cu altii. Nu sunt huiofil amice, sunt realist, gandesc ca un om de afaceri. Totul dar absolut totul in lumea asta se invarte in jurul banului. Nu are nimeni interes sa se ajunga la un razboi dar daca se ajunge atunci asta e , vei sansa sa te oferi voluntar.
      • +3 (5 voturi)    
        nimic nou sub soare (Joi, 12 februarie 2015, 2:53)

        Stars_and_Stripes [utilizator] i-a raspuns lui Babilou

        Reteaua de troli rusi este bine-cunoscuta pe web. Mai sint si i. utili aferenti, deloc neglijabili numeric, care presteaza gratis. Sint aia care de obicei se revolta ca cica este ingradit dreptul la exprimare (adica la manipulare). Mai mare risul...
  • +1 (15 voturi)    
    Câtă ipocrizie rusească, dar și europeană (Miercuri, 11 februarie 2015, 18:43)

    ady624 [utilizator]

    Se bat A cu B. X intervine de partea lui B dar nu recunoaște nici mort. Apoi vin Y și Z de partea lui A să negocieze. Dar de la negocieri lipsește... B. Păi ce negocieri sunt astea când o parte implicată nu este prezentă? Cine cu cine "negociază"? Nu uitați, declarativ, X nu este implicată în luptă :) Nici Y și nici Z. Negociază A cu alții pentru B? Cum poate X garanta că B vor accepta ce se discută, altfel decât dacă X este chiar B? Indirect sau direct :)

    q.e.d.

    Adrian
    • -12 (14 voturi)    
      te înșeli (Miercuri, 11 februarie 2015, 19:15)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui ady624

      La asemenea nivel, întâlnirile liderilor nu se realizează deloc dacă nu există certitudinea semnării unui acord.
      • +6 (10 voturi)    
        Sa te cred, sa nu te cred (Miercuri, 11 februarie 2015, 20:23)

        BobMuller [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Pe de-o parte colegii tai de breasla iti pot sopti una, alta.

        Pe de alta parte faci parte din diversiune.

        Nu stiu daca sa te cred sau nu.
      • +5 (7 voturi)    
        Nici un acord nu are valoare pt Phutin (Miercuri, 11 februarie 2015, 20:49)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        A dovedit asta din plin. Nici unul dintre principiile bunului simt, again, nu-i este cunoscut lui Phutin. Barbari au fost, barbari or sa ramana forever mujicii.
    • +3 (5 voturi)    
      gresit... (Miercuri, 11 februarie 2015, 19:27)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui ady624

      Folosind necunoscutele tale A, B, X, Y si Z.
      Nu se bat A si B, ci X inventeaza un B care sa se ia la bataie cu A pentru ca mai apoi sa aiba motiv sa-i tina partea. Y si Z stiu acest lucru si de aceea negociaza cu X, pentru ca el are putere de decizie in cazul lui B.
      Daca ipoteza de la care pornesti are datele eronate, oricat de corect ai face calculul, demonstratia va duce intotdeauna la un rezultat gresit.
      • +2 (2 voturi)    
        q.e.d. (Miercuri, 11 februarie 2015, 20:07)

        ady624 [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

        Dacă ai observat, am pus un q.e.d. la sfârșit, am încercat să dovedesc faptul că B = X.

        ...

        Adrian
      • +1 (3 voturi)    
        Absolut fals! (Miercuri, 11 februarie 2015, 22:29)

        LianBerthold [anonim] i-a raspuns lui Adrian

        Dacă premisele sînt greșite, poți trage totuși concluzii corecte (din pură întîmplare). Adică taman invers decît spui tu, cum că "demonstratia va duce intotdeauna la un rezultat gresit.". Dealtfel, e celebră sintagm "Fals implică Orice"
    • +3 (3 voturi)    
      nu e chiar asa (Miercuri, 11 februarie 2015, 19:43)

      marine [anonim] i-a raspuns lui ady624

      B este de fapt X. Si A stie asta si nu accepta pe B la negocieri pe buna dreptate. L-ar legitimiza pe B si ar crea o distinctie clara intre B si X. Dar noi stim cu totii ca sunt una si acelasi lucru. De ce X sa fie reprezentat de 2 ori desi sunt aceeasi entitate?
      • 0 (0 voturi)    
        Asta știam (Miercuri, 11 februarie 2015, 20:06)

        ady624 [utilizator] i-a raspuns lui marine

        Faptul că B = X este evident, însă nerecunoscut oficial. Asta încercam să arăt, că vorbim de o ipocrizie din partea rușilor (dar și a europenilor) pentru că nu spun evidențelor pe față...

        Adrian
    • 0 (0 voturi)    
      pe baza teoremei lui Baqyes (Miercuri, 11 februarie 2015, 23:33)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui ady624

      P(A|B,X)P(B)>1-P(A|B,Y)+P(B|A,Z)
      de unde rezulta ca 1>0.
      Q.E.D.
  • -3 (17 voturi)    
    inca nu (Miercuri, 11 februarie 2015, 18:47)

    pontiac [anonim]

    Au inteles ca la masa trebuie sa fie si americanii,pace fara interese americane nu se poate.
  • +11 (19 voturi)    
    Putin dezinformeaza... (Miercuri, 11 februarie 2015, 18:47)

    ..13 [utilizator]

    Declara ca s-a ajuns la un armistitiu...

    Putin ne crede pe toti tampiti - numai ai lor sunt ai mai destepti si mai puternici - chestia asta o sa il duca la groapa - acum sau mai tarziu - cu siguranta!

    PA Putin!

    P.S.
    Din chestiunea asta ar trebui sa invete UE si SUA. S-a actionat prea tarziu si prea lent. cazul este patologic si ar fi bine daca astfel de cazuri nu ar mai aparea pe arena politica internationala. Ne creaza serioase riduri si disconfort un nebun ca asta si mai sunt si alte lucruri de facut decat cele impuse de catre Putin.

    Ramane cu am stabilit mai devreme -
    PA Putin!
    • -3 (13 voturi)    
      tampiti (Miercuri, 11 februarie 2015, 20:23)

      eu tot eu [anonim] i-a raspuns lui ..13

      poate ca suntem...te simti mai bine sclav al ue si usa?nu au trecut niciodata peste interesele rusiei...nu o vor face nici acum...doar putin circ...
  • +5 (11 voturi)    
    dA (Miercuri, 11 februarie 2015, 18:49)

    Babilou [utilizator]

    FYI, dupa cate imi spune un coleg de origine ucrainiana, aici in Canada, "putin" se traduce ca durerea pe care o ai in spate cand ridici ceva greu, deci s-ar traduce ca "junghi".
    Mare junghi deci.....Putin asta.....
    Cineva care stie rusa poate confirma traducerea.
  • +2 (10 voturi)    
    Al 4-lea (Miercuri, 11 februarie 2015, 19:02)

    CititorulComentator [utilizator]

    Trimite rachetâile...:)
  • +4 (10 voturi)    
    Cu asa orchestra... (Miercuri, 11 februarie 2015, 19:03)

    Ceauceau2 [utilizator]

    Oricum Putin nu mai prea are orchestra se pare...http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/vladimir-putin/11405052/Egypts-Russian-national-anthem-fail-Vladimir-Putins-off-key-welcome-in-Cairo.html .
    Dezastru monsher...si eu cant mai bine decat o intreaga
    fanfara. LOL
  • +13 (17 voturi)    
    MINSK (Miercuri, 11 februarie 2015, 19:18)

    scridon radu-lucian [utilizator]

    Daca tratativele esueaza, va fi un dezastru pentru EUROPA si RUSIA.Spectrul unui razboi este cumplit, cursa inarmarilor va atinge cheltuieli astronomice in defavoarea celor pentru dezvoltare, educatie, sanatate si altele.Un conflict militar generalizat ar fi o catastrofa,practic cu efecte secundare devastatoare si ar duce la instalarea haosului in lume.Va fi o explozie a actelor teroriste in lipsa unor autoritati capabile de a le stopa. Sper in trezirea destul de tardiva a factorilor decizionali.
  • +9 (13 voturi)    
    Pe unde trec rusii... (Miercuri, 11 februarie 2015, 19:24)

    ac [utilizator]

    ... numai minus vad c-au dat de sus pina jos. Ce chestie.
    • -5 (15 voturi)    
      Si astia mai zic ca sunt rus.... (Miercuri, 11 februarie 2015, 19:56)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui ac

      Si astia mai zic ca sunt rus....!
      • +2 (6 voturi)    
        In gandire te asemeni (Miercuri, 11 februarie 2015, 20:55)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Nu tre sa fii nascut in Mujicia numaidecat...si Phutin o repeta in delir in ultima vreme...sunt foarte multi rusi alohtoni in lume pe care el vrea sa-i apere.
  • +2 (6 voturi)    
    Intalnirea "ultimei sanse" (Miercuri, 11 februarie 2015, 19:28)

    gamoto [utilizator]

    Pare ca acordul de la Munchen se va repeta.
    Sa vedem cine va rosti ''Cred că e pace pentru timpul nostru''...
  • +11 (21 voturi)    
    Sa auzim ce spune istoria (Miercuri, 11 februarie 2015, 19:37)

    gamoto [utilizator]

    De la Wikipedia citire sa luam aminte:
    ''Adolf Hitler, în discursul ținut generalilor săi pe 22 august 1939, cu o săptămână înainte de invadarea Poloniei:
    „„Inamicul nu se aștepta să fiu atât de hotărât. Inamicii noștri sunt mici viermi, i-am văzut la München. … Acum Polonia este pe poziția pe care am vrut-o. … Nu mi-e teamă decât că niște nenorociți îmi vor prezenta un plan de mediere în ultimul moment.” ''
    Aceasta este o pilda, schimbati voi personajele!
    • +4 (6 voturi)    
      Continuare (Miercuri, 11 februarie 2015, 20:44)

      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui gamoto

      Apoi a venit 1 septembrie 1939...

      Sper să nu ai dreptate :)

      Adrian
    • +2 (2 voturi)    
      Pace tuturor ! (Miercuri, 11 februarie 2015, 23:06)

      capitan [utilizator] i-a raspuns lui gamoto

      Daca tot ai început pe un ton solemn si eclesial, macar sa continnui :)
      Chiar doresc aceasta pace !
  • +2 (6 voturi)    
    Clovnul, si cancelarul .. (Miercuri, 11 februarie 2015, 22:02)

    andreitr [utilizator]

    cu un ou incearca sa-l salveze pe Porosenko de Sputin cu vorbe...Poate ca totusi ar fi de preferat arme....
  • 0 (0 voturi)    
    pt ca Europa merita mai mult decat Udrea (Miercuri, 11 februarie 2015, 23:50)

    baimarean [utilizator]

    https://www.youtube.com/watch?v=ZxrnlfXYo30&feature=youtu.be

    http://www.zerohedge.com/news/2015-02-11/minsk-summit-begins-live-webcast
    • 0 (0 voturi)    
      http://www.telegraph.co.uk (Joi, 12 februarie 2015, 2:15)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui baimarean

      22.35 So what are the four leaders talking about? Here are the main sticking points, according to AP:

      1. Drawing a new line of division: Ukraine wants the same one that was agreed upon in September, while Russia wants a new line that reflects the rebels' significant territorial gains since then.

      2. Withdrawing Russian troops and equipment from eastern Ukraine: Russia says it does not have any troops and military hardware in the east, a stance scoffed at by Ukraine and Nato.

      3. Securing the Ukraine-Russia border: Ukraine wants to regain control of its border with Russia to stem the flow of Russian fighters and weapons, while Russia says that's up to the rebels who have captured some key border posts.

      4. Giving the separatists more autonomy: Ukraine says it may offer them broad rights under Ukrainian law but Russia wants guarantees. Russia also wants Ukraine to end its financial blockade of the east.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri