Nicolas Sarkozy: Crimeea a ales Rusia si asta nu i se poate reprosa

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 7 februarie 2015, 22:12 Actualitate | Internaţional

Nicolas Sarkozy
Foto: AGERPRES
Fostul presedinte francez Nicolas Sarkozy, lider al opozitiei de dreapta in prezent, a afirmat sambata ca nu poate "reprosa Crimeei" ca "a ales Rusia" si a avertizat impotriva unui nou "razboi rece" cu Moscova, relateaza AFP.

"Avem o civilizatie in comun cu Rusia. Interesele americanilor cu rusii nu sunt interesele Europei cu Rusia", a afirmat fostul sef al statului francez in cursul unei reuniuni la Paris a liderilor partidului de dreapta UMP, pe care il conduce, citeaza Agerpres.

"Nu vrem reizbucnirea unui razboi rece intre Europa si Rusia", a spus el, evocand tensiunile intre Moscova si tarile occidentale, ca urmare a conflictului din estul Ucrainei si a anexarii Crimeii de catre Moscova in martie 2014, dupa un referendum al populatiei locale.

"Crimeea a ales Rusia si asta nu i se poate reprosa", a adaugat Sarkozy, apreciind de altfel ca "trebuie gasite mijloace pentru o forta de interpunere in scopul de a proteja rusofonii din Ucraina".

"Ucraina trebuie sa-si pastreze vocatia de punte intre Europa si Rusia. Ea nu are vocatia sa intre in Uniunea Europeana", a afirmat el.

Declaratiile lui Sarkozy intervin in timp ce succesorul sau socialist Francois Hollande s-a angajat impreuna cu cancelarul german Angela Merkel in intense negocieri cu Moscova si Kiev pentru a incerca sa obtina un acord de pace in Ucraina.

De la intoarcerea in cursul noptii din Rusia, presedintele Hollande a estimat sambata ca aceste convorbiri sunt "una dintre ultimele sanse" de a evita "razboiul".





















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

14578 vizualizari

  • +42 (84 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 22:06)

    dragos234 [utilizator]

    Sarko a ratat o buna ocazie sa taca.
    • +31 (57 voturi)    
      Sarkozy, mai stii cand v-au salvat americanii ? (Duminică, 8 februarie 2015, 0:38)

      clint [anonim] i-a raspuns lui dragos234

      De vreo doua ori, mon ami !

      Acum i-ai lasat ( pentru a cata oara ? ) balta si iata-te aparand interesele celor doua puteri care au distrus Europa acum mai putin de 100 de ani !

      Nu stiu in ce calitate poti tu sta la masa cu astia, probabil pe post de bufon. Cand se enerva Putin pe scutul anti-racheta al americanilor, se uita la tine si is amintea de linia Maginot si imediat ii treceau dracii :)

      Si zici ca in Crimeea oamenii au ales... Cu omuleti verzi inarmati in fata sectiilor de votare. Au ales Rusia la fel cum ati ales si voi sa capitulati. Diferenta e ca pe voi nu v-a intrebat nimeni pentru ca Hitler nu dadea doi bani pe comunitatea internationala, in Crimeeea s-a facut un simulacru de scrutin pentru ca lui Putin ii pasa cat de cat.
      • +13 (15 voturi)    
        tatarii (Duminică, 8 februarie 2015, 4:01)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui clint

        Probabil el nu i-a vazut pe tatarii care protestau impotriva ocuparii Crimeei de catre Rusia.
      • +7 (9 voturi)    
        Chilotii jos (Duminică, 8 februarie 2015, 8:07)

        oilman [utilizator] i-a raspuns lui clint

        Pentru un politician de centru-dreapta cu o politica (cind a fost presedinte) mai putin anti-americana comparat cu alti presedinti ai Frantei, declaratiile lui Sarkozy mi se par ciudate. Se gindeste deja ca ajunge deja presedinte si face un ciubuc vinzind rusilor ceva nave ? Sau un contract favorabil pentru Total in Arctic ? Sau pur si simplu s-a prostit complrt ? Un presedinte al unui membru fondator al UE sa dea verde unei agresiuni evedente ale lui Putin ? in mintea lui Sarkozy Franta si US au mai putin in comun decit Franta si Rusia ? Este oare atit de excitat de valorile democratice ale lui Putin ? Spera sa vina Putin sa-l apere de teroristii islamisti crescuti in Paris si Marsilia si antrenati prin Irak si siria ? Un politician european dintr-o tara NATO e timpul sa stie ca politica chilotilor pe vine nu merge cu Putin
      • +2 (6 voturi)    
        degeaba va ambalati.. (Duminică, 8 februarie 2015, 9:16)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui clint

        e doar o declaratie politica. partidul sau nu e la putere si nu influenteaza deciziile guvernului francez. Sarkozy se pozitioneaza in fata alegatorilor.
        Tehnic vorbind, la rece, Germania si Franta nu au decat de pierdut daca se ajunge la un razboi indirect cu Rusia. UE ar putea usor sa negocieze cu Rusia o impartire a Ucrainei pe sfere de influenta si sa pompeze apoi bani in partea care va ramane mai apropiata de noi. Desigur, e un calcul care nu tine cont de istorie, etica sau morala, dar politica internationala rareori este corecta cu tarile care au nevoie de ajutor..
      • -5 (9 voturi)    
        cizma ucrainiana (Duminică, 8 februarie 2015, 9:46)

        nedumeritul [utilizator] i-a raspuns lui clint

        noua nu ne-a placut sub cizma ruseasca, Este posibil ca si rusilor unde sunt majoritari sa nu le placa sub cizma ucrainieana, mai ales daca ucrainienii se poarta cu ei cum ne-am purtat noi cu sasii din transilvania. Nu comunismul a epurat sasii din Transilvania ci romanii....
        • 0 (0 voturi)    
          Tu vei ramane (Duminică, 8 februarie 2015, 21:41)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritul

          vesnic nedumerit. Eu iti propun ca pana ce te dumiresti sa nu ne mai deranjezi cu postarile tale traznite.De acord ?
          • 0 (0 voturi)    
            de acord (Luni, 9 februarie 2015, 2:14)

            nedumeritul [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

            Nu o sa mai postez pe hot news
          • 0 (0 voturi)    
            e posibil ... (Luni, 9 februarie 2015, 17:45)

            Gheorghescu [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

            sa fiu partial de acord cu adrian 88000?
      • +13 (19 voturi)    
        Crimeea (Duminică, 8 februarie 2015, 11:25)

        ilidia [anonim] i-a raspuns lui clint

        Corect. Rusia a ales Crimeea, nu invers. Despre Franta si francezi : Capra raioasa cu coada pe sus.De cate ori au luat bataie au venit altii sa-i scata din rahat si acum se prefac ca au uitat. Norocul lor e ca nu-i mai ameninta niciun vecin si ca Rusia e departe.
        • +6 (8 voturi)    
          Famous quotes about the French: (Duminică, 8 februarie 2015, 13:37)

          clint [anonim] i-a raspuns lui ilidia

          "I just love the French. They taste like chicken!" ---- Hannibal Lecter

          "France has neither winter nor summer nor morals. Apart from these drawbacks it is a fine country. France has usually been governed by prostitutes." ---Mark Twain

          "I would rather have a German division in front of me than a French one behind me." --- General George S. Patton

          "The French are a smallish, monkey-looking bunch and not dressed any better, on average, than the citizens of Baltimore. True, you can sit outside in Paris and drink little cups of coffee, but why this is more stylish than sitting inside and drinking large glasses of whiskey I don't know." --- P.J O'Rourke (1989)
    • +10 (10 voturi)    
      Meh (Duminică, 8 februarie 2015, 8:29)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      Haraitul asta tocmai a dovedit de ce nu avea ce cauta la carma Frantei. Mujicstan a ales Crimeea, nu invers! Cand deportezi populatia originara si o inlocuiesti cu cercopiteci sovietici, ce crezi ca au sa aleaga aia? Hai sa inlocuim populatia Moscovei cu romani si apoi sa ii punem sa aleaga daca vor sau nu ca bolsevicland sa se alipeasca Romaniei, sa vedem ce iese?
    • +7 (7 voturi)    
      Subscriu ! (Duminică, 8 februarie 2015, 12:48)

      raudegura [anonim] i-a raspuns lui dragos234

      ... dar nu mi se pare ANORMAL ca un francez sa aiba o asemenea abordare
      Ei au introdus comunismul pe usa principala a istoriei.Vezi Comuna din Paris .
    • +2 (2 voturi)    
      Crimea & Rusia (Duminică, 8 februarie 2015, 20:23)

      Joseph18 [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      @dragos234
      Aveti dreptate, putea sa si taca!
      Insa, putea sa o dea si mai ROTUNDA..., si sa-si formulize fraza astfel:

      "Crimeea a ales Rusia - iar Rusia a ales Crimeea! - si asta nu li se poate reprosa",

      Si astfel se vedea si intelege totul ca intr-un veritabil "can-can francez"...
  • +56 (78 voturi)    
    Si daca ... (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 22:21)

    anonim [anonim]

    Si daca Alsacia ar alege Germania in locul Frantei ar avea ce reprosa ?
    • +31 (49 voturi)    
      ... Corect. (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 23:15)

      valy_74 [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      O afirmatie cel putin la fel de pertinenta ca ceaa lui Sarko. Vorba de mai sus, mai bine tacea,
    • +13 (21 voturi)    
      Asa ne trebuie (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 23:33)

      sile [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Si noi ne-am bagat peste francezi cand au ales sa-si mute capitala la Vichy. Ar fi trebuit sa respectam vointa poporului.
      • -5 (19 voturi)    
        "Noi"? (Duminică, 8 februarie 2015, 1:14)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui sile

        "Noi"? Care "noi", amigo? Tu si sotia?
    • +3 (3 voturi)    
      cica ar Impacheta o ptr cadeaux (Duminică, 8 februarie 2015, 9:30)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      mi a spus asta prin skype...tov sarko))))
  • +29 (53 voturi)    
    .... Crimeea a ales Rusia ...... (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 22:21)

    cbogdan [utilizator]

    Sarkozy nu se desminte. Franta este in pana de lideri de o buna perioada. Daca nu-i gasesc pe plan local ar trebui sa caute din import.
    • +3 (3 voturi)    
      Asta se aplica si la noi (Duminică, 8 februarie 2015, 7:37)

      BobMuller [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

      Nu m-ar deranja sa cheltuim cateva zeci de milioane de euro sa angajam niste guvernanti din strainatate.

      Dar din vest, nu din est, nu vreau sa-i inlocuim pe coruptii nostri cu unii si mai corupti.
  • +28 (40 voturi)    
    Musiu Sar c-o zi (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 22:24)

    JG [utilizator]

    Musiu Sar c-o zi, ce ziceai?
    Ca Magrebul a ales sa vietuiasca intre Pirinei si Alpi, pana la Calais?
    Sau Franta nu e tara ta, si de asta nu-ti pasa deloc?
  • +21 (35 voturi)    
    deci decizia e luata - Ucraina rupta' 2 (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 22:33)

    mnicku [utilizator]

    ce smecher ipocrit esti tu , mai sarckozi mic ce esti!!!
    dar daca vin 100 de islamisti si va pun bombe prin franta nu o sa faceti voi referendum ca sinteti de acord sa sprijiniti statul islamic cu fonduri ori sa decretati limba araba limba oficala a frantei ???

    Bravos , inca un pact ribetrof-molotov
    • +9 (17 voturi)    
      mda (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 23:43)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      sfertodoct dar sfatos
  • +7 (27 voturi)    
    a ales o ... (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 22:37)

    rollotomasi [utilizator]

    In primul rand e dubitabil daca a ales in mod liber si corect. Ca alegerea sa fie libera si corecta, ar trebui ca cetateanul sa aiba timp suficient pentru a-si forma o opinie informata privind alegerea pe care o va face. Daca intre anuntarea referendumului si referendumul in sine au trecut nu mai mult de 2 saptamani, nu se poate spune ca ar fi indeplinite aceste conditii. Rusofonii au invocat mereu exemplul Scotiei, numai ca in Scotia au trecut 9 luni intre cele 2 momente si chiar si anuntul privind organizarea Referendumului a fost precedata de ani de consultari.
    In al doilea rand nu toata Crimeea a ales Rusia, localitatile locuite de tatari in mod sigur nu au ales-o.
    • -12 (34 voturi)    
      dar.. (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 23:24)

      nicu ma [anonim] i-a raspuns lui rollotomasi

      dar de unde stii ca tatarii nu au ales Rusia...?...sa fi ales America..???!!!!
      • +17 (29 voturi)    
        Vorbesti si tu ca sa nu taci (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 23:48)

        Armadilo [utilizator] i-a raspuns lui nicu ma

        Tatarii au fost deportati de catre rusnaci, cum ispita sa le placa cu Rusia????

        Despre faptul ca multora din Crimeea li s-au retinut pasapoartele ca sa nu poata vota, despre faptul ca vatul a fost aranjat cu kalasnicoavele la vedere, despre faptul ca unitatile militare ruse erau stationate deja in Crimeea,................

        Sunteti niste libidinosi toti astia care sustineti ce o facut Rusia in Crimeea.

        Ungurul numit Sarkozi vorbeste de Rusia, fara sa stie ce a insemnat Rusia pentru Europa de Est, in mod deosebit dupa al doilea razboi mondial.
        • +3 (5 voturi)    
          Nimeni nu uita! (Duminică, 8 februarie 2015, 8:48)

          Om bun [utilizator] i-a raspuns lui Armadilo

          Da, tatarii nu vor uita niciodata atrocitatile rusilor iar alegerile au fost o cacialma regizata de Moscova. Sarkozi isi da iar importanta de mare politician.
    • -6 (30 voturi)    
      ? (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 23:44)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui rollotomasi

      de ce ar fi ales rusii (majoritari in Crimeea) sa stea cu Ucraina, un stat care-i persecuta la modul cel mai stupid posibil? un pic de judecata nu ti-ar strica
      • +6 (8 voturi)    
        de unde ati scos-o pe asta cu persecutia (Duminică, 8 februarie 2015, 9:09)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Rusilor din Crimeea.
        Va sa zica vreme de vreo 23 de ani(1991-2014) traiesc acolo bine mersi fara sa auzim nimic si subit sunt asa de persecutati ca 2 saptamani fac un referendum si voteaza alipirea de Rusia.
        A, nu e nevoie sa ne spui de unde ai auzit, de la propaganda Rusiei. RT, Vocea Rusiei, etc
      • +2 (4 voturi)    
        tu ce crezi ca ar vota .... (Duminică, 8 februarie 2015, 12:00)

        math [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        ... populatia din Harghita sau Covasna ? Ar vrea sa fie in Ungaria, in Romania sau sa fie independenti ?

        Si vorbim de vot absolut liber fara nici un tanc, mitraliera sau omulet verde (fara insemne militare sau paramilitare...).
    • -1 (9 voturi)    
      Excelent, deosebit si pertinent argumentat (Duminică, 8 februarie 2015, 11:14)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui rollotomasi

      ceea ce simteam toti intuitiv ai explicat f. bine!
  • +22 (36 voturi)    
    alt BOU piticul asta (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 22:37)

    torna_fratre [utilizator]

    Pe acelasi principiu daca maine toti musulmanii francezi vor vrea STAT ISLAMIC in frankistan ce vei spune mai PIGMEULE?Ca nu li se poate reprosa nimic?
    Dar daca pe linga asta vor veni ceva omuleti verzi cu steag negru?Aaaa,i-a zi!
    • +10 (12 voturi)    
      Poate că nu piticul e bou. (Duminică, 8 februarie 2015, 2:38)

      Kentt [utilizator] i-a raspuns lui torna_fratre

      Poate că boul e pitic.
  • +21 (35 voturi)    
    Sarkozy ,soricelul comunist si mincinos ! (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 22:38)

    DEMA GOGU' [utilizator]

    Sarutul frantuzesc ,pe bani .
    Ce importanta are pt. comunistii francezi ,faptul ca referendumul din Crimeea a fost unul siluit , la vot fiind prezenti numai 19% din cetateni ...! Ce importanta are pt. Sarkozy ,faptul ca referendumul incalca toate normele de drept international ,organizarea acestuia fiind facuta cu tancul si kalasnikovulde forte militare externe ?! Sarkozy ,soricelul mincinos face politica, pe spinarea criminalilor de razboi ai lui Putin.
    Franta , o mare natiune ,dar cu carente grave in ceea ce priveste moralitatea politica...
    Rusine lui Sarkozy ,rusine acestui venetic ungur de cetatenie franceza !
    • -8 (22 voturi)    
      lol (Duminică, 8 februarie 2015, 2:19)

      The Saker [utilizator] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

      vezi ca sarkozi e liderul opozitiei de dreapta, acuma il facusi comunist, doar pentru ca nu iti place tie ce a declarat.
      Pana ieri era bun ca era de dreapta :)))
      Of, of, greu cu dreptacii astia mioritici
      • +2 (6 voturi)    
        Daca esti francez... ,esti de stanga ... (Duminică, 8 februarie 2015, 11:15)

        DEMA GOGU' [utilizator] i-a raspuns lui The Saker

        Indiferent cum se numeste partidul ...cu mici exceptii.
      • +7 (9 voturi)    
        ce viata buna am avea... (Duminică, 8 februarie 2015, 12:03)

        math [utilizator] i-a raspuns lui The Saker

        ... daca ne-am alipi si noi de marele popor sovietic si ne-ar scapa Putin de dreptaci, de basisti si de imperialisti. Ce democratie, ce bunastare, ce fericire ! Printre primele masuri ar fi si halate gratis, albe, dupa nevoi.
  • +27 (37 voturi)    
    Franta a luat-o la vale (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 22:39)

    MPopa [utilizator]

    Iata ce-a ajuns Franta, odinioara campioana a libertatilor cetatenesti. "Crimeea a ales Rusia" - da, desigur, cam la fel cum am ales si noi comunismul in 1945. E lucru stiut ca stanga franceza a avut mereu o slabiciune fata de Uniunea Sovietica, slabiciune de care s-au vindecat doar francezii care au vazut comunismul la el acasa. Dar sa-l auzi pe liderul dreptei spunand asemenea enormitati e semn clar de scleroza a clasei politice franceze.
    • +2 (6 voturi)    
      corect (Duminică, 8 februarie 2015, 11:07)

      vasile nenitescu [anonim] i-a raspuns lui MPopa

      Corect!
  • +24 (44 voturi)    
    Tradare (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 22:44)

    Daniels22026 [utilizator]

    Sarkozi tradeaza interesele europene. A recunoscut anexarea Crimeei de catre Rusia. Asa ceva nu se face.

    Iar "vocatia Ucrainei", oricare ar fi aceasta, nu poate fi decisa de armata Rusiei. In schimb Sarkozi e sigur ca vocatia Ucrainei n-ar fi europeana. Am trait s-o aud si pe asta, de la un politician european!!!
    • -12 (30 voturi)    
      Sarkozi are 100% dreptate (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 23:36)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Interesele europene includ o situatie politica stabila la granite si o livrare de energie constanta din Est, nu mai mult , nici mai putin. Salveaza tu restul , o faci de fapt zilnic. Pe HN. Numai acolo.
      • +8 (8 voturi)    
        Trage tare, nu te lasa ! (Duminică, 8 februarie 2015, 12:06)

        math [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

        Printr-o munca sustinuta tu si colegii, ne veti convinge ca Putin e un baiat bun care isi apara nevoile si neamurile in fata atacatorilor imperialisti. Un fel de Mircea cel Batran, chiar mai bun la arte martiale.
    • +5 (7 voturi)    
      Asta inseamna a fi politician (Duminică, 8 februarie 2015, 7:34)

      BobMuller [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      sa te indoi dupa cum bate vantul, ca trestia.

      Si daca Rusia va fi distrusa economic si va da Crimeea inapoi tarii careia ii apartine de drept, Sarko va da din umeri si se va da drept aparator al libertatii, cand de fapt coloana lui vertebrala e din cauciuc.
    • -5 (7 voturi)    
      hrusciov (Duminică, 8 februarie 2015, 13:56)

      chiuariu [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      dar cind hrusciov a anexat crimeea la ucraina, unde erati, vitejilor postaci? sau cind ucraina inghitea nordul bucovinei si sudul basarabiei, la ce tatze sugeati?
      • +6 (6 voturi)    
        Nu Ucraina ci Stalin (Duminică, 8 februarie 2015, 15:54)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui chiuariu

        Ucraina era o regiune fara niciun fel de autoritate in imperiul lui Stalin. Dar pornind pe logica asta, cand Romania a anexat Cadrilaterul , o regiune care nu a apatinut niciodata in istorie de tarile romane si nici nu era locuita de romani, a fost corect ? Iar Sarkozy ar trebui sa taca din gura ca Alsacia si Lorena au fost regiuni locuite de germani si care n-au absolut nici macar azi nimic de-a face cu Franta (poate doar magrebienii care s-au stabiliti si acolo) si pe care Franta pur si simplu le-a anexat de-a lungul timpului. Ce-ai spune daca Alsacia ar vota pentru unirea cu Germania ? Ce-ai spune daca Har-Cov ar vota pentru unirea cu Ungaria ?
        • 0 (4 voturi)    
          mai studiaza.... (Duminică, 8 februarie 2015, 17:55)

          Sophie [utilizator] i-a raspuns lui Marius

          Regiunea facea parte in vremea lui Mircea cel Batran din Tara Romaneasca....putea sa ia si Varna daca voia... Si pe vremea lui Burebista...Ideea e ca nici bulgarii nu erau majoritari, ci turcii. Iar bulgareasca nu avea cum sa fie, ei au fost nishte "imigranti" in Europa, au sosit destul de tarziu, dupa aia au fost slavizati...Iar acum se lauda cu Apolonnia, cica "bulgareasca"...Nu cred ca a fost o inventie alipirea Cadrilaterului, iar la vremea respectiva autoritatile bulgare au fost de accord cu partea romana.
        • +2 (2 voturi)    
          Romania a anexat Cadrilaterul (Duminică, 8 februarie 2015, 21:17)

          Kepler [utilizator] i-a raspuns lui Marius

          cind Bulgaria a fost tara care a initiat al doilea razboi in zona. Bulgaria a pierdut razboiul si intotdeauna la pierderea unui razboi exista pierdere de teritoriu. Cadrilaterul, locuit in cea mai mare parte de turci la acea epoca nu se putea considera teritoriu bulgar. Din fericire, pt Dobrogea s-a facut schimb de populatie in 1940, iar in Bugeac, intr-o buna parte a teritoriului sint destui bulgari. Altfel, pretentiile bulgarilor ar fi fost pe toata aceasta linie.
  • +19 (31 voturi)    
    Ce le stie piticu' (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 22:54)

    don giovanni [utilizator]

    Piticu' a ratat o buna ocaziune de a tacea. Cu ce autoritate vorbeste oparitu' asta?
  • +23 (39 voturi)    
    Ce abereaza acest agent de influenta al rusilor (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 22:56)

    cartofil [utilizator]

    Ce civilizatie comuna are Europa cu inapoiata rusie? Cu o tara aflata in plin ev mediu asiatic. Valoarea suprema in Europa este omul iar in rusia valoarea unui om este egala cu zero, aproape ca pe vreme lui stalin. acest papagal probabil ca a primit promisiuni de la kgb ca o sa-l ajute cu bani in urmatoarea campanie electorala si atunci da din gura sa-si merita pomana.
  • +25 (39 voturi)    
    ce faci prietene? (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 23:03)

    lolosaurus [utilizator]

    Te dai si tu cu rusii?
    "Avem o civilizatie in comun cu Rusia." - se rasuceste Napoleon in mormant daca ar auzi.
    Crimea a ales Rusia cu armele la tampla si un referendum ilegal. In 1991 n-au ales Rusia. Ce facem, desenam granite dupa cum li se nazare la (pro)rusi in fiecare zi?
    Au ajuns tari din prima linie (Ucraina, Polonia, tarile baltice, Romania) mai demne in fata bocancului comunist decat voi.
  • +25 (35 voturi)    
    Mare papagal a ales Franta... (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 23:04)

    rov [utilizator]

    de asta a si ajuns asa de neinsemnata.
    Problema mare va fi cand muslimii vor face califatul Parisului, prin vot!
  • +19 (29 voturi)    
    Le Pen și Sarkozy, Dreapta franceză (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 23:19)

    Nyk1 [utilizator]

    Surprinzător că întreaga Dreaptă din Franța este pro-Rusia. Aceștia bineînțeles sunt succesorii lui De Gaulle, un alt „răzvrătit” care nu a acceptat dominația completă a americanilor și a adus prosperitate țării sale.
    • +14 (28 voturi)    
      De la Napoleon incoace (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 23:55)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Numai fatalai au condus Franta....iar la rusi, dupa Petru...numai nebuni.
      • +6 (12 voturi)    
        buna replica, ai perfecta dreptate (Duminică, 8 februarie 2015, 1:14)

        mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

        dar ce mindrii sint francezii cu fatalaii lor; de aialalti nu mai vorbesc.

        din pacate HN nu permite decit 1 +
  • +14 (26 voturi)    
    da (Duminică, 8 februarie 2015, 0:03)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    incearca si el, bietul pitic patetic, sa fure ceva electorat de la madama le pen, care la rindul ei e finantata de putinel pe fata, si nimeni nu comenteaza. Niste ratati. Ratati, dar alesi de francezii cei comunistofili si americanofobi, desi datoreaza americanilor totul, inclusiv vinurile lor sint californiene, pe ale lor le-au dat filoxerei, atita au putut.
  • +12 (20 voturi)    
    Sarkozy (Duminică, 8 februarie 2015, 0:05)

    trandafil [utilizator]

    Sarkozy is the son of Pál István Ernő Sárközy de Nagy-Bócsa
  • -4 (20 voturi)    
    Asta da dilema... (Duminică, 8 februarie 2015, 0:13)

    Gustav666 [utilizator]

    După cum merg treburile in înaltă politica europeană, Iohannis va avea prima sa mare problema. Cu UE sau cu SUA, care deja au poziții diametral opuse si fata de Ucraina. Ca la TTIP europenii le-au cam tras clapa.
    Dar tare mi-e teama ca in loc sa adopte o poziție tranșanta își va găsi altceva de lucru.
    E greu sa schimbi ordinea priorităților politicii externe punând pe primul loc apartenența la UE si abia după aceea parteneriatul strategic cu SUA.
    Sau ținem in continuare parteneriatul pe primul loc dar facem cum zice Merkel.
  • +13 (21 voturi)    
    mda (Duminică, 8 februarie 2015, 0:55)

    Adrian_. [utilizator]

    e plina Europa de politicieni pro rusi. pana si ministrul de externe al UE e una care in tinerete era membra a Partidului Comunist.

    Idiotul asta se baga in seama pentru ca Hollande are prim planul prin participarea la negocierile de pace.
    • +3 (11 voturi)    
      sa-l intrebe pe taică-său (Duminică, 8 februarie 2015, 11:50)

      Mariicaialbastri [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_.

      ce păţea dacă mai rămânea în Ungaria comunistă?
      Ar mai fi avut cine să debiteze prostii acum?

      As the Red Army entered Hungary in 1944, the Sárközy family fled to Germany.[9] They returned in 1945 but all their possessions had been seized. Pál Sárközy's father died soon afterwards and his mother, fearing that he would be drafted into the Hungarian People's Army or sent to Serbia, urged him to leave the country and promised she would eventually follow him to Paris. Pál Sárközy fled to Austria and then Germany while his mother reported to authorities that he had drowned in Lake Balaton.
  • +8 (14 voturi)    
    Sarko şi Putin - vechi amici (Duminică, 8 februarie 2015, 1:33)

    mdesteptu [anonim]

    Să ne amintim cum i se împleticea lui Sarkozy limba, după o rundă intensă de "negocieri" cu Putin, la care, evident, nu a consumat decât apă.

    Nicolas Sarkozy drunk? (English): http://youtu.be/g1HCFHjLndQ

    Vodca, un instrument eficient al diplomației ruse.

    Cine ştie ce alte înregistrări neoficiale mai are Putin, cu care-l are la mână pe Sarkozy, şi care se dovedesc utile, acum, când Sarkozy vrea să se redescopere.
  • +13 (19 voturi)    
    S.. (Duminică, 8 februarie 2015, 2:47)

    Speedster [utilizator]

    Sarcozy este un fel de Mazare - un alcoolic degenerat.
  • +5 (5 voturi)    
    Mistral deal (Duminică, 8 februarie 2015, 3:42)

    radu.a [utilizator]

    Afirmatia asta ma face sa cred ca Sarkozy are probabil o miza foarte personala legata de "imbunatatirea relatiilor" cu Rusia.
    Primul presedinte al unei tari NATO care vinde tehnologie militara avansata Rusiei.. si continua sa sustina ideea in contextul actual in care Rusia este din ce in ce mai agresiva. [0][1]

    [0] http://itar-tass.com/en/world/763727
    [1] http://www.hotnews.ro/stiri-international-18029948-conditiile-pentru-livrarea-primei-nave-mistral-catre-rusia-nu-sunt-reunite-presedintia-franceza.htm
  • -5 (5 voturi)    
    Pretenu lu Basescu Traian (Duminică, 8 februarie 2015, 7:09)

    amycus [utilizator]

    Astia-s popularii europeni: Berlusconi, Daul, Basescu, Sarkozy.
    E de inteles ca basescu traian a pacalit juma' de tara, cat timp avea spatele tinut de niste vagabonzi de nivel europeni. Niste lichele gata sa vanda orice interes pt suma potrivita. Sper sa-i vedem pe toti la brutarie.
  • +1 (3 voturi)    
    Credeati ca ati scapat de piticul CIA (Duminică, 8 februarie 2015, 7:21)

    BobMuller [utilizator]

    Ei bine s-a intors si e mai extremist ca oricand.
  • +4 (6 voturi)    
    shogore! (Duminică, 8 februarie 2015, 9:08)

    nica [anonim]

    N-ai mai rezistat. Ti-ai dat arama(de cacao) pe fata.
    Zi sarcoszy si trage apa.
  • +5 (5 voturi)    
    Origini comune !aceleasi preferinte !!! (Duminică, 8 februarie 2015, 9:55)

    andreesanu [utilizator]

    Sarkozy si Orban au aceleasi afinitati -Rusia lui Putin !
    Pentru o noua campanie la Prezidentiale trebuie multi bani !!!!!!!!!!!!!!,asa ca Sarkozy linge pe linga Putin poate-l ajuta !!!.
    Franta a vindut de curind Mistral lui Putin ,mai vinde si a 2 a nava si ii pune pe americani cu botul pe labe in M Neagra.
    Cam asa -i cu politica .
  • +3 (3 voturi)    
    Pe cine nu lasi sa moara, (Duminică, 8 februarie 2015, 10:56)

    ionescu_ion [utilizator]

    nu te lasa sa traiesti ...
  • +1 (7 voturi)    
    Pe cine nu lasi sa moara, (Duminică, 8 februarie 2015, 10:56)

    ionescu_ion [utilizator]

    nu te lasa sa traiesti ...
  • +1 (9 voturi)    
    s'il vous plait monsieur... Putin, Hitler... (Duminică, 8 februarie 2015, 10:56)

    dadan [utilizator]

    cred ca acest slogan se potriveste in multe privinte francezilor... mi-e sila de faptul ca un dictator si un tiran are atatia aliati printre decidentii europei (fosti si actuali)
  • -3 (13 voturi)    
    are dreptate franceyul (Duminică, 8 februarie 2015, 12:00)

    Giurgiu Crisan [anonim]

    are dreptate sarkoszy. Degeaba 1.000 de prosti ofticosi il contrazic aici si tot dau cu presupusa ce l-o fi gasit pe francez sa fie de acord cu alipirea Crimeei la Rusia. I-a apucat grija si dragostea fata de tatari si o ura neostoita fata de rusi. O sa crape fierea in ei de atita ura. Ura de om prost.
  • +5 (5 voturi)    
    Mda, Corsica? (Duminică, 8 februarie 2015, 12:53)

    EXEs [utilizator]

    Sunt sigur ca si corsicanii ar vrea sa fie independenti, dar nu vad Franta prea dornica sa organizeze vreun referendum. Nu este vorba de ce-si doreste prostimea cand se scoala cu fata la perna, ci de ce este cel mai bine pentru toata lumea pe termen lung. Inteleg ca Sarkozy construieste acum acceptarea tacita de catre vestici a anexarii Crimeei, dar totusi sa nu ne mintim, Rusia este acelasi stat dictatorial si imperialist care a fost dintotdeauna. Cine e atat de masochist incat prefera sa traiasca sub cizma ruseasca e liber sa ne lase. Si cu Sarkozy eu nu inteleg care e solutia lui. Ucraina sa ramana in zona gri, lucru inacceptabil pentru in primul rand pentru Europa care vrea sa se extinda. Daca nu izolam Rusia, care e solutia? Sa-i pupam in fund pe toti nebunii care vor urma dupa Putin? Asta e problema lui Sarkozy, ca nu a adus niciodata solutii viabile. Libia, dezastru, Maroc, mda pentru cat timp, musulmanii din Franta zero solutii, ruperea echilibrului european cu Germania zero solutii ba mai mult s-a accentuat. Sarkozy are aproape zero sanse sa o invinga pe Le Pen pentru ca este un dezbinator ca Obama nu un unificator ca Merkel.
  • +7 (9 voturi)    
    Francezii... (Duminică, 8 februarie 2015, 13:01)

    Havel [utilizator]

    Francezii sunt un popor de curve. Cand i-au invadat nemtii in al doilea razboi mondial, in loc sa se apere, si-au dat jos chilotii si au "negociat" cum stiu ei mai bine cu ocupantii. Dupa care i-au salvat americanii si drept recompensa, in perioada Razboiului Rece o ardeau la modu admirativ fata de URSS si fata de "progresele" socialismului in Europa de Est.....

    Acum, francezii vor sa vanda destinul Ucrainei la pret de doua nave Mistral. Niste bagaboante urat mirositoare francezii astia....nu i-a intrebat nimeni pe ei ce trebuie sa faca Ucraina.....sa-si vada de magrebienii lor,
    • 0 (0 voturi)    
      Adevărul istoric (Duminică, 8 februarie 2015, 17:45)

      Omics [utilizator] i-a raspuns lui Havel

      De fapt jumătate din francezi erau de acord cu alianță cu Germania în al Doilea Război Mondial (cuma au fost și Italia și România).

      Interesant este că nu au mai recunoscut dup-aia, deși și acum sunt manifestări ale acelui curent pro-german (anumite omagii aduse lui Pétain - președintele pro-german al Franței).
  • +4 (8 voturi)    
    Ce crezi D-le Sarkozy? (Duminică, 8 februarie 2015, 13:13)

    vali47 [utilizator]

    Franța nu ar alege Rusia dacă ar fi în situația în care a fost Crimeea?Blocată mediatic și militar și cu mâinile sus.Cred-că într-o situație corectă,locuitorii din Crimeea ar fi ales o independență și de Ucraina,și de Rusia,fără trupe de nici-un fel.Prezența masivă a trupelor rusești în Crimeea nu a permis locuitorilor să-și exprime liber părerea.Ce ar alege Franța dacă trupele rusești ar fi omniprezente?
  • +1 (7 voturi)    
    In curand, va afirma ca Transilvania e ungureasca! (Duminică, 8 februarie 2015, 13:26)

    MichiuStefan [anonim]

    Nu-l credeam asa ticalos pe Sarkozy!Iata, ce lideri europeni avem!Nulitati cu pretentii!Avea dreptate Presedintele Basescu sa-l scuipe-n ochi!
  • -6 (12 voturi)    
    Are dreptate (Duminică, 8 februarie 2015, 13:32)

    HP [utilizator]

    Ucraina a fost a rusilor si data cadou de Hrusciov prin anii '50.

    In estul Ucrainei - rusii si rusofilii sunt majoritari.

    Si asta nu e de ieri, de azi, deci nu mai tot aburiti cu referendumurile cu arma la usa.

    Daca cei din estul Ucrainei erau atat de patrioti, de ce n-au zis nimic in 2004 sau in 2013 ?

    Sau dam la gunoi dreptul la autodeterminare ? In favoarea nationalismului ?

    Asa au facut si sarbii dupa destructurarea iugoslaviei. Si uite ce bine au ajuns.

    Evident, standardul dublu e la mare pret la americani.

    Cand bombardau Sarajevo, era OK ca Croatia, Kosovo, Bosnia, sa fie independente.

    Iar noi ne-am tradat vecinii sarbi, ca niste canalii ce suntem.

    Acum, cand e exact acelasi lucru, vor un razboi de tip proxy.
    • +1 (3 voturi)    
      "ca niste canalii ce suntem" (Duminică, 8 februarie 2015, 20:46)

      Herodot [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Vorbeste, te rog, in nume propriu si la singular: "ca o canalie ce sunt"
    • +2 (2 voturi)    
      Pentru H P (Duminică, 8 februarie 2015, 22:10)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Cine bombarda Sarajevo ??
  • +1 (3 voturi)    
    noi nu avem teritorii la ukraina? (Duminică, 8 februarie 2015, 16:53)

    Gigi [anonim]

    Vad ca bateti campii dar nu aveti ochi de vazut si urechi de auzit.
    Noi nu avem teritorii anexate la rusi ci la ukraineni nu?
    De ce tac toti si nu spun adevarul?Va e frica ? mie nu.
    Noi ar trbui sa le cerem ukrainenilor teritoriile acum nu alta data s-au cand americanii nu ne dau voie.Cu forte proprii ca si Antonescu.
  • +2 (2 voturi)    
    Sarkozy (Duminică, 8 februarie 2015, 21:26)

    adrian88000 [utilizator]

    a luat-o razna. Ce spune el ?"Crimeea a ales Rusia si asta nu i se poate reprosa". Cum si-a dat sema ?
    A facut el un sondaj de opinie obiectiv ?
    Sau ia drept bun acel referendum trucat facut cu baioneta si organizat de " omuletii verzi"?
  • +2 (2 voturi)    
    Tu, Sarcom, (Luni, 9 februarie 2015, 7:57)

    John M. [utilizator]

    ce fumezi dupa pierderea alegerilor?! "Crimeea a ales Rusia"?!
    De ce nu: in 1945 Romania, Ungaria, Bulgaria, Polonia, etc. au ales comunismul?!
  • +1 (1 vot)    
    PORCII (Luni, 9 februarie 2015, 21:26)

    sbt [anonim]

    Daca Siberia alege indenpendenta fata de Rusia cu siguranta v-or fi tocati ca teroristi chiar daca ar fi milioane


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version