VIDEO Marsul solidaritatii: Cea mai mare mobilizare inregistrata vreodata in istoria Frantei

de I.R.     HotNews.ro
Duminică, 11 ianuarie 2015, 21:47 Actualitate | Internaţional

Mobilizare impresionanta in Franta
Foto: Captura YouTube
Cel putin 3,7 milioane de persoane au manifestat duminica in Franta impotriva terorismului, in urma atentatelor din ultimele zile din Paris, o cifra care reprezinta cea mai mare mobiliziare contorizata vreodata in istoria Frantei, a declarat ministerul de interne francez, potrivit AFP.

Peste 2,5 milioane de manifestanti au putut fi numarati in diferite orase de provincie.

La Paris, au fost prezenti intre 1,2 si 1,6 milioane, insa numararea acestora este imposibila, din cauza afluentei extraordinare.



Vezi aici o galerie foto de pe Twitter, din diverse orase












Material sustinut de Provident

​INTERVIU Stefan Liiceanu - trecerea de la carti la produse japoneze traditionale via piata financiara

Dupa 17 ani petrecuti in Japonia, timp in care a lucrat in domeniul financiar, Stefan Liiceanu a decis sa deschida in locul fostei Librarii Humanitas din Fundul Curtii, Takumi - un magazin in care sunt comercializate produse japoneze traditionale. In cadrul, proiectului "10 ani", Provident vrea sa arate cum se vede Romania ultimilor 10 ani, dar si Romania urmatorilor 10 ani, prin ochii unor tineri care au avut succes. "Cred ca cel mai important este sa faci ce iti place. Productivitatea se vede atunci cand faci ceva cu pasiune, nu cand faci ceva pentru ca trebuie."
10573 vizualizari
  • +9 (25 voturi)    
    Impresie (Duminică, 11 ianuarie 2015, 22:26)

    Florin_666 [utilizator]

    Da,ce s-a intamplat in Franta azi este impresionant prin numarul mare al solidaritatii societatii cea ce la noi si in cazul unei catrastrofe si mai mari nu am reusi asa ceva.Asta intareste ca fiecare strain trebuie sa respecte tara,societatea unde se afla daca nu, poate pleca in alta parte daca se simte complexat pe banii contribuabililor tarii respective,unde poate la inceput au venti cu jalba in protap si coada intre picioare pentru un trai o viata mai buna,moderna.
    Je suis Charlie,
    • -8 (12 voturi)    
      1.2 mil. e coloana lunga de 37 km lata de 32 m !!? (Luni, 12 ianuarie 2015, 10:00)

      Argon [utilizator] i-a raspuns lui Florin_666

      1.2 milioane participanti inseamna coloana lunga de 37.5 km pe un bulevard de 32 m latime considerind ca fiecare metru patrat este ocupat de un om. Ridicol, imposibilitate, cifra desprinsa de realitate!!!

      Manifestantii au plecat din Place de la République spre Place de la Nation, capul coloanei fiind undeva la 1.16 km de prima.

      vezi: http://www.lemonde.fr/les-decodeurs/breve/2015/01/11/la-carte-de-la-marche-republicaine-de-paris_4553776_4355770.html

      Piata Republicii unde s-au adunat charlie-stii, vezi fotografiile de aici:

      http://time.com/3662772/paris-march-solidarity-terrorism/#3662772/paris-march-solidarity-terrorism/

      are aproximativ 130 X 275 = 35750 m2 (vezi Google Maps: http://goo.gl/maps/c3Or4).

      Peste 35750 persoane, la un spatiu de 1 m2/om, in piata nu sunt.

      Coloana lunga de 1.16 km ce se intindea spre Place de la Nation, in momentul plecarii, nu putea contine mai mult de 32 m (latimea bulevardului) x 1160 m x 1 om/m2 = 37120 persoane care impreuna cu cele din Piata Republicii dau 72870 total. Participarea a fost evident sub 100 mii.

      Cifra de 1.2 milioane prezenti, la mitingul de pe 11 Ian. 2015 din Paris, este o exagerare cu un ordin de marime. Au venit membrii comunitatii evreiesti in frunte cu presedintele francez si el tot evreu. Nu mai aruncati cu cifre penibile care lasa de inteles ca mare parte din parizieni, revoltati de atacul asupra revistei Charlie Hebdo, au iesit in strada. Majoritar evreii, cei direct interesati, au participat, si cam asta a fost tot. Nu s-a solidarizat nimeni cu ei.
      • +6 (10 voturi)    
        argon, expertul lu' peste prajit (Luni, 12 ianuarie 2015, 10:21)

        T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        Citeste cu atentie jurnalele frantuzesti, vezi exact cate coloane de manifestanti au fost, pe ce lungime, cati altii nici nu au mai ajuns in coloanele de manifestatnti pentru ca nu mai era loc si pe urma mananca rahat. Ai fost acolo ca sa-ti permiti sa-ti dai parerea, sau ai stat la caldura la mii de km, in fata televizorului cu punga de seminte la nas, facand pe marele expert in politica, terorism si manifestatii? De unde ai scos coloana lunga de 1,16 km cand numai in orasele de provincie au fost coloane de 7-8 km?
        Chiar e asa de greu sa respecti decizia unor oameni care au iesit sa manifeste contra terorismului si pentru libertatea de expresie? Daca nu esti capabil sa respecti acesti oameni si gestul lor stai in banca ta si da din gura despre Ponta, fotbal si manele, ca pe acolo ti-e nivelul intelectual.
      • +7 (9 voturi)    
        Calcule (Luni, 12 ianuarie 2015, 10:21)

        Hell [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        Sa inteleg ca ai numarat p;icioarele si ai impartit la 4 de contesti rezultatele, nu? Piata aia era goala si daca te uiti cu atentie vezi ca ii unsingur om clonat in Photoshop! Cat despre un amarastean pe metru patrat.... se vede ca nu ai participat la manifestatii de amploare ca sa vezi cum incap pana la 4 oameni de dimensiuni normale pe metru patrat! Inclin sa cred ca habar nu ai cat ii un metru patrat! Eu, la 125 Kg si 1m 90 ocup cam 50cm*30cm, dar cati sunt ca mine.... ai face bine sa te uiti la poze si poate descoperica erau precum sardelele..... negatia asta si teoria conspiratiei sunt cele mai la moda boli moderne!
      • +5 (5 voturi)    
        "Elle est où la manif ?" Partout ! " (Luni, 12 ianuarie 2015, 11:23)

        T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        Argon, ca sa nu mori prost si daca esti capabil sa citesti un articol in franceza ca sa te lamuresti cum a fost cu manifestatia de ieri:

        "Elle est où la manif ?" Partout ! "

        tempsreel.nouvelobs.com/charlie-hebdo/20150111.OBS9731/elle-est-ou-la-manif-partout.html

        Daca nu merge cu cititul, nu te ingrijora: sunt si fotografii!
        • -5 (5 voturi)    
          Deci 1.2 mil. toti trecatorii de pe toate strazile (Luni, 12 ianuarie 2015, 12:54)

          Argon [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

          Daca au fost contorizati toti trecatorii ce se aflau din intimplare pe strazile Parisului, in ziua de 11 Ian. 2015, s-ar stringe 1.2 mil. iar daca nu se fac mai numeri si pe cei din case pina ajungi chiar la 1.6 mil.. Vrei nu vrei esti pus participant la miting, sa iasă socoteala.
          • +5 (5 voturi)    
            asta ai inteles? (Luni, 12 ianuarie 2015, 13:39)

            T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Argon

            Daca asta ai inteles tu,atunci las-o balta cu comentariile pe langa gard. Ti-am spus sa citesti, daca esti capabil: oamenii care erau pe margine (si erau destui) nu mai aveau loc in coloana de manifestanti care se intindea pe km si km. Crezi ca iesisear cu pancarde doar ca sa se uite la cei din coloana de manifestanti? E ridicol, nu-ti dai seama? Multe statii de metrou au fost blocate, nici nu puteai sa ajungi in coada colonanei asa o omenire era., pur si simplu totul se blocase iar oamenii stateau unde se putea. Dar tu o tii pe a ta si desi habar nu ai de situatia reala, continui sa aberezi cu inocenta prostului.
  • +6 (6 voturi)    
    huh (Duminică, 11 ianuarie 2015, 22:43)

    transpenibilus [utilizator]

    Nici macar Mazeta sau prietenul lui pensionat Gustav333 n-ar folosi cuvantul "contorizata", zau asa.

    ws
  • -8 (28 voturi)    
    Au cam exagerat (Duminică, 11 ianuarie 2015, 23:03)

    -dorian- [utilizator]

    Sa fim corecti, cand 130 de copii absolut nevinovati au fost impuscati luna trecuta, in Pakistan, nu s-a facut deloc tam-tam.
    • -12 (18 voturi)    
      pai de ce corecti!!! (Luni, 12 ianuarie 2015, 6:06)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui -dorian-

      nici un copil nu era juif, atunci de ce sa se faca tam-tam...erau copii de islamisti...
    • +18 (18 voturi)    
      nu chiar (Luni, 12 ianuarie 2015, 8:12)

      kelye [utilizator] i-a raspuns lui -dorian-

      In primul rand e datoria Pakistanezilor sa iasa in strada si sa protesteze, sa isi arate dezacordul fata de asa ceva.

      Ca o paralela tu ai vrea sa iasa nemtii sa protesteze ca salariul minim in Romania e 200E.
    • +10 (10 voturi)    
      A ieșit cineva (Luni, 12 ianuarie 2015, 8:30)

      mr_mojo [utilizator] i-a raspuns lui -dorian-

      In Pakistan?
      Nu vad de ce să iasă lumea în Paris pentru asta. Fiecare își apără valorile în care crede acolo unde e nevoie (de obicei cât mai aproape de casă).
      • +2 (2 voturi)    
        Da , cat mai aproape de casa.. (Luni, 12 ianuarie 2015, 10:42)

        Craciunitza [anonim] i-a raspuns lui mr_mojo

        este conflictul din Ucraina. Acolo au fost ucisi, pana acum, peste 500 oameni.. Presa nu s-a inflamat ..si rusii , desi sanctionati de UE, alimenteaza separatistii zilnic. Hai sa facem si aici frnt comun..sa nu mai fie ucisi oameni nevinovati .. Putin a lipsit de la Paris.. L-a trimis pe Lavrov..
        • +2 (2 voturi)    
          Lavrov (Luni, 12 ianuarie 2015, 11:36)

          coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui Craciunitza

          Manifestantii au avut pancarde cu "eu sunt Charlie", "eu sunt arab/evreu" etc. Lavrov avea o pancarda cu "eu sunt Lavrov". :))
    • +4 (4 voturi)    
      ce ai vrea de fapt? (Luni, 12 ianuarie 2015, 10:24)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui -dorian-

      Nu inteleg, ce ai vrea? Ca francezii sa manifeste de cate ori se intampla cate o drama in alta tara, in chimb ce locuitorii tarii respective nu fac nimic? In definitif, tu de ce nu ai manifestat pentru memoria acestor copii omorati, de ce nu ai organizat o manifestatie daca subiectul iti este asa de aproape de inima? De ce astepti sa faca altii in locul tau si tu doar dai din gura?
  • -16 (20 voturi)    
    Mai degraba 100 mii persoane au participat (Duminică, 11 ianuarie 2015, 23:55)

    Argon [utilizator]

    100 mii persoane sunt suficiente cit sa umple o piata patrata cu latura de 316 m sau 2 km ai unui bulevard lat de 50 m, daca fiecare participant ocupa 1 m2 spatiu in medie. Am vazut fotografii si clipuri de la mitingul din Paris. Nici una din estimari nu imi da peste 100 mii oameni.
    • +8 (14 voturi)    
      Mai calculeaza odata (Luni, 12 ianuarie 2015, 6:31)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Argon

      Ca intervalul de eroare ti-e prea mare. Probabil ca te-ai uitat la 10% din materialele video si foto de ti-a iesit de 10 ori mai putin.
    • +4 (6 voturi)    
      Matematicaa (Luni, 12 ianuarie 2015, 10:25)

      Hell [utilizator] i-a raspuns lui Argon

      Sti, cand numeri ceva numeri 1, 2, 3, 4...... sau daca numeri picioarele imparti la doi pentru ca este vorba de oameni nu de turma de oi cu care sti obisnuit! Asa cum ti-am spus si mai sus se vede clar ca nu ai participat la alta manifestatie in afara de transhumanta!
  • +6 (12 voturi)    
    trebuie fortata (Luni, 12 ianuarie 2015, 0:38)

    thatchme [utilizator]

    o reforma a islamului. God bless to succeed it!
  • -5 (11 voturi)    
    Ce va urma incepand de azi? (Luni, 12 ianuarie 2015, 5:23)

    hotnewsfil [utilizator]

    Francois Hollande : 'Parisul este azi capitala lumii'.
    Teroristii exulta, chiuie de bucurie, isi serbeaza succesul.
    Un succes cuantificabil, prin numarul "necredinciosilor" participanti la manifestatie (3,7 milioane nu-i de colo, nici 'actiunea din 1.09.2001, n-a adunat atata americanime!).
    Le-a iesit mult peste asteptari actul de "dreptate" islamica.
    Zecile de mii de luptatori pentru credinta "dreapta" au strigat la unison : 'Alah akbar!'.
    Aceasta 'aplicatie' va ramane in analele luptei lor.
    Se va preda la cursurile teoretice, in cele mai mici detalii (cele care se predau noilor aderenti veniti din tarile vestice, ca exemplu indubitabil al "lucrului bine facut').
    Le-a lasat gura apa imamilor implicati sa lanseze vreo doua bombe in multimea de oite pasnice, care cred ca se apara daca se inghesuie una in alta. N-au dat 'cu bomba' ca sa nu le sperie, sa se adune cat mai multe (oite); asa au decis strategii lor ca efectul va fi mai mare.
    Asa cum a raportat presedintele nostru pe aeroport (la sosire) : 'aceasta ocazie a fost o buna ocazie' sa se vada mai-marii lumii, sa se intalneasca, si el, cu 'inca multe alte personalitati', un record de operativitate al consultarilor la cel mai inalt nivel.
    In filmarea 'sefilor' participanti, s-a vazut cum pres.-ul nostru astepta, vadit emotionat, sa i se intinda mana de catre Francois Hollande. Isi aranja cravata si gulerul camasii, sa dea bine in poza 'de familie', a lucrului bine facut.
    O asemenea asteptare, incarcata de emotie, se vedea la Victor Viorel (cum care? -mitomanul, plagiatorul!) si in obisnuitele, deja banalizate! poze 'de familie', ce se fac de catre mai-marii UE, la fiecare intalnire. Viorel isi tragea marginile surtucului (sa fie drept, impecabil, ca la o expozitie vestimentara) si isi lungea gatul (sa intre in poza cat mai mult, sa vada poporul cat de merituos si de apreciat ii este premierul).
    • +4 (4 voturi)    
      gresesti... (Luni, 12 ianuarie 2015, 10:12)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      arabii au pierdut (si inca urat) runda asta...
      au fost aproape 4 milioane de oameni (+ multe milioane care nu au iesit) care i-au condamnat si care au spus "NU ne vom lasa intimidati".
      scopul atentatelor e sa dezbine si dezorganizeze, ei au obtinut exact contrariul...
    • +4 (4 voturi)    
      ce era de preferat? (Luni, 12 ianuarie 2015, 10:25)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Si ce era de preferat? ca oamenii sa nu reactioneze in nici un fel, si sa stea la televizor sa urmareasca stirile? Foaret bine ca s-a iesit in strada. La noi de ce nu se iese cand e cazul, de ce lumea face politica la birt in fata paharului cu bautura sau jucand table cu vecinul de bloc?
  • -3 (17 voturi)    
    Je ne veux pas d'etre Charlie... (Luni, 12 ianuarie 2015, 9:01)

    IonIon4 [anonim]

    Da . O mare de oameni manifestand pentru sau impotriva a ceva. Acum se vorbeste despre terrorism si libertatea cuvantului. EU NU VREAU SA FIU CHARLIE , eu nu doresc ca prin cuvintele mele sa ofensez credinta sau simbolurile sacre ale vreunei culturi. Asta nu este libertate a cuvantului , este libertatea de a rataci cu cuvintul ! Da sunt impotriva terorismului de orice fel (ca sa-l citez pe presedinte) .
    Ma tem insa ca lumea este oarba si surda si refuza sa accept un ADEVAR simplu: terorismul fizic este la fel dedaunator ca si terorismul psihic sau psihologic , sau ca cel ideologic ,dar pe acestea din urma nimeni nu le condamna la fel de vehement... Unde s-a pierdut ratiunea ? La cei care cu comportament barbar asasineaza in plina zi oameni pasnici aflati intr-o redactie sau la cei care pasnici fiind dar folosind cuvantul ca arma , ofenseaza , jignesc , umilesc in continuu invocand libertatea ca argument suprem dar uitand ca tocmai libertaea este cea care OBLIGA la respectarea celuilalt ?Cred ca ratiunea s-a pierdut in ambele cazuri dar preferam din ipocrizie sa acuzam decat o parte a tabloului.Daca se va continua pe aceeasi line a discursului , autista , cu invocarea absoluta a libertatii cuvantului fara a fi insotita si de o responsabilizare a acestuia , astfel de evenimente vor mai avea loc fara discutie .
    De ani de zile si de atat de multe ori s-a repetat acest scenariu al crimei incat sunt uimit ca nimeni nu cauta sa vada ca adevarul se afla la mjloc si nu numai de partea unuia din actori.Politicul nu va declara niciodata ca este nevoie si de o reponsabilizare a opiniei pentru ca o haita intrega de "deontologi" vor cauta sa-i desfiinteze mediatic , urland probabil pana la isterie si invocand libertatea totala de exprimare , fara bariere s fara sa-i inteleaga pericolul sau mecanimul de functionare. In opinia unor astfel de glasuitori , este liber pentru oricine sa spuna orice si despre orice. .
    • +7 (11 voturi)    
      Je suis Charlie (Luni, 12 ianuarie 2015, 10:05)

      Herodot [utilizator] i-a raspuns lui IonIon4

      "eu nu doresc ca prin cuvintele mele sa ofensez credinta sau simbolurile sacre ale vreunei culturi" - Giordano Bruno, Galileo Galilei si alte minti luminate ale omenirii tocmai asta au facut: au ofensat credinta si simbolurile sacre. Fara ofensa lor n-ai mai fi avut astazi ocazia sa postezi pe internet, ci ai fi aplaudat arderea pe rug a vreunei inchipuite vrajitoare. Jos obscurantismul, jos bigotismul si fanatismul religios! Traiasca libertatea spirituala, traiasca libertatea de exprimare!
      • -1 (1 vot)    
        Sa fim corecti ! (Luni, 12 ianuarie 2015, 21:09)

        IonIon4 [anonim] i-a raspuns lui Herodot

        Faci o confuzie de-a dreptul grosiera aducand in comparatie evenimente si personalitati din alte timpuri (cu oameni cu nivel de educatie mult inferior) care au actionat la modul represiv nestiind sau nevrand sa asculte sau sa inteleaga IDEI sau CONCEPTE revolutionare dar cu tenta evident stiintifica. Aici vorbim de o tratare ofensatoare a unor simboluri religioase , care apartin unei religii care din nefericire are ca pilon principal "ochi pentru ochi" (deci o atitudine razbunatoare) si nu "intoarce si celalalt obraz"(evident , o ideologie mai pacifista si toleranta). Tinand cont de aceste circumstante agravante (ale reactiei musulmanului radical) si considerandu-ne pe noi insine "superiori" in gandire , atunci de ce nu dovedim atata intelepciun incat sa nu provocam in mod voluntar si repetat pe cei care sunt adepti ai acstui cult? De ce spre exemplu , revista asta sau oricare alta nu promova cu aceeasi intensitate cariaturi cu rabini saucare sa aduca ofensa similara simbolurilor religioase evreiesti? Pentru ca imediat acestia ar fi fost acuzati de anti-Semitism iar asta nu ar fi un lucru care sa aduca beneficii de imagine sau financiare , asa-i? Atunci toata lumea I-ar pune la colt si I-ar ostraciza in timp ce, pentru atitudine similara dar indreptata impotriva musulmanilor , nu se sesizeaza nimeni si nici nu ia cineva vreo atitudine. Siatunci , ceea ce se intampla devine firesc(pentru unii dintre ei si macabreu (pentru ceilalti, )- radicalistii si fanaticii vor cauta sa se razbune dupa mintea lor in lipsa unor alte sustineri decente si similare cu cele oferite pentru altii ...Trebuie totusi un echilibru de bun simt , pan la urma , fiecare are cate ceva sfant pentru el -fie o religie , o persoana , un eveniment , un obiect , etc- fata de care orice abordare zeflemitoare , caricaturala sau sub o alta forma , poate constitui un affront sau o insulta. Mai gandeste-te ....
        Aici , daca inca nu ai inteles , nu caricatura luata ca o gluma desenata
    • +4 (8 voturi)    
      iti pus o intrebare simpla: (Luni, 12 ianuarie 2015, 10:10)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui IonIon4

      1 - crezi ca a omora un om a acelasi lucru cu a face o satira?!?!?!
      2 - cum propui tu ca acest lucru sa se opreasca?! ORICE dar ORICE limiate a libertatii de exprimare va fi exploatata!
      3 - aia au facut 3-5 calicaturi mai exagerate, in rest erau mistouri normale

      daca nu iti convine libertatea de exprimare absoluta cred ca arabii au nevoie de capete proaspete pentru a fi taiate...
    • +5 (5 voturi)    
      "Unde s-a pierdut ratiunea ?" (Luni, 12 ianuarie 2015, 10:15)

      Herodot [utilizator] i-a raspuns lui IonIon4

      Ratiunea s-a pierdut in momentul in care cineva inceteaza sa mai respecte legile tarii in care traieste si intelege sa-si faca singur "dreptate" omorand oameni nevinovati pentru simplul motiv ca acei oameni nu-i impartasesc opiniile. In lumea civilizata, daca te simti jignit sau ofensat de opiniile, atitudinea ... sau chiar de CARICATURILE cuiva ai la indemana modalitatea LEGALA de a cere sa ti se faca dreptate: actiunea judecatoreasca!
      • -5 (7 voturi)    
        hai sa fim seriosi .. (Luni, 12 ianuarie 2015, 10:38)

        Craciunitza [anonim] i-a raspuns lui Herodot

        nu vezi cat dureaza o actiune in instanta ?? 10 ani .. la Voiculescu... s.a.m.d. ... Mai bine mai mult bun simt.. dragilor.. Lasati libertatea absoluta ca nu duce decat la batjocura .. si la conflicte ..Parca vad ca nu publicati comentariul meu..
      • +1 (3 voturi)    
        Mijloace legale (Luni, 12 ianuarie 2015, 11:01)

        Alexei___ [utilizator] i-a raspuns lui Herodot

        Da, au fost daţi în judecată de vreo trei organizaţii în urma primelor caricaturi cu probleme. Doi viitori preşedinţi francezi au trimis scrisori curţii de judecată (ingerinţă politică în proces) şi aparent asta nu a deranjat pe nimeni. Bineînţeles că redactorul şef de atunci a fost achitat.

        Între timp Chirac şi un ministru de externe au îndemnat la temperare cu aceste caricaturi, în contextul multiplelor atacuri de la ambasadele occicendale din ţările "dubioase".

        Nu trebuie să cedezi în niciun fel în faţa unora cu mentalitate de acum un mileniu (lupta împotriva cruciaţilor, califate etc.), însă caricaturile "extreme" nu îi afectau doar pe "radicali".

        Evident, nu există nicio legitimare a actelor teroriste (poate fi găsită doar o justificare "cu manta"), însă susţinerea oficială a "libertăţii de exprimare absolute" poate fi dăunătoare în politica externă şi, în cazul de faţă, poate crea un decalaj şi mai mare între stat şi societate (religioşii practicanţi se pot simţi lezaţi că statul lor încurajează ceea ce pentru ei este batjocură la credinţa lor, nu pun bombe sau mitraliază, însă îţi întorc spatele - nu votează, se arată dezinteresaţi de proiecte importante etc.).
    • -2 (4 voturi)    
      Asa este (Luni, 12 ianuarie 2015, 10:35)

      Craciunitza [anonim] i-a raspuns lui IonIon4

      Libertate dar cu bun simt.. si masura.respect pentru fiecare.. ..
    • +2 (2 voturi)    
      antena 3 (Luni, 12 ianuarie 2015, 15:02)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui IonIon4

      Sunt de acord cu tine, exista terorismul psihologic. Antena 3 este un post terorist pentru mine si altii ca mine, dar admit faptul ca nu pot fi rasi violent de pe fata pamantului; astept ca legile naturale ale bunului simt si legile tarii sa-si faca treaba.
      Dar caricaturile lui Charlie, pe care le-am vazut preluate la noi, sunt de-o ironie fina. Te rog, caut-o pe aceea cu Alah si Mahomed si continuarea la Coran! De cine se facea bascalie mai tare in ea? Ce jignire, ce ofensa capitala este acolo? Si de noi au facut bascalie, cu hotii de buzunare, dar am inteles reflecta starea de spirit a francezilor in fata asaltului tiganilor ciorditori.
      Asa cum frumusetea se afla in ochiul celui care priveste si succesul unei glume depinde de urechea care o asculta.
      Ai dreptate cand spui ca adevarul este la mijloc. Dar fiecare parte trebuie sa parcurga jumatatea de drum. Populatiile acestea, care nu pot face jumatatea de pas, sunt imbatranite, chiar daca demografia arata altceva, si-au atins de mult limita superioara de evolutie. Chiar transplantate in alt mediu, educate in alt sistem, ele nu-si pot deschide mintea si sufletul (a se vedea reactia pustanilor in jurul reporterilor), nu inteleg si nu asimileaza nimic. Si atunci? Toata societatea trebuie sa le menajeze sensibilitatile extreme, sa inchida ochii, sa mearga in varful picioarelor ca le sare mustarul? Cine sunt teroristii in acest caz?
    • 0 (0 voturi)    
      Ce ameteala in capetele voastre (Luni, 12 ianuarie 2015, 15:19)

      XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui IonIon4

      Bai astia cu credintele vostre, care cica sunteti impotriva teroristilor, dar empatizati atata cu motivele lor, ca ... mi se face greata.
      Ce terrorism e, ametitior, sa fie publicat ceva ce poti SA NU CUMPERI !!!!! Intelege neuronul vostru neocupat de "credinta" asa ceva ? Ca poti SA NU TE UITI la ceva ce nu iti place ?
      E ca si cum v-ar pune feministele bombe la biserici pentu rahaturile misogine de le predica popii vostri acolo, in loc doar sa critice si in rest .. sa nu se duca la biserici.
  • -8 (8 voturi)    
    corect (Luni, 12 ianuarie 2015, 10:21)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Era ca Charlie Hebo sa fi fost pus sub acuzare pt terorism intrucat legile in vigoara condamna instigarea la violenta sau intimidarea oricarei persoane din societate
    • +6 (6 voturi)    
      esti profund....ce mai! (Luni, 12 ianuarie 2015, 10:47)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      Profetul Mahomed fiind o persoana din societate care sigur s-a simtit terorizata de caricaturile celor de la Charlie Hebdo! Bravo, profunda gandire! Dar e bine ca existi: atata timp cat oameni ca tine exista si se exprima, vor exista si jurnale ca Charlie Hebdo!.
    • +3 (3 voturi)    
      Spre surprinderea ta (Luni, 12 ianuarie 2015, 11:09)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      Chiar a fost un proces impotriva CH si justitia a stabilit, e drept in franta nu la satra ta, ca umorul nu e atingerea libertatii sau instigare la violenta (e ridicol calificativul - cine rade nu omoara !).
    • +4 (4 voturi)    
      ce vorbesti (Luni, 12 ianuarie 2015, 12:28)

      MihaiG [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      Ai citit macar un singur numar al revistei? Atunci de unde scoti asta cu instigarea la violenta?
      Nicaieri nu au instigat la violenta. Chiar si cand fostul sediu le-a fost ars, cei de la Charlie Hebdo au pus pe coperta un apel la pace.

      Ce inseamna intimidarea oricarei persoane? Unde ai vazut tu formularea asta? Nicaieri.
      Numai prostii se simt intimidati de o caricatura.
      Libertatea de expresie nu se opreste unde incepe capacitatea cuiva de a se simti ofensat.
      • 0 (0 voturi)    
        no bine (Marţi, 13 ianuarie 2015, 10:26)

        Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui MihaiG

        Acum scoate capu din cutie
  • +4 (4 voturi)    
    Pentru specialisti (Luni, 12 ianuarie 2015, 12:31)

    MihaiG [utilizator]

    Pentru specialistii in numarat oamenii de pe pagina aceasta, vedeti harta aceasta a Parisului cu ce s-au asteptat autoritatile si cate strazi a cuprins de fapt manisfestatia.

    https://pbs.twimg.com/media/B7JIMktCYAEYNf4.png
  • -2 (4 voturi)    
    o politie de doi bani felicitata de politicieni (Luni, 12 ianuarie 2015, 13:42)

    LiviuStoian [anonim]

    Emotionanta solidaritatea umana si scarboasa specularea ei de catre politicieni. Dintre toti cei prezenti acolo doar Netaniahu stia cu ce se mananca jihadistii. Nu pot decat sa intuiesc ce gandea acest om cand ii vedea pe politicienii occidentali bucurandu-se de baile de multime si de cresterea popularitatii in sondaje. Cred ca acest luptator calit in confruntarile zilnice cu jihadistii nu ar fi abandonat redactia amenintata pe mana a doi politisti care dormeau la usa lor intr-o masina de politie de doi bani si avand in dotare niste amarate de pistoale de 9mm, nici nu ar fi ratat oportunitatea de a-i lichida pe teroristi fara ezitare dupa ce acestia au iesit din cladire. AK-47 este o arma de asalt redutabila careia politiile ar trebui sa ii opuna arme cu calibru suficient de mare pentru a perfora peretii asa cum sunt cele de cal.50 cu termoviziune. Politiile ar mai trebui sa detin si ele in masini cate un AG-7, pe care sa-l foloseasca fara ezitare impotriva automobilelor cu teroristi. Daca pe cladirea vecina redactiei s-ar fi aflat un tragator dotat cu arma corespunzatoare, chiar daca teroristii ar fi intrat, i-ar fi putut "praji" imediat ce s-ar fi urcat in masina si nu s-ar mai fi declansat isteria generala. Apoi, cum e posibil ca membrii celulei terorista sa fie lasati nearestati inca doua zile dupa ce era clara participarea celor doi algerieni la atentat ?
  • -4 (4 voturi)    
    ce urmeaza? (Luni, 12 ianuarie 2015, 14:03)

    revo [utilizator]

    Nu zic nimic de francezii de rand care incep sa se simta foarte amenintati la ei acasa. E dreptul lor sa protesteze cum pot impotriva unor prosti cu convingeri asa-zis religioase, in fapt niste tineri bine hraniti, care traiesc pe banii contribuabililor francezi, care s-au nascut intamplator in Franta liberala si care nu au nimic din spiritul francez, nici nu vor sa-l cunoasca.
    Mie imi pare extrem de dubioasa alinierea a 40 de sefi de state, acum, dupa moartea nefericita a catorva europeni, in timp ce, la executiile in masa facute de ISIS sau Al-Qaida de pana acum, au stat cu bratele incrucisate.
    Eu cred ca se porneste sau mai bine zis se doreste o continuare a asa-zisului razboi impotriva terorismului, practic un razboi de inlaturare a unor regimuri idioate, de acaparare a unor resurse si de protejare unor rute comerciale in zone locuite de populatii inapoiate cu cel putin 2000 de ani fata de restul lumii.
    Este interesant, de asemenea, ca de fiecare data s-a mentionat faptul ca teroristii au avut Kalasnicoave. Cine finanteaza ISIS? Exista oare vreo legatura intre Kalasnicoave-ISIS-Franta-Mistral? De ce nu s-a ales o alta tara pentru atentate? Caricaturi si bascalie se fac peste tot.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri