VIDEO Un baiat in varsta de 12 ani, inarmat cu un pistol de jucarie, a fost ucis de politisti in SUA

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 24 noiembrie 2014, 7:34 Actualitate | Internaţional

Un baiat in varsta de 12 ani, care avea asupra lui un pistol cu bile ce semana cu o arma reala, a fost ucis de politisti intr-o zona de joaca din Cleveland, in Ohio (nordul Statelor Unite), potrivit Mediafax. Doi politisti au intervenit sambata dupa-amiaza intr-o zona de joaca in aer liber dupa ce au fost semnalati prin telefon in legatura cu prezenta unei persoane inarmate cu un pistol care ia la tinta trecatorii, potrivit unui comunicat difuzat sambata de divizia de politie desemnata cu anchetarea folosirii fortei letale.

Cei doi politisti ajunsi la fata locului i-ar fi cerut baiatului sa ridice mainile in aer dar acesta "ar fi ridicat mainile spre sold pentru a lua pistolul", potrivit comunicatului.

Politistii au deschis focul si l-au lovit pe baiat in piept.

Potrivit cotidianului local Plain Dealer, el a murit duminica. Numele lui nu a fost dat publicitatii.



Dupa mai multe focuri de arma, politistii au realizat ca "arma aflata in posesia suspectului in varsta de 12 ani era un pistol de tip airsoft (cu bile) care seamana cu un pistol semiautomat, cu siguranta trasa", a afirmat politia.

Unul dintre politisti are mai putin de un an de experienta, iar celalalt zece ani, a declarat presedintele unui sindicat al politistilor pentru cotidian.

Potrivit unei inregistrari telefonice, persoana care a sunat la politia a declarat ca arma este "probabil de jucarie".























16992 vizualizari

  • +1 (29 voturi)    
    O_o (Luni, 24 noiembrie 2014, 7:42)

    Soljenitin [utilizator]

    Trei prosti, unul mai mare decat altul. Ala care a sunat pentru ca s-a apucat sa reclame un pusti cu un pistol de jucarie si aia doi politisti care nu au fost apti a distinge un pistol de jucarie. Sunt curios cum vor raspunde de uciderea copilului.
    • +13 (19 voturi)    
      Nu-i așa ușor (Luni, 24 noiembrie 2014, 10:25)

      CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Unele replici sunt chiar bine executate și este dificil să le distingi de la o anumită distanță. Însă, nu înseamnă că au procedat corect. De asemenea ce căuta copilul cu un pistol de airsoft care nu este clasificat ca jucărie (scrie și pe cutie 18+).

      În rest, de acord, ce înseamnă să nu-și vadă unii de ale lor, tot pe media trebuie să dăm vina pentru că bagă frica aiurea în oameni. Și dacă dai o bomboană/gumă la un copil, complet fără gânduri necurate, se va găsi un dobitoc spălat pe creier să sune la poliție să zică că ești pedofil...așa a ajuns lumea.
    • +4 (14 voturi)    
      ! (Luni, 24 noiembrie 2014, 10:31)

      tudorr [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Uiti ca tu gandesti cu mintea si experientele din Romania...in state e jale cu armele, acum cateva zile iar a mai fost un atac facut de un liceean...sper sa ajunga sa interzica prin lege portul liber de arma!
      • +3 (23 voturi)    
        Un citat pt dvs. (Luni, 24 noiembrie 2014, 11:32)

        CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

        "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety." - Benjamin Franklin

        Ăștia ca dumneata meritați să trăiți în comunism, să decidă statul totul pentru voi.
        • -4 (18 voturi)    
          bomba nucleara (Luni, 24 noiembrie 2014, 12:05)

          unstudent [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

          Dupa rationamentul acesta, ar fi normal ca fiecare cetatean sa poata cumpara o bomba nucleara? Dar una conventionala de 40 tone TNT? Dar o mitraliera Gatling?

          Unde e limita, si de ce e acolo?
        • -3 (21 voturi)    
          Inteleg ca traiesti in State (Luni, 24 noiembrie 2014, 12:42)

          a-politic [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

          si ca multi altii, ai imprumutat si cretinismele de acolo. Mai documenteaza-te despre legislatia in vigoare in EU vs US, vezi niste statistici si apuca-te de dat citate dupa, in loc sa-ti pui repede tricoul cu stars'n'stripes si sa urli ca esti liber. Dealtfel faptul ca politistii reactioneaza la extrem cand sunt pusi in fata unei situatii de genul asta este cauzat tocmai de aceste libertati prost reglementate pe care le lauzi tu.
        • +1 (11 voturi)    
          un citat depasit (Luni, 24 noiembrie 2014, 14:15)

          break_noon [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

          parerea mea este ca acest citat este putin depasit.
          poate ca el era perfect valabil acum sute de ani, cand fiecare era pe cont propriu, politie (sau serifi) aproape inexistenta.
          insa acum, serios, or fi zone unde politia nu face fata, insa ma gindesc ca acele zone sunt foarte restranse.
          si atunci, ce nevoie are fiecare de arma?

          problema principala este paranoia, ca nu cumva guvernul sa subjuge poporul, ca daca poporul nu are arme, la liber, poate oricand sa fie prins in capcana de propriul guvern.
          • +3 (5 voturi)    
            Pentru ca politia nu te tine de mana (Luni, 24 noiembrie 2014, 17:00)

            AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui break_noon

            Exista politie, dar in cel mai bun caz tot au nevoie de macar 5 minute sa ajunga la tine, timp suficient pentru un hot inarmat sa iti omoare toata familia in casa. Indiferent cat de restrictiv ar fi controlul armelor, infractorii tot o sa faca rost de ele, asta inseamna ca un regim foarte strict (ca in Romania, de pilda) lasa cetatenii la cheremul infractorilor.
            • -2 (4 voturi)    
              Chuck Norris? (Luni, 24 noiembrie 2014, 18:12)

              Closed [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

              Pentru ca toata lumea care-ti intra-n casa e chitita sa te omoare, iar tu dormi cu pistolul sub perna si esti in stare sa lovesti o musca la 20 de metri departare imediat ce te-ai trezit. Ori, mai frumos, dormi cu arme de asalt sub perna.

              Eu inteleg ca exista dreptul sa porti arma, sa ai arme, sunt de acord cu el. Dar lasa povestile, e suficient ca lumea vrea sa aiba arma, daca majoritatea decide asa, asta e. Minciunelele cu infractorii care te macelaresc sunt fix minciunele. Daca cineva vine sa te omoare, sunt slabe sanse sa ai cand sa reactionezi, in afara de cazul in care ai pregatire militara.
      • +5 (13 voturi)    
        "Portul liber de arma" (Luni, 24 noiembrie 2014, 12:45)

        IronRaven [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

        1) este garantat de articolul 5 din Constitutia SUA. Motivul:
        a) dreptul fundamental la viata
        b) dreptul fundamental de a-ti exercita vointa suverana (pot explica daca este cazul)

        2) Ingradind un drept nu rezolvi o problema, ba creezi altele... Sunt de acord ca nu ar trebui sa posede arme persoane ca nu sunt complet "capabile sa le asigure" dar nu consider ca pentru o minoritate trebuie sa fie ingradit dreptul majoritatii... Legea permite achizitionare de arme de foc de catre persoane fizice fara a fi nevoie de un examen psihologic in prealabil, consider; introducerea de "phiso-screening" ar reduce mult problma.
        Apoi, exista posibilitatea achizitionarii de arme "la negru", si in Romania exista aceasta posibilitate iar cine nu crede este ori porst ori neinformat :). Arme vor exista mereu, iar violenta este parte din caracteristica firii umane; deci limitand dreptul la autoaparare nu rezolvi o problema ci creezi alta...

        3) Foarte multe din omorurile (mediatizate) facute cu arme de foc sunt facute fie de politie, fie de copii. In ambele cazuri problema este cauza de lipsa unor screening-uri psihologice. Politistii "tineri" provin (de cele mai multe ori) din armata, sunt veterani ai razboaielor in Irak si Afganistan si au ramas cu "mind-set"-ul de acolo...
        • -4 (10 voturi)    
          Drept? (Luni, 24 noiembrie 2014, 14:01)

          mcris [utilizator] i-a raspuns lui IronRaven

          Citeste Declaratia Universala a Drepturilor Omului si vei vedea ca altele sunt drepturile fiintei umane, nu de a trage cu arme de foc.
          • +1 (5 voturi)    
            Nu in SUA (Luni, 24 noiembrie 2014, 17:01)

            AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui mcris

            Constitutia SUA e peste declaratia drepturilor omului. Nu doar a SUA, ci a fiecarei tari, Constitutia e legea suprema, conventiile sunt aplicabile atata timp cat sunt constitutionale.
        • 0 (8 voturi)    
          realitatea.. (Luni, 24 noiembrie 2014, 14:31)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui IronRaven

          Daca ne uitam pe glob la toate tarile dezvoltate, SUA bate de departe orice record de criminalitate. Motivul? Il stim cu totii.. toti cetatenii au dreptul sa poarte un obiect cu care pot ucide foarte usor o alta fiinta umana.
          • +3 (5 voturi)    
            Tarile dezvoltate (Luni, 24 noiembrie 2014, 15:08)

            smc [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            Ca idee, pe toata lumea, SUA nu bate nici un record de criminalitate, este la mijloc. De exemplu, Brazilia, Rusia si Moldova sunt inaintea SUA si acestea sunt tari unde cetatenii nu au drept de detinere a armelor.

            Dar ok, sa zicem tari civilizate:

            Canada, Elvetia, Finlanda, Austria au rate ale criminalitatii mai mici decat SUA si cetatenii lor au drept de detinere.

            Deci, nu cumva, de fapt, educatia este factorul care determina criminalitatea si nu armele in sine?
          • +3 (3 voturi)    
            Si Norvegia? (Luni, 24 noiembrie 2014, 17:03)

            AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            Norvegia e printre tarile cu cele mai multe arme pe cap de locuitor din lume, dar nu are criminalitate. In Elvetia aproape fiecare cetatean barbat are acasa o arma automata si munitia aferenta (face parte din serviciul militar pe timp de pace). Nu armele ucid, ci persoanele care apasa pe tragaci.
            • +1 (5 voturi)    
              mai studiati.. (Luni, 24 noiembrie 2014, 17:29)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

              Sunt detalii foarte importante in fiecare caz in parte. De exemplu, in Elvetia - desi aproape toti baratii au o arma in casa, nimeni nu are voie sa o poarte in public!! ca urmare, au cea mai mare rata a sinuciderilor prin impuscare din Europa..
              Cate tari europene permit tuturor cetatenilor sa poarte o arma in public, la vedere? dar ascunsa? doar Cehia.. Norvegia are foarte multe persoane cu permis de port-arma pentru vanatoare. Nu-i se plimba prin Oslo cu arma in spate...
          • 0 (2 voturi)    
            daca o sa te uiti la statistici (Luni, 24 noiembrie 2014, 17:16)

            gopo111 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            de ex chicago, un oras cu multa criminalitate, pina anul trecut, cind au dat voie oamenilor sa isi ia arme, pina atunci in chicago nu aveai voie sa ai arma la tine, a scazut criminalitatea cu 70% de ce? pt ca oameni se pot apara , nu mai au arme doar drug dealeri si criminali care sint de fapt niste lasi , normal impusca pe cineva care nu riposteaza, cind trag inapoi se baga la vizuina
            • 0 (2 voturi)    
              Fix asa (Luni, 24 noiembrie 2014, 18:26)

              Closed [utilizator] i-a raspuns lui gopo111

              Correlation does not imply causation. Plus ca politia si primarul din Chicago sunt banuiti ca aranjeaza cifrele si manaresc dosarele pentru a da bine la public.

              Acum, sincer, ai impresia ca o scadere de 70% a criminalitatii e datorata dreptului de a avea o arma?
    • +10 (14 voturi)    
      Nu era de jucarie (Luni, 24 noiembrie 2014, 12:37)

      AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Pistoalele de jucarie au varful tevii portocaliu prin lege; daca un pistol nu are varful portocaliu se presupune ca e real si se procedeaza ca atare.

      Iar in Cleveland nu e deloc rar printre copiii de 12 ani din unele cartiere sa aibe o arma reala in buzunar. A fi bine sa comenteze despre asta cine a fost prin Ohio si a intrat prin cartierele de negri. Eu am facut asta de cateva ori, dar in blugi si tricou si fara portofel la mine - in general au fost pasnici si doar mi-au oferit la vanzare droguri si prostituate, dar aproape toti cei cu care am vorbit erau inarmati (cu pistol vizibil).

      Am vazut cum se comporta politistii pe-acolo: sunt politicosi dar fermi, iar daca incalci legea, faci scandal sau refuzi sa urmezi instructiunile iti pun catuse fara sa stea pe ganduri. Am vazut cum au ridicat un cersetor care facea scandal pe terasa unui restaurant: i-au cerut sa inceteze si sa circule, cand nu s-a intamplat l-au luat fiecare de cate un brat (fara catuse) si l-au condus la iesire. In aceeasi seara am vazut un tip in catuse - parcase neregulamentar si un politist i-a cerut sa ia masina si sa o mute, nu a vrut, i-au pus catuse si l-au bagat in masina de politie si l-au dus la sectie unde i-au dat o amenda si i-au dat drumul, dar intre timp i-au ridicat si masina de acolo, totul in cateva minute.

      In schimb in cartierele mai dubioase patruleaza doar in masini (cu un soi de plug solid in fata si unul in spate) si cu mana pe pistol, nu am vazut politisti pe jos pe-acolo. Mor destui politisti in situatii care par uneori complet lipsite de pericol, asa ca nu isi asuma riscuri.

      Ce riscuri are un politist in Romania, sa il ia cate o tanti pe capota cand conduce aiurea? Cati politisti mor impuscati in Romania, intr-un deceniu cam cati in SUA intr-o saptamana? Normal ca aia de acolo nu stau sa isi asume nici un risc, pe principiul "mai bine plange maica-sa decat mama" si oamenii cu care am vorbit pe acolo chiar erau de acord cu asta.
      • -2 (6 voturi)    
        Internetul poate sa ajute (Luni, 24 noiembrie 2014, 14:12)

        Closed [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

        Sa vedem cati politisti au murit impuscati in SUA intr-un an, in 2013 de exemplu: http://www.odmp.org/search/year?year=2013. Media, se pare, e de 0,58 politisti pe saptamana. Pe 2014 creste, e aproape de 1 pe saptamana. Intr-o tara cu atatia locuitori, cu atatea arme, cu atatia politisti si cu atatia infractori, mi se pare o medie rezonabila.

        Acum, ar fi interesant de vazut si cati politisti au murit impuscati de o persoana de 12-13 ani sau mai putin. Dupa care vedem cat de justificata era teama politistilor respectivi de a fi ucisi.
        • +1 (5 voturi)    
          Si ce spune statistica? (Luni, 24 noiembrie 2014, 17:05)

          AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui Closed

          Ce intelegem din aceasta statistica? De pilda putem trage concluzia ca un singur politist a facut prostia de a ignora pe cineva cu o arma in mana, iar in restul cazurilor au fost ei cei care au tras, altfel erau 10 politisti morti saptamanal.
  • +17 (25 voturi)    
    Doua lucruri (Luni, 24 noiembrie 2014, 8:19)

    gamma [utilizator]

    1 Un pistol airsoft te poate lasa fara un ochi usor.
    2 La 12 ani ar trebui sa stii ca nu te joci cu politia . Aveti grija cum va educati copiii
    • -6 (22 voturi)    
      Deci e normal? (Luni, 24 noiembrie 2014, 10:33)

      TudorSerban1312803517154 [anonim] i-a raspuns lui gamma

      E normal ca politistii sa il impuste? Mortal?
      Doamne fereste, cum rationalizati frate opiniile astea...?

      E vorba de un pusti de 12 ani cu o jucarie. Ok... o jucarie cu care putea sa raneasca serios pe cineva, daca ii tragea direct in ochi. Wow! Clar, merita sa moara. Si el, si parintii lui ca nu l-au educat bine.
      Sau mai exact pentru ca nu i-au dat cromozomii aia care-ti dau pielea mai alba...
      • +10 (16 voturi)    
        Hai ca exagerezi (Luni, 24 noiembrie 2014, 10:49)

        batmanss [utilizator] i-a raspuns lui TudorSerban1312803517154

        Se vede ca esti roman , vezi doar ce vrei sau ce poti ...logic ca nu merita sa moara , dar cu focul nu se joaca , arma părea reala mai ales pt ca îi lipsea un plastic galben care o diferentia de una "de jucărie " . Chiar si asa cui îi trece prin minte sa îndrepte arma spre un politist ? Imi pare rau pt el dar la 12 ani cam prost educat . Condoleante familiei .
        • -3 (9 voturi)    
          Cui? (Luni, 24 noiembrie 2014, 11:15)

          Closed [utilizator] i-a raspuns lui batmanss

          Cui ii trece prin minte sa indrepte o arma DE JUCARIE catre un politist? Probabil e ceva in mintea a sute, daca nu mii de copii. Pentru ca sunt copii, implicit nu au discernamant.

          Daca era un adult, intelegeam. Dar e vorba de un copil de clasa a VI-a. OK, e posibil sa fi fost prost educat, asa cum sunt destui copii de culoare, din diverse cauze. Din cate stiu eu, asta nu e o infractiune si nu e pedepsita cu moartea.
          • +1 (5 voturi)    
            nici macar (Luni, 24 noiembrie 2014, 13:53)

            TudorSerban1312803517154 [anonim] i-a raspuns lui Closed

            Daca cititi mai bine articolele pe tema asta, o sa vedeti ca saracul copil nici macar nu a indreptat arma catre politisti, cum pretind toti vitejii de la comentarii de aici.
            Tot ce s-a intamplat a fost ca nu a ridicat mainile sus imediat ce l-au somat, si unuia din politisti i s-a parut ca a dus mana catre brau, unde avea de fapt "arma".

            Si era si greu sa-si dea seama ca e un copil... nu e ca si cum era pe un leagan intr-un loc de joaca...
      • +7 (13 voturi)    
        De unde stiau politistii ca e jucarie? (Luni, 24 noiembrie 2014, 12:39)

        AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui TudorSerban1312803517154

        Jucariile au varful portocaliu o jumatate de inch; nu e portocaliu? inseamna ca e real, asta o sa confirme orice judecator si orice jurati. Si e plin de "copii" cu pistoale reale prin Cleveland, cam ca si "minorii" antrenati prin Romania sa fure din buzunare sau din posete. Aia cu arme in buzunar la 12 ani nu mai sunt copii visatori.
    • -1 (21 voturi)    
      WTF???? (Luni, 24 noiembrie 2014, 10:50)

      Closed [utilizator] i-a raspuns lui gamma

      Nene, esti normal la cap? Ce fel de mesaj e asta? 12 ani e o varsta la care inca esti aproape retardat. Vorbim de un copil in clasa a VI-a, cam cata minte crezi ca avea ala?

      Iar daca plodul era prostalau, idiotii aia de politisti au fost de-a dreptul imbecili. Cum ma-sa impusti un copil de 12 ani? Cam care erau sansele sa aiba un pistol adevarat cu care sa si atace doi adulti inarmati?

      Cum kilu' meu poti sa sustii ineptiile alea doua de mai sus? In afara de cazul in care esti in stare aproape vegetativa, cu saliva scurgandu-ti-se din coltul gurii, n-ai dreptul sa spui ca e normal ca un copil de 12 ani sa fie ucis de doi adulti pentru ca un pistol de airsoft poate sa-ti scoata un ochi si pentru ca tre' sa stii ca politistii americani sunt selectionati pe principiul "care-i mai prost si mai agresiv".
      • -4 (10 voturi)    
        corect (Luni, 24 noiembrie 2014, 12:52)

        IronRaven [utilizator] i-a raspuns lui Closed

        - problema sunt politistii si nu copilul...
        - sa te fereasca Dumnezeu sa misti in front in fata politistilor americani...si mai ales daca vezi un politist "mare", tuns in cap precum un soldat si agitat, caci cel mai probabil este fost "Marine's" venit din Irak sau Afganistan si poti fi convins ca intai o sa traga si apoi o sa puna intrebarile...
  • +3 (5 voturi)    
    :( (Luni, 24 noiembrie 2014, 8:34)

    Vlad C [anonim]

    Never go full retard.
  • -8 (20 voturi)    
    politia din Cleveland a angajat pedeseristi?! (Luni, 24 noiembrie 2014, 9:10)

    hot news [utilizator]

    Sunt sigur ca respectiva jucarie imita bine un pistol adevarat, dar cata lipsa de discernamant trebuie sa ai ca sa nu observi ca "gunaman" -ul este un copil, iar arma lui, oricat ar semana cu un pistol real, Nu trage cu gloante!?
    In Ohio au ajuns asa angajeze adepti de-ai lui Ilici pe post de politisti?
    • +6 (8 voturi)    
      ... (Luni, 24 noiembrie 2014, 10:33)

      tudorr [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      Glume proaste...fii atent aici colegu` acum cateva sapt...e normal ca lumea sa aiba reactii de genul cand vad arme http://www.agerpres.ro/externe/2014/10/24/atac-armat-intr-un-liceu-de-langa-seattle-soldat-cu-cel-putin-6-raniti-atacatorul-s-a-sinucis-22-04-35
      • 0 (2 voturi)    
        sigur ca a fost om gluma proasta! (Luni, 24 noiembrie 2014, 18:21)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

        Dar trebuia ucis copilul?

        pentru ca asta este diferenta fata de linkul pe care mi l-ai dat, unde spune ca un ELEV a deschis focul, au fost morti si raniti.
        Dar acele elev avea 12 ani?!
        La 12 ani esti inca un COPIL!!!
    • +9 (11 voturi)    
      Cum te prinzi ca e de jucarie? (Luni, 24 noiembrie 2014, 12:45)

      AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      Cum te prinzi ca un pistol care imita perfect unul real e de fapt de jucarie?

      Intr-o tara in care e legal in jumatate din state sa porti un pistol pe strada si e legal in toate statele sa ai un pistol in casa, intr-un oras cu criminalitate si bande inarmate, in care sunt arestati "copii" sub 14 ani care au arme la ei, de unde stii ca e de jucarie si de unde stii ca acel "copil" inarmat nu a impuscat vreodata pe cineva?

      Poate prin Europa copiii sunt retarzi pana la 20 de ani si lesina si la 30 cand vad sange, dar prin multe tari din lume copiii devin responsabili devreme, ca nu ii cocolosec parintii pana la varste inaintate. La noi e deja rar sa vezi la tara un copil de 14 ani care e in stare sa taie o gaina pentru ciorba, acum 30-40 de ani la 10-12 ani veneau cu gaina jumulita si curatata de maruntaie.
      • 0 (0 voturi)    
        am spus ca era o replica perfecta (Luni, 24 noiembrie 2014, 18:25)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

        Politistii ar fi trebuit sa vada nu "arma", sigur ca nu este timp sa stai sa analizezi daca este o jucarie sau una reala, ci pe cel care o tinea in mana - era doar un COPIL!
        Ce este asa greu de priceput!?
        Iar cu exemplul cu "taiat gaina pentru ciorba" nu ai nimerit-o: cand eram acasa ianinte de 1989, aveam cotet cu gaini. Dar bunica astept sa vina gunoierii, le dadea bani sa taie gaina, ca nimeni din familie nu era in stare sa ia gatul unei gaini nevinosvate, pe care o crescusem!
  • +5 (21 voturi)    
    ... (Luni, 24 noiembrie 2014, 9:27)

    rerenenegate [utilizator]

    Daca armele acolo sunt la liber, asa patesti.
    • +3 (23 voturi)    
      Corect (Luni, 24 noiembrie 2014, 9:53)

      Daenerys [utilizator] i-a raspuns lui rerenenegate

      Asta este una din cele mai mari probleme in Statele Unite, faptul ca debilii de la National Rifle Association tin cu dintii de "apararea Constitutiei" si oricata lume ar protesta impotriva lor, exista sanse foarte mici sa se dezarmeze populatia de acolo, pentru ca NRA sunt echivalentul baronilor de la noi, nenorociti care s-au imbogatit pe baza marilor tragedii.

      Mi-a placut foarte mult reportajul Bowling for Columbine, unde se discuta pe larg toata problema asta. In mod uluitor, dupa tragedia de la liceul Columbine, toata suflarea presei(care pentru asemenea declaratii dupa mine se situeaza sub nivelul Antenei 3) dadea vina pe violenta din jocurile video, pe cantaretul Marilyn Manson samd, cand era clar ca buna ziua ca problema este ca se cumpara gloante de la K Mart cu 17 centi pachetul si se primesc mitraliere moca de la banci atunci cand iti deschizi un cont la ei.

      In alta ordine de idei, si politia de acolo este luata foarte rar la intrebari cand trage ca sa omoare. Cum sa tragi mortal intr-un copil de 12 ani?? Si cu AK-47 sa fi fost inarmat, tragi sa omori daca ala trage in tine, daca doar isi duce mana la "pistol" ii tragi eventual in picior sau astepti ma boule sa vezi ce se intampla pentru ca e un copil totusi. Incredibil, ce natie!!
      • +4 (14 voturi)    
        ... (Luni, 24 noiembrie 2014, 10:50)

        CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui Daenerys

        Eu sunt în mod clar pro ”gun-control”, dar reperele pe care vă bazați argumentele sunt false. Bowling for Columbine nu este reportaj sau documentar, este propagandă, ca tot ce-a ”regizat” Michael Moore la viața lui. Sunt acolo o mulțime de informații false sau, în cel mai bun caz, jumătăți de adevăr. Cum ar fi de exemplu legătura între NRA și KKK, sublimă, dar inexistentă (de fapt, NRA a fost fondată tocmai pentru a susține dreptul negrilor eliberați să cumpere arme). Și când a primit arma aia pentru că și-a deschis cont la bancă, a omis să spună în documentar că i-a fost verificat cazierul și sănătatea pshică și că a trebuit să depună 1000 dolari garanție înainte să primească arma. Și absolut toți cei intervievați în film, inclusiv ăia care îi susțineau punctul de vedere, au spus după aia că Moore le-a trunchiat declarațiile în mod nepermis. Creatorii South Park l-au dat chiar în judecată, deși erau de partea lui inițial, pentru că le-a denaturat spusele, și după aia l-au luat și la mișto în serial. Și mai sunt, atât de multe minciuni încât nici cei care l-au susținut pe tot parcursul creației documentarului nu l-au mai putut apăra după aia. Ba majoritatea nici n-au mai vrut să-l apere.

        Cum spuneam, eu cred că politicile SUA în privința armelor sunt dezastruoase și sunt de acord că NRA este o organizație idioată. Și sunt pro gun-control, dar un mincinos nu poate decât să facă rău acestei. Pentru că de fiecare dată când cineva deschide gura să ceară limitarea accesului la arme, o să-i fie băgat pe gât Michael Moore cu minciunile lui dovedite.
        • -6 (10 voturi)    
          lol (Luni, 24 noiembrie 2014, 11:58)

          HaralambieHarpalete [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

          ești glumeț. cred că nici tu însuți nu crezi ce spui. de ce să te cred pe tine, un român, când pot să-l cred pe Moore, care evident e ancorat mult mai bine la realitățile societății americane? e amuzant cum întotdeauna, adevărul despre SUA, îl dețin doar românii.
          • +2 (8 voturi)    
            Ok, nu trebuie să mă crezi (Luni, 24 noiembrie 2014, 12:08)

            CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui HaralambieHarpalete

            Și nici nu pretind că știu mai bine adevărul despre realitățile americane.

            Dar caută pe Google ”Bowling for Columbine debunked”. Sau „truth about Bowling for Columbine”. Sau alte variațiuni pe aceeași temă.

            De altfel, e de ajuns să urmărești cu atenție tehnica montajului pentru a recunoaște marca propagandei.

            Iar reputația de mincinos a lui Michael Moore este notorie. Acuzațiile care îi sunt aduse pentru BfC sunt valabile și pentru ”documentarele” despre 9/11 și sistemul american de sănătate.
            • -5 (7 voturi)    
              păi (Luni, 24 noiembrie 2014, 12:40)

              HaralambieHarpalete [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

              google dezinformează mai mult decât orice documentar de-al lui M. Moore, fi convins. orice părerolog poate scrie și posta articole pe net din spatele tastaturii.
              • +3 (5 voturi)    
                Google dezinformează? (Luni, 24 noiembrie 2014, 13:29)

                CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui HaralambieHarpalete

                Și cineva să-l aresteze pe Rasdaq, nu?

                Dincolo de glumă, dacă nu știți să vă alegeți cu grijă surse credibile de pe Internet, asta-i o problemă personală, nu vă pot ajuta. Cum la fel e o problemă personală dacă preferați să aveți încredere într-un mincinos dovedit (și e prima oară în ultimele luni când spun asta fără să fie vorba de Ponta).
                • -1 (3 voturi)    
                  credibile (Luni, 24 noiembrie 2014, 14:45)

                  HaralambieHarpalete [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

                  arată-mi un articol NYT care face dovada falsului în documentarul lui M.M. asta numesc eu o sursă credibilă. până atunci, e doar părerologie.
          • +2 (8 voturi)    
            Cum de ce? (Luni, 24 noiembrie 2014, 12:49)

            AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui HaralambieHarpalete

            Sunt romani care locuiesc in SUA de 20-30 de ani si care sunt mai onesti decat mincinosul de Moore.
            • -1 (3 voturi)    
              . (Luni, 24 noiembrie 2014, 14:47)

              HaralambieHarpalete [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

              te invit să faci dovada mincunii. arată un articol scris într-un cotidian american de mare tiraj.
      • +4 (6 voturi)    
        Ii tragi in picior? (Luni, 24 noiembrie 2014, 12:48)

        AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui Daenerys

        Ai tras vreodata cu un pistol ca sa vezi ce inseamna sa tragi intr-un picior si sa nimeresti? Daca esti la mai mult de 5-6 metri abia daca nimeresti in piept, care e mai mare. Politistii din New York, antrenati mai bine ca ai nostri, au nimerit 4% din toate focurile trase (nu in aer) pe o perioada de 5 ani analizata. Un pistol nu seamana cu filmele de la televizor, e al naibii de imprecis si al naibii de greu de nimerit ceva subtire ca un picior.
        • -3 (3 voturi)    
          Haha (Luni, 24 noiembrie 2014, 13:57)

          Closed [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

          Deci politisti antrenati nimeresc 4% din focurile trase. Insa lor le tremura fundul ca un copil de 12 ani va reusi sa-i nimereasca? Poate ar trebui angajati copii pe post de politisti, daca sunt atat de buni la a trage cu arma.
          • +1 (1 vot)    
            Esti bun la asumat riscuri (Luni, 24 noiembrie 2014, 17:10)

            AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui Closed

            Daca un tip pe strada are sanse 1% sa te nimereasca cu un pistol e mult prea mult; asta inseamna cativa politisti morti zilnic la numarul total de incidente in SUA. Faptul ca nu sunt mii de morti anual e datorat in mare parte evitarii riscurilor; cand un politist iti spune sa ridici mainile nu stai sa te certi pe Internet cu el, ridici mainile sau iti asumi riscurile daca nu o faci, inclusiv riscul de a fi impuscat. Aia sunt politisti, nu vecina senila de la 3 care vrea sa schimbi muzica.
            • 0 (0 voturi)    
              ?? (Luni, 24 noiembrie 2014, 18:05)

              Closed [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

              Prietene, noi discutam aici despre un copil, da? Sper ca nu uiti ca asta e subiectul, altfel putem sa ne oprim.

              Inteleg sa fie circumspecti cu adulti. Inteleg ca se intampla sa fie ucisi adulti pentru ca e o neintelegere si politistii au impresia ca respectivul are o arma. Nu aprob si sunt sigur ca, macar in jumatate din cazuri, situatia s-ar fi putut rezolva fara varsare de sange.

              Dar aici discutam de un copil de 12 ani. Daca tu ai impresia ca e in regula sa ucizi un copil de 12 ani, deja e inutil sa mai continuam. Iar daca antrenamentul politistilor americani include uciderea unui copil, atunci imi pare rau ca America a ajuns in situatia in care este acum.

              Apropo, nu poti afirma cu certitudine de ce nu sunt mii de morti anual. Pentru ca nu ai cum sti. Eu ti-am oferit cifre, tu vii sa ma contrazici cu "sigur nu sunt mai multi morti din cauza ca intai trag si pe urma judeca". Nu poti demonstra in niciun fel ca ai dreptate, tot ce poti face sunt supozitii.
        • 0 (0 voturi)    
          aici ai dreptate (Luni, 24 noiembrie 2014, 18:28)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

          Eu am spus ca de ce au impuscat COPILUL, si de ce nu au tras focuri de avertisment.
          Insa daca era intr-adevar un atacator cu arma reala in mana, deci un pericol iminent. nu, nu se poate sa il nimeresti, folosindu un pistol, in picior sau in manca cu care tine arma!
          Asta se inatmpla numai in filme!
  • +6 (8 voturi)    
    Airsoft nu sunt chiar jucarii... pot rani. (Luni, 24 noiembrie 2014, 9:53)

    leeloo2 [utilizator]

    Pot trage cu proiectile si pot nimeri ochii, urechile sau alte puncte sensibile. Airsoft sunt noua moda dupa paintball.
    • -2 (16 voturi)    
      Hm (Luni, 24 noiembrie 2014, 10:55)

      Closed [utilizator] i-a raspuns lui leeloo2

      Ma intreb cum de unii au suficienti neuroni incat sa respire. Pentru ca de gandit sigur nu reusesc mai departe de papa, pipi, caca.

      Pe principiul idiot de mai sus, orice copil cu un bat, prastie sau tub d-ala cu cornete ar trebui ucis pentru ca, nu-i asa, e posibil sa iti nimereasca un ochi, o ureche sau alte puncte sensibile si sa te raneasca. Asa ca cea mai sigura aparare impotriva unui asemenea risc e sa omori copii, nu sa le iei "armele" si sa le tragi cateva scatoalce daca sunt prea agresivi.
      • +4 (6 voturi)    
        De unde stii daca arma e reala sau nu? (Luni, 24 noiembrie 2014, 12:52)

        AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui Closed

        Si cum ii iei arma daca e reala? Am avut in mana Glock 17 real si replica; daca nu scoti incarcatorul ca sa te uiti la el de la 2-3 metri nu poti sa iti dai seama care e cel real.

        Din cauza asta la ei pistoalele de jucarie au prin lege varful portocaliu pe o lungime de o jumatate de inch (cam 12mm). Alea care nu au, se presupun a fi reale, incarcate cu gloante. Nu stiu cum facea Rambo, dar nu l-am vazut luandu-le armele la aia care le indreptau spre el si cinematograful nu e realitate.
        • -1 (5 voturi)    
          Nu stiu (Luni, 24 noiembrie 2014, 13:54)

          Closed [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

          Evident ca nu stiu. Ceea ce stiu e ca in fata lor era un copil, nu un adult. Chiar si avand o arma reala, situatia ar fi trebuit tratata diferit. Pentru ca, si nu cred ca pot repeta suficient asta, e vorba de un copil.

          Poate ca nu stiau cum sa dezamorseze situatia. In cazul asta, e timpul ca politia sa fie mai bine instruita in a gestiona situatii de genul asta. Altfe, tragedii similare se vor intampla in continuare, pentru ca armele tip replica nu vor disparea, asa cum nu vor disparea nici copiii lipsiti de discernamant.
          • +2 (4 voturi)    
            probabil nici nu ai vazut delicv juvenil (Luni, 24 noiembrie 2014, 16:10)

            leeloo2 [utilizator] i-a raspuns lui Closed

            Aia acolo vad multe, de aia actioneaza din instinct de supravietuire. Exista bande ce au in componenta pusti cu pistoale adevarate...
            • 0 (2 voturi)    
              OK (Luni, 24 noiembrie 2014, 18:07)

              Closed [utilizator] i-a raspuns lui leeloo2

              As aprecia foarte mult daca ai putea gasi niste statistici care sa arate cati politisti sunt ucisi de pustii aia cu pistoale adevarate. Pentru ca toata lumea povesteste, si sunt sigur ca exista si copii de 5 ani cu pistoale in mana. Dar noi discutam aici de politie vs. copil, nu despre reglari de conturi intre bande rivale.

              Deci, cati politisti sunt ucisi de copii inarmati?
  • +9 (13 voturi)    
    Știre tragică (Luni, 24 noiembrie 2014, 9:57)

    CosminMaricari [utilizator]

    Dar nu săriți să-i acuzați pe polițiști. Pistolul băiatului nu era „de jucărie” era o „replica”.

    Un link către o poză cu pistolul: goo.gl/J3rE4r

    Să arunce prima piatră cel care-ar fi fost dispus să-și riște viața pariind pe faptul că pistolul din imaginea de mai sus nu este real.

    Către Hotnews: cred că ar trebui să includeți o poză cu pistolul „de jucărie” în articol, pentru o mai bună informare a cititorilor. De asemenea, ar trebui să scrieți că persoana care a sunat la 112 a spus că e vorba de un ”juvenile” și că probabil arma nu este adevărat, dar polițiștilor trimiși la fața locului nu li s-a comunicat lucrul ăsta.
    • -2 (12 voturi)    
      Risc? (Luni, 24 noiembrie 2014, 11:05)

      Closed [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

      Mane, politistii aia chiar asta tre' sa faca: sa riste. Altfel, te apuci sa ucizi pe oricine ti se pare ca te ameninta cu un cremsnit. Sau te duci sa ii ciuruiesti pe vanzatorii de gogosi pentru ca iti vand porcariile alea pline de ulei.

      Ia povesteste-ne cam care-i sansa ca un copil de 12 ani sa impuste un politist? Chiar si cu o arma reala, care, vorba aia, tre' manevrata intr-un anume fel, e grea, are recul samd. Ai sanse mai mari sa mori daca esti sofer de camion in State decat daca esti politist. Dar ce conteaza, important e ca s-a facut "dreptate", nu?
      • +4 (6 voturi)    
        ... (Luni, 24 noiembrie 2014, 11:11)

        CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui Closed

        Nu s-a făcut dreptate. Dar nici nu s-a făcut un abuz, dacă nu cumva apar dovezi în acest sens. Toate datele de până acum indică o eroare tragică.

        Mi se pare că judecați problema dintr-o perspectivă foarte românească, „care-s șansele ca un copil de 12 ani să împuște un polițist”. În România, probabil tind vertiginos spre zero. În SUA... nu m-aș mira să se întâmplat deja de mai multe ori. De asemenea, mane, compadre, amigo etc., intră pe linkul ăla și vezi cum arăta pistolul de jucărie. Seamănă cu un cremșnit?

        Și încă ceva: nu poți folosi statisticile cu probabilitatea de deces pentru a judeca o situație particulară. Când ești față în față cu cineva despre care ți s-a spus că are o armă, care îți ignoră comenzile și îndreaptă mâna spre presupusa armă, ca polițist, nu stai să te gândești la statistici sau la vârsta celui care duce mâna spre pistol.
        • -2 (6 voturi)    
          Eroare? (Luni, 24 noiembrie 2014, 11:43)

          Closed [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

          Eu as zice ca politistilor respectivi le-a cam tremurat fundul cand au vazut un negru cu un pistol. Pentru ca altfel nu-mi explic cum doi adulti inarmati si pregatiti sa traga (apropo, cum te duci spre un copil cu arma scoasa daca tu incerci sa aplanezi situatia?) s-au speriat cand copilul si-a dus mana la brau.

          Nu, nu e eroare, e pur si simplu teama, ceea ce e de-a dreptul imbecil cand ai de-a face cu un copil.

          Nu stiu cum sa subliniez mai clar ca e vorba de un copil, nu de un adult, asa ca abordarea ar fi trebuit sa fie cu totul alta.

          Cat despre statistici, evident ca le pot folosi. Cati copii au impuscat politisti in state? De cand s-au inventat statisticile. Ei, daca sansele sunt mici, poate ca abordarea ar trebui sa fie diferita fata de o situatie in care un nene mascat cu un AK in mana urla pe strada ca ii omoara pe toti.
      • +1 (1 vot)    
        Aștept (Luni, 24 noiembrie 2014, 12:31)

        CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui Closed

        Cremșnitul :)
    • 0 (6 voturi)    
      n-am cuvinte (Luni, 24 noiembrie 2014, 13:06)

      IronRaven [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

      - nu contest faptul ca minorul nu ar fi trebui sa aiba acess la o replica... dar problema este aceeasi, brutalitatea excesiva a politiei americane.
      - politistii sunt platiti sa isi riste viata, este jobul lor. Este o tragedine atunci cand un politist moare "in line of duty", dar utilizarea excesiva a fortei este mult mai grava. Este o "ofensa" care pune in pericol insasi existenta statului de drept, caci, ca individ daca nu poti sa te increzi in "organele statului" sa te protejeze, atunci in cine sa ai incredere.
      - nivelul paranoiei (intretinuta de media) a depasit orice limita iar motivatia (reala) cel putin pentru mine este evidenta...
      • 0 (0 voturi)    
        Esența (Luni, 24 noiembrie 2014, 13:58)

        CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui IronRaven

        - nivelul paranoiei (intretinuta de media) a depasit orice limita iar motivatia (reala) cel putin pentru mine este evidenta...
  • -5 (9 voturi)    
    na democratie (Luni, 24 noiembrie 2014, 9:57)

    Razvan_i [utilizator]

    Inca un caz in care o persoana de culoare este impuscata de un politist care nu e de culoare. Cateva scoli si-au inchis portile pentru cateva zile si unele magazine si-au baricadat scanduri in geam. Se asteapta decizia juriului daca se va incepe urmarirea penala a politistilor.
  • +11 (17 voturi)    
    Context (Luni, 24 noiembrie 2014, 10:03)

    Tescovin [utilizator]

    Ok, că polițaii sunt vinovați - asta e clar. Dar hai să-ncercăm să înțelegem puțin contextul. E clar că la noi nu s-ar fi întâmplat niciodată așa ceva - nimănui nu i-ar trece prin cap pistolul din mâna unui copil ar putea fi altceva decât o jucărie. Dar la ei ?
    1. Armele sunt legale, oricine vrea poate avea un pistol în casă.
    2. S-au mai văzut cazuri de copii care au venit cu armă la școală și au tras.
    Deci ăla care a sunat la 911 nu e un retardat, ci un cetățean normal care judecă în context.
    Eu unul nu îmi permit să propun soluții societății americane - e problema lor. Doar încerc să dibuiesc cauzele a ceea ce se întâmplă.
    • +6 (6 voturi)    
      Corect (Luni, 24 noiembrie 2014, 10:51)

      OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      Au o cultura in care armele de foc sunt foarte accesibile (inafara de cateva state unde sunt interzise), iar in SUA atacuri armate asupra scolilor, liceelor, facultatilor se produc in fiecare luna si sunt comise de adolescenti, studenti etc.

      Deci da, se poate intelege decizia politistilor de a trage si nu sunt sigur ca nu sunt de acord cu ei.
    • +4 (4 voturi)    
      Cel care a sunat (Luni, 24 noiembrie 2014, 10:54)

      TudorSerban1312803517154 [anonim] i-a raspuns lui Tescovin

      Cel care a sunat a zis de doua ori ca "el crede ca e o jucarie" dar nu e sigur.
    • -1 (7 voturi)    
      Cauze (Luni, 24 noiembrie 2014, 11:10)

      Closed [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      Una dintre cauze este ca politistii sunt angajati dupa un anume tipar: persoana agresiv,a nu foarte inteligenta. Si ajung si inarmati, si prost instruiti (adicatelea primul instinct ar trebui sa fie sa analizezi situatia si sa incerci s-o dezamorsezi, nu sa te indrepti cu arma scoasa catre cel pe care "incerci" sa-l calmezi). Uita-te numai la incidentele din Ferguson, unde politia, care nu e instruita cum trebuie in tactici militare, s-a comportat ca o gasca de imbecili cu tancuri. Sa indrepti arme de asalt catre trecatori inofensivi pe strada e de-a dreptul imbecil, e atitudine de idiot agresiv care a ajuns la putere si se crede Rambo.
  • +4 (8 voturi)    
    complicat (Luni, 24 noiembrie 2014, 10:19)

    Razvan_M [utilizator]

    Intr-o tara unde armele de foc pot fi folosite si de copii de 7 ani nu cred ca politistii isi pot permite sa riste. Asta-i pretul libertatii de a poseda arma.
    • 0 (8 voturi)    
      ??? (Luni, 24 noiembrie 2014, 11:35)

      Closed [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      Nu crezi ca isi pot permite sa riste? De ce, sunt platiti doar pentru a se indopa cu gogosi?
      • +2 (4 voturi)    
        Salariul nu e de miliardar (Luni, 24 noiembrie 2014, 12:55)

        AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui Closed

        Ca sa isi asume riscul sa moara. Sunt platiti pe post de paznici, nu de eroi care mor intr-un parc impuscati de un copil. Un programator incepator castiga mai bine decat un politist cu 20 de ani vechime, iar programatorul ala nu isi asuma nici un risc sa fie impuscat.
        • -2 (4 voturi)    
          Asa e (Luni, 24 noiembrie 2014, 13:42)

          Closed [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

          Insa nimeni nu-i obliga sa devina politisti. Nu e ca si cum ar fi unica meserie pe lumea asta. OK, nu poti fi programator, nu te duce capul. Fa-te sofer de autobuz, fa-te vanzator la supermarket sau ospatar. Daca alegi sa fii politist, iti asumi si partile negative ale pozitiei pe care o ocupi.

          Oricum, faci o greseala enorma: politistii nu sunt platiti pe post de paznici, sunt platiti in primul rand pentru a sprijini societatea, pentru a aplana conflicte etc. Fapt pe care cei mai multi il inteleg, asa ca se comporta ca atare. Dupa care vine cei care fie nu fac fata stresului, fie dau de putina putere si abuzeaza de ea. In ultimele doua cazuri, respectivii n-au ce cauta in politie.
  • -8 (16 voturi)    
    Walking while black (Luni, 24 noiembrie 2014, 10:40)

    TudorSerban1312803517154 [anonim]

    Asta e clar inca unul din multele cazuri de abuzuri ale politistilor americani din ultimul timp in care principala cauza e rasiala.
    Este absolut evident ca lucrurile nu s-ar fi intamplat deloc asa daca pustiul ar fi fost alb. Atunci ar fi fost vazut ca un copil de 12 ani, chiar daca ar fi avut o arma reala si ar fi inceput sa traga cu ea. L-ar fi oprit prin metode non-letale, si apoi ar fi fost dus la reabilitare la ceva psihiatru (cum e, de altfel, normal)

    Dar fiind negru, nu conteaza varsta, e un criminal! Daca ar fi trait, ar fi fost probabil bagat intr-un centru de corectie pentru... ceva.

    Au inceput sa regreseze rau Americanii astia
    • +1 (5 voturi)    
      Rasism (Luni, 24 noiembrie 2014, 11:34)

      gaspy [utilizator] i-a raspuns lui TudorSerban1312803517154

      Comentariul de mai sus e, din pacate, corect.

      Numarul nevinovatilor 'de culoare' impuscati de politie este mare. Si de obicei politistii americani isi golesc incarcatorul in tinta, nu trag doar un foc.

      Pe de alta parte, negrii sunt responsabili de aproximativ 70% din infractiuni, urmati de hispanici cu 20% (dau din memorie, s-ar putea sa nu fie chiar atat).

      Cert e ca daca esti un tanar negru, ai toate sansele sa fii luat la ochi.
      • +1 (3 voturi)    
        Statistici (Luni, 24 noiembrie 2014, 12:00)

        Closed [utilizator] i-a raspuns lui gaspy

        Sigur, sigur negrii sunt responsabili pentru 70% din infractiuni? Pentru ca statisticile spun cam altceva: https://en.wikipedia.org/wiki/Crime_in_the_United_States#Characteristics_of_offenders
  • -2 (8 voturi)    
    Land of the free home of the brave (Luni, 24 noiembrie 2014, 11:49)

    Incomod3 [utilizator]

    a devenit land of the idiots, home of retards... partea proasta e ca sunt luati ca exemplu de retardatii nostrii, care au orgasme multiple cand vad o carpa cu dungi si stelute, fara sa observe ca pe verso scrie "made in china" :) :) :)
  • -2 (6 voturi)    
    Doamne fereste si pazeste (Luni, 24 noiembrie 2014, 12:02)

    DrInOrice [utilizator]

    ce politist, ce om cu mintea intreaga, impusca mortal un copil, chiar si cu arma?? sunt politisti tocmai ca sunt antrenati sa traga si ne-letal, au si veste antiglont, se interpun ei in fata pistolului suspect. Doamne, unde am ajuns
    • +2 (4 voturi)    
      Ai vazut prea multe filme? (Luni, 24 noiembrie 2014, 14:07)

      AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui DrInOrice

      Mergi pe strada pe la ei, viata nu e ca in filme. O sa te lamuresti repede de ce.
  • 0 (2 voturi)    
    Tocmai mi-am dat seama (Luni, 24 noiembrie 2014, 14:00)

    TudorSerban1312803517154 [anonim]

    Daca urmariti ce declara seful politistilor, el zice ca pustiul avea arma la brau. politistii l-au somat sa "drop the weapon", la care pustiul a incercat sa "pull the weapon out" asa ca politistii l-au impuscat.

    Pai cum naiba era sa "drop the weapon" fratilor fara sa o scoata cu mana din pantaloni.

    Saracul copil incerca sa faca ce i-au zis dobitocii aia!

    Imi vine sa mor cand aud ca exista oameni d-astia!
    • +2 (2 voturi)    
      Probabil (Luni, 24 noiembrie 2014, 14:50)

      Closed [utilizator] i-a raspuns lui TudorSerban1312803517154

      Ceva in genul asta: https://www.youtube.com/watch?v=RBUUO_VFYMs ? Politistul ii cere actele, dupa care-l impusca atunci cand "fraierul" incearca sa le ia din masina. Culmea si norocul fac ca nenea sa nu impuste letal un individ de la cativa metri distanta, altfel mai apareau cativa aparatori ai politistului pistolar.

      Si tot pentru aparatorii pana-n panzele albe ale politistilor, respectivul politist a fost arestat si pus sub acuzare.
  • +1 (3 voturi)    
    adica (Luni, 24 noiembrie 2014, 17:11)

    gopo111 [utilizator]

    au vazut ca are siguranta trasa la pistolul de jucarie, dar nu au vazut ca e de fapt un pistol de jucarie, air soft guns au capatul tevi cu portocaliu exact pt a face distinctie, dar ce sa le ceri la astia care au inceput cel mai des , apasa intii pe tragaci si pe urma pun intrebari, daca omori un politai iei o gramada de ani de puscarie, sau chiar si toata viata, dar ei daca te omoara iau doar o admonestatie, curat murdar :)


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică