In premiera, Rusia are mai multe focoase nucleare instalate pe rachete balistice decat SUA

de I.C.     HotNews.ro
Joi, 2 octombrie 2014, 21:18 Actualitate | Internaţional


Rusia, care se afla in prim proces de modernizare nucleara strategica, dispune, pentru prima data, de mai multe focoase nucleare instalate pe diferite tipuri de rachete balistice decat SUA, arata cele mai recente statistici publicate de Departamentul de Stat american, potrivit Washington Post.

Rusia dispune la ora actuala de 1.643 de focoase instalate pe rachete balistice intercontinentale, rachete balistice lansate de pe submarine si bombardiere grele. SUA are 1.642, arata datele facute publice miercuri.

Numarul de focoase nucleare ale Rusiei, facute publice la 1 septembrie intr-un raport cerut de acordul START din 2010 (New Strategic Arms Reduction Treaty), arata o crestere de 131 fata de ultima declaratie de pe 1 martie. SUA a anuntat o crestere de 57 de focoase nucleare in acelasi interval.

Este neclar de ce a crescut numarul de focoase nucleare in intervalul mentionat, arata Washington Post. Trebuie totusi amintit ca, in luna martie, Rusia a anexat peninsula ucraineana Crimeea, moment urmat de criza ucraineana si implicarea Moscovei in evenimentele din estul Ucrainei care au destabilizat tara.

Tratatul New START limiteaza numarul de focoase nucleare pe care le poate instala fiecare parte la 1.550, stabilind si o limita de 700 de rachete si bombardiere si 800 de lansatoare desfasurate si nedesfasurate.

Potrivit sistemelor de livrare stabilite de tratat, cele mai recente rapoarte oficiale ale arsenalului rus curent de rachete balistice intercontinentale amplasate, rachete balistice lansate din silozuri si bombardiere grele ridica numarul acestora la 528, de la 498.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


5523 vizualizari

  • +9 (9 voturi)    
    Irelevant (Joi, 2 octombrie 2014, 21:41)

    JohnR [utilizator]

    Ce conteaza cine are mai multe? E de ajuns o mica parte din ele trase de amandoua tari ca sa distruga tot...
    • +7 (9 voturi)    
      asa este...... (Vineri, 3 octombrie 2014, 5:31)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

      .....si m-as fi bucurat sa aflu ca "In premiera, Rusia are un nivel de trai al populatiei mai mare decat SUA".
      Aici este marea magarie putinista. In loc sa foloseasca imensele rezerve naturale pe care le are Rusia, pentru a imbunatati nivelul de trai al rusilor, el isi face puscoace si invadeaza alte popoare.

      Nimeni nu spune ca nu trebuie sa te aperi dar Putin, ca si Hitler la vremea lui, este agresorul.
      • +3 (5 voturi)    
        Pe mana lui Putin... (Vineri, 3 octombrie 2014, 9:59)

        urbaniesiconstructie [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        ...focoasele astea pot insemna moartea Pamantului !... E un om "nelinistit"...
        • -4 (6 voturi)    
          "nelinistit" (Vineri, 3 octombrie 2014, 12:46)

          zar-zar [utilizator] i-a raspuns lui urbaniesiconstructie

          Dvs ati sta linistit cind cineva ar vrea sa va stringa de git? Este o vorba plina de haz: stai gaina sa te tai...
      • +4 (4 voturi)    
        asa a fost in Rusia de cand este lumea (Vineri, 3 octombrie 2014, 10:16)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        Tara era bogata, tarul bogat, mujicii mureau in saracie. Bogatia s-a folosit pt orice (construirea de palate, biserici, armata, submarine, arme nucleare) dar niciodata pt confortul si cresterea nivelului de trai al populatiei.
        Cand incepea cursa de inarmare nucleara, in anii 1960, rusii stateau cate 3 familii intr-un apartament de 3 camere...pt ca banii se duceau pe armament, nu pe blocuri.
        • -4 (6 voturi)    
          in anii 1960 (Vineri, 3 octombrie 2014, 12:55)

          zar-zar [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Sa zicem ca aveti dreptate, nu am motive sa va contrazic. Dar astazi (2012) Rusia este pe locul 11 cu rata de proprietate de 84%. Romania este pe locul intii cu 96.6%. Probabil ca s-au mai schimbat treburile. In rau sau in bine?
          "asa a fost in Rusia de cand este lumea" - si in alta parte cum a fost sau cum este?
          • +4 (4 voturi)    
            procente inutile (Vineri, 3 octombrie 2014, 14:55)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui zar-zar

            84 sau 96.6% ala nu inseamna mare lucru. jumatate din romani sunt proprietari peste niste bordeie de lemn, lut si paie cu buda in fundul curtii.. la rusi e mai rau, i-au mutat pe tarani in blocurile comuniste, dar fara infrastructura..

            un elvetian, venit dintr-o tara unde procentul de proprietari este sub 50%, isi poate permite oricand sa cumpere bordeiul de paie al romanului si sa-i traga utilitati sau cotetzul de betoane din siberia, dar nu cred ca il atrage prea tare statul la coada vacii..
      • -4 (6 voturi)    
        bai frate (Vineri, 3 octombrie 2014, 12:18)

        El Ciupacabra [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        chiar nu am nicio simpatie pentru rusi, ba din contra, dar de ce unii de pe aici comentati mereu unilateral ca si cum una e Alba ca Zapada iar aialalta Ghionoaia? de ce draq nu aveti un dram de obiectivitate sa criticati si neo colonialismul american? vi se pare legitim modul in care ataca si invadeaza dupa bunul plac tarile din ME?
        • +1 (3 voturi)    
          cred ca ariciul..... (Vineri, 3 octombrie 2014, 15:49)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

          .....ar trebui sa inteleaga mai intai ce este aceea o colonie, apoi ce a fost colonialismul si neocolonialismul si dupa aceea sa se exprime.

          Un exemplu de colonie americana avem ?
      • -1 (5 voturi)    
        asa o fi (Vineri, 3 octombrie 2014, 12:36)

        zar-zar [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        "The United States has one of the widest rich-poor gaps of any high-income nation today, and that gap continues to grow."
        "The income gap between the rich and the rest of the US population has become so wide, and is growing so fast, that it might eventually threaten the stability of democratic capitalism itself" - Alan Greenspan
        Cred ca distanta dintre saraci si bogati spune mai mult despre o tara.
        Am fost surprins sa descopar ca Romania este pe locul intii (2012) la rata proprietarilor de case cu 96.6%., urmata de Rusia pe locul 11 cu 84% , US pe 34 cu 65% si Elvetia pe 43 cu 44%. Aici este discutabil tipul locuintei dar si modul de viata (migrator, dupa locul de munca). Deci iarasi nu spune mult.
        Nivelul de trai cuprinde speranta de viata, mortalitatea la nastere, educatia maxima si venitul brut pe cap de locuitor. 1 Norvegia, 10 Germania, 12 Franta, 14 Canada, 15 US, 16 Elvetia, 17 S Corea, 22 Israel, 24 Grecia, 25 UK. Credeti ca acest "standard of living" are o relevanta? Personal m-am simtit mult mai bine in Israel decit in Canada. Corea de S nu mi se pare normal sa fie la un pas de Elvetia.
        Nu am nimic nici cu Putin si nici cu Obama. Dar stiu un lucru, constructia unei case o incepi cu fundatia, daca aceasta nu-i ca lumea pacat de restul. Adica cind criticati pe cineva trebuie sa o faceti la fel cu toti - numai asa veti avea o opinie echidistanta. De exemplu, Rusia nu-si foloseste rezervele cum trebuie, si poate ca aveti dreptate. Romania este cea mai bogata tara europeana si aproape cea mai frumoasa. Isi foloseste aceste avantaje cum trebuie? Punindu-l pa Putin alaturi de Hitler parca ati fi Hillary, care a ordonat asasinarea propriului ambasador.
        Este mare pacat sa dati cu pietre, chiar daca este mai usor si va da senzatia de invingator. Vin alegerile. Doriti binele dvs, al familiei si al intregii natiuni. Pe cine votati? Si de ce? Sau poate inainte de vot trebuie schimbata Constitutia? In ce fel?
        • +2 (4 voturi)    
          Domnule, (Vineri, 3 octombrie 2014, 16:22)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui zar-zar

          Daca dvs imi dati citate din Alan Greenspan , considerat drept arhitectul crizei financiare din 2007-2009 din care deriva actuala criza politico-economica mondiala, dati-mi voie sa ma indoiesc de argumentatia din postarea dvs.
          A te lua dupa Greenspan sau Lenin , este totuna caci la acelasi dezastru ajungi.

          Am fost In Rusia de mai multe ori si in mai multe regimuri si cunosc viata rusului de rand caruia numele lui Stalin ii provoaca si acum fiori pe sira spinarii (cu toate ca acesta nici macar nu a fost rus). Asa ca, in ciuda cifrelor din statistici, despre proprietarii de case, rusul de rand, ca si romanul de rand, traieste rau.

          Spuneti ca sunt impartial cu critica ? Sa inteleg ca pentru raptul crmeei trebuie sa il critic si pe Obama ? Pentru amenintarile cu razboiul asupra noastra, venite de la Moscova, trebuie sa ii critic pe spanioli ? Despre ce echidistanta vorbiti ?

          Avem un stat agresor Rusia, mai multe state victima Ukraina, Georgia, Cecenia...etc si NATO care se opune expansiunii rusesti.
          Ce nu intelegeti ? Pe cine trebuie sa critic ?

          Despre cum, ce si de ce votez eu, m-am exprimat clar in toate postarile mele de pana acum iar schimbarea pe care mi-o doresc este cea pentru adevarata democratie, moralitate, justitie si un nou sistem politic eficient si mai ales JUSTITIABIL.
          • +1 (1 vot)    
            schimbare si JUSTITIABIL. (Miercuri, 15 octombrie 2014, 0:15)

            zar-zar [utilizator] i-a raspuns lui translativus

            London School of Economics si Wikipedia sunt sursele, dar este dreptul dvs sa va indoiti de tot ce nu va convine.
            Despre echidistanta, stiu ca intotdeauna sunt doi, ca sa-mi formez o parere ii ascult pe amindoi.
            Spuneti "raptul crmeei", stiati ca Comisia Europeana a fost informata de serviciile estone de crimele unor lunetisti si de existenta unor morminte nemarcate in Odesa? Dar intrebarea este cum de n-au sarit in sus? Probabil ca au si ei informatiile lor ca nu rusii sunt faptasii. Si in orice caz, daca luati o paralela la nivelul Iasului, la sud teritoriul a fost rus dintotdeauna chiar si dupa ce le-au permis vikingilor sa se stabileasca in zona. Inainte de evenimentele din Ucraina, numai pentru datoria legata de gazele naturale, Rusia avea de primit cam 4.5 bilioane dolari. Stiti ca in orice afacere sunt dobinzi si penalizari la intirzieri, dar Rusia le-a oferit o reducere de pret la 268.50 $/i000 mc. Dupa schimbarea presedintelui, s-a revenit la 185 $/1000 mc. "IMF agreed to loan Ukraine $15 billion—with conditions attached". "Ukraine needs to find about $25 billion this year to finance its large current-account deficit". Dupa cum s-au purtat cu romanii privind perimetrul de linga Insula Serpilor, nu am nici o indoiala ca vroiau sa scapr de toate datoriile prin intrarea in UE - credeti ca ar fi fost posibil?
            Ati amintit de ceceni, stiati ca ISIS sunt la origine, in principal, rebeli sirieni (adfica al-Qaeda si ceceni) antrenati si inarmati de NATO in Turcia?
            Asa este, Stalin a fost georgian. Dar uitati o noutate: 32% din populatia adulta americana practica double-up household - adica nu-si pot permite chiria apartamentului si atunci se asociaza (fara nici o legatura matrimoniala sau de sex, ca asta poate fi o explicatie a degenerarii spre uni-sex, este alta chestie). Stiiati ca bogatii lumii (1% din populatie) detin cam jumate din bogatia lumii?
            Apropo de democratie: mare scandal in UK cu o lege sa-i oblige pe bogati sa-si plateasca taxele.
      • 0 (6 voturi)    
        vedeti (Vineri, 3 octombrie 2014, 12:42)

        zar-zar [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        ca pina acuma nu a fost bine, ce trebuie schimbat? Alesii au tot fost schimbati si tot nimic. Poate ca poporul, optica fiecaruia, modul de a gindi? Reprezentantii vor fi si ei de alta calitate. Nu credeti ca in tari cu adevarat civilizate (Elvetia, Suedia, Finlanda) oamenii sunt altfel? Si se vad rezultatele.
        • +3 (3 voturi)    
          in acele tari.... (Vineri, 3 octombrie 2014, 16:30)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui zar-zar

          .........oamenii sunt altfel pentru ca normalitatea societatii lor nu a fost fracturata de cancerul comunist.
          Priviti la cele doua germanii. Nici acum, dupa 25 de ani, fostii RDG-isti nu isi pot intra in ritm.
          Am dat exemplul germaniei pentru a se vedea clar ca acelasi popor (german), traind in doua sisteme politice diferite, au comportament, moralitate si valori diferite.

          De aceea spun ca politicienii de astazi, vor dainui atat cat va dainui si acest sitem politic mizerabil si ca singura modalitate de a putea reveni la normal, este schimbarea sitemului.
          • +1 (1 vot)    
            acest sitem politic mizerabil (Miercuri, 15 octombrie 2014, 0:37)

            zar-zar [utilizator] i-a raspuns lui translativus

            Sper ca oamenii se vor lamuri cit mai repede ca politica nu este buna de nimic, cel putin nu in folosul omenirii.
            Ca vorbiti de comunism (in general nu numai de cel din Germania), imi este teama sa va intreb daca cel putin stiti ce-i aia. Pentru ca parerea mea este ca, comunismul nici n-a existat vreodata. Lenin l-a adaptat destul de rapid unei dictaturi .. revolutionare, similara cu sistemul capitalist. Si intr-o parte si in alta, unii vor avea lipsuri iar altii au de toate. Spuneati, mai sus, ca ati fost prin Rusia - sa va intreb daca ati fost si prin ... America? Asa, ca sa aveti o ideie de "normalitatea" pe care vi-o doriti.
            Eu, ca am ajuns la confesiuni, nu-i ador nici pe unii nici pe altii. Omul trebuie sa stie ce vrea si sa nu-si doreasca ce i se pune in farfurie. Existenta unui electorat normal va genera o administratie normala, si nu invers.
    • -4 (6 voturi)    
      Hmm... (Vineri, 3 octombrie 2014, 10:33)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

      Oare ai fi zis la fel daca raportul de forte era invers?
  • +10 (10 voturi)    
    x@x.com (Joi, 2 octombrie 2014, 22:03)

    rpd [utilizator]

    Nu stiu cat conteaza de mult ca Rusia are mai multe focoase pe rachete decat SUA, ca oricum nu e nevoie de atatea sute ca sa fie facut praf tot pamantul asta pe care traim.
  • +7 (15 voturi)    
    o sa si le bage in fund (Joi, 2 octombrie 2014, 22:41)

    rov [utilizator]

    ca de foame nu le vor tine...
  • +8 (8 voturi)    
    Doamne ajuta! (Joi, 2 octombrie 2014, 23:11)

    Xerses [utilizator]

    Ca altceva, ce sa zicem?
    Oamenii nu s-au schimbat prea mult fata de acum 10000 de ani... doar nu ne inchipuim ca filozofia pe internet si cateva simfonii ale lui Beethoven vor schimba ceva. Naspa.
  • +1 (15 voturi)    
    Tehnologia ruseasca... (Joi, 2 octombrie 2014, 23:41)

    taro [utilizator]

    Avand in vedere cat de sigure sunt rachetele rusesti si ce rata de succes au lansarile comerciale eu zic ca rusii se pot anihila singuri fara "ajutor" din partea inamicului "imperialist"

    Orice baza sau submarin care lanseaza simultan mai mult de 2-3 rachete mai mult ca sigur ca o sa fie praf de una din rachetele defecte.
    • -4 (14 voturi)    
      Proton-M (Vineri, 3 octombrie 2014, 0:44)

      demaGOCU [utilizator] i-a raspuns lui taro

      E folosit si de NASA. Cel mai mare satelit militar american a fost lansat pe orbita tot cu o racheta ruseasca. Se kk-u pe ei cei de la NASA ca nu cumva sa ramana fara rachete rusesti din cauza sanctiunilor. Tie ti se pare ca Patriot se poate compara cu S-300(S-400 e SF pt americani)?
      • +6 (8 voturi)    
        nu ai (Vineri, 3 octombrie 2014, 2:16)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui demaGOCU

        nici un pic de rusine sa minti, ca orice trol sovietic amarit si disperat, rachete rusesti egal dezastru, a renuntat toata lumea la ele, inclusiv stapinii tai ivanii cei incapabili de orice altceva in afara de hotie. A, ba da, si de betie, era sa uit. Funia e din ce ce mai aproape de par, si pentru ei si pentru tine, propaganda stil anii cincizeci nu mai tine.
        • -5 (9 voturi)    
          Mai beculet (Vineri, 3 octombrie 2014, 4:48)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          Mai beculet, ti-am observat - absolut din intamplare - mai multe "comentarii". Ai si tu ceva de spus pe subiectele in discutie, sau o tii ca in clasa a patra cu lozinci stupide si injuraturi la adresa preopinentului?
        • +1 (1 vot)    
          S-400 (Miercuri, 15 octombrie 2014, 0:44)

          zar-zar [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          Nu de mult rusii le-au trimis sirienilor, cind au aflat israelienii le-au cerut rusilor sa sisteze miscarea. Cel putin israelienii stiu ce au rusii.
    • -4 (12 voturi)    
      clar.. (Vineri, 3 octombrie 2014, 0:55)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui taro

      de-aia cea mai puternica bomba nucleara detonata pana acum e ruseasca, rachetele americane zboara cu motoare rusesti si singurii care pot asigura azi legatura cu statia spatiala internationala sunt rusii...

      sa nu subestimam inteligenta si tenacitatea rusilor. chiar daca de-a lungul timpului noi am fost in umbra imperiului lor si am avut de suferit, asta nu schimba cu nimic faptul ca sunt a doua putere militara din lume in timp ce tarile 'tampon' de la marginea NATO, cum e Romania, nu sunt in stare nici macar sa isi construiasca o flota aeriana.
  • -4 (12 voturi)    
    5 sunt de ajuns (Vineri, 3 octombrie 2014, 0:49)

    demaGOCU [utilizator]

    pentru a declansa o iarna nucleara de 7-8 ani. Cand o sa vina o sa vina, nu ai ce face. Pana acum cei mai iresponsabili detinatori ai armei nucleare sunt americanii. Nu poti astepta bun-simt de la soldatii-cap-patrat care s-au ratacit prin Germania si Japonia in 1945 si inca nu au gasit drumul spre casa. Mai rau ca rusii!
    • -2 (6 voturi)    
      asa este (Vineri, 3 octombrie 2014, 13:40)

      zar-zar [utilizator] i-a raspuns lui demaGOCU

      si uite cum se uita: americanii sunt singurii care au aruncat DOUA bombe nucleare...
      • +2 (2 voturi)    
        aha (Vineri, 3 octombrie 2014, 17:46)

        mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui zar-zar

        in 1945 erau singurii care aveau si nimeni nu stia exact puterea lor. De ce crezi ca n-a mai lansat nimeni niciuna de atunci? De ce crezi ca s-a declansat "cursa dezarmarii"?
        • +1 (1 vot)    
          "cursa dezarmarii"? (Miercuri, 15 octombrie 2014, 0:48)

          zar-zar [utilizator] i-a raspuns lui mikeyu

          Ce stiti despre Antarctida? Sau despre razboiul stelelor? Sau credeti ca sunt doar filme?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by