VIDEO Petro Poroshenko: Rusia ar putea "cuceri" nu doar Kievul, ci si orice alt oras european, inclusiv Bucurestiul

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 15:47 Actualitate | Internaţional

Petro Poroshenko
Foto: Captura YouTube
Rusia ar putea "cuceri" nu doar Kievul, ci si orice alt oras european daca intreaga lume nu se va solidariza cu Ucraina, a declarat presedintele ucrainean Petro Poroshenko intr-un interviu acordat postului de televiziune BBC, informeaza Agerpres.

Comentand afirmatiile pe care presedintele Rusiei, Vladimir Putin, le-ar fi facut intr-o discutie telefonica cu seful Comisiei Europene, Jose Manuel Barroso, potrivit carora armata rusa ar putea, daca ar dori, sa "cucereasca" Kievul in numai doua saptamani, Poroshenko a spus: "Armata Federatiei Ruse numara 1,2 milioane de oameni. Conform aceleiasi logici in care Federatia Rusa poate "cuceri Kievul", Rusia ar putea cuceri si Varsovia, Vilnius, Riga, Bucurestiul, orice alt oras, daca intreaga lume nu se va uni intr-o atitudine solidara cu Ucraina".

"Daca nu vom schimba actuala stare de lucruri, care este una trista, asa si se va intampla, nu exista dubii", a atentionat liderul ucrainean.

De asemenea, Poroshenko a subliniat ca este pentru prima data cand tarile membre NATO i-au propus Kievului furnizarea de arme de inalte precizie, nu pentru ca Ucraina sa poate invinge in acest razboi, ci pentru a crea pe teritoriul ucrainean un sistem de securitate european, pentru ca, a adaugat el, "acesta nu este doar razboiul Ucrainei".

Intrebat ce tari in mod concret i-au oferit Ucrainei armament, Porosenko a raspuns: "Aceasta este o informatie confidentiala".

"Nimeni nu-si face niciun fel de iluzii ca soldati ai NATO ar putea, macar teoretic, sa lupte pe teritoriul Ucrainei, aparand democratia si securitatea ucrainene. Noi mizam pe fortele proprii, insa avem o nevoie vitala de ajutor financiar si de tehnica militara", a mai afirmat Petro Poroshenko.
























16328 vizualizari

  • +17 (51 voturi)    
    cata dreptate are (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 16:03)

    tenere [utilizator]

    respect Ukraina, tineti-va tare, suntem alaturi de voi
    • -16 (62 voturi)    
      zau? (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 16:33)

      mp37 [utilizator] i-a raspuns lui tenere

      respecti si esti alaturi de statul care-ti persecuta fratii si tine cu dintii de stravechi teritorii romanesti? bravo, romane!
      • +11 (27 voturi)    
        Degeaba își ia minusuri mp37. (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 18:10)

        mitg [utilizator] i-a raspuns lui mp37

        Are dreptate pe undeva. Minoritățile care aparțin (și au aparținut la nivel DOCUMENTAT de prin 1400) de patrimoniul cultural, lingvistic și istoric al țării numite România sunt tratate cu cea mai mare scârbă de către statul Ucrainian. În România, persoanele care aparțin de patrimoniul Maghiar au dreptul la educație, școlarizare și multe altele în limba lor nativă. În Ucraina, persoanele care aparțin de patrimoniul Românesc sunt tratate cu sictir, s-o zicem pe șleau.

        Hai să zicem că putem să uităm de r****ul pe care l-au făcut Ucrainienii cu nava aia, cu insula, cu Delta ... dar nu putem să uităm că Ucraina - prin acțiunile și declarațiile acestei țări, ca stat - nu tratează România și Românii în același spirit în care "tenere" tratează Ucraina.

        Suntem alături de cei care încearcă să prevină expansiunea ilegală, imorală și nejustificată a Federației Ruse. Atât.
      • +9 (15 voturi)    
        si cati romani mai sunt acolo? (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 19:11)

        Ciprian77 [utilizator] i-a raspuns lui mp37

        Multi postaci platiti de Moscova mai sunt pe aici... Am intrat pe un site rusesc (Vocea Rusiei) cu articole in romana (scrise corect gramatical, cu diacritice), si din comentariile de acolo ai zice ca romanii sunt gata sa "evadeze" din lagarul UE/NATO si abia asteapta sa se integreze in noul URSS (adica uniunea euro-asiatica).
        Dupa macelul si rusificarea facuta de armata si autoritatile tariste/sovietice impotriva romanilor, ma intreb cati vorbitori de romana din Ucraina inca ar mai dori o unire cu Romania, si daca ei mai sunt inca majoritari in "stravechile teritorii romanesti"? Se pare ca nici macar in Rep. Moldova, unde in sfarsit, dupa 20 de ani au ajuns la concluzia ca vorbesc romaneste, nu exista o majoritate care sa doreasca unirea cu tara. Hai sa-i vedem pe cetatenii Rep. Moldova ca voteaza unirea si dupa aia mai vorbim si de romanii din Ucraina...
        Am o intrebare: sunt romanii majoritari in Rep. Moldova?
        • +6 (16 voturi)    
          cati romani? (Duminică, 7 septembrie 2014, 0:51)

          freejack [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian77

          Si unu este destul. Ce fel de romani sunteti voi? Ungurii se preocupa pentru fiecare partz tras de unu de al lor care locuieste prin vecini. Si noi? Noi ce facem cu ai nostri? Nu mai spun ca nordul Bucovinei si sudul Basarabiei nu au ce cauta la Ucraina. Teritoriile astea au fost luate prin rapt si primite de Ucraina de pomana. Nu cumva trebuie sa le returneze proprietarului de drept?
          ///
          • +4 (4 voturi)    
            sudul Basarabiei (Duminică, 7 septembrie 2014, 5:09)

            VW_Bora [utilizator] i-a raspuns lui freejack

            e plin de găgăuzi. Dacă ar trebui să-l "returneze" cuiva, cel stat ar fi Turcia. Parcă te uiţi la tenis de câmp...
            • +1 (3 voturi)    
              gagauzii (Duminică, 7 septembrie 2014, 21:45)

              kripton [utilizator] i-a raspuns lui VW_Bora

              au venit in sudul basarabiei dupa ce moldovenii au fost casapiti sau luati robi de catre tatarii nogai ca urmara a pierderii bataliei de la cahul de catre ion voda cel cumplit in 1574. zona a fost depopulata,apoi au venit tatarii si au colonizat-o. mai tarziu,cand a inceput reculul puterii otomane ca urmare a expansionismului rusesc,au aparut si gagauzii in zona,colonizati de rusi in satele parasite de tatarii nogai care au fost deportati de autoritatile tariste. asa ca nu e tara lor. locuitorii cei mai vechi sunt moldovenii
              • 0 (0 voturi)    
                după logica ta (Marţi, 9 septembrie 2014, 15:47)

                VW_Bora [utilizator] i-a raspuns lui kripton

                o casă goală, în care s-a mutat o familie străină este tot a celor care au locuit acolo înainte să devină vacantă?
          • +3 (5 voturi)    
            Ribentropp-Molotov 2.0 (Duminică, 7 septembrie 2014, 11:33)

            coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui freejack

            Vrei laurii canibalilor Hitler-Stalin care si-au impartit Europa de Est dupa bunul lor plac?

            Vad ca stii problema comunitatii romanesti din Ucraina, ai fost vreodata pe acolo de scrii atat de sigur pe tine?

            Eu am rude si prieteni atat in zonele noastre istorice, cat si in alte regiuni ale Ucrainei. Am si fost de cateva ori in vizita la ei. Singura etnie din UA care nu vorbeste cel putin 2-3 limbi si se plange de discriminari este cea rusa [vezi dom'le, refuza sa vorbeasca ruseste in prezenta mea].

            Iar tu, repetand discursurile lui Huilo nu faci decat sa-i sustii argumentele imperialiste. Mai filtreaza-ti sursele
            • -1 (1 vot)    
              Eu, doar bunicii... (Luni, 8 septembrie 2014, 12:33)

              freejack [utilizator] i-a raspuns lui coldplayer211

              Nu cunosc discursurile lui Putin. Nu sustin pe nimeni. am o treaba cu nationalistii ucrainieni. Stii ce a spus boul ala de la Lvov "daca nu va convine plecati din Ucraina". Cum sa apreciezi astfel de oameni? Plus ca s-ar putea ca dupa doua cicluri electorale sa vedem Kievul iarasi alaturi de Moscova. Nu am incredere, Ucraina este instabila si corupta.
        • +6 (8 voturi)    
          "Ne vom intalni in UE" (Duminică, 7 septembrie 2014, 10:46)

          Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian77

          Cea mai buna sansa pentru minoritatile romanesti este aderarea statelor lor la UE. Atunci drepturile lor vor fi respectate si vor putea circula liber inclusiv in Romania. Replica din titlu a fost data cand un presedinte din Moldova a refuzat pe fata apropierea de Romania. Timpurile s-au schimbat, presedintii s-au schimbat, replica ramane. Spre deosebire de Rusia, Romania nu i-a destabilizat sau anexat cu forta ci i-a lasat in pace pana s-au lamurit singuri.
          • -4 (10 voturi)    
            propaganda (Duminică, 7 septembrie 2014, 16:40)

            freejack [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

            asta cu UE care va face si va drege e discurs pentru prosti. vrem drepturi acum, nu maine cand s-ar putea ca Ucraina nici sa nu intre in UE.
            "Daca nu acum, atunci cand si daca nu noi, atunci cine?"
    • +23 (35 voturi)    
      hai, totusi ... (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 16:39)

      alexro [utilizator] i-a raspuns lui tenere

      Urasc ceea ce a insemnat Rusia pentru Romania. Regimul Putin e si el gaunos, putred si periculos. Dar de acolo si pana la a ne teme ca Rusia poate cuceri Bucurestiul e cale nerealist de lunga.

      Domnul Poroshenko uita ca Romania e membra NATO, membra UE, si ca pe teritoriul Romaniei au inceput deja lucrarile pt scutul antiracheta. Ucraina nu e nici membra NATO nici UE.

      De fapt, sarmanul, nu uita. Doar exagereaza afirmatiiel pentru a starni interes caci se teme pentru tara sa stiind ca nu are aliati oficiali in timp ce Rusia ii bate-n poarta. Nu e cazul Romaniei si nici nu va fi in viitorul previzibil.
      • +1 (1 vot)    
        viitorul previzibil (Duminică, 7 septembrie 2014, 21:47)

        kripton [utilizator] i-a raspuns lui alexro

        ne va aduce surprize si mari si urate. nato ne garanteaza ca romania nu va fi ocupata de rusi fara lupta. atat.
    • +7 (15 voturi)    
      Mai intâi fă ceva similar stagiului militar... (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 18:47)

      EU-74-RON [utilizator] i-a raspuns lui tenere

      ...obligatoriu până cu ceva timp în urmă şi, după aia, fii alături de ei...
    • +2 (18 voturi)    
      Oare dece?? (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 19:40)

      fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui tenere

      Oare dece respecti atat de mult Ucraina?
      Pentru ca, vremelnic poate, sunt si ei oropsiti de rusi?
      Uiti ca romanii de acolo au cam aceleasi drepturi ca cei din Ungaria (adica niciunul)?
      Uiti de Insula Serpilor, de sudul Basarabiei? Uiti de canalul Bastroe si de modul in care ne-au blocat canalul Sulina?
      Uiti ca s-au comportat cu noi cam cum se comporta rusii cu ei pe principiul "noi suntem mai mari"??
      Ce-i atat de respectat?
      Da, NATO si UE trebuie sa ia masuri si pozitie dar NU pentru Ucraina (care, poate se uita, nu-i membru in niciuna din aceste organizatii) ci pentru propria securitate.

      Mi-ar placea sa avem o pozitie nationala rationala si consecventa nu de genul suporterilor stelisti, de rezultat, care sunt pro sau contra functie de rezultatul ultimului meci.
      • +5 (11 voturi)    
        pentru fdaniel (Duminică, 7 septembrie 2014, 0:03)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

        Ucraina pe care o critici nu este Ucraina de azi. Nu compara Ucraina condusa de comunisti cu Ucraina de azi .
        • +2 (2 voturi)    
          O tara nu e de azi/ieri/maine (Duminică, 7 septembrie 2014, 9:28)

          fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          Imi pare rau dar nu cred in temporalitatea asta.

          Asa s-a vorbit si de Rusia: comunista si apoi post comunista, libera si democratica.

          E vorba aici de respect intre natiuni (care nu exista), de resentimente istorice, nu de guverne alese la 4 ani.

          Credeti ca, daca in Ungaria va fi ales presedinte un maare iubitor de romani, asta va transforma relatiile noastre cu ei si va fi numai pace si iubire?
          • +1 (1 vot)    
            pentru fdaniel. (Luni, 8 septembrie 2014, 9:30)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

            Multumesc pentru raspuns. Ai si nu ai dreptate.
            Intradevar cand intre doua tari exista sentimente de repulsie reciproca , e greu sa se schimbe acesta stare in cativa ani. De exemlu intre noi si Rusia. Din 1812 Romania are teaama , neincvredere si antipatie fata de rusia. Si nu o iubim deloc.
            Asta nu inseamna ca nu apreciem calitatile poporului rus si calitatile culturale ale unor scriitori, pictori, muzicieni, balerini rusi.
            Dar cand se schimba conducera tarilor aflate in aceasta situatie , in timp mai indelungat ,se poate schimba complet acest raport..De exemplu Franta cu Germania.
            Dar Ucraina de azi nu este aceeasi cu Ucrainade ieri asa cum Romania comunista din 1988 nu mai e aceeasi Romanie astazi.
      • 0 (2 voturi)    
        înainte să acuzi (Duminică, 7 septembrie 2014, 5:33)

        VW_Bora [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

        mai documentează-te, pls!

        Nu ştiu despre drepturile românilor din Ucraina, dar despre drepturile celor oficial 13 mii de români din Ungaria (hai, fie 30 mii neoficial...), citeşte aici:

        http://www.bihon.ro/balul-romanilor-la-gyula/1060812

        Vei observa chiar în prima frază expresia "Autoguvernarea pe Ţară a Românilor din Ungaria..." AUTOGUVERNARE, pricepi? Adică peste 1,3 milioane de unguri din Ro dau din gură de vreo 25 de ani că vor autoguvernare/autonomie în timp ce românii din Ungaria (de vreo 100 de ori mai puţin numeroşi) se autoguvernează... Şi se mai duc la slujbă în propriile biserici ortodoxe, arborează drapelul românesc, poartă cocarde tricolore, toate astea fără ca cineva să se isterizeze.

        Înainte de a sări cu minusurile, gândiţi-vă ce spune presa "oficială" din Ro şi comparaţi cu această ştire apărută în presa orădeană, adică tot românească.
  • +17 (57 voturi)    
    Salamul (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 16:05)

    Daniels22026 [utilizator]

    Poroshenko isi apara in primul rind tara lui. Oare exagereaza implicatiile europene? Nicidecum.

    Rusia s-a straduit cit a putut sa inspire teama. Si a reusit. Inca nemultumita, Rusia a incercat sa inspire teroare. Vezi Transnistria, Georgia, Siria, Ucraina. Si iarasi Rusia a reusit.

    Credeti ca Rusia se va opri de teama NATO? Nicidecum. Asa cum s-a exprimat cineva pe aici, Rusia aplica tactica salamului. Taierea in felii mici. Daca ne lasam pacaliti, nici o feliuta nu declanseaza reactia noastra ferma. Pentru ca e o feliuta mica. Dar rusii vizeaza tot salamul!!!

    Poroshenko are dreptate.
    • +20 (36 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 16:27)

      cartograful [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      europa daca nu e de acord sa plateasca acum cu bani si contracte pierdute va plati peste cativa ani cu sange si teritorii. Istoria ne arata lucrul asta.
      • +7 (21 voturi)    
        tot istoria (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 20:55)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

        Tot istoria ne arată că rușii și ucraineenii sunt frați, că Ucraina ocupă teritorii românești sau că nu-și plătește datoriile. Cartea de istorie este mare, depinde la ce pagină o deschizi.
        • +2 (2 voturi)    
          Grupul celor 5 de la Cambridge (Duminică, 7 septembrie 2014, 11:38)

          coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Tot istoria arata ca Rusia a stiut sa-si racoleze sau infiltreze agentii de influienta care tradau interesele tarilor native pentru chestii iluzorii gen comunism international sau salvarea ortodoxiei.

          Cat face numai grupul celor 5 de la Cambridge. Personalitati ilustre, academicieni de renume, au fost prostiti mai ceva ca un taran moldovean in pragul colectivizarii.
    • +3 (11 voturi)    
      problema e ca salamul e pe sfirsite (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 18:57)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      si fiecare vrea feliuta lui . Insa rusii nu mai au de unde taia.
      Batalia in esenta nu e ca ucraina sa fie democratica sau nu ci o noua piata de desfacere si o sfera de influenta . A cui vom vedea insa ca si putin si hitler a mai incercat si a fost inceputul sfirsitului .
      Oricum populatia din EU nu-i simpatizeaza de nici un fel asa ca se vor opri la ruperea ucrainei

      Deageaba au ei 1,2 mil soldati ca la ce teritoriu au armata lor e prea mica si mai au si tovarasi prin vecinatati care abia asteapta sa-si ia teritoriile inapoi : ceceni, georgieni... etc
  • -10 (18 voturi)    
    Are dreptate o laie (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 16:24)

    KostasP [utilizator]

    Ocuparea bucurestiului nu inseamna ocuparea tarii. Razboiul de abea atunci ar incepe. Bazele de vanatori de munte din carpati le-ar da mult de furca rusilor.
    • -3 (13 voturi)    
      ha (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 21:15)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      armata romana e cam in aceeasi stare cu cea ucraineana, adica la pamant. iar Vestul nu va misca niciodata vreun deget pentru Est. In 20 de ani nici nu vor mai putea sa miste, ca vor fi ingropati de problema islamica de la ei. Romania va ramane tot cu prietenii rusi.
      • +2 (2 voturi)    
        De planuri de contingenta ai auzit? (Duminică, 7 septembrie 2014, 10:53)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui john70

        Adica ce se va intampla, pas cu pas daca tara este atacata. Romania tocmai si l-a primit pe al ei, cum primise deja Polonia si statele baltice. Daca Rusia vrea sa verfice vreunul din ele poate sa o faca, pe riscul propriu. Dar cred ca in acelasi timp va trebui sa-si retraga trupele speciale din Ucraina si armata de la granita aia. Ca altfel n-are cu ce.
  • +24 (46 voturi)    
    ukrainienii (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 16:33)

    kripton [utilizator]

    si romanii au cteva probleme de rezolvat; ne-au tratat prost conationalii din bukovina si au facut faze urate pe dunare. iar insula serpilor nu e a lor,a fost un cadou de la stalin,cum crimeea a fost cadou de la hrusciov.
    au tinut partea transnistriei in conflictul din moldova,au vorbit despre noi ca suntem fascisti [exact cum vorbesc rusii despre ei]
    Insa TREBUIE SA-I AJUTAM. Bestia care se ridica de la rasarit este infricosatoare. am fi cel putin inconstienti daca am lasa ucraina singura in calea balaurului
    Pt ca balaurul pofteste si la moldova si de ce nu,poate si la constantinopol,ceea ce inseamna ca drumul lui trece pe la noi si bulgari,daca nu o va lua de-a dreptul peste mare,si nu o va lua,ca francezii nu-i mai dau mistralul.
    • +20 (32 voturi)    
      Exact! (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 17:08)

      mitg [utilizator] i-a raspuns lui kripton

      Noi nu suntem "popoare prietene" cu Ucraina. Cum bine exprimă carbon14, ăștia numai nedreptăți și probleme ne-au cauzat. Ba mai mult, i-am prins spionându-ne acum câțiva ani.

      Problema e Rusia și faptul că trebuie demonstrat Marelui Urs că nu e voie să facă ce-au făcut ei. "Dosarul Ucrainei" trebuie rezolvat, pentru că trebuie să-i demonstreze cineva lui Putin că așa ceva nu e voie. Ucraina pur și simplu s-a nimerit să fie mediumul de transmitere a mesajului "stai în țara ta, mai mare decât SUA și Uniunea Europeană la un loc dpdv al suprafeței și consumă-ți resursele în pace, nu cu Kalașnikovul".
      • +3 (7 voturi)    
        atentie (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 21:16)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui mitg

        sa nu uitam ca Ucraina a avut in ultimii 20 de ani un regim pro-rus la carma. Acum poate ca se mai schimba lucrurile.
        • -1 (5 voturi)    
          20 de ani minus cativa (Duminică, 7 septembrie 2014, 1:56)

          freejack [utilizator] i-a raspuns lui john70

          2005 - 2010 presedinte a fost Viktor Iuscenko iar intre 2007 - 2010 prim ministru Iulia Timosenko. adica mari lideri ai revolutiei portocali. Ce a insemnat asta? Pai sa dam un citat din Basescu:
          "Romanii din Ucraina. Cea mai dificila perioada a intentiei noastre de a rezolva cit de cit problema minoritatii romanesti a fost perioada domnilor Iusceko si Timosenko, care - din cauza unui nationalism exacerbat - ajunsesera sa opreasca la granita si cartile romanesti."
          Ce sa asteptam sa se schimbe? Ucrainienii sa se transforme in...ce? Democratia nu prea e de nasul lor. Doar votka si nationalism.
          • +2 (2 voturi)    
            poor troll (Duminică, 7 septembrie 2014, 22:25)

            stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui freejack

            ...daca tot il citezi pe Base, pastreaza-te in contextul "Base" si sustine Ucraina contra Rusiei, asa cum o face Base!
            ;-)
            • -1 (3 voturi)    
              Pai ce Base e tata? (Luni, 8 septembrie 2014, 0:10)

              freejack [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

              Sunt de acord cu el numai atunci cand...sunt de acord.
              Nu sustin Ucraina.
              Gasca de "voiculesti" de la Kiev sa-si rezolve problemele singuri.
              Daca vor apreciere sa dea inapoi ce nu le apartine.
      • +1 (1 vot)    
        Noi nu suntem "popoare prietene" (Duminică, 7 septembrie 2014, 5:37)

        VW_Bora [utilizator] i-a raspuns lui mitg

        prin vecini decât cu Marea Neagră... Aşa ţi-ai aşternut, să vedem cine te va mai lăsa să dormi!
  • +3 (21 voturi)    
    Ucraina (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 16:49)

    Alex1000 [utilizator]

    Suntem in situatia de a sprijini un rau, impotriva altuia.
    Nu inteleg si nu vreau sa inteleg sa ma implic in a sprijini cumva un popor la fel de nemernic, ca si cel rus!
    Sa inteleg /// ce scrieti aici, ca ati uitat cum lichelele mizerabile din Ucraina, au prigonit, chinuit si omorat romani nevinovati de la Cernauti si din acea regiune? Ati uitat (sau poate nu ati stiut vreodata) ce si cat au patimit romanii de dincolo de Nistru? Intrebati! Luminati-va oameni buni! Pentru natia noastra, ciuma ucraineana a fost la fel de mizera ca si cea rosie. Iar acum ce fac? Cer ajutor? Sa il gaseasca la Moscova! Acolo unde l-au cautat intotdeauna!
    • +4 (10 voturi)    
      pentru Alex 1000 (Duminică, 7 septembrie 2014, 0:10)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Alex1000

      De la 1812 Rusia este dusmana Romaniei.
      Dusmanul dusmanului meu este prietenul meu. E simplu !
      • -2 (10 voturi)    
        Dusmanul dusmanului meu este prietenul meu (Duminică, 7 septembrie 2014, 1:42)

        freejack [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        Eu consider Ucraina un dusman, atunci trebuie sa consider Rusia un prieten? Ce spui domnule? Uite ca nu este asa de simplu.
        • +5 (5 voturi)    
          consideri Ucraina un dusman (Duminică, 7 septembrie 2014, 15:45)

          stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui freejack

          pentru ca esti un troll rus. Ucraina nici nu exista la 1812 cand Rusia era deja dusmanul Romaniei.
          • -2 (2 voturi)    
            Pai tocmai de aia (Luni, 8 septembrie 2014, 0:19)

            freejack [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

            Daca Ucraina nici nu exista, atunci de ce are teritorii romanesti in componenta? Plus ca nu pot fi nici prieten cu rusii. Dar acum vecinul Romaniei e Ucraina. Asta e raul cel mai aproape.
            In 1812 Romania nu exista. Rusia a luat Basarabia de la turci, la fel cum Austria a luat Bucovina sau Oltenia. Tarile Romanesti erau considerate ca apartinand Imperiului Otoman. Istoria nu e grea doar interpretata in fel si chip de tot felul de "interesati" ca tine.
            • +3 (3 voturi)    
              pentru freejack (Luni, 8 septembrie 2014, 9:42)

              adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui freejack

              Iti pun numai o intrebare, ca sa nu te doara capul in caz ca iti pun mai multe.
              - Unde ste tezaurul Romaniei, la Moscova sau la Kiev ?
        • +1 (1 vot)    
          pentru freejak (Luni, 8 septembrie 2014, 9:40)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui freejack

          Nu conteaza ce consideri tu. Conteaza argumentele istorice.
          • -2 (2 voturi)    
            pai sa reluam (Luni, 8 septembrie 2014, 12:20)

            freejack [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

            care sunt argumentele alea istorice? mai spunem odata ca eu pricep greu si uit repede.
            Pentru voi cine nu tine cu Ucraina tine neaparat cu rusii. Nu este asa. Nu am cum sa apreciez Rusia, dar in acest moment raul cel mai apropiat este Ucraina. O Ucraina corupta si instabila. Acum, cateva state va inarma Ucraina. Maine Ucraina isi va schimba optiunea politica. Ucraina a fost contra noastra de la obtinerea independentei. Deci? Percep Ucraina si pe ucrainieni, cu nationalismul lor, un pericol pentru Romania si pentru romani. Si mai invoc aspectul istoric. Stiu cum am pierdut Bucovina si Basarabia, dar acum nordul Bucovinei si sudul Basarabiei se afla sub ocupatie ucrainiana. De ce nu returneaza Ucraina aceste teritorii? Pentru ca este un stat la fel ca Rusia.
            • +2 (2 voturi)    
              Pentruca ma rogi frumos (Luni, 8 septembrie 2014, 21:21)

              adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui freejack

              iti voi da cateva date istorice;
              1. In 1812 au luat o bucata din Basarabia , fara nici o jena. Nu erau rusi acolo , nu aveau nici un motiv real sa o cear de la Imperiul Otoman
              2In razboiul contra Imperiului Otoman din 1877 erua gaga- gata sa ia bataie. L-au rugat pe Regele Carol sa-i ajute. Noi i-am ajutat. Ei ne-au luat sudul Basarabiei (il l cedasera inapoi Romaniei dupa Razboiul Crimeei )
              3. Ne-au furat tezaurul.
              4. Noi am intors armele si i-am ajutat mult in Ungaria in Cehoslovacia dupa 23 august. Dupa razboi ei ne-au considerat doar tara inamica si ne-au " jupuit " de bogatii.
              5. Ne-au trimis politruci care sa omoare floarea intelectualitatii si sa introduca teroarea in Romania.
              6. Etc., etc.
  • +12 (22 voturi)    
    parerea mea (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 17:14)

    Vlad-I [utilizator]

    Nici o tara nu a agresat o tara NATO in toat istoria aliantei, putin probabil ca rusia sa faca o asemenea greseala, militar si economic alianta este de 10X mai puternica.

    Implicatiile in Ucraina au premiu pt. rusia, castiga teritorii sau fabrica republici aliate care franeaza integrarea vecinilor in alte structuri politice, iar in viitor peste 30-40 de ani aceste tari se pot alipi rusiei.

    Chibzuit ar fi ajutarea cu arme a ucrainei, ajutor economic si embargouri rusiei. Raspunsul proportional cu agresiunea si circumstantele.

    Nu ar fi rau sa ne marim efortul de a deveni independenti energetic, anual pompam ruslor un miliard de euro ca sa ne dea energie, avem gaz de sist, in nici un caz n vom avea probleme ecologice de 15 miliarde de euro, cat putem scoate din acest gaz.
  • -14 (38 voturi)    
    buhuhuu (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 17:16)

    Mazeta [utilizator]

    Văleu, vin rușii! Dau fuga să-mi scot banii din bancă. Unde putem face donații pentru a-i ajuta pe miliardarii Poroșenko și Timoșenko?
    • +10 (22 voturi)    
      Ca de obicei... (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 20:07)

      PaulAtreides [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ...esti pe langa subiect in totalitate. Ia-o catre Est, sunt de-ai tai.
      • 0 (10 voturi)    
        sa-nteleg ca.. (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 21:19)

        costel.ionescu [utilizator] i-a raspuns lui PaulAtreides

        sa-nteleg ca orice comentariu non-anti-rusesc e rau? te face automat pro-rus? lumea reala e binara, in 0 si 1? daca nu esti pro esti contra?
        • -1 (5 voturi)    
          De la Bush cetire (Duminică, 7 septembrie 2014, 1:52)

          Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui costel.ionescu

          "If you're not with us, you are against us!"
          • +3 (3 voturi)    
            Si inainte de Bush (Duminică, 7 septembrie 2014, 11:43)

            coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui Taras Bulba

            Inainte de Bush au utilizat-o din plin sefii tai comunisti, macelarind straini si cetateni proprii cu aceeasi lozinca in frunte.

            Eu sunt nascut in URSS, am prins vremurile cans scriau lozinca pe pancarde.
  • +1 (21 voturi)    
    am si eu o intrebare... (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 17:28)

    exilatul [utilizator]

    astia care latra pro-ucraina pe aici au facut o si in cazul fostei yugoslavii...."pro-rusii" din ucraina sunt de fapt rusi...si chiar daca nu i iubesc deloc, nu inteleg de ce ei nu sunt priviti de asa zisa europa asa cum au fost macedonii, albanezii, croatii din ex-yugoslavia...ca si ucraina tot un stat artficial este...sunt multi care inghit r-hatul care li se da fara a pune intrebari...
    • -1 (11 voturi)    
      am si eu un raspuns (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 20:51)

      MichaelRoman [anonim] i-a raspuns lui exilatul

      asa zisa Europa ii priveste cum trebuie pe separatisti. exact cum sarbii din fost iugoslavie vroiau sa se uneasca cu tara mama, asa si rusii din ucraina vor sa se uneasca cu rusia. mesajul e acelasi.

      o minoritate nu poate impune majoritatii vointa lor cu ajutorul fortei.

      diferenta este ca rusia nu e serbia si nato nu poate bombarda rusia ca sa inteleaga ca gresesc.

      rahatul cel mare e ca ucraina a primit garantii ca teritoriul lor va fi aparat daca dau bombele atomice inapoi rusilor, in 1994.

      in locul lui Obama, trimiteam bombardierele invizibile sa bombardeze strategic tinte in ucraina pro-rusa care sa faca rusia sa inteleaga ca nu pot sa nu respecte tratatul din 1994.
    • +5 (9 voturi)    
      Dau bibliografie? (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 22:41)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      Domnule "exilat",
      Nu cunosti istoria Ukrainei, nu cunosti istoria Poloniei, nu cunosti istoria Lituaniei. A Rusiei nici atat.Ai ceva vagi cunostinte despre istoria URSS si...atat.Politica fara istorie e ca painea fara drojdie.Plus celelalte ingrediente. Daca tu crezi ca ai aceste cunostinte de la sine, si in degetul cel mic, asa precum aproape toata clasa noastra politica cu Parlament cu tot crede, te inseli si inseli si pe altii ca noi/voi.Natiunea ukrainiana a existat inaintea rusilor. Crestinatii cei dintai ai triburilor slave au fost ukrainieinii , nu rusii. Ca rusii i-au inghitit pe toti e cu totul altceva.Ca ukrainienii sunt si greco catolici cu 200 de ani inaintea romanilor greco-catolici, iar nu stii. Ca Patriarhia ortodoxa ukrainiana a existat inaintea celei ruse(moskovite) , nu stii nici asta.Ca ukrainienii sunt rezultaul etnic al corcirii cu VIKINGII(varegii), idem. De Mazepa, nu, de polska reczpospolita, nu. de marele ducat al Lituaniei si de dinastia Jagellona, nu....Deci? Deci ce stii de fapt?
      • -3 (9 voturi)    
        Si ce daca? (Duminică, 7 septembrie 2014, 1:37)

        freejack [utilizator] i-a raspuns lui solar

        Nici in...nu ma doare de Ucraina ta. De ce ar trebui sa ma intereseze de galceava slavilor?
        Istorie? Pai sa spunem ca istoric nordul Bucovinei si sudul Basarabiei apartin de Romania si au fost luate printr-un act de talharie numit pact. Aceste teritorii (bunuri furate) sunt acum la Ucraina. Si acesta Ucraina se foloseste de bunurile acestea desi stie ca sunt de furat.
        Primirea repetată, de la aceeaşi persoană, în scopul dobândirii de foloase materiale, a unor bunuri cu ştiinţa că aceasta le dobândea prin furt, constituie complicitate la infracţiunea de furt.
        • +4 (4 voturi)    
          and your point is... ? (Duminică, 7 septembrie 2014, 15:53)

          stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui freejack

          Tu tii cu hotul care a furat de la tine (Rusia), sa omoare complicele (Ucraina)?
          Asta-i cand esti un mankurt cu sindrom Stockholm, nu?
        • +3 (3 voturi)    
          PAI, (Duminică, 7 septembrie 2014, 22:35)

          solar [utilizator] i-a raspuns lui freejack

          Pai, nene Jack spintecatorul,
          daca atata tot ai inteles din ce am scris(spus) legat de istoria UKRAINEI si zona, zau ca esti bun de.... parlamentar. Ai minte odihnita si ar urma sa-ti mai odihnesti si trupul prin fotoliile parlamentare Sforaiala usoara !
          • -2 (2 voturi)    
            Istoria Ucrainei? (Luni, 8 septembrie 2014, 0:41)

            freejack [utilizator] i-a raspuns lui solar

            Care istorie? Istoria Poloniei, a Rusiei, a Romaniei, acolo gasesti si intamplari care s-au petrecut pe teritoriul care acum se numeste Ucraina. Singura data cand s-a discutat despre o natiune ucrainiana a fost la 1658 prin tratatul de la Hadiaci care urama sa puna bazele uniunii polono-lituaniene-rutene.
            Ucraina? Somn usor.
      • 0 (6 voturi)    
        Natiunea ukrainiana (Duminică, 7 septembrie 2014, 2:04)

        Kepler [utilizator] i-a raspuns lui solar

        a existat inaintea Rusiei ?! Pardon, se numea Rus! Hai sa fim seriosi! Chiar si statul feudal care a existat pe aproximativ jumate din teritoriul de azi era un stat cazac nu ucrainean.
        Ucraina actuala este o creatie a bolsevicilor si la drept vorbind un conglomerat de etnii. Prin dimensiunile sale ar merita cel mult sa fie o federatie.
      • +1 (3 voturi)    
        Bine urmasul lui Ruric (Duminică, 7 septembrie 2014, 11:09)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui solar

        .. n-am studiat noi istoria Ucrainei. Ce stim e ca ati ales gresit si i-ati sprijinit pe rusi in momente cruciale ale istoriei iar acum ei va platesc cum au platit totdeauna. Va spun ca nici nu existati ca popor separat si ca statul vostru e "sezonier" (cam asa ziceau si de statul polonez cand il imparteau cu germanii). Si mai stiu ca in 24 de ani pe care i-ati avut la dispozitie de la desmembrarea URSS n-ati facut ce trebuia sa faceti, adica sa va asigurati apararea crezand ca vecinul rus isi va respecta semnatura pe tratate. O sa invatati si voi lectia pe care am invatat-o noi, caci asta e, situatia geografica nu ti-o alegi, nici fratii... dar poti sa-ti selectezi prietenii.
        • +2 (2 voturi)    
          Dianora? Dianora... (Duminică, 7 septembrie 2014, 22:41)

          solar [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

          Doar nu ma crezi ukrainian, mult distinsa si prea cinstita DIANORA! Rastalmacesti cu totul cele scrise de mine, simpatico.Sunt roman , mamica draga. Doar nu crezi ca nu stiu ce se intampla in UKRAINA si cine-s ukrainieni de azi? Cred ca glumesti... Este?
  • -3 (13 voturi)    
    esti cam imbarligator Dle PP (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 17:48)

    a.h. [utilizator]

    nu stiu de ce, dar multe din declaratiile Dlui PP par a fi mai degraba instigatoare.
    eu inteleg ca vrei sa-ti aperi c u r u l, dar nu incerca sa bagi vrajba si mai mare. stim cu totii cine este Putin sau poporul rus in general, dar nu-i nevoie de exacerbari.
    sincer vb, nici voi nu sunteti departe de ei. adevarul situatiei din Ucraina este fix la mijloc.
  • +2 (12 voturi)    
    Măi nea ... (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 18:23)

    Buerebista [utilizator]

    Ai o gândire politică prea simplistă pentru secolul XXI.
    Lasă matale problemele altora, pune mâna și orientează-ți țara spre democrație.
    Asta o să-ți ocupe tot timpul, nu te vei plictisi.
    Hai, la treabă!
  • -1 (25 voturi)    
    Ma intreb (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 19:08)

    KostasP [utilizator]

    Daca Ro ar fi in locul (situatia) Ucrainei, ne-ar deplange ucrainienii asa cum ii deplangeti voi pe ei acum? Sunteti niste bieti naivi, manipulati din toate partile. V-au facut suc de rosii pe toti.
    • +10 (16 voturi)    
      mai Kostas (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 21:28)

      Ciprian77 [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      Am mari indoieli ca esti roman. Sunt multi vorbitori de romaneste (sau cum ziceti voi, "moldoveneste") care sunt mult prea rusificati.
      Nu-i plangem noi pe ucrainieni, dar nu putem fi de acord cand o tara independenta (fie ea si Ucraina) este invadata de Rusia.
      Pe deasupra, romanii nu vad cu ochi buni faptul ca Rusia si-a mutat frontiera mult mai la vest si implicit mai aproape de Romania. In istorie, Romania nu a fost atacata vreodata de Ucraina ci de armate conduse de la Moscova.
      Pericolul comun rusesc duce automat la o apropiere intre romani si ucrainieni. Si nu ne suparam ca in proces se produce si o "sufocare" a teroristilor rusi de la Tiraspol.
    • +7 (11 voturi)    
      Trocul (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 22:43)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      Tu crezi ca ii deplingem la schimb, ca sa ne deplinga si ucrainienii pe noi?
      • -3 (11 voturi)    
        Nu (Duminică, 7 septembrie 2014, 0:10)

        KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        Ii deplangeti din naivitate, conform zicalei "cainele moare de drum lung..."
        • +3 (3 voturi)    
          Costica, nu suntem naivi.. (Duminică, 7 septembrie 2014, 11:13)

          Dianora [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

          .. dar Grecia sau care o fi tara ta n-a fost furata de teritorii si jefuita cum a fost Romania de Rusia. Fraieri am fi daca te-am crede.
        • +4 (6 voturi)    
          Tu esti naiv (Duminică, 7 septembrie 2014, 14:28)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

          Ucrainienii au luptat impotriva nedreptatii si coruptiei, si-au dat viata eroic pentru tara lor si pentru alaturarea la UE. Ne-au cucerit inimile pe buna dreptate. Ti-aduci aminte de Slava Ukraina?! Cum sa nu vedem ca oamenii se sacrifca pentru a se alatura Europei unite??!!

          Dar si daca ucrainienii nu s-ar fi luptat, nici atunci n-as fi fost neutru. Rusia a atacat militar Ucraina, iar asta pune in pericol pe toata lumea. Rusia e inamicul nostru comun, al tuturor europenilor. Iar naiv esti tu cind refuzi sa vezi inamicul comun, extrem de periculos. Imperialismul rusesc se zbate sa ne distruga pe toti.
  • -2 (8 voturi)    
    Why the Ukraine Crisis Is the West’s Fault (1) (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 19:37)

    GRadu007 [utilizator]

    Primele doua paragrafe dintr-un articol recent al lui John Mearsheimer (American professor of Political Science at the University of Chicago):

    "Conform teoriei dominante in Vest, criza din Ucraina poate fi pusa aproape in intregime pe seama agresiunii ruse. Presedintele rus Vladimir Putin, se argumenteaza, a anexat Crimeea ca urmare a unei vechi dorinte de a resuscita imperiul sovietic, si ar putea sa ocupe pina la urma si restul Ucrainei, precum si alte tari din Europa de Est. Conform acestei viziuni, alungarea presedintelui ucrainian Viktor Yanukovych in februarie 2014 a oferit doar un pretext pentru decizia lui Putin de a ordona fortelor ruse sa ocupe o parte a Ucrainei.

    Dar aceasta teorie e gresita: Statele Unite si aliatii sai europeni poarta cea mai mare parte a responsabilitatii pentru ciza. Radacina problemei este extinderea NATO, elementul central al unei strategii mai largi pentru a desprinde Ucraina de pe orbita Rusiei si a o integra Vestului. In acelasi timp, extinderea UE catre est si sustinerea de catre Vest a miscarii pro-democratie din Ucraina - incepind cu Revolutia Portocalie din 2004 - au fost, de asemenea, elemente critice. Inca de pe la mijlocul anilor 1990 liderii rusi s-au opus cu inversunare extinderii NATO, iar in anii din urma au spus foarte clar ca nu vor asista impasibili la transformarea vecinului lor de importanta strategica intr-un bastion al Vestului. Pentru Putin, rasturnarea ilegala a presedintelui ales democratic si pro-rus al Ucrainei - pe care el a numit-o pe buna dreptate lovitura de stat - a fost picatura finala. A raspuns ocupind Crimeea - o peninsula care, s-a temut ca, ar fi urmat sa gazduiasca o baza navala a NATO - si actionind pentru destabilizarea Ucrainei pina cind aceasta ar abandona eforturile de a se alatura Vestului.
    • +4 (4 voturi)    
      teoria mea (Duminică, 7 septembrie 2014, 11:21)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui GRadu007

      ..care-s mai aproape de actiune decat Mersheimar si oricare alt ...heimer sau Mayer e ca cineva la Kremlin e foarte speriat de revolutii, cu atat mai mult cu cat sunt mai aproape si s-a temut ca exemplul de la Kiev va fi urmat la Moscova dupa ce fusese ales cam la limita legii, ca de, constitutia rusa nu permite mai mult de doua mandate presidentiale. De aici si pana la a pune de un razboi "asimetric" (ca-s la moda) e doar un pas si ajuta la popularitate, cum s-a si intamplat. Ucraina nu aspira la NATO ci la un tratat cu UE, dar democratia se pare ca a devenit subiect tabu la MOscova. Ca s-a ales si cu reactia NATO, asta e basca. Urmariti ce legi e dau acum in Rusia si cum sunt tratati opozantii regimului. E o noua "epoca de aur" cu un nou lider genial.
    • +3 (3 voturi)    
      kgb-ist specializat in sofisme? (Duminică, 7 septembrie 2014, 15:59)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui GRadu007

      Tare va mai bateti voi capul cu munca de convingere ca porcu zboara! :))
  • -1 (7 voturi)    
    Why the Ukraine Crisis Is the West’s Fault (2) (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 19:38)

    GRadu007 [utilizator]

    Paragraful ultim din articolul lui John Mearsheimer:

    "Statele Unite si aliatii sai europeni sint acum in fata unei alegeri. Pot sa continue politica actuala, care va exacerba ostilitatile cu Rusia si va devasta Ucraina in acest proces - un scenariu din care toate partile vor avea de pierdut. Sau pot sa schimbe directia si sa conlucreze pentru a crea o Ucraina prospera, dar neutra, care nu ameninta Rusia si sa permita Vestului sa repare relatiile cu Moscova. Cu aceasta abordare toata lumea cistiga."

    Vezi:
    Why the Ukraine Crisis Is the West’s Fault
    The Liberal Delusions That Provoked Putin
    By John J. Mearsheimer

    (Foreign Affairs - September/October 2014 Issue)

    http://www.foreignaffairs.com/articles/141769/john-j-mearsheimer/why-the-ukraine-crisis-is-the-wests-fault
  • +10 (12 voturi)    
    planul invaziv a lui Putin a început în primul (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 19:53)

    visio [utilizator]

    mandat; a mărit capacitatea de luptă a armatei, a dezvoltat propriile procesoare și sisteme de operare; și pentru că a avut excedent bugetar, și-a permis niscaiva politieni și ziare prin străinătate; l-a speriat pe Obama, care nu are mentalitate de învingător și nici cojones de cowboy, aruncă mici pastile europenilor care se mișcă de felul lor foarte încet; ”dezbină și cucerește” va fi politica principală a Rusiei; acest armistițiu este o mare victorie pentru Putin și sfârșitul Ukrainei așa cum o știam pe hartă; revenind la oameni politici cumpărați, priviți ce se întâmplă în România când Băsescu se ia de Rusia, cu diverse ocazii, fie că vorbește de scutul dela Devesel, fie că vorbim de Crimeea; deci, a început conflictul din Ukraina, prermierul ungariei vizitează moskova, ungurii vor ținut secuiesc și Tăriceanu vrea suspendarea lui Băsescu; evident că toate astea sunt aberații și nu ar fi putut fi aplicate în țări civilizate ca Franța, pentru că acolo există inteligență socială la nivel acceptabil; revenind, ce rezultate au aceste provocări? dacă în 2012 UE și SUA ne-au sprijinit pentru că facem parte din aceste structuri, și interesul Rusiei este să ieșim din ele (UE și NATO) și să intrăm în uniunea euro-asiatică, la sfârșit de 2014 va trebui să ne alegem un Președinte cu vederi pro-Europene și pro-SUA; vă mai amintiți cum se rățoia, de sub pat, Plagiatorul la emisarii SUA, UK? Vă mai amintiți cum vorbea retardatul de Căcărău despre Merkel? Maidanezii aceștia nu ar fi avut tupeul unui asemenea comportament decât dacă în spatele lor ar fi stat o putere considerabilă; și vorbesc de Rusia; românii au căpătat o oarece experiență de democrație și strică deja apele politicenilor, și așa apar ordonanțe de urgență care ”legalizează” migrația politică; trebuie să vedem totul ca un tot unitar și vom înțelege că Rusia nu mai poate fi respectată; s-a străduit prea mult să își piardă presigiul; tehnica rușilor este complexă: înșelare, promisiuni, presiuni și Obama e praf!
  • +8 (12 voturi)    
    Porosenko... (Sâmbătă, 6 septembrie 2014, 20:16)

    PaulAtreides [utilizator]

    ...se refera la capacitatea militara a Rusiei la care nu i-ar face fata o singura tara, decat toate unite. Asta vroia sa spuna.
    Avand in vedere atitudinea agresiva a lui Putin care e pus pe demonstratii de forta, se cere o unitate din partea tuturor tarilor, care unitate l-ar descuraja pe fanaticul Putin.
    Iar referitor la Porosenko personal, cred ca la nivelul lui financiar nu e o problema sa demisioneze, sa-si ia familia si sa plece undeva sub soare in Pacificul de Sud pentru tot restul vietii daca ar vrea.
  • -3 (15 voturi)    
    Hatmanul Porosenko (Duminică, 7 septembrie 2014, 1:00)

    freejack [utilizator]

    manaca...si el ce poate. Dupa ce "viteaza" armata kieveana formata din 50.000 de maidanezi a luat suturi in fund de la 5000 de...sa le zicem "separatisti", Porosenko plange pe la toate mesele occidentale, doar, doar o capata un pahar de vodka. Rusia poate sa cucereasca Bucurestiul, dar nu va castiga niciodata un razboi contra NATO. Mai bine l-ar preocupa diminuarea coruptiei si inceperea unui proces de democratizare a Ucrainei, prin reevaluarea drepturilor si libertatilor minoritatilor.
    • +3 (3 voturi)    
      pune si soldatii in permisie.... (Duminică, 7 septembrie 2014, 11:24)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui freejack

      ... veniti cu tanculete si GRAD-uri de peste granita. De ce nu se manifesta separatistii aia decat strict langa granita cu Rusia? Sau mai departe n-ajung rachetele?
    • +3 (3 voturi)    
      cam cate cuvinte ai in norma zilnica? (Duminică, 7 septembrie 2014, 16:02)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui freejack

      20 de ruble pentru 500 de cuvinte pe zi?
  • -6 (8 voturi)    
    Interesant (Duminică, 7 septembrie 2014, 1:50)

    Taras Bulba [utilizator]

    Ne apucam sa comentam declaratii "care ar fi fost spuse", adica facem scenarii cu declaratii inventate...

    Somn usor...

    @Ciocosenko: vei plati, cumetre, pentru crimele facute in Estul Ucrainei!
    • +3 (3 voturi)    
      man kurt (Duminică, 7 septembrie 2014, 16:04)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Taras Bulba

      Iti recomand "Nunta in Basarabia". Acolo am auzit prima data cuvantul "mankurt". Te descrie perfect.
  • -4 (4 voturi)    
    Ukraina si miliardarii ei (Duminică, 7 septembrie 2014, 3:29)

    cocodino [utilizator]

    Varsovia, Vilnius, Riga, Bucurestiul, nu reprezinta "orice orasi din Europa" Daca spunea un Paris, Berlin, Roma, Viena, Madrid, atunci DA era totusi o amenintare grava.
    Bombonarul miliardar trebuie adus la Moscova, judecat, si executat pe loc, pentru crima impotriva etnicilori rusi, pentru instigare la razboi mondial si atentat la distrugerea rusiei.
    PS. Nuclear, Rusia poate distruge SUA, Franta, Anglia, Germania, Canada.
    Deci e mult mai bine sa se traga o linie in Ukraina de Est, Rusii sa-si ia ce e al lor, iar Ukraina impreuna cu oligarhii ei corupti sa zica mersi ca vor fi in viata si cu o Ukraina libera.
    • +2 (2 voturi)    
      trolii malai viseaza (Duminică, 7 septembrie 2014, 22:16)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui cocodino

      dream on... dream on...
  • +5 (5 voturi)    
    Ucraina (Duminică, 7 septembrie 2014, 9:08)

    Rogue [utilizator]

    Ucraina pana la "revolutia Maindan" nu a fost altceva decat o provincie a Rusiei. Se vede cum reactioneaza Rusia cand nu mai vrea sa indeplineasca ordinele Moscovei.
    Multi ministii aveau si cetatenia rusa unii fiind chiar nascuti si crescuti in Rusia. In aceste conditii este logic ca ei faceau ce li se dicta de la Moscova or sa vi acum sa acuzi Ucraina de politici antiromanesti este cam mult. Este aprope sigur ca acele politici nu au fost decat ordinele Rusiei.

    Rusia va incerca sa creeze tensiuni intre Ucraina, Plonia si Romania pt. ca doar o alinta intre aceste tari poate oprii influenta ruseasca in zona si atragerea Turciei de partea ei.

    Ucraina are tot interesul de a elimina Transnistria o zona care poate fi oricand folosita imptriva ei sau a Moldovei dar facand asta usureaza calea Romaniei pt. unirea cu Moldova.

    Acum care este interesul Romaniei sprijinirea Ucrainei pt. a nu cadea iarasi sub influenta ruseasca sau lasarea ei singura?. Am vazut ce a insemnat o Ucraina ruseasca, vrem din nou sa avem parte de aceleasi politici antiromanesti?. Noi trebuie sa ajutam minoritatea romana de acolo sa primeasa drepturi dar asta nu se poate face si obtine intr-o Ucraina ruseasca.
    • +2 (2 voturi)    
      ei si tu acum... (Duminică, 7 septembrie 2014, 22:14)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Rogue

      ... doar nu pui la inima comentariile trolilor rusi si ale mankurtilor cu sindrom Stockholm de prin Balti, obisnuiti cu ideea ca rusii sunt sefii, rusii sunt culti, elevati, civilizati, iar cei care vorbesc romaneste sunt niste tarani inculti. Pentru mankurtii astia este "cool" sa fii rus (nu stiu echivalentul scarbos, pardon, rusesc pentru "cool").
  • +2 (2 voturi)    
    Copii la doua mame (Duminică, 7 septembrie 2014, 9:16)

    adi67ro [utilizator]

    Ucraina si Republica Moldova de ani de zile oscileaza intre Rusia si NATO cu asa tendinta de neutralitate. Doar sa poata profita din doua locuri. Dar trebuie sa participi intr-un fel dupa ce te hotarasti unde esti. Militarii nostrii de ani de zile participa la misiuni prin alte tari si ne mai aducem aminte de ei in ultimul timp doar cind un eveniment tragic se intimpla. Multumesc si respect soldatilor romani care datorita sacrificilui lor avem siguranta si spriinul NATO.
  • -3 (3 voturi)    
    suport pentru fascisti ? (Duminică, 7 septembrie 2014, 11:35)

    atentielafascisti [utilizator]

    Sa nu uitam totusi, ca guvernul extremistului Porosenko aliat cu fascistii ucraineni, ataca cu artelerie grea orasele lociute de cetateni ucraineni de etnie rusa, ucigind zilnic zeci, sute de oameni nevinovati.

    Acesta se numeste teroare de stat.
    Sponsorizat cu bani, trupe , logistica si sistem informational al NATO.

    Cei 8 milioane de rusii ucraineni de acolo isi apara familiile asa cum le-am apara cred si noi .
    • +2 (2 voturi)    
      prin "noi"... (Duminică, 7 septembrie 2014, 21:57)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui atentielafascisti

      ... te referi la voi, trolii rusi, nu?
    • +1 (1 vot)    
      Cei care (Luni, 8 septembrie 2014, 21:33)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui atentielafascisti

      habar nu au ce inseamna " fascist" , tot umbla cu acest cuvant pe tastatura.
  • +3 (3 voturi)    
    nu-i nevoie.... (Duminică, 7 septembrie 2014, 11:52)

    belamy [utilizator]

    la cate "cozi de topor" are la bucuresti....nu-i nevoie sa-l ocupe, dar poate sa ne faca un BJ la toti.
  • +1 (1 vot)    
    la bani "marunti" (Duminică, 7 septembrie 2014, 21:59)

    strelka [utilizator]

    "The 2013 Russian military budget was $91 billion. The NATO countries total was $990 billion." Intr-un conflict direct Rusii sint constienti sa nu au nici o sansa. Si cine credeti ce e pe locul 2 la capitolul "smardoiala"?" China had the next largest budget at $166 billion."
    Istoria ne arata ca intotdeauna economicul genereaza puterea militara, care la randul lor definesc politica.Cine sint "sforarii" e o alta discutie dar principiul e neschimbat de mii de ani. Rusii au coada pe sus dar in realitate nu au dintzi, sint prinsi intre 2 mari forte care daca nu se sfarama in citeva zeci/sute de ani ii vor elimina/asimila, e doar o problema de timp si conjuntura.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi