Vladimir Putin vorbeste in premiera de crearea unui stat in sud-estul Ucrainei

de I.C.     HotNews.ro
Duminică, 31 august 2014, 14:30 Actualitate | Internaţional


Vladimir Putin
Foto: Agerpres
Crearea unui stat trebuie abordata in discutiile privind incheierea conflictului din estul Ucrainei, a declarat duminica presedintele rus Vladimir Putin, evocand pentru prima data un astfel de statut pentru regiunile unde fortele guvernamentale ucrainene se confrunta cu rebelii prorusi, transmite AFP.

"Trebuie sa incepem imediat discutii substantiale (...) asupra unor chestiuni privind organizarea politica a societatii si crearea unui stat pentru sud-estul Ucrainei, pentru a proteja interesele legitime ale persoanelor care traiesc acolo", a declarat presedintele Putin intr-o emisiune televizata, citat de presa rusa.

Pana acum, Rusia ceruse doar ca regiunile orientale ale Ucrainei, majoritar rusofone, sa beneficieze de autonomie intr-un sistem federal mai putin centralizat.

In cadrul emisiunii inregistrate vineri si difuzate duminica, Vladimir Putin nu s-a referit la amenintarile occidentale privind noi sanctiuni contra Rusiei, acuzata de interventie militara in Ucraina.

Reuniti sambata la Bruxelles, liderii UE au acordat Rusiei o saptamana pentru a-si schimba pozitia, amenintand cu extinderea sanctiunilor.

Liderul de la Kremlin a estimat insa ca Occidentul este responsabil pentru criza ucraineana pentru ca a sustinut miscarea de contestare care a dus in luna februarie la "o lovitura de stat" contra presedintelui prorus de la acea vreme Viktor Ianukovich, fara sa se gandeasca ca va urma un conflict.

"Ar fi trebuit sa stie ca Rusia nu poate sa stea deoparte cand oamenii sunt omorati", a precizat Putin, adaugand ca nu vorbeste de "statul rus, ci de poporul rus".

Moscova a negat pana acum ca ar fi trimis soldati in Ucraina pentru a sustine rebeliunea prorusa din sud-estul tarii.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















19314 vizualizari

  • +32 (46 voturi)    
    Acum astept comentariile (Duminică, 31 august 2014, 14:45)

    Tudor_Al [utilizator]

    Celor care spuneau ca Rusia nu se implica, nu stie nimic, nu sustine separatistii, etc. Desigur, exista cele 2 argumente supreme ale proto-comunistilor care incheie orice dicutie...
    A) Uitati-va ce a facut Sua in irak
    si cel mai pe langa
    B) si Israel bombardeaza Gaza...

    E ca si cum la un proces judecatorul ar achita un violator pentru ca mai exista si altii..
    • -16 (20 voturi)    
      în cazul ăsta (Duminică, 31 august 2014, 17:09)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Tudor_Al

      Judecătorul este chiar violatorul.
      • +16 (18 voturi)    
        Adica ? (Duminică, 31 august 2014, 22:19)

        Tudor_Al [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Ok, SUA sunt nebuni, dar Tarile baltice, Polonia.

        De ce ai avea incredere in Rusia ?!

        Mi se pare ca esti fie rau intentionat, fie aduci argumente in mod intentionat care sa inflameze.

        Vorbitori de limba rusa nu inseamna rusi, iar rusi nu inseamna sustinatori ai lui Putin, deci nu vad de ce rusia trebuie sa sprijine rebelii
        • +3 (3 voturi)    
          corect, si apoi nu este vina UE (Luni, 1 septembrie 2014, 8:36)

          Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui Tudor_Al

          nu este vina UE ca Federatia Rusa este condusa de niste nebuni !!!

          Sa produci razboi civil in Georgia, Siria, Ukraina doar ca Putin sa isi arate muschii , NU ESTE VINA U.E. !

          Rusia este putere nucleara, Putin a declarat ca toti sa nu incerce sa deschida un razboi direct catre Rusia si ameninta ca este o putere nucleara !

          Ce poate face UE ???
          Se pune cu nebunii ?
          Sa trimita armata acolo sa se trezeasca NATO in conflict direct cu soldatii rusi ?
    • -6 (18 voturi)    
      3 + fara numar (Duminică, 31 august 2014, 17:40)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Tudor_Al

      KOSOVO. Putin multumeste USA si NATO pentru acest precedent.

      Vezi ca ai uitat sa mentionezi ca ceilalti violatori nu numai ca nu au fost judecati, dar au fost si laudati pentru rezistenta si tehnicile aplicate in timpul violului. S-a mai zis inclusiv ca victima oricum ducea lipsa, deci au facut un bine.
      • +10 (12 voturi)    
        Alte -3 (Duminică, 31 august 2014, 22:15)

        Tudor_Al [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        Cehia
        Ungaria
        Afganistan
        Cecenia

        Scuze, care e diferenta ?! Famia mea a suferit din cauza rusilor si a comunistilor. Tu ai dus -o bine ?!
      • +8 (14 voturi)    
        Nevermind (Duminică, 31 august 2014, 22:31)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        De ce te prefaci ca esti ignorant. de fapt tu stii bine ca sarbii au inceput un proces de " epurare etnica"
        In Kosovo , in Bosnia. De aici reactia NATO , pentru a impiedica genocidul.
        Unde ai vazut tu masacrarea civililor rusi de catre forte paramilitare ucrainene in estul Ucrainei ??
        Revino -ti la realitate !
        • 0 (10 voturi)    
          oare? (Luni, 1 septembrie 2014, 0:48)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          Targu Mures in 90, iti spune ceva? Cam asa si cu epurarea aia etnica la sarbi. Noi am avut noroc, sarbii nu. Dar nu e timpul pierdut, la cum se folosesc precedentele create.

          Cam asa sta treaba si cu ignoranta, se pare ca neprefacuta.

          Daca nu dau dreptate nato/us re kosovo, oare cum ai dedus tu si antecomentatorul tau (ca nu mai stau sa-i raspund separat) ca le-as da rusilor? Dar us/nato ar trebui sa fie ultimele care sa se dea virgine pline de manie proletara.
        • -2 (4 voturi)    
          oare? (Luni, 1 septembrie 2014, 0:48)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          Targu Mures in 90, iti spune ceva? Cam asa si cu epurarea aia etnica la sarbi. Noi am avut noroc, sarbii nu. Dar nu e timpul pierdut, la cum se folosesc precedentele create.

          Cam asa sta treaba si cu ignoranta, se pare ca neprefacuta.

          Daca nu dau dreptate nato/us re kosovo, oare cum ai dedus tu si antecomentatorul tau (ca nu mai stau sa-i raspund separat) ca le-as da rusilor? Dar us/nato ar trebui sa fie ultimele care sa se dea virgine pline de manie proletara.
          • +2 (6 voturi)    
            pentru nevermind (Luni, 1 septembrie 2014, 8:27)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

            Nu are rost sa repeti de doua ori.Acum m-ai facut sa inteleg ca esti ignorant cu adevarat si nu te prefaci. Srebenita iti spune ceva ?
            Compari o altercatie dintr-o dupa -amiaza de la Targu-Mures cu GROPILE COMUNE
            unde au fost aruncati sute de oameni impuscati pentru " vina " ca nu erau sarbi ?
            • +1 (3 voturi)    
              copacel... ia o gura de aer (Luni, 1 septembrie 2014, 11:50)

              Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              M-as fi asteptat sa te prinzi ca a fost o eroare a siteului dubla postare _identica_ la fix _aceeasi_ ora, dar ... fiecare cat poate. Nu te mai grabi ca fata mare, ca asa tragi concluzii gresite. Ma mir ca le-au aprobat departamentul de cenzura hn, atat intr-un exemplar, cat mai ales in doua, dar asta este alta poveste.

              Imi spui mie ca sunt ignorant si numesti Tg. Mures altercatie? Superb.

              Citeste comentariul lui translativus de mai jos, ca nu stau sa-ti fac recenzii de pe net. Google te poate ajuta daca treci de linkurile sponsorizate referitoare la istoria recenta. Cam despre aia este vorba, si-i dau dreptate inclusiv la ultimul paragraf. Ma refer la cine a atacat in Ukraina, ca iar sari ca fata mare.

              PS: cand sarbii se luptau cu albanezii sustinuti de toata lumea dezinteresata si democratica, ai fi vrut sa ingroape chinezi?
        • +2 (6 voturi)    
          gresit in privinta Kosovo. (Luni, 1 septembrie 2014, 7:21)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          Acolo, trupele paramilitare kosovare au atacat civilii sarbi, cam ceea ce urmeaza sa se intample si la noi in asazisul tinut secuiesc iar magaria a facut parte dintr-un plan marsav de dezmembrare al tarilor est-europene la care conducatorii idioti, de atunci, ai vestului a fost parte.

          Primii vizati am fost noi, prin magaria de la Tg Mures care a esuat lamentabil.
          Apoi Cehoslovacia s-a divizat "amiabil" in Cehia si Slovacia si a urmat Yugoslavia prin recunoasterea croatiei, ca stat, de catre Germania.
          Abia dupa grozaviile petrecute in razboiul civil de acolo, idiotii conducatori ai europei si-au dat seama de imensa greseala pe care au facut-o iar daca cineva a inteles prostia aceasta si a refuzat clar sa se asocieze cu idiotii, acela a fost Basescu care nu a recunoscut si nu recunoaste Kosovo ca stat.

          Oricum, iresponsabilitatii liderilor europeni de atunci le datoram magaria cu tinutul secuiesc si dupa cum merg lucrurile, presa britanica lauda Transilvania doar, nici unii lideri actuali nu au renuntat la gandul dezmembrarii romaniei.
          Mai trist este faptul ca acestia au gasit si tradatorii autohtoni care sub masca "regionalizarii", pun umarul vartos la aceasta marsevie.

          In rest, in privinta ukrainei aveti dreptate. Nu ukrainienii i-au atacat pe rusii din est ci invers.
          • +2 (4 voturi)    
            corect (Luni, 1 septembrie 2014, 12:41)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui translativus

            Dupa cum ii spuneam si intelectualului care ma face ignorant, la Tg. Mures am avut noroc. Asta nu inseamna ca s-a renuntat la plan, ci mai degraba s-au schimbat metodele si deadlineul, din short in long.

            Nu-l inghit pe base cum nu-l inghit nici pe iliescu (motive diferite), dar pot sa-i laud pe amandoi pentru ca nu au recunoscut cutia pandorei numita kosovo.
            • +1 (1 vot)    
              ba, eu chiar il respect..... (Luni, 1 septembrie 2014, 16:03)

              translativus [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

              ....pe base iar faptul ca acum, la ultimul summit, liderii europeni il inconjurasera si il ascultau cu atentie si dand aprobator din cap, este o recunoastere a claritatii opiniilor sale care, ca vor unii sau nu, s-au adeverit intocmai.
              Recunoastere tarzie dar binemeritata.
              • 0 (2 voturi)    
                nu (Luni, 1 septembrie 2014, 17:25)

                Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui translativus

                nu am de ce sa respect o fiinta care a creat precedente periculoase numai ca sa-si protejeze camarila si pentru a calca pe cap pe cine ii intra in vizor. Asta nu inseamna insa ca nu il laud pentru rarele momente (daca nu singurul) cand a jucat pentru tara lui. A pus-o inclusiv pe eba sa voteze contra in PE legat de subiect. Bravo si pentru asta.

                La partea cu rusii greseste grav dpdv politica externa. Se comporta ca un patruped (ordinar :D) caruia i s-a eliberat un pic lesa de catre stapan si este pus sa latre. Poate avea o pozitie ferma si clara si fara sa aiba limbaj contondent, ca sa nu zic nesimtit cateodata, catre rusi. Aia nu uita si, sa fim seriosi, suntem neglijabili pentru ei si fata de ei sau us/germania/etc.

                Isi face "carte de vizita" riscand viitorul tarii. Orban joaca mai inteligent si trage cu tara, nu cu imaginea lui. Pe Merkel nu o dau exemplu, pentru ca Germania este in alta liga, dupa cum spuneam.

                Stiu ca o sa sara vreunul care o sa inteleaga ca eu am zis ca de ce nu tine base cu rusii, dar cred ca ai inteles ce am zis de fapt.
          • +5 (5 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Luni, 1 septembrie 2014, 14:38)

            [anonim] i-a raspuns lui translativus

            • +2 (2 voturi)    
              tare as vrea sa ma insel.... (Luni, 1 septembrie 2014, 16:10)

              translativus [utilizator] i-a raspuns lui

              ....dar cred ca se pregateste o "transilvanie libera si monarhista" (regii romaniei, Cioaba, Stanescu si Mihai, nu au nicio legatura) si doar evenimentele din Ukraina au facut ca planul sa intarzie.
          • 0 (0 voturi)    
            pentru translativus (Miercuri, 3 septembrie 2014, 9:25)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui translativus

            Eu am alte informatii. In Kosovo sarbii au inceput epurarea etnica. Gropile comune sunt pline de albanezi nu de sarbi.
            Eu cred ca aceste doua afirmatii ale mele sunt reale. Ce spui tu sunt speculatii, dezinformari .
    • -9 (13 voturi)    
      Gresit... (Duminică, 31 august 2014, 19:21)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Tudor_Al

      Faci o comparatie usor deplasata, pentru ca ceilalti violatori nici macar nu au fost chemati la judecata.

      Ceea ce se vedem ca se intampla astazi demonstreaza ca modelul unei lumi dominate doar de un stat sau doar de o regiune nu poate exista.

      Americanii impreuna cu tarile din vestul Europei tin cu dintii de Ucraina nu din marinimie, ci din dorinta de a-si spori dominatia in sferele militare, politice, financiare si economice.

      De vreo 20 de ani incoace incearca sa convinga Moscova de intentiile lor bune si de dorinta de a avea un parteneriat strategic cu Rusia, insa de fapt nu urmarea altceva decat sa extinda NATO si influenta lor militara si politica.
      • +10 (12 voturi)    
        Gresesti enorm (Duminică, 31 august 2014, 22:22)

        Tudor_Al [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        Azi nu e o victorie a NATO ci o pierdere a Rusiei. Daca Rusia avea o politica desteapta dupa '45 azi poate Romania nu era in NATO. Tarile din est au vrut in alianta asta din cauza modului mizerabil in care s-a purtat Rusia. Azi se simt inconjurati ?, ma doare in cot, pot ne dea anii in care bananele de craciun erau OZN uri ?, nu, antunci cu respect nu ma intereseaza
    • -2 (10 voturi)    
      intrebari si raspunsuri (Duminică, 31 august 2014, 21:01)

      freejack [utilizator] i-a raspuns lui Tudor_Al

      Ce a facut SUA in Iraq? I-a scapat de criminalul Saddam. Ceea ce a fost foarte bine.
      De ce Israel bombardeaza Gaza? Pentru a pune la punct Hamasul, cel putin pentru o perioada. Ceea ce este foarte bine.
      A intervenit SUA in Serbia si a rupt o parte a teritoriului pentru a forma statul Kosovo? Da! Atunci de ce nu ar proceda si Rusia la fel in Ucraina?
      La intreabarea asta poate raspunde cineva? De ce, ce a facut SUA in Serbia a fost bine si ce face Rusia in Ucraina nu este bine?
      Eu nu am spus ca Rusia nu se implica, numai ca implicarea nu ar fi existat daca Kievul ar fi vrut sa inceapa dialogul cu esticii (care erau votantii presedintelui alungat ).
      Despre regimul de la Kiev cel mai bine s-a exprimat presedintele Basescu:
      "Romanii din Ucraina. Cea mai dificila perioada a intentiei noastre de a rezolva cit de cit problema minoritatii romanesti a fost perioada domnilor Iusceko si Timosenko, care - din cauza unui nationalism exacerbat - ajunsesera sa opreasca la granita si cartile romanesti.

      Am avut o palpaire de lipsa de responsabilitate a noii puteri de la Kiev, cand primul lor gind a fost sa elimine drepturile minoritatilor. Atunci am avut discutii extrem de serioase cu premierul Iateniuk la Bruxelles, caruia i-am cerut categoric sa nu se promulge legea, si nu s-a promulgat."
      Vor apreciere? Sa dea inapoi ce nu le apartine si le-au capatat ca urmare a unui rapt.
      Nu o sa vars nici o lacrima pentru Ucraina.
      P.S. Cu cat occidentul ameninta mai mult cu sanctiunile cr atat va ridica si Putin stacheta. Oricum a zis-o: nu aveti ce sa-mi faceti, Rusia este putere nucleara. Sunt curios pana unde va merge UE si SUA cu sanctiunile pentru ca embargou total nu se poate. Iar resursele se pot vinde si prin firme din tari care nu au treaba cu sanctiunile.
      • +3 (5 voturi)    
        pentru freejack (Duminică, 31 august 2014, 22:35)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui freejack

        Am raspuns la intrebarea ta. Vezi raspunsul meu este in replica pe care i-am dat-o lui Nevermind.
        Daca ai nelamurir ma poti intreba in continuare.
      • +1 (3 voturi)    
        Comment sters de user (Duminică, 31 august 2014, 23:56)

        NL [anonim] i-a raspuns lui freejack

  • +28 (32 voturi)    
    Si inca ceva (Duminică, 31 august 2014, 14:50)

    Tudor_Al [utilizator]

    Putin a spus SUD Estul Ukrainei, implicand ca doreste sa invadeze si zona Odessa, deci in curand va avea granita cu Moldova si Romania.
    • -4 (6 voturi)    
      Vestul (Duminică, 31 august 2014, 18:09)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Tudor_Al

      Pentru Ucraina, noi sintem vestul.
  • +32 (42 voturi)    
    Incredibil! (Duminică, 31 august 2014, 14:52)

    MichiuStefan [anonim]

    Realmente, Putin si-a pierdut "uzul ratiunii".Face si desface state dupa cum crede el, motivand "drepturile" colonistilor rusi. Ce urmeaza?Asa numita R.Moldova, Letonia, Estonia?Aceste state avand in cantitate asa numita populatie rusofona.De ce nu si Londra, un cartier e locuit majoritar de rusi!Iar Occidentul da ultimatum-uri, in loc sa fi sprijinit militar Ucraina.Avea dreptate Presedintele Basescu-ce urmeaza dupa Ucraina?Nebunul asta trebuie oprit cu orice pret, pana nu va fi prea tarziu!Iata rezultatul politicii occidentale, de a-i da importanta si a invita Rusia in cluburi selecte, crezand ca o civilizeaza si ca-si va insusi bunele maniere!
    • +9 (11 voturi)    
      cred ca ai sub 40 de ani :-) (Duminică, 31 august 2014, 18:17)

      urob [utilizator] i-a raspuns lui MichiuStefan

      ceea ce vreau sa spun e ca nu ai "prins" vremurile URSS-ului si nu stii intrebarea de la Radio Erevan:
      "cu cine se invecineaza URSS? R:Cu cine vrea!"
      E aceeasi gen de politica care o facea URSS-ul.Toata lumea (mai ales inOccident) spun"sa nu reinviem razboiul rece" bla bla bla.Nu UE pacifista a reinviat acest razboi,ci Moscova.Doar ca cetateniiUE inca nu realizeaza ce se intimpla(traiesc inca in lumea lor imaginara),iar afaceristii profita de asta pentru ca piata rusa este imensa si bani se fac oriunde in lume ,indiferent de regimul politic.Sper sa nu fie prea tarziu cand opinia publica din vest se va lamuri ca degeaba isi doresc pacea ,daca nu se lupta pentru ea.Sa zicem ca Olanda a luat doar un mic dus rece cu ocazia zborului malaezian.
      • +5 (7 voturi)    
        Din nefericire, (Duminică, 31 august 2014, 21:55)

        Non.e [utilizator] i-a raspuns lui urob

        istoria se repetă. Atâta doar, că astăzi nu vorbim de Hitler, Stalin, Mussolini, Chamberlain ori Daladier.
        Și nici de sudeți, anschluss, Polonia sau România.
    • +6 (8 voturi)    
      mai sunt "cartiere rusesti" :-| (Duminică, 31 august 2014, 19:43)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui MichiuStefan

      In Viena... in Istanbul... :-|
    • -5 (17 voturi)    
      Kosovo (Duminică, 31 august 2014, 21:02)

      freejack [utilizator] i-a raspuns lui MichiuStefan

      SUA poate sa faca si sa desfaca state?
    • +7 (7 voturi)    
      Atenție. (Duminică, 31 august 2014, 21:47)

      Non.e [utilizator] i-a raspuns lui MichiuStefan

      „ Așa numita Republica Moldova”, este o realitate și este subiect de drept internațional.
      Nici Putin nu spune „așa zisa...”
    • +1 (1 vot)    
      "trebuie oprit cu orice pret" ? (Luni, 1 septembrie 2014, 12:13)

      cian [utilizator] i-a raspuns lui MichiuStefan

      Chiar crezi asta? Crezi ca trebuie oprit cu orice pret? Daca pretul ar fi, de exemplu, 100 de milioane de oameni morti intr-un mare razboi care ar depasi granitele Ucrainei? Ar merita acest pret? Dar daca ar fi 200 de milioane? 300? 500? ... sincer, inca mai crezi ca orice pret ar fi bun pentru a-l opri???
  • +15 (23 voturi)    
    pentru protejarea.... (Duminică, 31 august 2014, 15:10)

    translativus [utilizator]

    ..... intereselor legitime ale persoanelor care traiesc acolo, trebuie aleasa o noua conducere a rusiei si astfel, rusii vor avea ocazia de a trai normal intr-un stat a carei conducere sa foloseasca imensele bogatii naturale pentru dezvoltarea economica si imbunatatirea nivelului lor de trai.

    Orice prost poate sa arunce cu pietre si sa darame. Mai greu este sa construiasca ceva.
  • +29 (35 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Duminică, 31 august 2014, 15:45)

    [anonim]

    • +6 (8 voturi)    
      corect (Duminică, 31 august 2014, 18:22)

      urob [utilizator] i-a raspuns lui

      Asa se va si intampla.Rusia nu are interesul sa vada UE pana in granita.Mai ine zis guvernul rus nu are acest interes,pentru ca oricum populatia de acolo nu are nici un dram de educatie democratica.Daca o parte dintre noi,romanii, mai stim ceva "teorie" in ale democratiei (ca la practica sintem 95 % dintre noi corigenti-inclusiv autorul comentariului) in Rusia populatia de acolo nu are nici cea mai vaga idee de ce inseamna si ce presupune o societate democratica ; daramite sa si-o si doreasca.Cine nu crede si are oportunitatea sa vorbeasac pe asemenea subiect cu cineva din R. Moldova( pereferabil peste 40 de ani) va intelege ce vreau sa spun (cetatenii fostei R.S.S:Moldoveneasac au avut si ei "privilegiul" de a fi sub o propoganada sovietica 50 de ani).
    • +3 (3 voturi)    
      nici El nu mai poate (Duminică, 31 august 2014, 19:10)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui

      dupa cum bine vezi
  • +23 (29 voturi)    
    Un deseu al sec. 21 (Duminică, 31 august 2014, 15:48)

    Klaus_CT [utilizator]

    Putin nu este decat un deseu politic al sec. 21. A ajuns sa scoata in evidenta ca Rusia este o mare putere nucleara. Acesta este ultimul sau argument si cel mai de pret?
    Bun, Rusia este o mare putere nucleara. La ce serveste asta rusilor? Au rachete intercontinentate, dar sunt doar 140 de milioane pe un teritoriu imens. Rusia este o natiune in defensiva, nu au nimic de oferit lumii in afara de hidrocarburi. Punct!
    Rusia nu ofera un model de prosperitate nimanui. Peste tot pe unde au pus piciorul s-a ales praf si pulbere.
    Putin este atat de impotent incat isi calca in picioare vecinii mai slabi, iar exemple sunt destule.
    Ar trebui sa se concentreze mai bine pe stimularea natalitatii, rata demografica in Rusia este la pamant :)
    Daca aplicam logica "marelui" presedinte post sovietic, putem sa ne intrebam daca va oferi independenta Siberiei, nu de alta, insa dupa ce au calcat in picioare populatiile din extremul Orient, ar trebui sa faca ceva pentru urmasii acestora.
    Din punctul meu de vedere totul se va termina cu disparitia politica a lui Putin si sa ne rugam ca asta sa se intample cat mai curand.
  • +23 (31 voturi)    
    Reimpartirea Europei (Duminică, 31 august 2014, 16:23)

    Caligula [utilizator]

    Da, se intampla din nou. Istoria a aratat ca cine poate sa schimbe granitele prin forta in avantajul propriu, nu se poate multumi cu nicio granita. Acum, Crimeea devine sud-estul Ucrainei. Statul cu cel mai mare teritoriu din lume are nevoie de mai mult teritoriu pentru ca rusii din Ucraina nu pot gasi un loc in Rusia actuala.
    Un principiu fundamental de stabilitate in Europa este incalcat in mod repetat de Rusia(ca moft), si niciun fel de atentionari nu-i pot schimba modul de actiune. Ne indreptam un razboi de anvergura.
    • +10 (20 voturi)    
      tu ai sta in rusia? (Duminică, 31 august 2014, 16:52)

      Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

      de aia vor alta tara, care o sa fie anexata, apoi trece mai departe; cancerul rus creste...
      de ce oare nu se aplica acelasi criteriu de formare a unui stat nou si in cazul siberiei? ar muri de foame daca n-ar mai suge gazul siberian
      • +5 (7 voturi)    
        Copiii imperiului (Duminică, 31 august 2014, 18:22)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

        Apropo de stat in Rusia, am impresia ca liderii de la Kremlin aranjeaza imperiul dar si viata copiilor lor in alta parte. Nu vorbesc aici de Svetlana Stalina care a plecat prin SUA curand dupa moartea taticului sa se planga ca nu mai suporta viata din patria unde construise socialismul. Dar iata-l pe Serghei Hrusciov, fiul lui Nichita (da, omul care a declansat criza rachetelor din Cuba) comod instalat in Rhode Island, USA dand sfaturi la inceputul crizei din Ucraina - ca tot se jucase taticul lui cu harta. Mai nou, aflu ca si Tatiana Diacenco, fetita lui Ieltin s-a tras spre ocidentul putred si sta pe la Viena. Si last but not least, chiar fiica lui Putin, Maria e rezidenta, dintre toate tarile, in Olanda (un primar i-ar fi cerut expulzarea dupa moartea a vreo 200 de olandezi in celebrul zbor prabusit, dar i s-a explicat intre timp ca nu e "european" ce face, asa ca Masa e insiguranta cu toata familia). Iar taticul scapat de grija ei poate pune de un razboi cu Ucraina si regim alimentar fara carne si fructe apusene pentru populatia Rusiei. Fiti siguri ca si ceilalti colaboratori si-au pus bine conturile familiei, nu in ruble ca alea se depreciaza!
        • 0 (0 voturi)    
          Excelent, nu-i ironie... (Luni, 1 septembrie 2014, 13:08)

          mopsu [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

          foarte bine spus...
    • -4 (8 voturi)    
      păi (Duminică, 31 august 2014, 17:07)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

      Oameni tot mai mulți, resurse tot mai puține, datorii tot mai mari. Nu trebuie să fii savant să îți dai seama spre ce ne îndreptăm.
  • +22 (28 voturi)    
    Comparatia Putin - Hitler devine perfect justicata (Duminică, 31 august 2014, 16:57)

    AliKimiku [utilizator]

    De la Hitler incoace nici-un alt lider europeean nu a mai sfidat legile internationale la modul in care o face Putin.
    Chiar si Stalin sau alti lideri sovietici o faceau cu pastrarea aparentelor legale. Putin pur si simplu re-deseneaza harta Europei folosind argumentul nationalitatii(ruse, in cazul lui). Daca asta nu e national-socialism adica nazism atunci ce este?
    Celor care sustin ca Putin vrea doar sa-si apere sfera de influenta sau vecinatatea apropriata le aduc aminte ca asa s-a spus si despre Hitler cand a anexat Moravia sau Austria.
    US si UE trebuie sa intervina rapid militar in Ucraina altfel Putin in maxim 5 ani reface prin forta URSS-ul.
    • +6 (8 voturi)    
      russiche Lebensraum (Duminică, 31 august 2014, 18:30)

      urob [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

      Se pare ca si Putin simte nevoia unui spatiu vital ,ca si Adolf.Argumentatia este diferita ,dar scopul si misloacele asemanatoare.
      UE nu va interveni nicioadata militar(organizatia nici nu are un scop militar).Iar NATO fara SUA e zero barat(Marea Britanie si Franta ce mai misca militar,ca in rest mai usurel...).
      Oricum tipul a luat-o razna rau de tot : amenintari ca Rusia e o mare putere nucleara si nimeni nu vrea razboi cu ea,sau comparatii de genul Asediul Donetk-ului cu al Leningradului denota un grad ridicat de nebunie.Problema e ca multi(practic mai toti) rusi pun botu' la texte de astea.Ceea ce arata iar o buna paralela cu Germania anilor '30.
    • -3 (9 voturi)    
      Ce vorbesti? (Duminică, 31 august 2014, 19:02)

      Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

      Bush cumva?! "Coalition of the willing"......"Operation Iraqi freedom".......de-a dreptul Orwellian!
      • +5 (7 voturi)    
        Bulba baiete? (Duminică, 31 august 2014, 22:55)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Taras Bulba

        Bush a anexat cumva vreo parte a teritoriului irakian? sau a Afganistanului?
        Tu vorbesti de Orwell? Cand Ministerul Pacii de la Moscova isi trimite trupele in Ucraina si apoi sustine ca s-au ratacit pe camp? Asta e Urmuz deja si ar fi de ras daca nu ar fi plans.
        • 0 (0 voturi)    
          Ha (Luni, 1 septembrie 2014, 15:49)

          Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          N-au anexat, doar au distrus doua tari, le-au pus pe butuci, au creat haos in societate! Un mizilic, nu?!
    • -1 (9 voturi)    
      Harta Europei (Duminică, 31 august 2014, 21:05)

      freejack [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

      A fost redesenata dupa fortarea destramarii Iugoslaviei si dupa ruperea unei bucati din teritoriul national al unui stat independent, Serbia, pentru a creea alt stat, Kosovo.
  • +20 (30 voturi)    
    Ras-putin, (Duminică, 31 august 2014, 16:59)

    Ion.C.G.90 [anonim]

    Dacă nu ar fii așă gravă situația, aș spune că mă faci să râd măi putin zis ras-putin. Îmi place să-i mai spun si gingis khan NORD (că SUD e celalalt individ numit erdogan) voi doi= hoarda de aur ruginit. {în cazu' vostru chiar ruginește}
  • +14 (24 voturi)    
    Pe câtă ideologie tot atâta prostie (Duminică, 31 august 2014, 17:02)

    Maniu [utilizator]

    ce are altceva în cap gibonel? Ce i-a apucat pe rușii aștia, învecinați cu Asia suprapopulată să-și caute ceartă cu Europa? De-aici vine pericolul care îi amenință în viitor? vai de capul lor !
    • +5 (7 voturi)    
      /// (Duminică, 31 august 2014, 18:12)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      a ramas blocat in logica secolului 18 - in faza in care tocmai luasera bucata aia de teritoriu de sub suzeranitatea Imperiului Otoman.
      Babuinii astia KGB-istii inca mai cred ca forta sau amenintarea cu forta(vezi amenintarea cu arsenalul nuclear) ii va ajuta cu ceva. Probabil pe termen scurt vor avea succes dar cu cat mai mare va fi succesul initial pretul ulterior va creste.
    • +5 (7 voturi)    
      uitasem (Duminică, 31 august 2014, 18:14)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      Cand /// de Putin va reusi sa refaca URSS-ul va realiza ca tocmai a creat o mare Jamahirie pe doua continente.
    • -4 (14 voturi)    
      Ar trebui (Duminică, 31 august 2014, 19:06)

      Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      Ar trebui sa te intrebi ce i-a trebuit Europei sa urmeze SUA in tentativa de sugrumare a Rusiei. Este incredibil cum unii sunt atat de indoctrinati incat nu vad ca ceea ce face acum Rusia este O REACTIE la agresiunea la care a fost supusa in ultimii 20 de ani de catre SUA, prin:
      - extinderea NATO in tarile fost membre ale Pactului de la Varsovia si implicit extinderea pana la granitele Rusiei
      - invadarea unor state din Orientul Mijlociu si Asia Centrala care modifica echilibrul fortelor in favoarea SUA
      - incercuirea Rusiei cu un numar exorbitant de baze militare, "plantate" in state care se comporta mai mult sau mai putin ca niste sclave ale SUA
      • +4 (8 voturi)    
        sa sugrume ce?? (Duminică, 31 august 2014, 23:00)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Taras Bulba

        Rusia ar fi trebuit calcata pe gat in '91 nu tratata ca un egal. Poti sa ne spui luminatule cum a sugrumat-o UE cand se pare ca schimburile comerciale sunt consistente?
        Ultima ta liniuta- aia cu numarul exorbitant de baze militare este proza SF. Daca US facea asta in '91, daca UE + US le dadea un sut in gura rusilor in Transnistria, Nagorno-Karabah si in alte zone de genul asta lumea ar fi fost acum mult mai linistita.
        Enumera te rog bazele alea exorbitante si compara eventual numarul de trupe prezent cu cel din Kaliningrad si Transnistria. Dupa aia mai discutam Ivane!
        • 0 (0 voturi)    
          Esti strain de realitate (Luni, 1 septembrie 2014, 15:54)

          Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          Prietenas, numai in Germania sunt 50 000 de trupe americane! Compara tu asta cu Transnistria!

          Esti pur si simplu strain de realitate daca tu poti sustine ca Rusia are mai multe trupe IN TARI STRAINE decat Statele Unite. Nu strain de realitate, ba chiar nebun!

          Nici nu ma obosesc sa-ti dau referinte, baga si tu un search pe google "us bases around the globe" si o sa te dumiresti singur. Printre altele: Japonia, Coreea, Irak, Afganistan, Golful Persic......

          PS: te pomenesti ca Kaliningrad nu e parte a Federatiei Ruse :))))
      • +3 (7 voturi)    
        Cine a scris (Duminică, 31 august 2014, 23:15)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Taras Bulba

        " Taras Bulba " ?
        Am vrut sa -ti raspund. Dar am citit pana la capat ce ai scris si am inteles. Daca dai de unul care si-a pierdut mintile , asa cum esti tu, nu e bine sa incerci sa-l contrazici. Devine agitat si poate face
        fapte necugetate.
        Mai bine te las sa crezi in elucubratiile tale.
        Sau esti agent platit ?!
        • 0 (0 voturi)    
          Noapte buna (Luni, 1 septembrie 2014, 15:54)

          Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          Noapte buna copii!
  • +3 (5 voturi)    
    Intrebare (Duminică, 31 august 2014, 17:59)

    minup [utilizator]

    Cine sau ce poate opri politica rusa de anexari
    Sanctiunile au efect minim. Europa gata de lupta. Hai sa fim seriosi. America cu un presedinte laureat al premiului Nobel pentru pace care nu are experenta militara si nu vrea sa fie jandarmul lumii.
    Sunt curios unde se vor opri rusii. Stalin a ajuns la Berlin, Kutuzov la Paris. Putin probabil vrea la Londra.
    Unica solutie ar fi o mobilizare generala europeana.
  • +5 (9 voturi)    
    Putin va sfirsi violent (Duminică, 31 august 2014, 18:21)

    Daniels22026 [utilizator]

    Saracul Putin se insurubeaza pe tronul Kremlinului. Cuie si-a batut mai de mult in tron, dar nu mai erau de ajuns. Se apropie descaunarea, iar el stie asta. Si crede ca o poate impiedica.

    Descaunarea va veni, insa nu va fi chirurgie simpla. Operatia de extragere va fi violenta, fara anestezie.

    Pina la urma interesele oligarhiei primeaza. Iar Putin cinta foarte fals, neconvingator, un rock nationalist vechi si falimentar. Putin va muri curind, asa cum merita. Haituit ca un animal si fara luminare. Cine seamana moarte culege executie succinta.
    • -2 (12 voturi)    
      Am inteles (Duminică, 31 august 2014, 21:46)

      Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Deci interesele oligarhiei sunt sinonime cu pupatul in c*r la americani. Mai mult, se pare ca interesele oligarhiei, din ce zici tu, sunt stacheta de moralitate!!!

      Bleah
      • +4 (8 voturi)    
        esti prost de bubui (Duminică, 31 august 2014, 23:02)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Taras Bulba

        Dar speram sa te duci sa-l pupi unde vrei pe Putin cand o sa-l depuna la rece langa Lenin.
        Am auzit ca e mai moral decat sa-i pupi pe americani.
  • +4 (6 voturi)    
    Santaj ca si in cazul "crizei sudetilor" (Duminică, 31 august 2014, 18:22)

    Azra [utilizator]

    Putin se foloseste exact de acelasi tip de santaj politico-militar, pe care HITLER l-a practicat in problema orchestratei "crize a sudetilor" ( o minoritate germana traitoare in sudul Cehoslovaciei), criza prin care, amplificata la maximum ameninta deschis cu razboi in Europa! Atunci, puterile occidentale au cedat din cauza diviziunilor dintre ele iar rezultataul a fost rusinosul acord de la Munchen(1938), prin care Cehoslovacia era sacrificata Germaniei, in speranta iluzorie a mentinerii pacii.
    Putin spera ca si de data aceasta "paternul " santajului politico-militar uzitat de HITLER va da rezultate similare, in privinta crearii acelui stat pe care il doreste in sud-estul Ucrainei-in realitate o forma deghizata de anexare de catre Rusia a unei noi portiuni insemnate din teritoriul ucrainean, cu o pondere economica insemnata.
    El se inseala insa-mizand in plus si pe un alt santaj ,cu livrarile de gaze catre occident. Lumea de astazi este total diferita de cea din 1938. Exista Uniunea Europeana, exista NATO( ambele in stransa interferenta cu SUA), exista si globalizarea economico-financiara, care INCORSETEAZA si Rusia si, in plus, Japonia de azi este aliatul SUA nu al Rusiei. Ca sa nu mai vorbim despre China, care nu este dispusa sa urmeze aventura inceputa de Putin in Ucraina, avand propriile sale optiuni strategico-economice, mai apropiate de occident decat de Rusia..Aceasta noua presiune inceputa de Putin fata de Ucraina, a fost declansata deliberat acum, pentru ca pertractarile politice care vor urma timp de cateva luni, ca si in cazul anexarii Crimeei sa ii permita SA UTILIZEZE LA MAXIMUM, IN AJUNUL INCEPERII ANOTIMPULUI RECE, SANTAJUL DECISIV CU LIVRARILE DE GAZE, pentru a-si realiza obiectivele in Ucraina.
    In cazul Ucrainei, Rusia are, de fapt , o singura politica, aceea a unui santaj politico-militar continuu si de durata, pentru a-si realiza obiectivul prevenirii integrarii Ucrainei in structurile economice si militare occidentale.
  • +5 (13 voturi)    
    Românii susțin inițiativa lui Puitn (Duminică, 31 august 2014, 18:40)

    Nyk1 [utilizator]

    Am dori și noi, cu îngăduința președintelui Putin, să înființăm încă un stat în sudul Ucrainei, în scopul protejării minorităților de către naționalismul fanatic ucrainean. Mai exact este vorba despre Bucovina de Nord cu capitala la Cernăuți.
    • 0 (8 voturi)    
      good idea (Duminică, 31 august 2014, 21:36)

      freejack [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Dar trebuie aprobare de la "inalta poarta". Caci la Bucuresti nu se trage nici macar un pirtz fara aprobare.
  • +8 (10 voturi)    
    TB (Duminică, 31 august 2014, 18:47)

    kronk [utilizator]

    Pina una alta Ro.ar trebui sa-si ia masuri de aparare. Cu paduchii rosii nu se stie niciodata.Iar NATO+EU inca se mai tin de sotii cu putinel.Base a tras semnalul de alarma dar ceilalti sunt surzi.
  • -2 (10 voturi)    
    Ucrana slaba! (Duminică, 31 august 2014, 18:58)

    Blue_James [utilizator]

    O Ucraina slaba este benefica pentru Romania!!!!Sunt atatea probleme!!!!Insula Maican, Insula Serpilor, nordul Bucovinei!!!!Delimitarea frontierei la bara Sulina!!!!Trebuie sa avem o diplomatie inteligenta, intre U.E., NATO si RUSIA!!!!!
  • -5 (15 voturi)    
    A-ntaia (Duminică, 31 august 2014, 19:00)

    Taras Bulba [utilizator]

    Declaratie a-ntaia!

    Cum sa nu admiri un lider care spune lucrurilor pe nume, si nu umbla cu minciuni pentru mase gen "lupta pentru libertate", "spreading freedom" si alte bla blauri?

    Este strigator la cer cum vestul intoarce spatele negocierilor si implicit unei rezolvari logice si firesti a conflictului, preferand in schimb sa plece la razboi pentru ca nu iese asa cum vor ei (adica americanii). Si mai strigator la cer este cum aplaudacii sustin aceasta atitudine beligeranta..... Voi chiar nu ganditi oameni buni?!
    • +3 (7 voturi)    
      gigele (Duminică, 31 august 2014, 23:03)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Taras Bulba

      Razboiul a inceput deja si rusii sunt bagati pana la gat!
      Si tu acum declari ca europenii si americanii vor sa porneasca un razboi?
      • 0 (0 voturi)    
        Wake up (Luni, 1 septembrie 2014, 15:48)

        Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Wake up.......razboiul l-au pornit deja acum vreo 2 luni, cand l-au trimis la inaintare pe Porosenko impotriva populatiei ucrainiene din Est!
  • -3 (17 voturi)    
    politica de c**at!! (Duminică, 31 august 2014, 19:52)

    Codruta N [utilizator]

    daca astia din UE + SUA nu i-ar fi bâzâit pe ucrainenii care protestau pe Maidan, cu cantece de sirena (ref. la democratie, mall-uri, "libera circulatie", "libertate de iesprimare", McDonalds-uri) samd., in asa fel incat sa se ajunga la conflicte armate, NU s-ar fi ajuns la faza in care Putin sa-si PERMITA sa invadeze o tzara (sau sa puna problema a, vaaaiiii!!! "populatiei ruse care trebuie ocrotita")!!

    Dupa ce ucrainenii s-au vazut in conflict deschis cu rusii... CANCI caini cu covrigi in coada pentru ei!! Si-au amintit toti "ioropenii" ca... stai ashaaa... noi avem "relatii economice cu Rusia" si blabla!!!

    CINE castiga din moartea a aproape 3000 oameni?

    Pai... castiga, d.ex., Chevron - ca, NA!! toata Coana Ioropa s-a trezit, dintr-o data, ca o ameninta "criza de energie" asha ca... poate n-ar fi asa rele nici gazele alea de sist! :P
  • +3 (5 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Duminică, 31 august 2014, 20:30)

    [anonim]

  • +1 (11 voturi)    
    orice lucru are un inceput (Duminică, 31 august 2014, 21:11)

    freejack [utilizator]

    El se numeste Kosovo!
    Si sindromul asta poate afecta multe tari. Inclusiv Romania.
    In toamna avem referendumuri in Catalonia si in Scotia pentru secesiune. Va puteti inchipui ce urmari vor fi daca catiga secesionistii? Si nu trebuie decat intr-un din referendumuri.
  • +1 (13 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Duminică, 31 august 2014, 21:50)

    [anonim]

  • +1 (1 vot)    
    Ascultam putin si cealalta parte? (Luni, 1 septembrie 2014, 8:18)

    GRadu007 [utilizator]

    Press Conference - Formation of a state - 24 Aug 2014
    http://youtu.be/yH35raTPVu8
    Click pe CC pentru subtitrare in engleza, franceza sau germana.

    This is a thorough press conference by Alexander V. Zakharchenko, Chairman of The Council of Ministers of The Donetsk National Republic. It touches upon a few key points regarding the war, its origins and what and whom Kiev is fighting.

    The possibility of federalization is also discarded as irrelevant as that ship had certainly sailed. This is a fight for independence now.
    • +1 (1 vot)    
      multumim de link (Luni, 1 septembrie 2014, 11:04)

      H0mbre [utilizator] i-a raspuns lui GRadu007

      in presa asta "independenta" si "impartiala" e foarte greu de gasit si declaratia celeilalte parti.
  • +1 (1 vot)    
    Americanii criminali (Luni, 1 septembrie 2014, 13:20)

    mopsu [utilizator]

    au jefuit Serbia de Kosovo si au instalat in Bosnia, Kosovo si Albania baze de antrenament pentru teroristii musulmani in inima Europei. Oricat ne vom amagi asta este adevarul gol golut. In care loc pe pamant ati auzit de etnici musulmani ? In In Jugoslavia exista conf. lui bush cel drogat etnici sarbi, croati, sloveni si musulmani.Bravo Europa!
  • +1 (1 vot)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 1 septembrie 2014, 15:31)

    [anonim]

  • 0 (2 voturi)    
    obiectiv vorbind (Luni, 1 septembrie 2014, 15:32)

    FlorinFlorinescu [anonim]

    "Occidentul este responsabil pentru criza ucraineana pentru ca a sustinut miscarea de contestare care a dus in luna februarie la "o lovitura de stat" contra presedintelui prorus de la acea vreme Viktor Ianukovich, fara sa se gandeasca ca va urma un conflict."

    S-a apucat in sfarsit Hotnews sa faca jurnalism obiectiv.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by