Un stat nefunctional si mafiot, cu o populatie "spalata" pe creier. Brand-ul Rusia este distrus, nimic valoros nu mai poate fi recuperat - radiografia dura a unui IT-ist rus dezamagit de tara sa

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 23 iulie 2014, 11:10 Actualitate | Internaţional

Max Skibinsky
Foto: skibinsky.com
Federatia Rusa este un stat nefunctional cu viitorul distrus. Un stat mafiot in care doar cativa controleaza bogatiile tarii, iar majoritatea populatiei este "spalata" pe creier si depinde de ajutoare de la stat. Asa descrie Rusia antreprenorul IT Max Skibinsky, un rus care a parasit tara acum doua decenii si se arata extrem de dezamagit de cum a ajuns cea mai intinsa tara de pe glob.  "Eu am sa incep sa ma prezint ca euro-slav in loc de rus", spune IT-istul care adauga ca tara sa avea deja o mostenire istorica plina de probleme, iar acum Rusia e sinonima cu uciderea in masa a unor civili nevinovati.

Multi rusi au reusit lucruri extraordinare dupa ce au parasit tara, iar un exemplu este Sergey Brin de la Google care a parasit URSS-ul la opt ani. Brin si alti rusi care au ales sa paraseasca tara s-au aratat dezamagiti de ce se intampla in imensa Federatie, iar el spunea in 2003 ca Rusia este "un fel de Nigerie, dar cu zapada (...) un loc condus de cowboy criminali care incearca sa controleze rezervele mondiale de energie"

O radiografie detaliata a Rusiei face si Max Skibinsky, un om care si-a parasit de mult timp tara si este foarte dezamagit de ce se intampla acolo. Nu se fereste de termeni duri, dar vine si cu argumente.

Rusia: Un stat mafiot fara speranta

Max Skibinsky a fondat mai multe companii in SUA si este un nume cunoscut in industria IT. Intr-un amplu articol a tinut sa explice de ce nu vrea sa mai auda de Rusia, tara in care si-a trait tinereretea si unde a si absolvit la celebra Universitate Lomonosov.

El spune ca pana acum s-a abtinut in a explica de ce este atat de dezgustat de situatia Rusiei, insa dupa ultimele evenimente, legate de sustinerea acordata de rusi celor care au doborat avionul malaezian in Ucraina, este momentul sa explice pe larg

  • "Rusia a fost si este un stat nefunctional. Din afara se vede doar fatada ce arata o tara functionala si un guvern bun. Preturile ridicate ale petrolului, infrastructura ramasa de pe vremea URSS-ului si masina interna de propaganda au mentinut pentru mai bine de un deceniu iluzia ca Rusia este un stat functional"

Insa nu este asa, sustine Skibinsky: Federatia Rusa este un stat mafiot, totul e controlat de mafie, iar politistii si judecatorii fac parte din bande periculoase de infractori. Rusia este un stat mafiot mai ales din cauza economiei dominate de veniturile din gaze si petrol, industrii care ofera locuri de munca pentru un milion de oameni.

Acesti un milion de oameni o duc bine, iar ceilalti 149 de milioane o duc foarte rau si sunt direct si indirect controlati de cei un milion, rezuma antreprenorul rus situatia. Cei 149 de milioane sunt tinuti in frau si controlati de o imensa masina de propaganda si zeci de milioane de rusi depind de stat in totalitate.

  • Max Skibinsky e nemilos cand descrie oamenii de rand din tara sa: rusii nu sunt prea destepti, multi sunt dependenti de alcool sau droguri si foarte multi dintre cei batrani sunt nostalgici fata de URSS si nu s-au adaptat perioadei moderne.

Acesti oameni, care depind de ajutoarele de stat, nici nu trebuie sa lucreze si nici sa gandeasca, sunt intr-un fel de stare vegetativa si nu ar putea psihologic sa-si inchipuie ca statul poate gresi in vreun fel.

Pe de alta parte "elita rusa", adica 1% din cei un milion de oameni care lucreaza in petrol si gaze traiesc la Londra sau in SUA si pur si simplu dispretuiesc Rusia, dispretuiesc rusii si nu-i intereseaza viitorul tarii.

"In Rusia, coruptia si furtul sunt endemice si ca imagine reprezentativa trebuie sa va inchipuiti o piramida la varfukl careia se afla o clica de oligarhi KGB-isti care conduc o clasa de middle-manageri semi-competenti care fura cate ceva din tot ce ating. La baza piramidei este restul populatiei: oameni spalati pe creier, cu grave probleme si dependenti de stat"
.

Clasa creativa nu poate face mare lucru

In acest mediu toxic nu e de mirare ca nu se poate dezvolta o cultura a start-up-urilor, desi oameni capabili exista

Skibinsky vorbeste despre clasa creativa, tineri care profita de internet si care vor sa faca ceva. Ei au protestat in toamna lui 2011 impotriva politicilor lui Putin si tot ei au de partea lor tehnologia in lupta cu un guvern cu apucaturi medievale.

Dar clasa creativa este o minoritate (cateva zeci de mii de oameni) si nu poate rezista intimidantei masini de propaganda, astfel ca acesti tineri pleaca din Rusia si multi dintre ei ajung celebri in SUA sau in alte tari unde ideile lor sunt apreciate. Peste doua milioane de oameni au parasit Rusia de cand Putin e la putere, numar extrem de mare.

  • Rusia nu poate merge decat din rau in mai rau, spune IT-istul. Nu mai putem vorbi de un brand global numit Rusia, viitorul tarii este distrus, statul politienesc are totul in stapanire si localnicii spalati pe creier vor vorbi despre xenofoba lupta cu Occidentul.

Sfatul renumitului antreprenor este ca Occidentul sa ajute micile start-up-uri ucrainene cu proiecte, sa le dea de lucru pentru a le asigura o independenta fata de Rusia. La polul opus trebuie sa fie atitudinea fata de companiile si produsele rusesti care ar trebui sa fie boicotate.

"Orice comanda le trimiteti va intari regimul. Dolarii din contract vor fi folositi pentru rachete Buk"

  • "Eu am sa incep sa ma prezint ca euro-slav in loc de rus, e un mod stangaci de aparare, insa brand-ul Rusia - deja patat de gulag-uri si restul mostenirii toxice este acum sinonim cu macelarirea civililor nevinovati, Nu mai e nimic valoros de recuperat", conchide el.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

30301 vizualizari

  • +78 (88 voturi)    
    Suna cunoscuta aceasta istorie... (Miercuri, 23 iulie 2014, 11:18)

    Lucky1 [utilizator]

    Iata binefacerile comunismului, socialismului sau cum vreti sa-i spunem. O mostenire grea ca un lant de fier la gat.
    • +34 (40 voturi)    
      Felicitari Romania (Miercuri, 23 iulie 2014, 12:08)

      Faval [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      Continua cu lupta impotriva coruptiei, ma mandresc in Uniunea Europeana si in restul lumii cu rezultatele obtinute si oamenii ce lupta pentru acestea
      • -12 (12 voturi)    
        UE= Big Brother (Miercuri, 23 iulie 2014, 19:43)

        Eucris [utilizator] i-a raspuns lui Faval

        Mai cititi presa alternative despre "binefacerile" uniunii europene. Un govern mafiot la Bruxell care guverneaza asa cum vor muschii sai. Atatea abuzuri au savarsit incat nu sunt decat un Big Brother.
        • +10 (10 voturi)    
          Daca UE, dupa parerea ta, e Big Brother ... (Miercuri, 23 iulie 2014, 21:27)

          Herodot [utilizator] i-a raspuns lui Eucris

          ... atunci Rusia ce e? Talpa Iadului?
        • +4 (6 voturi)    
          asa e (Miercuri, 23 iulie 2014, 23:50)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Eucris

          domnule Eucris, sint de acord cu dvs dar deocamdata trebuie rezolvata problema cu rusii. Cit o fi de rea UE, o prefer oricind feudalismului barbar de tip asiatic practicat de rusi. Cind se vor linisti lucrurile vom vedea ce se va intimpla si cu UE, se vede deja ca ori se reformeaza, ori piere. Altfel, bineinteles Bukovsky are mare dreptate. Dar acum exista alte prioritati.
      • -9 (9 voturi)    
        Vladimir Bukovsky despre UE (Miercuri, 23 iulie 2014, 19:49)

        Eucris [utilizator] i-a raspuns lui Faval

        Dupa ce il citesti pe dizidentul Bukovsky despre statul politienesc UE iti piere cheful sa ii mai preaslavesti:
        http://www.brusselsjournal.com/node/865
  • +53 (79 voturi)    
    deja vu (Miercuri, 23 iulie 2014, 11:20)

    Inuka [utilizator]

    Ciudat, prima data credeam ca e vorba de Romania, pana am vazut ca e declaratia unui rus.
    Oricum incolo ne indreptam si noi, Romania devine o Rusia 2.0 - resursele enorme de care dispune prima.
    • +39 (47 voturi)    
      in Rusia e mult mai rau decat in Romania (Miercuri, 23 iulie 2014, 11:32)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Inuka

      Noi stam bine fata de o multime de alte tari, unde violenta infractionala si sistemul mafiot au atins cote paroxiste: Africa de Sud, Brazilia, tari din Asia de Sud si Africa, republicile caucaziene din fosta URSS.
      • -29 (41 voturi)    
        atentie (Miercuri, 23 iulie 2014, 12:09)

        zapada reloaded [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        vezi ca Africa de Sud, brazilia, Asia de Sud sunt sub influentza americana.
        Sa nu-i uitam pe saracii planetei: Sao Tome , Sierra Leone.
        • +31 (37 voturi)    
          wat? (Miercuri, 23 iulie 2014, 12:53)

          coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui zapada reloaded

          Sub influienta cui este Brazilia? Dar Asia de Sud - India, Vietnam, Birma etc.

          Mai citeste inainte sa preiai RT pe nedigerate.
        • +13 (15 voturi)    
          da (Miercuri, 23 iulie 2014, 15:04)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui zapada reloaded

          delir de postac sovietic, africa de sud, brazilia, etc nu au fost niciodata sub influenta americana.
          • -13 (17 voturi)    
            saracii planetei (Miercuri, 23 iulie 2014, 16:15)

            zapada reloaded [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

            totsi vad ca de saracii planetei Leone si Sao TOme nimic, nimic desi Leone e pepiniera de soldati americani de tare multa vreme.

            pai tem ca NSA n-a ajuns pana la mine, si ma bucur.
            • +14 (14 voturi)    
              cu siguranta esti saracul (Miercuri, 23 iulie 2014, 18:56)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui zapada reloaded

              Planetei La Minte !
            • +3 (3 voturi)    
              Pentru sasha (Joi, 24 iulie 2014, 8:50)

              adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui zapada reloaded

              Sao Tome and Principe.
              Macar foloseste corect denumirile geografice, daca idei nu ai .
          • -2 (8 voturi)    
            caracatita (Miercuri, 23 iulie 2014, 19:44)

            Eucris [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

            Sunt acum gratie globalizarii. Tentaculele sunt lungi.
      • +10 (10 voturi)    
        Ai gasit etalonul perfect ! Pai cu Brazilia vrem (Miercuri, 23 iulie 2014, 16:19)

        Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        sa ne comparam ?

        Exact atitudinea asta de "las ca nu e chiar asa ru ca la altii", autosuficienta asta mizerabila ne face sa batem pasul pe loc !

        N-ar fi oare mai bine sa gandim : "Oare se poate mai bine ?"
        Sigur in cazul Romaniei e loc de MULT MAI BINE !
        • +10 (10 voturi)    
          Brazilia nici macar nu are cale ferata (Miercuri, 23 iulie 2014, 16:32)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui Luke1

          si pe plaja, daca vor sa iti fure inelul de la mana, ti-l taie cu tot cu deget, ca nu se deranjeaza hotul sa dea cu vaselina sa scoata inelul.
          Ma rog, eu spuneam ca nu are sens sa ne comparam cu Rusia (si cu altii), pentru cetateanul de rand e mai bine in Ro decat acolo.
          Din punct de vedere al sigurantei cetateanului, in Romania e mai bine si decat in SUA. Eu am fost in SUA , am vazut ce se poate intampla noaptea pe strazi (ex noaptea in centrul orasului Philadelphia, sau spre marginea orasului Washington).
          Dar ai si tu dreptate, se pot face si comparatii cu tari occidentale, mai bine cotate, gen Ungaria, Cehia si Austria, unde e mai bine ca la noi.
          • +6 (6 voturi)    
            Va inselati.... (Miercuri, 23 iulie 2014, 18:08)

            Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            Una din principalele cai ferate, de stat este
            RFFSA, Rede Ferroviaria Federal SA, o Organizatie mai puternica decat armata. Am avut onoarea sa cunosc personal Directorul General al RFFSA care m-a invitat sa vad un meci pe Maracana intre Fluminese si Botafogo.
            Amintiri de neuitat...
            • 0 (0 voturi)    
              si in afara de ea mai are vreuna? (Joi, 24 iulie 2014, 10:02)

              bancher [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

              nu cred ca mai are. Reteaua noastra putini o au.
              • 0 (0 voturi)    
                sunt foarte multe retele... (Joi, 24 iulie 2014, 23:18)

                Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

                .care sunt dezvoltate relativ de-a lungul coastei Atlantice fara a intra in interiorul tarii prea mult.
                reteaua totala este de cca 29.000 km, comparativ cu cca. 11.000 km Romania.
    • +22 (50 voturi)    
      asa e (Miercuri, 23 iulie 2014, 11:39)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Inuka

      pastrind proportiile, romania este exact la fel.
      • +17 (25 voturi)    
        "romania este exact la fel"? (Miercuri, 23 iulie 2014, 12:13)

        Herodot [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        Sa faci afirmatia asta dupa ce vei sta macar o singura luna in Rusia! Drum bun si ... experienta placuta! ;)
        • +13 (17 voturi)    
          Subscriu (Miercuri, 23 iulie 2014, 12:56)

          coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui Herodot

          Asta nu pot intelege la noi - simplitatea cu care se arunca noroi in tara/vecini/rude/concetateti.

          De cele mai multe ori, expresia "numai la noi se intampla una ca asta" vine de la unii care nici nu au fost prin alte parti, nici nu se intereseaza de ce se intampla dincolo de apartamentul lui confort 2-3. Observatie personala
        • +3 (7 voturi)    
          nici (Miercuri, 23 iulie 2014, 15:05)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Herodot

          daca ma platesti nu ma duc, cu exceptia rachetilor si a ratei crimelor, care e mult mai mare, ramin la parerea mea.
      • +14 (14 voturi)    
        'Romania este exact la fel' (Miercuri, 23 iulie 2014, 13:26)

        tofu [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        Cam sunt de acord cu asta, pastraind proportiile insa. Adica la rusi totul e la scara mare, la noi se accepta si un caltabos, o palinca, 2-3 saci de ciment. Lasand gluma la o parte, e trist ce se intampla in Est. Popoare de asistati social, spalati pe creier de Antene, Vocea Rusiei, etc., si cu oamenii inteligenti plecati sau pe picior de plecare. Oare ce se va alege de noi? Oricum nici chef de facut copii nu mai avem asa ca ne stingem incet.
        • +7 (13 voturi)    
          da (Miercuri, 23 iulie 2014, 15:08)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui tofu

          asa e, dar eu am o consolare, rusii se vor stinge inaintea noastra, diferenta intre nasteri si decese la ei e smnificativ mai mare. In schimb la noi se poate emigra mai usor.
        • +2 (2 voturi)    
          Welfare state in MB (Miercuri, 23 iulie 2014, 19:47)

          Eucris [utilizator] i-a raspuns lui tofu

          Sunt tot mai multi asistati sociali in Vest. va recoman sa il cititi pe Theodor Darlymple:
          http://www.city-journal.org/html/9_2_oh_to_be.html
  • +17 (33 voturi)    
    adevaruri de netagaduit..... (Miercuri, 23 iulie 2014, 11:27)

    translativus [utilizator]

    ......si care nu fac decat sa intareasca nevoia de masuri dure nu doar impotriva rusiei cat mai ales impotriva clicii care s-a cocotat la putere acolo.

    Din pacate, balbaiala complice a unor clici cocotate la putere prin UE, ne demonstreaza similaritatea celor doua grupuri iar spalatii pe creier din Rusia, nu sunt mai prejos de spalatii pe creier din UE, doar ca cei din UE mai au in blidul cu fasolica si o bucatica de carnat.

    Se pare ca dezvoltarea stiintifica a actualei societati este direct proportionala cu decaderea morala a acesteia.
  • +41 (51 voturi)    
    Bravo, Max! (Miercuri, 23 iulie 2014, 11:29)

    Herodot [utilizator]

    Respect! Desi esti rus, ai aratat adevarata fata a Rusiei... Din pacate, nu doar in Rusia ci si in Uniunea Europeana mai sunt oameni care refuza sa vada Rusia asa cum este ea in realitate... iar nu sulemenita de propaganda Kremlinului...
  • +19 (33 voturi)    
    Romania sau Rusia? (Miercuri, 23 iulie 2014, 11:39)

    Trojan.H [utilizator]

    N-am inteles foarte clar, poate e o greseala, e Romania sau Rusia?
  • +27 (29 voturi)    
    aceleasi boli,alta tara... (Miercuri, 23 iulie 2014, 11:44)

    urob [utilizator]

    Seamana cu bolile de care sufera si tara noastra.Doar ca acolo sint intr-o stare mai grava ,dar tot cronicizate.
    Cred ca noi stam ceva mai bine,dar datorita catorva oameni care se zbat sa mai tina tara pe linia de plutire( anume pare din cei din justitie,special DNA) si datorita presiunilor din exterior (UE),care ne-au fortat sa ne schimbam (desi multa lume de pe la noi nu prea isi doreste asta cu adevarat).
    Sper sa ne "insanatosim2 si sa nu ajungem acolo unde,pare-se, Rusia e deja.
  • +34 (36 voturi)    
    Un calificativ in plus (Miercuri, 23 iulie 2014, 11:45)

    Porcurorul General [utilizator]

    In plus pe langa dalificativele deja date in acest articol as adauga : un stat "periculos". Aici e cuvantul cheie fata de care celelalte calificative palesc. Lipsa organizarii sau coruptia sunt cu atat mai periculoase cu cat ai si arme. Nu discut de arme vechi sau noi, moderne sau depasite. Discut de doua aspecte: capacitatea de a distruge cateva planete (caci atat are Rusia bombe atomice) si capacitatea de a le face pierdute sau folosite aiurea (coruptie, tehnica depasita, etc).
    • +19 (23 voturi)    
      .... spunea cineva .... (Miercuri, 23 iulie 2014, 12:31)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

      "Rusia este o benzinarie cu arme nucleare".
      • +8 (10 voturi)    
        Bine zis (Miercuri, 23 iulie 2014, 13:53)

        Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

        Bine zis
  • -5 (21 voturi)    
    BTW despre ITistul dezamagit (Miercuri, 23 iulie 2014, 11:52)

    Porcurorul General [utilizator]

    La cat de liber se exprima aveti grija sa nu fie agent rus. Au mai fost cazuri, inclusiv la noi, de dizidenti colaboratori ai secu...

    PS: poate sunt paranoic, imi asum acest calificativ
    • -15 (21 voturi)    
      si eu pranoicu' (Miercuri, 23 iulie 2014, 12:05)

      zapada reloaded [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

      io nu-ls suspectez de agent rus si mai degraba de agent american.
      E prea mare forfota anti-Rusia , cel putin in Europa , mai ales dupa dezbaterea de saptaman trecuta in privinta TIPP (si dupa alegerea lui Jucker).
      Ori US stie clar ca Juncker nu-i Barosso asa ca nu mai merge cu fofarlica.
      • +5 (13 voturi)    
        Daca e american (Miercuri, 23 iulie 2014, 13:50)

        Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui zapada reloaded

        E firesc. Dar va amintiti de bancul cu cei doi care stau la coada la carne pe vremea lui nea' Nicu', fiecare injurandu-l pe carmaci pana cand unul din ei scoate legitimatia de Secu' si celalalt face la fel. In acel moment o batrana tot de la coada le spune: "Mai rasfirati, baieti, mai rasfirati!"
        • +6 (8 voturi)    
          :)) (Miercuri, 23 iulie 2014, 15:01)

          zapada reloaded [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

          nu-l stiam, da-i bun si se potriveste.

          Vad ca o venit si musiu Luttwak sa ne dea sfaturi si sa ne explice cum e cu Europa, Rusia si Hoarda.
          • +2 (4 voturi)    
            Din pacate e si adevarat (Joi, 24 iulie 2014, 8:58)

            Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui zapada reloaded

            Existand cazuri de agitatori anti-regim care dupa ce te aliai cu ei iti prezentau legitimatia si te luau pe sus. Voiculescu de exemplu isi turna propria FAMILIE la Secu'. Noi din pacate le-am vazut pe toate acestea in cei 45 de ani+.

            Da, e posibil ca acest om sa fie sincer dar e posibil si sa nu fie.
    • +18 (22 voturi)    
      Eu nu cred ca e agent rus... (Miercuri, 23 iulie 2014, 12:15)

      Herodot [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

      ... ci mai curand ca este unul dintre "nebunii" (putini la numar) care au curajul sa se exprime liber...
      • +2 (10 voturi)    
        Se poate (Miercuri, 23 iulie 2014, 13:51)

        Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Herodot

        De obicei insa astora repede li se da in cap. De ambele tabere as zice...
    • +15 (17 voturi)    
      Marea realizare a diavolului (Miercuri, 23 iulie 2014, 12:38)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

      a fost sa faca in asa fel incat sa se creada ca nu exista. A inoculat in constiinta celor slabi de inger... dubiul, indoiala...
      Dar daca....
      Omule, si daca nu este, gresesti?
      Judeci gresit un om?
      Uita/te in jurul tau si spune/mi ca nu recunosti parti mari, definitorii de rusie intr/o romanie cretinizata de latrine, publika tv si alte fantasme tv (otv. otv2,3,4...)?
  • +10 (12 voturi)    
    Romania sub comunisti - si acum sub Ponta (Miercuri, 23 iulie 2014, 11:59)

    Razvan_M [utilizator]

    “How did you go bankrupt?”
    “Two ways, gradually and then suddenly”
    -Ernest Hemingway
  • -21 (29 voturi)    
    ne lasati odata ?! (Miercuri, 23 iulie 2014, 12:20)

    savan [utilizator]

    de ceva vreme apar articole in presa prin care se munceste intens la "crearea" unei antipatii fata de Rusia; asa o fi cum spune Mr.Max, dar in ce societate nu gasesti puncte slabe ? Rusia cu vodka, Occidentul cu homosexualii, fiecare cu ale lui; si apoi acest cetatean, face si altceva pentru tara de origine, in afara de denigrarea ei ?
    • +16 (22 voturi)    
      "ne lasati odata" ? (Miercuri, 23 iulie 2014, 13:43)

      BillytheGreat [utilizator] i-a raspuns lui savan

      Pe tine si pe mai cine? URSS, statul care se invecineaza cu cine vrea muschiul lui? Denigrarea Rusiei? Tara care a permis pentru prima data in istorie instaurarea comunismului si l-a exportat in cele 4 zari? Inclusiv in Romania unde a nenorocit busola morala a multor generatii si din cauza careia suferim si noi astazi fiind condusi de urmasii lor la fel de corupti ? Statul care isi permite in lumea secolui 21 sa anexeze alte teritorii cu japca? Rusia vinovatul direct de atacul terorist prin care au doborit cursa Air Malayasia. Da, vinovat direct, instigatorul este la fel de vinovat ca si faptuitorul. Suficiente puncte slabe pt tine? Mult succes in cariera noua de receptioner de minus.
    • +6 (8 voturi)    
      argumentele tale sunt defecte din start (Miercuri, 23 iulie 2014, 14:46)

      anjin2 [utilizator] i-a raspuns lui savan

      Incepeai cu "Rusia cu vodka, Occidentul cu homosexualii" -
      gresit: rusia nu recunoaste homosexuali (asta nu inseamna ca nu exista...), probabil fac puscarie, cum era si in romania, pe vremea cu ceasca,,

      asa ca din argumentatia ta rezulta: Rusia cu vodca, si ... si atat :P, hombre

      Si apropos de intrebarea ta: Face ceva pentru ...?
      clar ca face, Se exprima clar... (fara greseli de logica)
  • -13 (25 voturi)    
    partea cu (Miercuri, 23 iulie 2014, 12:25)

    __alex__ [utilizator]

    "un loc condus de cowboy criminali care incearca sa controleze rezervele mondiale de energie" vine manusa si pentru SUA.

    Problma e ca impotriva unor tembeli rusi sunt altii la fel de tembeli.

    Sariti cu minusurile si acuzatii de postac sovietic cei care vad lumea pe doi biti ( cine nu e cu noi, e impotriva noastra ).
    • +5 (11 voturi)    
      de fapt (Miercuri, 23 iulie 2014, 13:30)

      nellino [utilizator] i-a raspuns lui __alex__

      aceia vad lumea pe un bit.
      La doi biti ai deja 4 optiuni :)
      • +8 (8 voturi)    
        intrebare (Miercuri, 23 iulie 2014, 14:13)

        Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        tu nu cumva lucrezi la primarie? parca te-am mai intalnit undeva
        • +4 (4 voturi)    
          da (Miercuri, 23 iulie 2014, 15:10)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

          e peste adjunt la pestele mai mare negoita, la sectorul trei.
  • +18 (20 voturi)    
    curaj (Miercuri, 23 iulie 2014, 12:27)

    ubu [utilizator]

    Mi-e teama ca baiatul asta sa nu cumva sa se sinucida ca multi alti dizidenti. Exista doar o conditie, sa-l gaseasca acasa.
  • +15 (19 voturi)    
    Pana acum cateva minute, nu existau (Miercuri, 23 iulie 2014, 12:44)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    minusuri!
    Se vede treaba ca s/au pus pe lucru... adevaratii patrihoti!
    Zdrovii!
  • +2 (14 voturi)    
    Paiul si birna (Miercuri, 23 iulie 2014, 13:17)

    quietguy58 [utilizator]

    Acest articol daca ar fi fost publicat intr-un ziar (mass-media) intr-o tara cunoscuta pentru anticoruptia sa mi s-ar parea un gest cit se poate de firesc.

    "Paiul din ochiul vecinului".
    Se poate ca nenea din articol sa aiba dreptate 100% in ceea ce priveste Rusia, mafiile de acolo, nu stiu cum este in mod real sa traiesti in Rusia. Cred ca numai cineva care a trait acolo poate sa confirme/infirme.

    Sa-i lasam pe rusi cu mafiile lor, sa fie sanatosi la ei acasa, samd, nu de alta dar de la ei a venit "lumina de rasarit" pe tancuri. Asta este

    *
    * *
    Barna din ochii Romaniei.

    In fiecare zi a anului si asta incepind de la 1989, Romania a fost furata, jefuita, secatuita, distrusa de catre clasa politica autohtona si "prietenii" ei, care au pus mina in a distruge o tara si un popor. A disparut mai toata infrastructura economica si 3 milioane de romani au emigrat. Si asta pe timp de pace.

    Romania este considerata ca una din statele cele mai corupte din Europa, celor din UE, efectiv le pare rau ca ne-au primit ca membrii ai acestei organizatii.
  • +12 (16 voturi)    
    Asta este o veste proastă ! (Miercuri, 23 iulie 2014, 13:18)

    Fisherman [utilizator]

    Nu cred că există în lume un Om Politic care să accepte să se declanșeze haosul politic în Rusia.

    În secolul trecut, Occidentul a tolerat (cu inconștiență ?) politica expansionistă a lui Hitler și a fost obligat să intervină, (in extremis ?) abia atunci când a fost evident că Rusia (URSS adică) ajutată și de Generalul Moroz a reușit să stopeze infernala mașină de război germană și când devenise evident că rușii au suficiente resurse pentru a răsturna situația complet în favoarea lor. Abia în Iunie 1944 a fost deschis frontul de West. Desigur că cei care au cotizat masiv cu viețile lor la această aventură au fost europenii de la Atlantic la Urali.

    Rușii i-au obligaț pe americani să se privească ochi în ochi la Potsdam, lângă Berlin, într-o clasică ruletă a vieții sau a morții. Dar, ce să vezi, americanii îl aveau ascuns în mânecă pe Little Boy. Plebea cotizantă nu va ști niciodată care ar fi fost cursul Istoriei dacă americanii nu ar fi avut acest atu a cărui realitate a fost expusă în fața lumii întregi la Hiroshima și Nagasaki.

    Rusia a pierdut în secolul trecut, succesiv, câteva Generații: în cele două WW, războiul civil, Teroarea Stalinistă, Holodomor, Gulag. La fel și noi și polonezii, etc.
    Nu vom ști niciodată la ce nivel de civilizație s-ar fi ridicat Rusia dacă aceste Generații s-ar fi putut exprima. Sau România, sau Polonia.

    Germania a avut parte de Planul Marshall dar dincoace de Cortina de Fier nu ne-a ajutat nimeni, am suportat cu toții dictatura stalinistă.

    Greu este să înțelegi cauzele profunde ale situației și, mai ales, să gândești pozitiv la metodele de remediere.
    Iar această gândire trebuie începută de înșiși oligarhii ruși, luând exemplu de la cei Ukraineni care au înțeles care este răspunderea lor față de conaționali.

    Un singur fapt imi tulbură acest apel la empatie: avertismentul lui Rogozin: ”Ei bine, domnilor din Romania, in curand va vom explica totul – cine sunteti si ce credem despre voi”.

    Să fie doar bully ?
    Ce cred oligarhii ruși ?
  • -9 (17 voturi)    
    si articolul asta e propaganda (Miercuri, 23 iulie 2014, 14:02)

    Dacu [utilizator]

    Din pacate toti au pacatele lor.
    Articolele din astea dure la adresa Rusiei sunt culese si popularizate cu intentie - parerea mea.

    De felul meu sunt si eu de acord cu ideile din articol. Insa pt. ca am vazut ca un coleg face efortul sa "asculte ambele tabere", mi-am zis si eu sa-mi stapanesc opiniile si sa-l ascult pe un rus sa vad ce gandeste un rus obisnuit. Si l-am sunat pe un coleg de multinationala rus (traieste in Belgia in IT). Am vorbit mai bine de o ora cu el.

    N-o sa va placa ce gandeste el si alti cunoscuti e-ai lui. O sa incerc sa fiu succint. ca n-am spatiu.
    1. populatia il suntine pe Putin pt. simplul motiv ca traiesc de 5 ori mai bine decat pe vremea lui Eltin. Nu le prea pasa de democratie daca pot sa-si cumpere apartament, masina, etc. Nivelul de trai in Rusia este mult mai mare decat in tarile vecine (Moldova, Ucraina, etc). Putin a inchis oligarhi (buseness cu petrol) care faceau business cu SUA (probabil asociati - n-am inteles) si care nu plateau impozit in Rusia dar puteau sa plateaca dupa legile SUA. Si ia obligat sa plateasca impozit in Rusia. Da, a inlocuit oligarhi "inamici" cu proprii ologarhi. Dar populatiei nu prea ii pasa daca traieste clar mai bine decat inainte (desi anumite paturi sociale comenteaza).
    2. Populatia din Estul ucrainei chiar vrea sa se uneasca cu Rusia. Nu e doar propaganda. Nu lupta acolo militari rusi deghizati ci populatia rusa si voluntari din Rusia (eu am indoieli dar ma rog). Toti stiu sa foloseasca arme pt. ca serviciul militar e obligatoriu atat in Federatia Rusa cat si in Ucraina. Armele provin din Armata ucrainieana. Multi au dezertat. Dar rebelii NU AU AVUT SISTEM BUK. In general au pus mana pe armament ucrainean cu probleme. Nici vorba de arme de ultima generatie.
    2. Nu rusii au doborat avionul. Nici macar nu au instruit rebelli sa foloseasca BUK (care nu-l aveau oricum). Colegul mi-a explicat ca a facut armata si a vazut cum se foloseste BUK. imposibil. O echipa de 25-30 operatori imprastiati pe
    • +7 (7 voturi)    
      mda... (Miercuri, 23 iulie 2014, 16:03)

      urob [utilizator] i-a raspuns lui Dacu

      Vorbeste cu cati rusi vrei si vei vedea ca toti regreta timpurile URSS.O nostalgie oarecum de inteles avand in vedere ca atunci se considerau o super-putere de la egal cu SUa si parctic,imperuna cu americanii, conduceau lumea.
      Normal ca timpurile haotice de pe vremea lui Eltin nu sint de regretat.Asta cred ca e de inteles.Si evident ca numai super-putere nu mai erau atunci.
      Dar a ridica in slavi regimul lui Putin este oricum cel putin primitiv.
      In fine ca sia cum 2000 de ani peste tot in lume se guverneaza tot cu "panem et circenses".Absolut nimic nou.
      Poate doar o mica remarca ( care cred eu face toata diferenta): acolo unde natiunile (populatie) este mai cultivata,are si isi exercita cu adevarat drepturile democratice ,justitia functioneaza s.a.m.d . ,numai acolo bunastare nu e de suprafata,dar in schimb este durabila si sustenabila.
      In rest sunt doar "accidente" ale istoriei.Foarte probabil dupa caderea lui Putin ( mai devreme sau mai tarziu)Rusia va decadea .Si poate chiar mai jos decat pe vremea lui Eltin.
  • -6 (12 voturi)    
    continuare (Miercuri, 23 iulie 2014, 14:09)

    Dacu [utilizator]

    2. Nu rusii au doborat avionul. Nici macar nu au instruit rebelli sa foloseasca BUK (care nu-l aveau oricum). Colegul mi-a explicat ca a facut armata si a vazut cum se foloseste BUK. imposibil. O echipa de 25-30 operatori imprastiati pe cativa km patrati colaboreaza prin radio (imposibil sa nu fie detectati). Si ei au spus tot timpul ca nu a buk.
    A fost un act de provocare. Zice ca in presa rusa se spunea ca armata ucrainieanea a adus in zona vreo 25 sisteme BUK iar inaintea accidentului s-a semnalat o intensificare de cateva ori a semnalelor radio.
    Ma rog, discutabil, dar omul e sincer: sa stam si sa asteptam. Peste 6 luni, 1 an, o sa aflam adevarul - poate. Ca si in cazul invaziei in Irak, au gasit arme chimice ?

    3. da, el crede in ce zice RussiaToday. (Asta m-a socat) Pana nu-i prinde cu minciuna clara, el crede. Oricum si americanii mint.
    Americanii aduc acuzatii dar nu furnizeaza nici o dovada clara ca rusii au fost implicati.
    • -2 (8 voturi)    
      Am citit ce ati scris (Miercuri, 23 iulie 2014, 15:58)

      Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Dacu

      Si ati luat multe minusuri insa si eu am indoieli referitoare la ce s-a intamplat cu avionul. Nu tin cu nici una din parti si cu atat mai putin cu rusii. Traiesc intr-o tara care i-a avut si ii are pe rusi in coasta (Cehia) insa propaganda a existat dintotdeauna si la toti.

      Cateva lucruri:

      1. Armata ucraineana beneficiaza de echipament inferior celei din aramata rusa.

      2. In cazul avionului doborat singurii care puteau beneficia mediatic de doborarea avionului sunt ucrainienii. Pentru ca pot veni pe sticla si spune: "vedeti ce fac rusii? teroristii!"

      3. Rusii oricand puteau dobori un avion comercial. Dar de ce ar face-o? Ca sa arunce vina pe ucrainieni? In ce sens? Armata ucrainiana este oricum inferioara armatei ruse. Nu eu imi dorec asta, ci asa este in realitate. Rusia are resurse financiare si militare net superioare daca ar fi sa intre in razboi cu Ucraina (si cu tot restul lumii in acest caz).

      4. Rebelilor, daca au doborat avionul (si e posibil sa-l fi bubuit), nu le slujeste la nimic. Publicitate proasta si multa. Adica exact ce nu le trebuie. Au incercat sa isi spele "onoarea" cu conferinta aceea de presa macabra cu predatul cutiilor negre si cum ca ei "coopereaza".

      Parerea mea proprie: ori l-au doborat ucrainienii ca sa arunce vina pe rusi (improbabil) ori l-au doborat separatistii din tampenie / gresala (mai probabil). Au crezut ca e avion de transport si in emotia luptei si ca sa fie soldati eroi, au apasat pe buton. Si unii si altii folosesc echipament rusesc / sovietic.

      Fireste, este prea devreme pentru afirmatii oficiale. Peste cativa ani vom afla cel mai probabil cauza reala. Cert e ca acest avion prabusit mediatic de fapt nu ii foloseste nimanui. Oricine cu un pic de minte isi da seama ca daca a fost doborat intentionat e crima (oricare dintre parti) - deci nici una din parti nu voia sa fie doborat.

      Evident, este o tragedie umana provocata (probabil) de o eroare.
      • -2 (6 voturi)    
        respect (Miercuri, 23 iulie 2014, 16:12)

        zapada reloaded [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

        respect D-l M., Ma bucur ca nu sunt unicul paranoid care are astfel de ganduri.
      • +8 (10 voturi)    
        Scenarii inutile (Miercuri, 23 iulie 2014, 17:40)

        Sani [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

        Parerea mea este ca scenarii se pot face la fel de usor ca un nou sortiment de pizza!

        Exista niste specialisti care pot spune exact ceea ce s-a intamplat!
        Eu personal ii cred mai degraba pe vestici decat pe rusi!
        IN ORICE DOMENIU!

        De aceea imi place UE si nu Rusia.
        De aceea cumparam masini germane si nu rusesti.
        De aceea mergem in vacante in UE si nu in Rusia.
        Apropo, Crimeea are preturi bune acum pentru rusofonii care .....nici nu stiu sa citeasca ruseste si-si dau pseudonime americane (comentatorul Patton de exemplu).....Eu am stat cateva luni bune in Rusia si o rup si pe ruseste!

        sa revin: scenarii pot face o suta pe ora!

        Totusi, uitati-va in istorie si veti vedea "adevarul" rusilor: 1812, 1917, 1940, 1945, 1989, ....Iliescu,...Ponta,...ma rog, pentru "rusofoni" istoria este "fabricata de americani"?!
        Cum dreacq sa spui ca armata ucraineana a fost de vina daca rusii, in loc de garant al integritatii Ucrainei le-a furat ce le-a garantat ....Crimeea!
        • -2 (6 voturi)    
          Si vesticii (Miercuri, 23 iulie 2014, 18:54)

          Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Sani

          Fac scenarii cand e nevoie: armele lui Saddam de exemplu. Da, in linii mari si eu merg spre vest dar asta nu ii face fecioare.
    • +4 (6 voturi)    
      continui si eu cu replica :) (Miercuri, 23 iulie 2014, 16:12)

      urob [utilizator] i-a raspuns lui Dacu

      Pt punctul 2: nu cunosc detalii tehnice asa cum pretinde ca le cunosate amicul rus,deci nu am cum sa combat cati oameni sint necesari pentru a executa doborarea unui avion.Personal ma indoiesc ca trebuiesc 20-30...dar asta e doar o opinie subiectiva.
      Ce insa s-a petrecut in realitatea este ca rebelii au dat pe internet stirea ca au doborat un AN-26 ,dupa care scurt mai tarziu s-a dovedit ca nu era un AN-26 ci avionul malaiezian.Dupa care tot autorii postarii ar fi sters postarea initiala cu AN-ul 26.Eu am citit doar stirea initiala despre doborarea AN-ului 26 ,nu am si vazut daca intr-adevar s-ar fi sters ulterior aceasta postare.
      Deci un lucuru e sigur : un avion de mari dimensiuni a fost doborat in acea dupa-masa de rebeli si nu era un AN-26 .In schimb a cazut un avion de pasageri.O simpla coincidenta? Ca a propaganda americana parca nu suna?
  • +6 (8 voturi)    
    Exact (Miercuri, 23 iulie 2014, 16:03)

    Green [utilizator]

    Pai inseamna ca si in Rusia e exact ca si in Romania.1% sfideaza ceilalti 99% -spalati pe creier
    • -3 (7 voturi)    
      spalaturi (Miercuri, 23 iulie 2014, 20:27)

      Dacu [utilizator] i-a raspuns lui Green

      Pai spalati pe creier au fost si cei care ascultau cum SUA trebuie sa atace Irakul ca acolo sunt arme de distrugere in masa, trebuie sa atace Yugoslavia, Panama, .... etc
  • +9 (13 voturi)    
    Bineinteles ca si aici apar postacii sovietici (Miercuri, 23 iulie 2014, 17:10)

    Wanheda [utilizator]

    Baiguind aberatii cu gandul la vodca cea de toate zilele.
  • +1 (1 vot)    
    De fiecare data cand apar postacii rusi sau pro- (Joi, 24 iulie 2014, 10:26)

    Matrafirefox [utilizator]

    rusi si zic "da, dar in UE e mai rau ca-n Rusia" eu ma simt bine, inseamna ca ii lovim pe postaci acolo unde-i doare.

    Sa spunem adevarul: in UE e infinit mai bine decat in Rusia, pentru ca in UE nu te ia politia daca zici ca Hollande e un dobitoc, sau ca Merkel e cinica, pe cand in Rusia, daca te duci la un protest anti-Putin ori te impusca pe strada ori te arunca in inchisoare.

    Postacilor, veniti in UE, e mai bine. Dar nu vreti, fiindca sunteti manipulati de sleahta kaghebista care conduce Rusia.
  • +1 (1 vot)    
    Excelent înțeleasă Rusia de după URSS! (Vineri, 25 iulie 2014, 9:52)

    r.gor_d [utilizator]

    După 17 ani petrecuți printre ruși din toate păturile sociale și după continua urmărire de la distanță (prin televiziuni și contacte frecvente cu numeroși prieteni de-acolo) a evoluțiilor vieții sociale din Rusia, pot afirma că descrierea făcută de Max Skibinsky este o radiografie fidelă a societății rusești actuale.
  • -1 (1 vot)    
    cine pe cine spala pe creer pe creier (Vineri, 25 iulie 2014, 11:19)

    anania [utilizator]

    Vad ca sunteti la unison spalati pe creier de marea minciuna occidentala sau rusa,etc!Va doresc sa va reveniti pana se mai poate!Priviti la Hristos nu la banii si confortul oferit de antihrist indiferent in ce tara traiti. Aici este lupta, restul este diversiune.Cu siguranta ca se va putea supravietui in orice tara unde se va chema numele lui Dumnezeu drept, nu stramb, insa ma tem ca in occidentent coborarea sub nivelul animalelor va cere sa le fie puse cipuri sa nu se piarda in jungla alienata cibernetic. Hristos da libertate in suferinta si antihristul da bunastare in constrangere.Alegeti!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică