VIDEO "I am an Ukrainian", mesajul protestatarilor de la Kiev devenit viral: Oamenii vor sa se elibereze din dictatura, vor sa scape de politicienii care lucreaza numai pentru ei, care sunt pregatiti sa traga, sa bata, doar ca sa isi salveze banii

de I.C.     HotNews.ro
Joi, 20 februarie 2014, 21:49 Actualitate | Internaţional

I am an Ukrainian
Foto: Captura Youtube.com
In cele 3 luni de la izbucnirea crizei din Ucraina, au fost incarcate pe platforma YouTube numeroase videoclipuri pe acest subiect, insa niciunul dintre ele nu a avut impactul unui videoclip intitulat "I am an Ukrainian" ("Sunt o ucraineanca"), scrie BBC. In inregistrarea video, o tanara protestatara din Kiev se uita direct in camera video si le spune celor care urmaresc imaginile ca atat ea cat si cei care lupta in Maidan nu vor decat sa fie liberi. Mesajul este simplu, insa videoclipul este editat profesionist, autorul fiind un producator american premiat.

Joi seara, videoclipul depasise 3,8 milioane de vizualizari si 14 mii de comentarii, multe de solidaritate, venite din intreaga lume, dar si unele critice in care imaginile sunt descrise drept o "propaganda" care se concentreaza pe violenta politiei dar nu vorbeste despre violenta manifestantilor.

Tanara din inregistrare este o studenta pe nume Yulia care a fost implicata in proteste inca de la inceput. Mesajul este simplu, insa videoclipul este produs la nivel profesionist. A fost editat si uploadat pe YouTube de un producator american premiat, Ben Moses, care a cunoscut-o pe Yulia in Ucraina in timp ce acesta filma un documentar despre miscarile de protest din lume.



  • Mesajul videoclipului "Sunt o ucraineanca"
"Sunt o ucraineanca, nativa din Kiev. Si acum sunt in Maidan, in partea centrala a orasului meu. Vreau sa stiti de ce mii de oameni din intreaga tara sunt pe strazi. Exista un singur motiv: vor sa se elibereze din dictatura, vor sa scape de politicienii care lucreaza numai pentru ei, care sunt pregatiti sa traga, sa bata, sa raneasca oamenii doar ca sa isi salveze banii, doar ca sa isi salveze casele, doar ca sa isi salveze puterea.

Vreau ca oamenii care sunt aici, care au demnitate, care sunt curajosi, sa traiasca o viata normala. Suntem oameni civilizati, dar guvernantii nostri sunt barbari. Aceasta nu este Uniunea Sovietica, vrem ca justitia noastra sa nu fie corupta, vrem sa fim liberi. Stiu ca poate maine nu vom mai avea telefon, nu vom mai avea conexiune la internet si vom fi singuri aici. Si poate politistii ne vor ucide unul cate unul, cand se va lasa intunericul aici.

De aceea va rog acum sa ne ajutati. Avem aceasta libertate in inimile noastre, avem aceasta libertate in mintile noastre, iar acum va rog sa construiti aceasta libertate in tara noastra. Ne puteti ajuta doar spunand povestea aceasta prietenilor vostri, doar impartasind acest videoclip. Va rog, raspanditi-l. Vorbiti cu prietenii vostri, vorbiti cu familia voastra, vorbiti cu guvernul vostru si aratati ca ne sprijiniti.
"

In incheierea videoclipului, apare scris mesajul "Va rugam sa luati legatura cu cei care va reprezinta si sa le cereti sa sprijine poporul ucrainean in lupta sa pentru libertate si democratie. Inainte sa fie prea tarziu".

Desfasurarea live-text si cu imagini a evenimentelor din Ucraina, aici:

























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

19023 vizualizari

  • -32 (80 voturi)    
    eh (Joi, 20 februarie 2014, 22:05)

    Mazeta [utilizator]

    Nu m-am putut concentra la ce spune ucraineanca. Cei de la Hollywood mai au de lucru la distribuție. Mai bine alegeau un moș
    • +2 (50 voturi)    
      pf (Joi, 20 februarie 2014, 22:22)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Incalificabila atitudine. Sa iti fie rusine!
    • +32 (42 voturi)    
      Nu se mira nimeni (Joi, 20 februarie 2014, 22:24)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ca nu te-ai putut tu concentra, doar ti-a formatat A3 brain-ul sa te focusezi pe Basescu, numai.
      • +2 (12 voturi)    
        Nu exista nici o dovada ca tinara e in Kiev (Vineri, 21 februarie 2014, 4:05)

        dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

        Clipul nu are alta valoare decit aceea de film propagandistic care nu ilustreaza vreo realitate obiectiva ci instiga la ceva.

        Clipul "I am an Ukrainian" nu convinge ca tinara care lanseaza mesajul antiguvernamental este intr-adevar la Kiev.

        Se vad niste siluete vagi in spatele ei insa realizatorul Ben Moses, autorul filmuletului, este un profesionist care putea oricind cere unor figuranti sa defileze in departare pentru a genera impresia de forfota a unor revolutionari.

        In imaginile unde fata vorbeste nu se vad alte chipuri clare, nu se zaresc cladiri sau lucruri care ar da credibilitate autenticitatii prezentei acesteia la Kiev in mijlocul protestatarilor.

        Miine, poimiine ni se va spune ca respectiva era o artista platita sa interpreteze un rol si de fapt aceasta parasise de multi ani tara si se stabilise in strainatate sau ca nici macar nu era din Ukraina.
        • +2 (8 voturi)    
          metehne vechi (Vineri, 21 februarie 2014, 10:15)

          drop [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          Se vede clar stilul Khrushchev-ian de propaganda.
    • +21 (35 voturi)    
      Daca ai invata nitica engleza (Joi, 20 februarie 2014, 22:26)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ti-ar fi mai usor, daca tipa vorbea in rusa nu mai aveai probleme, right?
      • 0 (4 voturi)    
        consecvent ca toti romanii!! bravo! (Vineri, 21 februarie 2014, 11:07)

        nellino [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

        in toamna anului trecut, romanii protestau impotriva guvernului comunist, corupt si aservit intereselor Rusiei incercand sa impiedice inceperea explatarii Rosia Montana si a explorarilor gazelor de sist.

        acum ucrainienii protesteaza impotriva guvernului comunist, corupt si aservit intereselor Rusiei pe care incearca sa il darame.

        oare ce traume grave ai suferit in copilarie (te-a abuzat tactu', nu te-a alaptat mata, erai ciuca batailor la gradinita) incat plangi cu muci dupa niste ucrainieni, dar ii urasti cu inversunare pe cei de un neam cu tine?
    • +16 (18 voturi)    
      eh de două ori (Joi, 20 februarie 2014, 22:27)

      ionv [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Nu m-am putut concentra asupra comentariului dumneavoastră.
      Ați scris Holywood sau Mosfilm?
      Sigur nu era Bolywood.
    • -3 (51 voturi)    
      Acest videoclip nu este in regula! (Joi, 20 februarie 2014, 22:32)

      dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Nu are ce sa caute un regizor american, care se mai numeste si Ben Moses ca realizator al unui videoclip ce instiga cetatenii ucrainieni la revolta cu un mesaj nu foarte credibil: "Lupta impotriva coruptiei". Coruptie a fost mai mare in timpul presedintelui pro american Iuscenko si Statele Unite nu au suflat o vorba.

      Este evident ca orice regim capitalist ar veni la putere in tarile din Europa de Est tot corupt va fi pentru ca asta este esenta capitalismului. Singurul mesaj credibil de lupta impotriva coruptiei ar fi militare pentru revenirea la comunism regim unde coruptia se cifreaza la nivele extrem de mici. Atita vreme cit nu se permite nimanui sa fie patron, sa aiba firma cu care sa pagubeasca tara, sumele invirtite in coruptie sunt derizorii.
      • +5 (7 voturi)    
        Coruptie in comunism (Vineri, 21 februarie 2014, 8:06)

        Encounter [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Ma intreb cati ani aveti stimate domn. Si de asemenea ma intreb cat de scurta e mintea acestui neam care lauda acum incoruptibilitatea regimului comunist! Ati uitat abuzurile sefilor partid din vremea aia? Ati uitat deja ca ce aveau ei pe masa si in casa noi vedeam doar in Neckerman? Ati uitat de accidentele de circulatie cauzate de ei sau de copiii lor si apoi musamalizate sau aruncate in vina victimelor? Ati uitat ca ei aveau vile iar noi stateam cate 4-5 intr-un apartament cu camerele cat o camara normala? SINGURA diferenta intre cele doua regimuri este ca in capitalism/democratie poti sa spui ce gandesti ceea ce inseamna ca si coruptia e mai vizibila. Nu pot sa cred!
      • +10 (10 voturi)    
        In comunism coruptie mica ?!?! HAHAHA! (Vineri, 21 februarie 2014, 8:34)

        Va_ly [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        HA ! Hai ca esti haios! M-ai facut sa rad. Comunismul si coruptia mica. =))

        Regimurile totalitare, din care face parte si comunismul, au cele mai mari nivele de coruptie dintre toate formele de guvernare inventate vreodata de om.
        Diferenta este ca intr-un regim comunist, nimeni nu sufla o vorba iar faptele de coruptie raman ascunse. Nici nu ar avea cum sa fie altfel intr-un regim cu libertate de exprimare egala cu ZERO. Unde daca comentezi ceva ce nu este aprobat de aparatul de stat, a doua zi ai disparut si nimeni nu mai stie nimic de tine.

        In comunism, daca l-ai prins, erai probabil un aplaudac frenetic, acum te-ai transformat intr-un postac asistat.
        Iti dau si un exemplu ca sa te luminez: pe timpul comunistilor trebuia sa dai spaga pana si la alimentara doar ca sa poti lua 1 litru de ulei si cu cat inaintai pe lantul birocratic cu atat spaga era mai mare.
        Halal nivel mic de coruptie !!!
        Traiesti in era informationala, vad ca ai acces si la net, deci pune mana si citeste si mai lasa dreaq A3.
      • +5 (5 voturi)    
        s-o crezi tu (Vineri, 21 februarie 2014, 8:34)

        FPop2013 [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Sa nu uitam Gospodaria de partid unde toti securistii si activitii PCR, toata stabimea, se infrupta si chefuia dupa pofta inimii, in timp ce lumea de rand, saraca, facea foamea si statea la cozi la picioare de pui si la ratia de zarar, cu alimentatia rationala a lui mincu. Mars de aici, securist nenorocit. Dumitrica e din aia de la gospodaria de partid PCR, stabimea si nomenclatura comunista. Huo nenorocitule!
      • +2 (2 voturi)    
        coruptia (Vineri, 21 februarie 2014, 9:00)

        FPop2013 [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Corputia rezulta din intrepatrunderea capuselor economice in zonele de stat, ba. Tocmai asta e, ca la statul comunist unde cica proprietatea e a tuturor, de fapt a primat intotdeauna interesul stabimii nomenclaturiste. ///
      • +6 (8 voturi)    
        Si ne intrebam de ce a ajuns Romania aici... (Vineri, 21 februarie 2014, 10:04)

        taro [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        mai mult de jumatatea din cititori au votat pentru ce a scris asta.

        Asta da ideee: un regizor e foarte periculos, a ajutat-o pe tanara aia sa faca un clip mai profi pentru youtube. Rusia nu are nevoie de youtube, ei comunica cu AK-47.

        Ne miram cum de Romania e condusa de USL cand jumate din cititorii hotnews cred ca toata lumea trebuie sa stea si sa priveasca frumos de pe margine, mai mult US sa stea frumos si sa se uite cum mor aia in strada.

        Aici e vorba de lumea care se uita la Hotnews, nu romani spalati pe creier de A3 care nu stiu ce-i aia internet.

        Dumitrica asta cred ca toata lumea trebuie sa fie o curca speriata ca si el si nici macar sa nu deschida gura. Te-au dresat bine astia de la A3.
        • +1 (1 vot)    
          dumitrica (Vineri, 21 februarie 2014, 12:05)

          FPop2013 [utilizator] i-a raspuns lui taro

          Dumitrica e un nenorocit de nepot de nomenclaturist comunist,
    • +6 (36 voturi)    
      mazeto (Joi, 20 februarie 2014, 23:09)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      tu esti cu rusii ? ///
    • +1 (27 voturi)    
      ehe (Joi, 20 februarie 2014, 23:41)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ofer gazduire blog pt puscariabili elevati..
    • 0 (30 voturi)    
      acum vor sa intre in UE... (Joi, 20 februarie 2014, 23:45)

      nbo [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      peste cativa ani nu or sa mai stie ce sa faca ca sa iasa. E o comedie absurda. Pacat ca mor oameni pentru asta.
    • +10 (12 voturi)    
      da (Joi, 20 februarie 2014, 23:58)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Chiar mă-ntrebam de ce-au ales să facă acest clip cu un american şi nu cu Vocea Rusiei.
    • +5 (5 voturi)    
      .... (Vineri, 21 februarie 2014, 8:44)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      e mai bine sa ai dispretul celor din jur decat indiferenta lor nu?
      macar asa simti ca existi si tu.
      trista scuza de existenta ai si tu
    • +1 (1 vot)    
      Agent rus. (Vineri, 21 februarie 2014, 10:39)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Vine si rindul tau.
  • +52 (60 voturi)    
    Si eu sunt un ucrainean!!! (Joi, 20 februarie 2014, 22:09)

    Geo777 [utilizator]

    Ma identific cu lupta ucranienilor pentru liberate, justitie impartiala si valori europene. Intr-un fel sunt mai mult ucrainian decat roman caci cei din natia mea nu (mai) lupta si nu ies in strada pentru libertate, justitie corecta, legi corecte, egalitate in fata legilor corecte si nu a celor facute de borfasii politici! Romanii prefera sa vorbeasca si sa nu faca nimic concret impotriva politicienilor corupti, a hotilor si tradatorilor de tara!!! Curaj Ucraina! Aveti admiratia si sper, suportul multora!
    • -5 (23 voturi)    
      No offense (Joi, 20 februarie 2014, 22:18)

      sentenced [utilizator] i-a raspuns lui Geo777

      dar esti si tu deconectat de la realitate.
      Romanii au luptat, si-au castigat dreptul de a pleca din tara lor scufundata in mocirla coruptiei.
      Ucrainienii, daca vor castiga, vor invada si ei Uniunea Europeana, sau esti cumva naiv incat sa crezi ca Ucraina va fi mai putin corupta peste, sa zicem, 10 ani? 20? Stai linistit. Ca roman, ar fi trebui sa stii lucrurile astea deja. Noi am fost unde sunt ei acum. Iar ei, la un moment dat, vor fi unde suntem noi azi. Adica intr-un altfel de rahat, dar pana la urma, tot rahat.
      • +4 (8 voturi)    
        din pacate..... (Vineri, 21 februarie 2014, 8:52)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

        ....aveti dreptate iar ceea ce spune fatuca aia in videoclip, ca "vor sa scape de politicienii care lucreaza numai pentru ei, care sunt pregatiti sa traga, sa bata, doar ca sa isi salveze banii", este o realitate universal valabila.

        De-a lungul timpului, escrocii si-au inventat tot felul de motive, doctrine chiar, pentru a imparti si re-impati bunurile celorlalti, in folosul lor, evident.
        S-a ajuns asa de departe cu minciuna, incat acum ea este predata in scoli, pregatind astfel noile generatii de furnici lucratoare ce urmeaza a fi jecmanite.

        Astfel s-a reusit inocularea in masa a fatalismului si resemnarii ca "democratia parlamentara" este cea mai echitabila organizare sociala dar de fapt este cea mai mare escrocherie posibila si ca ironia sa fie maxima, furnicile lucratoare sunt invrajbite si indemnate sa isi voteze singure mizeria in care traiesc.

        Asta este societatea moderna, pe cale de a exploda !
        • +3 (5 voturi)    
          Scuze (Vineri, 21 februarie 2014, 10:16)

          septimiuss [utilizator] i-a raspuns lui translativus

          E foarte usor sa zicem ca lucrurile nu merg cum trebuie in toata lumea doar pt ca st franate la noi. Ne face sa ne simtim mai bine despre noi insine! Cateva exemple unde democratia chiar functioneaza atunci cand nu exista coruptie: Olanda, Germania, Suedia, Norvegia, Australia, Danemarca.
          • 0 (2 voturi)    
            scuze..... (Vineri, 21 februarie 2014, 11:18)

            translativus [utilizator] i-a raspuns lui septimiuss

            ....dar sa nu facem confuzie intre marimea bucatelelor de cozonac la care furnicile au acces si democratie.

            Am fost si eu prin lume si am vizitat si unele din tarile enumerate de dvs.
            Vazute de la TV, par perfecte dar de la nivelul cetateanului de rand, nu este chiar asa.

            Gandinti-va la un singur criteriu definitoriu pentru democratie autentica si anume, realizarea intocmai a promisiunilor electorale facute de politicieni.
            Aveti exemple cu astfel de state ?

            Daca imi veti spune ca asa ceva este imposibil, inseamna ca si dvs stiti adevarul despre perfidia sistemului dar sunteti, deja, captivul lui.
      • +5 (5 voturi)    
        E de fapt invers (Vineri, 21 februarie 2014, 10:14)

        septimiuss [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

        Cred ca vezi lucrurile fix invers. Romanii au luptat si dupa revolutie au venit tot fostii comunisti la putere. Ucrainenii in schimb incearca sa-si curete clasa politica de comunisti, opozitia lor nu a facut nici un fel de compromis sa formeze guverne cu partidele comuniste. De aia noi mai avem de invatat de la ei!!
        • 0 (0 voturi)    
          Poate asa e (Vineri, 21 februarie 2014, 23:43)

          sentenced [utilizator] i-a raspuns lui septimiuss

          insa eu cred ca te inseli si sunt aproape convins ca peste cativa ani iti vei aduce aminte de comentariul meu de mai sus si vei spune "a avut dreptate nebunu' ala de pe hotnews, care spre deosebire de majoritate, nu judeca sub influenta emotiilor".
  • +23 (27 voturi)    
    Respectul si stima mea eroilor Ucrainei!!! (Joi, 20 februarie 2014, 22:14)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Un link elocvent cu o fotografie mai mult decat sugestiva:
    http://erizanu.cartier.md/parinti-si-copii-ai-kievului-6741.html
  • +13 (17 voturi)    
    Hm (Joi, 20 februarie 2014, 22:34)

    RedGuard [utilizator]

    Pe revolutie ce trece imi plac alte si alte popoare, iar romanii mai putin si mai putin.
  • +10 (20 voturi)    
    Consulatul general al Ucrainei la Bucuresti (Joi, 20 februarie 2014, 22:36)

    el chupacabra [utilizator]

    Are sediul in Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor nr. 24, Sectorul 1.
    Consider ca initierea/participarea la o actiune civilizata si legala, de condamnare a atrocitatilor care se intampla atat in Kiev precum si in alte localitati, pe intreaga intondere a Ucrainei, de sustinere a drepturilor omului si democratiei este datoria fiecaruia dintre noi, care putem depune o floare si aprinde o lumanare pentru sufletele celor care au fost macelariti, atunci cand luptau pentru ca sa fie liberi. Suntem datori sa aratam dezaprobarea poporului roman, fata de actiuni totalotariste, care au loc la cateva sute de kilometri de granitele noastre, intr-o tara in care minoritatea romana este reprezentativa.
    Hotnews a fost si trebuie sa ramane o puternica voce a democratiei in Romania post-decembrista, motiv pentru care va rog sa initiati si sa sustineti acest demers!
    • 0 (2 voturi)    
      cum este posibil (Vineri, 21 februarie 2014, 4:08)

      Vok [utilizator] i-a raspuns lui el chupacabra

      Cum este posibil ca pe aceasta propunere exista 2 voturi negative? Ciudat este, ca mai nou, aproape toate comentariile normale au doua voturi negative din "oficiu". Cred ca aici nu este reprezentat opinia reala a cititorilor, mai mult este o manipulare, fie pintr-un program automat (nu de la hotnews) fie sunt puse oameni sa voteze negativ.
  • -11 (33 voturi)    
    Propaganda pentru cei impresionabili (Joi, 20 februarie 2014, 22:37)

    sentenced [utilizator]

    http://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/heartbreaking-syria-orphan-photo-wasnt-taken-in-syria-and-not-of-orphan-9067956.html

    In articolul de mai sus, puteti vedea in stanga o poza care a induiosat milioane de internauti: un copil orfan care doarme intre mormintele parintilor lui.
    Ulterior, a iesit la iveala faptul ca poza aceea era trucata. (imaginea din dreapta e sugestiva in aceasta privinta).

    La fel si cu acest clip, nu este altceva decat "mancare" pentru mintile impresionabile.
    Eu stau si ma intreb: daca oricare din noi ar fi fost politist/jandarm/membru al fortelor speciale in Ucraina, cum ar fi reactionat in momentul in care o parte din "protestatari" ar fi deschis focul cu munitie de razboi (pentru ca nu mai exista nicio indoiala ca se trage si asupra politiei)? Eu nu sunt ipocrit, as prefera sa omor decat sa fiu omorat. As alege o alta varianta daca ar exista, dar daca nu, as omori inainte sa fiu omorat.
    • +10 (12 voturi)    
      Pai poti sa-ti pui alta intrebare.. (Joi, 20 februarie 2014, 23:08)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      .daca tu erai politist sau jandarm, iar in multime ar fi rude de-ale tale, ce ai alege?

      Si inca ceva: cine a deschis focul primul?

      Asa a fost si in 89', asa a fost si cu minerii... "mancare" pentru impresionabil. Si multi morti, aia nu mai e "mancare", ca pe tine nu te impresioneaza.

      Eu nu povestesc din "ce as face" si video clipuri, eu le-am trait si poti crede sau nu, da' nu e asa usor sa tragi in multime.
    • +7 (9 voturi)    
      Omenesc.. trist... (Joi, 20 februarie 2014, 23:32)

      RazTaz [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Imi place comentariul tau. Intr-adevar, violenta si crima (din oricare parte ar veni) nu are nicio justificare.

      Nu cred ca a fost razboi, crima impotriva umanitatii, epurare etnica, conflict religios, masacru, care sa nu fie justificat printr-o ideologie generoasa.

      Sintem in anul 2014 si oamenii se omoara
      in numele pacii, al libertatii, al democratiei, al lui Dumnezeu, al lui Allah, al independentei, pentru spatiu vital, pentru un viitor luminos, ca sa se apere de agresiune, ca se protejam, ca (se) elibereze, ca construiasca....

      In '89 eram pe strada cu tata. Am scapat. Altii n-au avut sansa asta si au murit. Isi mai aduce cineva aminte de ei? Poate doar asa, in vreun discurs nisipos, la o zi festiva... ca da bine.

      Cui serveste violenta asta? Cine va trai mai bine dupa ce se vor asterne anii peste mormintele celor care au murit?
      • +2 (4 voturi)    
        "Cui serveste violenta asta? ...... (Vineri, 21 februarie 2014, 9:11)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui RazTaz

        ....Cine va trai mai bine dupa ce se vor asterne anii peste mormintele celor care au murit?"

        Violenta aceasta serveste aceleiasi clase de escroci care se pretind a fi "alesii neamului" si ei au trait, traiesc si vor trai mai bine din prostia celor pe care ii manipuleaza, ii jefuiesc si ii pun sa se omoare intre ei.

        Acesta este sistemul si asa va fi mereu, cat timp el va exista.
    • +11 (17 voturi)    
      Ukraina (Joi, 20 februarie 2014, 23:32)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      acei oameni 'prostestatari' sunt identici cu studentii din anii '90 din Bucuresti cand si-au luat macel de la mineri..si da sunteti ipocrit!
      • 0 (2 voturi)    
        imi pare rau (Vineri, 21 februarie 2014, 9:42)

        sentenced [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

        Dar nu cunosti semnificatia cuvantului "ipocrizie".
    • +2 (2 voturi)    
      daca tu o sa vezi ca parintii tai sint impuscati (Vineri, 21 februarie 2014, 8:17)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      sub ochii tai va fi prea tirziu sa mai fii impresionat..

      esti de pe alta planeta
    • +4 (4 voturi)    
      ipocrit nu dar..... (Vineri, 21 februarie 2014, 9:05)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      ....lipsit de viziune si egoist peste masura, da.

      Daca tot sunteti dispus sa omorati inainte de a fi omorat, de ce nu incercati aceasta impotriva adevaratilor vinovati, escrocii politicianisti care au declansat aceste evenimente ?

      Inteleg, este mai usor sa ucizi in multime. Aceiasi magarie o fac si "teroristii", care pentru "libertate", ucid oameni nevinovati si la fel de asupriti ca si ei.

      Sunteti un produs model al acestui sistem politic perfid, imun la suferinta semenilor si orbit de propaganda adevaratilor vinovati.
    • +4 (4 voturi)    
      Bravo (Vineri, 21 februarie 2014, 10:44)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Ti-ai facut treaba, acum suna-i p'aia de la KGB sa-ti trimita rublele.
  • +11 (21 voturi)    
    Ponta, (Joi, 20 februarie 2014, 22:49)

    Un cititor [utilizator]

    Iti vine rindul. Sa vedem unde fugi cind se va afla cum ai vindut tara pe nimic " investitorilor" si lasi copii cu o alocatie de 42 lei pe luna. Mai putin decit alocatia pentru câinii vagabonzi.
    • +3 (3 voturi)    
      CE SPUI (Vineri, 21 februarie 2014, 9:12)

      jidanul [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Ce spui e valabil pentru intreaga clasa politica romaneasca, corupta si compromisa total.
  • +13 (21 voturi)    
    Extraordinar! (Joi, 20 februarie 2014, 22:52)

    ipolitic [utilizator]

    Cata determinare in sinceritatea ei!
    Setea de libertate este forta suprema care
    ne calauzeste spre o lume mai buna, oricand
    si oriunde in istorie.
    Libertate=Cunoastere=Adevar
    Jos cu dictatura minciunii!!!!!
  • +14 (16 voturi)    
    In cele mai corupte state... (Joi, 20 februarie 2014, 23:10)

    Alius [utilizator]

    ....se intampla astfel de violente (Ucraina, Venezuela etc). N-am vazut in tarile nordice astfel de violente si proteste. Numai unde e multa minciuna si hotie.
    • +3 (5 voturi)    
      În Norvegia a fost un asemenea macel (Vineri, 21 februarie 2014, 10:00)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Alius

      acum ceva timp. Exagerarea corectitudinii are acelaşi efect cu exagerea incorectitudinii.
  • +8 (12 voturi)    
    nu cumva (Joi, 20 februarie 2014, 23:11)

    ploiesteanu [utilizator]

    se efera si la situatia din Romania si-au taiat ei la montaj ? Prea seamana lupta politicianista de la noi cu ce spune fata asta !
  • -3 (13 voturi)    
    Tot ce zboara se mananca... (Joi, 20 februarie 2014, 23:20)

    RazTaz [utilizator]

    Unii au alta parere:

    http://www.infowars.com/exposed-ukrainian-protesters-backed-by-kony-2012-style-scam/
    • +17 (23 voturi)    
      Cunoastem. (Joi, 20 februarie 2014, 23:58)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui RazTaz

      Mai tii minte ce cumparati de Ratiu erau cei din Piata Universitatii? Mai tii minte masinile de tiparit bani si drogurile gastite de "mineri" la sediul PNTCD?
      • 0 (2 voturi)    
        Analogia ta e nepotrivita (Vineri, 21 februarie 2014, 17:29)

        RazTaz [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        Analogia potrivita este cea cu tov. Iliescu care manca spanac cu polonicul in 1989 la "Lovilutzie" ca asistam la o "miscare spontana a maselor" si ca el si cu porcii aia comunisti de s-au bagat rapid in fata era "o emanatie a poporului, a mutimilor revolutionare".

        Sint uimit cu cata naivitate isi inchipuie unii ca "revolutionarii" de pe Euromaidan apara democratia cu cocktailuri molotov si echipamente militare (inclusiv arme) asa... venite din cer.... improvizatii care nici macar nu sint periculoase.

        Nu copii, voi continuati sa credeti ca unii sint rai (scabele de comunisti) si celalalti sint sfinti si lupta (pasnic) pentru pace si libertate. :)

        Si vorba unuia, poate faceti un exercitiu de memorie cam s-a intimplat prin SUA cu miscarea "Occupy".

        Mai cititi.
        • 0 (2 voturi)    
          Ramai uimit acolo la tine.. (Vineri, 21 februarie 2014, 18:27)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui RazTaz

          Daca ai cunoaste cate ceva din realitatile din Ucraina si Rusia, poate ai stii cu cata usurinta poti face rost de arme pe-acolo. Plus, acele faimoase dispozitive numite "cocktailuri Molotov", intr-adevar iti trebuie finantare de la Soros ca sa poti sa ai asa ceva in "dotare".

          "A Molotov cocktail, also known as a petrol bomb, poor man's grenade, fire bomb (not to be confused with an actual fire bomb) or just Molotov is a generic name used for a variety of bottle-based improvised incendiary weapons. Due to the relative ease of production, they are frequently used by amateur protesters and non-professionally equipped fighters in urban guerrilla warfare. They are primarily intended to set targets ablaze rather than instantly destroy them."

          Nu vad legatura cu Occupy.. Cate zeci de morti au fost atunci? Sau explica-ne si noua astia mai novici. Da, toti sunt rai si trebuie omorati.
          • 0 (2 voturi)    
            Hm. (Vineri, 21 februarie 2014, 20:28)

            RazTaz [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            1. Eu vorbesc de armele de foc pe care le au *unii* protestatari.
            2. Tocmai, consider ca nu trebuie sa moara nimeni si ca nimic nu justifica varsarea de singe, nici de o parte nici de alta.
            3. Occuppy - 32 de morti, peste 400 de raniti si peste 7000 de arestari - according to Wikipedia.
            http://en.wikipedia.org/wiki/Occupy_movement
            • +1 (1 vot)    
              Citez de la tine: (Vineri, 21 februarie 2014, 23:53)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui RazTaz

              "Euromaidan apara democratia cu cocktailuri molotov si echipamente militare (inclusiv arme)... "

              Vorbesti de arme si cockteiluri. Ti-am spus de unde au si armele si cockteilurile.

              Si la noi s-a aparat democratia cu arme, la un moment dat. Nu?
    • 0 (2 voturi)    
      KGB (Vineri, 21 februarie 2014, 10:42)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui RazTaz

      Mah, da' tu esti de la KGB?
  • +22 (24 voturi)    
    Mor oameni. Din nou (Joi, 20 februarie 2014, 23:56)

    Miscarea Focul Dacic [utilizator]

    Cel mai grav este ca mor oameni. Atunci cand un om este ucis in strada ca un caine de niste tragatori de elita pusi in slujba unui Stat criminal acel Stat trebuie daramat din temelii.
    Raman la părerea mea:
    NICIODATA CRIMA, VIOLENȚA DE ORICE FEL NU ADUCE NIMIC BUN, NIMIC DURABIL.
    De mii de ani ne omoram intre noi în tot felul de razboaie si revoluții. Traim cumva intr-o lume mai buna? Suntem fericiti: Nu. Si nici nu vom fi procedand in continuare in acest fel. Vom face numai jocurile unei minoritati nenorocite care va prolifera in continuare și va profita iar si iar...
  • +2 (2 voturi)    
    aha (Vineri, 21 februarie 2014, 8:23)

    Xorciser [utilizator]

    Mi se pare interesant ca ce se intampla in Ucraina poate contribui la cimentarea relatiilor romano-moldovenesti, la nivel social- de masa- nu la nivel politic. Si din comentariile de mai sus se vede ca romanii si moldovenii au o viziune comuna asupra evenimentelor din Ucraina.
  • +3 (3 voturi)    
    SI NOI ROMANII ... (Vineri, 21 februarie 2014, 9:06)

    jidanul [utilizator]

    ... trebuie sa fim "greci", "bulgari", "ucrainieni" si alte popoare care trebuie sa ne aparam si sa ne fie respectate drepturile elementare ale omului. Atata timp cat vom sta cu capul plecat si o sa "dormim in chiloti" ne vom cocosa atat de mult pana o sa ne facem singuri s//l si ni se vor rupe coloanele. Deci, ce alegem ? ...
  • +3 (3 voturi)    
    Propaganda? (Vineri, 21 februarie 2014, 11:21)

    naenae [utilizator]

    Dar crezi ca acolo se trage un film cu Rambo? Crezi ca in clip sunt minciuni si trucaje imperialist-occidentale? Ati scapat de undeva?

    Ati uitat ca in 89 si noi am trecut prin ceva similar? Si daca Ceausescu il avea pe Putin in spate exact acelasi lucru ar fi fost si la noi si probabil in aveam pe Nicusor presedinte?

    Singura diferenta cu Romania 89 este ca Gorbaciov nu a fost Putin.
  • +2 (2 voturi)    
    . (Vineri, 21 februarie 2014, 12:25)

    prasleacelvoinic [utilizator]

    Un tip pe nume Krishnamurti a spus odata: “It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick
    society.” Cati din societatea aceasta, cati din lumea aceasta, cati dintre noi sunt "sanatosi"?
  • -2 (2 voturi)    
    Duduia spune ca .. (Vineri, 21 februarie 2014, 12:28)

    Crop [utilizator]

    De maine nu vor mai avea net sau conexiune sau asa ceva. Mai au conexiune la lumea civilizata? gen net sau telefon ? Sunt doar curios.
  • -1 (1 vot)    
    adevărul (Vineri, 21 februarie 2014, 19:28)

    AlexandruTeodoreanu [anonim]

    Când aceşti tineri vor şti adevărul despre formarea Ucrainei prin minciună şi rapturi teritoriale, prin satisfacerea xenofobiei dovedită de majoritatea ucrainienilor, sper că va cere guvernanţilor să înapoieze ţărilor de origine teritoriile locuite de români, maghiari, polonezi sau ruşi, pe care le-au furat cu neruşinare.Să dea libertatea şi românilor aflaţi sub ocupaţie ucrainiană din Nordul Bucovinei şi Ţinutul Herţa.Abia atunci Dumnezeu i-ar putea ierta şi i-ar putea scăpa de diavol!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă