Ministrul rus al Apararii: Extinderea NATO, una dintre principalele amenintari la adresa Rusiei

de I.C.     HotNews.ro
Sâmbătă, 9 noiembrie 2013, 23:43 Actualitate | Internaţional

Valeri Gherasimov (seful Statului Major), Sergei Soigu (ministrul Apararii - in centru) si Vladimir Putin
Foto: Agerpres/AP
Terorismul si extinderea NATO catre granitele Rusiei sunt principalele amenintari la adresa securitatii acestui stat, a declarat sambata, ministrul rus al Apararii, Serghei Soigu, citat de Ria Novosti.

Intr-un interviu acordat postului de televiziune Rossiya 1, Soigu a calificat terorismul international drept "principalul dusman" al Rusiei, in conditiile in care militantii care lupta in diverse "puncte fierbinti" din lume sunt membri ai unor organizatii teroriste.

"S-ar putea sa sune banal, insa uitati-va, cine lupta cu adevarat in  Siria? In Mali? In Libia?", a afirmat ministrul rus.

O alta amenintare importanta la adresa securitatii nationale este, in opinia oficialului rus, incercarile continue ale Aliantei Nord-Atlantice de a-si construi infrastructura si de a extinde prezenta aliantei in apropiere de frontierelor Rusiei.

Rusia s-a opus ferm solicitarilor Georgiei si Ucrainei de a deveni membre NATO, dar si instalarii unor elemente ale scutului american antiracheta in  tari est-europene precum Romania si Polonia.

"In opinia noastra, aceasta extindere este total nejustificata. Vorbim si vorbim, ne zambim reciproc, dar ea continua", a mai afirmat Serghei Soigu.

O alta amenintare la adresa securitatii nationale a Rusiei, identificata de Soigu, este terorismul si traficul de droguri dinspre Afganistan,,mai ales dupa retragerea contigentului militar din tara dupa 2014.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

2503 vizualizari

  • -2 (8 voturi)    
    Extinderea NATO, una dintre principalele amenintar (Duminică, 10 noiembrie 2013, 0:04)

    Bancheru [utilizator]

    Daca are atatea probleme cu extinderea NATO de ce nu cere si ea, Rusia, admiterea in aceasta alianta si astfel se vor rezolva toate ingrijorarile. Problema este ca va avea nevoie de cheltuieli exorbitante pentru a-si face compatibile armele militare cu cele din NATO. Oricum, sa explice rusii de ce nu cer aderarea la NATO.
    • +5 (5 voturi)    
      păi ... (Duminică, 10 noiembrie 2013, 11:13)

      ABetterWorldWithoutVladimir [utilizator] i-a raspuns lui Bancheru

      Principala cauza a existentei NATO e Rusia. Daca vor sa se desființeze, sa intre in coaliție.
  • +12 (14 voturi)    
    Paiul din ochii vecinului (Duminică, 10 noiembrie 2013, 0:14)

    ipolitic [utilizator]

    Cea mai mare amenințare la adresa securității
    Rusiei este Rusia însăși.
  • +12 (12 voturi)    
    Santajul si incompetenta (Duminică, 10 noiembrie 2013, 0:29)

    rov [utilizator]

    alaturi de acapararea in stil mafiot a statului de fostii KGBisti, e cel mai mare pericol asupra Rusiei
  • +12 (12 voturi)    
    NICI CU RUSII NU MI-E RUSINE !!! (Duminică, 10 noiembrie 2013, 1:11)

    andreesanu [utilizator]

    Tota asa si rusii sunt o amenintare pentru altii !!!
    Poate cu sula in coaste se mai potolesc si rusii cu amenintarile.
  • +10 (10 voturi)    
    Agresiunea 'Putin', citita ca o carte deschisa! (Duminică, 10 noiembrie 2013, 6:28)

    hotnewsfil [utilizator]

    Ministrul rus pune de-a 'valma' (cuvant rus), la gramada, terorismul international, NATO si traficul international de droguri, ca amenintari principale impotriva Rusiei.
    Ministrul este goarna kaghebistului Putin, a carui cerbicie cu care ataca NATO, nu are la baza teama ca Rusia ar fi atacata de tarile vestice, ci nemultumirea ca acestea devoaleaza si tin sub control tendinta Rusiei nesatule, de a-si extinde influenta in toata Europa.
    In conceptia, in acceptiunea clamate de Putin, NATO terorizeaza Rusia, adica intra in manunchiul de 'factori' teroristi.
    Perfidul kaghebist, in timp ce amplifica inarmarea Rusiei, cu cele mai avansate mijlooace militare de atac, este mieros, foloseste, cum recunoaste chiar el, arme mai puternice decat bombele nucleare - 'roata' cu care manevreaza robinetele care deschid, limiteaza sau inchid accesul gazului catre cele mai puternice tari din Europa.
    In spatele usilor inchise, cand ia hotarari 'strategice de aparare si agresiune', Putin tuna si fugera violent impotriva tarilor nordatlantice, isi orneaza indicatiile cu cate o injuratura sanatoasa, ca la mama ei, maica Rusia, in special la adresa SUA.
    America le-a incurcat si le incurca rusilor planurile de extindere a influentei, a dominatiei.
    Daca America nu ar fi intervenit in cel de al doilea razboi mondial, rusii ar fi ocupat rapid intreaga Europa, coastele Atlanticului si ale marilor Baltica si Nordului le-ar fi fost "zidul Berlinului", de aparare impotriva "agresiunii" imperialiste.
    Acum vrea sa traseze un zid al Berlinului dincolo de Ucraina, Moldova, Georgia, cat mai departe de 'nasha velikaia, pravoslavnaia Moskva'.
    Strategul kaghebist stie bine ca : 'cea mai buna aparare este atacul', aceasta fiindu-i legea de baza, in relatiile cu restul lumii.
    'Apar Rusia de teroristii din Caucaz si de cei din NATO', se justifica, se vaicareste kaghebistul.
    Si presedintele Basescu ii este 'un cui' in pantoful strategiei lui.
    • +6 (6 voturi)    
      Daca (Duminică, 10 noiembrie 2013, 9:31)

      LoveRomania [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Te inseli un pic. Daca nu intervenea SUA in cel de al doilea razboi mondial si noi si rusii vorbeam germana.
      ceea ce nu cred ca ar fi fost asa de rau.
      Mai bine ocupati de nemti decat ajutati de RUSI
      • +2 (6 voturi)    
        De necucerit (Duminică, 10 noiembrie 2013, 11:48)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui LoveRomania

        Tu te inseli. Rusia este de necucerit militar.

        Nu-mi place deloc agresivitatea si parsivitatea ruseasca. Dar poporul asta e o forta a naturii, locuitor al unei tari dificile si imense. Astia n-au ajuns chiar degeaba sau doar prin noroc cea mai intinsa tara din lume. Sint caposi, inteligenti, foarte rezistenti fizic si psihic, solidari in agresivitate, generosi daca li se accepta suprematia. neiertatori daca li se opune cineva. Pe rusi poti sa-i urasti daca vrei, dar nu poti sa-i ignori. Iar cultura ruseasca atinge atit stralucirea suprema cit si adincimile abisale.

        Putem sa-i criticam oricit pe rusi, si chiar trebuie sa-i criticam. Dar de cucerit militar, asta nu a reusit si nu va reusi niciodata nimeni.

        Singura forma de cucerire careia nu-i rezista nici un popor, este cea culturala. Ma refer la cultura mare si generoasa. Mai devreme sau mai tirziu, ideile si solutiile viabile ii cuceresc pe toti oamenii. Chiar si pe cei din cele mai izolate societati umane.
        • +1 (1 vot)    
          Cine-au fost cuceritorii Rusiei? (Duminică, 10 noiembrie 2013, 14:42)

          ccentral [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

          Rusia a fost invadata de doua ori de catre vestici: de Napoleon si de Hitler. De Franta si de Germania, doua tari care comparate cu Rusia sunt minuscule. De fiecare data, atat Franta cat si Germania au luptat si pe frontul de Vest impotriva Marii Britanii. Si de fiecare data invadatorii au ajuns foarte aproape de Moscova dar au pierdut mai mult din cauza iernii. In prezent o invazie militara din Vest poate beneficia de toate resursele NATO si nu cred ca Rusia poate rezista prea mult timp impotriva intregii Europe si Americii. Mai conteaza si ce vor face puterile asiatice: India, Pakistan si, probabil cel mai mult, China.
          • 0 (0 voturi)    
            N-ai nici o sansa (Duminică, 10 noiembrie 2013, 22:49)

            Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui ccentral

            Nu e totul sa cuceresti militar o tara. De fapt nu e aproape nimic. Multe tari au fost cucerite. De exemplu Basarabia, cit este de mica, si-a pastrat sufletul ei si limba romana. Dupa zeci de ani de comunism sovietic, iata: exista pe harta!

            De aceea sustin ca Rusia este de necucerit. Chiar daca-i tilharesti militar tot teritoriul, intr-un final tot rusii vor invinge. E vorba despre mult mai mult decit puterea militara.
      • +4 (4 voturi)    
        Oameni si oameni! (Duminică, 10 noiembrie 2013, 12:03)

        hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui LoveRomania

        In administratia rusa, ca urmare a hotararii lui Petru cel Mare, care visa sa intinda Rusia pana la Adriatica, 18 % din cuvinte sunt de origine germana (ex.: ei zic 'buhgalteria' la contabilitate, derivat din germanul 'Buchhalerung').
        Vedem care sunt consecintele 'convietuirii', asupra romanilor din Ardeal si Bucovina (cu nemtii, austriecii), pe de o parte si asupra romanilor din Basarabia (cu rusii), pe de alta parte. Alta mentalitate, alte obiceiuri si relatii, alta dezvoltare a oamenilor si a locurilor!
        Romania s-a aflat sub influenta culturii umane franceze si, totodata, sub influenta culturii tehnice germane (la coltar, romanii spun vinclu, de la germanul Winkel, spunem bormasina, de la Bohgmashine,etc).
        Limba cea mai raspandita azi in lume, engleza, este o 'limba germanica'. In olandeza, vezi usor originea germana a cuvintelor).
        Etnia cea mai numeroasa, in America, este cea cea germana.
        Una este sa zici 'Made in Germany' si alta sa zici 'Made in Russia'.
        Daca aveam mai multi nemti, situatia era diferita, azi, la noi.
        Am avut noi dar ne-a scapat Ceausescu de ei. Lua bani frumosi pe ei, zicea ca este mai eficient sa exporti nemti, care se cresc singuri, decasa exporti porci, pe care romanii trebue sa se oboseasca sa-i creasca (sa ii hraneasca, sa le raneasca, etc.).
        Sunt, si in Rusia, oaze de nemti, dar sunt inghititi de masa rusa.
        Rusii au adoptat religia ortodoxa, a lenei, a indolentei, a dezordinii, a lui 'sa nu faci azi ce poti lasa pe maine', a lui 'sa moara si capra vecinului, a muncii de mantuiala, mereu lasata balta, a perelinajelor fara sfarsit, etc.
        Rusii spun la munca trud.Noi zicem cand muncim din greu.
        Noi, ca si ei.
        Nemtii au adoptat religia majoritar protestanta, care puna la baza munca bine facuta, ca singur mod de dezvotare sigura.
        Scotienii s-au sacrificat pentru a trece la protestantism.
        Englezii au luat religia in propriile maini : sunt anglicani, seful bisericii lor este regele, nu papa, nu patriarhul (rus sau roman).
        • +2 (4 voturi)    
          Un excelent excurs istoric! (Duminică, 10 noiembrie 2013, 12:44)

          GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

          Dar cine mai are astazi aplecarea si rabdarea sa citeasca si sa inteleaga astfel de "amanunte"! O "logiga" conflictuala si agresiva si o lipsa de cultura funciara ne impiedica sa percepem si sa intelegem realitatea in care traim! Cand si daca o sa ne "trezim", s-ar putea sa fie prea tarziu!
          "Historia magistra vitae est" este o expresie latină, provenită din dialogul De Oratore a lui Marcus Tullius Cicero, care sugerează că "istoria este învățătorul vieții". Fraza transmite ideea că studiul trecutului ar trebui să servească drept lecție pentru viitor, pentru a se evita greșelile. Ea a fost un element important al istoriografiei antice, medievale și renascentiste.
          Unii filozofi au susținut ideea antitetică că lecțiile istoriei nu sunt posibile, deoarece fiecare perioadă istorică este diferită și nu este comparabilă cu alte perioade. Potrivit unei alte opinii, oamenii nu pot trage sau nu vor să tragă nici o învățătură din istorie, deoarece sunt prea slabi din punct de vedere intelectual.
      • +1 (1 vot)    
        Gresit (Duminică, 10 noiembrie 2013, 14:12)

        ccentral [utilizator] i-a raspuns lui LoveRomania

        Cand au intervenit americanii in Europa, germanii deja incepusera sa piarda in Rusia. Si chiar daca ar fi castigat Germania razboiul, romanii ar fi vorbit tot limba romana, cu exceptia acelei parti a Ardealului care ar fi revenit Ungariei.
  • +6 (6 voturi)    
    Principala amenintare la adresa Rusiei... (Duminică, 10 noiembrie 2013, 7:28)

    Herodot [utilizator]

    ... nu este nimeni alta decat politica agresiva a Rusiei, fata de alte tari!
    • -4 (4 voturi)    
      Da un exemplu! (Duminică, 10 noiembrie 2013, 12:32)

      GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui Herodot

      Inafara ramasitelor celebrei armatei a-XIV-a, care "stationeaza" in Transnistria la solicitarea expresa a separatistilor, spune-mi, te rog, o alta "locatie" agresata de armata rusa?! Si in contrapartida enumera "locatiile" in care USArmy &NATO planteaza panselute si tunde gazonul! Uite asa de dragul impartialitatii si al adevarului pana la capat!
      • +1 (1 vot)    
        pai (Duminică, 10 noiembrie 2013, 14:31)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

        mai sus vad ca dai lectii de istorie, poate cursul scurt al pc(b) sa-l fi citit matale, ca de realitatea in care istoria rusiei moderne este practic istoria agresiunilor sale asupra tuturor vecinilor sai, bag seama ca habar nu ai, sau nu vrei sa ai?
        • -1 (1 vot)    
          Raspunde daca poti "bec"! (Duminică, 10 noiembrie 2013, 19:41)

          GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          Vrei sa vorbim despre Rusia tarului Petru I Romanov(zis si "cel Mare") sau despre Rusia contemporana cu noi a "tarului" Putin?!
          Astept exemplele, sa zicem dim 1989 si pana in prezent!
        • -1 (1 vot)    
          Epoca Moderna (Duminică, 10 noiembrie 2013, 20:38)

          GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          Istoria "agresiunilor Rusiei asupra vecinilor sai"a constituit substanta a ceea ce s-a numit "problema orientala", care, in esenta, a constat intr-o succesiune de razboaie intre Rusia ortodocsa si pravoslavnica, autodeclarata aparatoare a ortodocsilor si ortodocsiei din aceasta parte de Europa si Imperiul Otoman("uriasul cu picioare de lut"), care a fost sprijinit, deloc dezinteresat, politic, economic si militar, de doua mari puteri occidentale crstine: Franta si Marea Britanie! Razboaiele ruso-turce au avut efecte contradictorii asupra istoriei romanilor din secolele XVIII-XIX! In urma razboiului ruso-turc din 1768-1774, Austria anexeaza in 1775 Bucovina, doar pentru ca a pastrat o "binevoitoare expectativa" pe timpul desfasurarii razboiului! In urma razboiului rus-turc din 1806-1812, prin "pacea de la Bucuresti", Rusia invingatoare ocupa Basarabia! Razboaiele ruso-turce din 1828-1829, 1853-1856 si 1877-1878, au creiat contextul si conditiile favorabile in care romanii au elaborat "Regulamentele organice", primele acte cu caracter constitutional, au facut "Unirea Principatelor" si au castigat "Independenta"!
          In august 1916, Romania s-a alaturat Antantei, alianta din care facea parte si Rusia! Se spune ca orientarea proantantista a regelui Ferdinand I a fost influientata decisiv de sotia sa, regina Maria, care iera nepoata reginei Victoria I a Marii Britanii, iar mama sa a fost Maria Alexandrovna Romanov, mare ducesă a Rusiei, unica fiică a țarului Alexandru al II-lea al Rusiei. Aceasta legatura de rudenie cu familia imperiala rusa, explica si transferul "tezaurului Romaniei" in Rusia, in contextul evolutiilor militare de la sfarsitul anului 1916!
          Tezaurul a fost insusit si utilizat de tovarasii bolsevici condusi de Vladimir Ilici Ulianov, zis si "Lenin", agent al serviciului secret militar german(rezident in Elvetia), trimis sa organizeze o "revolutie", care sa scoata Rusia din razboi! Ti-a placut "bec"?!
          • 0 (0 voturi)    
            foarte mult (Luni, 11 noiembrie 2013, 0:47)

            baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

            mai ales ca sint lucruri arhicunoscute, dar nu vad cum contrazice ce-am spus mai devreme, istoria moderna a rusiei este istoria agresiunii continue asupra vecinilor, oricare au fost ei. Ce povestesi matale e pura anecdotica, esenta asta este. Incerci sa pasezi responsabilitatile asupra altora, dar nu tine, e in esenta rusiei imperiale sa faca ce-a facut si face si acum. Noroc ca demografia e impotriva lor, in citiva zeci de ani vor deveni nesemnificativi. La urma urmelor ca dta ai preferinte politice conforme cu linia moskovei e treaba dumitale, dar adevarul istoric e unul singur. Astia sint ''imperiul raului'' si altfel se pare ca nu pot fi.
            • -1 (1 vot)    
              anecdotica istorica (Luni, 11 noiembrie 2013, 9:36)

              GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

              Este doar in capul tau "bec"! Eu ti-am prezentat, in 2000 de caractere, istoria relatiilor romano-ruse pe parcursul a 200 de ani, fara partripiuri politice si fara simpatii doctrinare! Din pacate nu esti capabil sa iesi din (i)logica razboiului de dragul contradictiei, nu sesizezi nuantele evolutiei istorice si nu ai habar despre principiile si scopurile diplomatiei! Iti amintesc, de exemplu, doar unul: "Statele(popoarele) nu au prieteni, statele nu au dusmani, statele au doar interese pe care si le sustin si promoveaza prin liderii pe care reusesc(sau nu!) sa-i puna in functiile importante de analiza, sinteza si decizie!"
              Ai dreptate intr-o singura privinta: evolutia demografica! Potrivit studiilor, pentru ca o cultura(tara, popor) sa dureze, rata de fertilitate per familie(cuplu) trebuie sa fie de 2,11 obligatoriu! La acest indicator Romania se afla la 1,29, iar Rusia la 1,42! Diferenta o da faptul ca romanii sunt(in Romania) vreo 20 de milioane, in timp ce rusii din Rusia sunt vreo 140 de milioane! Pot sa-ti ofer si un motiv de satisfactie: in Rusia, 40% din efectivele armatei vor fi formate in cativa ani din musulmani! Sunt peste 25 de milioane de musulmani in Rusia ceea ce inseamna ca din 5 rusi unul e musulman! In acest context care crezi ca va fi soarta Romaniei si caror "vulnerabilitati" va trebui sa facem fata in viitor, mai ales ca "fenomenul islamizarii" a ajuns o problema si in tarile occidentului european! Cu cine crezi "bec" ca se vor alia in viitor romanii ortodocsi, ca sa poata face fata "rautatilor" ce va sa vina?!
  • +2 (2 voturi)    
    votca-i de vin (Duminică, 10 noiembrie 2013, 15:10)

    HoriaBradu [anonim]

    nu mai beti atit si veti vedea ca nu-i nici o amenintare sau vedeti de ce se spune ca presedintele vostru este cel mai bogat om din lume !!!!!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version