Cotidian austriac: Si Franta blocheaza aderarea Romaniei si Bulgariei la Schengen

de Lilo Millitz-Stoica     HotNews.ro
Miercuri, 6 martie 2013, 18:21 Actualitate | Internaţional

La cateva ore inainte de debutul consiliului JAI, aderarea Romaniei si Bulgariei la spatiul Schengen este blocata, pe langa Germania, Olanda si Finlanda, si de Franta, principalul motiv invocat fiind angajamentul slab al celor doua tari in combaterea coruptiei, au declarat surse diplomatice de la Bruxelles cotidianului austriac "Osterreich".

Presedintia irlandeza si Austria au pledat, miercuri dupa-amiaza, din nou pentru varianta aderarii treptate a celor doua candidate, dar nu au reusit sa schimbe pozitia de veto a Germaniei, Frantei, Olandei si Finlandei, relateaza cotidianul amintit. Chestiunea aderarii Romaniei si Bulgariei la spatiul de libera circulatie ajunge, astfel, pe masa Consiliului European de la sfarsitul saptamanii viitoare.

Data fiind ingrijorarea UE fata de independenta justitiei din Romania si Ungaria, comisarul european pentru Justitie Viviane Reding va avansa, in plus, vineri - cea de-a doua zi a reuniunii JAI - un proiect de evaluare sistematica a sistemelor judiciare nationale, mai noteaza "Osterreich".


Citeste mai multe despre   






















7435 vizualizari

  • +32 (44 voturi)    
    .... (Miercuri, 6 martie 2013, 18:27)

    ia cucu [utilizator]

    Mai continua umilinta asta?

    Eu ca roman, am de o parte o gasca de politicieni incompetenti si corupti care incurajeaza clanurile prietene de tigani iar de partea cealalta am o Europa care ma trateaza ca un hot, prost, muritor de foame venind din lumea a treia.

    Ce pot eu sa fac... ca la alegeri am votat cu toti...am stampilat foaia aia pana am rupt-o? Ce mai pot eu face ca in strada nu iese nimeni?
    • +13 (27 voturi)    
      Pai asha-ti trebuie (Miercuri, 6 martie 2013, 20:08)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui ia cucu

      Daca ai stampilat foaiai pina ai rupt-o iaca acu ai majoritate de 70% care face fix ce vor muschii ei. Daca te chinuiai nitel vedeai cine lupta cit de cit cu coruptia si cine nu. vedeai diferenta, de ex, dintre ministrii USL (Chiuariu, Pivniceru) si cei PDL (Predoiu, Macovei). vedeai diferenta dintre PNA-ul lui Nastase si DNA-ul de acum.

      Da' daca i-ai votat pe toti, acu ia si sufera.

      Si apropos, am fost si eu in europa si n-am fost tratat ca hots, prost etc.
      • +8 (18 voturi)    
        esti suparat (Miercuri, 6 martie 2013, 20:37)

        ia cucu [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Esti suparat degeaba pentru ca ai pierdut notiunea de normalitate. La alegeri ai schimbat o banda de hoti cu alta. (care fura mai mult sau mai putin e o alta problema)
        Ne acuzi pe noi ca suntem dezamagiti de toata clasa politica si ne spui ca trebuia sa votam cu o anumita banda de hoti.

        Esti dovada clara a efectului generalizarii hotiei, coruptiei si demagogiei. Alegi intre A si B pentru ca asa vor ei.

        Acestea fiind spuse, sunt convins ca si tu ca si mine si multi alti romani, ne dorim binele tarii. Diferenta sta in modalitatea prin care ajungem acolo.
        • +10 (14 voturi)    
          Care normalitate (Miercuri, 6 martie 2013, 22:03)

          EXEs [utilizator] i-a raspuns lui ia cucu

          Daca tie ti se pare normal sa te uiti in gura tuturor si sa-i crezi cand ii fac hoti pe ceilalti fara sa aiba nici o dovada atunci iti meriti soarta. Daca nu esti in stare sa vezi niste nuante atunci o sa votezi in continuare ca un prostavan (sau daca te supara traducerea bruta ca un "cetatean neinformat"). PSD-isitii nu au bagat pe nimeni in inchisoare deci nu au avut nici o dovada sau nu au fost interesati de anticoruptie. Reformatii astia din PDL au reusit sa bage in inchisoare mai mult decat mi-am imaginat vreodata posibil in Romania. Daca nu esti in stare sa vezi ca USL-istii ne duc spre Rusia, in timp ce Basescu ne tragea (atat pe noi cat si pe Moldoveni) spre vest, spre occident cu valorile lor materiale dar si morale atunci iti meriti soarta. Daca nu esti in stare sa vezi ca macar 50% din ministrii lui Boc au fost mai mult decat.OK, in timp ce majoritatea ministrilor lui Ponta sunt varza, incompetenti, corupti si ce mai vrei atunci asta e. Daca nu esti in stare sa vezi ca insusi Boc a fost un prim-ministru onest care si-a sacrificat cariera pt. a trece tara prin probabil cea mai grea perioda de dupa 90', in timp ce Ponta este un hot, plagiator, incompetent si mincinos atunci astia suntenti. Daca tu crezi ca un dictator precum Cacarau mai are ceva cu liberalismul atunci ...
          Nu stiu de ce crezi tu ca trebuie sa votezi neaparat pe cineva! Daca televiziunile ti-au spalat creierul cu eterna datorie cetateneasca fata de tara atunci... Toata mafia lor se bazeaza pe faptul ca trebuie sa votezi pe vreunul din ei, iar daca nu-i votezi modifica ei legile astfel incat se se aleaga oricum. Daca apare vreo alternativa care sa le strice afacerile precum PNTCD-ul sau Basescu nu stiu cum sa-i desfiinteze si sa scape mai repede de ei.
          Pentru prostia in viata plateste fiecare in parte, pentru prostia in democratie platim toti.
          • -6 (10 voturi)    
            logica binara (Joi, 7 martie 2013, 0:49)

            ia cucu [utilizator] i-a raspuns lui EXEs

            Scoti niste procente din burta si le arunci ca argumente in discutie... m-ai categorisit ca om cu creierul spalat care nu vede evidentul.

            Esti mai leninist ca stalin si ce pot face eu decat sa ma inchin in fata unei inteligente superioare.

            Numai bine domnule exes.
            • +1 (1 vot)    
              Binar cu dedicatie (Joi, 7 martie 2013, 10:34)

              EXEs [utilizator] i-a raspuns lui ia cucu

              Am incercat sa cuanatific o logica de bun simt in procente ca sa inteleaga tot prostavanul. Daca tie nu ti se pare de bun simt ca Boc a fost mai bun prim-ministru decat Ponta atunci ai probleme mult mai mari decat simplul fapt ca votezi dupa cum bate vantul.
            • 0 (0 voturi)    
              Stii vorba aia, ... (Joi, 7 martie 2013, 18:01)

              Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui ia cucu

              ... lumina circula mai repede decat sunetul, din care cauza unii par mai destepti decat sunt pana deschid gura. Cre' ca ti se aplica.

              De ce zic asta: de curiozitate, m-am uitat pe componenta guvernelor Boc 1 si 2, si pe componenta guvernelor Ponta 1 si 2. Si cele 50% - singura cifra din tot comentariul la care raspunzi matale din burta - sunt de fapt pe foarte bune.

              Au avut si guvernele Boc panaramele lor, dar intr-un concurs al ridicolului si al absurdului nici nu se apropie fata de recordurile din ambele guverne Ponta (de dinainte si de dupa alegeri).

              Nu s-a intamplat de exemplu ca vreun ministru dintr-un guvern Box sa-si dea demisia pe motiv ca i s-a cerut sa comita ilegalitati. In schimb, un ministru dintr-un guvern Boc a demarat reforma in invatamant, in timp ce ministrii ai educatiei din toate guvernarile PSD + USL s-au chinuit doar sa distruga educatia. La fel, dupa ce dupa doua guverne Box justitia incepuse cat de cat sa-si faca treaba, atacul de acum impotriva justitiei e penal de-a dreptul.

              Asa ca ... ce sa-ti zic io matale, una din tehnicile de manipulare comuniste, ridicata la rang de politica de stat de Ceka/NKVD/KGB, e aceea de a le reprosa adversarilor politici defectele de care tu insuti de faci vinovat, suficient de vocal si repetat suficient de des pt. a-i convinge pe cei mai slabi de inger. Sa fie oare asta ce incerci matale sa faci? Avand in vedere voturile pe comentariul matale, cre' ca nu-s singurul care gandeste asa.
          • -4 (4 voturi)    
            dupa logica voastra, bagam milioane la puscarie (Joi, 7 martie 2013, 9:49)

            Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui EXEs

            Cel mai bun guvern, care va fi cel mai tare in lupta anticoruptie, o sa fie ala care baga cei mai multi romani la puscarie!!!!
            Asa ganditi, ultrasimplist, voi.
            Este ca si planul de amenzi la politisti.....
            Cu cat mai multe, cu atat mai bun politistul, nu-i asa?
            Pai, daca ma alegeti pe mine, o sa transform toata Romania intr-o puscarie !
            Pun sarma ghimpata si patrule cu Kalajnikoave...nimeni nu mai iese, munca fortata pentru toti, ca stiu ei de ce !
            Nu exista om fara pacat adica necorupt.
            Toti romanii sa fie inchisi intr-o imensa puscarie, sa manance pe ratie, sa munceasca obligatoriu ce sunt pusi...si, sa nu uitam, reeducarea, musai rededucare !

            Nu-i asa ca asta vreti?
            Oups!
            fara sa vreau v-am demonstrat ca, dupa voi, Ceausescu si regimul comunist a luptat cel mai bine cu coruptia.
            • +3 (3 voturi)    
              Ma multumesc cu mai putin.. (Joi, 7 martie 2013, 10:12)

              Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              ..Sa bage ministrii si parlamentarii corupti la puscarie; dupa ce se duc acolo vreo doua-trei duzini din ei si sunt pusi sa plateasca prejudiciul, ca Adita, sa vedeti cum la piere cheful celorlalti.
              Si intrasem pe fagasul asta, de aia cred ca s-au si panicat politicienii asa de tare. Restul cu tirania si sarma ta ghimpata e gargara!
        • +3 (7 voturi)    
          rau (Joi, 7 martie 2013, 0:45)

          cotora [utilizator] i-a raspuns lui ia cucu

          macar alegeai raul cel mai mic, pdl, macovei, morar a luptat cu coruptia la nivel inalt, a zgandarit casta politica prin urmarirea, cercetare, trimitere in judecata si condamnare, ai vazut tu treaba asta, pe timpul lui iliescu, vacaroiu, constantinescu, nastase, amariei ?
        • 0 (0 voturi)    
          Felicitari ! (Joi, 7 martie 2013, 10:39)

          JohnnyBoy [utilizator] i-a raspuns lui ia cucu

          Ma bucur ca mai exista oameni cu care impartasesc acceasi opinie.
    • +3 (3 voturi)    
      CERETI VOTUL PRIN TRAGERE LA SORTI (Miercuri, 6 martie 2013, 21:08)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui ia cucu

      Màcar 10 % dintre parlamentari, pentru inceput.
    • +1 (3 voturi)    
      intrebarea (Joi, 7 martie 2013, 7:50)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui ia cucu

      fu retorica, ghicesc. nu?!

      apropo de iesit, io ies zilnic pe strada. \

      am trecut si pe la km 0. m'as fi oprit daca te vedeam....
    • 0 (0 voturi)    
      simplu de tot!! (Joi, 7 martie 2013, 10:12)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui ia cucu

      ce vrea UE de la noi? scrie in DETALIU in MCV... Nu vrea romanul -prin parlament si guvern- sa aplice MCV? nu intram in Schengen. PS. daca fata pe care o curtezi nu vrea trandifiri ci gladiole, o iei la injurat, o bati, o parasesti?
  • +39 (51 voturi)    
    hollande e basist (Miercuri, 6 martie 2013, 18:30)

    quetzal [utilizator]

    de la "doar germania e impotriva" au aparut vreo 7 tari care voteaza contra, inclusiv socialistii. Se inmultesc basistii pe mampamond ceva de speriat:))
    • -1 (11 voturi)    
      Nu mai reduceti totul la Dambovita... (Miercuri, 6 martie 2013, 22:11)

      lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui quetzal

      Si "furtunile" din paharul de apa.
      Nici Hollande, nici Merkel nu sunt chiar trogloditi, si nici pozitiile lor n-or fi luate, asa, dupa ureche sau prietenii de pahar.
      Statul roman - si cel basescian si cel "pontian" - are probleme majore de credibilitate, de fiabilitate, de eficienta (vezi fie si doar gestiunea fondurilor europene), aceasta e singura cauza si explicatie.
      • +6 (8 voturi)    
        spre mai rau (Joi, 7 martie 2013, 1:15)

        quetzal [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

        da, statul roman avea deja credibilitate scazuta in ochii europenilor insa de cand grupul infractional organizat a luat puterea credibilitatea a ajuns la 0 si continua sa scada. Asta e singura cauza si explicatie. Daca pana acum erau vreo 2 state impotriva acum nu ne mai sustine mai nimeni .
        • -3 (7 voturi)    
          Aceasta (Joi, 7 martie 2013, 8:43)

          lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui quetzal

          E doar aprecierea dumitale...
          • +2 (2 voturi)    
            nu (Joi, 7 martie 2013, 9:47)

            gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

            este si parerea mea si, mult mai grav, a europenilor. ca europa ne priveste chioras nu e o parere, este un fapt cert acum. doar uselistii care vor sa prosteasca alegatorii sau alegatorii prostiti mai spun altceva. tu din care esti?
            • -1 (3 voturi)    
              Ce vorbesti dom'le? (Joi, 7 martie 2013, 10:09)

              lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

              Dar cand Sarkozy - din aceeasi "familie politica - ii intorcea public spatele lui Base si nu vroia sa stea de vorba cu el???
              Cand Angela Merkel acuza arieratele statului roman fata de furnizori si prestatori de servicii - firme germane???
              Cand
              Cand SAP - firma germana si lider european in sisteme de comunicatii - acuza deschis guvernul Boc ca masluieste licitatiile publice???
              Cand geniul politic european al guvernului Boc oprea la vama tirurile cu lalele olandeze pana se perima marfa???
              Cand Anca Boagiu a denuntat contractul de constructie autostrazi cu Colas, lasand in subsidiar 2.000 de someri romani, drept masura de retorsiune fata de pozitia Frantei???
              Cand Basescu ameninta firma europeana (franco-germana in principal) EADS ca-i anuleaza contractul de securizare a frontierelor daca nu ne primesc in Schengen???
              Daca eu le-am tinut minte (si cate or mai fi fost!), credeti ca Merkel, Hollande sau vreun guvern occidental pot "uita" atitudinea constant inamicala a presedintelui Basescu si a guvernelor pedele???
              • +1 (1 vot)    
                multumesc (Joi, 7 martie 2013, 11:06)

                gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

                pai in cazul asta cred ca realizezi ca astia de la USL sunt extrem de prost vazuti daca, dupa toate cele enumerate de tine mai sus EU refuza sa stea de vorba cu guvernul USL cand ar fi fost normal sa fie invers daca ce spui tu e adevarat. Asa ca fie ce spui tu e exagerat fie e adevarat insa faptele USL sunt si mai grave decat cele enumarate de tine.
                • 0 (2 voturi)    
                  Nu, (Joi, 7 martie 2013, 12:15)

                  lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

                  Nu e vorba de USL sau de PDL, ci, din pacate, de guvernul Romaniei. Romania, ca tara, prin politicienii ei, a fost constant decridibilizata pe plan extern. Singurul care a beneficiat de credibilitate externa a fost E. Constantinescu.
                  • +1 (1 vot)    
                    interesant (Joi, 7 martie 2013, 13:58)

                    gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

                    te vad un sustinator USL. cand ceva e atat de clar ca nu mai poti s-o dai la intors incepi sa vorbesti despre altceva. aici era vb daca hotii din usl sunt mai rai decat hotii din pdl. se pare ca sunt, dar tu refuzi sa spui asta ci incepi sa discuti despre emil constantinescu. iar emil a fost INITIAL vazut bine pt ca a venit dupa Iliescu, cand toata lumea credea, inclusiv eu, ca lucrurile vor lua alta turnura, ca Romania va fi libera de comunism si securisti. Din pacate n-a fost asa, romanii asculta la ce le spune cel mai mare hot securist, Voiculescu.
          • 0 (0 voturi)    
            ... si a mai catorva milioane de romani (Joi, 7 martie 2013, 18:08)

            Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

            Cel putin pare sa fie aprecierea majoritatii cititorilor hotnews.

            Daca e sa impart schematic electoratul roman cat de cat constient in momentul de fata, l-as imparti in doua categorii: cei care sunt convinsi ca toti fura, si cei care vad situatia ceva mai nuantat.

            Dintre primii, unii merg la vot sis-i invalideaza buletinele, iar ceilalti stau acasa.

            Dintre cei care se uita mai in detaliu la politica romaneasca, unii merg la vot, in speranta ca pot schimba ceva, iar ceilalti, cuprinsi de disperare, considera ca oricum orice ar putea ei face e inutil.

            Problema nu sunt cei inclusi in oricare din categoriile de mai sus, ci cei multi si prosti (in sensul ca sunt incapabili sa-si argumenteze logic si rational decizia de vot, si considera logoreea de pe antene si irealitati tv ca fiind argumentatie logica), care merg la vot cu convingere. Si pe astia-i putem imparti in doua categorii: batranii nostalgici, cu pensii mici, Alzheimer incipient si dementa senila, dar carora legea le da dreptul sa voteze, si tinerii educati in sistemul parazitat constant de PSD din '89 incoace, care au invatat orice in scoala, doar cum sa lege doua idei nu - provenind cu precadere din mediul rural, pt. ca acolo atacul asupra scolii a fost mai usor si cu urmari mai grave.

            Tot ce putem spune e un singur lucru: somnul ratiunii naste monstri, iar indiferenta si neimplicarea noastra a tuturor duc la somnul ratiunii.
    • +3 (7 voturi)    
      nu este, (Joi, 7 martie 2013, 7:56)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui quetzal

      frantza e cu noi !
      ...pe culoarul doi.\

      deci, pe scurt, dl. doktor di catania ne spunea, prin presa, in direct, cum ca nemtii nu citesc presa din romania, nu stiu cine e dragnea, fistichiu sau pizniceru.\

      pe asta se bazeaza, ca romanii nu citesc presa din ..austria, germania, franta. ca sa nu mai vorbin de olanda si finlanda.

      aia de i'au votat pe alde copilotii varanului, habar n'au nici unde e ..finlanda sau olanda.

      ei stiu de spania, italia si...mai nou, anglia.:)
      acolo au rude...
  • +25 (37 voturi)    
    Asa da (Miercuri, 6 martie 2013, 18:35)

    Cocolina [utilizator]

    Romànii trebuie sà multumeascà votantilor uslasi!Sper sà crape toti de foame in urmatoarele 6 luni!
    Avem "cel mai cinstit guvern" cu cei mai penali ministri!
    Ps:toatà Europa e bàsistà,nu numai eu!Sic!
    • +10 (14 voturi)    
      Lol (Miercuri, 6 martie 2013, 20:11)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui Cocolina

      Votantilor USListi li se rupe de UE si de Schengen. Sunt oameni care ies din Romania din an in pasti, sunt interesati mai degraba de posturile de munca si de alte lucruri mai autohtone.
      • -5 (9 voturi)    
        Tu, nu? (Miercuri, 6 martie 2013, 22:12)

        lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Pe mata nu te intereseaza locurile de munca si chestiunile autohtone? Dar ce? Ku-klux-klan, Mata Hari, Andromeda? Ma rog, nu toti sunt sensibili ca matale, bibicule...
        • +6 (6 voturi)    
          Eu nu (Joi, 7 martie 2013, 0:28)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

          Nu ma intereseaza pentru ca am emigrat de cativa ani. Sunt interesat de drepturile la munca pe piata UE, dreptul la libera circulatie, valorile civilizatiei vestice, respect, capitalism, performanta.

          Daca as fi inca in tara, probabil ca as fi interesat de cele mentionate in primul post, si nu de spatiul Schengen.

          Prin urmare e o chestiune de principii si de interese, nu poti spune ca doar unii au dreptate.
          • -2 (6 voturi)    
            Dragule, (Joi, 7 martie 2013, 8:47)

            lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui HP

            Daca ai fi emigrat de cataiva ani, n-ai fi avut nici o apasare cu dreptul la munca in statele UE, caci deja ti-l exercitai de mai multa vreme, tot din afara Schengen pornind, deci miza pt matale e 0. Cred insa ca e doar o propaganda basista, care si-a gasit un cal de bataie complet iesit din aria de preocupari reale ale romanilor, nemaivorbind de faptul ca intre 2007 si 2012, presedintele jucator si mare actor ar fi avut vreme sa ne bage in Schengen, daca ar fi fost ALTFEL (sau altcineva in locul Domniei-sale...).
            • 0 (2 voturi)    
              nu doare? (Joi, 7 martie 2013, 10:20)

              foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

              PRIMUL termen pt. Schengen era in 2011. Restul e propaganda lui lucky (mai greu cu cititul asa-i?).
        • +1 (1 vot)    
          o diferenta (Joi, 7 martie 2013, 9:51)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

          oamenii inteligenti, educati, cei care inteleg procesul macroeconomic nu-si permit sa reduca totul la salariul de luna asta. ei gandesc si realizeaza ca pe terment lung o astfel de situatie, in care europa ne priveste chioras si nu suntem acceptati in schengen, are efecte negative asupra locurilor de munca si chestiunilor autohtone. asta e diferenta intre votantul usl lobotomizat si cei care vad impactul real al faptelor actualului guvern, un viitor sumbru. Romania a progresat in ultimii ani NUMAI datorita europei, fie direct, prin investitii directe fie indirect, prin capsunarii care faceau bani in EU. Ca tu esti un suporter uselist care refuza sa vada adevarul, realitatea,este altceva.
      • +1 (1 vot)    
        costuri? (Joi, 7 martie 2013, 10:19)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui HP

        vizele ca vizele, dar TOTI (mai putin asistatii social)platim pt. metinerea frontierei spre BG si HU - gherete, vamesi, politie. Nu putem deschide drumuri intre satul X si satul Y (de dincolo) fara restrictii s.a.m.d. Transportatorii spun ca drumul unui TIR ar dura cu OPT ORE mai putin (si asta scumpeste marfa noastra). Cam mult pt. metinerea lui Fenechiu, Ion STan, etc...
    • -7 (13 voturi)    
      cine sa crape? (Miercuri, 6 martie 2013, 20:16)

      Jr [utilizator] i-a raspuns lui Cocolina

      toti romanii sau doar cei ce au votat USL? Si de ce sa crape?
      • +3 (7 voturi)    
        Da (Miercuri, 6 martie 2013, 21:04)

        Cocolina [utilizator] i-a raspuns lui Jr

        Normal ca uslasii...oricum ceilalti romàni muncesc si nu asteaptà pomeni si ajutoare de la stat!
        • 0 (0 voturi)    
          Aia nu crapa ... (Joi, 7 martie 2013, 18:11)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Cocolina

          Gandacii de bucatarie au o capacitate de supravietuire fenomenala. Si din nefericire asta e performanta a cateva decenii de guvernare PSD: indobitocirea unei bune parti a populatiei pana la nivelul la care personal am ajuns sa consider justificata comparatia cu gandacii de bucatarie.
      • +4 (6 voturi)    
        de necaz (Miercuri, 6 martie 2013, 21:46)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Jr

        de ciuda ca au fost asa de ..naivi.
    • -4 (14 voturi)    
      PUTIN OPTIMISM (Miercuri, 6 martie 2013, 20:28)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui Cocolina

      De curind am citit, cà numàrul dosarelor de coruptie, incheiate cu condamnare definitivà, a crescut in 2012, fatà de 2011.
      Deci, evenimentele din varà, incep sà dea roade.
      • +2 (4 voturi)    
        Se vede (Joi, 7 martie 2013, 8:22)

        ticbis [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        Ai acum la roade de nu poti sa le mai duci!!!

        Niciodata parlamentul si guvernul Romaniei n-au avut mai multi penali ca acum!

        Vede asta o Europa intreaga, numai tu esti daltonist!
      • +3 (3 voturi)    
        sa-ti explic (Joi, 7 martie 2013, 9:53)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        dosarele astea nu se fac in 3 zile. sunt rezultatul muncii pe 1-2 ani. asadar ce ai vazut tu incheiat in 2012 este rezultatul muncii incepute in 2010-2011. Ca sa vedem ce inseamna guvernarea usl la nivel de dosare de coruptie trebuie sa asteptam 2014, abia atunci o sa poti avea o imagine corecta. in 2014 se vor incheia dosarele incepute anul asta, probabil ca vor fi incheiate toate trei.
        • 0 (0 voturi)    
          SA VA EXPLIC (sigur nu ne cunoastem) (Vineri, 8 martie 2013, 12:26)

          dincannes [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

          Dosarele cresc de la zi la zi, ca numàr si ca volum. Nu se transmit la Procuraturà, decit la comandà sau cind incep "sà frigà" (cazul evenimentelor din varà).
          Instrumentarea unui "prieten" va dura cit prescrierea faptei.
      • 0 (0 voturi)    
        Vezi ca nu vezi bine (Joi, 7 martie 2013, 18:13)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        Ce ni s-a reprosat in toate rapoartele MCV nu e lupta slaba impotriva coruptiei mici, ci ineficienta masurilor impotriva marii coruptii. Ori cu atatia penali in parlament si-n guvern, e greu sa afirmi ca lupta impotriva marii coruptii, care a luat cat de cat avant sub guvernarile Boc, a continuat - asta daca nu te cheama Ponta, care minte cum respira (in sensul ca daca se abtine de la minciuni cre' ca moare ... asfixiat).
        • 0 (0 voturi)    
          VA JUCATI CU LEGEA (Vineri, 8 martie 2013, 12:30)

          dincannes [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

          Respectati prezumptia de nevinovàtie!
          Nu calomniati!
          Vreti respectarea legilor, incepeti cu dumneavoastrà!
  • +16 (24 voturi)    
    luciiciu@gmail.com (Miercuri, 6 martie 2013, 18:35)

    lucadd [utilizator]

    et bimmm in capul lui Ponta care mintea poporul pana ieri ca Franta e vu el... dar sigur si aici e mana dusmanului etern Base si a basistilor ...
  • +14 (22 voturi)    
    aiurea! a zis Ponta ca-s minciuni. (Miercuri, 6 martie 2013, 18:40)

    __alex__ [utilizator]

    mint toti! sansa noastra e ca avem de la cine afla adevarul. Occident vindut lui Basescu....
  • +31 (37 voturi)    
    etate... (Miercuri, 6 martie 2013, 18:41)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    pai ponta a fost acolo la liins si tot degeaba?
    • +14 (20 voturi)    
      Mda (Miercuri, 6 martie 2013, 19:10)

      ABetterWorldWithoutVladimir [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Daca era vreun dubiu pana acum, e deja certitudine: din cauza tiganilor.
      • +10 (20 voturi)    
        Ai priceput tot (Miercuri, 6 martie 2013, 20:10)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui ABetterWorldWithoutVladimir

        Nu din cauza tiganilor, bre, ca tiganii deja-s acolo si nimic nu-i opreste sa se duca inapoi. Din cauza politicienilor USL care au dus coruptia la nivel de politica de stat.
        • -5 (11 voturi)    
          Bine ca fura Videanu, (Miercuri, 6 martie 2013, 22:14)

          lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Berceanu, Udrea si TB incoruptibili...
          • +1 (3 voturi)    
            apropos de videanu (Joi, 7 martie 2013, 9:56)

            gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

            videanu a furat cu bordurile lui vreo 5 milioane de euro. omul a vandut borduri in perioada cat a fost prima de vreo 6 mil de euro deci sa zicem ca 5 milioane au fost profitul lui. stii cat a costa primaria sa faca trotuarele alea albe si frumoase de pe magheru, trotuare care deja sunt deteriorate, murdarite si cu placi lipsa? 8 milioane de lei, adica aproape 2 milioane de euro. asta in numai cateva luni si pt o singura locatie. fa-ti tu o idee cat a furat oprescu pe toata durata mandatului daca in 3 luni i-au iesit aproape 2 milioane de euro.
    • +7 (9 voturi)    
      Pai nu, a obtinut fonduri dom`le, uite! (Miercuri, 6 martie 2013, 19:18)

      Straistaru Eugen [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      http://www.timesnewroman.ro/politic/8882-victor-ponta-satisfacut-de-vizita-in-franta-am-reusit-sa-obtin-300-de-euro-pentru-romania
    • +16 (20 voturi)    
      Ma tot uit si nu vad niciun (Miercuri, 6 martie 2013, 20:07)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      cretin care sa scrie acum!
      Unde este idiotul ala care punea pariu ca nu vor fi mai mult de 3?
      Acum, sunt indreptatit sa/l cred pe Basescu?
      Daca se va adeveri ca are dreptate ce kkt mai mananca tontu?
      Cum e cu nenorocitul ala care spunea ca stroe e la JAI?
      Prosti sunt, Doemne, alegatorii lor!
      Ala a mierlit/o la Mechel, aia 2.000 de metroisti fac greva, oltchimii chiitaie...
      Excelent, pot sa moara linistiti, dar sa nu ma condamne si pe mine!
      • -1 (3 voturi)    
        "cretin,idiotul,kkt,tontu,nenorocitul ala,prosti.. (Joi, 7 martie 2013, 10:01)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        Limbaj necenzurat de Hotnews.
        De ce?
        Rolul comentariilor antiUSL este de a creea impresia ca multi romani sunt impotriva acestei uniuni aflata, relativ, la putere....
        Ideea este sa castigati de partea asta cati mai multi cititori, nu-i asa?
        Pai cu asemenea epitete din partea sustinatorilor basisti nu faceti decat sa demonstrati ca sunteti....si aici ar trebui sa insir alte epitete asemenea celor de deasupra.
        Niste comentarii care macar mimeaza decenta, schimbul de idei, nu jigniri, ar ajuta mai mult cauza basista.
        Asa...doar aratati ca oaza Hotnews este poulata cu niste specimene.....
        • 0 (2 voturi)    
          Gresit (Joi, 7 martie 2013, 11:58)

          ticbis [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          Nu sunt chiar atat de multi romani anti USL, si asta s-a vazut la alegeri si se vede si acum in sondaje! Poate peste inca un an vor fi mai multi...

          Dar chiar daca sunt putini, cu certitudine au un nivel de inteligenta si bun simt politic si civic mult peste cel a majoritatii...
          Nicaieri in lume inteligenta n-a fost vreodata apanajul majoritatii, ba din contra!

          Cat despre limbaj, citeste-ti comentariile....
        • 0 (0 voturi)    
          ceea ce exprimam ne defineste (Joi, 7 martie 2013, 12:04)

          busola [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          Dialogul e posibil doar prin argumente exprimate civilizat. Ce sens are sa raspundeti injuraturilor? Unii sunt aici sa discute iar altii sunt aici numai sa injure.Lasati-i sa se faca de ras, ce e scris ramane scris.
  • +30 (36 voturi)    
    cum e domnu' Ponta? (Miercuri, 6 martie 2013, 18:44)

    olybat [utilizator]

    cum e domnul ponta cu declaratiile


    http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-14349187-victor-ponta-povestea-sapte-state-care-opune-pentru-schengen-nu-exista-nu-luam-dupa-barfe.htm

    "De exemplu, Danemarca e trecuta in ziarul Cotroceniului. Ori saptamana trecuta langa mine primul-ministru al Danemarcei a spus ca ne sustine la Schengen, Franta la fel, Belgia, Austria, am fost la Viena si acolo cancelarul, totdeauna a spus, de altfel Austria a avut totdeauna o pozitie constanta, deci vedeti cand vorbim de lucruri importante pentru Romania iar ajungem la barfe si la datul la gioale romanesc", a afirmat primul ministru.
    numaram steagurile ? sa nu sunem de uite ca nu e Radu Stroe , ba uite ca e
    • +23 (27 voturi)    
      Atentie (Miercuri, 6 martie 2013, 19:01)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui olybat

      Occidentalii stiu si ei ce inseamna discurs duplicitar insa nu il folosesc.
      Cu Ponta insa s-or fi gandit ca ar trebui sa se poarte si ei cum se poarta el cu ei, asa ca i-or fi servit lui Ponta gogosi ca sa-i dea o lectie de genul "cei 7 ani de acasa" ca nu e bine sa folosesti limbaj dublu.

      Bineinteles, asta e varianta "soft". Varianta cea mai posibila este ca pur si simplu Ponta ne-a mintit in legatura cu intentiile tarilor enumerate, dar problema e ca noi am inceput sa ne obisnuim sa minta, asa ca nu mai avem asteptari de la el... mare greseala am face.
      • -8 (12 voturi)    
        Catre pedelisti (Miercuri, 6 martie 2013, 22:19)

        lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

        Intre 2007 (intrarea Ro in UE) si 2013, presedintele Romaniei, adica "seful' statului - cum iubeste sa i se spuna - a fost Traian Basescu. Tot in aceeasi perioada, PD a fost neintrerupt la guvernare (cu PSD, cu PNL, cu UDMR, cu securistii traseisti ai lui Oprea, singuri sau cu cine au mai gasit sa imparta ciolanul).
        Esecul Schengen este, in primul rand, esecul Traian Basescu, in al doilea rand esecul PDL, in al treilea rand al clasei politice in ansamblu.
        Aceasta este situatia, scumpilor!
        • +5 (7 voturi)    
          Din pacate... (Miercuri, 6 martie 2013, 22:32)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

          Din pacate e esecul României.
          Basescu si partial PDL-ul au incercat, insa sa nu uitam ca cei care azi ne guverneaza au pus in cale toate piedicile posibile si imposibile, incepand de la greve parlamentare, continuand cu rascoalele din iarna trecuta samd.

          Colac peste pupaza, nu va deziceti nici de puscariasul AN, asta ca sa sfidati si mai tare. Ati mentinut puscariabili gen Catalin Voicu in Parlament. Ce frumos vota el cu cele 2 manutze ale lui?

          De dragul puscariabililor ati tavalit tara asta in incertitudine si pe alocuri haos, numai ca sa ajungeti la putere.

          Iar voi, astia care nu puteti scrie o postare fara sa il amintiti pe Basescu, lasati-o moarta. Pana sa veniti voi la putere o singura tara nu ne vroia in Europa: Olanda. Acuma nici nu le mai putem numara pe degetele de la o mana.

          Si daca nu ne intereseaza parerea occidentalilor despre noi, atunci parerea cui ne intereseaza?
          • -1 (5 voturi)    
            Parerea (Joi, 7 martie 2013, 8:49)

            lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

            poporului roman ar fi trebuit sa va intereseze totusi...
            • +2 (2 voturi)    
              Ma intereseaza (Joi, 7 martie 2013, 10:03)

              nano2k [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

              Care e "parerea poporului"?
              A vrut 300 de parlamentari MAXIM, i-ati dat aproape dublu.
              Vrea poporul puscariabili in Parlament?
              Ca v-a votat e una, ca e de acord cu ce faceti e alta...

              Deocamdata din pacate o mare parte a poporului este in bezna, motiv pt care profitati.

              Parerea poporului e ca ar trebui acum sa guvernati, nu sa fiti in continua campanie electorala. Si PSDNL-ul a pus bete in roate tuturor guvernarilor non-PSDNL, asa ca asta cu Basescu care sta in coasta guvernarii este atat de rasuflata incat nici cei mai infocati consumatori de A3 nu o mai cred, insa din pacate sentimentul de ura a fost sadit deja in ei si da roade.
            • +2 (2 voturi)    
              care popor (Joi, 7 martie 2013, 10:03)

              gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

              ala lobotomizat si prostit de propaganda antenelor? marea masa a unui popor nu este educata, este usor de manipulat. elitele sunt putine, cei care inteleg, cei care vad adevarul dincolo de minciunile spuse pe la televizor sunt putini. din pacate pt tine elitele Romaniei nu au sustinut USL, intelege asta odata. esti fie prostit fie un manipulator cu o agenda clara.
        • +5 (7 voturi)    
          ? (Joi, 7 martie 2013, 0:49)

          cotora [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

          primul esec a fost ca am intrat in UE, nu meritam, ai vazut tu vreun politician indiferent de tabara politica sa fie anchetat, trimis in judecata si condamnat,pe timpul lui iliescu, vacaroiu, constantinescu, nastase , amariei, nu, dar pe timpul basescu, da
          • -2 (6 voturi)    
            Da (Joi, 7 martie 2013, 8:50)

            lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui cotora

            Bivolaru...
            • +3 (3 voturi)    
              ? (Joi, 7 martie 2013, 9:54)

              cotora [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

              bivolaru a fost bagat in puscarie dupa 2004, a fost judecat si condamnat la presiunea bancii BRD, a francezilor, nastase si psd a facut scut la procuratura
            • +2 (2 voturi)    
              Bivolaru??? (Joi, 7 martie 2013, 10:05)

              nano2k [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

              :)))))))

              Marele succes al post-lovilutiei Române!
              Dar e bine ca aveti cate un raspuns la orice...
  • +35 (41 voturi)    
    cum, si Franta ????? (Miercuri, 6 martie 2013, 18:46)

    translativus [utilizator]

    Pai ce facusi bre nea Hollande, te dadusi si tu cu Base ????
    Inseamna ca e groasa tare si pentru socialistii francezi dar deh, asa este cand, pentru a'ti satisface foamea de putere, te apuci sa faci promisiuni mincinoase si asta taman in timp de criza economica.
    Se pare ca ai nostri pacalici au ramas in c...apul gol, mici si cu ciunga'n par, vai mama lor !
  • +27 (35 voturi)    
    Senil (Miercuri, 6 martie 2013, 18:49)

    gigel62 [utilizator]

    Se pare ca tinarul cu minte senila care e si primministru al guvernului Romaniei are grave probleme de comunicare cu lumea civilizata. Chiar astazi ne spunea ca Franta ne sustine. Se pare ca nu. Pacat ca datorita unor interese meschine de aparare a coruptiilor si penalilor,USL sacrifica Romania.
  • +30 (38 voturi)    
    Nooo! Pe bune? L-a lasat Hollande pe Ponta? (Miercuri, 6 martie 2013, 18:49)

    denvarel [utilizator]

    Tradare! Cine e Hollande asta de isi permite sa judece mirobolanta guvernare a USL-ului? Sublimul (dar inexistentul) spijin pe care acest guvern l-a dat justitiei impartiale?
    Capitalist egoist, si cand ma gandesc cu cata ardoare il pupa in c.r Ponta inainte de alegerile din Franta.
    • +7 (11 voturi)    
      ce mai una-alta (Miercuri, 6 martie 2013, 21:38)

      ego sum [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

      si Hollande asta e basist!
  • +16 (20 voturi)    
    Pentru Busola (Miercuri, 6 martie 2013, 18:53)

    Sani [utilizator]

    Bai Busola, vezi ca te-ai magnetizat!

    Azi dimineata, cand Finlanda a declarat Veto la aderarea Romaniei si Bulgariei, te-ai hazardat spunand ca nu vor fi mai mult de 3 state. Ai fost gata sa pui pariu.

    Deja sunt 3: Germania, Finlanda si Franta (aia a socialistilor lui Ponta).....si vezi ca Olanda nu este inca numarata.
    Ah, sau crezi ca Olanda este indragostita de Ponta & Antonescu si nu se mai opune?!

    Na, daca pierzi pariul postezi contra USL?
    Asa, ca PDL-istii trecuti la voi?
    Uite, eu voi posta doar "USL VICTORIE" daca pierd!
    TE BAGI?
  • +26 (30 voturi)    
    Ziar basist! (Miercuri, 6 martie 2013, 19:04)

    triciupa [utilizator]

    Cotidianul austriac este basist, Franta, Finlanda, Olanda, basiste si ele! Toti spun despre coruptie si statul de drept, deci toti sunt complici cu Basescu si Macovei!
    Ideea unui mecanism de evaluare a sistemelor judiciare nationale e o diversiune basista :)))) Acum serios vorbind, thank you Reding!
    • -7 (11 voturi)    
      Pana in 2012?!?... (Miercuri, 6 martie 2013, 22:20)

      lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

      N-au avut vreme Base si Bocul sau sa aduca Romania in Schengen???
      Au preferat insa sa-i aduca pe romani in sapa de lemn...
      • +5 (9 voturi)    
        Taci mai (Miercuri, 6 martie 2013, 22:36)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

        Vorbesti numai baliverne.
        De parca pana in 2004 curgea laptele si mierea in tara asta.

        In loc sa ajute, PSDNL-ul si USL-ul mai apoi au pus numai bete-n roate.

        Esecul se datoreaza celor din cauza carora justitia nu si-a putut face datoria, a acelor penali care se apara intre ei inclusiv in Parlament.

        Rusine pentru afirmatii fara suport!
        • -1 (3 voturi)    
          cine "ne-a bagat" in UE? Basescu?PDL? (Joi, 7 martie 2013, 10:03)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

          sau puscariasul Nastase?
          • +2 (2 voturi)    
            Nastase (Joi, 7 martie 2013, 10:16)

            nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            Da, Nastase si Iliescu si Constantinescu ne-a bagat in UE, chiar si Basescu i-a multumit lui Ilici si Constantinescu pentru asta (http://epochtimes-romania.com/news/basescu-le-a-multumit-lui-constantinescu-si-iliescu-pentru-meritele-lor-in-privinta-aderarii-la-nato---175892). Probabil este singura greseala a lui Ilici si singurul lucru cu adevarat bun pt romani facut de tandemul Ilici-Nastase + Constantinescu.

            Basescu si cei care vor ramanerea si integrarea completa in UE nu facem decat sa urmam drumul deschis de cei 3, nu? De ce acum cei 3 se opun? Credeau ca pot duce de nas UE-ul? Sa aiba Justitia in mana lor si bani garla de la UE? Win-win situation pt ei, asa-i? Ete ca nu e chiar asa, or fi iuropenii mai molâi, dar nici chiar asa...

            PS: A, de ne baga dictatorul Basescu intelegeam ca el e de vina. Sau si asa tot el e de vina? Nu are basca, nu? mama lui de dictator.
        • +1 (1 vot)    
          Te referi... (Joi, 7 martie 2013, 10:13)

          lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

          La Ritzi, pitzi?
      • +2 (2 voturi)    
        ah (Joi, 7 martie 2013, 10:06)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

        deci Basescu e de vina ca nu a facut ce trebuia facut pana acum, pt ca e clar ca astia n-or sa ne bage in Schengen. Bai aburitule, Basescu si PDL au facut multe in perioada asta, adu-ti aminte cum se traia in 2004, asta asa, ca sa intelegi ca vorbesti prostii mai mari ca tine cand spui ca Basescu n-a facut nimic. Numai daca ne uitam la aeroportul Otopeni, facut de astia foarte repede si la un pret corect si tot e suficient. PSD nu a construit NIMIC durabil, nici pana in 2004 si nici in ultimul an.
  • +19 (25 voturi)    
    occidentali prosti (Miercuri, 6 martie 2013, 19:09)

    prenume [utilizator]

    fraierii aia de occidentali nu inteleg ca ministrul justitiei se plimba cu masina unui puscarias doar pentru protejarea mediului ca sa nu mai folosesca alta masina iar primul ministru n-a plagiat: lucrarea lui e scrisa cu caractere bolduite nu italice ca cea de pe care se vorbeste c-ar fi fost copiata.
    ...transformatoarele vopsite.......o legenda iliesciana.
    • +17 (23 voturi)    
      O lala ! (Miercuri, 6 martie 2013, 20:03)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui prenume

      Am o bucurie enorma ca a fost prins din nou cuminciuna musiu POANTA!!! Deja sunt cateva chestii unde au suferit niste esecuri la care nu se asteptau !! nu se asteptau in prostia lor , vreau sa zic!! Corlatenu KO , Poanta , KO , Cacarau tace ca si rahatu-n cucuruz , alauri de rahatelul mai mis de langa el care raspunde la numele de Johanitet!! Sa-l vad eu facand loby pe Johannis la Berlin!! Va fi facand , dar rezultatele vor fi niste cacareze de capre !! JOHANNIS s-a compromis IREMEDIABIL!!
  • +13 (21 voturi)    
    Nu va luati dupa astia... (Miercuri, 6 martie 2013, 19:46)

    LiviuX [utilizator]

    Se stie ca Austria e, ca si Germania, sub controlul lui Basescu, asa ca normal ca spun minciuni!!
  • +13 (19 voturi)    
    Ha-ha-haa-ah!!! (Miercuri, 6 martie 2013, 19:50)

    Dinoone [utilizator]

    Olanda era lamurita de Crin, Franta de Ponta, pe Corlatean l-a vazut cineva? Pe unde-o fi umbland Ministrul de Externe? "Guvernul Cinstei" ....ha-ha... pe bune? :)))
  • +9 (13 voturi)    
    O propunere ... (Miercuri, 6 martie 2013, 20:09)

    solar [utilizator]

    Cine-i de acord sa delegam in numele Romaniei intregi pe tovarasul Victor PONTA la funerariile comuniste ale lui HUGO Chavez ???
    Nu cred ca Basescu se va opune ! Dimpotriva . sa se duca si poate scapam de el si cere azil politic in Venezuela . Cu recomandarea lui Hollande ,sigur il primeste . Acolo nu e Schengenn si macar cu atat o sa fie amabil frantuzu sa-l servesca!!
  • -1 (15 voturi)    
    Ziarul austriac minte... (Miercuri, 6 martie 2013, 20:39)

    alex1234 [utilizator]

    L-am auzit in transmisie directa....cu urechile mele

    pe Prim-Ministru Francez la conferinta de presa tinuta cu Ponta

    care a spus

    ca "Franta sustine intrarea Romaniei in Schengen"

    vorbesc si inteleg bine franceza ....

    Asta se intampla cam cu o saptamana , doua in urma

    Ziarul Austriac Minte.
    • +1 (5 voturi)    
      A facut si francezul "copy/paste"... (Miercuri, 6 martie 2013, 22:56)

      Davidias [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      ... asa cum a facut si face in continuare "micul Copy-lescu".
      Asa cum vad ca au spus mai multi , in postarile de mai sus, cred ca oamenii din Vest au invatat de la marele plagiator cum sa faca "copy-paste" si l-au pacalit pe pacaliciul USL.
      E normal că, in niste declaratii diplomatice, toata lumea din UE sustine integrarea Romaniei la Schengen. Daca francezul nu a adaugat continuarea, adica, ”atunci cand isi va face (Romania) temele” nu inseamna ca nu este subinteles. Dar asta a fost prea mult pentru Ponta.
    • +2 (4 voturi)    
      minciunile sunt la tine (Joi, 7 martie 2013, 1:29)

      quetzal [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      uite cine acuza de minciuna, hahaha:))
      ori nu intelegi franceza asa cum te lauzi ori... minti ca si idolul tau Ponta

      Ceea ce a spus primul ministru francez e altceva: "Franta sustine acest "principiu" dupa modalitatile si cu un calendar stabilit cu europenii la viitorul consiliu de justitie" bla bla bla, adica limbaj diplomatic care-i spune lui Ponta sa plimbe ursul:

      Nous avons aussi abordé la question de l'adhésion de la Roumanie et de la Bulgarie, autre pays partenaire, à l'espace Schengen. La position de la France, elle est connue. Elle en soutient le principe selon des modalités et un calendrier à définir avec nos partenaires européens, qui fera sans doute l'objet d'une discussion au prochain conseil justice et affaire intérieure, au mois de mars.

      http://www.gouvernement.fr/premier-ministre/conference-de-presse-de-jean-marc-ayrault-et-de-victor-ponta-premier-ministre-rouma
      • -1 (1 vot)    
        Prietene care stii franceza..."bine" (Joi, 7 martie 2013, 12:29)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui quetzal

        Prietene care stii franceza..."bine"

        "Elle en soutient le principe selon des modalités et un calendrier à définir avec nos partenaires européens"

        Tradu exact ce spune mai sus.....

        Daca traducerea ta da:

        "pozitie de veto.... a Frantei" (din Articol)

        eu ma-mpusc ....daca nu da ...Ai onoarea si spune ca esti un mare mincinos

        "Presedintia irlandeza si Austria au pledat, miercuri dupa-amiaza, din nou pentru varianta aderarii treptate a celor doua candidate, dar nu au reusit sa schimbe pozitia de veto a Germaniei, Frantei, Olandei si Finlandei, relateaza cotidianul amintit."
        • +2 (2 voturi)    
          franceza lui iliescu (Joi, 7 martie 2013, 13:24)

          quetzal [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

          re-citeste-ti mesajul mai intai (l-ai scris dupa dictare si ai uitat deja):

          "alex1234 [utilizator]
          Ll-am auzit in transmisie directa....cu urechile mele pe Prim-Ministru Francez la conferinta de presa tinuta cu Ponta
          care a spus
          ca "Franta sustine intrarea Romaniei in Schengen"

          si acum tradu ce a spus primul ministru francez si arata-ne unde a zis el ca "sustine intrarea romaniei in schengen".
          Ai "auzit" cu urechile lui Ponta probabil:)
  • 0 (0 voturi)    
    poate din tinutul secuiesc... (Miercuri, 6 martie 2013, 21:14)

    behemot [utilizator]

    "Data fiind ingrijorarea UE fata de independenta justitiei din Romania si Ungaria"
  • +8 (10 voturi)    
    E clar ca Ponta e depasit total (Miercuri, 6 martie 2013, 21:33)

    Wanheda [utilizator]

    Cum altfel, cand omul asta nu a avut nici o functie manageriala in viata lui? A fost doar sluga puscariasului Nastase si atata tot.
    Cand a demonstrat asta ca e capabil sa fie conducator? Ca pana si doctoratul si l-a tras la xerox.
    Asta ati ales, acum culegeti roadele, putrede.
    Toata tara e in greve, UE nu te vrea, FMI nu te vrea, banii s-au furat deja. Jale mare mai tataie.
    • 0 (0 voturi)    
      O SA AI ASTAZI O SUTPRIZA... (Joi, 7 martie 2013, 11:28)

      Rose1 [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

      ...domnule "burete" din Cambrianul mijlociu! Stai pe B1 si o sa afli!
  • -7 (11 voturi)    
    nu prea va inteleg (Miercuri, 6 martie 2013, 22:11)

    bogdanlungu [utilizator]

    nu inteleg de ce va agitati atata cu schengen? atata vreme cat pot calatori in toata europa doar cu buletinul ma doare in cot de schengen.
    • +2 (4 voturi)    
      Nu prea poti! (Joi, 7 martie 2013, 8:38)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui bogdanlungu

      Din cate stiu eu, in tarile non-UE, nu poti!

      Deci daca vrei in Norvegia sau Elvetia, care nu sunt in UE dar fac parte din Schengen, iti trebuie viza!!!
      • -2 (2 voturi)    
        am pasaport, e plin de vize..... (Joi, 7 martie 2013, 10:08)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

        ca cetatean UE primesc, destul de usor viza pentru orice tara.....mai putin SUA.
        Dar cu prietenii americani povestea este mai nuantata.....nu-i asa?
        Stie gitenstein de ce .....
        Imi trebuie viza pentru Norvegia?
        Wow!!! Ma duc sa ma sinucid....
        • 0 (0 voturi)    
          Ai discurs dublu (Vineri, 8 martie 2013, 0:31)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          Pana mai ieri il criticati pebasescu si pdl ca au fost respinsi la schengen. Acum, cand sapte tari ne refuza iar germania o spune raspicat ca NU, brusc nu ti se mai pare mare lucru schengen. Esti un om cu dubla masura, ce inseamna asta ar trebui sa stii: lipsa caracterului.
      • -1 (3 voturi)    
        Ia-ti tu viza (Joi, 7 martie 2013, 10:14)

        lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

        Pt Elvetia. Rad aia si cu dosul!
    • +4 (4 voturi)    
      asta e norocul usl (Joi, 7 martie 2013, 9:51)

      quetzal [utilizator] i-a raspuns lui bogdanlungu

      ca votantii usl nu inteleg nimic din economie, comert, investitori asa cum nu inteleg nimic nici despre democratie, UE etc.
      Daca au un colt de paine gratis si circ la tv ii doare in cot
  • +6 (8 voturi)    
    prieteni (Joi, 7 martie 2013, 0:41)

    cotora [utilizator]

    nici prietenii socialisti a lui ponta nu-l vor in schengen
  • 0 (0 voturi)    
    LIBERTATEA NU ESTE GRATIS! (Joi, 7 martie 2013, 11:04)

    Rose1 [utilizator]

    Colegii nostri din "clubul europen" ne-au spus-o in toate felurile posibile, iar noi trebuie sa intelegem odata pentru totdeauna care ne este pozitia si locul in acest "club" select&exclusivist! La liberté n'est pas libre! Freedom is not free! Freiheit ist nicht kostenlos! Vrijheid is niet gratis! Vapaus ei ole ilmaista!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi