Ungaria: 2.000 de membri ai partidului de extrema dreapta Jobbik au cerut iesirea din UE. Steagul Uniunii a fost ars la Budapesta

de R.M. HotNews.ro
Duminică, 15 ianuarie 2012, 0:28 Actualitate | Internaţional

Mii de oameni au protestat sambata la un mars al partidului de extrema dreapta Jobbik, cerand iesirea Ungariei din blocul comunitar, in momentul in care guvernul incearca sa obtina un sprijin financiar din partea UE si a FMI, pentru a evita intrarea in incetare de plati, scrie Reuters.

Doi parlamentari ai Jobbik au ars un steag al Uniunii in fata reprezentantei Comisiei Europene din Budapesta.

"In aceasta saptamana, UE a declarat razboi Ungariei intr-un mod deschis si violent", a spus Csanad Szegedi, membru Jobbik in Parlamentul European, in fata a aproximativ 2.000 de demonstranti.

Ungaria se confrunta cu o devalorizare puternica a forintului si cu cresterea dobanzilor la imprumuturile de stat, dupa ce Parlamentul controlat de partidul premierului Viktor Orban a adoptat un set controversat de legi.


Citeste mai multe despre   



  
6103 vizualizari
  • +37 (41 voturi)    
    Da, da, da, da!!! (Duminică, 15 ianuarie 2012, 0:43)

    klaus [anonim]

    Iesiti baieti din UE ;) sa vedeti ce foame o sa faceti cand or pleca si investitorii cu ocazia asta... bietii retarzi!
    • -16 (26 voturi)    
      depinde (Duminică, 15 ianuarie 2012, 0:47)

      Murphy [anonim] i-a raspuns lui klaus

      daca se apuca de munca serioasa si lasa fitzele deoparte, apoi strang legaturile cu statele mai putin amice Occidentului, s-ar putea sa traiasca muult mai bine ca noi...
      • +12 (12 voturi)    
        Ma, (Duminică, 15 ianuarie 2012, 9:08)

        Jar [anonim] i-a raspuns lui Murphy

        tu stii sa citesti?
        "Guvernul incearca sa obtina sprijin financiar din partea UE si FMI,pentru a evita intrarea in incetare de plati".
        Cu Orban si Jobbik,Un garia nu mai exista.
      • +9 (9 voturi)    
        Really? (Duminică, 15 ianuarie 2012, 9:46)

        @Murphy [anonim] i-a raspuns lui Murphy

        Cand vreodata s-a apucat poporul pe cale pasnica de "munca serioasa"? Asta e din categoria cliseelor gen "reforma de stat", credinta ca lucrurile se pot schimba peste noapte in bine.
        Ia de aici varianta realista: deprecierea forintului la greu, ingradirea drepturilor. Ungaria in 2-3 ani = Belarus. Sa vezi ce mandri vor mai fi unii de prin Tinutul Secuiesc de apartenenta lor...
      • +6 (6 voturi)    
        ... (Duminică, 15 ianuarie 2012, 11:40)

        dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui Murphy

        Au incercat deja asta. A venit premierul chinez in vizita la Budapesta. Orban a critica Occidentul ca face bani din hartii. Si atat, n-au vazut niciun ban de la chinezi.
      • +8 (10 voturi)    
        Ungurii totdeauna au muncit serios ... (Duminică, 15 ianuarie 2012, 12:18)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Murphy

        ... dar degeaba, ca guvernele lor n-au fost musai mult mai bune decat ce-am avut noi pana la actualul guvern.

        Politica de baza a statului maghiar a fost ca nivelul de trai sa nu scada. Si s-a indatorat statul maghiar cat a fost nevoie, ca sa tina sus nivelul de trai - la un nivel nesustentabil pt. ce resurse naturale si umane are Ungaria in momentul de fata.

        In acelasi timp insa guvernele maghiare din ultimele decenii, chiar daca au investit masiv in infrastructura, n-au fost in stare sa valorifice corespunzator aceste investitii, si au mentinut in functiune un sistem bugetar nu neaparat mai ineficient ca la noi, dar foarte scump.

        Ce se intampla acuma in Ungaria e consecinta acestei politici de decenii.

        Chestia e ca majoritatea ungurilor nu merita asa ceva, deoarece, dupa cum am spus, ungurii de felul lor muncesc, nu stau cu mana-ntinsa. Au fost insa pacaliti decenii la randul ca ei merita si pot sa traiasca mai bine in mod sustenabil decat puteau de fapt. Si acuma, cand au si ei parte de trezirea dureroasa de care-a avut Romania parte anul trecut, se gasesc si la ei cativa idioti care sa se dea cu curu' de pamant, in loc sa incerce sa priceapa situatia. Asta-i toata smecheria cu manifestatia asta.
    • +6 (6 voturi)    
      Pe bune? (Duminică, 15 ianuarie 2012, 12:28)

      Lexus [anonim] i-a raspuns lui klaus

      ...si daca o sa iasa din UE, poate vor sa iasa si din Europa...si poate se vor intoarce pe minunatele plaiuri ale stepei asiatice.... eee, au si ei nebuni lor :))
    • +4 (4 voturi)    
      <<<<< (Duminică, 15 ianuarie 2012, 13:09)

      radub [anonim] i-a raspuns lui klaus

      Plus ca trebuie sa plateasca toate datoriile inapoi si asta cam repede....
  • +6 (20 voturi)    
    cred ca unul din cei doi (Duminică, 15 ianuarie 2012, 1:07)

    visio [anonim]

    care au dat foc steagului Europei, este afumatul ala care a spanzurat o papusa....poate europenii credeau ca noi vorbim prostii cand spuneam despre unguri ca sunt cancerul europei....totusi, ungurii se viseaza mare imperiu...ce naiba au produs ungurii vreodata sa fie mare imperiu? cred ca ungurii sufera de complexul micimii lor; din pacate nu au ce sa faca; daca natura nu le-a dat....nici dumnezeu nu cere....
    • +10 (10 voturi)    
      analogie (Duminică, 15 ianuarie 2012, 9:48)

      im [anonim] i-a raspuns lui visio

      Asa cum se comporta ungurii fata de Europa la fel se comporta cei din tara fata de Romania
      • +4 (6 voturi)    
        ai dreptate (Duminică, 15 ianuarie 2012, 10:43)

        visio [anonim] i-a raspuns lui im

        ceea ce vreau sa adaug este ca ungurii de aici isi fac un mare deserviciu cu pretentiile teritoriale pentru ca si cel mai prost istoric va confirma adevarul de facto: partea de vest a Romaniei a fost a romanilor de mii de ani; prin analogie, sa luam cazul romanilor care traiesc in afara granitelor Romaniei; aici avem doua tipuri de locatii geografice: romanii limitrofi granitelor si cei la mii de km departare de tara; granitele actuale se pot mofica numai printr-un razboi, si din punctul meu de vedere ar fi o mare greseala si numai din punct de vedere al pierderilor de vieti omenesti fara sa luam in considerare implicatiile economice dezastruoase; asa ca e bine sa le lasam asa cum sunt acum; un caz aparte il constituie Moldova de dincolo de Prut; ne place sau nu ne place populatia de acolo a fost puternic diluata de regimul stalinist si eu unul nu as opta, inca, pentru alipirea ei la Romania; pana cand moldovenii nu vor fi siguri de ceea ce vor e bine sa le deschidem ochii; la fel de adevarat este ca putem sa ne dam peste cap sa luam moldova, insa fara acordul rusilor nu se va putea; trebuie vazut pretul, pentru ca traim intr-o lume materialista si exista o evaluare; alternativa o gasim in manastiri, oameni fara griji si fara probleme, dar acolo nu-i de noi; revenind, pentru romani, si nu numai, orice aport cultural este binevenit; am fost la nunti macedonene si sunt superbe, am prieteni turci si intotdeauna m-am simtit bine la ei; asa cum ziceam ungurii de aici sunt liberi sa vorbeasca limba maghiara, ne bucuram impreuna de obiceiurile noastre; dar, daca nu le convine asa, sunt liberi sa plece; doar au dubla cetatenie, asa-i? cand nu iti faci datoria fata de Romania, propria tara, exista doua solutii: esti "exmatriculat" iar cetatenia anulata, sau esti judecat si incarcerat pe viata pentru tradare; din punctul meu de vedere, treaba e simpla si chiar nu vad de ce trebuie legi stufoase pentru probleme banale; doar nu e operatie pe creier, corect?
    • -3 (7 voturi)    
      E greu de inteles (Duminică, 15 ianuarie 2012, 11:54)

      Un ungur mandru de neamul lui. [anonim] i-a raspuns lui visio

      Imi para rau de tine, amice, nu stii nimic.
      De complexul micimii lor nu ungurii sufera ci tu si alti multi ca tine. Inteleg ca te deranjeaza faptul ca un popor mic , venit de undeva , a reusit sa se impuna , sa se mentina dealungul istoriei. E greu de inteles pentru tine asa ceva. Nu ai observat ca din proverbele lor lipsesc unele de genul "capul plecat sabia nu-l taie " si altele de acest gen ?
      E greu sa intelegi mandria unui neam cand tie iti lipseste asa ceva.
      Despre UE , FMI, globalizare , etc . daca vom trai vom avea ocazia sa mai vorbim , sa ne impaunam ca ce frumos i-am fentat , imbrobodit , indatorindu-ne si vanzand tot ce se putea vinde.
      • +5 (7 voturi)    
        Urmaşii Romei (Duminică, 15 ianuarie 2012, 13:13)

        Mitică [anonim] i-a raspuns lui Un ungur mandru de neamul lui.

        Man, că sunteţi un popor mic care s-a menţinut, nimeni nu contestă, dar v-aţi impus asupra cui? Până şi regele vostru, Sfântul Ştefan, s-a dat bine cu Papa...

        Am fost prin Transilvania. Ştii ce ştiu vesticii despre ea: oraşele săseşti şi bisericile româneşti de lemn. De voi, de ce nu se prea ştie? Poate că nu ar fi rău să vă promovaţi şi creaţiile culturale, fiindcă sunt sigur că ele există.

        Iată cam cum vă vedem şi noi românii: aţi avut mândria de a fi mereu a 5-a roată la căruţă, pentru câte un imperiu şi vă mândriţi cu asta. Noi am fost mereu singuri, dar diplomaţi, vicleni, şireţi, agresivi când a trebuit şi am fentat câteva imperii simultan, în timp ce voi vă mândriţi că v-au civilizat austriecii....

        Diplomaţia pare ceva mult prea rafinat pentru voi...

        O fi oare întâmplător faptul că, în mare parte, popoarele latine, moştenitoare ale Imperiilor Roman şi ulterior Bizantin, excelează la acest capitol, în timp ce urmaşii triburilor barbare de altă dată se apelează tot la violenţă ca modalitate de rezolvare a conflictelor?

        Şi eu sunt un român mândru de neamul lui, dar nu sunt nici xenofob, nici şovin. Nu am nici o problemă că lângă mine stau oameni de alte entnii, religii etc. (recent am susţinut cu mândrie un om care nici nu s-a născut în România, dar a făcut enorm de mult bine ţării de adopţie).

        Să fie oare această toleranţă un semn de civilizaţie sau de slăbiciune? Iată o întrebare pentru tine şi pentru minoritatea în numele căreia vorbeşti.

        PAX TIBI
      • +3 (5 voturi)    
        <<<<<<< (Duminică, 15 ianuarie 2012, 13:47)

        radub [anonim] i-a raspuns lui Un ungur mandru de neamul lui.

        Kedves baratom, iti apreciez punctul de vedere si ca un cunoscator al natiei si limbii maghiare pot spune ca teoretic si doar teoretic ai dreptate. Una dintre metodele tactice de supravietuire a unei natii in conditii vitrege este COMPROMISUL, care spus pe intelesul romanului simplu, este dictonul "Capul plecat sabia nu taie". Nu este nici curajos, nici apreciabil din pdv moral si imediat, dar este o solutie cu rezultate. Metoda fudula ungureascaa de-a da cu pumnul in piept si capul in zid ar putea da rezultate la o natie de 140 milioane, dar nu la una de 9 milioane de oameni tristi, mofturosi , obsesivi si deprimati psihic. Faptul acesta a inceput sa fie remarcat si in occident, unde pana nu demult Ungaria era premiantul clasei in care toti credeau orbeste. Recent un editorial in "Frankfurter Allgemeine Zeitung" tragea concluzia ca " trebuie sa ne revizuim atitudinea in ceea ce priveste confictele Ungariei cu vecinii". Asta este raul cel mai mare pe care l-a produs Orban Ungariei, a facut occidentul sa-si revizuiasca total pozitia si sprijinul fata de Ungaria.
      • +3 (3 voturi)    
        hai sa iti explic ceva (Duminică, 15 ianuarie 2012, 16:22)

        visio [anonim] i-a raspuns lui Un ungur mandru de neamul lui.

        ca la cei odihniti: in SUA dasca cereai autonomia teritoriala erai deja mort; nu imi explica ce complex ma nefericeste pentru ca nu ma cunosti si te faci de ras cu afirmatii fara acoperire; cat despre neamul meu romanesc, iti spun un singur adevar vizibil petnru toata lumea: datorita romanilor europenii au azi nivelul de trai suficient incat sa duca o viata decenta; romanii, au tinut barbarii veniti din stepa departe de inima europei, romanii au dat ungariei regi, romanii au insemnat ceva pe harta europei si vor insemna; cat despre extremismul romanesc si unguresc eu zic ca este bine sa vedem cine guverneza in tarile noastre; daca vrei sa dovedesti ca esti roman, fa ceva pentru Romania; altfel, esti liber sa pleci in ungaria; dubla cetatenie nu se poate...vecine; nu de alta, insa boierii romani nu au fost la fel de cruzi cu taranimea ungara asa cum au fost grofii unguri cu taranii romani; so, nu iti place Romania, esti liber sa pleci; acum, cat mai poti....stii ce naspa este pentru cei ca tine? in ungaria sunteti vazuti ca romani...ciudata si trista soarta aveti...apropo, hitler spunea ca ungurii nu pot cucerii singuri transilvania; iti vine sa crezi ca pana si un criminal infiorator observa lucruri atat de simple? cat despre mandria mea ca sunt roman si apartin unei natii cu rezultate extraordinare de mai mult de 3000 ani, eu zic sa ma lasi in buna mea simtire; apropo de mandrie: poate iti faci timp sa citesti despre Cyrus si soarta lui; urmasul lui, xerxes, a dominat o scurta perioada de timp grecia; despre sfarsitul Cyrus poti culege info la un muzeu din londra, la unul din...mai bine studiaza pictorii italieni sa vezi cine au fost romanii si ce au facut ei pentru Europa; apoi, baga-ma in seama sa imi povestesti de mandria mea de roman...ma faci sa rad cu lejeritatea ta..
      • +3 (3 voturi)    
        ... (Duminică, 15 ianuarie 2012, 16:24)

        dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui Un ungur mandru de neamul lui.

        A mai castigat Ungaria vreo batalie de la 1526?
    • +3 (5 voturi)    
      Nu exista padure fara uscaturi, ... (Duminică, 15 ianuarie 2012, 12:22)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui visio

      ... da' de-aici pana la a-i numi pe unguri cancerul Europei e mult.

      Ca ne place sau nu, ungurii sunt una din multele natii prezente in Europa, cu bunele si relele lor. Europa nu poate sa creasca si sa se dezvolte armonios decat daca e mama buna pt. toate natiile din Europa - inclusiv pt. Ungaria. Evident insa, ca in orice comunitate, cine face prostii e tras de urechi, batut la fund, sau, daca insista, pus la colt pana cand se invata minte. E doar o problema de timp pana le vine mintea la cap. Drept e insa ca pana atunci populatia Ungariei va suferi.

      Off topic: am zburat de curand de pe aeroportul din Budapesta. Ungurii de felul lor sunt oameni veseli, glumeti, tot timpul dispusi sa rada. Ei bine, tot personalul aeroportului arata de parca le murise cineva in familie. Si asta nu musai pt. ca-i afectase deja ce se intampla cu tara lor. Extremistii maghiari, chiar daca foarte vocali, sunt totusi o minoritate.
      • +1 (1 vot)    
        erau tristi (Duminică, 15 ianuarie 2012, 19:28)

        visio [anonim] i-a raspuns lui Eu the first

        pentru ca nu le-a iesit planul de mare putere; iti dai seama cum ar arata ungaria izolata? poate am imaginatia bogata, poate imi place sa alerg pe campii, insa un "pixel" anulat pe tabloul Europei strica "peisajul"; de foarte putine ori, in existenta unui om sau a unei natiuni, masurile extreme conduc la rezolvarea corecta a situatiei; ca o analogie ungaria - Romania, putem face si Romania-Rusia; dincolo de resentimentele cauzate de violurile soldatilor sovietici in al doilea razboi mondial, dincolo de...orice, este deplasat sa spunem ca Romania este o mare putere, o mare economie, o mare...ce vrei tu; suntem inferiori rusilor atat economic, militar, politic; avem poetii nostri, muzicologii nostri, etc..insa, Rusia este peste noi; ca ii mai incomodam din cand in cand, poate sa fie amuzant si salvator dar nu este o solutie; dar, pana si Rusia ne-a tratat cu mai mult respect decat o face ungaria revizionista; crezi ca rusii nu au o grimasa naspa cand aud declaratiile lui basescu sau baconski, cele privind basarabia? desigur sa sunt deranjati; insa, ceea ce ar "incalzi" relatiile dintre noi ar fi pretul corect; lumea merge pe bani, fie ca ne place, fie ca nu; pana una alta, Putin a venit in Romania intr-o vizita la nu stiu ce summit; putea sa n-o faca dar...desigur ca politica grea nu se face la bucuresti, desigur ca spionii lui il informasera despre unele si altele; sau crezi tu ca sua da 2 bani pe Romania? hai sa fim rationali si sa vedem ca exista reguli minimale care trebuiesc respectate; intr-o europa care tinde spre uniformizare, se trezesc ungurii ca au un fir de par in plus; cineva trebuie ori sa ii trezeasca ori sa ii culce definitiv; de ce? pentru ca de prostia ungurilor vor beneficia alte tari nu neaparat de pe continent; ce vei face atunci? iti va parea rau ca nu ai corectat la timp greseala; ca exemplu tert, imi vine usor sa vorbesc despre stupiditatea belgienilor pt ca nu ma afecteaza direct, dar in final va avea o influenta negativa in sistem...
    • 0 (2 voturi)    
      Nota bene. (Duminică, 15 ianuarie 2012, 13:14)

      radub [anonim] i-a raspuns lui visio

      In presa germana au aparut deja cateva articole cu subintelesul "ca i-am apreciat gresit pana acum pe unguri in conflictele lor cu vecinii, este cazul sa revizuim acesta parere". "Pretentiile si ifosele lor au devenit uneori penibile, alteori ilarice".
      Din "Frankfurter Allgemeine Zeitung" cu vreo 4-5 zile in urma.
      • 0 (0 voturi)    
        esti istet (Duminică, 15 ianuarie 2012, 16:02)

        visio [anonim] i-a raspuns lui radub

        numai ca eu nu cunosc limba germana, nici nu am fost curios, si nici nu intentionez sa o invat....in rest., ce sa spun? cel mai mult imi plac poetii pentru ca spun acelasi lucru in 10000 mii de feluri....
  • +6 (8 voturi)    
    good (Duminică, 15 ianuarie 2012, 1:45)

    toro [utilizator]

    Deci mamaliga ungureasca tocmai o explodat :) Shi probabil iara o sa creasca vignieta pentru autostrada ungureasca.
    • -2 (6 voturi)    
      Da... se scumpeste vigneta (Duminică, 15 ianuarie 2012, 7:39)

      masinistu [anonim] i-a raspuns lui toro

      pe autostrada ungureasca, dar mergi pe autostrada, la noi o platesti si dai in gropi... si la propriu si la figurat. Inainte sa posteyi mai foloseste creeru'.
      Vezi cati km de autostrada au maghiarii raportat la suprafata teritoriala si populatie si fa comparatia cu Romania, dupa aia vorbeste de vigneta.
    • +4 (6 voturi)    
      N-ai inteles nimik !! (Duminică, 15 ianuarie 2012, 8:57)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui toro

      Jobbik sunt de fapt fascistii lor !!! Miscarea extremista , urmasii celor care i-au macelarit pe romani in timpul Imperiului !! De asta te bucuri ?? Ca o sa avem astfel de ....vecini ??? Eu cred ca ar tre sa fin f.f. atenti la ei......Nu e bine deloc pt noi ce se intampla la ei !! Zau...
  • +4 (8 voturi)    
    In Prlamentul European (Duminică, 15 ianuarie 2012, 2:21)

    Grasul [utilizator]

    Eu credeam ca numai romanii au trimis in Parlamentul European doi caraghiosi ca Becali si Vadim.
    Vad ca mai sunt si altii. Sa fie acesta oare un motiv de consolare?
    • -1 (3 voturi)    
      Mai cauta si la altii (Duminică, 15 ianuarie 2012, 11:02)

      revelare [anonim] i-a raspuns lui Grasul

      Da pentru tine e un motiv de consolare a prostie gandurilor tale...
  • -2 (2 voturi)    
    ia te uita (Duminică, 15 ianuarie 2012, 6:20)

    atreus [anonim]

    se lupta doua extreme: extrema dreapta ungara cu extrema stanga reprezentata de institutiile europene. Nimeni nu imi poate demonstra ca uniunea europeana reprezinta mai mult decat niste bieti extremisti pusi pe distrus identitati nationale. Daca, in timp, se va demonstra ca statele natiune nu mai au valoare o sa fiu primul care o sa accepte sa le desfiintam. Pana atunci a spune asa ceva este o utopie lipsita de sens si la fel de stupida ca si legile liberticide ungare...
  • +1 (3 voturi)    
    Asta e (Duminică, 15 ianuarie 2012, 6:48)

    Asta e! [anonim]

    Nu "basescu" e de vina ci UE si-au dat altii mai inteligenti ca noi seama mai devreme. Nu mai dati vina in tara cautati in exterior raspunsurile!
    • +1 (1 vot)    
      da (Duminică, 15 ianuarie 2012, 10:54)

      gabriel [anonim] i-a raspuns lui Asta e!

      Propaganda mass-media si imbecilizarea prin lectii masluite in scoli au indobitocit un neam, nici nu mai intelegem de unde ni se trage iar unii nici nu vad vreo problema....
    • +4 (4 voturi)    
      Hora unirii (Duminică, 15 ianuarie 2012, 11:04)

      Mitică [anonim] i-a raspuns lui Asta e!

      Şi mă rog, dacă UE nu îţi place, probabil că vrei CSI.

      Am o veste tristă pentru tine - nici măcar Eleveţia nu mai este neutră, decât formal. Deci, dacă tu crezi că poţi fi pe dinafară, singur şi independent, te înşeli. Săracii iugoslavi s-au prins cam târziu de chestia asta. Mai bine făceau ce am făcut noi, est germanii, cehii etc. şi scăpau de război. Vindeau tot, dar aveau o ţară întreagî, fără rănile de război. Orice este mai bun decât războiul - iar aici trebuie să recunosc că politicienii români de prin '90 au gândit bine, când am driblat elegant evenimentele din Tg Mureş.

      Suntem prea mici ca să ne permitem luxul de a fi neutri, liberi, pe cont propriu in afara alianţelor şi a polilor de putere. Nici măcar ţări precum Anglia nu mai sunt demult independente....
    • 0 (4 voturi)    
      Esenta (Duminică, 15 ianuarie 2012, 11:29)

      Prostu [anonim] i-a raspuns lui Asta e!

      UE+FMI+toata "echipa" sustin in tarile emergente personajele care le fac jocul ! Adica le aduc bani.
      "Personajele" isi trag si ele partea lor de ciolan , asa ca vai de mama nostra , adica de bobor !
      Nu numai ungurii au sesizat asta. Iar chestiunea nu este un apanaj al extremei drepte. Poate la fel de bine sa fie si extrema stanga. In situatiile esentialmente conflictuale extremistii ies in fata.
      Problema este de fapt in mana talharo-politrucilor care au adus tarile in situatia asta !
      • -1 (1 vot)    
        Nici.... (Duminică, 15 ianuarie 2012, 11:46)

        polonyca [utilizator] i-a raspuns lui Prostu

        ...nu sti cata dreptate ! Admirabil pct d vdr.....!!
  • +1 (3 voturi)    
    Consolare: astia sunt mai praf ca noi (Duminică, 15 ianuarie 2012, 12:29)

    johnny [anonim]

    Macar la noi au iesit in strada niste vagabonzi dornici sa se incalzeasca iarna asta in puscarie, ca intretinerea nu mai e la moda sa o platesti. Dar la unguri, desteptii astia au partid si mai sunt si votati... Vai de capul lor...
  • 0 (0 voturi)    
    Mortul viu. (Duminică, 15 ianuarie 2012, 14:31)

    sase sase [anonim]

    Din ce in ce adancirea crizei intoate statele UE si lipsa unei perspective de iesire din acest marasm economic care se prefigureaza, duce la asemanarea UE cu un mort viu,caruia i se fac perfuzii si este tinut in viata de aparate pana i se gaseste un cosciug pe masura.Si aratos ,dar nici prea scump ca este criza.
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Duminică, 15 ianuarie 2012, 18:43)

    adrian75 [anonim]

    Papagali, ca astia de la jobik avem si noi in parlamentul euorpean-numai daca ma gandesc la Becali mi rusine de mor!
    nu stiu ce au vrut cu arsul steagului , cu asta nu starnesc decat controverse peste tot.
    De impunerile EU sunt si eu satul!
    sunt asa de naiv, si cred ca nu toti din Ungaria sunt reprezentati de partidul jobbik!


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version